Beoordelingen over Het Godshuis 4-sterren

Leemweg 11, 9980 Sint-Laureins, België

#3 van de 3 hotels in Sint-Laureins

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Het ontbijt was lekker, maar een karen geleden nog meer...
    • Cosy Tweepersoonskamer

De bedden/matrassen zijn dringend aan vervanging toe. Badkamers silicone afkitting vervangen. Heel veel verlichting/lampen zijn stuk. Tapijt op de kamer vol plakken.

Het ontbijt was lekker, maar een karen geleden nog meer uitgebreid. Bv verse honinggraad, meer variatie

ontbijt vierdagen het zelfde.

kamers, diner, ontbijt

ontbijt vierdagen het zelfde. Kamers dienen opgeknapt te worden meubilair versleten. Lampen kapot die niet werden vervangen, omdanks meldingen. Alleen maar buffet diner, terwijl dat vroeger all la cart was.

tegengevallen,teleurstellend
    • Cosy Tweepersoonskamer

de incheck,de inrichting van de kamer,de ligging van het godshuis,onderhoud parking,enzzz, bevlekt vast tapijt,slecht gestofzuigd,kapotte zetel,frigo,andere zetel gebracht,maar ook zeer versleten,wel vriendelijk,enkel franstalig wel.......nieuw management dringend nodig volgens ons,had ik nog speciaal een mail gedaan dat het om m'n man z'n 65tigste verjaardag ging,toch spijtig egenlijk,die gang van zaken,10euro p:perssoon moeten bijbetalen omdat het zaterdag was,liften buiten gebruik,zaten op het 2de, ,heb een spierziekte........enzzzzz,is volgens ons z'n 4sterren zeker niet waard

het onbijt was toppppp en het pe rsoneel vriendelijk ,attent, behulpzaam

gewoon lekker
    • Cosy Tweepersoonskamer

geld van mijn visa gehaald terwijl we betaald hadden voor ons verblijf 5 bancontact 1 iemand cash ze vinden niet terug al 2 weken gebeld en gemaild Beste ik boek nooit meer met booking en geef nooit meer mijn visa nr door Moet nu nog 100€ terug krijgen

gewoon lekker

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Teleurgesteld
    • Cosy Tweepersoonskamer

De kamer en vooral de badkamer. Op de site oogde het heel erg netjes, in werkelijkheid was de badkamer hoog dringend nodig aan renovatie. Douchescherm stond los, vieze silicone, tss bad en tegels was er schimmelaanslag op de silicone, een douchekop die stuk was, gordijn van de velux in de badkamer die stuk was, gn verwarmingstoestel en vooral overal afbladerende verf. Enkel spinnen in hokjes terug gevonden. Het onderlaken vh bed was maar half opgelegd, en op de site stond vermeld met zithoek. Gn knus stoeltje of zeteltje gezien. Aan de inkom prijkt een bordje met 4*???!!! Kortom, de klusjesman en poetsdienst moeten eens dringend degelijk werken.

Het ontbijt was zeer uitgebreid in buffet vorm, het was ook gelegen in een adembenemend mooie zaal. Een groot contrast met de kamer waar wij verbleven.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

FIJNE DAGEN GEHAD OP EEN LEUKE PLEK IN EEN MOOIE OMGEVING
    • Cosy Tweepersoonskamer

KAMERS WERDEN NIET DAGELIJKS SCHOONGEMAAKT (WEL DAGELIJKS NIEUWE HANDDOEKEN) HET ETEN BIJ HET BUFFET HAD WAT MIJ BETREFT IETS BETER AFGEDEKT KUNNEN WORDEN JAMMER DAT ER ALLEEN WIFI IN DE OPENBARE RUIMTES (EETZAAL) BESCHIKBAAR WAS EN NIET OP DE KAMER

HEERLIJK ONTBIJTBUFFET MET ZEER RUIME KEUZE DE EETZAAL IN DE KELDER VAN HET KLOOSTER WAS EEN BIJZONDER LEUKE PLEK OM TE ETEN MOOIE RUIME KAMER MET RUIME BADKAMER EN APART TOILET ZEER VRIENDELIJK EN BEHULPZAAM PERSONEEL

Prachtige locatie, tegevallende service en accomodatie
    • Cosy Tweepersoonskamer

kamers met kleine defecten: minibar met kapotte deur, fohn hing van de muur af, afvoerputje in de wasbak zonder filter. Had echt beter verwacht van een 4 sterren verblijf. Receptie neemt de telefoon niet op (op verschillende tijden geprobeerd). Wellness viel tegen, maar 1 sauna deed het.

Locatie is prachtig.

Goed verzorgd verblijf op een prachtige locatie.
    • Cosy Tweepersoonskamer

HIer en daar moet er nog wat opgeknapt worden.

Prachtig oud gebouw, ruime kamer, goede wifi, prima ontbijt (vegan op aanvraag), vriendelijk en behulpzaam personeel.

Op bijna alle punten had de accommodatie goed of uitstekend...
    • Charm Tweepersoonskamer

Op bijna alle punten had de accommodatie goed of uitstekend kunnen scoren. Maar het viel tegen in de details. Droog en sacherijnig inchecken. Geen zeep in de badkamer. Airco in de kamer werkt niet (was blijkbaar een kamer zonder airco), iets aan te doen (bv andere kamer), nee (ook geen uitleg). Bier bestellen in de bar, 1ste keuze is op, 2de keuze is ook op (ze hebben maar 10 biersoorten op de kaart!). Op de tweede avond in de bar, de rekening op de kamer zetten? Nee, dat is niet mogelijk, de eerste dag wel.... Enz. enz. klein maar opstapelende irritaties.

Een parel in het mooie Meetjesland!
    • Cosy Tweepersoonskamer

Enkele kleine tekortkomingen in de kamer: lampje mezzanine werkte niet. Een kapstok om jassen te hangen bij het binnenkomen van de kamer had handig geweest.

Het onthaal en de bijzondere sfeer in het historische gebouw. Heel verzorgd en uitgebreid ontbijt. We hebben het boek gekocht en hebben nog nagenoten van de persoonlijke verhalen van bewoners en vakantiegangers uit vervlogen tijden. De restauratie van het gebouw is een echt huzarenstuk! Proficiat voor de initiatiefnemers, architecten, ondernemers en beheerders.

aangenaam verblijf in mooie omgeving
    • Cosy Tweepersoonskamer

Op de parking stonden grijze vuilzakken en afval !

Het ontbijt is steeds ruim voldoende en verzorgd. De kamer (GLV) was zeer goed en ruim. De beste kamer die we al gehad hebben !

Verblijf in een mooi gebouw maar waar de klant zich weinig koning voelt!

Bij het inchecken was het personeelslid niet echt vriendelijk en sprak uitsluitend Engels. Toen we daar een opmerking over maakten toonde ze dadelijk dat dit volgens haar ongepast was. Sint-Laurens ligt bij mijn weten nog in Vlaanderen! Bij de uitschecken werden we wel vriendelijk bejegend en in het Nederlands. Er was zaterdagavond een (trouw)feest gaande. Op zich geen probleem ware het niet dat we de muziek tot in onze kamer hoorden tot 4.30 u ' s morgens! Misschien gasten die niet tot de feest behoren een andere kamer geven. Badkamer was erg oubollig. Om 23 u op zaterdagavond was de bar gesloten!

Het godshuis is een mooi historisch gebouw.

het verblijf was in orde mooie omgeving om de wandelen
    • Charm Tweepersoonskamer

kamers en het hele gebouw was niet erg proper gekuist en geen nederlandstalige bij aankomst aan de receptie

mooie omgeving en mooi gebouw ontbijt was in orde en voldoende bediening bij ontbijt was heel vriendelijk en behulp zaan ga zeker nog eens terug

het hotel heeft veel potentie, maar is te sober.
    • Charm Tweepersoonskamer

het meubilair, de inrichting van de verschillende ( te verhuren ) ruimtes. Alles was kaal en er lagen overal routers voor de wifi los op de grond. Het terras verdient echt aandacht.

het hotel heeft veel potentie, maar is te sober. De inrichting van de kamer was echt summier. Het bed was goed, we hadden geen passende afstandsbediening dus de tv werkte niet. Men kon mij ook niet aan een afstandsbediening helpen. De onderste verdieping is erg mooi trouwens en de expositie ook. Echter als mijn door het fabuleuze gebouw struint ziet men armoede. Kapotte tafelkleden, rommelig, geen ingerichte ruimtes. Jammer, want er is zoveel van te maken

• Cosy Tweepersoonskamer

Erg onaangename geur in de kamer Tapijt helemaal nat geregend Badkamer niet alle zeep aangevuld, badstop werkte niet Geen 2 pers bed, geen authentieke kamer zoals aangegeven. Geen Wi-Fi op de kamer

NIET DOEN

ontbijt, schoonmaak, geen airco, geen bediening op het terras en als je het zelf gaat halen gooien ze het erna dicht ( 10 uur 's avonds). Dezelfde mensen die 's avonds werken moeten 's morgens ook weer werken, vandaar. Geen badjassen, tv deed het niet, geen schoonmaak. Kamer was vies die wij kregen en zat vol met vliegen.

er werken vnl. jonge Polen, die spreken alleen engels.

Mogen iets meer vertrouwen in de klant tonen !
    • Charm Tweepersoonskamer

Televisie deed het niet, Airco deed het niet, telefoon deed het niet en het was prachtig weer en niemand mocht op het perfecte terres eten. De dag ervoor mocht dat weer wel. ook elk drankje wat je op terras dronk moest direct afgerekend worden.

Ontbijt / locatie en verhaal van gebouw

heel mooi gebouw in toffe omgeving
    • Charm Tweepersoonskamer

Het personeel sprak geen woord nederlands, kamer met veel kleine gebreken.... Was zeer goed weer toch mochten we niet buiten ontbijten.

prachtig gebouw met een heel speciaal sfeertje

enkel uit op veel winst maken
    • Cosy Tweepersoonskamer

mijn verblijf was absoluut niet in orde, het personeel sprak uitsluitend Engels wat ik raar vind in een hotel,het eten was zeer pover en zag er niet lekker uit, ook naar service toe liet te wensen over,er mogen ook de nodige herstellingenwerken gebeuren want de verf kwam van de muren in de gang en de deuren kreeg je toe met een harde knal wat vervelend is voor de andere gasten, en er was de mogelijk om iets te bestellen op de kamer om te drinken maar aan de balie zeiden ze dat ik moest betalen om de drankkaart te verkrijgen wat ik echt absurd vindt, ik betaalde ook bijna 190 euro voor 2 nachten wat veel is en dan wil ik ook dat alles tiptop in orde, moest ik kunnen kiezen hoeveel ik betaalde gaf ik maar 50 euro per nacht, er is nog veel werk aan de winkel

Content
    • Charm Tweepersoonskamer

Het hotel in zijn algemeen kan wel een opfris beurtje hebben ...... de muren in de gangen kunnen wel een likje verf gebruiken, bij de douche ontbrak onder aan de glasdeur een rubber waardoor het water de vloer op liep.

Mooie locatie, vriendelijk personeel en een heel goed verzorgd ontbijt.

het ontbijt was zeer goed.
    • Cosy Tweepersoonskamer

onthaal in het Engels. Volgens ons jobstudentes die enkel Engels spraken. Wijn was warm tijdens het buffet. Meisjes waren niet echt vinnig om te werken en af te ruimen. Kamer was ook veel te warm van temperatuur. Nu was het buiten ook wel bijna 30 graden.

het ontbijt was zeer goed. Ruime parking die gratis is.

wij gaan niet meer terug
    • Cosy Tweepersoonskamer

ontbijt veel minder dan bij ons vorige bezoek, onvriendelijke Engelse receptioniste die geen moeite wilde doen om iets op te zoeken. Tegenvaller tov de vorige keer, wij gaan niet meer terug.

Mooi gebouw!

Klein dorp, goed om te fietsen...en verpozen aan de kreken
    • Charm Tweepersoonskamer

Een upgrade gevraagd, toch geen airco. veel lawaai van andere toeristen op de gang. Meeste personeel sprak geen Nederlands. EN DAT IN SENTE ? Oost vlaanderen... Douche ok, maar in bad, moeilijk in en uit.

Het ontbijt was ok, zoals te verwachten voor de prijs van de overnachting. De nostalgie, herinneringen aan mijn kindzijn. Gelukkig goed praatcafé de roeland, mooi terras, aan de overkant. Een aanrader!

ontbijt werd slecht aangevuld, tafels werden laat schoongemaakt
    • Charm Tweepersoonskamer

airco was heel erg slecht, veel muggen in de kamer, douche en toilet zijn gescheiden, voor handen te wassen moet je eerst naar de badkamer

De kamers zijn op zich wel ruim, bedden ruim

Wij zullen niet meer boeken in Het Godshuis!
    • Cosy Tweepersoonskamer

- Het personeel spreekt enkel Engels/Frans - Netheid kamer niet oké. Tapijten zijn vuil. Wandtegels in badkamer waren niet proper. - Je moet direct betalen bij aankomst, wat wij heel raar vinden. Normaal betaal je bij het uitchecken. - Elektriciteit in het gebouw viel meerdere keren uit. Airco werkte niet. - Ontbijt kan veel beter voor deze prijs. Cappuccino was koud. - Restaurant is niet meer wat het was. Enkel een buffet wat er niet echt aantrekkelijk uit zag.Wij aten in Café Roelandt, schuin over de deur. Daar lekker gegeten.

Prachtig gebouw. Parking bij hotel. Wij sliepen hier 2 jaar geleden en toen was alles uitstekend. Zijn er andere eigenaars?

Gemiste kansen.

Een gebrek aan management (onzichtbaar, niet aanwezig?) maakt dat er geen voeling is met dagelijkse omstandigheden. Gevolg: gebrek aan personeel bij het ontbijt en geen sturing van het personeel. Waardoor alles een sloppy indruk geeft en veel taken slechts half vervuld worden . Geen airco op de kamer ondanks de 4 sterren en 34 graden buiten. Uitzonderlijk omstandigheden vragen om uitzonderlijke maatregelen zoals mobiele airco's...

De inzet van het ontbijt personeel die ondanks onderbemanning alles probeerde recht te trekken .

Super goed eten en een fijne rustige omgeving
    • Charm Tweepersoonskamer

Het personeel was heel vriendelijk, maar sprak alleen Pools en Engels. Er hadden meer parasols mogen buiten staan. In de kamers zou er zeker airco mogen hangen op zijn minst een ventilator staan, de föhn werkte soms wel en soms niet en in de wasbak in de badkamer zit er een groot gat ipv een roostertje en een stop.. De afwerking zou beter kunnen.

De vriendelijkheid v/h personeel, het super goed verzorgde eten, de mooie omgeving en de absolute rust !! De prijs-kwaliteit was dan ook zeker goed!

De lekkere koffie.
    • Cosy Tweepersoonskamer

Het personeel spreekt geen Nederlands. Geen warm onthaal.Hoewel het broeiend heet was,deed de airco het niet. Om 17 u 's avonds was de kamer nog niet gepoetst. Geen vers fruit bij het ontbijt. Het terras is allesbehalve gezellige en netjes met schreeuwerige afsluitingen van een biermerk en lelijke witte stoelen. In zo'n historisch pand zijn rieten zeteltjes meer op hun plaats.

De lekkere koffie. Het gebouw op zich is prachtig .

Er was géén airco op de kamer, terwijl we dit wel hadden...
    • Cosy Tweepersoonskamer

Er was géén airco op de kamer, terwijl we dit wel hadden verwacht ! Aan het onthaal stond s'morgens een Engelstalig iemand, ook nog een beginnend iemand! Kon niet overweg met de boeking met een cadeau-bon! Hebben pas s'anderendaags iemand kunnen spreken om dit op te lossen.

Gezellig
    • Cosy Tweepersoonskamer

Niet alles van wellness werkte!! Is jammer dat je pas maar van 11u in de voormiddag gebruik kunt maken van wellness.

Ontbijd was lekker verzorgd in mooie gezellige ruimte!! De bar idem

de kamer was geweldig.
    • Cosy Tweepersoonskamer

het betreffende personeel wat rondloopt spreekt bijna allemaal alleen maar Engels. We zitten nog altijd in belgie toch? Nederlands vind ik wel zo gepast voor de mensen die nederlandstalig zijn. En de bedden zijn erg laag waardoor ze niet zo lekker liggen.

Wij hebben dezelfde dag een kamer geboekt en s'avonds konden we er al terrecht. minpunt was dat het meisje aan de receptie enkel engels sprak..

gelukkig hadden we een goed gezelschap, anders een bron van ergernis !!
    • Cosy Tweepersoonskamer

het peroneel, niemand kon nederlands ! ook geen frans, enkel engels! iets bestellen op terras kost een uur wachten ! personeel is echt lui of zijn er gewoon niet, bijna iedereen moest zijn eigen drank zelf halen. er zit geen organisatie in en er is ook geen hoofverantwoordlijke. ook rond het gebouw echt vuil, tuinen niet verzorgd en 1 gebouw ( aan terras ) staat daar gewoon halfingestort !!??

kamer was proper , restaurant ook, het dinerbuffet was lekker, maar werd plots niet meer aangevuld. wij hadden gereserveerd voor 8 personen, maar sommige hadden zelfs geen zalm meer of kroketten. Dessertbuffet was plots weg.

goed uitgezonderd de airco
    • Superior Tweepersoonskamer met airconditioning

de airco voldeed niet aan de verwachtingen , ik had deze ingesteld op 16° en toch bleef het 23° op de kamer, dit was heel spijtig daar ik toch voor een kamer met airco had gekozen.

goede matrassen , goed ontbijt ,

Bijzondere ervaring in gebouw van grote historische waarde
    • Cosy Tweepersoonskamer

Stoelen in het restaurant wiebelig op fraaie oude plavuizen vloer

Bijzondere geschiedenis van het gebouw en ideale fietsomgeving met duidelijke fietsroutes

Het ontbijt was ok, hoewel er vers fruit ontbrak
    • Cosy Tweepersoonskamer

Airco werkte niet... kamer onder het dak!!! Personeel had als enig excuus dat zij niets kon veranderen aan het warme weer...

Het ontbijt was ok, hoewel er vers fruit ontbrak

Tegenvaller
    • Superior Tweepersoonskamer met airconditioning

Ze verkopen kamers met airco, maar airco's staan op max 20 graden en blazen alleen warme lucht. We hebben airco daarom niet gebruikt en ramen open gezet. Ons advies: niet doen

Het diner was standaard

Slechtste hotel ervaring ooit
    • Cosy Tweepersoonskamer

Het personeel sprak enkel gebrekkig Engels en was constant afwezig. De kamer was vuil,airo en telefoon werkten niet, insecten in de badkamer, delen niet geverfd. Ontbijt van 7 to 11u maar om 10u was er bijna niets meer. Eén raad blijf daar weg!!!

Er is zeker iets van te maken...

Een heel toffe ervaring, voor herhaling vatbaar!
    • Cosy Tweepersoonskamer

Personeel was grotendeels Engelstalig!

Prima locatie voor fietstochten. Mooi historisch gebouw, nog met restauratie bezig. Cosy kamer was ruim groot genoeg en met alle comfort. Eetgedeelte in kelder heel tof en groot terras. Prima ontbijt en diner tegen schappelijke meerprijs in buffervorm (koud, warm en dessert).

Prachtige rustige locatie, mooi pand en mooie kamers.

Maar hier en daar wel wat onderhoud nodig in de algemene delen om het hotel op en top te houden

Prachtige rustige locatie, mooi pand en mooie kamers.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Blijf hier weg
    • Cosy Tweepersoonskamer

Slechtste hotel ervaring die ik al gehad heb. Amateuristische check-in door personen die niet opgeleid lijken te zijn. Een kamer die me het gevoel geeft in het communistische Oost-blok te zitten. Een kaart die bij aankomst bij de kamer niet werkte. De helft van het hotel dat nog in aanbouw blijkt te zijn, overal onkruid op de parking en in de tuin. Ik doe mijn best om een goed punt te vinden maar dat is er niet in dit hotel.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Restaurant was top heel knap gebouw en heel mooi opgeknapt!
    • Cosy Tweepersoonskamer

Terras niet proper / niet onderhouden.. Spijtig heel mooi gebouw‼️‼️‼️ Echt prachtig gebouw‼️

Restaurant was top heel knap gebouw en heel mooi opgeknapt!!!!

Zeer mooie accomodatie maar uitbebaat door vuile mensen.

Hygiëne liet alle wensen over. Kamers stoffig en vol dode vliegjes. Onder bed vuil. We kregen eerst een kamer toegewezen waarvan het toilet vies was in op het bed had duidelijk iemand gelegen. We krijgen dadelijk een nieuwe kamer toegewezen die wel was opgemaakt maar overal lagen kruimels en ook in de badkamer lagen nog haren op de vloer, het bedieningspaneel airco hing uit de muur en werkte dus ook niet. De derde kamer die we toegewezen kregen hebben we dan wel 1,5 u moeten op wachten. Badkamer wel proper, rest van de kamer stof op kastjes en vooral onder gordijnen hoop dode vliegjes.

Heerlijk uitgebreid ontbijt

tegenvaller
    • Cosy Tweepersoonskamer

De kamers waren zeer slecht onderhouden. Defecte stoelen waren hersteld met duktape, Bij het opzetten van de airco viel heel de stroom uit, Het eten was hetzelfde als de dag voordien.

De Locatie

Leuk voor een nachtje.
    • Cosy Tweepersoonskamer

Geen koffie- en theefaciliteiten op de kamer en de bar rekent voor een kopje thee en cappuccino (uit een apparaat) €6,50!

Apart gebouw met een bijzondere sfeer op een mooie afstand van Brugge! Rustig plekje, fijn geslapen, lekker ontbijt.

Zeker geen slechte ervaring maar er zat veel meer potentieel in.
    • Cosy Tweepersoonskamer

Slechte isolatie in kamer. Heel gehorig.te vroeg Wakker door lawaai bovenverdieping : gestamp van voeten en gebruik badkamer ( hoorden douche lopen, toilet doortrekken en gebabbel, dichtslaande deuren). Hygiene kamer ok, enkel spinnnenwebben onder bureau en in vensters. Veel plekken op tapijten id gang. Personeel is wel vriendelijk maar niet professio een genoeg voor 4sterren locatie. Ontbijt in prachtige kelder was tegenvaller door onprofessioneel personeel ( slordig gekleed, sommige spraken enkel Engels, tafels niet afgetuigd of vol vol kruimels of geen bestek, geen gepaste tassen aan koffiemachine) om 10h00 was brood, hartig bele, cava en warme gerechten horen allemaal op en het duurde meer dan 30 minuten voor die met mondjesmaat werden aangevuld.4 sterren zou vers fruit en vers fruitsap mogen voorzien. Bij een dergelijke mooie lokatie hoort degelijk opgeleid en stijlvol uitgedost personeel.Slippers, vuile broeken, loshangende hemden horen daar niet bij. Jammer dat het potentieel van dit prachtig gerestaureerde pand niet ten volle wordt benut.

Het pand op zich en de locatie zijn subliem.De welkomstfles en chocolade op de kamer waren leuke verrassing. Blijkbaar niet standaard want vrienden die er ook logeerden die avond hadden dit niet en hadden meer betaald voor kamer.

Toplocatie, maar vreselijk beheerd.
    • Charm Tweepersoonskamer

Bij aankomst was er niemand aan de receptie. Een bordje vroeg ons "met deze telefoon" het nummer 9 te bellen. Er was echter geen telefoon te bespeuren. We gebruikten dan maar de telefoon achter de balie. Diegene die ons uiteindelijk kwam inchecken, sprak geen Nederlands, alleen slecht Engels. Op de kamer bleek dat we twee enkele bedden hadden, terwijl we specifiek om een dubbel bed gevraagd hadden. Na omboeking kwamen we terecht in een kamer waar de vuilnisbakken vol zaten, de handzeep niet aangevuld was, er geen wifi beschikbaar was en het bovendien naar sigaretten stonk.

Het gebouw en de hele geschiedenis erachter was ongelooflijk boeiend.

Een goed verblijf gehad ; duidelijk te weinig personeel voor het aantal gasten
    • Cosy Tweepersoonskamer

Bij aankomst niemand bij receptie, een bord dat we naar de bar beneden moesten; daar troffen we erg gestresst personeel , die alles wel keurig afhandelde; mijn moeder in een rolstoel schonken ze weinig aandacht aan De badkamers waren beide moeilijk met een rolstoel te bereiken Vanuit haar bed kon mijn moeder niet Bij de lichtknop Het ontbijt was een buffet, er was weinig personeel om een en ander aan te vullen; Het was daardoor wat chaotisch

De bedden en ontbijt was goed;

Lekker ontspannen in een mooi oud gebouw.
    • Cosy Tweepersoonskamer

Lang wachten op hulp bij het regelen van de fietsen en bediening tijdens het ontbijt. Vieze vloerbekleding en een lastige fietsenopslag in de kelder waar je doorheen moet als je gaat ontbijten.

De rust en het mooie oude gebouw.

Top locatie! Prachtig gebouw en een lekker ontbijt
    • Cosy Tweepersoonskamer

Het schoonmaak werk van de kamers was slecht. Algehele indruk was dat alles smoezelig is, deuren lichtknopjes bakken om eten in warm te houden was vies en het bleef helaas vies, ook jammer dat het tapijt in de gang niet schoon is, geeft geen goede indruk. We hebben een andere kamer gekregen die service was goed, maar ook deze mooie kamer zou nog een stuk schoner kunnen zijn! Stof onder het bed vieze vinger afdrukken op de spiegel en vooral veel stof.

Het gebouw is indrukwekkend, en de afstand naar Brugge en Gent en naar de zee is allemaal dicht bij.

Redelijk, maar kan duidelijk beter schoon.
    • Cosy Tweepersoonskamer

Geen afzuiging in badkamer, bedden te zacht. Geen tv ontvangst of slechte tv ontvangst. Ontbijt heel gewoon. Door het hele gebouw was de hygiene niet optimaal, veel vuile vloeren.

Mooie accomodatie, voldoende ruime kamer.

Goed, wij waren er om te fietsen . Dus enkel maar op de kamer om te slapen.
    • Cosy Tweepersoonskamer

Op het tweede verdiep geen airco. Wat wel dringend nodig is met het warme weer. Men kan niet bij de ramen om open te zetten daar het meubilair niet op de juiste plaats staat.Nochtans zijn de kamers heel ruim. Aanpassen en de prijs iets hoger.

Het ontbijt was heerlijk .

Mooie locatie, maar kwaliteit en service vielen tegen.
    • Cosy Tweepersoonskamer

Wij hebben ruim drie en een half uur op de kamer moeten wachten.Deze was nog niet schoongemaakt. Vaak zelf moeten vragen of de kamer al in orde was, wat dus niet het geval was. Een andere kamer was niet beschikbaar. Uiteindelijk na bijna 4 uur wachten was er toch een kamer vrij. Het diner was ook niet naar wens.

Het ontbijt was niet echt geweldig.

Een aanrader als fiets- of wandelvakantie
    • Cosy Tweepersoonskamer

Ik kreeg een niet opgemaakte kamer. Er werd een andere kamer geregeld, maar het leek de normaalste zaak van de wereld. Personeel was haastig en afwezig. Tijdens het dinerbuffet werd ik niet bediend voor de drank, ben zelf maar naar de bar gelopen. Algemene indruk was dat men het te druk had.

Prachtige kamer, prima dinerbuffet en ontbijt. na een klacht kreeg ik gratis een biertje op mijn kamer. Niet veel geld voor de kwaliteit die werd geboden.

Omgeving, feestzalen
    • Cosy Tweepersoonskamer

Niemand aan de receptie Minibar zo goed als leeg en zeer vuil. Onhygiënisch, douchewand nog vol kalkresten. Geen stop in lavabo, doorkijk tot in afvoerbuis. Ontbijt was zeer basic.

Omgeving, feestzalen

Dit hotel mag de boeken dicht doen
    • Cosy Tweepersoonskamer

Sauna want er was e Geen. Wat ze wel Was was een koude sauna, vuile douches, hamama werkte niet en stonk De keuken sloot om 21u maar om 20.20 uur vroeger wz of nog konden en dan zeiden dat ze binnen 20min gingen opruimen...

De vriendelijlke jonged dame die nederlands sprak aan de bliz

Leuk hotel maar voor ons te prijzig voor wat je krijgt.
    • Cosy Tweepersoonskamer

We hadden gezocht op kamers voor 2 volwassenen en 2 kinderen en kregen bij dit hotel een aanbod van kamer. Bij aankomst bleek dit niet goed doorgekomen te zijn en moesten we extra bijbetalen voor twee extra bedden. Gelukkig is het op dat moment goed opgelost, maar jammer dat de kosten nu bijna dubbel waren. Ontbijt was niet op orde. Bestek was op, personeel/bedrijfsleider niet zichtbaar. Beetje chaotisch.

Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Prachtig gebouw, ruime kamers, sfeervol. Gevoel is goed.

Indrukwekkend hotel (gebouw) met een heel aantal kanttekeningen
    • Cosy Tweepersoonskamer

Matrassen van de bedden erg zacht. Zeer gehorig. Feest in de grote zaal ging tot laat in de nacht door en muziek was erg aanwezig. Kinderen op de trampoline onder het slaapkamerraam niet echt bevorderlijk voor een goeie nachtrust. Gebruik maken van de sauna lukt bijna niet door de openingstijden. Saunaruimte zag er aantrekkelijk uit maar dus geen gebruik van kunnen maken. Weinig personeel tijdens het ontbijtbuffet. Tafels werden niet leeg geruimd, brood e.d. niet aangevuld.

Hotel in een prachtig gerestaureerd gebouw. Ontbijt- en dinerbuffet prima. In de omgeving genoeg te doen.

Hotel met originele sfeervolle uitstraling maar deze uitstraling mistte bij het personeel.
    • Cosy Tweepersoonskamer

Ik heb vers bruin brood gemist waar je zelf plakken van kan snijden. In plaats hiervan was er een wit stokbrood. Vers fruit was ook fijn geweest. In plaats hiervan was er blik fruit. De jongeman die in zijn eentje verantwoordelijk was voor het ontbijt had een te grote klus om alles bij te vullen en tafels af te ruimen. Het personeel komt uit het oostblok.( we hebben slechts één belgische medewerker gezien)Ze waren vriendelijk , maar gaven ook de inruk dat ze moe waren. Deze personeelsleden praten niet nederlands en vroegen aan ons om met hun engels te communiceren. Het lijkt me veel beter om als hotel op zoek te gaan naar een goede mix van autochtone en allochtone medewerkers.

Kamers, bed en sanitair waren goed. Locatie is heel mooi, origineel en heeft als gebouw wel sfeer. N.b: Wij wilden heel graag ons raam op een kiertje open . Dit kon niet omdat de ramen op slot zaten en het personeel de sleutel niet kon vinden.

Grote van de kamer
    • Cosy Tweepersoonskamer

Geen gezellige bar die wat langer open is. Bij sauna gedeelte, stoombad kapot. Geen infomapje op de kamer met ook menu van het restaurant. Daardoor geen diner afgenomen.

Grote van de kamer

Het viel helaas tegen

Verlichting om het hotel , ontbijt niet snel genoeg aangevuld , schoonmaak te laat klaar op dag van aankomst, en tijdens verblijf schoonmaak te laat en geen koffie aangevuld. Te weinig plek om overdag bakje koffie/wijntje te drinken

Mooi gebouw

Niet voor herhaling vatbaar.
    • Cosy Tweepersoonskamer

We kregen een kamer upgrade. Dit werd dus een kamer over 2 verdiepingen, we moesten dus met alles de trap omhoog. Het licht boven was stuk en dus kon je zelfs de inhoud van je kleerkast niet zien. Op paasmaandag was het ontbijt minimaal, er was een gebrek aan brood, aan kaas, aan charcuterie. Bediening sprak in de meeste gevallen geen Nederlands, noch aan de balie, noch in de bar.

De locatie was de moeite waard en laat een algemeen gevoel van ontgoocheling achter. Jammer ....
    • Cosy Tweepersoonskamer

De wellness was quasi onbestaande, geen onthaalmap met algemene info, de meubels toonden sleetvlekken en de verf bladderde af. Enkel het menu verkrijgbaar in de bistro, te weinig personeel. Bij het ontbijt was er geen boter meer. Zo ‘n ooit prachtige locatie, zo ‘n verval, zo jammer.

Het gebouw is overweldigend en het ontbijt was goed.

Grote gevarieerde keuze aan het ontbijtbuffet.
    • Cosy Tweepersoonskamer

Koffie apparaat veel te traag, koffie maakte het goed ..... Electrisch vuurtje op de kamer maakte bij opspringen veel lawaai Geen nederlands aan de receptie, jammer, wel heel vriendelijk en behulpzaam

Grote gevarieerde keuze aan het ontbijtbuffet.

Zeer aangenaam verblijf over verschillende taalbarrières heen

Ondanks het in eigen land is , blijkt het een internationaal avontuur te zijn niemand die aanwezig was sprak begrijpelijk Nederlands 1tje sprak engels maar kon geen Frans, en een ander sprak zogenaamd Frans en kon geen Engels...maar of hij Frans begreep was toch wel enorm twijfelachtig Gaf soms hilarische toestanden aan tafel Maar niet idereen vond het zo grappig of wij

Mooi opgeknapt gebouw met rijke geschiedenis

Lokatie is fantastisch.
    • Superior Tweepersoonskamer met airconditioning

Voor de prijs (154 euro) hadden wij iets meer klasse verwacht. Het ontbijt was wel lekker, maar in andere hotels krijg je voor die prijs veel meer verse dingen. Een tweede koffiemachine is een absolute must om files te vermijden.

Lokatie is fantastisch. Verzorgd en proper.

ontbijt was ok De beloofde bubbels waren er niet.
    • Superior Tweepersoonskamer met airconditioning

De bar bij de eetzaal was niet aangenaam en zeker niet proper. De gangen van het hotel waren echt vuil en donker, akelig s'avonds, vensters zijn zeker in jaren niet meer gepoetst en de welness daar gaan wij nog niet gratis in

ontbijt was ok De beloofde bubbels waren er niet. Personeel komt allemaal van het oostblok. Ze zijn vriendelijk maar dat is het dan ook. De kamers zijn proper maar de rest van het hotel is vuil. De gangen, de bar enz. De finesse ontbreekt. Het zou anders een mooie locatie zijn. Dient ook dringend te worden onderhouden. Herstellingen enz...

Chaotisch
    • Cosy Tweepersoonskamer

Er werd bijna geen nederlands gepraat. Het speciale Valentijnsmenu dat een vol restaurant lokte was een grote chaos. Er was totaal geen sprake van organisatie. We hebben zelf om onze amuse, die op het menu stond, moeten vragen en het resultaat was heel pover.

De locatie is super en heeft veel potentieel.

Zeer mooie kamers, lekker ontbijt (wel geen glutenvrije...

Geen verwarming in de badkamer, fruit uit blik bij het ontbijt, alles diepgevroren en soms nog niet ontvrozen

Zeer mooie kamers, lekker ontbijt (wel geen glutenvrije opties meer en duidelijk niet erg vers), mooie omgeving

Ruimte voor verbetering

Lange wachttijd aan onthaal. Heel koude kamer bij aankomst (defecte lampen, defecte verwarming, opgelost met twee elektrische vuurtjes maar geen aangename aankomst met een baby van 5 weken oud). Aftands babybedje, waarvoor men bij uitchecken nog wilde aanrekenen, terwijl het een reisbedje betrof met gaten en scheuren in.

De ruime junior suite.

Dit herbestemd klooster met weinig resten uit het verleden is goed voor een kort verblijf
    • Cosy Tweepersoonskamer

Somber gebouw waarin het religeuse aspect helaas verdwenen is, het enige interessante zijn de gewelven en de monumentale voorgevel van de vroegere kapel. Barverbruik kan niet op de hotelkamer gezet worden. Barman kon geen slagroom maken wegens het ontbreken van een onderdeel... Te geringe bezetting om sfeer te hebben.

Ontbijt was in orde. Kamer was goed. De gewelven op -1 waarin zich het restaurant, bar en wellness bevinden zijn het meest specifiek aan het gebouw. Er was kleine expo over het verleden. Voor mooie kerstdecoratie was gezorgd.

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Zeker niet voor herhaling vatbaar
    • Cosy Tweepersoonskamer

Receptie: geen warm onthaal, personeel sprak amper Engels, geen NL. Kamer was koud, idem badkamer, zeer slecht beeld op TV, 's morgens geen warm water om te douchen, lift ging niet 's morgens. Zeer donker in gangen, niet aangenaam.

Ontbijt was lekker

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Ik kreeg te veel de indruk dat op alles bespaard wordt.
    • Cosy Tweepersoonskamer

Ik kreeg te veel de indruk dat op alles bespaard wordt. Oost-Europese groep werknemers die geen woord Nederlands spreken. Enkel onthaalbediende aan receptie spreekt Nederlands.Voor een hotel in Vlaanderen vindt ik dit zeer raar.Kwaliteit ontbijtbuffet en avondbuffet niet echt hoogstaand.Weinig verse producten.Het godshuis heeft als gebouw heel wat te bieden en dit wordt duidelijk niet volledig benut. Gemiste kans. Gebouw lijkt me te hoog gegrepen voor eigenaar.

Het is er rustig en er is een mooie omgeving, maar voor het...
    • Gezellige Tweepersoonskamer met Airconditioning

Ongeveer alles; erg oud, niet vriendelijk personeel bij de receptie; timide en bijna bang kijkend. De bediening bij ontbijt rent de benen uit t lijf door kapotte koffie-automaat. Overal voor bij betalen; badjas 10€, kopje koffie is niet te maken op de kamer. Beide dingen zou je wel verwachten voor 4 sterren. De wellness js grotendeels kapot; de enige sauna die aan staat, is 60 graden. Tis vies.

Het is er rustig en er is een mooie omgeving, maar voor het geld, kan je beter een ander hotel boeken.

zeer aangenaam
    • Cosy Tweepersoonskamer

de wellness-afdeling is blijkbaar niet erg in trek op het moment en was mede daardoor erg beperkt. De bakken voor het koude stortbad werden niet bijgevuld en daardoor was het behelpen met koud douchen.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Het ontbijt was uitstekend voor elkaar, alle keus en goed...
    • Cosy Tweepersoonskamer

Het hotel vinden was niet eenvoudig. Er waren wel wegwijzers naar het hotel, maar die wezen domweg de verkeerde kant op. Gelukkig was het hotel vanuit de omgeving goed te zien, zodat we uiteindelijk op de gok de parkeerplaats konden vinden. Daarna was het nog even zoeken waar de ingang van het hotel was. Deze werd ook al niet duidelijk aangegeven.

Het ontbijt was uitstekend voor elkaar, alle keus en goed verzorgd.