Beoordelingen over 't Gulpdal Hotel Voeren-Teuven 1-sterren

Nurop 34, 3793 Voeren, België

#7 van de 11 hotels in Voeren

6,4

Prachtige locatie, warm welkom!

Wifi deed het niet in het appartement, wel op de gang. Pas om met de drempel bij de parkeerplaats. Wij raakten met onze lage auto de grond en reden daardoor een kleine schade. Een andere bezoeker had dit probleem met zijn fietsenrek achter op de auto . De gastvrouw vertelde dat deze drempel in de toekomst verbeterd zal worden , maar voor nu dus echt goed oppassen.

We werden zeer vriendelijk ontvangen en kregen veel uitleg over de directe omgeving en de Voerstreek. De ligging van de accommodatie is prachtig, een geweldige omgeving om te wandelen en veel leuke restaurantjes en cafés in de buurt. Groot appartement en de mogelijkheid om in de tuin met prachtig uitzicht te zitten en te genieten van de rust.

Prima. Comfortabel.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Badkamer

Kamer op verdieping. Had gedacht dat het begane grond was gezien de foto’s op de site.

Mooie locatie. Kamers sober. Prijs/kwaliteitverhouding prima.

Heerlijk geslapen, rustig en zeer vriendelijk ontvangen.

De entree van de parkeerplaats is slecht begaanbaar! Losse stenen en kuilen waardoor iemand die slecht ter been is het moeilijk had om in het appartement te komen!

super genoten, niet te overtreffen

Super vriendelijk ontvangen, een grandioos ontbijt en dat samen met een mooie omgeving en super goed weer, het was een onvergetelijke vakantie - Bedankt daarvoor mevr. Marie-Rose

goede B&B met persoonlijke ontvangst

Mooi gelegen, rustig, ruime kamer, netjes. Ontvangst heel leuk, met de nodige info. Kamer op gelijkvloers met terras en doorgang naar parking. Ontbijt was lekker. Geen overbodige luxe, alles oké. Een goed adres!!

heerlijk genieten in de natuur

De donsdekens waren nogal dun.

We werden goed in de watten gelegd door de gastvrouw, die veel info gaf over wat er in de streek te doen was. Ook het ontbijt was superlekker en uitgebreid. Prachtige tuin en uitzicht op de natuur.

heel leuk verblijf

hoofdkussens waren heel zacht en zonder steun

prijs/kwaliteit viel heel goed mee - eigenares was heel vriendelijk en steeds klaar bij eventuele vragen

Een zeer prettig verblijf in een kamerappartementenaanbouwhuis aan het woonhuis.

Er is geen receptie, bar of algemene zitruimte. Alleen kamers. Pinnen is niet mogelijk.

Het appartement begane grond voor 4 personen (2 aparte slaapkamers) is ruim en zeer schoon. Heerlijke douche. Overal stenen vloer. Zeer stille locatie. Een ontbijt is alleen op kamer en kost 10 euro per persoon. De gastvrouw geeft allerlei informatie over de omgeving in de Voerstreek in Belgie. Genoeg gratis parkeerplaatsen naast het huis.

Super locatie en zeer vriendelijke eigenaresse!

Het leek erop dat er in het verleden was gerookt in het appartment.

De locatie is perfect. We hadden helaas een stroomuitval van een aantal uur in de regio, maar deze werd door de eigenaren met kaarsjes opgelost.

Weekendje weg in mooie omgeving met een fantastisch verblijfplaats
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Badkamer

Alles, werkelijk alles wat op en top in orde!

Fantastische onthaal! Lieve en correcte gastvrouw.Volledige informatie over de omgeving. Mooi, proper, comfortabel, zeer goed bed, gezellig salon Super ontbijt.

Het was een geslaagd verlof door de prachtige wandelingen en 's avond samen lekker koken!
    • Vierpersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Wij hadden een appartement met een keukentje, dat was heel goed, maar er waren wel enkele zaken tekort!

Groot raam met mooi uitzicht! Vriendelijke personeel!

Uitstekende prijs/kwaliteit op een prima locatie!

> Misschien moeilijk te organiseren, maar het zou fijner zijn als het toilet zich niet in de badkamer bevond. > Bij het bakken van onze biefstuk ging het brandalarm af. Enerzijds een goede zaak, want het werkt, maar anderzijds wel wat vervelend aangezien een groot deel van de oorzaak wellicht de slecht werkende dampkap was. Een betere/nieuwe dampkap of filter zou misschien al het probleem grotendeels oplossen :-) > Detail van een detail: een modernere, warmere vloer zou het appartement een modernere en gezelligere uitstraling geven. De huidige tegels zijn wat gedateerd. > Een betere matras zou 's morgens een pijnlijke rug vermijden.

> We kregen een vriendelijke ontvangst van de gastdame. Ze gaf meteen al heel wat info en tips mee om de regio verder te verkennen. > Het ontbijt was uitgebreid met pistolets (geen koffiekoeken) en verse streekproducten als beleg en koffie, op de kamer bediend. > Ons "appartement" bestond uit een living met open keukentje en 2 slaapkamers (1 kamer met dubbelbed, 1 kamer met stapelbed) en was eenvoudig ingericht, maar de grote schuiframen met zicht op het dal waren op zich al een prachtig schilderij waardoor de eenvoud van de ruimte prima was. > De badkamer was duidelijk nieuw, modern en proper! > Er is parkeerplaats naast de verblijfplaats voorzien. > De locatie is prima! Mooie uitzichten en meerdere wandelroutes in de onmiddellijke omgeving van het verblijf!

RUSTIG MAAR KORT.

nihil

Was dicht bij de feestzaal - Patria - gelegen waar we een trouwfeest hebben bijgewoond zaterdagavond en -nacht. MOOIE OMGEVING. GEEN ONTBIJT GENOMEN.

Een aanrader voor wie van de Voerstreek houdt!!!! Wandel en fietsparadijs...

Inrichting app is nog mooier dan op foto's....Prachtig uitzicht op het omringende landschap vanuit de living. Vriendelijke ontvangst door de gastvrouw. Het app was KRAAKNET bij aankoms!!! Zeer mooie badkamer met ruime inloopdouche.

Uitstekend !

Weinig of niets.

Vriendelijke gastvrouw die uitgebreide informatie geeft. Zeer ruime nette kamer met zithoek en ingebouwde keuken. Prima ruim ontbijt met dagelijkse variatie van verse broodjes, sapjes en beleg. Rustige en zeer mooie locatie. Wandel-, en fietsparadijs. Top !!

Adembenemend mooie, rustige lokatie in modern appartementje met lekker ontbijt
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Badkamer

Geen ophangbare douchekraan in bad. Geen koffie, enkel koffie-apparaatje.

Prachtig zicht vanuit tuin, rustige plekjes in tuin, gezellig ingericht, mooi meubilair, ontbijt wordt in appartementen geserveerd. Pluspunt is terrasje met tuinmeubelen. Op wandelafstand eetgelegenheden! Voldoende wandelinfo ter plaatse beschikbaar.

Mooie omgeving
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Badkamer

Best gehorig als mensen midden in de nacht gaan "timmeren", deuren dicht doen en hard praten

Mooi uitzicht, ruim, schoon alles aanwezig, goede uitleg over de omgeving, prima ontvangst, zeker voor herhaling vatbaar

Lekker geslapen, perfecte plek om vanuit de omgeving te verkennen

Wat smoezelig, geen airco in de douche/toilet, sfeer bij ontvangst was wat vreemd, weinig reactie en medewerking op de vragen die we hadden.

Kitchenette is heel fijn. Oventje zou perfect zijn. Heerlijk de openslaande deuren naar tuin. Prima bedden. Omgeving is mooi

Het Gulpdal is een aanrader!

Er is een tamelijk steile trap, als je minder goed ter been bent kun je beter op de parterre verblijven. Zeker als je langer dan 2 dagen blijft.

Het streekontbijt was heerlijk en de ontvangst hartelijk.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Mooi rustig hotel voor wandelaars en natuur liefhebbers
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Badkamer

Er was wel een bad maar helaas geen douche, die we toch wel een beetje miste.

rustig hotel en mooi uitzicht op de natuur. je hoorde de vogeltjes 's morgens fluiten. Ontbijt was super met allerlei streek producten en eigen keukentje met koelkast.

Schitterende omgeving om uitgebreid tot rust te komen.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Badkamer

Mooi gelegen net over de grens bij Slenaken. Vriendelijke ontvangst met uitleg over de omgeving. Accommodatie is voorzien van een keuken dus je kunt eventueel zelf koken, wij hebben dit keer gebruikgemaakt van de ontbijt service. Een erg uitgebreid ontbijt met veel streekproducten. De gastvrouw kan veel over de omgeving vertellen Het uitzicht vanuit de accommodatie is schitterend en vanaf de locatie zijn tal van wandelmogelijkheden. Zo goed bevallen dat we binnenkort weer gaan.

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Ruim appartement in prachtige natuur

Wij hebben liever één tweepersoonsbed i.p.v. twee losse bedden. Geen waterkoker aanwezig maar dat wisten we en hadden er dus zelf een meegenomen.

Ruim appartement met prachtig uitzicht. Wij vonden het in werkelijkheid veel mooier dan op de foto's. We boekten de avond van tevoren en hadden niet veel keuze vanwege het pinksterweekend. We waren zeer aangenaam verrast. Het ontbijt (10 euro p.p.) was erg goed. Het waren zoveel broodjes dat we meteen onze lunch hadden. Er was dan wel extra beleg nodig als je niet van zoetigheid houdt. Slenaken (NL) en Teuven (BE) liggen beide op loopafstand (15 minuten). Moeder de Gans in Teuven vonden wij een erg leuk restaurant.

Locatie en vriendelijke ontvangst.

Dekbed te dun. Douchekop: water sproeide alle kanten op.

Locatie en vriendelijke ontvangst. Wifi was in orde. Ruime maar sobere kamers, mooi aan het terras met uitzicht.

• Beoordeeld op: 16 februari 2017

Prima verblijf!

We waren met zn 4e. Nadat er 1 in bad was geweest en 1 had gedouched was er geen warm water meer. Erg vervelend na een avond hardlopen.

Top huisje! Erg luxe!

Prima hotel, prima service, prima omgeving.

Zeer vriendelijke eigenares. Persoonlijke service (en dat terwijl we er met de eindejaarsdagen waren). Kamers waren echt appartementen, kitchenette was quasi volledige keuken. Prachtige omgeving, zowel voor liefhebbers van (uitgebreide) wandelingen door de natuur als voor wie vanuit Teuven bezoekjes wil brengen aan omliggende steden in Nederland, Vlaanderen, Wallonië en Duitsland.

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Comfortabel en gastvrij, wij waren alvast heel blij!

Geen tweezitter (2 enkelzitters).

Ruime comfortabele kamer (4) met prachtig zicht op heuvelachtige omgeving. Vriendelijk onthaal met welkomstdrankje en interessante uitleg over bezienswaardigheden. Rijkelijk ontbijt met streekproducten.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Buitengewoon, voor herhaling vatbaar.

Het ontbijt is een echte aanrader!!! Streek lekkernijen met alles erop en eraan (foto 2), geserveerd in je "eigen woonkamer" zodat je lekker in je pyjama kunt blijven. Het uitzicht vanuit onze "woonkamer" was betoverend mooi (foto 1).

Prima lokatie voor wandelaars en natuurliefhebbers

Gratis WiFi kreeg geen verbinding. Bedden en lakens zijn aan de korte kant voor lange mensen.

Ontbijt op de kamer was goed verzorgd met streekproducten. Het uitzicht vanaf de kamer is fantastisch Persoonlijke benadering van eigenaresse.

In het Gulpdal hebben we echt ont-moet. De tijd stond stil!

De dekbedden zijn erg dun. Omdat je de verwarming in de nacht uitdoet, is het een beetje frisjes.

Het ontbijt was meer dan fantastisch. De ligging is subliem mooi. De gastvrouw is heel sympathiek en gastvrij. Het appartement was heerlijk verwarmd en daarbij een heerlijk welkom met lekker streek-drankje.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

Alles verliep correct.Vreemd dat het als Hotel wordt omschreven, is een B& B (maa

Het ontbijt (vooral na het lezen vd lovende recensies) Het uitzicht : parking en de weg met massa's wielertoeristen - vooral ook omdat we net omwille van het lovend beschreven uitzicht hadden geboekt. we ervoeren weinig 'ziel' in het totale concept.

Beschikking over eigen sleutel, niet gebonden aan uur. Parking voor het raam. Het welkomstdrupke Goeie uitvalsbasis. De stilte.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2016

fijne, schone accomodatie

bedden waren wat aan de korte kant voor degene langer dan 1.85, het dekbed was erg dun en ook weer kort voor de langere personen onder ons

Ruime kamers, met zithoek en eettafel, schoon en netjes, goede bedden

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Een prachtige rust plaats.

Bedden waren een beetje zacht ,de dekbedden aan de korte kant.

Ontbijt was goed. Fijne kamer om even bij te komen. Alles goed voor elkaar. En een hele mooie locatie om wandelingen te beginnen. Kan niet beter.

Geweldig! Goed voor mondelinge reklame

Geen opmerkingen

Het rustige verblijf, de vriendelijkheid, behulpzaamheid en de prachtige lokatie

Vriendelijk ontvangst door dame, die uitgebreid verteld over...

Vriendelijk ontvangst door dame, die uitgebreid verteld over de mooie omgeving. Kamer was netjes en schoon. Gastvrij verblijf.

Grote appartementen met ruime slaapkamers en woonkamer
    • Vierpersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Grote appartementen met ruime slaapkamers en woonkamer Prijs kwaliteit echt top!

Zeer veel rust en mooie streek.

De matrassen/ bedden aan de goedkopere kant, veel en overal stofnetten / spinnenwebben.

De locatie was prachtig, zeer vriendelijk onthaal.

Fantastisch en we komen zeer zeker weer terug
    • Vierpersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Gastvrij onthaal en de kamers zijn ruim.

Alles was geweldig!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Badkamer

Alles was geweldig! Wij bevelen deze plek warm aan.

aangenaam, ontspannend, rustig, ongedwongen, thuisgevoel

10/10

Prachtig vergezichten

Prachtig vergezichten

een aanrader voor liefhebbers van wandelen, rust en leuke dorpjes
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Badkamer

heerlijk ontbijt met regionale producten, super

• Vierpersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

De douche watert niet genoeg af en/of is niet voldoende gesloten. Gevolg natte badkamer.

Ruime kamer, uitstekend ontbijt.

Heel goed

Ligging en morgenmaal

Het ontbijt is er super

Voldeed aan onze behoeften, kamer op gelijkvloers gevraagd en gekregen.

Enkel ontbijt te verkrijgen in het (hotel).

Zeer goed ontbijt.

Goed voor een weekend.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Badkamer

Prijs ontbijt welke goed was maar dan ook Prijselijk was.

De ontvangst hartelijk en uitstekend ontbijt. Verzorgde kamers.

Superweekend!

Terras. Beter de benedenverdieping nemen. Die is prachtig!

Persoonlijk onthaal, super net, ruim en heerlijk ontbijt. Mooie locatie!

leuk verblijf in een mooie omgeving
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Badkamer

goed ontbijt op de kamer

Goed verblijf, zonder een tikkeltje meer
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Badkamer

Lekker ontbijt zonder meer Toegankelijke tuin Slaapkamer afgescheiden van de leefruimte

Geweldige plek om te verblijven!!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Badkamer

Geen haak om de douche om te hangen.

Prachtige locatie!

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Moeizaam na annulering van een van de twee kamers Lang...

Moeizaam na annulering van een van de twee kamers Lang wachten op terugstorting van huursom

• Beoordeeld op: 20 april 2018

de omgeving

de omgeving

Het was een prettig verblijf met een uitstekend paasontbijt

Het was een prettig verblijf met een uitstekend paasontbijt

super
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Badkamer

Heerlijk ontbijt, vriendelijke ontvangst, zeer proper appartementje

Heel goed
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Badkamer

Dunne dekbedden je moet de verwarming op de slaapkamer aan doen

Bijna alles heel net appartement

Aangenaam verblijf voor wandelaars.

Heel vriendelijke ontvangst en goeie uitleg omtrent de streek.Uitstekend ontbijt.Prachtig zicht op de omgeving.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Zit liever in een hotel
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Badkamer

De dekbedden waren veel te dun

Het ontbijt was prima en veel

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Tv allen waardeloze Belgische zenders met kwissen.

Schoon en prachtige omgeving

Lekker onbijt.

Lekker onbijt. Net en schoon appartement. Fijne bedden.

Grote kamers met alle nodige faciliteiten. Zeer uitgebreid ontbijt. Vriendelijk onthaal. Wandel- en fietsroutes

naar f1 geweest, daarvoor was het app ok

ok

ontbijt was er niet, kamer ok

Goede ontvangst , schoon en netjes.
    • Vierpersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Beetje gehorig, als overige gast stoelen schijven of muziek aan hebben.

Goede ontvangst , schoon en netjes. Mooie lokatie

Leuk weekendje weg

Hard moeten zoeken om locatie te vinden

Mooi appartementje,ruim,kraaknet heerlijk ontbijt..

Ontbijt was super: voldoende, afwisselend en heel lekker.

2én iets viel tegen: de bedden. Dunne doorlegen matrassen en slappe hoofdkussens.

Ontbijt was super: voldoende, afwisselend en heel lekker.

Vriendelijke mensen slechte kamer
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Badkamer

de kamer was zeer sober en gedateerd. Douche in badkuip is waardeloos Synthetisch beddegoed

de mensen van het pension en het ontbijtje

Wegrijden op parking

prachtig

het weer

alles was dik in orde!

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Verrassend

Vriendelijke ontvangst met streekdrankje en uitleg over de omgeving. Zeer propere en praktische kamer. Rustig gelegen en mooi uitzicht.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

goed ontbijt en kamer,een fijne vakantie

ruim, schoon en van alles voorzien

nvt

De omgeving is een wandel en fietsparadijs. Hele mooie omgeving.

Heerlijk rustig, restaurants en winkels in de buurt kortom fantastisch

aanbod tv zenders

goede bedden-heerlijk ontbijt en terras buiten met een mooi uitzicht

Wij hebben genoten !

vriendelijkheid en soepelheid van de gastvrouw, lekkere ontbijtmand.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Prachtige locatie, vriendelijke gastvrouw

We hebben een heel goed verblijf gehad ,vriendelijk en behulpzaam

De vriendelijke ontvangst en grote behulpzaamheid

zeer goed ontbijt.
    • Vierpersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Dat er zelf geen koffie kon gemaakt worden . Oploskoffie en snelkoker zou een +punt zijn.

zeer goed ontbijt.