Beoordelingen over Martin's Klooster 4-sterren

Onze-Lieve-Vrouwstraat 18, 3000 Leuven, België

#3 van de 28 hotels in Leuven

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

Aan te raden.

Tv kon lastig geschakeld worden met Iphone, of wij kregen het in ieder geval niet voor elkaar en we zijn geen nitwits.

Rust in het hotel en goed ontvangst met uitstekende service. Kamer was goed. Upsell emails.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2018

Douche installatie was stuk (kamer 101) ;

Douche installatie was stuk (kamer 101) ; ondanks maar verblijf van 1 nacht, stond om 9uur kamermeisje in de kamer ... daarna niet meer kunnen slapen.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

Ik was er maar 1 nacht maar is zeker aan te raden voor meerdere nachten gezien het zeer mooie kader

Een beetje jammer dat de bar enkel vanaf 17 u in de week open gaat of dat er geen restaurantje is voor overdag. Wel een kleine kaart voor roomservice. Alleen op de kamer is ook maar alleen.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2018

Mooi designhotel in hartje Leuven

De grootte van de kamer. Bed en meubels pasten er net in. Douchen in het bad was nagenoeg onmogelijk vanwege te korte doucheslang. Ontbijt en parking moeten extra betaald worden en zijn relatief duur. Prijs/kwaliteit klopt niet helemaal.

Goed ontbijt. Het hotel heeft een prima ligging en ziet er goed uit. Het hotel beschikt over een eigen parking.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Mooie stad. Leuk voor een stedentrip.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Twee persoons kamer met 2 aparte bedden gereserveerd. (non allergisch). Bleek niet mogelijk bij aankomst. Beddengoed had slijtplekken. Prijs kwaliteit viel tegen.

De afstand tot het historische centrum.

Tophotel!

Helemaal niets!

Prachtig plekje in het centrum van Leuven. Het hotel is zeer goed bereikbaar en voorzien van een ondergrondse parking waar je zonder enig probleem jouw auto kan laten staan, zelfs na het uitchecken. Op wandelafstand van het centrum. Heel mooie en ruime kamers die tiptop in orde zijn. Je kan de dag stevig starten met een heerlijk en zeer uitgebreid ontbijt. Echt een aanrader!

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Beste keus in Leuven
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Het ontbijt is altijd aan de drukke kant, maar genoeg leuke ontbijttentjes in de buurt als alternatief.

Een fantastische kamer, zeer vriendelijk personeel, zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding en een uitstekende lokatie.

Geweldige locatie in de binnenstad!
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Geen koffie op de kamer. Prijs van het ontbijt en bijvoorbeeld een kop koffie wel erg duur. Parkeergarage ook erg duur. Vloerbedekking op de kamer en miste een bad.

Vriendelijk personeel; gaf veel tips over Leuven. Bedden erg goed. Hotel, parkeergarage en kamers zeer schoon en netjes. Ontbijt zeer uitgebreid. 24-uurs receptie. Ligging centraal en direct bij bezienswaardigheden. Parkeergarage onder het hotel.

Prima verblijf maar kosten parking zijn er te veel aan.

Enige kritiek: 25€ betalen voor de parking vind ik erg veel voor een kamer die al 114€ kost. Kleine kritiek: Een douche in de kamer zou iets handiger geweest zijn dan douchen in een ligbad.

Prima ontvangst en prima kamer.

We kregen een upgrade naar een heerlijke suite in het oude...

Ontbijt zou gezien de kosten uitgebreid mogen worden met een gebakken eitje/ommelet

We kregen een upgrade naar een heerlijke suite in het oude gedeelte met mooi uitzicht. Het ontbijt was prima maar dat mag dan ook wel voor dat geld. 's Avonds hebben we nog een afzakkertje genomen in de gezellige binnentuin. Prima locatie in de stad.

Het hotel ligt in de binnenstad van Leuven en bestaat uit...

In een hotel in deze prijsklasse en met deze luxe, hoort eigenlijk een gym te hebben.

Het hotel ligt in de binnenstad van Leuven en bestaat uit een oud en een sfeervol nieuw gedeelte. De inrichting is een mix tussen oude en nieuwe elementen met mooi designmeubilair. De parkeergarage is duur, maar zit onder het hotel , wat prettig is aangezien parkeren in de binnenstad niet makkelijk is. Wij waren met een elektrische auto en het personeel heeft ons geholpen met het zoeken van een plaats waar we via een stekkerdoos konden laden. Heel vriendelijk en servicegericht! Het hotel ruikt bij binnenkomst heerlijk omdat er een huisparfum wordt verspreid via een speciaal geurapparaat in de lounge. De ontvangst is vriendelijk en er staat water in de hal voor de dorstige reiziger. De standaardkamer is ruim genoeg en luxe ingericht met een bureautje, een kast, een zitje en een groot tweepersoonsbed. De badkamer is groot met mooi sanitair en een regendouche. Douchegel e,d zijn aanwezig. Kortom: wij hadden een heerlijk verblijf!

prachtig hotel, combinatie van een oud klooster en een...
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

prachtig hotel, combinatie van een oud klooster en een modern hotel. op loopafstand van de grote markt met alle restaurants en terrassen. erg genoten van mijn verblijf

praktisch, maar eten heel matig

Ontbijt is erg rommelig, vaak files voor de koffiemachine (veel te traag en lage capaciteit) - keuze van buffet voor ontbijt is eerder pover voor dit soort hotel.. Plek waar ontbijtbuffet staat is slecht gekozen, teveel drukte. Menu kaart in bar voor het eten is heel beperkt. Eten van heel bedenkelijke kwaliteit...

Centraal gelegen, mooie grote kamers, mooi terras en bar

uitstekend voor bezoek aan Leuven en omgeving

koelkast beetje klein, ivm de hitte zou een diepvriesvakje prettig zijn. in 2 kamers zaten vliegjes die s nachts zeer irritant ons nachtrust verstoorden!

ontbijt uitstekend, alhoewel aan de prijzige kant voor degene die niet een groot ontbijt wenst. de kamers zijn prima, met zeer goede wifi. ook airco prima. het personeel is zeer vriendelijk. bij de receptie ligt gekoeld water en sap , lekker en aangename binnenkomst.

Mooie, nette kamer met geluidloze airco, heel rustig gelegen...

Badkamer kon niet verduisterd worden en door glazen deur met de kamer was het ‘s morgens vroeg licht.

Mooie, nette kamer met geluidloze airco, heel rustig gelegen en toch midden in het centrum.

Stijlvol en mooi gelegen

Mooi ontbijt maar de broodjes waren niet krokant genoeg, hetzelfde voor de koffiekoeken. Als ik manager was, zou ik uitkijken naar een andere bakker. De waterspoeling van het toilet was niet sterk genoeg, je moest een paar keer na elkaar op de knop drukken. Ook de hygiëne was niet wat je van dit soort hotels zou verwachten: wel oké, maar niet supernetjes. Ik moet er wel bij vermelden dat we zelf hoge eisen stellen bij het schoonmaken.

We kregen een gratis update naar een erg stijlvolle, ruime kamer en het personeel was zeer vriendelijk. Een mooi uitgebreid ontbijt met heerlijk vers fruit.

Zalig!

Uitgebreid ontbijt. Nette kamer met airconditioning en uitzicht op de binnentuin. Er stonden verschillende spullen (zeep, shampoo,... ) klaar in de badkamer. Heel vriendelijk personeel en in de hal stond homemade limonade te wachten op ons. Parkeren kan net onder het hotel. Wel iets duurder maar zo handig.

zeer aangenaam hotel in mooie en gezellige stad

er was geen route aanduiding in de naaste omgeving van het hotel; aangezien dit een voetgangersgebied is, loop je gemakkelijk ettelijke blokjes tevergeefs rond.

Mooie kamers met alle comfort, heel vriendelijk personeel

Duur wat betrefthet ontbijt 20€ per persoon, parkeerplaats 25 € per dag, geen andere mogelijkheden geboden om goedkoper te parkereen?

Mooie kamers met alle comfort, heel vriendelijk personeel

Tegenvallend, ze gaven de schuld aan booking.com, die hadden moeten melden dat het ontbijt niet inbe

Ontbijt was niet inbegrepen. Voor 169 euro was dat een tegenvaller De bedden waren goed, locatie perfekt, personeel vriendelijk maar ik kan dit hotel niet aanbevelen. 169 euro voor een kamer, 25 euro voor parking, 9 euro voor een koffie en cappucino. Totaal overprijst. De kamers zijn groot maar een beetje saai.

Ik deed de boeking, maar de collega 's waren ter plaatse, das kan niet beoordelen

Charmant, vriendelijk, op en top af, in een perfecte omgeving.

ontbijt was wat minder goed en niet in verhouding tot de 21 euro die we er per persoon voor betaalden, en veel lawaai in de ontbijtruimte... ook was er veel lawaai op de straat dewelke hoorbaar was in de kamer...

enorm ruime kamer. gezellig bubbelbad... supergoed bed... verwarming die werkt... keivriendelijke mensen aan de inkombalie... gaven ook veel uitleg over de mogelijke wandelroutes in leuven en kregen een stadsplattegrondkaartje mee... heel charmant hotel en perfecte locatie midden in het centrum...

ik heb mijn I pad, splinternieuw op mijn nachtkastje laten...

ik heb mijn I pad, splinternieuw op mijn nachtkastje laten liggen en toen ik contact opnam met het hotel heeft niemand iets gevonden!!! ik vind dit onbegrijpelijk. Waar is de eerlijkheid van de mensen naar toe!

Zeer correct business hotel in hartje stad

Ik was op doorreis met de fiets en had diverse mooie ervaringen met B&B's en hotels gehad. Voor Martin's gekozen vanwege de perfecte ligging in een prachtig pand. Hier valt niks op af te dingen. Ik moest als reiziger in de vakantiemodus wennen aan de correcte zakelijkheid van dit type hotel, bijna klinisch volgens de regels van hospitality zoals ik die ken van mijn vele zakelijke overnachtingen. Dan ervaar ik het als prettig. Nu tijdens een fietstocht niet. Maar ik ben waarschijnlijk ook niet de doelgroep;) Zo vond ik mijn racefiets, die ik in de autogarage had gestald 's ochtends scheefhangend terug in het fietsenrek. Uitzicht uit mijn kamer was vervallen en ongerepte industriële gebouwenboel. Samengevat; zeer correct zakenhotel op perfecte ligging.

Uitstekende kamer, lekker bed en super badkamer. Rustig! Perfecte ligging, hartje Leuven aan rustige straat.

Heerlijke stad om te bivakkeren.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De geur in de gangen op de 1e etage. Beetje muf tov aankomst in aankomsthal en garage. Dat je voor het parkeren in de garage Euro 25,— per dag moet betalen. Bij zo’n hotel vind ik dat het inclusief parkeren moet zijn.

Comfort en de zalig geur die op de begane grond hing. Je rook al dat het goed zou zijn.

Zeer authentiek en luxueus.

Terras van bar is open tot 01:00 uur en kan geluidsoverlast veroorzaken wanneer jouw kamer aan het binnenplein ligt. De prijzen van de horeca zijn fors en de WIFI is niet gratis.

Zeer authentiek en luxueus. Grote kamers met veel comfort. Dicht bij centrum en bezienswaardigheden. Rustig. Uitgebreid ontbijt. Luxe bar.

goed hotel, heel vriendelijke staf. de perfecte lokatie om Leuven te verkennen
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Het ontbijt was goed maar volstrekt niet verrassend. Ik miste iets van vis.

De locatie is perfect: een paar minuten lopen en je staat midden in de stad

Persoonlijke interesse in klant zou beter kunnen. Hotel goed qua ligging en kwaliteit.

Parkeren van auto in "geleende" garage van school zou inclusief moeten zijn. Beetje creapy ruimte. We waren op oriëntatie voor een groepsverblijf van 2 nachten met 16 personen in augustus. Dat is van tevoren per email gecommuniceerd en bevestigd. Ter plekke werd daar helemaal niet op gereageerd door het personeel. Er werd geen enkele interesse getoond of moeite gedaan ons als klant binnen te halen. We wilden op de ochtend van vertrek nog een standaard kamer bekijken. Dat bleek totaal niet mogelijk i.v.m. schoonmaak. Kortom: het lijkt heel goed te gaan met het hotel en ze hebben ons niet echt nodig. Beetje jammer.

Mooie kamers en goede ligging in centrum Leuven.

Super hotel

Alles perfect. Vanaf de parking, super kamer met alle nodige comfort. Heel lekker verzorgd en uitgebreid ontbijt. Onze beste ervaring van hotels in Leuven/ Heverlee

herbeleef het kloosterleven anno 2018 :-)
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

ik was liever wat langer gebleven :-)

dit is gewoonweg een prachtig hotel, waar je de historiek nog voelt leven, een hotel met een ziel dus, waar ik uiteraard van hou

Vriendelijk personeel, heerlijk bed en mooie nette schone...

Ontbijt/parkeren was vrij prijzig dus hebben in de stad ontbeten en net buiten de stad geparkeerd.

Vriendelijk personeel, heerlijk bed en mooie nette schone badkamer! Toplocatie op loopafstand van het centrum.

Een woord prima als je alleen de kamer neemt
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Hoewel het geen klooster uitstraling had viel dat wel een beetje tegen. En het ontbijt was way too duur €21 pppn €42 dus voor ons beiden daar heb ik een luxe champagne ontbijt voor op bed

De kamer was een prima kamer voor twee personen voor een nacht, de badkamer was super mooi en groot en er kwam tenminste water uit de douchkop

Heel fijn!

Jammer dat de parking niet inclusief is, deze kost € 25,-- per nacht.

Dit was voor ons het tweede verblijf. De bedden zijn heerlijk en de badkamer is fantastisch! Het ontbijt op zondagochtend was zeer uitgebreid en smakelijk. Wij komen terug.

TOP!

Hotel was echt top! Mooie locatie op rustig gelegen plek. De kamers waren super goed verzorgt, de bedden waren erg comfortabel. Zeer vriendelijk personeel. Komen er graag nog een keer terug.

Uniek en kwalitatief hoogstaand

Hoge prijs voor ontbijt per persoon. Overigens wel een heerlijk ontbijt, maar 20 euro per persoon vond ik vrij prijzig.

Ligging, authentieke kamer, vriendelijk personeel

Als we naar Leuven gaan, logeren we telkens in Martins, het is er zalig!

in de badkamer was een soort van zolderluik. dat was waarschijnlijk al een paar keer open dicht geweest , daardoor vuile vingers op plafond en ook wat verf beschadigd. eens opfrissen?

zeer lekker en uitgebreid ontbijt. zeer goede bedden

Prachtig hotel op steenworp afstand van het gezellige centrum van Leuven.

Douchen alleen in bad mogelijk.

Ruime kamer, modern ingericht, mooie ruime badkamer. Hotel ligt op 5 min lopen van het centrum. Parkeren in garage van het hotel tegen meerprijs. Vriendelijk personeel.

Prachtig gerenoveerd klooster waarbij de moderne aanbouw met grote ramen prachtig aansluit.

bubbelbad op de kamer , echter de douchekop deed het niet. Dat is erg lastig als er alleen een bad op de kamer is en geen douche.

De kamer was prachtig en het ontbijt super!

ontspannend en aangenaam verblijf

geen opmerkingen

De rust en de stilte niettegenstaande middenin de stad; Na een hele dag stappen, cultuur en terrasjes, waar veel drukte was, kwam de stilte in het hotel ons tegemoet ; heel rustgevend.

Voor herhaling vatbaar.

Ontbijt prijzig alsmede de parkeergarage.

De ligging van het hotel is uniek, midden in het centrum.Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Kamers uitstekend en schoon. Heerlijke terrassen en veel gelegenheid om ergens wat te eten en te drinken.

Vriendelijkheid en servicegerichtheid personeel.

Prijs/kwaliteit van het ontbijt en de kosten van de parkeergarage.

Vriendelijkheid en servicegerichtheid personeel. Met name Nick van de receptie was bijzonder aardig en servicegericht.

Rust op 5 min. wandelen centrum

Parking aan het hotel zeer duur voor 25 euro per nacht. Parking verder 15 euro per nacht. Waarom geen gratis parking voor hotelgasten?Heer

Zeer rustig, in het hart van Leuven. Zeer ruime kamer. Om op adem te komen.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Speciaal hotel in een rustige omgeving midden in stad Leuven

Kamer én badkamer zeer ruim. Prachtige locatie en zeer rustig gelegen midden in het centrum van Leuven. Uitgebreid ontbijtbuffet met zicht op tuin. Speciaal hotel omdat het een oud klooster is dat gemoderniseerd werd. Personeel professioneel en vriendelijk. Er is een parking, maar deze hadden we nodig.

Fijne kamer maar let op bij het inchecken als je een douche verwacht, dat is niet vanzelfsprekend.

De kamer had geen douche! alleen een bad, omdat ik mijn spullen alleen in de kamer had gezet en daarna direct ben doorgegaan tot in de nacht kwam ik daar pas laat achter. Wellicht had ik een andere kamer kunnen krijgen als ik dit eerder had opgemerkt, het was wel fijn geweest als dit bij checkin gemeld was. Ontbijt was duur (niet gebruikt) en parkeren was duur, garage is wel handig onder het hotel.

Fijn bed en grote kamer met veel ramen die open kunnen Top locatie, rustig maar toch midden in het centrum

Prachtig hotel in historisch centrum van Leuven

Niet genoeg personeel bij check-in/check-out, daardoor vrij lange wachttijd op piekuren. Vloer van de douches is zeer glad, gevaar voor uitglijden (management geeft aan dat gasten van tevoren een antislipmat kunnen aanvragen, dat wisten wij helaas niet). Merendeel van de kamers en de receptie bevinden zich in de moderne aanbouw, niet het historische hoofdgebouw; het kan dus gebeuren dat je de sfeervolle ruimtes op de foto's niet één keer ziet tijdens je verblijf.

Over het geheel genomen een goed hotel, prettige locatie, het oude deel is sfeervol, de bar is gezellig en verzorgd. Live muziek in de bar op vrijdagen. Praktisch dat er een parking onder het hotel is. Kwaliteit van de kamers is goed. Personeel is vriendelijk en lijkt deskundig.

Verrassend

Het ontbijt is stevig geprijsd. Kwalitatief goed ontbijt.

Grote badkamer met bubbelbad en prachtige glazen deur! De heerlijke geur bij de entree van het hotel! Mooie architectuur, modern met oud verbonden.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

heerlijk relaxen in hartje Leuven

Super ontbijtbuffet, voldoende grootte standaardkamer, fijne badkamer met alle faciliteiten, parkeren onder het hotel, centraal gelegen, goede sfeer en hoge afwerking

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

voor herhaling vatbaar

het hectische sfeertje bij het ontbijt, graag wat meer ontspannen (doch blijvend efficiënt) personeel.

prachtige omgeving, hartelijke ontvangst, heel lekker ontbijt, mooie gezellige kamer en warm aanbevolen bar.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Goed, maar kon beter

gratis Wifi heeft slechts beperkte data beschikbaar Schoonmaak niet grondig, gebruikte tassen en glazen waren niet vervangen/afgewassen Zakjes oploskoffie op de kamer werd na de eerste dag niet aangevuld.

Goede locatie, supervriendelijk personeel.

Perfecte locatie in het centrum van Leuven!

Wij hadden een kamer in het (ver)nieuw(d)e deel, met een heerlijk bed en een ruime, schone badkamer met voldoende handdoeken. Wat ons betreft is dit hotel een echte aanrader. Complimenten voor de mannen bij de receptie. Zeer servicegericht en vriendelijk!

Leuk hotel in het centrum van Leuven.

Iets ouder meubilair in de kamer (wij logeerden in het oudere gedeelte van het hotel), grote badkamer, goede isolatie, prijzen van dranken in de bar zijn wel te hoog, glaasje cava bij het uitgebreide ontbijt was leuk

historisch, centraal uitvalspunt voor LEUVEN

de kamer in het oude gedeelte is gedateerd en was bij deze extreme lage temperatuur niet esche te verwarmen (enkel glas in lood).

Prachtig historisch kader , op een centrale ligging met eigen ondergrondse parking. Uitstekend ontbijt in moderne rumine met volledig open zicht op de binnentuin, gezellige bar in het historische gedeelte. Heel voorkomend en vriendelijk personeel zowel bij ontvangstbalie, ils services. Het verwarmingsprobleem op de kamer werd ongevraagd maar attentvol gecompenseerd.

Knap hotel pal in het centrum van Leuven. Top.

Verschillende prijszettingen voor het ontbijt al naargelang je boekt met booking.com of rechtstreeks. Dit zou veel beter moeten gecommuniceerd worden.

Heerlijk grote kamer. Mooi ingericht. Super uitgeruste badkamer.

Prima verblijf op authentieke locatie.

Het duurde wat lang totdat het water warm werd, maar we hadden dan ook een kamer aan het eind van de gang.

Comfortabele kamer in het oude, authentieke deel van het complex. In het centrum, maar toch rustig vanwege ligging aan binnenplaats. Het ontbijt was niet goedkoop, maar wel heel uitgebreid, ook met streekproducten. Een aanrader!

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Heerlijk !

Jammer dat er in of naast het hotel geen restaurant was om 's avonds te gaan eten.

Het was een uitstekend verblijf : een rustig hotel en toch in het centrum gelegen. Lekker ontbijt en vriendelijk personeel. Heel netjes overal. Leuke bar om 's avonds iets te gaan drinken.

Rustig

Toilet was vermoedelijk vergeten bij de schoonmaak, 21 euro voor een ontbijt vind ik wel pittig aan de prijs, de kamer was prima, maar echt niet bijzonder

Heel rustig gelegen, in het hotel is het ook erg rustig, midden in het centrum, dat is top

Ontbijt en parkeren onder het hotel zijn prijzig (maar er zijn goedkopere alternatieven mogelijk).

Locatie is perfect, ontbijt prima, kamers netjes, personeel uitermate vriendelijke en flexibel.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Comfortabel, maar minder uniek dan het was en hoge prijs ontbijt

We hebben geen ontbijt genomen vanwege de extreem hoge kosten. Een basisontbijt kost 20,- p.p. Als je een eitje (er is zelfs een prijsverschil tussen een omelet, een roerei, of een gewoon eitje), spek, een worstje, een bekertje yoghurt of fruit wilt, dan komt er per keuze tussen de 3,50 en 5,00 bij. Dus dan komt er al gauw 18,- p.p bij, waardoor het ontbijt voor 2 personen 76,- gaat kosten. Zoiets hebben we nog nooit meegemaakt. Zelfs niet in de meest luxueuze hotels. Dit komt niet erg welkom over en is een verkeerde bezuiniging. Ook was er in de kamer zelf geen thee of koffie faciliteit. En geen glazen bij de wasbak. Helaas hadden we uitzicht op een ongezellige parkeerplaats. We zijn regelmatig in dit hotel geweest en we hebben het altijd als een luxe uitstapje ervaren. Maar nu zijn de kamers goedkoper, misschien omdat het nu volgens het St. Martins concept is? maar het voelde nu als een standaard hotel, minder persoonlijk

De kamer was mooi en goed verzorgd. Heel stijlvol ingericht. Prachtige badkamer, een lekker bed met veel kussens en mooi beddengoed

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Mooi hotel, mooie kamers. Zeker de moeite waard!

Parking hebben we ergens anders genomen, op +/- 1km wandelen. Was daar 6€/dag ipv 25€ in het hotel.

Mooie kamer, meer moest dat niet zijn. Het ontbijt kost wat, maar is wel zeer lekker. Genoeg keuze en alles vers! De dag ervoor in Gent kostte het ontbijt maar 2€ minder en er was ook minder keuze.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Wij hadden een kamer incl bad geboekt.

Uitzicht vanuit de kamer helaas naar vervallen gebouwen. Waterkoker bevind in zich onhandig in een kast, met name de stoomvorming.

Wij hadden een kamer incl bad geboekt. De kamer had allerlei voorziening. Zeer ruime badkamer. In verhouding eigenlijk iets te groot vergeleken met het slaapgedeelte. Centrum is op loopafstand, praktisch om de hoek.

Puur verwennerij in prachtige omgeving

Verlichting in garage zou direct mogen opspringen

Kamer is gezellig en comfortabel. Heel goed uitgeruste badkamer. Prima ontbijt. Mooie ligging en mooi ingericht.

Heerlijke stedentrip.

Tv scherm met minimale kanalen.

Comfortabele kamer met ruime badkamer. Goede inloopdouche met één opmerking, vloer wordt erg glad. Hot-tube was erg fijn.

Al met al zo wel een heel duur verblijf geworden, maar verder wel erg genoten.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Parkeerplaats onder de grond kost nog € 25,- / dag extra. Daarnaast gaf men bij binnenkomst aan dat ik voor 1 gast een 2 pers. kamer had gereserveerd (ipv 2 volw. en 1 kindje) en hierdoor kwam er nog € 20,= p.p. pér nacht bij aan onvoorziene kosten!! Personeel gaf aan dat mijn eigen boeking bij Booking.com lag, maar dat heb ik nog nooit eerder meegemaakt, je boekt normaal toch gewoon 1 kamer voor 2 pers...?! Vond dat het personeel er wel erg snel overheen stapte en kennelijk kwam het heel vaak voor dat ze dit meemaakten, dus vraag me af of dit niet bij het hotel zelf beter geregeld kan worden...!? Al met al zo wel een heel duur verblijf geworden, maar verder wel erg genoten.

Heel vriendelijk personeel, ook voor 2 jr zoontje goede voorzieningen: degelijk kinderbedje, kinderstoel, plastic servies etc. Perfecte lokatie, op kleine loopafstand van Grote Markt en toch rustig gelegen. Fijne badkamer met ruim bad. Douche is wel in het bad, zonder scherm o.i.d. En Leuven is een prachtig stadje, zeer de moeite waard.

Tophotel met uitstekende kamer, boek alleen zonder ontbijt.

Ontbijt was een deceptie. Chagrijnig personeel, alles was op en ze keken je weg. Echt een domper na heerlijk verblijf.

Geweldige kamer en badkamer. In het centrum van Leuven. Behulpzame receptie, echt prima.

Prima hotel gelegen in het oude centrum van Leuven

Uitzicht vanuit kamer. Comfort van het bed kan beter. Kamer is ook vrij warm. Parkeren is niet goedkoop!

prima en modern hotel in het oude centrum van Leuven. Parkeren met de auto onder het hotel.

Luxueus verblijf in een klooster-sfeer middenin Mooie Leuven

Toch nog prijzig door extra kosten parkeergarage, ontbijt, had ik me niet zo gerealiseerd. Krappe parkeergarage; graag een 400V laadpunt voor de electriache auto

Ambiance, locatie, vriendelijk/ behulpzaam personeel, fijne bedden, grote kamer.

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Heerlijk ontspannend

Ik had graag de mogelijkheid gehad om thee te zetten op de kamer. Ook vond ik het jammer dat er geen gordijnen hingen voor het raam in de badkamer. Door de glazen deur kwam veel licht in de ochtend.

Comfort van voornamelijk de badkamer

Het ontbijt was prima, maar ik vond het toch wel veel 20...

Het ontbijt was prima, maar ik vond het toch wel veel 20,00€/pp. De prijs van de kamer was anders al behoorlijk. Dit vonden we een groot min punt.

Prima voor 2 nachtjes! Ligging is perfect, heel rustig
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De kamer vond ik wat minder, douchen in bad, geen koffie of thee faciliteiten, deze kamer heb ik nergens op een foto kunnen ontdekken, had er iets meer van verwacht helaas! De parkeerplaats voor 25 euro per dag, erg duur! Ontbijt vonden we ook erg duur, 20 euro pp. tip maak een all in prijs, zou veel beter zijn! En wat we zagen is dat het erg druk was met ontbijt( kleine ruimte)

De ontvangst was prettig! Heerlijke geur in het hotel!

Voor herhaling vatbaar .

Zeer vriendelijk personeel , zeer nette kamer .Ontbijt lekker , ruim en veel lichtinval . De ligging is geweldig goed, in het centrum en tegelijk ook rustig .

Super verblijf gehad!

Ontbijt EUR 20,- viel tegen. Zaterdagmorgen 09.30 uur was alles zo goed als op. Duidelijk om te zien dat er sprake was van onderbezetting. Jammer voor zo'n hotel dat ze het niet aankunnen.

Prima locatie, zeer ruime en schone kamers, goede parkeergelegenheid, vriendelijk personeel bij de receptie

goed maar iets te duur

te kleine kamer, voor een te grote prijs; geen douche enkel, weliswaar goed bad, toilet in badkamer zonder deur ontbijt aan 20€/pp hebben we niet genomen,

rustig gelegen en toch vlak in centrum zeer vriendelijk en behulpzaam onthaal parking onder hotel

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Wc in badkamer had een eigen deur mogen hebben, daar is voldoende ruimte voor. Ontbijt is goed, maar simpel en eigenlijk wat te duur. Tweehonderd meter richting centrum vind je goede alternatieven.

Luxe hotel, ruime hoge kamer met prima bed en uitzicht op het straatje en torentjes stadhuis. Je hoort vrijwel niets van de buren. Grote badkamer met heerlijk bubbelbad. Vriendelijk personeel. We hebben het zeer naar onze zin gehad.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Rustgevend

Ik vond het uiteindelijk een héél dure overnachting agz we met 2 wagens waren en het ontbijt nog apart moest afgerekend worden

Historisch gebouw in combinatie met moderne touch. Mooie propere kamer en reusachtige badkamer

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Prima hotel. Ontbijt buiten de deur, is leuker ook !

Prima,maar standaard, hotel ontbijt en parkeergelegenheid. Beide zijn echter fors aan de prijs t.o van de kamerprijs . Verhouding loopt scheef : parkeren + ontbijt is bijna 40 % van de totale kosten

Fijn hotel, vriendelijk personeel, heerlijk bed, fijne badkamer en een goede ligging

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Martin's Klooster