Beoordelingen over Hotel Expo 3-sterren

Avenue Houba de Strooper 600, Laken, 1020 Brussel, België

#167 van de 212 hotels in Brussel

• Beoordeeld op: 1 september 2018

prive parking beviel het meest, buiten vanaf 9 uur tot 1900...
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Verder warm in de avond (geen airco) dus raam open maar nadeel veel lawaai van buiten (hotel ligt aan een drukke weg)

prive parking beviel het meest, buiten vanaf 9 uur tot 1900 uur betaald parkeren, bedden waren comfortabel, badkamer netjes en hygiënisch, lift aanwezig. aanrader voor een overnachting.

• Standaard Kamer met 2 Bedden

Kamers hebben geen airco, kan warm zijn in de zomer. Er is wel een ventilator aanwezig. Hotel is niet duidelijk zichtbaar vanaf de straat, vanwege de bomen voor het hotel.

Goed ontbijt, hotel is goed bereikbaar. Winkels in de omgeving. 4 prive parkeerplaatsen beschikbaar. Wel van te voren aanvragen bij het hotel. Buiten betaald parkeren vanaf 09:00u

Prijzig en warm. Had meer verwacht voor de prijs
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Het was extreem warm en de kamers hebben geen airco! Daarnaast was het ook niet mogelijk om een raam volledig open te zetten, dus slapen zat er niet in...

Gunstige locatie tov Expohal

Prijs/kwaliteit verhouding is totaal niet in overeenstemming. Met 30 gr géén airco en géén flesjes water aanwezig. Erg gehorig en erg kleine, niet schone kamer.

Gunstige locatie tov Expohal

Gaan we niet meer terug

Het bed is maar 1,40m erg klein voor met 2 personen in te slapen, badkamer ook heel benauwd en klein, warm op de kamer..

Ik zou zeggen de tv maar VTM enz was er ook niet alleen de één dus eigenlijk niks!

Het ontbijt was prima verzorgd en het personeel vriendelijk.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De grootte van de kamer, ronduit klein voor 2 personen.

Het ontbijt was prima verzorgd en het personeel vriendelijk. De kamers zijn zeker aan de krappe kant maar zijn netjes en van alle gemakken voorzien.

Prijs-kwaliteit verhouding correct.We waren zeker tevreden.

Geen opmerking

Hele goeie locatie, metro station op +/- 5 minuten stappen ook verschillende trams en bussbussen passeren in de dichtste omgeving.Brussel Expo, atomium en de rest van brupark op wandelafstand.

was perfect gelegen voor het evenement.

viel niet tegen...was een perfecte hotel tegenover het evenement 10MilesBrussel.

ontbijt was prima en loktie was goed voor het evenement 1 min. lopen naar het Stadion koningin Boudewijn.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

werkbezoek Creativa Expo Brussel

De kamers zijn niet groot, maar van alle gemakken voorzien en schoon. Prima ligging t.o.v. Expo Brussel, metro en tram. Vriendelijk personeel en heerlijk geslapen.

Goed Hotel voor bezoek Expo Brussel

Kleine kamer met kleine badkamer. In de lounge was drankenautomaat leeg.

Zeer dichtbij Expo Brusssel. In de kleine kamer en kleine badkamer waren wel alle faciliteiten aanwezig.

Goed bed, waardoor ook goed geslapen. Stil.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

*. Kamer was erg klein met een 2-persoonsbed *. Douchecabine mag wat groter, is relatief klein *. TV zou ook NL’se zenders mogen uitzenden

Bed was goed

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Overal prima, een dikke 7
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Ontbijt was karig. Weinig verse produkten. Douche cabine erg klein. Geen plek in de badkamer om je toilettas neer te zetten.

De bedden lagen heel erg goed

• Beoordeeld op: 23 december 2017

zeer kleine kamers, douche erg claustrofobisch.

zeer kleine kamers, douche erg claustrofobisch. Geen bar om iets te drinken aanwezig, automaat zo goed als leeg, onthaalbediende wilde niks of kon niks uithalen om ons te bedienen. Ontbijt was maar heel basis weinig keus, tafels van vroege ontbijters niet afgeruimd, koude koffie, geen personeel te zien om iets aan te vullen die reeds opgebruikt was. Niet aangenaam om er te zitten. S morgens om 7u00 was er al getimmer en geklop door de klusjesman. Heel veel lawaai.

• Beoordeeld op: 23 december 2017

prima kamer voor een enkele overnachting

de kamer was vrij klein,bij het toilet was geen toiletborstel aanwezig, de keuze bij de ontbijtbar viel mij enigzins tegen geen losse kwark of yoghurt maar in potjes.

de omgeving van het hotel is prima.

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Prima locatie vr Heizel Expo, kleine kamer+badk, lekker ontbijt; kraakverse broodjes ++ Nespresso
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Koud in de kamer (verwarming was elektrisch maar stekker was in bedenkelijke staat) , veel straatlawaai, kleine kamer (krap bemeten kamer+badkamertje). Jammer dat ik niet mocht blijven zitten lezen in de warme rustige ontbijtzaal tot uitcheck-uur vanwege afruiming .

Toplocatie voor Brussels Expo ! Prima ontbijt, uitgebreide keuze en heel lekkere koffie van Nespresso machine.

Het ontbijt was prima, uitgebreid en er was van alles ruim...
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De kamer en de badkamer waren erg klein, zeker gezien het feit dat het een 2 persoonskamer was. En dus is de prijs-kwaliteit verhouding niet helemaal juist in mijn ogen. Verder had het beddengoed en de handdoeken een raar geurtje ( komt waarschijnlijk door het soort waspoeder) en was er hier en daar wat achterstallig onderhoud. Maar voor 1 nacht was het te doen.

Het ontbijt was prima, uitgebreid en er was van alles ruim voldoende, alleen jammer dat het niet bij de prijs inbegrepen was. Het personeel was erg vriendelijk en deed erg hun best om Nederlands of Engels te spreken.

Een tegen valler zonde en de normaal prijs zeker niet waard

Wij hadden normaal een boeking gedaan inclusief ontbijt,daar aangekomen bleek dit niet te zijn. Bij onze thuiskomst kijken we dan en zien dat een kamer voor 1 overnachting zonder ontbijt op 66 euro komt. Op 3 sept. Was dit een actie prijs incl.ontbijt 94,.....Plus de kamer was klein plus om de verwarming aan te zetten moesten we onder de tafel kruipen. En de hal naar de lift rook ook niet aangenaam zeker op de 4 de verdieping. We hebben al betere hotels geboekt. Dat dit nu juist moest tegenvallen op onze 28 ste.samen zijn verjaardag zonde.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Fijne locatie maar je moet er wat voor over hebben...

Enorm veel straat lawaai, erg gehorige kamers (ook van gang en naastgelegen kamers) vrijwel hele nacht wakker gelegen. Toiletpapier niet doorgespoeld bij binnenkomst. Geen privé parking beschikbaar.

Locatie is perfect

Prima prijs prestatie hotel voor uitstapje naar de Expo of paleis 12
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Geen parkeerruimte bij hotel , stond wel op se site maar maar 7 plaatsen die vol waren , dus betaald parkeren aan openbare weg. Personeel erg kortaf misschien omdat ze het Nederlands niet goed beheersen

ontbijt was prima, keus genoeg, locatie voor een avond naar paleis 12 was goed, kamer prima prijs- prestatie

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Heel aangenaam. We komen terug.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Fantastische hotelpersoneel die alles doen wat ze kunnen om te helpen. Ontbijt was lekker en genoeg variatie. Kamer en badkamer zijn klein maar alles is aanwezig.

Het ontbijt was goed, spek en eieren waren heel goed, mooie...

De parking is een groot probleem, er is inderdaad zoals geadverteerd een prive parking maar die veel te klein, resultaat : auto's moeten blijven staan op de straatparking, aan dure parkingtarieven Het hotel is nogal duur voor hetgeen wordt aangeboden

Het ontbijt was goed, spek en eieren waren heel goed, mooie en grote ontbijtruimte, kamers heel proper, goed bed, moderne badkamer

Prima voor 2 nachten dichtbij concert locatie

Slechts 6 of 7 parkeerplekken in garage met veel geluk 1 kunnen bemachtigen. Benedenverdieping vrij gehorig

Concert koning boudewijn stadion dus perfect dichtbij. Kamer netjes en goed bef

1 malig maar hier nooit meer.

De kamer is erg klein . De bedden aan de krappe kant 2 pers.bed 1.4m breed. 1stoel om op te zitten op een 2 persoons kamer. badkamer ook heel krap . Mensen met een maatje meer staan er vast tussen de muren en het santair. geen airco op de kamer zeer warm . raam kon alleen helemaal open of dicht. De kamers zijn zeer gehoorig.

Het personeel was behulpzaam. Het atonium is op loop afstand en er zijn ook genoeg cafes en restaurants in de buurt.

Heel dicht bij het koning boudewijnstadion.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Geen parking mogelijkheden op een moment dat deze zeer nodig was en een alternatief was dan veel te van het hotel. Kamers zijn heel klein. Geen airco (het was er veel te warm) Heel veel lawaai. niets te beleven.

Heel dicht bij het koning boudewijnstadion.

oke voor de prijs en het doel van het verblijf.

oke voor de prijs en het doel van het verblijf. We gingen naar het u2 concert aan de overkant. Bedden erg klein en hebben bij de receptie gevraagd hoe het met parkeren zat. De dame bij aankomst zij dat het gewoon in de straat kon, maar wel betaald. Dit bleek de volgende dat voor maximaal 3 uur te zijn en dat is natuurlijk geen optie als je de stad wilt bezoeken en een concert gaat kijken. Had ze wel even mogen melden. Toen we daar achter kwamen zijn we weer naar de receptie gegaan om te vragen naar alternatieven. Meneer sprak zeer gebrekkig nederlands of engels, eigenlijk alleen frans. Het parkeerterrein waar hij uiteindelijk naar verwees was niet open, dus toen zelf maar op zoek gegaan. Dat is best jammer.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Zijn geld niet waard.

Vreselijk veel geluidsoverlast van de straat, alsof je slaapt op een race circuit, heel de nacht geen oog dicht gedaan. Zelfs met oorstoppen in nog vreselijk luid (enkel glas, veel verkeer en slecht wegdek). In de traphal kwamen we een dode kakkerlakachtige kever tegen, schimmel op de badkamervloer, oude vieze voegen aan de douche, de rest was netjes. Geen minibar/koelkastje op de (warme) kamer. Voor die prijs (169 euro incl ontbijt, 1 nacht 2 pers) zwaar teleurstellend.

Vlotte verbinding Expo. Redelijk bed. Vriendelijk onthaal. Vroeg ontbijt.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Prima locatie voor studenten ingangsexamen arts/tandarts
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Raam ad straatkant kon maar beetje open, was zeer warm op de kamer toen ik toekwam, geen airco, doordat raam 's nachts open bleef wegens warmte veel last van verkeer op straat... Verder miste ik een frigootje op de kamer.

Uitgebreid, verzorgd ontbijt, zeer ruim aanbod.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Gezellige buurt.

als de parking vol staat heb je pech gehad.ze hadden eigenlijk voor de klanten een alternatief moeten regelen. geen airco het was echt 35 gr. op de kamer,daarom niet ontbeten in het hotel, maar ergens waar het koeler was.

wij waren voor een concert in het boudewijn stadion.dus voor ons was de lokatie geweldig.recht tegenover .parkeren kon ik bij het hotel omdat ik redelijk vroeg was.andere klanten moesten zelf een plek zoeken in de buurt.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Top locatie voor concertbezoek Koning Boudewijn Stadion
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Tijdens het ontbijt waren er nog aardig tafeltjes niet afgeruimd. ik had het idee dat de persoon in de keuken dit ook in zijn eentje erbij moest doen. Meer bedoeld als tip dan dat het als negatief werd ervaren.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Van te voren was bekend dat er niet geannuleerd kon worden.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Van te voren was bekend dat er niet geannuleerd kon worden. Maar ivm een wijziging in het congres moest de kamer worden omgeboekt naar een andere dag. Hiertoe was men niet bereid, ook niet tegen een toeslag.

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

nare ervaring door de inbraak in de auto doordat die een eind verder op geparkeerd moet worden

geen parkeergelegenheid in de buurt. helaas is hierdoor onze auto in de nacht opengebroken en zijn we erg veel kwijt. kamers (vooral badkamer) was erg klein. en de mevrouw aan de receptie kon mijn vragen over dingen in de buurt niet beantwoorden.

het was op loopafstand van de plaats waar het concert gegeven werd

Prima hotel, dichtbij zijn veel voorzieningen en attracties.

Helaas ligt het hotel aan een drukke weg, waar in de nacht veel verkeer langsrijdt. Het was erg warm in de kamer, geen airco en door de drukke weg was het raam openen geen optie.

Goede kamers met prima bed en badkamer.

vriendelijk en behulpzaam, zeer kleine kamers en geen airco en amper parkeerplaats
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

geen airco, veel te kleine kamers, geen voile gordijn waardoor je als je het raam moet openzetten wegens te warm je volledig op straat kan gezien worden ... 1 ste verdieping verduistering overgordijn kan ook wat beter weinig stopcontacten en inderdaad, als men zich doucht is de vloer nat ... de parkeerplaats voor hotel is gratis maar er is te weinig plaats (6plaatsen)

de ligging , vriendelijk personeel, goede en brede bedden

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

AL BIJ AL GOED VERBLIJF GEHAD

GRAAG VERS FRUIT BIJ HET ONTBIJT EN GEBRUIKTE TAFELS BLEVEN ONAANGEROERD STAAN?NIET ECHT APPETIJTELIJK VOOR DE ANDERE GASTEN

KAMERS WAREN NETJES,PERSONEEL VRIENDELIJK EN BEHULPZAAM

Wij hebben een weekend gedaan voor het bezichtigen van het Atonium, mini Europa en Oceade.

Ze hebben maar een aantal parkeer plekken in de parkeer garage dat is wel erg jammer wij hebben geparkeerd op parking T voor € 6,- per dag vlakbij het Atonium en 10 min wandelen van het hotel.

De kamers zijn niet groot maar wel goed wij verbleven 1 nacht en dan is het goed te doen. Het ontbijt is goed je hebt alles wat je nodig hebt. Het hotel ligt prima als je een weekend het Atonium, mini Europa en Oceade wil doen.

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

perfect voor kort verblijf bvb beurs ( expo hallen zijn vlakbij )
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

iets ruimer kamer ( er is amper ruimte om rond het bed te geraken en aan buro zitten is bijna enkel voor slanke mensen mogelijk

kamer zeer netjes maar zeer klein proper lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Klein maar fijn!
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De kamers zijn erg klein voor twee personen, dat wisten we al van te voren, en voor één of twee nachten is dat niet erg. Echter, de kamerdeuren isoleren het geluid van de gangen onvoldoende. We hadden nogal last van een groep Braziliaanse of Portugese jongeren. Misschien zou het hotel kunnen vragen of gasten een rustige kamer willen en deze vanaf de bovenste verdieping aan de achterkant kunnen vullen.

Goede matrassen, goede locatie voor bezoek Expo, Koninklijke Serres, Atomium. Prima prijs - kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Slecht, zowel locatie als kamer

Drukke locatie, geen parkeermogelijkheid. Herrie aan de voorkant van voetbalsupporters tot in de nacht. Erg kleine kamer en badkamer. Te zacht bed. 'S nachts herrie op de gang waartegen niets werd gedaan.

Personeel was vriendelijk. Gaf ons een andere kamer toen we erom vroegen, en sprak meerdere talen.

Goed voor 1 nacht

De kamer en badkamer zijn heel klein. Mijn douchekop was kapot. Een elektrisch vuurtje geeft een onaangename geur in de kamer.

De ligging recht tgo het Koning Boudewijnstadion is top! Het personeel is vriendelijk en het ontbijt basis, maar in orde.

Verblijf gekoppeld aan voetbalmatch

Slaapcomfort viel nogal tegen, te kleine bedden qua breedte, de lengte was goed aangezien ik een groot persoon ben. Ook de grootte van de kamer was nogal aan de kleine kant, we sliepen in kamer 310. Maar voor 1 overnachting is dit aan de andere kant wel ok!

Qua locatie was het hotel ideaal gelegen aangezien we de finale van de beker van belgië bezochten in het Koning Boudewijnstadion. De straat oversteken en hop we waren ter plaatse! Ook de privé-parking was goed, aangezien parkeren in Brussel niet leuk is, om dan te weten dat de wagen op een privaat gedeelte staat, ben je meer op je gemak.

• Beoordeeld op: 18 januari 2017

Keuze genoeg aan ontbijtbuffet.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Oppervlakte kamer + badkamer was minimaal Dunne muren (geluiden afkomstig van de andere kamers/badkamers/gang waren storend)

Keuze genoeg aan ontbijtbuffet. Proper en modern ingerichte kamer Vriendelijke ontvangst

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Prima verhouding prijs kwaliteit. Dicht bij metro en atomium, kinepolis e.d.

Het was wat fris op de kamer. Kleine radiator te moeilijk bereikbaar onder bureaublad.

Ontbijt prima. Veel keuze uit individuele porties choco, confituur, kaas ed. Enkel roerei was wat droog. Zeer vriendelijk personeel aan receptie. 24/24 uur bemande receptie.

• Beoordeeld op: 20 november 2016

De locatie is goed als je in de buurt van Expo moet zijn
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De kamer was wel erg klein, we waren hier natuurlijk enkel om te slapen dus eigenlijk niet heel erg.

De locatie is goed als je in de buurt van Expo moet zijn

• Beoordeeld op: 14 oktober 2018

prima.

Kamer was aan de kleine kant, maar we moesten er alleen slapen dus geen probleem.

Ontbijt was lekker, onze dochter heeft er van genoten.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

locatie tov Expo

locatie tov Expo

• Beoordeeld op: 5 oktober 2018

locatie ten opzichte van Expo uitstekend
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Kamer ongeveer zo groot als een 2 persoons bed en de prijs van 200 euro zou ik niet durven vragen

locatie ten opzichte van Expo uitstekend

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Kleine kamer

• Beoordeeld op: 26 september 2018

veel overlast van buren erg gehorige kamers

gehorige kamers

veel overlast van buren erg gehorige kamers

• Beoordeeld op: 26 september 2018

Het personeel is uitstekend, behulpzaam en bekwaam.

De kamers zijn ontzettend klein, erg gehorig. Het ontbijt viel enorm tegen, weinig keuze.

Het personeel is uitstekend, behulpzaam en bekwaam.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Ligging super
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Kleine kamer en matig ontbijt

Ligging super

Geen bar begrijpelijk dan moeten de automaten gevuld zijn. Leeg...

Gastvrijheid en de hygiëne van de kamer

Prive parking
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Geen eigen restaurant, geen zwembad, geen behoorlijke gasten hal waar je nog een biertje of wijntje kan bestellen

Prive parking

Teleurstellend

Geen airco, zéér kleine bedden (te klein voor 2 volwassenen) en een verbouwing die op zaterdagochtend voor 8:00u start...

Efficiënte locatie, efficiënte kamers met vriendelijk en...

Efficiënte locatie, efficiënte kamers met vriendelijk en behulpzaam ontvangst.

Geen airco

Geen airco

Kleine gezellige kamer en proper

Prima.

WIFI kan echt beter.

Prima prijs-kwaliteit verhouding.

Ventilatie - klimatisatie.

Ventilatie - klimatisatie. Warm in het ganse gebouw.

Veel te warm op de kamer. Geen airco en raam kon niet echt open

Vlakbij Metrostation Koning Boudewijn en Expo

Er werd een kopie van mijn paspoort gemaakt

Prima kamer, lekker rustig

ontbijt was goed, kamer was klein, en we vonden het bed te...

Het bed was erg smal, en voor de prijs had ik een grotere kamer verwacht

ontbijt was goed, kamer was klein, en we vonden het bed te smal.

Aangenaam.

De kamer was erg klein

Er was gelukkig nog plaats in de parkeergarage

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Redelijk hotel
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

bed, ontbijt en de ruimte van de kamer

ligging van het hotel (vlakbij het beursgebouw) en gratis garage.

te mijden hotel.

te mijden hotel

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Heel vriendelijke onthaal.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

In de zithoek was het koud; automaten zo goed als leeg

Heel vriendelijke onthaal. Lekker ontbijt; zeker voldoende keuze. Uitstekende locatie.

ontbijt super lekker

wind aan de raam badkamer klein

ontbijt super lekker

De Wifi is slecht

De Wifi is slecht

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Het ontbijt was niet uitgebreid maar wel lekker.

Groter bed. Geen bruin brood.

Het ontbijt was niet uitgebreid maar wel lekker. Kamer was goed, maar bed wat aan de kleine kant.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Perfect voor kortverblijf
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Kamer was aan de kleine kant Bedden waren prima!

Ontbijt was voldoende en lekkere pistolen en croissant Parkeergarage pluspunt

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Expo Brussel

tegenover stadion langs drukke weg

Inrichting

Tevreden

Ontbijt verzorgd. Kamers proper maar klein

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

te duur om nacht niet te slapen

zeer slecht bed heel kleine kamer heel kleine en vuile badkamer prijs-kwaliteit niet in orde

ontbijt was ok

ligging, vlak bij expo

ligging, vlak bij expo

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Het bed

Het bed

Verder was het ok.

Allen te kleine kamer.

Het ontbijt was ok . De kamer was aan de kleine Kant.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Expo