Beoordelingen over Holiday Inn Hotel Brussels Airport 4-sterren

Holidaystraat 7, 1831 Diegem, België

#8 van de 13 hotels in Diegem

Goed hotel vlakbij het vliegveld
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Zeer onvriendelijke ober in het restaurant, bijna onbeschoft te noemen!

Overige personeel was vriendelijk. Ideale shuttlebus naar het hotel vanaf het vliegveld en ook terug. Ontbijt was divers en goed voor elkaar. Kamer was ruim en hygiënisch.

Goed alternatief voor druk verkeer richting luchthaven bij vroege vlucht
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

- geen wekservice (wegens stroompanne) - medewerkers bij check-in zeer gejaagd

- Lekker ontbijt, ruime keuze - shuttle naar/van luchthaven ('s ochtends/'s avonds) - leuk toemaatje: binnenzwembad, sauna, whirlpool - nette kamer en goed bed

Perfect hotel voor overnight stay
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wij zaten op de 5e verdieping, vonden het tapijt in de hal best ouderwets en entourage in t algemeen ook. Verder alles 👍

Snel internet, ruime kamers, gratis snacks & drinks in kamer, gratis shuttle, gezellige inrichting in lobby en restaurant, ruime keuze menukaart. Long parking op hetzelfde terrein.

Tomorrowland
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Parkeergeld is erg hoog € 17,50 per dag en weinig parkeergelegenheid. We verbleven van do tm ma. Helaas is 1x de kamer niet schoongemaakt en geen schoon bed gekregen in die periode. Het was een 2 persoonskamer en dan krijg je 1 flesje water. Denk eraan dat je DO not disturb aan je deur hangt als je langer wilt slapen.De houskeeping staan al vroeg aan je deur om je kamer schoon te maken. Vreemd wel want ze weten dat de gasten van Tomorrowland om 12.00 met de bus vertrekken dagelijks. De koffie die geschonken wordt van Starbucks is niet de koffie die je gewend bent van Starbucks, jammer. Jammer dat er niet tijdig ingecheckt kon worden en we dit dus pas om 03.00 konden doen na het bezoek aan Tomorrowland.

locatie. We hadden een extra kamer geboekt ivm Tomorrowland. Gelukkig kon de persoon op dezelfde verdieping zitten als de andere geboekte kamer via Tommorowland. We verbleven van do tm ma. Ontbijt is oké maar wel veel vies servies.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Goed geslapen, maar miste de sauna (werkt niet).
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Oude inrichting niet prettige badkamer. Ontzettend lange gangen Circa 200 meter lange gang om kamer te bereiken. Sauna werkt niet

Prima ontbijt en diner mogelijkheden. Goede bedden. Goede fitness voorzieningen

wat gedateerd maar goed onderhouden, prachtig met zwembad en...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

ontbijt was zeer goed, enkel spek en eieren waren onder niveau! Zo een grote parking maar... Met Ripoff prijzen. 17€ parking voor 1 nacht. gelukkig had ik korting, weet wel nog altijd niet waarom...

wat gedateerd maar goed onderhouden, prachtig met zwembad en andere relax troeven

• Beoordeeld op: 14 april 2018

We gaan daar nooit meer naar toe
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kosten. Dacht dat de auto gratis kon blijven staan zoals we eerder ook hebben gehad maar moest 280 euro afrekenen bij vertrek. Ook het ontbijt voor 2 personen (50 euro) was slecht

Alleen de kamer was goed

Zeer vriendelijk onthaal, uitstekende faciliteiten en...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kuispersoneel 's ochtends iets te luidruchtig.

Zeer vriendelijk onthaal, uitstekende faciliteiten en uitgebreid ontbijt. Kamer dik in orde met gratis flesje water en koffie.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

uitstekende overnachtings plek voor vertrek van Zaventem
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

bewegwijzering vanaf het station centrum/bedrijventerrein? en dan ?? vragen bij de concurent ; Waar staat het Holliday Inn?

vervoer naar de luchthaven, zwembad en sauna, goed bed en mogelijkheden voor koffie en thee en minibar incl,

jammer van de receptie en het barpersoneel

geen maestro/pin bij het inchecken, alleen creditcard of cash. trieste receptie. Bar personeel niet echt behulpzaam.

het ontbijt was prima, mooie inrichting

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Locatie tov airport.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamers nogal gehorig, m.n. door tussendeur naar aangrenzende kamer. Ontbijt te duur voor hetgeen geboden. Shuttlebus die alle hotels in de buurt aandoet is overvol gedurende de "ochtendspits"

Locatie tov airport.

De ligging van het hotel is redelijk dicht bij het centrum.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

We waren erg teleurgesteld in het personeel, we werden onpersoonlijk behandelend. Geen aandacht of service in het ontbijt/restaurant gedeelte.

De ligging van het hotel is redelijk dicht bij het centrum. Nadeel van Brussel is de enorme verkeersdrukte.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Op zich prima hotel maar geen 4* waard.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Op zich prima hotel maar geen 4* waard. Alles is wat verouderd, veel is het net niet. Gekookte Eieren waren nog zacht en blubber, brood was keihard, sapjes komen uit een pak en zijn niet vers.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het is wat gehorig, ik kon de buurvrouw boven mij horen lopen en badkamer geluiden van de buren naast mij. En natuurlijk hoor je af en toe een vliegtuig

De faciliteiten, hippe uitstraling, goed ontbijt, en de vriendelijkheid van het personeel dat alles er aan doet om je van dienst te zijn.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Televisie werkte niet, 2 x gemeld maar er niemand gekomen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Televisie werkte niet, 2 x gemeld maar er niemand gekomen. Kon daardoor geen voetbal kijken ( bed. Vrouwenelftal en wielrennen) ook geen gebruik kunnen maken van roomservice😖

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

grote kamer, een veelzijdigheid aan kussen ( hard...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

de selfboeking en uitcheck, liep nogal stroef maar wel goed geholpen geweest

grote kamer, een veelzijdigheid aan kussen ( hard /zacht), koffie op de kamer en een goeie stille airco.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Jacuzzi was vuil, alles was oud en versleten.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Jacuzzi was vuil, alles was oud en versleten. In de ontbijtruimte stond elke tafel vol lege borden. Er werd niets afgeruimd. Water, fruitsap, glazen, fruit,... werd niet aangevuld.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Prima prijs/kwaliteit verhouding. Parkeren mag goedkoper voor zo'n bedrijventerreinlocatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Te weinig personeel in restaurant op zaterdag. Bediening daardoor chaotisch en gestrest. Tafels werden niet afgeruimd en opnieuw ingedekt, waardoor we bijna geen schone tafel konden vinden. Bediening was ook zo druk dat ze geen tijd hadden om orders op te nemen en we dus zelf uiteindelijk maar naar de bar liepen. Dit was erg opvallend omdat de rest in het hotel heel goed is geregeld. Parkeren vonden we ook wel erg duur (17,50 per dag)

Goed ontbijt, ruime kamer, goede voorzieningen in de kamer. Prima faciliteiten binnen hotel. Personeel vriendelijk.

luchthavenshuttle
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De luchthavenshuttle die we s'morgens (07:05) wilden nemen kwam niet opdagen. gewacht tot 07:15. Dan toch maar voor alle zekerheid een taxi te genomen.

kamer is mooi, veel ruimte en heerlijke hoofkussens. Gang wat verouderd en tapijt vuil. restaurant was super, vriendelijk en alert personeel (ook na 22:00). we komen zeker terug.

Ontbijt !!!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Dat men niet van het ontbijt kan genieten bij een vroege vlucht ! Het zit namelijk in de prijs inbegrepen ! Het kan toch niet moeilijk zijn om bv. Om half 4 s'morgens voor een croisantje en een chocolade broodje en een tas koffie te zorgen. Meer moet dat niet zijn ! Nu moet je op de luchthaven nog eens extra 20 € uitgeven voor een kleine hap !

De Kuizien ! Het eten is er voortreffelijk !

Fijn hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen receptie! Online in- en uitchecken vind ik erg onpersoonlijk en t lukte ons ook niet. Gelukkig liep er wel nog iemand rond om te helpen.

Het zwembad

Prettig begin van de vakantie
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wij vinden het spijtig dat wij gasten zijn in dit hotel en 17 euro per nacht moeten betalen voor de parkeerplaats!

Het ontbijt kan al vanaf 6.30 uur genuttigd worden, waardoor je perfect een vroege vlucht op Zaventem kan halen. De bedden liggen fantastisch en je kunt kiezen uit harde of zachte kussens. De hygiene is top. Het hotel is geluiddicht, maar je kunt wel vliegtuigen spotten vanuit je raam. De keuze om de bedden zijwaarts te plaatsen i.p.v recht is origineel en er is veel tijd besteed aan de nieuwe inrichting van de accommodatie. Fijne bediening en behulpzaam. Goede zelf-incheck. Mogelijkheid om een kop koffie of thee te zetten op de kamer is heel fijn. Ziet er strak uit en ligt dichtbij de luchthaven.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Zakelijk en koel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Inrichting kamer is helemaal niet gezellig maar koel en zakelijk. Geen mogelijkheid voor ontbijt voor 6.30 alhoewel veel mensen vroeg naar luchthaven vertrekken

• Beoordeeld op: 21 april 2017

• Standaard Tweepersoonskamer - Park & ​​Fly Aanbieding

De gang daarentegen naar de kamer 2de verdieping liet veel te wensen over. Vlekken op het tapijt, deuren waar de verf af was en beschadigd

Kamer was zoals altijd perfect..

• Beoordeeld op: 20 april 2017

Goed hotel met zwembad en keine Spa
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

In de hotel kamer was een douch in het bad met een simpel gordijn wat niet erg prettig is. Het ontbijt is goed echter de roerei en worstjes (Engels ontbijt) zijn van slechte kwaliteit.

Het zwembad en Spa is erg prettig. Er liggen voldoende handoeken om te pakken. De medewerkers zijn zeer vriendelijk en zijn er altijd om te helpen.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Mooi restaurant maar de kamer viel wel tegen. Duurste kamer gepakt en was ouderwets..

De kamer viel tegen, het personeel van het hotel viel tegen en de parking was niet gratis.. Terwijl je al veel geld betaald voor de kamer. En op de site stond dat de parking inbegrepen was in de prijs.

Het restaurant was heel goed en heel mooi

• Beoordeeld op: 25 maart 2017

Drama check in
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Checkin is drama alleen machines die niet werken en daardoor wachtrij van 15+ personen bij enige medewerker die zeer langzaam was. De menu's in het restaurant waren goedkope copies welke onleesbaar waren. Holliday Inn onwaardig, kom er nooit meer.

Stille kamer

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

Mooi, Lux modern en net Hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De badkamer had een douch in het bad met een gordijn. Past niet bij de stijl van het Hotel en is erg onprettig.

Zeer uitgebreid ontbijt. Lux, modern Hotel met zwembad & Sauna erg mooi.

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Ondanks dat het hotel dicht bij de luchthaven ligt, was het...

Kamer rook erg muf en er was een overlast van lieveheersbeestjes. Moest van kamer ruilen. Sommig personeel spreekt geen of slecht engels.

Ondanks dat het hotel dicht bij de luchthaven ligt, was het er vrij rustig.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Mij zien ze hier niet vrijwillig terug
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

- hele vieze vlekken in de vloerbedekking op de gang, 2e verdieping - kale, kille hotelkamer, een grote Spiegel aan de wand, that's it. Halve toiletrol... - geen enkel personeelslid gezien tot het ontbijt de volgende ochtend - karig ontbijt, scrambled eggs zag er uit als pap

Goed en gratis wifi

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Zalig verblijf! Vriendelijke mensen. Prijs kwaliteit zit het wek goed
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Doe aub iets aan het tapijt in de gang op het 4de verdiep.

De wellness was zalig, jammer dat de filter van het zwembad stuk was. Maar ondanks deze kleine tegenslag was het toch dik in orde. Buitenkant hotel heel simpel, maar onthaal, restaurant en ontbijtruimte prachtig.

• Beoordeeld op: 27 januari 2017

Had het iets netter verwacht
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen receptie maar inchecken computers. Sorry maar ik in het station tot daar aan toe. Maar ik verwacht in een hotel toch echt service.

De kamer is prima. Netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Goedkoop is duurkoop
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het diner was echt schandalig duur en echt heel erg slecht. Recht uit de diepvries. Bij het ontbijt was al het warme eten opgewarmd van de dag ervoor : uitgedroogd en taai. Op de vloerbedekking in de gang zaten allerlei (kots?)vlekken. De sauna werd niet warm genoeg en het Turks stoombad was vies. Na het uitchecken moesten we ook nog 17.50 euro betalen voor het parkeren

Bed was prima, kamer was schoon. Zwembad was leuk

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Comfortabel maar niet gastvrij!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het personeel en de aankomst.. Bij aankomst werd ons duidelijk gemaakt dat we €100,- borg moesten betalen. Geen probleem opzich, alleen dat moest met creditcard of contant. Nou had ik de creditcard waarmee het gehele bedrag al was betaald niet bij me, evenals even €100,- in m'n broekzak. Dus ik vroeg of ik het kon pinnen. Nee dat kon niet. Oke bij de bar dan? Nee we werden naar een dorpje gestuurd om te pinnen. Zo kan je echt niet met je gasten omgaan. Ga weer werken met een normale receptie in plaats van met onpersoonlijke computers en 1 man die amper andere talen spreekt dan Frans, die ook nog eens geërgerd is. Stel dat we niet met de auto waren geweest? Had hij ons dan een half uur laten lopen in de vrieskou naar het dorp? Het is dat er vooraf was betaald anders waren we opzoek gegaan naar een ander hotel. Overigens waren er meer rare dingen zoals het sluiten van de bar 3 uur voor de normale sluitingstijden, heel vreemd allemaal. Ze kunnen nog veel van andere, gast vriendelijke, hotels leren. Jammer!

Heerlijk bed & goede plek om te ontspannen in de spa!

te veel volk voor het aanwezig personeel + problemen met de booking
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Onze booking was niet doorgekomen , blijkbaar regelmatig met booking.com 2,30 uur moeten wachten op onze kamer receptive : 1 personeelslid om alle problemen op te lossen

Hotel gekozen voor de wellness die ik niet heb kunnen gebruiken ! Sauna zonder oven zwembad koud
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen elektriciteit tot 18u. Nadien wellness met koud zwembad en jucuzzi. Sauna waar geen oven in staat ! Hammam was niet proper. Ontbijt waar omstreeks 9u reeds meer dan de helft niet meer aangevuld wordt. Luidruchtig hotel, veel geluid van de andere kamers, geen geluidsisolerende vensters voor vliegtuigen, enz... Zou graag een weekend wensen wanneer de wellness wel werkt !

Properheid van de kamer

Ik vind het heel spijtig dat je in je eigen land niet de...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ik vind het heel spijtig dat je in je eigen land niet de mogelijkheid hebt om aangesproken te worden in het Nederlands. Ik heb geen problemen om een andere taal te spreken, maar als je in een hotel werkt in vlaanderen zou je toch wel verwachten dat ze nederlands praten. Ze verstond het zelfs nog niet!!!!!!

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

De kamer was keurig en het ontbijtbuffet prima verzorgd.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ik vind het heel vreemd dat er voor een hotelkamer dagprijzen berekend worden (twee nachten reservering, 1x 181,- en 1x 191,- euro). Wat ik zeer teleurstellen (zelfs belachelijk) vind is om 17,50 euro parkeerkosten per nacht te moeten betalen waarbij het bij vetrek zo bleek te zijn dat de slagboom open stond.

De kamer was keurig en het ontbijtbuffet prima verzorgd.

geweldig

alles dik ok

17euro50 voor de parking.

17euro50 voor de parking. Ontbijt was niet zo goed

Dicht bij de luchthaven, vriendelijke mensen.

Vrij prijzig

Dicht bij de luchthaven, vriendelijke mensen. Keurig schoon en modern hotel.

ontbijt: scrambled eggs iets meer bakken (was nogal...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

ontbijt: scrambled eggs iets meer bakken (was nogal 'snot'-achtig)

Gezien keuze omgeving geen aanrader.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Onpersoonlijke ontvangst (in- uitchecken via pc). Vloer ontbijtzaal vies. € 17,50 parkeergeld ! Brood bij ontbijt.

Hygiëne kamer. Matras.

Super!!!

Mooi

Gezellig

Prima prijs kwaliteit
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Personeel voor sauna en receptie

Personeel in het restaurant voor ontbijt en later diner was heel aardig

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

praktisch
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

parking te duur voor klanten.

ontbijt was geweldig. kamers proper. dicht bij de luchthaven

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

restaurant, eten viel zwaar tegen, smakeloos

restaurant, eten viel zwaar tegen, smakeloos

ontbijt was top , de gerechten a la carte verrukkelijk en de...

ontbijt was top , de gerechten a la carte verrukkelijk en de kinderen eten gratis!

Kamer
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Zwembad was koud en de douches daar

Kamer

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

komen zeker terug !!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

alles was goed !! mooie grote kamer ,zeer proper ,goed ontbijt , parking en personeel top

Parking 17€ !

Het weer.

Prima kamer,prima ontbijt.

Prijs - kwaliteit: zeer goed

Rrstaurant / mooie kamers

Fijn hotel voor kort verblijf maar vrij duur.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Betaald parkeren op eigen terrein hotel. Kamers vrij gehorig.

Locatie en aankleding hotel. Geen geluidsoverlast vliegtuigen.

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Relaxed

Zeer Uitgebreid ontbijt Nette lounge

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Leuk hotel

Zwembad

Goed verblijf voor zowel gezin als zakenreiziger
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het zwembad + wellness was minder goed onderhouden

Het ontbijt was erg goed! Check in + out kun je zelfstandig verrichten.

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het aangeven/aanduiden waar de kamers zijn zou iets beter kunnen.

Gebruiken creditcard gegevens om zo genaamde boete voor...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Gebruiken creditcard gegevens om zo genaamde boete voor roken op de kamer

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Praktisch maar matig.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamers zeer gehorig, self service check-in waarbij toch niet alles zelf kan(Zoals IHG nummer toevoegen), prijs, parkeerkosten!

Kort verblijf, en prima gergeld
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Meeneemontbijt om 5h00 leuk pakketje en lekker!!

Het was uitstekend

Welness

Heerlijk genoten
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Vloerbedekking in de gangen en deels kamer...niet comfortabel voor rolstoelgebruikers

Het ontbijt was uitgebreid en goed verzorgd

Hoge parkingprijs

Hoge parkingprijs

ok, veeel te lang wachten eten (2 uur!!)
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

zeeeer lang wachten op eten van matige kwaliteit

zeer aangenaam en vriendelijke mensen.

?

ontbijt was heel goed.?

zeer matig

vriendelijkheid, ontvangst

zwembad

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Zeer tevreden over ons kort verblijf, voor herhaling vatbaar

Non

Sauna zwembad bubbelbad ontbijt was lekker en uitgebreid

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Dichtbij de luchthaven, gratis shuttle, goed ontbijt,...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Dichtbij de luchthaven, gratis shuttle, goed ontbijt, tamelijk rustig

• Beoordeeld op: 26 april 2017

zeergoed

Zeergoed

Ideaal hotel voor een vroege vlucht voor een zakenreiziger

Sauna is verouderd

Bureau om aan te werken!

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Kamer viel tegen, Hotel qua service en eten top

Kamer, hygiene

Ontbijt, ontvangst

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Mooi goed hotel, slordig in details

Koud water, wc trok niet goed door, tv niet goed ingesteld, kaart werkte steeds niet.

Ontbijt, bedden, zwembad, bubbelbad en sauna.

• Beoordeeld op: 9 februari 2017

Parking
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Afgeleefde glorie. Receptie = computer, onpersoonlijk ! Overprijsd.

Parking