Beoordelingen over Holiday Inn Express Hasselt 3-sterren

Thonissenlaan 37, 3500 Hasselt, België

#26 van de 31 hotels in Hasselt

Gebaseerd op 1918 beoordelingen over dit hotel

De kamer.

Het ontbijt. Keuze genoeg maar veel dingen waren leeg. Het duurde lang voor het werd aan gevuld door te weinig personeel denk ik

De kamer. Zeer goed bed.

Het verblijf in Hasselt was super

We konden pas 15.00 u op de kamer...nogthans was er ons hevraagd het aankomstuur te mailen Ontbijt,zeer ijverig personeel ,maar die konden de drukte niet aan,alles moest constant aangevuld worden zodat het ontbijt aan wachten voorbijging

goed voor één overnachting

De matras. Het lawaai op andere kamers 's nachts vooral het horen lopen van water douche en doorspoelen wc.

Lekker ontbijt, niet overdreven veel maar alles was er.

leuk adres
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

hygiëne in de badkamer : vuilbakje niet geledigd en er bleef nog vuil kleven onder de deur, ook sommige hoekjes waren niet proper

een goede kamer met kingsize bed, goede ligging, eigenlijk midden in de stad, ontbijt is ook goed en ook wat betreft prijs/kwaliteit is dit zeker een aanrader

Comfortabel.
    • Standaard Kamer

Goede kamers met Air Conditioning. Niet onbelangrijk bij een warme zomer. Ligging prima tov binnenstad. Ontbijt goed van kwaliteit. Is een budgethotel, maar dat is nauwelijks te merken.

Het bed mocht beter.
    • Standaard Kamer

We hadden een tweepersoonsbed gevraagd maar het was een heel klein bed. Zoiets tussen een eenpersoonsbed en een tweepersoonsbed.

Het ontbijt was zeer uitgebreid.

Met deze twee overnachtingen, kunnen genieten van Hasselt en zijn omgeving.

Opgelet: dit is geen tegenvaller, maar misschien een tip: Ik weet niet hoeveel vraag ernaar is, was tevreden dat ik mijn fiets niet op straat hoefde achter te laten, een kleine ruimte met afdak zou natuurlijk nog beter zijn.

Goede ligging van het hotel, vriendelijk personeel die je steeds proberen te helpen als je met vragen of problemen zit. Had mijn fiets bij, die kon ik veilig op het terras plaatsen.

Vriendelijkheid van inwoners en personeel

Trein had technische problemen en fan nog spontane staking in Brussel.meer dan 4 uur onderweg van Brugge nr hasselt😤

Vriendelijkheid van inwoners en personeel

Aangenaam verblijf

Veel te klein bed (hoeft geen 'kingsize' te zijn, ook rekening houdend met prijs/kwaliteit, maar het was gewoon te klein voor 2) . Was warm weer en ijskastje/minibar zou leuk geweest zijn om (daar aangekochte drinken) koel te houden.

Vriendelijke receptie, mooie kamer, lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Prijs/kwaliteit is dit hotel het beste van Hasselt.

Niets op aan te merken. Geen negatieve ervaring.

Propere en gezellige kamers. Het ontbijt was excellent en personeel zeer vriendelijk. De ligging was eveneens optimaal. Dicht bij stad en bezienswaardigheden.

eenvoudig slaaphotel
    • Standaard Kamer

broodjes waren wat hard in het ontbijt bed was veel te klein op de vierde verdieping hoor je de airco toestellen draaien kamer was veel te warm en airco aanzetten maakt teveel lawaai

zeer goede locatie, goed voor een overnachting om niet naar huis te hoeven rijden na uitgaan, eenvoudig slaaphotel, meer niet, goede prijs kwaliteitsverhouding

meer dan ok !
    • Standaard Kamer

Logo's naar de trappen op de toegangsdeuren ontbreken... bij brand kan dit van levensbelang zijn ! Bij drukte aan de lift merkte ik dat meerdere mensen die nog voldoende mobiel zijn liever de trap nemen dan te moeten wachten...

ontbijt ok

Op zich prima voor prijs van 80 euro incl ontbijt
    • Standaard Kamer

Parkeren is verwarrend, met rode(auto) en groene(looppad) borden. Ontbijt was prima, maar buffet werd niet snel genoeg bijgevuld. Wij hadden net pech, koffie apparaat leeg, scrambeld eggs op, geen croisantjes meer, kaas was op. Een soort (rommelige?!) joghert voor fruitontbijt.

Locatie is perfect, op loopafstand in hartje centrum.

Goed verblijf in hartje hasselt

Wij hebben een kamer gekregen met 2 aparte bedden aangezien onze kamer nog niet klaar was. Deze bedden kon je NIET naast elkaar schuiven

Goed ontbijt, vriendelijk personeel, top qua hygiëne! Ligging is dicht bij het stad en station.

Compact, maar goed hotel in de nabijheid van het station en het centrum van Hasselt.

Er was geen WC-borstel beschikbaar.

Ideaal gelegen op wandelafstand van het station, goed onthaal, opbergruimte voor bagage beschikbaar, koffie en thee op kamer beschikbaar, beperkte maar goede kamer en badkamer, goed bed, lekker en gevarieerd ontbijt.

Holiday Inn expressie was overboekt waardoor we een upgrade...

Holiday Inn expressie was overboekt waardoor we een upgrade kregen van kamer in Holiday Inn op 100 meter ervan! Dus alles was piekfijn en lekker eten en heel uitgebreid ontbijt !

Eenvoudig, sober maar alles aanwezig.
    • Standaard Kamer

Bij de boeking hadden we twee aparte bedden gevraagd en geboekt, bleek bij kamer presentatie een èènpersoonsbed ter beschikking. Geen private parking bij het hotel. Het personeel mocht wel iets vriendelijker en behulpzamer zijn.

Het ontbijt was prima, er viel niets op aan te merken. De kamers waren sober, toch was alles aanwezig.

goed en goede informatie gekregen

op onze kamer{201} hadden we een zetelbed en tussen de zetel en de muur lag nog een vuile handdoek van de vorige huurders . een muziekje in de bar zou misschien ook niet slecht zijn !!

het ontbijt vonden we super en ruime keuze, alsook de automaten met voorraad in de aankomsthal

Naar tevredenheid.
    • Standaard Kamer

Het geluid van de buren vanwege de kamer.

Kamer was schoon maar omdat het een familiekamer was hoorden we de buren tot laat in de nacht praten. Ontbijt was goed.

- Parkeerplaats bij het hotel

- Door een probleem met de speciale opwarmplaat waren er geen eitjes verkrijgbaar, spijtig!

- Parkeerplaats bij het hotel - Ligging vlak in het centrum - Mooie, grote kamer

heel goed
    • Standaard Kamer

parking aan of onder het hotel, of gereserveerde plaatsen in de parking molenpoort met speciale badges dat je erin kunt rijden;

breed bed met afzonderlijke matrassen, geen lawaai

Prima hotel met aardig personeel
    • Standaard Kamer

Parkeergelegenheid was niet optimaal en de kamers waren wat warm. Airco werkte niet heel erg goed.

Prima hotel met uitstekend ontbijt en vriendelijk personeel.

Goed hotel om een nachtje (of twee) te logeren en Hasselt te bezoeken.
    • Standaard Kamer

We moesten zelf aan de receptie vragen waar we konden parkeren, want vlak aan het hotel is dat onmogelijk. We kregen dan wel (op onze vraag) de nodige uitleg; betaalparking in de buurt of zelfs gratis parkeren.

De ligging van het hotel was heel geschikt om Hasselt te bezoeken.

Aan te raden !
    • Standaard Kamer

Parkeren, om te valiezen uit te laden geen plaats en politie ligt op de loer. Gelukkig hadden wij een begripvolle politieagente of we stonden binnen de vijf minuten op de bon......

Ligging , zo dicht bij centrum Goeie ontvangst en vriendelijke bediening

we komen volgend jaar terug en dan gaan we zeker naar de bar
    • Standaard Kamer

ontbijt was niet zo uitgebreid als op site stond, maar was toch goed hoor.

zalige bedden, zeer goed geslapen. De bar zag er ook zeer leuk uit maar het ontbrak ons aan moed om nog naar beneden te gaan. We waren moe en het bed lag zeer goed.

ligging is super, ontbijt ook ( als de tafels gedekt zijn heb ik meer idee van op weekend te zijn !)

tafels niet gedekt en op een dienblad eten, jammer ......is niet echt voor een hotel, dit is meer voor een kantine in een grote supermarkt..... resultaat, dan blijven de tafels ook viezer na afloop te weinig ruimte om te eten....

super ontbijt, heerlijk brood en beleg heerlijke koffie ( niet onbelangrijk 's morgens)

Genoten van de stad.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

De badkamer die niet geheel schoon was. Het toilet had geen toiletborstel. Het trappenhuis was aanzienlijk aan een verfbeurt toe.

Het ontbijt was perfect. Voor ieder wat wils en volop. De ligging was super. Personeel erg vriendelijk en correct.

Leuke overnachting

Dat het raam niet op kip kan

Vlotte afhandeling van toch echt wel last minute reservatie en vriendelijk onthaald ondanks het late uur.Heel lekker ontbijt 😉

• Standaard Kamer

Ik kan geen minpunten bedenken

Dicht bij het centrum. Vriendelijk personeel die zeer behulpzaam is . Er is een ondergrondse parking vlakbij ( 16 EUR /dag ) maar de receptioniste gaf ons een tip over een gratis parking een beetje verderop en aangezien we de fietsen meehadden was de afstand terug naar het hotel geen probleem. ( te voet is het ongeveer 5 minuutjes wandelen ) De fietsen mochten we in het hotel achterlaten . TOP ! !

ontvangst was super, zeer vriendelijke medewerkster aan de...

Ontbijt verliep zeer chaotisch,

ontvangst was super, zeer vriendelijke medewerkster aan de balie. ook het personeel bij het ontbijt was super vriendelijk.

Personeel heel vriendelijk en behulpzaam
    • Standaard Kamer

de haardroger: slechte kwaliteit en spijtig dat deze niet in de badkamer ging, maar in de kamer. Ook geen gewoon stopcontact in de badkamer beschikbaar

Personeel heel vriendelijk en behulpzaam nette kamers uitgebreide keuze bij het ontbijt

hasselt echt bezoeken meerdere nachten geen probleem

info over parkinggelegenheid

het ontbijt was heel goed ruime keuze lekkere koffie veel soorten thee ruim beleg toffe ruimte goede service zeer vriendelijk personeel kamers waren heel proper goede bedden keuze tussen hard of zacht kussen waterkoker en koffie aanwezig top voor herhaling vatbaar !

Aangenaam.

Voor mensen zoals ik Bijvoorbeeld die langer dan 2 of 3 dagen verblijven (( ik mijn dochter en schoonzoon 5 nachten)) zou het wel aangenamer zijn met een kleerkast. Anders wort de kamer een puinhoop.

Het ontbijt is zeker in orde. vooral meer dan voldoende. Vriendelijk personeel. Dat er wifi is ((is in de huidige tijd wel aangewezen )) Duitse zenders op tv niet voor mij maar heel voornaam voor mijn schoonzoon (( Die Duitser is ))

Perfecte locatie voor een shoppingweekendje in Hasselt

Regendruppels die vallen op kunststoffen vensterbanken zorgen voor een vervelend getik als je probeert in te slapen. Dat is het enige minpuntje.

Klein probleempje met de douche. Dat werd direct opgelost. Zeer vriendelijk personeel. Goed ontbijt.

Kamers waren goed verduisterd en het was een goed bed.

Lawaai wagens buiten op de baan

Kamers waren goed verduisterd en het was een goed bed. Ik vond het ook leuk dat er voor Pasen eitjes aan de deur hingen, leuke attentie van het hotel. Het was ook een rustige kamer zo als we gevraagd hadden, allen hoorden we nog beetje de auto, 's buiten op de grote baan. Het hotel was ook dicht tegen het centrum.

Het ontbijt was heerlijk, de kamer was ruim en proper, de...
    • Standaard Kamer

De ontbijtruimte zou iets groter mogen zijn. Jammer dat sommige mensen nu in een andere zaal moesten ontbijten. Die zaal leek eerder op een ongezellig klaslokaal en was net iets te ver weg van het buffet.

Het ontbijt was heerlijk, de kamer was ruim en proper, de ligging was perfect.

Comfortabel onderdak vlak bij het centrum

Alles was ok

Ontbijt is verzorgd, de kamer was schoon, rustig en zeer comfortabel. Parkeren (gratis) aan de Kempische Kaai of de kleine parking bij het kanaal.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Leuk hotelletje aan de rand van het centrum van Hasselt.

Alles was wat krap. Het ontbijt was lekker, de keuze was beperkt.

Goede ligging aan de rand van het centrum, je loopt zo de stad in. Je kunt om de hoek parkeren een parkeergarage voor €16,- per etmaal.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

hasselt was zalig
    • Standaard Kamer

ontbijt was zeer ruim en heerlijk,contstand bijgevuld en veel variatie.L.ekkere koffie vriendelijk personeel aan bar en receptie.Rustige omgeving snachts. Ondergrondse parking op 100m van hotel 16 euro voor 24u

Een heerlijk weekend weg!
    • Standaard Kamer

Het was vooraf niet duidelijk dat je de Hasselt kaart bij 2 nachten kunt krijgen waarmee je dingen kunt bezoeken. Achteraf was dit niet meer mogelijk. Je hebt een code bij boeking nodig.

Het hotel is prima gelegen bij het centrum. Parkeren kun je op zo'n 500 m. Een fijne compacte stad. Een prima ontbijt. Veel restaurantjes en cafeetjes. Het was nu winter maar het zal in de zomer nog leuker zijn.

Ons verblijf was super. Heel goede service.

Misschien ook warm bij ontbijt zoals eitjes met spek, worstjes enz.....

Onthaal was super, heel vriendelijk en behulpzaam. Kamers heel netjes en comfortabel.

leuk weekend!
    • Standaard Kamer

betaalbare parkeergelegenheid (wel gratis parking op ongeveer 600 m - 10 minuten stappen - langs kanaal parking Slachthuislaan)

uitstekend ontbijt met vooral vers fruit en uitgebreid aanbod. rustige kamer

de vriendelijkheid van het personeel
    • Standaard Kamer

smorgens stond er een grote plas water onder de lavabo, waardoor onze toilletzakken doorweekt waren. wij hadden op dat moment nog geen water gebruikt.

de vriendelijkheid van het personeel

Prima prijs/ kwaliteit verhouding en prima ontbijt.
    • Standaard Kamer

De badkamer is prima schoon echter de douchebak was rond het afvoerputje verroest en dat ziet er niet fris uit. De wc bril was enigszins aangetast door iets. Wel schoon en fris, maar het ziet er niet fris uit. Vandaar de matige beoordeling van de badkamer.

Prima prijs/ kwaliteit verhouding en prima ontbijt. Zeer vriendelijk onthaal.

Ideaal voor een kort verblijf in Hasselt

De schoonmaakdienst vergat het extra sofabed op te dekken. We arriveerden vrij laat. Het personeel van de receptie heeft dit voor ons zeer snel in orde gebracht. Niets dan lof voor deze mensen.

Het personeel was super vriendelijk en behulpzaam. De kamer voldeed aan de verwachtingen. Ontbijt was lekker en verzorgd.

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Te duur voor wat het is
    • Standaard Kamer

Zeep in douche was op. Niet leuk als je al onder de douche staat. Heb me moeten wassen met handzeep. Geen eieren bij ontbijt. Badkamer oud. Juist prijs/kwaliteit is max 50 eur voor een nacht en niet 84,5 zoals ik heb betaald.

Personeel zeer vriendelijk

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

goede locatie, heel vriendelijk personeel, propere en mooie confortabele kamer en lekker ontbijt!
    • Standaard Kamer

vriendelijk personeel! Goede uitleg over wat te doen in de omgeving met kinderen. Gratis fiets geleend van Stad Hasselt op aanraden van hotel. Topper. Lekker ontbijt met veel vers fruit en verse fruitsla. Op de dag van vertrek mochten we vroeger ontbijten gezien onze dochter wedstrijd had en vroeg moest vertrekken. Top! Echte aanrader.

Basic verblijf in het bruisende Hasselt, met een goeie prijs-kwaliteitverhouding.

Veel lawaai van buren.

Ontbijt is basic, maar lekker. Alles is heel proper. Parking in de buurt. Goeie centrale ligging, dicht bij restaurants en bars.

Fijn hotel op goede locatie
    • Standaard Kamer

Bij het inchecken werden we niet erg vriendelijk (erg zakelijk) geholpen. De receptioniste stonk ook erg naar sigarettenrook.

Ideale locatie om lopende Hasselt centrum te bezoeken

Goed voor 1 of 2 nachten maximum, zeker geen slechte prijs-kwaliteit
    • Standaard Kamer

Ontbijt was niet slecht maar niet zo uitgebreid, geen roerei of spek, alleen hardgekookte eieren. Geen vers fruitsap of yoghurt.

Kamer was goed, niet bijzonder maar zeker niet slecht voor de prijs.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Prijs/kwaliteit een aanrader, zonder onnodige extra's.

Een goede kamer met alle nodige facilliteiten op een praktische manier In heel het hotel alles wat je nodig hebt om te overnachten, zonder extra's waar je toch geen gebruik van maakt maar wel mee voor bij betaald. Prijs/kwaliteit een topper

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Goed voor kort verblijf vn 1-2 nachten

Sleutelkaart: na het poetsen werkte de sleutelkaart niet meer. Er was ook niemand aan de balie om dit op de lossen, wat vervelend dat we enkele uren niet op de kamer konden tussen het shoppen door.

Kamer: netjes, naar behoren

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Ontbijt was prima alles aanwezig
    • Standaard Kamer

Dat ik het water voor de thee zelf moest opwarmen in de magnetron,was zo'n lauw bakje water daar kon je geen thee van zetten

Ontbijt was prima alles aanwezig

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Niet voor herhaling vatbaar

Na twee maal vragen kwam er pas iemand om douchegel en shampoo bij te vullen( was al leeg van toen we toekwamen) Veel te klein bed en oncomfortabele matras

Ontbijt en personeel zeer goed !

Genieten in Hasselt

openbaar parkeren is wat lastig, beperkte service hotelbar

Leuk hotel , nette kamers, centrale ligging aan binnenring Hasselt, goed ontbijt, goede prijs kwaliteitsverhouding

Verblijf holiday inn express Hasselt

Ontbijt een beetje onoverzichtelijk maar eens je alles wist staan geen probleem (ontbijt was zeker goed) Toeristenbelasting zat niet bij in prijs via booking (2,5€ p.p voor 1 overnachting)

Afstand tussen centrum en hotel op wandelafstand Goede prijs kwaliteit

Goed voor een kort verblijf

Kleine lift met lange wachttijden als gevolg. Voor ons was de trap niet echt een alternatief aangezien wij op de 5de verdieping logeerden. De ontbijtruimte kon het vele volk niet echt slikken, ook hier behoorlijk lange wachttijden. Spijtig dat ook het zetelbed op onze slaapkamer uitgeklapt stond, dit nam heel wat ruimte weg...

Goeie uitvalsbasis om Hasselt te verkennen. Goede prijs-kwaliteitsverhouding.

Top verblijf ben hier geweest op oudejaarsavond

De haardroger in de slaapkamer. Dit hoort toch steeds thuis in de badkamer?

De kamer was netjes. Voldoende voorzien van stopcontacten. Ontbijt ruim genoeg je had wat je nodig had.

Wij hebben een geweldige tijd gehad

Traphal verouderd en slordig. Had het gevoel van in een oud metrostation de trap te nemen. Soms lang wachten op de lift.

Ontbijt was basic maar lekker! Zeer vriendelijk personeel.

Goede matras, kamers ondanks dat ze uitgeven op binnen ring,...

Lange rij om koffie te verkrijgen bij ontbijt - 1 koffie apparaat vorr alle gasten

Goede matras, kamers ondanks dat ze uitgeven op binnen ring, toch geluidsarm

prima, voor herhaling vatbaar
    • Standaard Kamer

nogal druk aan het ontbijtbuffet: alles staat dicht bijeen waardoor soms een gedoe als bv iemand een glas vergat om fruitsap te nemen

prima kamer - uitgebreide keuze bij het ontbijt, vers gemengd fruit: schitterend - vriendelijk personeel

Niet voor herhaling vatbaar, geef ons dan maar Holiday Inn op de hoek!
    • Standaard Kamer

Het ontbijt heel beperkt en lang wachten, te kleine ruimte voor zoveel volk! Ook niets van wat kerst stemming in gans het hotel! En onder bemand van personeel!

Dicht bij t centrum en winterland! Kamers ok!

5,5
    hotel viel tegen

de kamer klein en niet echt proper en oudbollig ontbijd was SIMPEL en personeel kon het niet bijhouden met bestek en onderleggers enzo en was echt ni gezellig om te ontbijten

vriendelijk personeel

Aangenaam en rustig weekend gehad!
    • Standaard Kamer

Zeer druk! 1 uur rondgereden om parking te vinden! Bij het ontbijt was het ook zeer druk! Wij vonden het niet zo erg!

Ontbijt was ok en de kamers waren zeer netjes! Goed bed! Koffiefaciliteiten op de kamer zijn super!

Best OK, maar kon beter !!!

Te klein bed met te zachte matrassen, bij de minste beweging rolde je naar elkaar. Ontbijt ruimte te klein - moesten kwartier wachten tot er een plaats vrij kwam - een paar mensen ontbeten aan de toog v/d bar, anderen in de zithoek van het onthaal. Zijn blijkbaar niet voorzien op drukke periodes zoals Kerst.

Ruime keuze bij het ontbijt, vriendelijk personeel, propere kamers

Prijs-kwaliteitsverhouding klopt totaal niet!!!
    • Standaard Kamer

-Het ontbijt trok op niks! De sappen waren water met kleurstof en 0,0 smaak, ei was er niet aanwezig, heel kleinschalig ontbijt. Bij het fruit lagen veel bruine stukken. -Geen isolatie! Ik kon alles horen van bij de buren en op de gang, dit een hele nacht door. Kan het hotel op zich niet aan doen, maar dit was echt geluidsoverlast. -Prijs-kwaliteit versta ik hier niks van. 127 euro voor DIT?! Schandalig. -Ook bij het uitchecken was de dame aan het onthaal verschrikkelijk onvriendelijk en heel grof en ze kwam ook agressief over... Vind ik niet kunnen. Al zo'n slecht hotel en dan nog zo'n personen aan het onthaal... Ik kom hier zeker nooit meer terug en dit in geen enkel Holiday-Inn meer.

De ligging van het hotel en bij het inchecken was dit een heel vriendelijke dame.

Teveel mensen voor en mogelijkheden van het hotel.
    • Standaard Kamer

We konden pas een 1,5 uur later dan voorzien op de kamer. Er stonden veel mensen te wachten om op de kamer te kunnen. Je hoorde alles van de mensen op de kamer naast je. Zelfs een sms of de wekker hoorde je perfect! De sprei op het bed was niet proper. Aan het ontbijt was het aanschuiven om een plaatsje te vinden. Vele mensen stonden te wachten, zaten aan de bar te ontbijten. Er was veel te weinig plaats om te ontbijten.

Het was zeer goed gelegen. Ontbijt was lekker. WiFi werkte zeer goed.

Heel aangenaam verblijf - voor herhaling vatbaar
    • Standaard Kamer

In kamer 217 koud tijdens de nacht door moeilijk te regelen airconditioning Kamer 320 bruin beslag aan douchedeur

Vriendelijk personeel - lekker ontbijt - goed bed met uitstekende matras

Prijs/kwaliteit volledig in orde.

Weinig plaats in de ontbijtruimte voor zo`n hotel. Geen warm eten bij het ontbijt (kost ook maar 12,5euro). Badkamers hebben geen super moderne uistraling, maar was zeker oke voor de prijs die ik betaald heb.

Prijs/kwaliteit volledig in orde.

• Beoordeeld op: 23 december 2017

• Standaard Kamer

Het ontbijt vonden we wel aan de sobere kant ! misschien wat warme gerechtjes toevoegen

de kamers waren zeer proper en de ligging tov het centrum ideaal. Zeer goede bedden en zeker het personeel aan de receptie was zeer behulpzaam en vriendelijk

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Een zeer goed hotel prijs kwaliteit !

De verwarming bij het betrekken van de kamers! In de winter mag de verwarming toch wat hoger staan!

De nabijheid van het centrum van Hasselt en de prachtige kerstmarkt!

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Personeel dat me eerst probeert wijs te maken dat ik tijdens...
    • Standaard Kamer

Personeel dat me eerst probeert wijs te maken dat ik tijdens de reservatie niet de juiste aanvraag deed i.v.m bed, terwijl ik de bevestiging in mijn handen had. Helemaal van de pot gerukt.

Prijs kwaliteit ok en zeer goede ligging. Gratis parking op 10 min wandelen. Gelatineparking
    • Standaard Kamer

Welnessfaciliteiten was in ander hotel en zwembad totaal niet gezellig. Kale muren, vochtplek. De plaats waar ontbijtbuffet is is te klein voor de hoeveelheid mensen die willen ontbijten. Tevens dienden sommigen in andere ruimte te gaan eten met hun plateau.

Ontbijtkeuze was ok. Thee en koffie op de kamer is aangenaam.

Goed hotel voor één nacht.

Minder was dat er in de badkamer precies een lek was rond het toilet. Ook kleine kamer. Tube met zeep in de badkamer was zogoed als leeg. Klein bed. Maar wel proper.

Hotel dit bij het centrum.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Ontbijt was oké maar ook niet top!

De kamer was niet oké, bed te klein , lakens niet fris een slechte geur, slecht geslapen, badkamer was nog vuil Personeel was wel vriendelijk .

Ontbijt was oké maar ook niet top!