Beoordelingen over Holiday Inn Express Mechelen City Centre 3-sterren

Veemarkt 37 C, 2800 Mechelen, België

#19 van de 29 hotels in Mechelen

Uitgebreid ontbijtbuffet met ruim voldoende keuze.

De fruitsalade bij het ontbijt had een rare bijsmaak. De tv van de buren was wel heel goed te horen.

Uitgebreid ontbijtbuffet met ruim voldoende keuze. Dicht bij het historisch centrum van de stad. Vriendelijk personeel.

Fijn verblijf in centrum Mechelen, met prima ontbijt.

Niet echt iets. De Wifi in alle Belgische hotels en appartementen is voor verbetering vatbaar, ook hier.

Uitstekend, uitgebreid ontbijt, ruime kamer.centraal gelegen nabij het centrum

Netjes en vriendelijk met slechts kleine verbeterpuntjes

Het was erg druk in het hotel hier door was het bij het ontbijtbuffet erg druk. Ook waren de handdoeken in de badkamer niet opgeruimd terwijl we ze wel op de grond hadden gelegd. Gelukkig hadden we nog een tweede paar schone liggen.

Kamers waren netjes en personeel erg vriendelijk

Een aanrader voor wie Mechelen wil ontdekken!

Misschien ook koemelklactosevrije melk/yoghurt/kaas voorzien voor het ontbijt, alsook glutenvrij brood? Die voedselallergieën komen het meest voor. Ikzelf ben koemelklactose-intolerant.

De kamer was voldoende groot. Leuk dat we koffie en thee konden maken. Het ontbijt was prima.

Ontbijt was uitgebreid.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De bank was omgebouwd tot bed, waardoor er geen fatsoenlijke zitgedeelte meer was. Er was geen rekening gehouden met een derde persoon op de kamer, waardoor er maar voor twee personen accesoires klaargelegd waren. Geen koelkast. Geen balkon.

Ontbijt was uitgebreid. Ligging uitstekend.

Locatie, zeer goed, kamer netjes

Personeel mag wat vriendelijker

Een simpel ontbijt waar alles aanwezig is, eitjes niet lekker. Ook het aanvullen verliep erg stroef, 2x. Was koffiemachine niet aangevuld, (vers) fruit niet lekker. Prijs/kwaliteit matig.

alles in orde!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

smal bed, maar dat lijkt verschillend in de kamers...

de goed funstionerende airco, de kussens : keuze tussen harde en zachte bedkussens. Verzorgd ontbijt, maar nogal krappe plaatsen.

subliem

Weinig parkeergelegenheid in de omgeving en wel duur

Het ontbijt was ruim voldoende, het fruit mocht iets verser. De kamer was ruim voldoende, wel geen kast om kledij op te bergen. De ligging was uitstekend

Uitstekend voor 1 overnachting

de kamer was klein, gezien slechts voor 1 nacht niet zo belangrijk misschien investeren in automatische deuren, is makkelijker

Het ontbijt was heerlijk, lekkere koffie Een heel rustig gelegen hotel

Ontbijt was erg lekker.

De bedden zijn erg klein. Er is geen toiletborstel voorzien (niet erg hygiënisch). Airco slaat constant aan (ook al staat die af...).

Ontbijt was erg lekker.

Idiaal hotel voor korte citytrip.

Ik heb graag een venster dat open kan om wat frisse lucht binnen te laten.

Voor een extra lage prijs zeer mooie kamers met een heerlijk bed. Een super ontbijt waar menige 4 sterren hotels kunnen aan tippen

Prima verblijf, genoeg te beleven in de directe omgeving

Als je een slechte slaper bent kun je beter niet aan de voorkant een kamer hebben. Een van ons had de hele nacht last van het verkeer door de straat, met name door de bestrating met kinderkopjes komt het geluid extra hard door, De kamer daarentegen was ruim van opzet en netjes. De douchebak kon echter nog wel een extra sopje gebruiken

Het ontbijt is goed, maar bij drukte wordt het door de opstelling een beetje "dringen". Het hotel ligt dichtbij alle bezienswaardigheden en winkelcentrum.

voor 1 nacht was dit wel ok

airco maakte lawaai, straatlawaai, geen frigo op de kamer, haardroger in de slaapkamer ipv in de badkamer, deur wc maakte veel lawaai, deur op de gang maakt veel lawaai bij het dichtvallen, smalle bedden, smalle parkeerplaatsen

locatie kort bij de feestzaal

Goed gelegen, op korte afstand van de markt
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Was voldoende ontbijt maar heb er nie veel van kunnen genieten want moest elke morgen om half zeven op de markt staan om mijn 1000 km te fietsen voor kom op tegen kanker

Prijs- kwaliteit een uitstekende beslissing om er te verblijven.

Het enige minpunt was dat de kamer volledig in tapijt is, wat ik persoonlijk niet zo hygiënisch vind.

Over de hele lijn, was ik zeer tevreden met de keuze van het hotel. Heel dicht bij de markt van Mechelen, makkelijk bereikbaar. Een afgesloten koer om de fietsen te plaatsen en een heel lekker ontbijt. Nette kamers en een badkamer waar alles aanwezig was.

Goede plaats om te vertoeven in een leuke stad.

Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en als je iets vraagt, wordt je onmiddellijk geholpen. 's Morgens kun je reeds vroeg ontbijten. Je bent op enkele minuutjes van de Grote Markt.

Goede ligging in het centrum.

ontzettend slecht bed... lawaaierige omgeving waardoor slapen echt een probleem was en daar dient een hotel toch ook wel voor.

Goede ligging in het centrum.

voor herhaling vatbaar

we hebben een beetje moeten wachten bij het inchecken omdat de computer uitviel, MAAR voor het wachten hebben we een drankje in de bar gekregen...

een heel lekker ontbijt

Kom naar Mechelen als de winkels open zijn anders valt er weinig te beleven.

Weinig opbergruimte in de kamer.

Vriendelijk personeel . Gevarieerd en lekker ontbijt. Rustige ligging van het hotel. JP de barman doet zijn werk met veel plezier !

Prima uitgangspositie voor verblijf in het verrassende Mechelen

Niks eigenlijk

Ontbijt prima, maar ontbijtruimte beperkt. Kamers goed, maar aan de voorzijde veel verkeerslawaai. Toplocatie in het centrum. Lekkere lounge en buitenruimte.

Ideaal voor een stedentrip

De ontbijtruimte is leuk maar wel wat aan de kleine kant. Hierdoor is het erg druk en onrustig tijdens je ontbijt.

Alles wat prettig is als je een korte trip maakt is hier aanwezig: goed bed, een zitje, prettige douche, goede spiegels, goede ligging en prima ontbijt.

Helemaal super !!!

Geen klachten ...

Het ontbijt is super .... wij komen al voor de 2de keer voor een ijshockey toernooi ... en er is altijd voldoende aanwezig ... zeer vriendelijke personeel ... geen overdreven groot hotel maar wel super netjes en heel schoon ... Lekker een drankje van de bar en gezelligheid is er meer als voldoende ... het is voor ons altijd goed !!!

Het was een aangenaam verblijf.

De hoge temperatuur op de kamer, die niet te verlagen was. (Het personeel heeft er alles aan gedaan wat ze konden.)

De vriendelijkheid van het personeel en de lokale bevolking. De ligging van de accommodatie tov het centrum.

Goed en prettig verblijf

Kwam min of meer als een verrassing dat er parkeerkosten per nacht worden berekend door jullie. Op mijn boekingsformulier (bij jullie afgegeven tijdens incheck) stond de mogelijkheid van parkeren bij jullie aangegeven, maar wordt er niet gerept over parkeerkosten per nacht. De parkeerkosten zijn mijn inziens veel te hoog € 38,80 / 2nachten.

Goed ontbijt en vriendelijk personeel. Hotel ligt prettig gelegen ten opzicht van het centrum, ideaal.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Heel leuk.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Jammer dat niet vermeld werd dat er geen volwaardig bed aanwezig was voor de kinderen. Andere hotels zijn wel eerlijk over het feit dat het tweede bed een zetelbed is. Jammer dat ze hierover niet eerlijk zijn. Dit hotel is voor ons geen aanrader met kinderen. Bij aankomst moesten we zelf de dame aan de balie aanspreken om in te checken. Ze was bezig met allerlei paperassen, we durfden haar niet aanspreken. Tot we doorhadden dat ze maar door zou blijven gaan en wij daar zouden blijven staan. Dit hotel biedt niets aan om te eten, hoewel er wel op de site staat dat er snacks te verkrijgen zijn.

Lekker ontbijt, uitgebreide keuze!

Voor kort verblijf oké

s' morgens om 6 uur rook je in je kamer dat er in de keuken klopeieren werden gebakken.

goed ontbijt, waar wij lagen geen uitzicht door het raam, keken tegen afbraakmuur aan, matrassen heel zacht

Zeker aan te raden!

Geen minpunten. Parkeren in parkeergarage de Veemarkt is goedkoper dan bij het hotel.

Vriendelijk, behulpzaam personeel. Heerlijke bedden. Prima ontbijt! Kleine maar schone kamer!

Alles was naar tevredenheid.

Het was erg warm in het hotel. Gelukkig in de kamer zelf te regelen. Ontbijtzaal ook erg druk en warm. Aangrenzende reservezaal was gelukkig rustiger en niet zo warm.

Alles was naar tevredenheid.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Het tweepersoonsbed was slechts 1m40 breed, zijnde een...

Het tweepersoonsbed was slechts 1m40 breed, zijnde een twijfelaar. Allerminst comfortabel! De temperatuur op de kamer kon niet geregeld worden waardoor het er veel te warm was.

Super verblijf

Het bed was iets te klein

Het ontbijt was super lekker, heel proper. Hadden een grote kamer, alleen spijtig van het kleine bed maar voor 1 nacht was het ok. Zeer goede ligging. Voor ons heel goed meegevallen

Prima hotel, prima locatie , echte aanrader

Eigenlijk niets maar dan ook niets

In eerste instantie het onthaal/receptie De klantvriendelijkheid en behulpzaamheid van alle medewerkers waarmee wij in contact kwamen Prijs kwaliteit uitstekend, boven onze verwachting Uitstekende locatie vlakbij centrum en toch rustige buurt Faciliteit eigen parking Wij logeren hier zeker terug bij volgend bezoek a Mechelen

Elke keer blij als ik aankom en ook vertrek.

Momenteel heb ik nog niets aan te merken. Elke keer is alles in orde.

De vriendelijk van het personleel. Elke keer als ik langskom kijk ik uit naar de volgende keer.

Cultureel en gasronomische stads bezoek

het ontbijt was super en buffet steeds op tijd aangevuld; hotel goed gelegen, dichtbij treinstation, bussen, cambio en het centrum. Aanrader museum : het sotte kunstkabinet

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Verblijf in het hart van Mechelen

Het tweepersoonsbed is aan de smalle kant en de matras vertoont een kuil in het midden. Een kluisje en een koelkastje zijn niet aanwezig. De afvoer van de wastafel heeft een ontstoppingsmiddel nodig.

Vriendelijk personeel. Een flinke kamer, die praktisch is ingericht. Flat screen tv en gratis wifi. De badkamer is net groot genoeg. Het ontbijt is prima verzorgd en biedt voldoende keuze. Zo ook de bar. Het hotel ligt op loopafstand van het centrum van Mechelen. Het is prima bereikbaar met de trein via station Nekkerspoel en de bus.

Kamers schoon en efficiënt ingericht, wel aan de kleine kant.

Voorzieningen voor gehandicapten. Ontbreken van een lift vanuit de parking, bijvoorbeeld.

Kamers schoon en efficiënt ingericht, wel aan de kleine kant.

Het was weer een aangenaam verblijf. Altijd een beetje thuiskomen. Wij komen zeker terug.

Gewoon een paar tips Een doorschuifplank of-plank in de ontbijtruimte zou handig zijn. Nu moet je voortdurend je plaat in je handen houden wat niet zo eenvoudig is als het druk is. De badkamer is vrij donker. Wat meer verlichting en een maquillage- spiegel ( de spiegel staat veraf) zouden het verblijf voor dames ( en heren) nog aangenamer maken.

Kamer was zeer goed en ruim. Ontbijt was enorm verbeterd. Mensen aan de balie zeer vriendelijk en gemakkelijk. Niet teveel poespas. To the point! De barman was ook top.

Voor een weekend Mechelen bezoeken was de accomodatie goed.

De ramen geven de geluiden van de straat behoorlijk door. Dat is jammer. Verder geen opmerkingen.

De entree was simpel maar netjes. Ook de kamer was compleet met goede matrassen.

Heerllijk kortverblijf en voor herhaling vatbaar

De uitchekking de dame wist van toeten of blazen en moest zo zoeken in de computer en de foute rekening van een bar die helemaal niet aan ons toebehoorde maar ze geloofde ons wel dat alles betaald was van het hotel gelukkiglijk.

De vriendelijke receptioniste rond 13 uur zaterdag 10 februari die ons ons kamer wees en heel beleefd en aangenaam was, de kamer speciaal inrichting en vooral het lekkere ontbijt waar niets had aan veranderd moeten worden

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

zeker een aanrader.

het twee persoonsbed op kamer 103 was voor ons wat aan de smalle kant,we hadden er wel zelf om gevraagd maar dachten dat het toch 1.60m zou zijn.

vers fruit bij ontbijt is zeker een pluspunt.

Prima voor stedentrip

Geen minpunten

Een prima hotel qua locatie, comfort en hygiene met een goede prijs-kwaliteitverhouding. Vriendelijk personeel en gevarieerd ontbijt. Parkerrgarageonder hotel. Aanrader dus.

Leuk weekend

Lawaai... Veel lawaai van de straat en ook veel lawaai van de buurkamer, waarschijnlijk door de communicerende deuren

Supervriendelijk personeel, lekker ontbijt

Het ontbijt was in orde, kamer was netjes, ruime douche,...

Enig minpunt , de matras op bed veel te zacht, ' s morgens wakker met rugpijn

Het ontbijt was in orde, kamer was netjes, ruime douche, hotel ligt overal dicht bij, wij gaan zeker nog eens terug

Prima voor enkele nachten, prima personeel, locatie, matige kamer.

Verouderde kamers en muffe geur in de kamers en op de overloop. Ook is het nogal gehorig, voornamelijk met een huilende baby in de kamer naast ons.

Kamers waren oké, ontbijt was prima. Wel zijn de kamers wat verouderd, maar daar is de prijs ook wel naar. Personeel redelijk vriendelijk en de locatie is perfect midden in het centrum.

Goede prijs kwaliteit

1 kritiek: de kwaliteit van de kaas en de ham : beneden alle peil! Rest ontbijt :prima

Prima kamer met waterkoker en thee en koffie en flesje water. Ontbijt was prima.

Matig tevreden .

Weinig tot geen verluchting op de kamer. Twee dagen een goed ontbijt, vandaag echter broodjes die waarschijnlijk nog over waren van gisteren. Personeel hierover aangesproken maar er waren geen betere. Personeel gaf wel eerlijk toe dat de nachtshift deze er veel te vroeg neerzet !!!!! Voor ons een veel te smal bed.

Kort bij het centrum.

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

Hebben betere hotels gehad.

3 x niet in onze kamer kunnen doordat pasje niet werkte. Bezoek kregen van nieuwe gasten die per abuis onze kamer hadden gekregen. Gelukkig hadden we de kleren nog aan ;-)

Ontbijtbuffet

Prima kamer.

Ontbijt! Bruin brood was op, moest toen gebakken worden. Het kwam half bevroren uit keuken naar buffet:slordig. Een Personeelslid vh buffet liep met handdoek op schouder rond in zaal: onhygiënisch!! Baliepersoneel was prima. Parkeren was erg duur voor hotelgasten.

Kamer 407 was prima met goed uitzicht.

heerlijk uitgewaaid en vertoefd
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Bedden waren wat klein en temperatuur regelen was onduidelijk. zag niet hoeveel graden het was. Makkelijker is instellen op 1 temperatuur door middel van cijfers.

Ontbijt was zeer lekker en uitgebreid

Waren zeer tevreden over ons verblijf het was dan ook al wel onze 10de keer geloof ik.

Eigenlijk niets.

Vriendelijk onthaal. Mooie ruime kamer. Goede bedden. Lekker vernieuwd uitgebreid ontbijt, er was nu ook gebakken spek en roereitjes. Alledag we genomen hebben was heel lekker.

Mechelen is een mooie stad van genoten.

De airco maakte wel wat lawaai maar de tweede dag bij het slapen gaan afgezet dus was er geen probleem.S'morgens terug opgezet en dadelijk terug warm.

Zeer vriendelijk onthaal en personeel alsook de poetsvrouwen,prima bed en ontbijt alles was voor ons tip top.

Prima locatie, maar te duur voor wat je krijgt

Temperatuur in de kamer viel niet te regelen. Hygiëne kan beter (vreemde haren op mijn hoofdkussen) Te weinig personeel (1 persoon) aan de receptie waardoor het uitchecken lang duurde

Parking tegen acceptabele prijs. Degelijk ontbijt.

Modern hotel in het centrum van de stad

Ik had hier een kamer geboekt omdat ik naar een vier uur durende theatervoorstelling ging en niet meer thuis kon geraken met het openbaar vervoer. Het hotel ligt pal in het centrum van Mechelen, op enkele honderden meter van de Grote Markt. Moderne look van buiten en van binnen. Ruime kamer voorzien van alle snufjes. Goede WiFi-verbinding (gratis), flatscreen-tv, moderne badkamer, bureau en schrijfgerief. Tot mijn verrassing waren er koffie- en theefaciliteiten op de kamer en stond er ook een flesje water klaar. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeer degelijk ontbijtbuffet. In de zeer fraaie hotellobby liggen meerdere kranten voor de gasten.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Uitstekend verblijf hartje centrum Mechelen.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Vriendelijke ontvangst bij de parking, eenvoudig parkeren onder het hotel, vriendelijke ontvangst bij inchecken, bij foutieve kamerindeling zonder probleem een ruiling afgehandeld, een voor de prijs kwaliteit prima ruime kamer, hartje centrum, alles aanwezig, zeer schoon. Goed kwaliteit bed en linnengoed, twee kussens; hard en zacht. Aparte zit met goede bureaustoel en aparte en eenvoudige sofa. Goed ontbijt, netjes verzorgd en tot even 11:00 beschikbaar. En daarna werd pas op vraag afgeruimd.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Gezellige citytrip

Het 2 persoonsbed was erg smal (max 1,50) en je rolde naar het zachte midden.

Lekker ontbijt. Mooie kamer. Dicht bij het centrum. Goed parkeren in de garage

• Beoordeeld op: 12 december 2017

Leuk hotel in het centrum om Mechelen te verkennen.

Vroeg bij het boeken een dubbel bed maar kregen een kamer met 2 enkele bedden naast elkaar.

Heerlijk ontbijt! Vriendelijk personeel, ligging van het hotel prima.

De ligging is goed.

Het ontbijt was een farce. Wij dachten rond 10.00 u aan te schuiven. Geen borden, bestek, glazen, broodjes, kaas, roerei,yoghurt en gekookte eieren meer... Duurde veel te lang voor eea werd aangevuld omaat er onvoldoende personeel was. Gevolg: een hoop ergernis bij nogal wat gasten.

De ligging is goed. Kamer is netjes en functioneel. Opslag bagage al vroeger mogelijk.

Rustig aangenaam verblijf voor een eerlijke prijs

mss frigo op kamer, maar verder zeker geen opmerkingen.

lekker en echt uitgebreid ontbijt, nette kamers. Attent dat er enkele flesjes water op kamer stonden.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Prima.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Stadsplattegrond met leuke tips aan de balie verkrijgbaar. We konden al eerder op de kamer. Lekker ontbijt. Verse wafels, die je zelf kon bakken. Prima rustige ligging aan rand van het centrum. Auto (gratis) geparkeerd op Douaneplein.

was zeker een aanrader ....wij komen nog een keertje terug

Ik vond misschien 1 minpuntje dat er geen frigo op de kamer was om wat drank koel te houden

Het ontbijt was zeker voldoende en ook heel veel soorten dingen was heel lekker

prima accommodatie voor een kortverblijf in het hart van de stad

vreemd, er was geen toiletborstel in de badkamer

zeer vriendelijk personeel, zowel aan de balie als mensen die instaan voor onderhoud, aanvullen ontbijtbuffet gevarieerd ontbijtbuffet balie permanent open

Dit was de eerste keer.Tof en aangenaam verblijf; voor herhaling vatbaar.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het ontbijt, was voldoende en lekker, maar het was heel druk en bijna alle plaatsen volzet. Het was moeilijk om met drie personen een tafeltje te bemachtigen.

Vriendelijk personeel. Lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Super!

Alles was heel verzorgd. Lekker ontbijt. Vriendelijke bediening. Enkel de trappenhal was raar. Al het bedlinnen en handdoeken lagen daar klaar voor de poetsvrouwen. Dit was een gek zicht t.o.v. de rest van het hotel.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Mechelen is top!

Wat kleine kamer, weinig/geen kastruimte, soort open kastje met hangertjes.

Prima ontbijt, wel vrij druk. Midden in het centrum, korte wandeling naar Grote Markt.

Wij hebben het prima naar ons zin gehad

De airco was stuk en het was erg warm in het hotel. Toen het raam maar open gedaan, maar dan komt er veel verkeerslawaai binnen.

De locatie in het centrum, de kamers zijn netjes en ruim.

Leuk verblijf in Mechelen-centrum voor een mooie prijs.

Het tweepersoonsbed is veel te smal, ligt niet echt comfortabel. Matraskwaliteit ook niet super. 's Morgens is er helaas een stroompanne van anderhalf uur geweest. Kon het hotel niets aan doen maar was wel vervelend natuurlijk.

Redelijk ruime kamer, verzorgd. Ligging hotel prima, dichtbij het centrum. Ontbijt was ook in orde.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Ontbijt was super, hotel midden in 't centrum dus...

parkeergarage onder hotel onbereikbaar in verband met markt

Ontbijt was super, hotel midden in 't centrum dus helemaal prima voor 't doel van 't weekendje weg

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Degelijk hotel voor city-trip.

Bedden matig, matras erg zacht. douchestraal is minimaal. Te weinig druk. Ontbijt redelijk, indeling ruimte kan beter. Koffie smerig. Geen kluisjes in hotel (hadden we kunnen weten)

Nette, schone kamer met koffie, thee en flesje water. Prima locatie. Prijs prima.

Relaxt

Op vrijdagmorgen was de eetzaal niet opgeruimd. Alle tafels waren bezet. Koffieapparaat was constant uit dienst. Er werdniet genoeg bijgevuld. Scramble ergs was koud. Jammer. Op zaterdag was ons gekookt eitje heel koud. Was beter opgeruimd en alkes was bijgevuld.

Rustig

Goed basic hotel met een OK ontbijt

Nogal gehorige kamers, wij sliepen op het derde verdiep aan de kant van een zijstraat. Je hoorde echt elke wagen voorbijrijden alsof je met de ramen open sliep, wetende dat er een halte waar vele bussen stoppen vlakbij het hotel is er dus druk verkeer. Ook kon je de mensen in de kamers naast ook goed horen praten.

Het hotel is centraal gelegen en is een goeie uitvalsbasis om mechelen te verkennen, Antwerpen ligt heel dichtbij dus dat kan je ook makkelijk bezoeken tijdens je verblijf. In de nabije omgeving zijn er veel mogelijkheden om iets te eten/drinken. Openbaar vervoer vlot te bereiken en erg behulpzaam personeel

leuk hotel met wat kleine minpuntjes
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Centrale hal/trappenhuis weren erg verouderd, kamer licht verouderd/gebruikssporen, parkeergarage is duur, heeft kleine parkeervakken en krappe bochtjes

Het ontbijt was fantastisch, erg lekker en uitgebreid, vriendelijk personeel en een schoon hotel. leestafel met kranten.

Hygiëne ontbijtbuffet. De tafels werden tussen het wisselen van andere gasten niet schoongemaakt . We kwamen aan bij ongedekte en bevuilde tafels , niemand kwam rond om tss door de tafels schoon te maken. Pas toen het ontbijtbuffet voorbij was kwam iemand met een vod effe alle tafels afvegen zonder ontsmetting en zonder die tussenin even de vod schoon te maken . Van tafels naar daar waar het onbijtbuffet stond . Een bron van bacterieen..

kamers en faciliteiten

verder Prima

Het ontbijt ging, niet alles meer aanwezig, lang wachten en erg druk daardoor zoeken naar zitplaats! de kamer was schoon, raam gaf uitzicht op dooie muur en bed was iets wat door naar het midden.

Het was schoon parkeren naast hotel achteraf gratis

Leuke zakelijke tussenstop , zonder toeters of bellen.

De prijzen vielen wat tegen. De parking is betalend (en vrij fors 16 Euro voor een nacht is heel erg veel) Zeker als de prijs van de kamer ook riant is. Het ontbijt was gigantisch druk en is niet aangenaam op deze manier. Een vrij plekje bemachtigen was een kunst.

De locatie was prima , midden in het centrum. Er waren heel wat mogelijkheden , maar de transfers in de stad zijn een beetje zoeken. Het ontbijt stond ook zeer vroeg s morgens al klaar waardoor we hiervan toch konden genieten.

De hygiene en het ontbijt waren super

Ik betaalde aan de balie mijn parkeerplaats en toen ik in de ondergrondse parking kwam merkte ik dat ik geen plaats meer had. Misschien moeten ze dit toch wel in het oog houden, zodat mensen niet onnodig papieren moeten invullen om dan vast te stellen dat er geen plaats meer is en toch nog een parkeerplaats moeten gaan zoeken elders.

De hygiene en het ontbijt waren super

• Beoordeeld op: 1 november 2017

We gaan zeker nog terug

We hadden een rustige kamer gevraagd en die kregen we ook. Alles verliep heel vlot, check-in, parking, check-out. Verzorgd en uitgebreid ontbijt. Alles zeer proper en iedereen heel vriendelijk. Ligging zeer goed. Nette kamer, ruim genoeg, goeie bedden, ...een aanrader!