Beoordelingen over Holiday Inn Gent Expo 4-sterren

Maaltekouter 3, Sint-Denijs-Westrem, 9051 Gent, België

#32 van de 42 hotels in Gent

Gentse feesten zijn top
    • Standaardkamer

Om 9u smorgens werd er geboord omdat er nieuwe sloten op de kamers kwamen. Helaas konden we daardoor niet meer slapen.

Rechtstreekse tram naar korenmarkt. Gentse feesten moet je meemaken

Geweldig!

Eigenlijk niets, alles wat er hoorde te zijn, was er.

Zeer uitgebreid ochtendbuffet. Ligging net buiten het centrum, maar om het kwartier rijdt er een tram richting centrum. Superbeleving! Wij gaan terug naar dit hotel!

Af!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hebben deze geboekt omwille van de foute party, Flanders expo op wandelafstand, Ikea ook .. dus echt een top locatie als ge naar de Foute Party zou gaan. Het ontbijt is één van de beste die ik al gezien heb.

Het personeel, de hygiene en de lobby

De kamers zijn dringend aan vernieuwing toe, het is allemaal een beetje versleten. De matras die wel nieuw is is overdreven hard

Het personeel, de hygiene en de lobby

eens maar dan ook noooooooit meer!!
    • Standaardkamer

Schoonmaak en hygiene. Volle vuilniszakken op de gang en dan het excuus "o dan zijn de schoonmakers deze vergeten weg te halen" als tegemoetkoming hoeft u niet het parkeergeld te betalen.... ?!? waarom betalen voor parkeren bij een hotel op een industriegebied. 17,50 voor ontbijt, daar mag je best meer van verwachten dan hetgeen hier werd aangeboden.

het vertrekken uit dit Hotel, hoe eerder hoe beter en nooit meer terugkeren. Ik ben zelden zo ontevreden geweest voor een enkele overnachting in een hotel. Dit Holiday Inn viel meer dan tegen. Helaas en jammer.

Uitzonderlijk uitgebreid en gevarieerd buffet als avondeten;
    • Standaardkamer

Uitzonderlijk uitgebreid en gevarieerd buffet als avondeten; zeer van genoten. Ook ontbijtbuffet zeer uitgebreid en zeer de moeite Held aardige mensen in de bediening.

Dinner in het restaurant
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen flesje water op de kamer (geen voorstander van water uit de kraan) Geen kleine schaaltjes om uw confituur in te doen (uiteindelijk eierdopje gehaald om in te doen)

Dinner in het restaurant Ontbijt

Prima verblijf, fantastisch ontbijt en prettig personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De prijs van de parking vond ik totaal niet in verhouding. Het hotel bevindt zich op een industrieterrein ver buiten het centrum en toch wordt er 10 euro gevraagd. Dat zou gratis moeten zijn voor gasten of in ieder geval een stuk goedkoper.

Ontbijt was uitstekend en de kamer was heerlijk rustig.

De kaart-sleutel van onze standaard kamer deed het niet.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotel lag best afgelegen (rare weg om er te komen), maar de tram stopte dichtbij en die bracht je midden in het centrum, dus dat was best ok.

De kaart-sleutel van onze standaard kamer deed het niet. Wij kregen vanwege dit ‘ongemak’ een gratis upgrade naar de executive room! Erg fijn.

De poetsvrouwen hadden erg veel lawaai op de gang! Je hangt aan de deur dat je de kamer nog niet wilt verlaten, zodat je wat langer kan slapen en dan staan ze om de 10 minuten erg luid te telefoneren. Ik werd hier rond 8u wakker van.. erg vervelend en niet leuk!

Het ontbijt! Top!

FANTASTISCH EN GOEDE VERBINDING OP 200 M. NAAR BINNENSTAD GENT.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

NIETS, VOOR HERHALING VATBAAR.

Fantastische comfortabele bedden en een voortreffelijk Amerikaans ontbijt, je weet niet wat kiezen en altijd goed aangevuld.

Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam (ook al...

de familiekamer was niet gereed, de slaapbank was nog niet opgemaakt. De entreedeur knop was stuk, wij konden er bijna niet meer uit. Direct ook gemeld bij de uitcheck zodat dit opgelost kan worden. De koffie- en thee faciliteiten op de kamer was niet compleet, misschien even vaker checken. Parkeerkosten van euro 10.00 kan ik niet begrijpen, daar het hetzelfde terrein is als IKEA, daar kun je je auto gratis parkeren..Biedt deze service gewoon gratis aan je gasten..

Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam (ook al hadden wij beter geinformeerd kunnen worden naar de staking, zodat er geen dagpassen werden gekocht die wij niet konden gebruiken). Het is overigens de volgende dag direct opgelost door een andere medewerkster! Klasse Ontbijt was subliem, er is echt voor iedereen wel wat te vinden , uitgebreid, vers en van deze tijd met granola, muntwater en vers fruit! Super!

een grote teleurstelling

De prijs kwaliteit en de starre houding van het personeel

schandelijk prijs verschil dankzij Booking.com. Dezelfde dag werden kamers aangeboden voor < 80 Euro terwijl ik meer dan 160 Euro moet betalen. Ik voel me echt afgezet.

Prima hotel als je Gent in een weekend wilt verkennen
    • Standaardkamer

Het matras was vrij zacht, dit is een klein minpuntje.

Het hotel is net buiten het centrum gelegen en dat beviel prima. De parkeer tarieven in de stad zijn vrij voordelig en de tram stopt praktisch voor de deur. De kamers zijn netjes en van alle gemakken voorzien. Een prima hotel als je een weekendje weg wilt.

Hotel lag op een prima loacatie voor het openbaar vervoer, het slapen en ontbijten was goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij aankomst bleek de door ons geboekte kamer bezet en niet beschikbaar. Kregen daar in de plaats voor een executieve kamer aangeboden. ik vroeg wel om de zelfde prijs voor de kamer daar het niet mijn fout was. Dit werd als akkoord gegeven. De overige 2 overnachtingen kreeg ik wel de kamer die ik geboekt had. Later werd er toch meer voor de executieve kamer gerekend dan ik had gedacht. Er werd wel uit coulance voor de overbezetting een korting gegeven op de parkeerplaats.

Ontbijt was goed, de koffie matig in kwaliteit (niet zo sterk) maar dat is, denk ik, persoonlijk.

Uitstekend en uitgebreid ontbijt!

De omgeving bij het hotel is niet mooi, gelegen op een bedrijventerrein. Fitnessruimte stelt weinig voor.

Uitstekend en uitgebreid ontbijt! Vriendelijke en behulpzame staf! Diner prima. Tramhalte naar het centrum van Gent vlakbij. Goede parkeergelegenheid.

Geschikt voor zeer korte verblijven.

Parkeergelegenheid is betalend. 5 m verder betaal je niets en sta je op de parking van Ikea. Ingang is via een trap als je geparkeerd staat en dus niet makkelijk met zware koffers.

Kamer is netjes.

Goed overnachtingsadres
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer met ligbad en douchegordijn. Een inloopdouche is hygiënischer en makkelijker voor iemand die minder goed te been is. Ook de weg naar het hotel is een crime, vooral in het donker. The Loop in Gent is een ingewikkelde weg.

Ontbijt heel rijkelijk en zeer verzorgd

Rechtstreeks met de tram naar het centrum in ±20 min.

Beetje een klein bed en wat aan de warme kant op de kamer. Het raam kan maar een klein stukje open. Krappe badkamer, maar ja daar ben je toch maar even.

Rechtstreeks met de tram naar het centrum in ±20 min. 's-Avonds lekker rustig omdat je juist buiten het centrum zit. Wij hadden 's-morgens aangegeven dat onze sproeikop van de douche niet goed werkte. Dat was bij terugkomst perfect opgelost! Je kunt over de parkeerplaats rechtstreeks naar de IKEA lopen als je daar zin in hebt.

Mooi hotel waar het horecapersoneel nog op klantvriendelijkheids training mag.
    • Standaardkamer

Horecapersoneel niet behulpzaam. Eten 's avonds ging verkeerd. Bestelling niet goed opgenomen. Loungebar was geen kelner te bekennen en toen hij er was riep hij meteen, het is de laatste ronde want we gaan sluiten! Op zaterdagavond om 23.30!

Prima kamers. Ruim, netjes en voldoende gemakken. Ontbijt in de morgen was goed. Alleen jammer dat het personeel stipt om 10.30 roept we gaan sluiten dus nog snel je eten pakken. Bij een 4 sterren hotel mag je iets meer service verwachten.

Echt toppersonneel
    • Standaardkamer

We konden het raam in de kamer niet opendoen en door de drukte was er geen alternatief beschikbaar; de receptionist was wel ontzettend sympathiek en behulpzaam :) En met de AirCo was het uiteindelijk prima.

Echt toppersonneel

Loxatie ideaal voor expo, kamer viel tegen voor die prijs.

Airconditioning maakt veel lawaai, kamer was zeer warm, hierdoor slecht geslapen. Gegeven zeep en shampoo liet te wensen over. Aantal stopcontacten werkten niet. Stop in bad viel steeds dicht, water liep niet deftig weg.

Locatie, vlakbij de expo.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

net voldoende

Airco in de kamer, en het was erg Basic, basic

Ontbijt was goed verzorgd, Kamer 179 was voorzien van een ratelende Air conditioning die s nachts behoorlijk irritant was

Heel ontspannen tijd op een rustige plek

Misschien het ontbijt ik had voor de bijboeking die wij hebben gedaan een ander nóg beter ontbijt kunnen krijgen verwacht ik. Ik vond het vrij sober en niets bijzonders toevoegen.

Het prettige ontvangst bij aankomst. De vriendelijke medewerkers en de netheid van de kamer met de service.

De kamer voor een overnachting oké, verder snel vergeten.

Wij waren er voor een beurs. Veel te weinig personeel om zoveel mensen op te vangen. Het personeel in het restaurant was onderbezet, de prijzen te hoog voor wat we kregen slecht eten. Tot slot kregen we ook nog een rekening van 32 euro voor het parkeren van de auto voor twee nachten.

Locatie nabij het beursgebouw

Geen aanrader

Ouderwetse kamers, na een drukke werkdag beperkt aantal tv-zenders, lawaaierige ontbijtruimte en niet alles was altijd aangevuld. Bovenop de al prijzige kamer is ontbijt en parking nog apart te betalen.

De slechte bereikbaarheid naar het hotel toe.

De slechte bereikbaarheid naar het hotel toe. Erg onduidelijk omhet hotel te bereiken. Je zoekt naar Hotel Holliday Inn en niet naar enkel naar de beduiding EXPO, want een expo hoeft per definitie niet een hotel te zijn

Het ontbijt was ok.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik sliep in kamer 159. Daar kunnen geen ramen open. Dat geeft een naar gevoel van opgesloten zijn. Daarnaast kan de airco niet aan als je uit je kamer bent, waardoor de kamer zeer warm wordt. en blijft. want de airco geeft zoveel herrie, dat die aan kan blijven tijdens het slapen.

Het ontbijt was ok.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Voldeed aan de verwachting
    • Standaardkamer

Inrichting enigszins verouderd. Vloerbedekking in de gangen e.d.

Ontbijt goed maar relatief duur (€ 17,50). Kamers netjes. Bed prima. Sanitair in orde.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Teleurstelling.

Kamers zijn veel te warm. Kamer naast de mini gym is een ramp. Want wie gaat de gym in om 21:00 in de avond of 6.30 in de ochtend. Lawaai van de apparaten is duidelijk te horen. Douchen brengt ook weinig plezier met 3 druppen per minuut. Straal is erg slap, te slap om met een flink bos haar te wassen. Kamerprijs is veel te hoog voor wat je krijgt. De prijs mag wel de helft lager. Vanaf 14:00 inchecken is ook niet mogelijk, wat wel staat aangegeven. Om 15:00 aangekomen, kamer niet klaar. Duurt nog een uur. We zijn teruggekomen om 16.30 en nog niet klaar. Om 16:45 klacht bij de receptie ingelegd en enkel een slap excuus. Zeer slechte service.

Het ontbijt is goed en daar bleef het bij.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Aangename manier om te verblijven tijdens zakenreis
    • Standaardkamer

Raam kon niet geopend worden, waardoor het zeer warm was. Na een melding hierover bij één van de medewerkers, kregen we onmiddellijk een andere kamer.

Vriendelijkheid van de medewerkers. Zeer kort bij Flanders Expo.

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Niet fijn

Hotelprijs is hoog en kwaliteit is slecht water in de douches is niet in elke kamer warm, en niet alles is schoon.

het ontbijt was goed, en de dame aardig en vriendelijk. Personeel is bang om het de mensen uit eigen beweging naar de zin te maken en durven niks zelf

Uitgebreid ontbijt en prima variatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De douche was niet geheel prettig. Koud/warm en de straal was het ene moment goed, andere moment slap.

Uitgebreid ontbijt en prima variatie. Menukaart voor de avond is niet heel uitgebreid maar goed.

Goed ontbijt, maar al tafel voor de middag aan het zetten,...

Om 9 uur kamer open, klop en binnen. Dit voor het reinigen. Wij sliepen nog.

Goed ontbijt, maar al tafel voor de middag aan het zetten, binnen de onbijt periode. Ook aan onze tafel...

Ligging dicht bij Expohall en bij tramhalte richting centrum...
    • Standaardkamer

Ontbijt was goed maar duur. Een van de koffieautomaten deed het niet waardoor er een zeer lange wachtrij was aan de andere automaat. Uitchecken tergend langzaam.

Ligging dicht bij Expohall en bij tramhalte richting centrum Gent. Nette en verzorgde kamer en badkamer.

Duidelijk een hotel naast expo, matig, duur, veel bijkomende kosten maar zit toch wel vol door expo

Er wordt 10 euro per dag aan parkeerkosten gerekend, iets wat in de kamerprijs zou moeten zitten De kamers zijn erg ouderwets en er komt weinig water uit de douchekop, als het licht s-nachts uit gaat gaat ook de stroom van het stopcontact en kan je je mobiele telefoon niet opladen terwijl je slaapt (ook geen stopcontact naast het bed zodat je je telefoon als wekker kunt gebruiken) Ik had het geluk in een "buitenzijde" kamer te verblijven dus ik had frisse lucht, in "binnenzijde" kamers heb je niet dit geluk.... Verder moet je hier vanaf de parkeerplaats met je koffers 20 treden op om naar binnen te komen. (hoezo geen ingang met lift op dit niveau???)

Het personeel was zeer vriendelijk

Prima hotel, ivm met werk op de Flanders Expo

Het was enorm benauwd op de kamer, ook als je de thermostaat naar beneden draaide ging deze toch automatisch weer omhoog. Gelukkig hadden we een kamer aan de buitenzijde van het hotel zodat we een raam open konden zetten voor frisse lucht. Geen stopcontacten bij de nachtkastjes. Weinig licht op de badkamer en geen afzuiging waardoor badkamer lang vochtig blijft. De haardroger zit in de lade van het bureau vast gemonteerd waardoor je alleen gebruik kan maken van de passpiegel van de garderobekast bij het stylen van je haar. In de badkamer was tevens goed te zien dat alleen de muren en spiegel waren schoongemaakt tot reikhoogte. Vooral op de spiegel was het daardoor goed te zien dat het bovenste gedeelte minder schoon was.

Het ontbijt was goed, er werden zelfs heerlijke afgebakken broodjes gebracht naar de tafel ivm glutenallergie. Locatie is perfect ten op zichte van Flanders Expo. Ook de verbinding tussen centrum en hotel is met het openbaar vervoer enorm makkelijk.

Praktisch en comfortabel met een heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet
    • Standaardkamer

een raam in de kamer dat open kan voor wat frisse lucht

super ontbijt buffet en erg praktisch gelegen als je aan een beurs deelneemt in de Gent Expo enig nadeel de kamers aan de binnenzijde van het gebouw hebben geen ramen die geopend kunnen worden voor wat frisse lucht

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Ondanks de ligging van Hotel op een industrieterrein naast...

Drukke weg voor het Hotel en kamers zijn zeer gehorige. Voor deze prijs liggen de verwachtingen wat hoger.

Ondanks de ligging van Hotel op een industrieterrein naast de Ikea, was het tramstation dichtbij ca. 20min zit je in het centrum van Gent.

Toplocatie voor exposanten
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Slecht geïsoleerde kamer; wind kwam regelrecht door het raam. Douche met douchegordijn was een beetje behelpen.

Locatie naast de expo, super ontbijt en aardig personeel

Uitgebreid ontbijt met meer dan genoeg keuze.

Het kaartje (sleutel) van de kamer werkte niet goed. We hebben een ander moeten vragen aan de receptie, toen ging het prima.

Uitgebreid ontbijt met meer dan genoeg keuze. Uitstekende matras.

Redelijk verblijf voor 1 of 2 nachtjes

De kamer voor 112,-€ is schandalig daar je voor douche in het bad moet stappen! Snap niet dat daar niet meer naar omgekeken wordt!! Met reuma is echt niet makkelijk en is ook niet meer van deze tijd! Een eenvoudig Campenille hotel heeft nog betere en mooiere badkamers met inloopdouche! En gewoon raar dat je voor parkeren moet betalen!

Ontbijt, restaurant, borrel is allemaal prima!

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Vermoeiend door slecht slapen.

De kamer in de binnenring (oneven nummers) zonder daglicht en de kamer was bloody hot. Ook zat mijn kamer naast de fitnessruimte waar er voor 7 uur sochtend al gefitnesst werd, een herrie! De douche had ook een hele zachte straal.

Ontbijt, schone kamer

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Voor een nacht prima te doen, niet voor langer
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bar personeel stug, kon veel dranken (wat op kaart staat) niet maken. Tevens enorm hoge prijzen. Kei harde bedden helaas.

Prima ontbijt en gastvrije receptie

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Basic, voldoende aansluitend op de gewekte verwachtingen.

De prijs die gerekend wordt voor een ontbijt vind ik echt exorbitant. Ook het moeten betalen voor parkeren vind ik echt vreemd.

Het bed was prima. Alles was schoon en heel. Prettig formaat tv. Goede verbinding naar het centrum.

teleurstellend

bewegwijzering naar het hotel. In het donker is de weg er naar toe bijna niet te vinden, mede door wegwerkzaamheden, maar een paar meer borden zou wonderen doen; in de badkamer zit op verschillende plekken schimmel en is niet echt goed schoongemaakt; warme gerechten van het ontbijt waren verpieterd, roer-ei stond te koken, er was weinig aandacht voor het ontbijt.

TV op de kamer, lekker groot beeld

Ideaal voor kort verblijf.

Parking was OK maar uitgang onder water. Om de parking/hotel te bereiken en te verlaten, moet je The Loop volgen, dat vind ik niet gemakkelijk en het is een lange omweg.

Vriendelijk personeel, zowel aan receptie als in restaurant. Ruime kamer. Openbaar vervoer dichtbij.

prima basis om de stad in te gaan

overdag is keuken niet open, behalve voor ontbijt en avond. Geen roomservice extra eten te bestellen buiten deze uren.

kamer met tv NL fijn voor de kinderen.

Prima hotel & gezellige vakantie

De parkeerkosten zijn €12,50 door de week en €10,- in het weekend, dit vonden wij prijzig voor een hotel aan de rand van Gent.

Het hotel zit op de rand van Gent, naast de Ikea. De tramhalte was op paar minuten loop afstand en voor €3,- enkel kon je naar het centrum reizen. Dit was erg makkelijk en handig! Daarnaast waren de kamers prima & het ontbijt was lekker en uitgebreid (zoals wafels, roerei, pannenkoeken, yoghurt, broodjes, sapjes, fruit).

Het ontbijt was zeer uitgebreid en het personeel heel...

De kamer was veel te warm om te slapen en de bedden lagen niet goed.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en het personeel heel behulpzaam. Ons zoontje wou graag een donut (geweldig trouwens dat dit er was bij het ontbijt?) Maar de laatste werd voor zijn neus weggenomen. Even vragen en ze kwamen met een vol bordje donuts aan de tafel zodat hij als eerste kon kiezen. Geweldige service vanwege het personeel.

Het was oké.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Raam zat aan de binnenzijde bij het restaurant dus je keek uit op binnen. En het raam kon ook nog niet open dus je kon geen frisse lucht krijgen.

Tram 1 stopt super dichtbij. Hygiëne was goed en bedden ook.

Personeel doet erg zijn best. Kamer slecht. Blij weer thuis te zijn.

Uiteindelijk 3e kamer geaccepteerd. Helaas ook niet tevreden, ivm vooral irritant geluid van ventilatiesysteem (receptie vertelde hiermee bekend te zijn!!). Dus zeer slecht geslapen. Ook bereikbaarheid hotel zeer omslachtig. Parkeren per dag € 12,50. Eigenlijk zou parkeren gratis moeten zijn ivm ventilatieprobleem.

Personeel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Lekker en uitgebreid ontbijt.

Hoge parkeerkosten

Lekker en uitgebreid ontbijt. Heel behulpzaam personeel. Bij probleem met de kamer (kapotte deurklink) kregen we onmiddellijk een nieuwe (en grotere!) kamer.

Prima prijs voor de kamer.

Douchekop zat niet goed vast, moet je met de hand vasthouden. Temperatuur niet goed te regelen (veel te warm). De weg naar en van het hotel (The Loop) is ongekend. Je blijft rondjes rijden.

Prima prijs voor de kamer. Schoon, vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

het hotel is zeer moeilijk te vinden .

het hotel is zeer moeilijk te vinden . Heb vier toeren moeten doen om bij donkeren de ingang van het hotel te vinden. Met deze weg aanduiding is voor mij niet wenselijk in de toekomst nogmaals te boeken.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Goed prijs/kwaliteitsvol hotel naast de expo!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Weinig stopcontacten aan het bed. Als het hoofdlicht werd uitgezet werkten ook niet alle stopcontacten meer.

Ontbijt was uitgebreid en lekker, kamers waren basic maar voldoende.

het ontbijt was prima.
    • Standaardkamer

De verwarming en de stank.

het ontbijt was prima. De kamer inderdaad standaard en niets bijzonders. De kamer had een bedompte geur, waarschijnlijk omdat het raam niet open mag. Bovendien was het koud op de kamer: beneden 20 graden.

We hadden het hotel gekozen omwille van de ligging.

Hotel zeer moeilijk bereikbaar met de auto. The loop is verschrikkelijk ingewikkeld en daardoor is het hotel moeilijk te bereiken. Voortaan toch maar een hotel in het centrum boeken.

We hadden het hotel gekozen omwille van de ligging. Tram 1naar het centrum is vlakbij. Hotel is ok.

Schandalig

Voor 120 euro heel basis Ontbijt werd niet aangevuld Bed kraakt Bad randen met schimmel Kamer stonk Personeel geen contact. Kijkt weg als je toekomt Plateau voor de kamers met etensresten Voor een 4sterrenhotel is dit een schande

voor 1 nacht was het zeker allemaal in orde

bar is maar beperkt open. was om 00.30u al gesloten. was spijtig voor hen want we waren een groep van 12 en er zijn na ons nog verschillende mensen binnen gekomen die ook nog graag iets wilden drinken. de kaartjes om de kamer binnen te gaan werkten niet zoals zou moeten

ontbijt lekker en uitgebreid vriendelijk personeel zowel aan onthaal als de poetsvrouwen.

Goed voor een kort verblijf

Zéér lang moeten wachten eer er weer spek was bij 't ontbijt (precies alsof ze in de keuken aan 't wachten waren tot het op was ipv tijdig bij te vullen), zeer smal bed, twee nachten geboekt doch geen floormanagers gezien na de eerste nacht

Prima kamer, geluidsdicht van het voorbijrazende verkeer, ruim ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 7 december 2017

we geven het een tweede kans in de zomer

Eerste kamer aangewezen was niet opgemaakt, we hebben dus 15 minuten een heel heel smerige kamer ontdekt met uitwerpselen in de wasbak !

Het ontbijt was uitgebreid echter was er geen muziek aanwezig in de gigantische hal waardoor het ontbijt en het avondmaal heel kil aanvoelde.

Prima/ net hotel, met goed ontbijt, tram om de hoek dus zo in het centrum van Gent.

Te weinig stopcontacten binnen de kamer, maar op te lossen door een stekker van de lamp uit te halen want je heb genoeg licht nog.

Prima hotel kamer, lekker bed met 2 soorten kussens (harde & zachte) waardoor je dus een keuze heb. Voor de rest miste wij we helaas een stopcontact bij het bed om eventueel een telefoon op de laden, Hierdoor hebben wij een stekker van de lamp er uit gehaald om hem op te laden, (Hebben dit ook gemeld als actie punt voor verbetering naar het hotel en gaven aan dat dit vaker te hebben gehoord, dus hopelijk pakken ze dit ook aan) Ontbijt; goede assortiment aan keuze voor je ontbijt, broodjes, kleine croissant, chocolade broodjes, kaas, ham, rauwe ham, yoghurt enz. Tram om de hoek dus als je naar het centrum van Gent wil ben je er zo, ± 20 minuten reistijd.

Overheerlijk ontbijt !
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In de ontbijtzaal vond ik het zeker niet te warm ! (gigantisch hoog plafond... bijna onmogelijk om dit echt te verwarmen !)

Overheerlijk ontbijt ! ... je kon er heel lang blijven ontbijten, niet het gevoel dat je buiten moest, voldoende plaats ! Heel vriendelijk onthaal - directe info voor tram naar 't stad - zondag was gratis vervoer met de lijn gezien het koopzondag was, dit werd ook gemeld ! super ! de wagen mocht voor 10 € blijven staan van zaterdag 10 u 30 tot zondag 18 u ! Indien we wilden konden we zonder meerprijs later uitchecken... waar vind je dat nog ?

Fantastisch ontbijt, verder zet het me aan het denken....

Mijn boeking is niet gegaan zoals geplant, sterker nog ik voel me eigenlijk afgezet, door de misleidende manier van de superdeal. Ben ik eerder hier verbleven met 3 personen incl. ontbijt en gratis annuleren kreeg ik nu voor 2 personen alles er nog bij waardoor ik uiteindelijk € 25,- duurder uit was! Op mijn reactie over deze reservering werd er ook alleen maar gereageerd dat ik voor €17.50 pp het bij kan boeken. Grote tegenvaller dat hier zo mee om is gegaan! Daarnaast was onze kamer denk ik niet goed schoon gemaakt; Het rooster van de airco is zwart van de stof waardoor ik als allergisch persoon veel last van had. Ook de badkamer had naar mijn gevoel geen schoonmaak beurt gehad, maar slechts een oud gebruikt lapje het rook enorm muf. Bij aanvraag naar de tijd van opening van keuken kregen we te horen tot 22.30u ik reserveerde tussen 20-20.30u en men was al beledigt dat wij pas om 20.35u aan kwamen, onze tafel was al vergeven. Met pijn, moeite en gemopper mochten we toch nog plaatsnemen, maar na ons zagen we nog een hoop gasten weggestuurd worden Nee deze keer was het verblijf verre van goed alleen het ontbijt voldeed aan mijn verwachting, als we het voorjaar weer komen zal ik er goed over na denken of de keuze wel weer op dit hotel zal vallen

Zoals altijd was het ontbijtbuffet Grandioos Perfect, Bediening van het ontbijt, enkel de jonge heer van de avond & Receptionisten waren erg vriendelijk. Maar ik kijk erop terug met gemengde gevoelens

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Aangenaam zakenhotel, fijne kamers, lekker ontbijt

extra stopcontact bij nachttafel

kamer was basic, maar met alle comfort. Zeer goed bed. Ruime keuze bij het ontbijt, 's avonds lekker gegeten in het restaurant

Er heeft een kamer leeggestaan dit weekend omdat de annuleringsvoowaarden belachelijk streng zijn

De annuleringsvoorwaarden zijn onvergeeflijk. Per ongeluk een week te laat geboekt en geen enkele mogelijkheid om de kosten terug te krijgen of de kamer vrij te geven, zelfs als je direct na boeken annuleert. Het verhaal en de vergissing uitleggen heeft ook geen zin. "We kunnen geen uitzondering voor u maken".

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Ivm een conferentie prijs verhoging

De prijs wordt alleen bijna belagelijk te veel verhoogd als er een conferentie is in de expo met 60 procent

Goed uitvals basis om naar het centrum te komen

Over het ontbijt was ik niet tevreden, eieren waren...
    • Standaardkamer

Ontbijt Bar was prima met goeie service

Over het ontbijt was ik niet tevreden, eieren waren kogelhard, geen eierdopjes meer, lepeltjes ben ik bij de koffie gaan halen. Spek was er helemaal niet meer, ik ben gaan vragen bij een kelner. Die zei me : sorry mijnheer dat is volledig op, dat kunnen we helaas niet meer aanvullen. Ik was 45 min voor einde ontbijt binnen gekomen. Helaas, helaas.

Ontbijt is erg uitgebreid.

Kamers met zicht op binnenkoer -> ramen kunnen niet open, wat te verklaren valt om rumoer te verhinderen. Maar als je graag frisse lucht hebt op de kamer valt dit tegen.

Ontbijt is erg uitgebreid. Prima ontvangst

Het was gewoon weer goed alleen de kamers konden beter.

De kamers er kon geen raam open de airco koelde niet het was gewoon te benauwd.

Het personeel Het ontbijt dat er rekening mee gehouden werd om verjaardag te vieren van Ans Oostindie 70 jaar. De ligging van het hotel.

Ideaal hotel om de binnenstad van Gent te verkennen

Parking moeilijk bereikbaar, "The Loop" is een echte ramp, maar daar kan het hotel weinig aan doen.

Rustige kamers, Vriendelijk personeel, UItgebreid ontbijt

Goede uitvalbasis voor bezoek aan Gent, dichtbij snelwegen

Vol tapijt op kamer Kleine dubbelbedden Ontbijtbuffet kan voor die prijs toch wel iets meer zijn Hotel heeft nood aan een beetje renovatie : heeft niet de grandeur van een mooi hotel

Goede aansluiting openbaar vervoer naar stadscentrum. Is een enorm goed pluspunt. Parking

Wij hebben een toch een fijne verblijf in het hotel. Aanbevolen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Locatie is redelijk gunstig als men met de auto komt en de prijs voor parkeren ook. Wat ons de moeite heeft gekost om bij het hotel te komen. Het is zeer matig aangegeven en de navigatie hielp ook niet! Ongunstig als men de openbaar vervoer gebruikt in avond uren.

Wij hebben het gewaardeerd dat het ontbijt inbegrepen was in de prijs en het was ook van goede kwaliteit. Vriendelijke personeel een goede hygiene.

Enkele dagen Gent en Destelbergen. Dit hotel lag mooi centraal, met tram naar centrum Gent.

Aan de kamer waren toch een paar kleine minpuntjes. De badkamer was wat verouderd. De douche was moeilijk te gebruiken. Ofwel spoot het water tegen de muur, ofwel tegen het gordijn met resultaat dat de badkamer een zwembad werd. Aan de wc mag de knop voor het doortrekken terug vast geplaatst worden, ze stond een beetje los. Voorts was er onderaan de bureau toch wel wat stof te zien, dus iets grondiger poetsen mag. Kan natuurlijk zijn dat deze gebreken enkel aan onze kamer waren.

Goede kamer met uitklapbare zetel voor extra slaapplaats (voor de dochter van 9). We hebben goed geslapen, ramen konden goed verduisterd worden. En een tv waar je alle (beschikbare) zenders kon bekijken zonder sneeuw. Overal ook gratis wifi. Ontbijt was buffet. Alles wat je wenste was voorzien: broodjes, koffiekoekjes, divers beleg, fruitsap, diverse soorten water, fruit, yoghurt, ...