Beoordelingen over Holiday Inn Hasselt 4-sterren

Kattegatstraat 1, 3500 Hasselt, België

#23 van de 31 hotels in Hasselt

Heerlijke overnachting in een mooi hotel op een goede locatie
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Zwembadwater erg koud. Zo druk met parkeren dat de gratis parkeerplek vol was en nu dus in betaalde garage

Heerlijk ontbijt! Mooie, schone kamers. Lekkere bedden. Centrale ligging

leuk, aangenaam en comfortabel.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

geen koelkast met frisdrank in de kamer.

kamer, zwembad, avondmaal en ontbijt. We waren als grootouders met 2 kleinkinderen, jongens van 9 en 11 jaar en iedereen heeft echt genoten van het verblijf. Joviaal en vriendelijk onthaal, spontane bediening in restaurant, en klein maar leuk zwembad waar de kinderen echt van genoten hebben omdat ze het een ruime tijd voor zich alleen hadden.

Viel mee ik had meer verwacht voor zo een prijs.

Stoelen en tafel waren beetje laag, we konden het avond eten betalen bij het uitchecken maar de drank moesten we meteen aan de deur betalen. De pizza magherita was niet heel lekker en was bijna koud. Aan de receptie zeiden ze dat het een kingsize bed was maar het was gewoon een normale 2 persoons bed.

Het bad, burger was opzich wel lekker, je bent zo in de stad, ontbijt was redelijk.

De absolute vriendelijkheid van het personeel en de ligging...
    • Business Tweepersoonskamer

Dat de bar niet zo lang open was en zeker dat er geen gratis parking is van het hotel zelf. 16 euro per dag loopt snel op.

De absolute vriendelijkheid van het personeel en de ligging van het hotel.

Bediening in bar-restaurant mocht wat vlotter

Een heerlijk ontbijt ruime keuze,kamer was heel proper echt een grote aanrader!We komen zeker en vast nog terug!

Zeer uitgebreid ontbijt en de ideale ligging dicht bij het...
    • Business Tweepersoonskamer

Groot verschil tussen kwaliteit van kamer op 1ste en 3de verdieping. Bij boeking best vragen naar kamer op 3de verdieping.

Zeer uitgebreid ontbijt en de ideale ligging dicht bij het centrum

Ondanks enkele minpuntjes toch leuk verblijf gehad en ook de locatie is super
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Personeel bij het inchecken was niet echt behulpzaam, wij waren hier vorig jaar ook aangekomen met de fiets en konden onze fietsen toen in de afgesloten fietsenstalling plaatsen. Ondanks dat ik dit ook deze keer bij de boeking via mail heb aangevraagd, was het toch niet erg van harte. Waren aangekomen om 15H20 en konden pas na ca een goed uur op de kamer.

Lekker en uitgebreid ontbijt...voor ieder wat wils. Behulpzaam personeel

Mooi hotel dicht bij het centrum

Zwembad was zeer gehorig waardoor het niet ontspannend was Haardroger op de kamers is aan vervanging toe

Gratis upgrade gekregen! Top ontbijt! Mooie kamer!

Prima ligging, verder erg duur voor wat je krijgt.

Het eerste formulier (ik dacht om in te checken) dat je moet invullen blijkt later voor een inschrijving te zijn voor een nieuwsbrief en club waarmee je korting kan krijgen bij een volgend bezoek. Voor je op je kamer bent heb je de eerste mail al in je mailbox... Niet grappig!! Voor €145,- per nacht verwacht je niet dat je in een ligbad moet douchen, met het douchegordijn aan je billen geplakt omdat het zo smal is. Zo niet van deze tijd! De minibar was zeer minimaal gevuld met mini flesjes (watertje, colaatje, fantatje, biertje (ik wist niet dat er zulke kleine flesjes bestonden)). De bar was om 22.30 uur gesloten. Het ontbijt was maar zeer gewoontjes, je moest wachten op een tafeltje, die niet afgeruimd werden en slecht schoongemaakt. Zeker geen €18,- waard! Voor parkeren betaal je nog eens €17,- per dag extra. Al met al zeer duur en teleurstellend allemaal.

De ligging; zeer centraal binnen de "ring". Alles op loopafstand.

Heerlijk alles naar wens
    • Business Tweepersoonskamer

Het ontbijt was slordig men weet niet waar eerst lopen en dan iedereen Door elkaar .alles was er maar moest goed zoeken ,

Het was heel goed alles naar wens

Bij het inchecken bleek de prijs plots hoger dan...
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Bij het inchecken bleek de prijs plots hoger dan gereserveerd op booking. De persoon bleef beweren dat dit in de kleine lettertjes staat maar alles reservatiemails en kleine letters gechecked en nergens staat dit vermeld! Puur bedrog!

Ontbijt was lekker op aanvraag elke dag verse spiegel eieren...
    • Executive Tweepersoonskamer

Er was maar 1 koffie machine aanwezig bij het ontbijt, t'was aanschuiven zoals in het Belgisch leger.

Ontbijt was lekker op aanvraag elke dag verse spiegel eieren, toppie !

Heerlijk ontbijt .

de kamers zijn wel een beetje aan herstelling toe,

Heerlijk ontbijt . de sauna en het zwembad waren excellent en een goede afsluiter van ons geslaagd weekend

• Business Tweepersoonskamer

Super ligging, nabij winkelstraat. Restaurants, terassjes enz. Een top ontbijt, pannenkoeken mogelijkheid tot wafels baken, niets ontbreekt. Het was mijn 2e verblijf in dit hotel en zeker niet de laatste.

Het ontbijt was heerlijk en zeer uitgebreid.

De airco ruikt en het was zeer warm in de kamer. Hier en daar mag er ook wat opgeknapt worden in de hall en in de kamers (tapijt). Verhouding prijs/kwaliteit vind ik daardoor wat aan de hoge kant.

Het ontbijt was heerlijk en zeer uitgebreid. De mogelijkheid tot zwembad en sauna is zeker een pluspunt. Ook de locatie is perfect: 10 min van het station en betalende en niet-betalende parking in de buurt.

Zeer degelijk hotel op een toplocatie!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Misschien mochten de tweepersoonsbedden iets breder zijn, maar echt problematisch was dit zeker niet.

Superdegelijk hotel op een toplocatie! Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. En het ontbijt was gewoonweg super! Het is werkelijk genieten van zo'n uitgebreid buffet met voor elk wat wils!

Vooral de bedden.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Vooral de bedden. Wanneer je erop ging zitten zakte je een halve meter dieper. Om dan nog maar te zwijgen over hoe diep je zakte wanneer je ging liggen. En we wegen zeker geen 100kg. Dus we hadden een slechte nacht.

Prima verblijf, zeker een aanrader.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Bedden waren iets aan de zachte kant en we hadden een kamer aan de straatkant, waar het 's nachts nogal luidruchtig was (we waren er in het weekend)

Het ontbijt was heerlijk!! Personeel ontzettend vriendelijk. Locatie middenin het centrum met winkels en restaurants op loopafstand. Wij hebben gegeten bij Nostalgia (Griek) en Maison Blanche. Allebei aanraders!

Super verblijf!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De douchekop zou beter aan de andere kant zijn van het bad.

Het ontbijt was uitgebreid en lekker, het middag/avond eten was heel lekker! Ruime propere kamer met goede bedden. En voor de dochter was het springkasteel ook heel leuk!

• Beoordeeld op: 27 april 2018

oke

de airco die niet voldoende koelde, het was voor mij te warm om te slapen heb het raam opengedaan echter veel straat lawaai en het raam kan niet erg ver open.

de kamer en bad gelegenheid

Uitgebreid ontbijt.

Tijdens ons bezoek was de airco toevallig in herstelling (vernieuwing). Dus geen airco. Voor dit ongemak kregen we een gratis parking in de ondergrondse parking aangeboden.

Uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel.

Vriendelijk personeel.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Veel achterstallig onderhoud op de kamer. Airco werkte niet. Dit was, volgens de receptioniste al enige tijd zo.

Vriendelijk personeel. Goed ontbijt De ligging.

tegenvaller - dure oude kamers
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Warme kamers -Airco funktioneerde niet goed lege minibar met slecht werkende ijskast geen parking - 500 m lopen naar het hotel met bagage

Goeie hygiëne en lekker ontbijt
    • Business Tweepersoonskamer

Wij hadden kamer 332, dit was een doorloopkamer waardoor het leek alsof onze buren naast ons bed stonden. Geen airco en kamer was bloedheet waardoor we amper geslapen hebben

Goeie hygiëne en lekker ontbijt

Ideale start voor een familie beleving van Hasselt.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Moeilijk om minpunten te geven. De nachtlampjes werkten niet en het was te laat 's avonds om nog te gaan bellen naar de receptie.

Super ontbijt met zorg voor mensen die geen melk drinken. We hebben zeer goed geslapen na een duik in het zwembad en diner in het restaurant. Perfecte uitvalsbasis om Hasselt helemaal te beleven.

perfecte locatie, niet ver van bokrijk, de Japanse tuin en...
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

positief is de rechtstreekse lift vanuit de parking naar het hotel, negatief zijn de parkeerkosten zeker in acht te nemen bij het boeken, van 16u tot 8:30 =18€

perfecte locatie, niet ver van bokrijk, de Japanse tuin en leuk om te winkelen in Hasselt

Het ontbijt was lekker en uitgebreid.

De kamers waren erg warm. De airco werkte niet of niet goed.

Het ontbijt was lekker en uitgebreid. Ideale ligging dichtbij het centrum. Vriendelijk personeel.

Herhaalbaar
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Niet alle toestellen fitness werkten.verlichting kamer: staande lamp werkte niet en bureau lamp onnuttig.

Uitstekende bedden.uitgebreid buffet.vriendelijk personeel.

Goede locatie, vriendelijke service, lekker eten

De matras had voor ons beter gekund

Een super service dat kinderen gratis eten van de kinderkaart. Voor onze zoon werden speciaal glutenvrije broodjes en croissants afgebakken voor het ontbijt.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Goed, maar het bed was een domper.
    • Business Tweepersoonskamer

Het dekbed was dezelfde maat als het bed ipv groter waardoor het heel moeilijk was om je met twee personen deftig toe te dekken. Resultaat: een slechte nacht met veel wakker worden en koud krijgen. Een extra dekbed was op de kamer niet aanwezig.

Ontbijt was verzorgd en lekker

Opfrissing van de kamers is nodig!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De kamers moeten dringend opgefrist worden. Er hing een stopcontact uit de muur, de badkamer zat onder een laagje stof,...

De kinderen vonden het leuk dat er een zwembad is. Het hotel ligt op wandelafstand van allerlei leuke winkels en lekkere restaurants.

Ideaal voor een gezin: shoppen vlakbij en Plopsa op wandelafstand.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Minpuntje: er was geen toiletborstel aanwezig, we laten graag alles netjes achter.

Super ontbijt, veel keuze, ideaal voor moeilijke eters (kinderen). Bad :D thuis hebben we een douche, kids waren door het dolle heen dat ze in bad konden (en ik stiekem ook).

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Het ontbijt was super!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Als het hotel geen parking aanbiedt, dan verwachtte ik wel een kortingskaart om iets goedkoper te parkeren. We betaalden dus 2x 16 euro. Spijtig, met dat geld kocht ik me liever een Hasseltse koffie in de bar....

Het ontbijt was super! Heel veel keuze. De kinderen konden zelf hun wafels maken.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Goede ligging aan de rand van de stad, praktische parking,...
    • Executive Tweepersoonskamer

Goede ligging aan de rand van de stad, praktische parking, vriendelijk onthaal. Goed extra groot bed; kleine, maar goede badkamer. Heel uitgebreid en verzorgd ontbijt.

Kindvriendelijk maar toch op niveau verbleven
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De temperatuur in de slaapkamer was te warm. Dit bleek in het hele hotel het geval. Parkeren is in de parkeergarage €16,- per dag. Kan gratis: dan moet je parkeren bij de jachthaven.

Personeel was super vriendelijk en behulpzaam. De kamer was netjes. Naast het restaurant was in een vergaderzaal een springkussen gezet voor de kleintjes. In de hal werden levende kuikentjes getoond voor de pasen. De kinderen voelden zich echt op hun plaats. Er is een uitgebreid kindermenu. Maar ook de volwassenen komen aan hun culinaire trekken. Goede wijn. Heerlijk gegeten!

Leuk

De hygiëne bij het zwembad kan veel beter. Mensen lopen met hun schoenen tot aan de rand van het zwembad. Gevolg, nogal wat modder!

Ontbijt was uitstekend. De kamer was prima! Leuke producten.

Zeker een aanrader!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Ontbijt was ruim volledig, alles voldoende. Personeel heel vriendelijk. Positief dat kids gratis eten bij verblijf. Ruime kamer, weinig hinder van straat ed

• Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Restaurant kan qua snelheid bediening en het opnemen van bestelling beter. Paar keer fout gegaan na duidelijk gezegd te hebben wat we wilden eten. Uiteindelijk wel gekregen maar jammer, want ook best prijzig. Dan verwacht je wel wat. Wel vriendelijk personeel!

Heerlijk ontbijt, verouderde executive kamer is die prijs niet waard
    • Executive Tweepersoonskamer

De Executive kamer waarin ik verbleef was al erg verouderd en is dringend aan renovatie toe. De minibar was veel te beperkt, er stonden slechts 4 drankjes in. Voor die prijs verwacht ik meer. Toen we 's avonds de bar binnen stapten om nog snel iets te drinken werden we gevraagd om de bar te verlaten. Er werd ons gezegd dat de bar ging sluiten, terwijl er nog veel volk aanwezig was.

Het ontbijt is nog altijd heel erg lekker. Er is voldoende variatie, het buffet is erg overzichtelijk en de ontbijtruimte is erg rustig. Ook de parking onder het hotel is handig, aangezien het hotel in het stadscentrum gelegen is.

Ideaal hotel wanneer we in Hasselt zijn door ligging en goede prijs/kwaliteit verhouding!

Beperkte verlichting in de kamer. Geen verzorgingsproductjes in de badkamer in kleine verpakkingen. Alles was voorhanden maar in pompsysteem. Verkies afzonderlijke flesjes en watjes, ... (is maar een detail).

Alles was prima in orde. Het diner in het restaurant was super en s' morgens stond er een lekker ontbijtbuffet klaar. Goed slaapcomfort, goede matras! Ideaal is de parking, rechtstreeks toegankelijk naar hotel!

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Heerlijk ontbijt!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Verouderde kamer en heel warm om te slapen 's nachts (ondanks dat de chauffage niet aanlag...)

Heerlijk ontbijt! Vriendelijke personeel. Goed gelegen in het centrum van Hasselt

Goed zonder meer.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het bed was veel te zacht voor mij. Een beter ondersteunende matras is echt nodig.

Ontbijt was heerlijk en voldoende variatie. Zwembad en sauna waren hygienisch.

Heel kindvriendelijk (ook met 2 baby's) en...
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Zwembad: water en omgevingstemperatuur waren eerder koud. Ontbijt: persoonlijk liever een spiegeleitje. €18 is ook niet weinig voor ontbijt. Prijs kamer was eigenlijk goedkoper als we niet via Booking hadden geboekt!

Heel kindvriendelijk (ook met 2 baby's) en babyfoonontvangst tot in de brasserie. Lekkere keuken trouwens!

Ideaal voor een weekendje

Bed en het donsdeken(veel te dun) vielen wat tegen. Eventueel lampje boven het bad om gezelligheid te creëren?

Heerlijk ontbijt. Fantastische ligging. Proper en rustige kamer.

Onbijt was uitgebreid, personeel was vriendelijk, wifi...
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

2 nachten last gehad van allergie aan stof ondanks inname van antihistaminica- wat duidt op veel stof in de kamers. We weten dat tapijt stof met zich meebrengt, maar in andere hotels hebben we hier eerder niet zo van afgezien. De badkamer was veel te klein voor 4 personen. Als je op de wc zat kon de deur van de badkamer niet open.

Onbijt was uitgebreid, personeel was vriendelijk, wifi gratis, grote tv op kamer, zwembad en sauna en sportzaaltje met gewichtjes.

Chance dat we zulke sympathieke mensen hebben leren kennen.

Kleine beetjes 'zogoedals'schimmelvormingetjes in de badkamer. Bloedplek van geplet insect ofzo op het plafond in de badkamer boven het bad. Onhandige stand van de douche kop. Te zachte matras. Een eeuwenoude handhaardroger die niet werkte.

Het ontbijt en de locatie.

ideaal voor één nacht, hele prettige bediening
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

kleine badkamer voor een familiekamer. Haardroger in de kamer ipv in de badkamer (kon ook niet verplaatst worden) Er lagen ook nog prijsetiketten op de grond van de vorige reizigers

Heel goed geholpen aan de check in. Kamer ruim genoeg

Een uitstekende lokatie met kinderen!

Helemaal geen opmerkingen

De uitgebreide ontbijtmogelijkheden zijn met een gezin helemaal top. Maar eigenlijk maakt het personeel de meeste indruk. Adequaat, erg vriendelijk en behulpzaam (ieder moment van de dag. Kamer was goed verzorgd en erg schoon.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Op zich nette kamer, maar prijs kwaliteit voor een door de weekse dag te duur.

De douche in bad vond ik tegenvallen. De knop van de WC bleef hangen en door wat heen en weer te gaan kwam deze terug. Ook vond ik de prijs erg hoog. Parkeren was ook niet inbegrepen.

De kamer was qua ruimte en comfort goed.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Het ontbijt was heel gevarieerd.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De kamers en zeker de bedden (slechte matrassen) zijn wel aan vernieuwing toe. Het tapijt op de kamers is niet zo hygiënisch.

Het ontbijt was heel gevarieerd. Vriendelijk personeel.

Goed voor een nachtje...
    • Business Tweepersoonskamer

De gedateerde kamer, slecht werkende verwarming, kapotte lichten in de badkamer, te kleine bedlinnen voor kingsize matras. Geen geluidsdichte kamer zoals vermeld op de site.

De vriendelijkheid van het personeel, snelle bereidingen van de maaltijden. Centrale ligging.

heel lekker ontbijt maar betere communicatie vereist!!

we kwamen oa voor de sauna en het zwembad...Dit was gesloten zonder daar melding vooraf van te maken op booking.com

de kamers en het heerlijke ontbijt

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Heerlijk en erg uitgebreid ontbijt !
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Kamers netjes maar beetje verouderd...

Heerlijk en erg uitgebreid ontbijt ! Ideaal hotel om van hieruit Hasselt centrum te ontdekken, parking eveneens vlakbij, super brasserie in het hotel !

prijs staat niet gelijk aan de kwaliteit van de kamers
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

veel te kleine badkamer, verlichting in de kamer niet ok, bedden veel te smal geen parking

ontbijt was in orde, kamers met tweepersoonsbedden, in de lengte ok maar niet in de breedte!

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Aangenaam voor een nachtje om Hasselt te verkennen.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De kamer was geen gerenoveerde kamer en dus wat verouderd.

Prima hotel voor een nachtje (of twee) om Hasselt te verkennen! Bokrijk is ook vlakbij. Het ontbijt was heel goed, en het hotel is perfect gelegen, vlakbij het centrum van de stad en met voldoende parkeergelegenheid in de buurt. We hadden voor ons gezin een familiekamer geboekt.

Tof, vriendelijk en dicht bij parking en centrum
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De bedden waren te klein voor ons, we zijn 1,8 m breedte gewend thuis, 1,4 m is dan een serieus verschil. Ik heb er slecht geslapen door het bed en door de warmte in de kamer. Wel goed dat we met ons 4 in 1 kamer konden verblijven.

Heel vriendelijk onthaal en vriendelijk in het restaurant

Mooie ligging en heel vriendelijk!
    • Business Tweepersoonskamer

- Vrij oubollige kamer wel, badkamer ook niet veel speciaals maar oké hoor

- Zeer vriendelijke ontvangst aan receptie - Ontbijt heel uitgebreid en mooi geserveerd - Moderne lift - Heel dicht bij winkelstraat - Vrij dicht bij gratis parking "Gelatine", stukje langs het water lopen (+- 7min) en dan ben je er, anders moet je de betaalparking wel in..

Prima.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Lawaai van op straat (leveringen aan winkelcentrum), terwijl we een rustige kamer vroegen. Aan de receptie moest alles zo vlug mogelijk worden afgehandeld. Een paar papieren onder de neus, tekenen en de volgende.... Toeristen-tax aangerekend voor 4 personen terwijl we met 3 waren en dit normaal voor maar 2 personen (volwassenen) zou worden aangerekend. Ook al had ik dit telefonisch doorgegeven aan de receptie, ik kreeg aan de receptie geen gehoor. "Het was het bedrag van booking.com"

Ontbijt was heel uitgebreid en lekker. Zelf wafels mogen bakken vond de dochter zalig (en wij ook). Mooie kamer met modern badkamer en goede douche.

Ontgoocheld omdat de sauna niet werkte.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

We hadden dit hotel geboekt omwille van de wellnesss, maar de sauna werkte niet. Hoewel de sauna al een week defect was, had niemand ons verwittigd. Integendeel, bij het inchecken werd ons gezegd dat we nog tot 22u gebruik konden maken van de wellness. De kamers zijn te warm. Maar 2 stopcontacten op de kamer.

Lekker ontbijt, familiekamers, kindvriendelijkheid, goede kussens, vriendelijk personeel, goede prijs.

Leuke familieuitstap.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Heel slechte Wifi. Had bijna geen of geen ontvangst. Bedden waren heel oncomfortabel. Erge rugpijn. Had familiekamer met 2 dubbele bedden maar die waren maar 140 breed. Iets te weinig plaats als je 160 gewoon bent.

Heel lekker en uitgebreid ontbijt. Het restaurant aan het hotel is heel handig met kleine kinderen. Reserveer wel telkens een dag op voorhand als je vroeg wil eten. Lekker dicht. Kinderen eten trouwens gratis!

Een leuke en ontspannende tweedaagse!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Tip: zacht gekookt bij het ontbijt. Ander behangpapier op de kamers (schilfert)

Heel uitgebreid en lekker ontbijt. Kindvriendelijk. Perfecte ligging dicht bij de stadskern.

Een ferme tegenvaller, niet voor herhaling vatbaar
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De kamer was erg klein. Ook de badkamer was ouderwets en superklein. Als je op het toilet zat kon er niemand bij. De bedden stonden quasi tegen de muur en hadden een breedte van 1,40m. Dit is absoluut onaanvaardbaar voor zo'n hotel. We sliepen op de 2de verdieping die, wat ik achteraf hoorde, nog niet was vernieuwd. Het hotel zet in op jonge gezinnen (plopsaland). Alle 2-persoonskamers zijn volgens ons omgebouwd tot familiekamers, die gewoonweg te klein zijn. Ook bij het ontbijt was het op een bepaald moment overdruk en héél lawaaierig. We sliepen de laatste jaren in héél veel hotels (novotel, ibis) en dit was veruit de minste ervaring ! Sorry !! Ik vraag me af of we de dupe waren door te boeken via booking.com en daardoor een mindere kamer kregen.

Het ontbijt was overheerlijk

Toch wel voor herhaling vatbaar
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

voor ons te zachte verende matrassen, niet ideaal als je reeds last hebt van je rug.

De kamers waren goed, voor ons te zachte verende matrassen. Het ontbijt was boven alle verwachtingen heen, echt amazing goed en uitgebreid. Dat is echt genieten 👍👍👍 Goede locatie, heel vriendelijk personeel.

Kamer was perfect, ontbijt was perfect.

Wij hebben zelf ook kinderen, zij waren echter niet mee, het viel ons wel op dat er heel veel kinderen aanwezig waren in het hotel.

Kamer was perfect, ontbijt was perfect.

Zeker niet voor herhaling vatbaar.

Ontbijt was behoorlijk maar zeker niet voor een 4 sterren hotel. Met nieuwjaar was het ontbijt heel chaotisch was verplaatst naar ongezellige vergaderruimtes zelfs een glaasje cava was er niet bij. Kamer was niet zoals de foto's weergaven via booking.com, was op basis van beschikbaarheid dat ze de oude kamers gaven, de nacht van 31/12 op 1/1 was er extra gerekend ? Vind het niet erg om extra te betalen maar dan mag je ook de luxe ervoor in de plaats en niet een oude kamer zonder kluis en versleten badkamer zonder toiletborstel etc.... In de gangen op de 2de verdieping was het ook heel vuil. Fitness + zwembad : ook aan vernieuwing toe.

Personeel was vriendelijk.

Ideaal om de kerstmarkt te bezoeken, lekker ontbijt en tof restaurantje naast het hotel
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

maar helaas kamers enorm oud, daarom de prijs toch wat aan de hoge kant

Zeer vriendelijke personeel, leuk restaurantje aan het hotel. Lekker ontbijt, alles aanwezig. Leuke extra, bakken van wafeltjes bij ontbijt. Alle faciliteiten zijn in orde, mooie inkomhal. Zwembad ook aanwezig in het hotel. Gratis parking recht tegenover het hotel.

De ligging was ideaal, net langs de binnenring dus alles op...
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De kamers beginnen stilletjes aan wat verouderd te geraken ( vast tapijt met vlekken, kleine badkamer in een familiekamer, ...). De ontbijtzaal voelde erg ongezellig aan.

De ligging was ideaal, net langs de binnenring dus alles op wandelafstand.

supper hotel, we komen zeker terug
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

niets, behalve het weer, maar daar kan het hotel niets aan doen hé. Parkeren is er wel duur, maar een tien-tal minuten (te voet) is er wel één gratis

vriendelijkheid, kamer, ontbijt, kleine dingen die andere hotels niet bieden

genoten van kerstsfeer !!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Toestand van badkamer; douche stang was kapot, douchesproeier bleef niet op zijn plaats, douche gordijn is nogal onhygiënisch

Zeer uitgebreid ontbijt. Vriendelijk en behulpzaam personeel

De ligging was uitstekend.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Sanitair badkamer en airco familiekamer deed het niet. Auto parkeren onder het hotel is erg duur, maar tegenover het hotel is het gratis, mits je een parkeerplek kan vinden.

De ligging was uitstekend. Binnen no time ben je in het centrum. Familiekamer was top, maar de kamer was benauwd en de airco deed het niet. Verder viel het zwembad tegen, heel klein en het leek niet echt schoon. Ontbijt was supergoed en verrassend uitgebreid.

we komen zeker nog terug maar dan in een kalmere periode.
    • Business Tweepersoonskamer

we waren dit jaar enorm ontgoocheld wat betreft het ontbijt op kerstdag zelf. Veel te weinig plaats om te kunnen ontbijten wegens het groot aantal verblijvers. Het ontbijt daarentegen was zeker heel goed, zoals elk jaar.

het lekker eten

Teleurgesteld !

Kamer was niet tot mijn tevredenheid . Kom regelmatig in het hotel en verbleef tot op heden altijd op de derde, vernieuwde, verdieping, waar ik uitermate heel tevreden over was . Doch mijn mijn boeking nu, 24-25/12 2017 had ik een kamer op de tweede verdieping, die sterk verouderd was en helemaal niet strookte met mijn verwachtingen . Teleurgesteld !

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Geweldig verblijf en volledig uitgerust terug gekomen.

We hebben wel even moeten zoeken voor parkeerplek, uiteindelijk wel heel goed verder geholpen door het personeel.

Geweldig ontbijt, en super vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

- dichtbij het centrum

- kamer - geen stopcontact naast de bedden (heel vervelend (geen wekker /gsm gebruik mogelijk) - Badkamer - geen mogelijk tot gebruik van een haardroger of stijltang (stopcontact was naast het toilet ?) - niet al te beleefde avond bewaker ingang (boertig)

- dichtbij het centrum - de ruime bedden - De Brasserie

Mooie stad, leuk verblijf buiten enkele minpunten

Kamer heeft update nodig. Warm op de kamer, kastje verwarming stond op 0, raam openzetten hielp niet echt en was niet doenbaar (1ste verdiep, ingang hotel...lawaai verkeer en mensen beneden roken).

Het ontbijt was goed en uitgebreid. Personeel vriendelijk, ook kindvriendelijk.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Holiday Inn Hasselt