Beoordelingen over Hilton Antwerp Old Town 4-sterren

Groenplaats 32, Antwerpen Centrum, 2000 Antwerpen, België

#26 van de 71 hotels in Antwerpen

• Beoordeeld op: 12 oktober 2018

Het ontbijt was ruim voldoende heel lekker en goed verzorgt.
    • Junior Suite met een Kingsize Bed en Toegang tot de Lounge

Het ontbijt was op zondag chaotisch en er hadden meer pistolets mogen zijn. Uiteraard heb je de toestroom van mensen ook niet altijd in de hand. Het dak waar je tijdens het goede weer iets kon drinken had ook meer verzorgt mogen zijn zoals bijvoorbeeld kussentjes of leuke plantjes. :)

Het ontbijt was ruim voldoende heel lekker en goed verzorgt. Ook over de netheid van hotel kan ik geen kwaad woord spreken.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2018

Heerlijk geslapen!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bad is heel onhandig voor mensen met een beperking. Inloopdouche met (inklap) zitje zou heel fijn zijn.

De ruime kamer ivm de handicap van mn moeder. Prima bedden en rustig. Midden in het centrum.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2018

Netheid en uitrusting kamer.
    • Kamer met Kingsize Bed

Kamer was niet klaar om 17u, pas om 17u30, inchecken vanaf 15u. Fijn cadeau op de kamer chocolade en streekbier, maar zijn ze dadelijk komen terughalen omdat het niet voor ons was? Ontbijt moesten we betalen, nochthans overnachting met ontbijt. Tegenvaller van formaat!

Netheid en uitrusting kamer. Zeer groot hotel, ligging aan groenplaats antwerpen.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2018

5,5
    Het was okay
    • Kamer met Kingsize Bed

Het is een prijzig hotel. Bij Hilton verwacht je pracht en praal. Maar dat beleefden wij niet zo. Alles is wel okay, maar dat is tegenwoordig ieder hotel.

De locatie is het meest positieve van dit hotel. In de binnenstad van Antwerpen. Op loopafstand van kroegen, restaurants, winkels en clubs.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

We doen het zo weer over! De ligging is fantastisch, zo midden in het oude centrum
    • Kamer met Kingsize Bed

Voor ons als gezelschap met volwassenen was het uitstekend. Maar misschien kunt u wat doen aan het hinderlijke gefluit van de tourniquet deur in de lobby. Je zit dan niet relaxed. (lichte) Muziek op de achtergrond is niet hoorbaar. U vraagt ook of dit een romantisch hotel is. Daarvoor is het te groot en ook (internationaal) zakelijk georïenteerd, dus iets anders als knus.

Ontbijt was heerlijk en uitgebreid.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Weer fantastisch
    • Executive Kamer met Kingsize Bed met toegang tot de lounge

Executive Lounge altijd een aanrader, lekkere hapjes. De kamer was zoals altijd perfect in orde. Het restaurant, Brasserie Flo, is ook zeker een aanrader.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Super locatie maar van het hotel iets meer verwacht
    • Luxe Kamer met Kingsize Bed

De kamers zijn wat oubollig maar schoon en netjes. Gezien de prijs mag je misschien wat meer luxe verwachten.

De locatie is perfect midden in het gezellige centrum van Antwerpen. Het ontbijt was heerlijk!!

• Beoordeeld op: 26 september 2018

eenmaal, meer zit er niet in.
    • Executive Kamer met Kingsize Bed met toegang tot de lounge

Lay-out beg.grond is rommelig. Receptie onvindbaar. Liften onvindbaar. Toegangsdeuren regelmatig dicht. Kamer voor die prijs matig. Airco met onbegrijpelijke iconen. Bij aankomst ben ik gestrikt voor uw Hilton-club. Daar wil ik zo snel mogelijk van af. Wilt U dat regelen ?

Royal treatment
    • Kamer met Kingsize Bed

Geweldige locatie en de parking direct onder het hotel. Perfecte bestemming voor een weekendje er even uit. De lounche is e heel geschikt als praatruimte (met familie, zakenpartners of vrienden). Heerlijk verwend bij het ontbijtbuffet. Royal treatment! Helemaal top.

Excellent. Zal altijd hier reserveren wanneer we naar Antwerpen gaan

Misschien niet direct warme dranken serveren als gasten nog moeten ontbijt halen aan het buffet. Tegen dan is de koffie of thee niet meer echt warm.

Fantastische locatie: heel centraal. Ontbijt uitstekend. Lekkere vruchtensappen.

Super goed hotel in het hart van Antwerpen
    • Luxe Kamer met Kingsize Bed

Blijkbaar was de boeking die ik via booking.com gedaan had niet doorgekomen bij Hilton dus heeft het toch een tijdje geduurd voor dat in orde was.

Het ontbijt was zeer lekker, ook veel keuze aan gerechten. Het was ook nog mogelijk om een omelet of ander apart te bestellen. Kamer was zeer ruim en alles was aanwezig. Locatie is top direct aan de Groenplaats en dich bij de Meir. Dus alles samengevat: top!

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Oud, tijd voor vernieuwing op een toplocatie.
    • Kamer met Kingsize Bed

Oud hotel. Oude kamers en inrichting. Badkamer was oubollig waarbij tegels stuk waren, de kit van de randen af kwam. Het matras was erg hard. Prijs kwaliteit viel vies tegen. Niet verwacht van het Hilton.

De locatie en het ontbijt.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Het comfort en een heerlijk bed en ruime kamer.

Het is moeilijk bij de parkeerplaats komen. Rijden in Antwerpen is lastig met opbrekingen.

Het comfort en een heerlijk bed en ruime kamer. De ligging is super centraal.

Vriendelijke personeel
    • Kamer met Kingsize Bed

Wij moesten voor hetwater betalen dat buiten de minibar stond wat wij erg vreemd vonden want we komen zo vaak in andere hotels waar het gratis is. En de prijs was ook belachelijk duur. En tot 2 keer toe werd vroeg in de ochtend aan de deur geklopt voor schoonmaak terwijl wij nog aan het slapen waren. Er was ook alleen handdoeken voor 1 keer om te douchen dus wij moesten in de ochtend het zelfde handdoeken gebruiken. In andere hotels staat altijd slippers klaar. Hier was er niks.

Vriendelijke personeel

Het was een comfortabel verblijf
    • Kamer met Kingsize Bed

Chromecast had moeten werken op een Iphone. Maar dat kan ook aan de telefoon liggen. In ieder geval een aandachtspuntje.

Service van Jolanda. En de prachtige locatie

Het personeel was zeer vriendelijk en het ontbijtbuffet was...
    • Luxe Kamer met Kingsize Bed

Het matras van het bed was verschrikkelijk hard. De badkamer was de kraan van de wastafel kapot. De voegen van de tegels waren kapot en de kitrand van het bad was vies.

Het personeel was zeer vriendelijk en het ontbijtbuffet was super!

Heel vriendelijk personeel en zeer goed ontbijt
    • Kamer met Kingsize Bed

Een wellness zou het wel compleet maken voor wanneer het buiten slecht weer moest zijn. De gangen en kamers zijn misschien wel een beetje gedateerd

Heel vriendelijk personeel en zeer goed ontbijt

Heerlijke plaats om ultiem te genieten van een nachtje Antwerpen!

Niets...

Wij waren erg benieuwd of we het de 'extra' kosten ten opzichte van een boeking bij een ander hotel waard zouden vinden. Het antwoord is volmondig JA! De kwaliteit, het comfort en de ligging waren dit zeker waard. Wij hebben optimaal genoten van ons verblijf!

Ontspannen, top locatie, meer dan prima voorzieningen, goed eten
    • Kamer met Kingsize Bed

Het ontbijt was zeer uitgebreid en divers. Elke dag heerlijk van gegeten! Personeel was zeer behulpzaam en vriendelijk. De kamers waren schoon en voorzien van alles wat wij nodig hadden.

Met ontbijt geboekt, alleen bij aankomst stond dit niet in de reservering. Geen ontbijt gekregen konden het bijboeken vooe 27 euro pp. Heel teleurstellend als je al zoveel voor een kamer betaal. Kamers verouderd.

Een luxe en zeer verzorgde accomodatie
    • Luxe Kamer met Kingsize Bed

Een zeer moeilijk tot nauwelijks in te stellen douchekraan en een traag reagerende chef in het restaurant

De klantvriendelijkheid van de receptie medewerkers, de locatie van het hotel en de grote klantvriedenlijkheid van de obers in het restaurant.

Een werelds uitje voor m'n 84 jarige moeder
    • Kamer met Kingsize Bed

Het viel me tegen dat de verzorgingsproducten niet waren aangevuld en er nog n halve tube van de vorige gast stond. Ook bijzonder dat in zo'n luxe hotel geen badjas of sloffen beschikbaar zijn of n flesje water als welkoms cadeautje

De locatie, fijn dat we n extea ruime kamer kregen gezien de rolstoel afhankelijkheid van mijn moeder. Fijne bedden, goed ontbijt.

Grote kamer met comfort en goed ontbijt in hartje centrum.
    • Kamer met Kingsize Bed

Toplocatie hartje centrum. Vriendelijk personeel. Grote kamer met bad. Prima ontbijt. Parkeren in parkeergarage naast hotel is goed bereikbaar en betaalbaar.

Vriendelijke ontvangst, goed ontbijt, centrale ligging
    • Junior Suite met een Kingsize Bed en Toegang tot de Lounge

Kamers en gangen zijn dringend aan een opfrisbeurt toe. Erg gedateerde inrichting + niet zo frisse geur. Slecht te regelen airco. In de suite voor onze pasgehuwde dochter werkte de thermostatische kraan van het dubbele bad niet...

Vriendelijke ontvangst, goed ontbijt, centrale ligging

Geweldige locatie
    • Kamer met Kingsize Bed

Er stond op de kamer (niet in de minibar)een klein flesje water Wij dachten dus dat dit service zou zijn. Zoals vaker in een hotel Dit bleek later voor € 7.00 op de rekening te staan. Toen ik daartegen bezwaar maakte werd daar niets aan gedaan Hilton heeft dus liever de verkoop van een flesje water in plaats van een tevreden klant Overigens natuurlijk een geweldig hotel met een hoog serviceniveau, maar hier baalde ik gewoon van

Geweldige locatie Prachtige ambiance

Locatie is fantastisch, midden in het centrum.
    • Luxe Kamer met Kingsize Bed

Vergane glorie, erg ouderwets ingericht. Enkele onvriendelijke personeelsleden. Slechte bedden en slecht geisoleerd.

Locatie is fantastisch, midden in het centrum.

Kamers helemaal niet volgens wat de foto's u doen geloven....
    • Executive Kamer met Kingsize Bed met toegang tot de lounge

De executive kamer die wij hadden was ontzettend klein en daar betaal je dan veel geld voor. Volgens man achter de receptie staan er verkeerde foto's op de website. Zijn dat foto's van de suites... wij konden juist naast ons bed. Hadden zelfs maar 1 stoel op onze kamer ...en 2 kleine ramen... Als je een executive kamer wil reserveren duidelijk vermelden dat je NIET kamer 546 wil...

Vriendelijkheid van personeel in ececutive lounge en bij ontbijt... Ligging is ook ok

zo goed dat we zeker nog eens terug gaan
    • Kamer met Kingsize Bed

niets is tegengevallen zeer aangenaam verblijf

Hebben een upgrade gekregen, onze kamer was zeer ruim net als de badkamer. Het ontbijt was geweldig, heel uitgebreid en zééér lekker en geserveerd in een mooie ruimte. Was de 2de keer dat we er verbleven en gaan zeker nog terug.

De vorige keer was het beduiedend beter.
    • Luxe Kamer met Kingsize Bed

1. bij aankomst bleek dat ik niet op mijn achternaam stond geregistreerd. Na enig zoekwerk bleek ik op mijn voornaam geregistreerd te staan. Dat was een pijnlijk moment 2. De kamer had een temp van 32 graden. De airco zou s middags centraal aangezet worden. Na het diner (elders) bleek het nog steeds 32 graden in de kamer te zijn. Ik eiste dus om 23 u een andere gekoelde kamer. Die kregen we uiteindelijk een uur na aankomst. 3 Het personeel was zonder meer behulpzaam .De volgende dag heeft de manager me te woord gestaan. Dat gebeurde op correcte wijze. Maar van een Hilton Hotel verwacht je een airco kamer en een correcte registratie.

Heerlijk slapen door geweldige bedden met heerlijk beddegoed!
    • Luxe Kamer met Kingsize Bed

De bedden zijn zo heerlijk hier, het kan gewoon niet beter. Alles is er fijn aan, de kussens, de temperatuur op de kamer, alles helpt mee voor een heerlijke nachtrust.

viel tegen, prijs kwaliteit niet wat je veracht van het hilton, vergane glorie
    • Kamer met Kingsize Bed

outdated, gang een beetje viezig, ruikt muffig, badkamer outdated (executive room). zijn wat dat betreft veel betere locaties, kleinere hotelletjes die meer bieden voor het zelfde geld. Ontbijt karig.

mooie locatie

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Voldeed verder aan de verwachtingen. Zeker aan te raden.

Kamer hier en daar ietwat gedateerd. Grote badkamer met weliswaar veel mooi marmer, maar wel een erg kleine douchecabine. Dat is voor deze prijsklasse echt onder de maat. Er worden in de openbare garage helaas geen plaatsen voor hotelgasten gereserveerd. Heb je daar geen plaats, dan is het een heel gezeul met koffers e.d. Wij konden er gelukkig wèl staan. Erg warm op de gangen.

Zeer vriendelijke medewerkers, met wie je ook te maken kreeg. Perfecte ligging in het centrum. Goede parkeergelegenheid onder het hotel.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Geweldig!
    • Familiekamer met 2 Aparte Bedden

Wij komen een aantal keer per jaar hier en elke keer is het ontbijt nog uitgebreider, echt fantastisch. Tijd te kort om te ontbijten :-) Kamers blijven hetzelfde, maar goed, nog steeds prima te doen.

1 woord is genoeg geweldig
    • Luxe Kamer met Kingsize Bed

zondagochtend veel schalen bij het ontbijt leeg, gaf dit ook door ,maar was te vroeg met mijn oordeel denk ik want werd 1 minuut later aangevuld door 4 man tegelijk. dus uiteindelijk ook dit was weer perfect

kamers en!!! personeel (dit was de negende keer zegt dus genoeg)

Ideaal met kleine kinderen
    • Luxe Kamer met Kingsize Bed

Dure parking, zeer warm op de kamer, airco werkte niet, niemand komen kijken na de melding

Zeer goed ontbijt, ruime executive kamer,fijne televisie, ruim bad(kamer), fijne locatie

Het was WOW TOP! Hebben GENOTEN ! Erik en Chantal

Nacht lawaai op straat maar daar is weinig aan te beginnen denk ik

Het was SUPER ! We hebben s middags in de brasserie gegeten en het was TOP ! Steak tartaar aan tafel bereid door een top stagiair! De bediening vriendelijk ! Kortom ! Alles was heel goed vanaf we toegekomen zijn tot we vertrokken ! Komen ZEKER terug

• Luxe Kamer met Kingsize Bed

Om dit hotel nog aangenamer te maken moet men een welness bouwen. Net als Hotel Des Indes in Den Haag.

Heerlijk geluncht en op het terras gezeten in het zonnetje.

Prima voldoet aan de reactie.
    • Kamer met Kingsize Bed

Er is een borg op de rekening in gehouden van de credit kaart die c.a binnen 10 dagen wordt terug gestort ??

Buitengewoon vriendelijke medewerkers bij receptie & restaurant.

De locatie is top.
    • Luxe Kamer met Kingsize Bed

Voor 178,00 Europa was het bed zozo En uitzicht? Die was er niet.. We keken uit op ander gebouw op 3 meter. Verder verouderde kamer.

De locatie is top.

Fijn!
    • Kamer met Kingsize Bed

De mevrouw bij de receptie had wel wat meer tekst en uitleg over dingen mogen geven. Moesten alles zelf uitzoeken of vragen

Goed ontbijt, lekkere bedden.

Heerlijk ontspannen verblijf centraal gelegen in Antwerpen.
    • Luxe Kamer met Kingsize Bed

Info bij inchecken. €50,- borg bij inchecken was niet bekend. Er werd op de rekening vooraf al kosten voor gebruik van de minibar in rekening gebracht, terwijl dit niet het geval was. Dus check de rekening die vooraf onder de deur (!) werd doorgeschoven.

Klantonvriendelijkheid personeel die vooral erg professioneel waren. Service gericht.

zeer aangenaam en comfortabel
    • Luxe Kamer met Kingsize Bed

Op 1 van de dagen klopte de schoonmaak om 9 uur s'morgens al op de deur. Blijkbaar is er geen systeem, dat checkt of er al dan niet een gast aanwezig is in de kamer

De super centrale ligging van het hotel in de stad

Een zalig intermezzo...
    • Kamer met Kingsize Bed

De service was top. Het personeel meer dan vriendelijk en hulpvaardig, van de receptie tot de obers in het restaurant... Ze kenden allemaal prima hun vak.

Locatie was in orde maar airco deed het niet (bloedheet op de kamer)! Ontbijt is zeer lekker...
    • Luxe Kamer met Kingsize Bed

De 2 kamers die we hadden op het 3e verdiep: daar werkte de airco niet, wat wil zeggen dat het daar bloedheet was. Werd gemeld, maar probleem kan niet opgelost worden - wel een ventilator geplaatst maar was niet voldoende. Op de kamer op 5e verdiep was de airco in orde.

Ontbijt is super. Het was moeilijk om de 7 personen waaronder familie+klant bij mekaar te zetten... Viel wat tegen.

Goed hotel op fantastische locatie!
    • Executive Kamer met Kingsize Bed met toegang tot de lounge

We kwamen einde middag terug om de sleutel van de kamer op te halen.. Bij aankomst op de kamer bleek deze bezet waardoor we terug moesten naar het hotel. De receptioniste was weinig spraakzaam, maar heeft het goed opgelost.

De locatie van het hotel is perfect! De kamer is ruim van opzet en het ontbijt op de executive floor was meer dan uitstekend voor een 'beperkt' ontbijt. Lunch in Restaurant Flo was perfect en zeker aan te bevelen.

Een zeer aangename ervaring

Een zeer toffe ervaring - Met 7 vriendinnen op shoppingweekend in Antwerpen. Uitstekende ligging Zeer vriendelijke en gedienstig personeel, is niet altijd evident en zeker niet als het druk is. Ontbijt was zeer uitgebreid en alles super vers ook een mooie aangename setting Een aanrader - doen we zeker opnieuw

Heerlijk, we komen zeker nog eens terug!
    • Luxe Kamer met Kingsize Bed

Er was ''s nachts erg veel herrie buiten, schreeuwende mensen. Maar dat heb je misschien midden in het centrum, helaas.

De kamer, vriendelijke bediening, heerlijk ontbijt.

Fantastisch personeel maar helaas oubollige infrastuctuur .
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Toegang tot de Lounge

Inrichting is duidelijk gedateerd en reflecteert weliswaar nog de grandeur van de vorige eeuw maar heeft dringend een opknapbeurt nodig . Wij hadden een "executive room" en betaalden hiervoor een fikse prijs maar deze kan absoluut niet tippen aan het niveau van gelijknamige accomodatie in bvb. Holiday Inn of Marriott . Ook de faciliteiten in de "Executive Lounge" zijn ver beneden het peil van deze in H.I. of M. .

Top personeel, uitermate vriendelijk en behulpzaam !

Prima hotel midden in Antwerpen waar je heerlijk kunt shoppen, eten en drinken
    • Luxe Kamer met Kingsize Bed

Grote kamer, wel wat gedateerd, evenals de badkamer. Maar verder prima hotel met erg vriendelijk personeel. Toplocatie......midden in het centrum van Antwerpen.

Prima verblijf.
    • Luxe Kamer met Kingsize Bed

Deluxe kamer zat aan de straatkant. We hadden veel last van omgevingsgeluid buitenzijde ondanks boeken van een “quiet room”. Jammer.

Sfeer en locatie van het hotel.

Plezierig

Dat er geld werd gerekend voor flesje water dat klaarstond. Vreemd. (Is kwijtgescholden deze keer). Daarnaast miste ik tandpasta en tandenborstel terwijl er wel 4 soorten zeep enzo voor 1 nacht waren. Het is een beetje gedateerd supervice, passende prijs voor deze combinatie

Bed en de service bij de balie en de locatie

Ideaal voor stadsbezoek
    • Luxe Kamer met Kingsize Bed

Ontbijt was meer dan voldoende en veel variatie. Helaas was al het beleg niet vers ( vlees vertoonde uitgedroogde randjes, de Hollandse kaas was aan het opkrullen, mosterd was uitgedroogd, .... )

Gratis parkeerservice bij overnachting.

Het lopend ontbijtbuffet was echt heerlijk. Werd zelfs aan de tafel geserveerd. Koffie omelet broodjes enz.. Wellicht als uitzondeling omdat het niet zo druk was op dat moment. Bed en kamer perfect en schoon. Locatie is echt midden in het oude centrum en parkeergarage aan het Hotel. Parkeren kost wel €.20,00 per nacht. Tip voor diner: Meat Factory Grote markt (5 min lopen vanaf het Hotel)

Qua locatie en ontbijt top. Kamers wat gedateerd en slechte ervaring qua toewijzing kamer.
    • Familiekamer met 2 Aparte Bedden

Bij de boeking was iets misgelopen, buiten onze wil om, en men trachtte nog 75 EUR per nacht extra aan te rekenen. Omdat we niet akkoord gingen, hebben ze ons toen laten verhuizen naar een minderwaardige kamer (2-persoonskamer met 3 opklapbedjes bij voor de kinderen, terwijl we een familiekamer hadden geboekt met volwaardige bedden (expliciet voor 2 volwassen en 3 kinderen onder 12 jaar).

Lekker en uitgebreid ontbijt.

Midden in het centrum
    • Kamer met Kingsize Bed

Je betaalt met name voor de naam. Personeel sprak nauwelijks Nederlands. En of we maar meteen wilde afrekenen in de lobby, omdat de ober naar huis ging. Weinig klantvriendelijk.

Midden in het centrum

Zeer matig. Was favorite maar vergane glorie.
    • Executive Kamer met Kingsize Bed met toegang tot de lounge

Vloerbedekking 5e etage slecht. Douchen in bad, niet meer van deze tijd. Geluiden op de gang toch helaas goed te horen. Executive lounge, weinig gastvrij geen vraag of we iets wilden ontvangen wat er niet was. Denk aan gekookt ei. Nee daar staat alles en u pakt het maar. Liep weg en kwam 10.55 terug om alles op te ruimen. Barman deed of hij druk was maar als je naar de bar moet gaan om iets te bestellen als het niet druk is op vrijdagavond klopt dat niet. Op zaterdag was hij druk met het personeel wat om hem heen liep maar al helemaal geen oog voor de gasten. Zo zijn jullie veel omzet mis gelopen.

Dichtbij parkeren. Prima ontvangst teceptie.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Wakker worden van drilboor
    • Junior Suite met een Kingsize Bed en Toegang tot de Lounge

Op zaterdagmorgen om 06:30 wakker worden van boor en timmergeluiden.. erg jammer... waarschuwing en wellicht prijsaanpassing was op zn plaats geweest...

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

ruime kamer, alhoewel al wat verouderde inrichting
    • Kamer met Kingsize Bed

Ik was in een nacht van vrijdag op zaterdag voor een laat diner. Zaterdag ochtend om 7 uur , begonnen er werken bij het gebouw ernaast.... daar moeten ze toch rekening mee houden om geen geboor en gehamer voor 9 uur in een hotel te hebben, zeker in het weekend. Voor een HILTON totaal onaanvaardbaar.

ruime kamer, alhoewel al wat verouderde inrichting

Heerlijk weekend; voor herhaling vatbaar.
    • Kamer met Kingsize Bed

Het uitzicht was niet fraai. We keken uit op een kantoorgebouw aan de overzijde van de straat.

De centrale ligging was perfect. De prettige ambiance en het plezierige contact met het personeel. Klimaat in de kamer was goed te regelen. Het ontbijtbuffet was voortreffelijk.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Wij hebben geen gebruik gemaakt van de faciliteiten van het...
    • Kamer met Kingsize Bed

Wij hebben geen gebruik gemaakt van de faciliteiten van het hotel, Personeel is zeker klantvriendelijk, maar wij vinden de prijs kwaliteit verhouding niet in balans. Naar onze mening is het allemaal net te gedateert

Luxueus verblijf en ontbijt, isolatie tussendeur en kleine afwerking kan beter voor dit type hotel
    • Kamer met Kingsize Bed

We kregen een kamer met tussendeur. Helaas is die deur niet goed geluidsisolerend, dus niet goed geslapen dankzij TV-kijkende en bellende buurman. Eerste keer in Hilton, maar toch wel verbaasd van het onderhoud: loshangend handdoekenrek, vanuit bad kijk je onder de lavabo en merk je gebrekkige afwerking, de lijsten tussen plafond en muur waren op sommige plekken gescheurd, het toiletpapier was dun. Eigenlijk maar kleine puntjes die me in principe normaal ook niet storen; maar ik verwachte dat de lat op vak van afwerking bij Hilton iets hoger lag dan dit.

Top ontbijt en service

Zeer uitgebreid ontbijtbuffet
    • Executive Kamer met Kingsize Bed met toegang tot de lounge

Er vond een luidruchtig feestje plaats in het hotel en de bassen waren duidelijk tot 5u30 s'ochtends te horen. Gangen zien er afgeleefd uit

Zeer uitgebreid ontbijtbuffet

Gezellig
    • Luxe Kamer met Kingsize Bed

Dat wij niet op tijd in onze kamer konden. Meer dan een uur te laat. Dit werd gebracht of dit eigenlijk normaal was. Geen compensatie (drankje of zo) terwijl buiten heel koud.

Uitgebreid ontbijt en ruime kamer.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Een deugddoend, zalig weekendje met ons gezinnetje 👨‍👩‍👧
    • Familiekamer met Kingsize Bed

Een heerlijk ontbijt, er werd steeds vanalles bijgevuld. Heel lekker vers fruit (watermeloen, meloen, ananas,...) Er werd ook direct een bedje klaargemaakt voor onze dochter. Een badkamer met douche en bad, we hadden een fantastisch verblijf 😍

Handige ligging, prima ontbijr, ruime kamer.
    • Kamer met Kingsize Bed

Hotel een beetje verouderd, vlekken op een handdoek.

Locatie is prima, erg centraal. Ontbijt is super, heel vriendelijk en gedienstig personeel. Ook de check in verliep vlot, ondanks het vroege uur was de kamer al beschikbaar.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Super locatie kamers gedateerd bediening restaurant slecht.

Bediening in restaurant erg slecht ongeinteresserd niks afruimen als het hoofdgerecht neergezet wordt gemiddelde snackbar betere bediening.

Ontbijt prima. Locatie super. Kamers gedateerd.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Gezellig weekendje weg.

De badkamer gedateerd. Het interieur gedateerd. Handdoeken hard en oud. De kamer van mijn zoon en schoondochter had een tussendeur, daar zaten andere mensen, erg gehorig. Had beter geweest ons in de naastgelegen kamer te plaatsen.

Het ontbijt was geweldig. Personeel zeer vriendelijk. Locatie ideaal.

Prima ondanks het weer:)
    • Junior Suite met een Kingsize Bed en Toegang tot de Lounge

Zoals gezegd de kamers zijn wel aan een update toe. Met name de executive kamer en junior suite.

Kamers zijn enigzins gedateerd maar voor de rest prima en schoon. Het personeel is bovengemiddeld vriendelijk en adequaat. Complimenten!! Het ontbijt uitgebreid en van goede kwaliteit. De ligging is perfect.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

perfect voor een kort verblijf midden in de stad

spijtig voor ons was de kamer gelegen aan de andere kant van het hotel, en de gangen zijn vrij lang

MOOIE ,GROTE KAMER en grote badkamer, groot zacht bed en uitgebreid ontbijt

Zeer aangenaam Hotel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De poetsdienst die om 9.50 aan je deur staat om je kamer op te kuisen voor vertrek, wel vriendelijke excuses!!

Het ontbijt was lekker, een hele drukte rond je om je te bedienen. De kamer had mooie ruimte en hygiënisch in orde, alleen een haardroger misten wij!

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Fantastiche locatie in Antwerpen
    • Kamer met Kingsize Bed

Het matras van het bed was wat aan de harde kant

De locatie in Antwerpen is fantastisch. De kamer is ruim met alle comfort. Parkeergarage naast het hotel, met ingang vanuit de garage naar het hotel

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Het was een geweldig verblijf maar te kort!

Ik zit te denken maar kan geen verbeterpunten bedenken, sorry!

De bediening bij het ontbijt was super! Heerlijke smoothie en een op "maat" bereid omeletje. Verse jus aan tafel geserveerd , helemaal top!

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Goed maar zeker voor verbetering vatbaar
    • Luxe Kamer met Kingsize Bed

Het inchecken ging moeizaam doordat er problemen met de creditcardverwerking waren. Uiteindelijk is dit goed gekomen maar stonden er twee bedragen gereserveerd op de creditcard. Hier is een week later over gebeld, pas daarna heeft men de foute reservering ingetrokken. De oplader van de iPhone is blijven liggen, dit werd op de dag zelf geconstateerd ... een lost & found formulier werd ingevuld en opgestuurd. Ook hier pas nadat er een week later over gebeld is, werd er actie ondernomen waarbij de ipohe er nu nog niet is. ' s nachts was er in de bar amper bediening (een glazenspoeler en een ober) terwijl het erg druk was. We hebben vijftien minuten gewacht tot er eindelijk twee drankjes besteld konden worden Op maandagmorgen stond er een heel lange rij te wachten voor de ontbijtzaal zodat we van het ontbijt hebben afgezien, wel info aan receptie maar geen reactie van de receptioniste

KAmers en locatie waren prima

Aangenaam verblijf
    • Junior Suite met een Kingsize Bed en Toegang tot de Lounge

Het uitzicht van de kamer viel enorm hard tegen De douche was te klein (in de lengte), mijn partner meet 1,95m

Zeer lekker en verzorgt ontbijt Vriendelijk personeel Propere kamers

De locatie is ideaal!
    • Executive Kamer met Kingsize Bed met toegang tot de lounge

Geen antwoord gekregen op mijn vragen die ik vooraf gesteld had (late check-out, informatie over Antwerpen) Interieur was wat gedateerd en aan vernieuwing toe vloerbedekking was op verschillende plekken los. Ontbijt was lekker maar van 4sterren hotel had ik wel vers gebakken ei verwacht i.p.v. roerei uit warmhoudbak.

De locatie is ideaal!