Beoordelingen over Hof van Aragon 3-sterren

Mosdijk 1-6, 2500 Lier, België

#7 van de 7 hotels in Lier

Hotel is gedateerd en ruikt ook zo. Overal vloerbedekking. Chloorvlekken in vloerbedekking. Het was warm op de kamers en erg gehorig door krakende vloeren.

was goed , we hebben genoten van Lier!

wat betreft kamer: veel muggen, te kleine badkamer, geen mogelijkheid om je toilet artikelen in de badkamer te zetten, vloerbekleding niet zo net, de tuin: hadden we meer van verwacht

een mooie locatie, uitgebreid ontbijt, hotel op zich was groot

geen warm water in de douche
    • Standaard Eenpersoonskamer

geen warm water in de douche daarnaar gevraagd was het antwoord "dat men het water heel lang moest laten lopen voor het warm zou worden, het kwam van ver" …… ? zuinig met water omspringen ????

Het ontbijt was uitgebreid en heel vers.

De kamer! Verouderd en jammer dat er overal vloerbekleding lag.

Het ontbijt was uitgebreid en heel vers. We waren met de fiets en konden deze zonder problemen in het hotel zetten ook al was er geen parking.

Veel keuze aan ontbijt, vriendelijke bediening kamer was...
    • Standaard Eenpersoonskamer

Geen minibar op kamer en voor de hotelgasten voor die prijs mocht er toch een warme maaltijd voorzien zijn, smorgens vragen aan gasten of zij maaltijd willen hebben zo weet je wat je moet voorbereiden.

Veel keuze aan ontbijt, vriendelijke bediening kamer was zeer proper niets op aan te merken.

Aanrader

Vriendelijke ontvangst in een heel mooi decorum Nette heel ruime kamers met prima bedden Rustige omgeving al ben je midden in het centrum, alles wat je maar wil binnen wandelafstand Een aanrader van een veel traveller

Het ontbijt met overheerlijke koffie en alles wat je maar...

Er zou WiFi zijn en er werd een login en code gegeven. Maar WiFi werkt niet op de tweede verdieping

Het ontbijt met overheerlijke koffie en alles wat je maar wilt, de grote kamer en mooie badkamer, de goede ligging

Erg vies hotel , jammer dat ik nupas de beoordeling
    • Kleine Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Deze locatie mag niet worden aangeboden het ruikt erg muf , zeer oud meubilair, koude douche , warm water werkt slecht Er was niet eens behoorlijk bed in Was een opklap bed 😡😡😡 Dit hotel moet door Inspectie bezocht word En is Absolute geen 3 ster Mag denk ik als hostel aangeboden worden

Ontvangst via intercom vriendelijk

Goed voor een overnachting.
    • Extra Grote Tweepersoonskamer

Opknapbeurt gang ! Ontbijt goed. Ontvangst receptie kan vriendelijker.

Mooie grote kamer. Beddengoed, handdoeken in badkamer net en proper. Kamer kan opknapbeurt gebruiken. 2 persoonskamer met gelegenheid tot koffiemaken, maar slechts 1 koffie kopje aanwezig. Kamer 16, extra grote kamer, niet volgens beschrijving via booking.

• Beoordeeld op: 27 april 2018

We waren wel tevreden.

Het hele hotel is wel aan renovatie toe!

De kamers waren eerder verouderd, net als de ontbijtruimte! Het ontbijt was zeer goed, en het personeel was vriendelijk.

Een goed hotel, vlakbij het historisch centrum, een aanrader
    • Extra Grote Tweepersoonskamer

Alles was perfect in orde. Alleen is de akoestiek niet 100%. Laat arriverende en luidruchtige gasten, maken je soms wel wakker. Maar dat is natuurlijk wel een beetje eigen aan een historisch pand vrees ik, plus onze kamer was vlakbij de trap.

Een fijn weekend gehad, maar we gaan niet weer naar hotel Hof van Aragon

Op zich waren de kamers goed alleen de badkamer is aan de kleine kant, ze kunnen beter het bad er uit halen dan heb je een ruime douche. De kamers waren wel schoon maar de vloerbedekking was overal smerig!!

Het ontbijt was goed. Op zich waren de kamers goed alleen de douche aan de kleine kant

De inrichting is dringend aan vernieuwing toe.
    • Kleine Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

De inrichting is dringend aan vernieuwing toe. Het vasttapijt is vuil, versleten en ruikt muf. Het verwarmingstoestel in de kamer viel uit elkaar. Veel lawaai van andere gasten.

Goed gelegen hotel dat voldeed aan onze verwachtingen.

Geluidsisolatie kan veel beter: je hoort alles van de buurkamer.

Vriendelijk onthaal. We kregen een grotere kamer dan de geboekte. Ontbijt was lekker en uitgebreid maar iets te laat klaargezet. Wel met vriendelijke bediening.

Goed voor één nacht, niet langer.

Gordijnen niet op maat gemaakt en kapot. Matras en bed simpel. Uitgeleefde meubels. Klein TVtje, terwijl onze vrienden super grote hadden.

Ontbijt was goed. Moderne en supergrote badkamer. Koffie en thee op de kamer.

Prijskwaliteit was goed in een stadje dat het zeer het bekijken waard is.

Gordijnen: er ontbrak er een en de overige waren rafelig. Grote afstap na de badkamer. Naast het ontbijt is er niets te krijgen.

Ontbijt was goed, maar bij toename van het aantal gasten werd de variatie groter. De kamer was ruim en de bedden goed. Het eten in de plaatselijk horeca. "De Fransen pochen erop en de Belgen doen het gewoon en beter."

Een mooi en gezellig weekend in het mooi historisch centrum van Lier.

Er was geen deur aan het sanitaire gedeelte.

Prachtige ruime kamer in een historisch gebouw en vriendelijk personeel in het centrum van Lier. Het centrum op wandelafstand was ook een pluspunt.

Goed geslapen, maar weinig service in vergane glorie.
    • Grote Tweepersoonskamer

De vloerbedekking is zeer oud en buitengewoon smerig. Het ontbijt op zondag is , hoewel in hun eigen beschrijving op de kamer 7.30 uur vermeld wordt, pas mogelijk vanaf 8 uur. Daar is helaas geen mouw aan te passen. Weinig servicegericht.

Een heel eenvoudig hotel in het centrum van Lier. Ruime kamer, met prima bedden, tv, koffie en thee en goede sanitaire voorzieningen.

• Beoordeeld op: 7 december 2017

gekregen wat ik verwachtte

de spiegel in de badkamer hangt te hoog voor mensen kleiner dan 160 cm

Het ontbijt was zeer verzorgd en de rustige ligging en toch nabij het centrum is een pluspunt

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Niet voor herhaling vatbaar.

Er viel veel tegen, douche gaf geen warm water. In de gangen was het ronduit vies en het stonk. In de kamer hingen de gordijnen los van de rail. Bij melding over warm water kregen we te horen de kraan minimaal 10 minuten te moeten laten lopen? Ik vind dit niet kunnen. Er werd geen excuses gemaakt voor het ongemak. Daarnaast bleek er bij aankomst (18:30) geen gelegenheid om te eten.

Het bed was goed

• Beoordeeld op: 5 december 2017

heel centraal gelegen en prima voor een overnachting, meer mag je niet verwachten.

een extra hoofdkussen zou welkom geweest zijn. het extra donsdeken welke in de kast lag had geen overtrek, heel hygiënisch is dat niet. het hotel is aan een opfrisbeurt toe, vooral de vloerbekleding en een likje verf op plafonds en muren.

ontbijt was eerder basic maar wel lekker. grotere kamer gekregen dan welke we geboekt hadden. sanitair heel netjes. ook een goede matras.

Nooi meer!
    • Grote Tweepersoonskamer

* gevelverlichting was kapot - gebouw viel niet op * ingang lag om de hoek - niet aangegeven * receptioniste deed moeite om vriendelijk te zijn - maar het deed haar echt inderdaad moeite * gaf geen uitleg waar de kamer was - een zoektocht dus * gang was smerig - tapijt vol vlekken - en het stonk * Bedverlichting hing uit de muur * niettegenstaande we geboekt hadden met 2 personen, stond er 1 kopje en 1 glas. Toen ik receptie belde kreeg ik als antwoord dat ze niet verplicht waren om uberhaupt iets te plaatsen, dus ik mocht al blij zijn * tv werkte niet - achteraf bleek dat de afstandsbediening geen batterijen had * siliconen rand van bad was half afgepeld * ik heb ook van alles foto's genomen, mocht het u interesseren

Het feit dat het dicht bij de markt lag.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

zeer originele locatie
    • Kleine Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Ontbijt was goed; goed brood; verse jam; De kamer is zer ruim met een perfect functionerende badkamer met bad en separaat een douche. grote flatscreen op de kamer en tevens een groot bureau om aan te werken

• Beoordeeld op: 9 november 2017

waren in lier voor zoektocht. Ligging speelde bepalende rol.
    • Kleine Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Spijtig dat er geen frigo op de kamer was. Wij drinken graag glaasje cava op de kamer. badkamer was toch wel erg klein.

Kamers zijn trendy ingericht - ligging is gunstig - ontbijt was heerlijk - personeel vriendelijk.

Was wel ok voor één nacht maar ik zou het niet aanbevelen bij vrienden of familie.
    • Kleine Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Kamer was een beetje verouderd, hotel mag wel es opgefrist worden. Geen thee of koffie op de kamer (zou wel mogen voor die prijs) en de man aan de receptie liet ons tweemaal betalen voor dezelfde kamer en gaf ons dan ook nog eens tien euro te weinig terug.

Ontbijt was lekker en uitgebreid (vriendelijke bediening), ruime kamer (voor tien euro extra), goede locatie in rustige buurt.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Leuk historisch pand aan de gracht ( vroeger was het een meisjeshuis ) .

Kamer; verwarming kapot, gordijnen haken eraf. Vergane glorie. Parkeren van de motoren op de stoep.

Goed uitgebreid ontbijt in een mooie authentieke zaal. Heerlijk bed!

Prima; netjes, aangenaam, comfortabel. Kleine minpuntjes (geen deur tussen badkamer en slaapruimte)
    • Extra Grote Tweepersoonskamer

Er was geen deur tussen badkamer (wc) en de kamer zelf. Dit vonden wij een minpunt :-) Setting aan het ontbijt was speciaal; het is een oud klooster en in de ontbijtzaal kan je dat zien; op zich prima! Maar er stond ook een christelijke radio op (met een kerkelijke mis) en dit is niet voor iedereen weggelegd :-)

Kamer was heel mooi en karaktervol. Locatie is geweldig! Personeel was vriendelijk & flexibel. Ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Slechte prijs kwaliteit gezien de staat van het onderhoud

Aantal zaken zijn aan vernieuwing toe. Nachtlampje defect. Rookmelder defect. Afstandsbediening defect. En in de badkamer loskomend voegsel bij het bad

Ontbijt was goed. Authentieke kamers waren zeer mooi

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

In orde, maar niet speciaal

Wij hebben er een nacht doorgebracht met een groep vrienden na ons huwelijksfeest. We hadden in totaal toch wel een 7-tal kamers gereserveerd. Ik had toch ergens verwacht dat er voor ons als net gehuwd koppel een attentie zou gegeven worden in de kamer of bij het ontbijt. Dit is een attent gebaar. Of toch op zijn minst gelukwensen van het personeel, dat kost helemaal niets. Helaas heeft er niemand ons aangesproken. Het ontbijt was in orde maar niet geweldig. Toen wij tegen 10 uur gingen ontbijten waren er al geen eitjes/spek meer te krijgen. Dit zou zo gezegd weer aangevuld worden maar is niet gebeurd. onze kamer was zeer ruim maar de lakens waren niet van aangename kwaliteit. De ruime badkamer met groot ligbad is fantastisch! Een deur om het toilet af te sluiten zou echter een pluspunt zijn.

De ruime badkamer met groot ligbad.

Prima verblijf in het centrum van een oude stad.
    • Kleine Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Eigenlijk niks. Een mooi hotel om Lier en Antwerpen op je gemak te bekijken. Lier is wel iets kleiner dan verwacht en buiten het centrum een gewone Belgische stad.

Prima verzorging, leuk en vlot personeel, goed ontbijt, stevige bedden, schoon. Oud pand, goed onderhouden, ligt midden in het absoluut aan te raden centrum, voor een goede prijs. Met de trein zo in hartje Antwerpen. Parkeren buiten het centrum (afhankelijk van waar je parkeert) tussen de vijf en tien minuten lopen. Ook tussen de gratis parkeerplaatsen en het hotel.

Tegenvaller maar 1 dag gebleven!
    • Grote Tweepersoonskamer

Heel oubollig, slecht onderhouden hotel! Sanitair in slechte staat en vast tapijt was volledig onder de vlekken. Gordijnen zaten volledig onder stof en de spinnenwebben waren massaal aanwezig in de kamer.

Enkel het standaard ontbijt was nog te doen!

• Beoordeeld op: 20 september 2017

eenmalig!
    • Kleine Eenpersoonskamer

redelijk verouderd (hier en daar tekenen van slijtage) kil, geen verwarming douchekraan aaneengeplakt met tape prijs/kwaliteit niet evenredig

ontbijt

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Ontbijt zag er prima uit
    • Kleine Eenpersoonskamer

Een beetje groezelige kamer, klein en het stonk erg naar riool lucht. Toilet zat nog vol met achterblijfselen van de voorganger.

Ontbijt zag er prima uit

Dit hotel is zeker aan te raden.

Nog een dag langer kunnen blijven!!

Mooie, nette kamers. Badkamer perfect. Avondeten en ontbijt erg verzorgd en ruime porties. Vriendelijk onthaal en hotelpersoneel.

Lier is een leuk stadje, niet te groot, en dat maakt alles goed.

Lawaai van een trouwfeest in de zaak. Best de gasten die er niets mee te maken hebben aan een kamer geven aan de waterkant waar geen muziek of toch veel minder te horen zal zijn.

Toilet gescheiden van de badkamer

Wel mooi en rustig gelegen.
    • Kleine Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

kamers waren piepklein en met vast-tapijt wat wij niet zo hygiënisch vonden.

Het ontbijt was goed, maar er werden zaken die op waren niet aangevuld (roerei)

Het ontbijt was OK maar de ontbijtzaal was niet erg net en...
    • Kleine Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Het ontbijt was OK maar de ontbijtzaal was niet erg net en verdient zeker een renovatiebeurt. Het vasttapijt was ronduit vuil en veel plaatsen versleten. Ook in de kamer was het niet echt netjes, de schuifdeur naar het zeer kleine badkamertje was kapot en de verf van het dakraam schilferde af.

Parking op de vismarkt vlakbij mogelijk.

Hotel is aan vernieuwing toe. Er hing een penetrante putjesgeur over de hele gang toen we 's ochtends uit onze kamer kwamen.

Parking op de vismarkt vlakbij mogelijk.

Ideaal voor een kort verblijf in en rond Lier

Badkamer was wat krap (opstelling van het toilet tov het wasbakje; kamer gaf een beetje afgeleefde indruk; badkamer was netjes, maar wat oplapwerk is misschien nodig.

Ligging; nabijheid van een (betaal)parking; goed & correct ontbijt

Ideale locatie om Lier te verkennen
    • Kleine Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Alles perfekt maar met lichtere kleuren werken zou de kamer en het geheel frisser en romantischer maken

Goed ontbijt en hebben een upgrade gekregen naar een ruime kamer. Doel van de boeking was dat wij naar een trouwfeest zijn geweest

Erg goede ligging, parking in de nabijheid, goed ontbijt, kamers en hotel met verouderd comfort.

Kamers zijn voldoende ruim maar niet meer up-to-date. Badkamer erg basic. Salonnetje op de overloop is heel aftands, met doorgezakte zetels.

Verzorgd ontbijt, ruime keuze en vers. Voldoende ruime kamers.

Ik kreeg een upgrade naar extra grote kamer aangeboden!
    • Grote Tweepersoonskamer

Ik kreeg een upgrade naar extra grote kamer aangeboden! Ontbijt is zeer lekker en er is een uitgebreid buffet dat regelmatig aangevuld wordt. Zeer behulpzame eigenaar.

goed maar ook niet meer

de kamer die ik had heeft een goede opknap beurt nodig. - deur badkamer was stuk, - behang van de muren - tapijt is totaal versleten.

het was goed gelegen kort in het centrum. het ontbijt was lekker en voldoende

De persoon die het ontbijt verzorgde was vriendelijk en deed...

De directeur was was nors . De kamer was ver van netjes. De douchekraan was met tape vast geplakt

De persoon die het ontbijt verzorgde was vriendelijk en deed zen best

Slecht onderhouden kamers. Geen waar voor je geld.

Tapijt met vlekken, uitgerafelde badhanddoeken, afgeschilferde verf van ramen, afstandsbediening tv werkte niet, niet goed geïsoleerd.

Centrale ligging

Heb gekozen in functie van de prijs en meer kan er niet verwacht worden.
    • Kleine Eenpersoonskamer

Ik had een kleine kamer geboekt en de kamer was idd zeer klein. Maar alles was wel aanwezig: toilet, douche, tv, wifi. Was ook rustige ligging: heb met open raam kunnen slapen.

Het ontbijt was heerlijk.

Goed voor één keer, maar ze zien ons niet meer terug!

onvriendelijk aan het onthaal, kamers heel oud en niet proper, vlekken op de grond

Alles was heel verouderd, echt basic, basic! Ontbijtruimte was heel oud, ontbijt ook heel basic. Voor een glaasje cola betaalde ik 2.30 euro!!!!!!!!!!!!

Prijs/kwaliteit is dit ok en de locatie was héél goed. Niet ver van het centrum en héél rustig.
    • Kleine Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Het onthaal was niet onmiddellijk positief, maar werd ruimschoots goedgemaakt door de vriendelijkheid achteraf en het verzorgde ontbijt. Het duurt idd. heel lang om warm water te krijgen in de douche, maakt deel uit van "vergane glorie;-)"

het hotel is vergane glorie, een historisch gebouw met een verhaal. Het hotel is goed gelegen, dichtbij centrum, wij sliepen langs straatkant en het was toch rustig en stil. Het ontbijt was verzorgd, lekker, alles was aanwezig en vers. In tegenspraak tot eerdere reviews waren wij achteraf positief over ons verblijf. Voor deze prijs waren onze verwachtingen ingelost.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

voor herhaling vatbaar!!

heel verzorgd en lekker ontbijt, supergrote mooie kamer! het parkeren was een beetje zoeken maar ligt uiteindelijk heel dichtbij als je het weet ! vriendelijk onthaal!

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Was een aangenaam verblijf
    • Kleine Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Veiligheid kan iets beter zoals stopcontacten repareren en een houder in de douche zou ook handig zijn voor zeep op te kunnen zetten en vond de kamer persoonlijk iets te klein voor met 2 te zijn voor derest heel tevreden en goed ontvangen

Heel vriendelijk personeel

Het ontbijt was oke.

Kamer. Duffe geur. Vuiler gordijnen en tapijt. Bedlinnen was oke...badkamer (schimmelranden) haardroger was super vies. Bij kamer bij vrienden was de vensterbank er af. Opfrisbeurt nodig.

Het ontbijt was oke. Gewoon standaard maar de ruimte was niet zo fris...donker. Veel tapijt en spinnenwebben. Er mocht wel eens afgestoft worden.

zwaar tegengevallen
    • Kleine Eenpersoonskamer

Eigenlijk alles. Hotel kan blijven, maar moet dringend vernieuwen.

Ouderwets, verschrikkelijke geur in het hele gebouw. Ontbijt was zeer matig en het absolute minimum. Bijkomend -->spek en ei was lauw. Maar zeer primitief

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

De zeer ruime kamer en de uitstekende ligging!

Het bed was zeer goed maar ook leuk zou zijn geweest een boxspring (als tip) en eventueel een deur tussen de slaapkamer en de badkamer.

De zeer ruime kamer en de uitstekende ligging!

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Misschien goed voor de feesten die ze er geven maar als hotel een echte afknapper
    • Kleine Eenpersoonskamer

zeer koele ontvangst, vuile kamer, chips en haren van de vorige lagen nog in het bed, in de gang lag zelfs vuil bestek op de grond, bruin stinkend water kwam eerst uit de kraan, telefoon kapot, kaders hingen los, alles was er stuk, hier kan nog iets mooi van gemaakt worden maar nu is het niet onderhouden en versleten en dringend aan restauratie toe, dringend ploeg klusjesmannen en poetsdames gevraagd, alles hing er los, in de eetzaal schilderijen met gaten in, behang dat losfladdert , vloerbekleding die losstaat enz.

eigenlijk niets, blij dat ik er maar 1 nacht geboekt had

• Beoordeeld op: 22 april 2017

Aangenaam vertoeven met uitgebreid ontbijt.
    • Kleine Eenpersoonskamer

Voor mij valt er niets tegen, het is wel een zeer oude gebouw maar al die eiken balken dat heeft wel iets.

De vriendelijkheid van de mensen spreekt me het meest aan. Het ontbijt is royaal en zeer goed. Het is aangenaam vertoeven en kom er graag en de prijs is zeer goed.

goed voor één nachtje

In de gangen heerste ofwel een rioolgeur ofwel een rookgeur. Ook in de kamer overheerste een rioolgeur als de dop van de lavabo of bad omhoog was. De badkamer was heel mooi, maar stond in contrast met de rest van de kamer die wat gedateerd was. Er was ook geen deur tussen de kamer en badkamer, laat staan het toilet.

De ligging in het centrum van Lier.

• Beoordeeld op: 18 januari 2017

zeer ruime kamer, goede en rustige locatie

de kamer was netjes, maar de gordijnen op de kamer zijn zeer slordig en misschien wel aan vernieuwing toe. de ontbijtruimte is niet zo gezellig. Het geheel komt wat oubollig over, en mag hier en daar wel wat opgefrist worden.

zeer ruime kamer, goede en rustige locatie

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Eenvoudig maar prettig hotel.

Kamer is toe aan wat restyling. Verhouding prijs-kwaliteit niet geheel in balans.

Prima ontbijt, sfeervolle ontbijtruimte. Toilet op de kamer apart van de badkamer. Ruime badkamer. Heel rustig.

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Niet tevreden over kwaliteit voor de prijs die je moet betalen
    • Grote Tweepersoonskamer

Er ontbrak een overgordijn in de badkamer en het licht viel regelmatig uit. Er waren ook verschillende lampen die kapot waren en dat was al bij ons vorig verblijf..

Ontbijt was ok

Was ok maar niet goedkoop.
    • Kleine Eenpersoonskamer

In de douche bleef het water minutenlang koud waardoor heel veel water moest verspild worden. Ik vind dat voor een tweede nacht een korting zou moeten gegeven worden, maar dat was niet het geval. De kamer moet niet gekuist worden en lakens niet ververst.

Ik kan het ontbijt niet beoordelen omdat ik het heb gemist. Lag zeer laat in mijn bed, dit is ook de reden van mijn verblijf in het hotel.

• Beoordeeld op: 3 november 2016

zeer matig, doch vriendelijke mensen
    • Kleine Eenpersoonskamer

de stank in de gangen en in de kamer, er hangt een soort van putlucht de douche temperatuur wisselt uit zichzelf van temperatuur dekbed was mij te benauwd bedlampjes matig verlichting zeer spaarzaam, niet sterk genoeg

ontbijt uitstekend uitzicht mooi op de kerk het bed

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Karakter kamers die netjes en voorzien zijn van al het...
    • Kleine Eenpersoonskamer

Badkamer is zeer klein, vanaf het toilet kan je je tanden poetsen. Douche/bad was wel groot.

Karakter kamers die netjes en voorzien zijn van al het nodige. Verzorgd ontbijt.

• Beoordeeld op: 20 september 2016

Jammer genoeg niet voor herhaling vatbaar, we hadden hier zo naar uitgekeken.

we zijn om 01.00 's nachts uitgecheckt wegens overdonderend nachtlawaai van een feest in het hotel en 150 km. terug naar huis gereden. We wachten nog op terugbetaling.

De professionele manier van aanpakken door de nachtmanager toen wij uitcheckten.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

Héééééél matig hotel

In het hotel géén airco, dit kan.... Maar op de kamer was het snikheet, ramen open gezet en de deur van de kamer om zo een beetje wind te krijgen ter afkoeling. Het hotel ligt aan de binnen Nete (een stilstaand water) dus een kweekvijver voor muggen....... Geen muggenraam te zien, gevolg een slapeloze nacht door de zoemende beestjes en de hitte. We zijn de dag nadien zelf een ventilator gaan kopen bij "Blokker" (+/- 25 €) dit is toch géén grote investering voor een hotel denk ik. Ook hebben we ons dan een muggenstekker aangekocht voor de 2de. Nacht Toen we dit melden aan de receptie kregen we te horen dat er een muggenstekker diende aanwezig te zijn op de kamer en indien dit niet het geval was, hij zou meegenomen zijn door de vorige gast............. Indien het niet aanwezig was, konden we terug beneden aan de receptie er eentje komen afhalen. Sorry, maar ik denk niet dat het aan de gasten is, om te controleren of alles aanwezig is op de kamer. Dit is een héél matig hotel, basic kamer, basic ontbijt. Ik ben er van overtuigd dat er véél betere hotels of bed & breakfast zijn in Lier waar we de volgende keer gaan logeren.

• Beoordeeld op: 12 augustus 2016

Alles met de glimlach!

Er was geen koffie of thee op de kamer.

De zeer ruime kamer en het vriendelijke personeel maakten ons verblijf extra fijn. Onze fietsen stallen, info over het stadje, langer op de kamer blijven omdat dochterlief de nacht voor ons vertrek ziek viel... niets was hen te veel!

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Een aangenaam verblijf, een goed hotel voor kortverblijf.
    • Grote Tweepersoonskamer

Beneden is alles wat verouderd, het tapijt vertoonde heel wat slijtage.

Het ontbijtbuffet was meer dan voldoende, alles was vers. De kamer, badkamer en toilet waren ruim en net.

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Grootste kamer ooit bij een citytrip.

de betaling bij het uitchecken: de receptionist kende de kamerprijs niet juist meer en deed ook geen moeite om de outprint van onze reservatie te raadplegen.

Locatie. De grootte van de kamer.

perfect voor een overnachting naar een avondje stappen

er kwam geen warm water uit de kraan

zeer rustig gelegen met ruime en vrij goedkope parkeergelegenheid vlakbij

Aangenaam zowel het hotel als de ligging . Zeer rustig !

Ontbijt was volledig naar wens en kamer was ruim en netjesaa

Ontbijt zeer uitgebreid!

Ontbijt zeer uitgebreid!

makelijke inchekken

makelijke inchekken

prijs kwaliteit een aanrader

de locatie ook heel, goed bed en kraaknet, vriendelijk bij het ontbijt,

Kom hier niet meer terug

Geen sfeer in het hotel

De ongedwongen vriendelijke sfeer van iedereen binnen het...

De ongedwongen vriendelijke sfeer van iedereen binnen het hotel en de feestzaal 😉

De kamer en het ontbijt

De kamer en het ontbijt MVG Mr Brulmans