Beoordelingen over Hotel Restaurant D'Hofstee 2-sterren

6,4

5,3

5,2

5,7

nooit meer naar daar!!!!!

kamers waren niet echt proper schimel badkamer! het ontbijd viel echt tegen geen keuze brood gewoon 4 sandwiches en een schaaltje met een sneetje ham en kaas nog nooit meegemaakt !!

mooie ge bouw maar niet echt proper!

Lokaties voor ons goed vermits we de fietsen bij hadden en...

Ontbijt:4 overnachtingen en 4Xsandwiches met een schijf kaas of ham, geen yoghurt of fruit. Zeer donkere zaal en nieuwe uitbouw werd niet gebruikt. Wi-Fi was er niet. Kamer kon wel wat opfrissing gebruiken

Lokaties voor ons goed vermits we de fietsen bij hadden en vlug aan zee of Brugge waren. Goed om te fietsen leuke trips gemaakt

Prima twee sterren hotel

Bedden waren hard. Geen dekbed alleen laken en deken. Badkamer veel stof en spinnenwebben.

Ontbijt prima. Fijn dat er een koelkastje is. Parkeren voor de deur erg fijn!

Er was voldoende parkeerplaats en het personeel was...

De kamers zijn verouderd wat op zich geen probleem is wanneer alles proper is maar dit was niet het geval. Er waren overal spinnenwebben en spinnen, wc niet proper, lakens met gaten, een muffe geur in de kamer. De prijs is te hoog voor deze accommodatie.

Er was voldoende parkeerplaats en het personeel was vriendelijk.

Deze zou ik niet aanraden.

De kamer en badkamer waren echt vuil. Vuil op de grond, in de hoeken en stofnetten overal. Het ontbijt bestond uit 3 sandwiches p.p. Er stond een potje op tafel gevuld met zoet en smeerkaas. Bij sommige smeerkazen kwam de kaas uit de verpakking. Dit is uit den boze naar voedselhygiëne. De schuifdeur van de badkamer was kapot, die viel bijna van de muur.

Bij het ontbijt werden we bediend door een vriendelijke oude dame.

Met de fiets wegkunnen

Slecht ontbijt,kamer ,deur badkamer helemaal stuk,niets te doen in het restorant,triestige kamer,gelukkig konden we tot laat met de fiets wegblijven,honden toegelaten op de kamer wat de hygiene geen goed doet

Met de fiets wegkunnen

Bij aankomst was er niemand om ons te ontvangen. Betaling moest bij aankomst gebeuren. Kamers mogen een opfrissing krijgen

Rustige plaats, eigenaar nogal afstandelijk. Van ontbijt meer verwacht, goed om één dag je te zijn als tussenstop

Ontvangst en ontbijt , je verwacht toch in een oude hoeve een eitje bij het ontbijt en de ontvangst was zonder meer belangrijk als betaling zonder enige vorm van vriendelijkheid of interesse.

Het restaurant is prachtig binnenin.

heeeeel slecht niet zoals voorgesteld !!!!!

bijna alles , lig tegen grote baan dus geen nachtrust , was zelfs heel slordig onderhouden . deur badkamer stuk , deur kleerkas bijna uit elkaar . Spinnenwebben overal te vinden .

er was niks dat ons beviel . deur doorgang badkamer stuk .niet voldoende onderhouden .

Het ontbijt was simpel en gewoon goed .

Het ontbijt was simpel en gewoon goed . Het eten in het restaurant was heel goed en lekker . Het personeel was behulpzaam en vriendelijk. Wij zouden daar zeker eens terug gaan .

Helemaal niks

De bedden waren zo hard als beton de douch was vies overal haren en stof ! Ontbijt 6 broodjes en lag ham en kaas (met een vieze zwarte haar ) was gewoon te slecht voor woorden

Helemaal niks

Vriendelijke bediening bij ontbijt.

Kamer met felle geurhinder van sanitaire aflopen. Verouderde accomodatie Zeer slechte isolatie en kamers dus super gehorig. Zwakke verlichting en te dunne hoofdkussens

Vriendelijke bediening bij ontbijt. Lekkere koffie

Vriendelijk personeel, grote parkeerplaats, lekker eten in...

Harde matrassen, veel lage plafonds en balken. Hoofd kwam tegen het douche plafond en de douche kwam op schouderhoogte

Vriendelijk personeel, grote parkeerplaats, lekker eten in het restaurant

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Net 60 geworden maar nog nooit van mijn leven zo slecht gelogeerd.

Weinig hartelijke ontvangst. Moesten onmiddellijk betalen (nu begrijpen we waarom). We sliepen in kamer 6. Geen lamp in de luster voor onze kamerdeur. Kleine radiator die de kamer amper kon verwarmen. In de badkamer geen verwarming. Water van douche bleef staan en afvoerputje stonk. Vuile douchedeur. Ook de lavabo liep niet door zodat vuil water er bleef in staan. Aftandse vloer, plafond en muurbekleding. Slaapkamerraam is eigenlijk een deur zonder bescherming: levensgevaarlijk! Ontbijt op zondagochtend: enkel enkele oudbakken sandwiches (uit een plastic zak?), 1 sneetje hesp en 3 sneden kaas, glas fruitsap uit bric, .... Gewoonweg: schandalig!!!! Hoe kunnen wij onze 90 euro terugvorderen?????

Het gebouw op zich is erg charmant langs buiten. In het restaurant zijn heel wat authentieke elementen van de vroegere schuur behouden.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Niet goed.

De kamers zijn dringend aan renovatie toe en het ontbijt was goed enkel de sandwiches kwamen waren voorverpakte van de aldi en de koffie na het avond eten moesten we bijna 30min op wachten.

Het avond eten was lekker maar veel te duur.

Het hotel lag vlak bij de zaal waar wij een trouw hadden:...

Het hotel is ouderwets, donker en er is weinig charme. Het matras was ok, de kussens echter plat.

Het hotel lag vlak bij de zaal waar wij een trouw hadden: hierdoor hebben we gekozen om, ondanks de negatieve beoordelingen, toch in dit hotel te verblijven. De kamer en badkamer waren redelijk schoon.

Geen tweede keer !!!!

Ontvangst (?)Eerst betalen !!!Extra sleutel kon niet , terwijl wij naar verschillende activiteiten gingen.Restaurant was vroeg gesloten ,niets te drinken . Op de kamer , lege minibar . Voor ontbijt , bijschuiven aan tafel van een familie bijeenkomst . broodjes met kaas en hesp. Geen yoghourt , geen eitje , geen fruit ....

Terug naar huis !!!!

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Hier komen we zeker niet meer terug, tenzij dit pand een volledige renovatie ondergaat!

We hebben hier een overnachting geboekt om na een trouwfeest te kunnen overnachten. Het was dichtbij, maar hier is alles dan ook mee gezegd. De kamer en badkamer waren ouderwets, met stofnetten her en der. Gelukkig was de douche warm met een goede straal. De bedden zijn redelijk hard, met uitgeleefde hoofdkussens die geen steun boden. Goed, we waren doodop, dus ça va. Nu naar het ontbijt: koffie was lekker, de pistolets waren krokant, maar het beleg was zeer beperkt: 2 sneetjes kaas en ham, klein potje confituur en kleine brikjes choco. Goed om een eerte honger te stillen, maar zeker niet meer dan dat!

hotel was zeer dicht bij de feestzaal waar we moesten zijn

Badkamer niet erg proper/ Douche stonk ook we werden niet echt vriendelijk onthaald konden niet met bankcontact betalen

hotel was zeer dicht bij de feestzaal waar we moesten zijn ruime parkeermogelijkheid

• Beoordeeld op: 14 september 2017

nooit meer.

Kamer was niet proper, overal spinnenwebben Ontbijt was schandalig, geen brood, enkel malse sandwiches van den Aldi, beleg was ook heel pover. kamer met onbijt is nog geen 50 euro waard en hier moet je 90 euro voor betalen.

Is niet voor herhaling vatbaar.

Ontbijt: onvoldoende broodjes per tafel. Wanneer je er bij vroeg werden deze niet met volle goesting aangevuld. Hygiëne van de badkamer. Geen goede geluidsisolatie. Geen stop in de lavabo, bij melding was dit een gekend probleem. Maar er werd blijkbaar niet voor een oplossing gezorgd.

Wij boekten dit hotel om te overnachten na een trouwfeest.

Kamer is dringend aan vernieuwing toe. Hygiëne kan echt wel beter. Er zaten gaatjes in het kussenovertrek. Jammer dat zo'n kleine dingen niet gezien worden. Als ontbijt kregen we erg droge sandwiches. Jammer want er valt iets te maken van het hotel!!

Wij boekten dit hotel om te overnachten na een trouwfeest. Voor enkele uren is het ok, ik zou het niet aanraden om hier voor langere tijd te boeken.

Veel te duur voor wat je krijgt

Pover Ontbijt: paar sandwiches en wat beleg Prijs: véél te duur voor deze kamer! Ouderwetse kamer en niet echt proper Wc maakt superveel lawaai bij doortrekken, minuten aan een stuk

Kamers sterk verouderd, badkamer duidelijk last van vocht.

Kamers sterk verouderd, badkamer duidelijk last van vocht. Ontbijt zeer basic. Voor ons ok als logement na trouw, maar geen aanrader voor wie er even ontspannend tussenuit wil.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Leuk voor één nachtje!

- zeer karig ontbijt - eigenaars weinig communicatief - honden worden toegelaten in het restaurant - bij aankomst op de parking 2 grote honden die nogal lawaaierig aanslaan - mits wat kleine aanpassingen kan dit hotel nog eens zo gastvrij overkomen

mooie binnenplaats, stemmig hotelletje

ontbijt was pover

Het ontbijt viel tegen. Was veel te weinig. Er hoeft voor mij niet veel keuze te zijn maar ik eet wel graag voldoende en we hadden slechts 1 pistolets per persoon. Dat is wel heel triestig.

De kamer was in orde.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

ideale uitval basis zowel richting kust of richting brugge

er was niks wat mij tegen viel !!

de prijs kwaliteit was prima ,zowel het ontbijt als ook het eten in het restaurant en het personeel was zeer vriendelijk , parkeer gelegenheid meer dan voldoende,als ook een bushalte kortbij en een goede verbinding richting kust

Hotel kwa prijs 👍Maar beneden alle pijl kwastje water uit de kraan ,en ontbijt zielig

Harde kussens , kraantjes water was put water heb zelf een staaltje water mee genomen, en dan koop je daar een fles water 9€ voor je medicijnen in te nemen !!! WiFi !!!? Ontbijt zielig vraag dan daar iets meer ! Eten duur + dranken 11€ omdat je formule eten Classic neemt was er gewoon verplicht voor 2 x de drank te nemen vriend drinkt nooit alcohol de grootste zielige bedoening ooit .voor paaszondag nog zelf geen eitje en er waren nog mensen die niet tevreden waren .

Niks ,

Hotel kan mits kleine goedkope aanpassingen een hoop verbeteren.

Licht op de kamer en de gang: zouden lampen door warm led moeten vervangen..de investering is direct terugbetaald en er is "licht". Geluid van water WC: zouden binnenwerk moeten nakijken...het probleem is dan verholpen en water rekening zal minderen..nu moesten we de WC kraan open en weer dichtdraaien. Restaurant neemt enkel cash; bij navraag konden we toch met creditcard betalen omdat we hotelgasten waren (niet standaard). Muziek in restaurant (constant Tom Jones achtig)...zouden gewoon Nostalgie of soortgelijke zender moeten opzetten. Algemene indruk qua hygiene buiten: Halen best het plastic afval uit de vijver om er dan wat goud vissen in te zetten. Zouden gordijnen van de persoonlijke vertrekken naast de inkomdeur mogen laten reinigen of wegdoen.. indruk!

De bereidwilligheid van het personeel. Goeie parking. Geen lawaai van toch wel een drukke baan.

• Beoordeeld op: 1 november 2016

prijs kwaliteit heel goed

Propere kamer , klassiek. prijs kwaliteit zeker in orde . Het was een gewoon ontbijt dat in orde was met boterhammen kaas en vlees , confituur ,choco , Speculaas pasta , glas fruitsap en kannetjes koffie. De mevrouw die het ontbijt deed was super vriendelijk en de uitbater is ook langs geweest om te vragen of alles in orde was . die mensen verdien naar mijn inzicht meer punten dan andere mensen soms geven . alles was in orde in mijn verblijf .ik kom zeker nog terug

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Lekker diner

Ontbijt, had uitgebreider gemogen. Weinig vleeswaren, geen keuze brood en ik miste een eitje.

Lekker diner

• Beoordeeld op: 12 september 2018

'

Vloer was heel stoffering...

't eten was zeer lekker..

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

niet voor herhaling vatbaar

ontvangst ontbijt

neen

goed voor een nacht of twee

onbijt was basic maar wel genoeg

Gewoon

Kamers waren wat verouderd , en wat aan vernieuwing toe ook in de badkamer

De ligging, de gehele omkadering, een super ontbijt en een...

Geen airco en geen vliegenramen

De ligging, de gehele omkadering, een super ontbijt en een heerlijk driegangenmenu voor zeer democratische prijs!

De ligging van het hotel is goed.

Er was geen deur aan de badkamer.

De ligging van het hotel is goed.

Ontbijt en kamer ondermaats.

Ontbijt en kamer ondermaats.

Er was geen Wi-Fi en de man die ons ontvang de was...

Er was geen Wi-Fi en de man die ons ontvang de was onvriendelijk De kamer lag onder een laag stof + spinnenwebben in de hoeken

Weinig lawaai Goed Restaurant en goed ontbijt.

Het bed.

Weinig lawaai Goed Restaurant en goed ontbijt.

geel hoed in hoed bening

het is jamer dat geen bus zijn

geel hoed in hoed bening

Vuil,het ontbijt was slecht niets was vers

vooral de locatie was voor ons zeer interessant, wij hadden...

vooral de locatie was voor ons zeer interessant, wij hadden vlakbij een trouwfeest

Goede ligging , dichtbij Brugge en de kust

Goede ligging , dichtbij Brugge en de kust

Nooit meer

Hygiëne bed en lakens dringend nood aan vervanging

Goed genoeg voor 1 overnachting

Kussens, douch

Ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Niet voor herhaling

De badkamer de do he stond vol schimmels en fiese guer op de kamer

Het Eten was goed

Vriendelijke bediening

Kamers en bedden aan renovatie toe

Vriendelijke bediening

Een teleurstelling, zeker qua prijs-kwaliteitverhouding.

Ontbijt stelde niet veel voor, kamer was slecht afgewerkt, vloer was vuil, er lag veel stof op de nachtkastjes.

De bereikbaarheid was goed en personeel was aardig en...

Her ontbijt viel tegen

De bereikbaarheid was goed en personeel was aardig en behulpzaam

Beperkt ontbijt.

Beperkt ontbijt. Ik miste fruit.

Niet nog eens ondanks vriendelijk personeel.

De bedden waren hard. De kamers heeeeel oud en niet onderhouden. Ontbijt was karig en zelfs een beetje oud krentenbrood

Heel vriendelijk personeel.

Een tegenvaller

Ontbijt matig. Kamer klein zonder makkelijke stoel, bed matras was slecht met een diepe kuil.

Eigenaar was vriendelijk en correct

Dunne lakens.

Dunne lakens. Dunne muren. Wat ouderswets

Rustig,klassiek

Het water in de sanitaire ruimte had een rare geur (eigen zuiveringsinstallatie??)

Ruime kamer - mooie hoeve.

Duur voor wat je krijgt

Ontbijt was ondermaats. Meubels in de kamer waren afgeleefd. Water van de douche liep met moeite weg. Scheuren in de lakens.

Landelijk tussen de koeien

Extra kussen en een hor zou fijn zijn

Gratis parking, rust

OK voor één korte nacht

Alles heel simpel

• Beoordeeld op: 14 november 2016

De maaltijden waren goed.

Er was geen Wifi en geen haar fohn.

De maaltijden waren goed.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Ontbijt was ok.

Verlichting en electriciteit liet te wensen over. Donkere kamer, zeer basic.

Ontbijt was ok.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Aangenaam,

ALLES WAS IN VERHOUDING MET WAT JE BETAALD

• Beoordeeld op: 21 september 2016

parkeerruimte, rustige omgeving,

Geen mini-bar, beperkt ontbijt . Hotel duidelijk aan renovatie toe . Duur voor wat er werd geboden .

parkeerruimte, rustige omgeving,

• Beoordeeld op: 28 oktober 2015

Zeer Dicht bij de zaal waar het feest was waar we moesten...

Hygiëne was zeer ondermaats, vuile badkamer, vuile spiegels, het rook niet proper Ontbijt was rampzalig: potjes confituur waren vervallen, 2 sneetjes kaas. Duur

Zeer Dicht bij de zaal waar het feest was waar we moesten zijn

• Beoordeeld op: 25 juli 2015

Geen gastvrij ontvangst.

Geen gastvrij ontvangst. Zeer gehorig (je hoort de buren snurken) Kussens zo plat als een dubbeltje. overal spinnenwebben op de kamer. Ontbijt zeer beperkt.

• Beoordeeld op: 25 juli 2015

in omgeving van het hotel kan men niet veilig wandeling...

in omgeving van het hotel kan men niet veilig wandeling maken omdat het hotel aan de grote baan ligt, daarentegen is men met de auto op mum van tijd in belangrijke badplaatsen

• Beoordeeld op: 22 juli 2015

Matras was goed

De ontvangst van de gastheer te weinig uitleg De fietsenstalling niet overdekt Weinig comfort hoofdkussen Geen keuzen in het ontbijt iedere morgen hetzelfde. TV nogal klein De prijs Goed voor een nacht

Matras was goed Ruime parking Nogal centraal gelegen zowel om te fietsen Kamer gelijkvloers

• Beoordeeld op: 22 juli 2015

De locatie ,de rustieke uitstraling van restaurant en hotel...

wij hadden een kamer (goed) met raam naast de hondenkennel en vuilbakstalling , een beetje teveel vliegen.

De locatie ,de rustieke uitstraling van restaurant en hotel en een vriendelijke ontvangst.

• Beoordeeld op: 2 juni 2015

Goed hotel, mooie lokatie.

Hotel ligt dicht langs een doorgaande weg, zodat je wel wat verkeer hoort langs komen, maar heeft ons niet uit onze slaap gehouden.

Goed hotel, mooie lokatie. Het restaurant is echt een aanrader; vlees bereid op een open houtgrill. Stevige matras van goede kwaliteit en een paar drankjes in de mini bar.

• Beoordeeld op: 29 mei 2015

restaurant uitstekend, aanrader, had hoteluitbater gevraagd...

restaurant uitstekend, aanrader, had hoteluitbater gevraagd of mogelijk was om 4u30 ontbijt te bekomen, tot mijn verrassing stond het ontbijt voor mijn deur,wat een service, dikke pluim !

• Beoordeeld op: 5 mei 2015

Konden mee slapen in de kamer van vrienden.

Desondanks 5 maand op voorhand te boeken is het hier toch gelukt onze reservatie kwijt te spelen. Bed, kussens - Hard. Ontvangst - Alles behalve hartig. Ontbijt - Had meer verwacht. Bereikbaarheid - Middelmatig.

Konden mee slapen in de kamer van vrienden.

• Beoordeeld op: 24 november 2015

warme kamer

belichting

warme kamer

• Beoordeeld op: 20 oktober 2015

heerlijk restaurant erbij!

netjes , simpel ingericht. niet helemaal schoon

heerlijk restaurant erbij!! goed bed.

• Beoordeeld op: 9 september 2015

hond vriendelijk

veel geld voor wat je maar krijg;

hond vriendelijk

• Beoordeeld op: 20 augustus 2015

Het restaurant

Badkamer niet proper

Het restaurant

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

Water id douche rook naar putwater Ontbijt is zeer sober Kamer kan wel opknapbeurt gebruiken Personeel weinig tot niet gezien

Er zijn ook 19 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.