Beoordelingen over Hof Ter Duinen 3-sterren

Albert I-Laan 141, 8670 Oostduinkerke, België

#7 van de 33 hotels in Oostduinkerke

Een hotel om zeker opnieuw te bezoeken.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De gekookte eitjes en gebakken eitjes moest je zelf maken, waardoor je minder geneigd bent om dit te nemen.

Het was een ontspannend en aangenaam verblijf. Goede bedden, aangename kamer en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Ik kom hier zeker terug.

Over het algemeen vonden wij het hotel goed. De kamer was proper en ruim, het ontbijt was goed.

De muziek in het ruimte waar het ontbijt werd geserveerd was te luidruchtig. Beter zou zijn om zachte rustige muziek te draaien.

Het ontbijt was uitstekend ! Alles was ter beschikking.

Mooi ingerichte en comfortabele kamers.

Sommige gasten hadden wel wat streken, maar daar kan het hotel niets aan doen. Geen airco op de kamer en met een aanhoudende buitentemperatuur van 28 graden wordt de kamer wel wat warm ... iets lastiger om te slapen dan ...

Mooi ingerichte en comfortabele kamers. Ontbijt zeer uitgebreid en heel lekker. Ook het restaurant biedt veel lekkers. Misschien ietsje prijziger dan hotels in de buurt, maar het heeft dan ook een meerwaarde. Hotel neemt bv. de parkeerkosten voor haar rekening; dat is heel attent ! Prima bedden !

een mooie ruime kamer met ruime badkamer met bubbelbad,...

airco niet aanwezig met venster open geslapen en veel geruis van op het terras .....?

een mooie ruime kamer met ruime badkamer met bubbelbad, aparte salon

Een ware culinaire belevenis!!!!

De superieure kamer was top! ontbijt was top! restaurant was super lekker!!heel hoog niveau! personeel top! lokatie top!!het enige wat er echt kan gezegd worden is dat er airco ontbrak maar ik denk dat dit momenteel overal is met die hitte!

Lampen waren kapot en de toiletbril zat los.

Lampen waren kapot en de toiletbril zat los. Bij het ontbijt was er geen boter en geen jus d' orange. Deze toch dure kamer (€210 ) was minder goed dan de goedkopere kamers. De standaard kamer die we vorig jaar hadden was beter !!!

Zeer netjes, vloer in parket.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het geluid van de straat en het belletje van de tram. Het was zeer warm op de kamer. ( we waren er wel net op de warmste dagen) Doosjes in de badkamer waren leeg dus worden niet elke keer nagekeken. Voor rokers zou ik een asbak aan de zijdeur zetten want de trap en oprit lagen vol peuken.

Zeer netjes, vloer in parket. Ook sauna ruimte is goed onderhouden. Zeer uitgebreid ontbijt. Dicht bij strand en op wandelafstand van verschillende terrasjes.

Ontbijtbuffet uitstekend.

Badkamer is niet praktisch. Geen haakjes of kapstok om de kleren aan te hangen.Bubbelbad, maar indien je gewoon wil douchen moest je oppassen dat je niet alles nat maakte , gezien geen douchegordijn.

Ontbijtbuffet uitstekend. Kamer ruim en proper. Heel goed matras. Buiten was het zeer warm, doch de kamer bleef aangenaam koel.

Van genoten, maar eenmalig.

Bij telefonisch contact voor verlenging werd ons onmiddellijk de les gespeld dat we beter rechtstreeks bij het hotel boekten i.p.v. langs Booking.com. We verlengden ons verblijf dan elders in de buurt.

Ontbijt van de bovenste plank. Standaard kamer heeft alle voorzieningen maar is te klein. Niet de minste bewegingsruimte.

Ik zou zeker nog eens terugkomen.

De kamers leken me iets verouderder dan aangegeven maar zijn wel ruim. Het bubbelbad maakt eigenlijk zeer veel lawaai. We zijn gaan dineren in de Eglantier, het hoofdgerecht kwam meteen na het voorgerecht. Geen optimale timing maar wel lekker.

De locatie is super. Je bent meteen aan het strand. Rustiger gedeelte van het strand. Er zijn verschillende eet gelegenheden een 700 meter verder. Het hotel is proper, mogelijkheid om te dineren in het hotel, de Eglantier. Zeer mooi ingericht, snelle service. Vriendelijke personeel.

zeer mooie (maar eerder kleine) kamer, badkamer heel mooi en...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

kleine kamer met weinig beweegruimte, als je badkamervenster openzet kon je gewoon binnen kijken in de andere kamer, asbak (met peuken) van de kamer ernaast stond op het venstertablet van onze badkamer, aangezien je dit venster niet kon kantelen moesten we het ook sluiten als we niet in de kamer waren, de buren konden van op hun terras gewoon binnen kruipen, da's jammer

zeer mooie (maar eerder kleine) kamer, badkamer heel mooi en ruim, goed bed

Zeer goed gelegen op wandelafstand van de promenade...

Doordat de kamer net onder het dak zit en het zomerse temperaturen waren was de slaapkamer broeierig warm. Er is geen airco voorzien. Dus als ‘s avonds de zon onder is kan je het raam pas open zetten. Om te slapen moet je dan wel de gordijnen dicht doen omdat de terrasverlichting zeer fel in de kamer schijnt. Je kan dit niet doven dat licht. Daardoor toch niet heel goed geslapen.

Zeer goed gelegen op wandelafstand van de promenade Oostduinkerke. Net aan de duinen tussen Nieuwpoort en Oostduinkerke. Ontbijtbuffet zeer uitgebreid. En alles lekker vers. Kamer is zeer ruim met een heerlijk terrasje.

Zeer goed hotel met supervriendelijk personeel en uitstekende keuken

Wij kregen bij aankomst dadelijk een upgrade naar een heel mooie, ruime kamer met een uitstekend bed en aparte wc. Het ontbijt was zeer uitgebreid en overheerlijk. Personeel is zeer vriendelijk.

Heerlijk hotel !

Wij hadden een standaard kamer, en deze was een beetje klein, wel voldoende voor 2 nachten,maar niet voor een langer verblijf. Zou voor een grotere kamer gaan. Ook is er geen airco, en op een verdieping kan het warm worden.

Heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel,alles was zeer netjes . Wij gaan zeker nog eens terug.

Het ontbijtbuffet is zeer volledig, met de mogelijkheid om...

"Goedkoopste" kamers aan de kleine en toevallig ook aan de straat -kant. De kusttram rijdt tot iets voor middernacht.

Het ontbijtbuffet is zeer volledig, met de mogelijkheid om zelf spiegeleieren te bakken, wat gelukkig niet door veel gasten gedaan wordt. Bij mooi weer, en dat hoop je te krijgen aan de kust, kan er in de tuin ontbeten worden. Gratis parkeren aan het hotel met de parkeerkaart van het hotel.

Zalig verblijf !!!

Mooie grote, verzorgde kamer met terras, lekker uitgebreid ontbijt, 's avonds genoten van uitstekende gerechten in 't restaurant, alles tip top !!! Wij gaan zeker terug !!!

Overheerlijk

Derde bezoek aan dit heerlijke familiehotel. Persoonlijke sfeer, superlekkere bistronomie en overheerlijk ontbijt. Superieure kamer had 2 aparte kamers en een heerlijk bubbelbad :-) We kijken al uit naar een vierde verblijf! Doe vooral zo verder, Guillaume en Savanna!

Accomodatie perfect, zeer vriendelijke ontvangst, zeer mooie en practische kamer, alles aanwezig

Dat booking.com geen reactie had gegeven op onze vraag om te reserveren in het aansluitend restaurant...... De eigenaar was niet op de hoogte van onze mail. Het restaurant is op maandag (dag van onze aankomst.... Gesloten) ter plaatse heeft de eigenaar voor ons een ander restaurant moeten opzoeken

De behulpzaamheid van de eigenaars voor het vinden van een ander restaurant en de verplaatsing er naartoe Vriendelijke ontvangst en vlotte afhandeling bij aankomst Mooie , moderne kamers , perfecte hygiëne Bij voorbaat gevraagde supplementen waren aanwezig op de kamer

Zalig!

Alles was in orde. Geen minpunt.

Ik had een standaard kamer geboekt. Ik kwam om 12 uur aan, kamer was nog niet klaar en ik kreeg een upgrade! De superieure kamer was SUPER! Leuke verrassing! Ik ga zeker terug!

Geen 2de keer meer.

Kamers waren niet onderhouden, stukken tegels ontbraken, stopcontact kwam uit de muur, lavabo en bad liep heel slecht af, we hadden een superieure kamer maar niets superieur aangemerkt. De baas was onvriendelijk en absoluut niet communicatief.

Ontbijt was niets op aan te merken.

Aangenaam hotel en uitbater, restaurant is geweldig.

Het ontbijt heeft ons aangenaam verrast. Uitgebreid aanbod en een leuke persoonlijke toets door het aanbod van zelfgemaakte confituren. Ligging is eigenlijk uitstekend, strand op 3 minuten wandelen welke nog een aangename natuurlijke uitstraling heeft door de vele duinen die er ongerept bijliggen. Het feit dat dit een familiehotel is heeft een surplus. Het restaurant is een echte aanrader en je vind er een ruime keuze.

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Fietsenstalling laat te wensen over. Fietsen staan buiten tegen zijgevel zonder mogelijkheid om ze slotvast te maken aan vaste fietsverankering.

Zeer verzorgde kamer. Prima hygiëne. Ruim en uitstekend ontbijtbuffet.

zeer vriendelijk personeel, zowel bij het inchecken als bij...

zeer vriendelijk personeel, zowel bij het inchecken als bij het ontbijt. Wij hadden een mooie kamer met balkon en bubbelbad en de bedden lagen zalig!!! Het ontbijt was ook zeer lekker met zowel vers fruit (ananas en meloen) maar ook spek en eitjes, verse koffiekoeken en nog veel meer. als we nog naar oost Duinkerke gaan komen wij zeker terug!!!

Prachtig

Het raam in de kamer kon niet op kip. Had het tijdens de nacht niet gestormd en geregend had ik het ooit geweten

.Wij gaan regelmatig op hotel maar zo een mooie kamer hebben we nog nooit gehad en het ontbijt was meer dan voortreffelijk. ..

Ruime kamer, maar voor de prijs mag dat wel!!

Bed te zacht, en wat verouderd, bed rondom wat vlekken, zetels verouderd en gordijnen ook, scheuren in het stof

Ontbijt Ok, de kamer ruim, ruime badkamer

Het ontbijt was goed
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer. er waren enkel twee dakvensters en we konden niet overal rechtop lopen omwille van de schuine dakbalken De prijs was ook een stuk hoger dan bij eventuele rechtstreekse booking

Het ontbijt was goed

aan te bevelen

<mooie kamers , zeer lekker ontbijt - kamers aan achterzijde zijn beter wat betreft geluid 's nachts en ze hebben ook een ruim terras. Restaurant mocht alle dagen open zijn (of hoogstens 1 dag gesloten).

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Zeer mooi en goed hotel

Op 19 en 20 juni was het zeer warm, geen airco maakt het moeilijk slapen. De grote baan maakt te veel lawaai als er moet geslapen worden met een open venster.

Kamer was schitterend, ontbijt zeer goed

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Fantastisch voor herhaling vatbaar.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik kan alleen maar zeggen dat alles piek fijn inorde was en dat alle personeel en staff heel vriendelijk waren. Het ontbijt was heel goed, alles was aanwezig en 's avonds met het diner was deze van de betere kwaliteit.

een aangenaam, ontspannend weekendje dankzij hof ter duinen

misschien een uitgebreider ontbijt voor personen met een intolerantie zoals speltbrood, speltpistoletjes, amandelmelk, soyayoghurt.....

ruime kamer, heel proper, geen drukte, lekker gegeten in het restaurant, top!!

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Ontbijt was super.

We moesten enorm lang wachten op ons eten in het bijhorend restaurant. Het restaurant zelf was aangenaam om te zitten.

Ontbijt was super. Parkeren aan de kust zonder te betalen is een luxe. Heel netjes en verzorgd

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Place to be in ODK, pracht team, jongen bekwame ondernemers!

Superior kamer is wat aan renovatie / herstelling toe. Eerder al andere type kamer gehuurd en daar was de look&feel top, maw de intentie zal er zeker zijn.

Ontbijt is zeker een troef! Verder jong-dynamisch team Klantvriendelijk

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Super hotel

Heel vriendelijk onthaal en een heel gezellig en mooi hotel. De superieure kamer was goed uitgerust en op het terrasje was het aangenaam om te zitten. Het ontbijt was voortreffelijk en ook het eten in het restaurant was heel lekker en verzorgd. Dit driesterrenhotel is zeker vier sterren waard. We komen zeker nog terug.

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Het is heel aangenaam om in Hof ter duinen te overnachten, alles absoluut naar wens

Het is de tweede maal dat we in Hof ter duinen overnacht hebben en het was weer helemaal naar onze verwachting. Het ontbijt was weer heel lekker en verzorgd. Ook was het heel vriendelijk van de hoteluitbater om ons zonder meerprijs een grotere kamer aan te bieden,dus ons minitripje kon niet meer stuk:-)

Aangenaam verblijf. Voor herhaling vatbaar

Voor zo'n hotel verwacht je toch dat de nachtlampen niet stuk zijn.

Een heerlijk ontbijt stond je opwachten na goed slapen op goede bedden. Rustig gelegen en parking rondom hotel.

• Beoordeeld op: 11 maart 2017

Toch wel beetje telleurgesteld-verblijf

De bedden hebben hun beste tijd gehad en het menselijk aspect ontbrak. Werden enkel telefonisch opgevangen en daarna geen enkele voorstelling van personeel. We hebben zelf alles moeten uitzoeken en navragen. De crew was jong en mistte ervaring of passie... Spijtig want dit hotel heeft meer te bieden mits de juiste aanpak.

Het ontbijt was SUPER

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Saai hotel

Veels te duur voor hetgene wat geboden word bubbelbad te klein voor twee personen terwijl wij niet dik zijn.Viese sprei op bed met allemaal vlekken kamer word heel laat schoongemaakt.Niks te beleven.

Ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

prachtige ruime kamer

Het is nodig om de wellness vooraf te reserveren. Via de site van booking begrepen we dat wellness was inbegrepen. Op de site van het hotel staat duidelijk dat dit niet inbegrepen is.

Het ontbijt is heerlijk en gevarieerd. De kamer is ruim en mooi, smaakvol ingericht. Personeel is zeer vriendelijk. Er is gratis parking. De maaltijden in het restaurant zijn top.

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

Ideaal voor een weekendje weg aan zee.

Op voorhand communiceren dat men 20 euro waarborg (in contant geld) dient te betalen voor een parkeerkaart. Dunne tussenmuren waardoor gemakkelijk geluid uit aanpalende kamers doordringt (voorbeeld: gebruik douche).

Locatie. Verzorgd ontbijt en diner. Correcte prijs/kwaliteitsverhouding. Comfortabele kamer. Ideaal voor een weekendje weg aan zee.

• Beoordeeld op: 9 december 2016

Mooie ligging, mooie kamer, mooi restaurant, maar teveel fouten. Teleurstelling

We hadden een romantisch weekend geboekt voor mijn verjaardag en kozen voor een suite met jacuzzi. De kamer was netjes, ruim en suite waardig, maar de jacuzzi was echt een domper op de vreugde. Dit kan bezwaarlijk een jacuzzi genoemd worden aangezien het bad zo ondiep was dat je er - zelfs al lag je er alleen in - nog niet half onder water lag wanneer het bad begon over te lopen. In de mini bar stond een flesje bubbels, maar er waren geen wijn-, noch champagne glazen voorzien in de kamer. Voor het eten 's avonds had ik een pasta in tomaten / curry roomsausje besteld met scampi's. Ik kreeg een pasta die een lichte curry smaak had, maar van saus was er in de verste verte geen sprake. Als we de wijn bestelden werd er niet gevraagd of dat een glas of fles moest zijn en kregen we meteen een fles voorgeschoteld. De ober die uit de keuken de pasta op tafel kwam zetten was erg onbeschoft en zette het eten voor onze neus zonder meer, hij was het ook die mijn half vol bord zonder enige vraag of commentaar kwam ophalen. Toen ik hem vroeg of we de rest van onze fles wijn (halve fles) konden meenemen naar de kamer, reageerde hij niet en vertrok hij naar de keuken. Iets wat later kwam de andere (vriendelijke) ober langs en die goot zonder iets te vragen de fles verder leeg terwijl we eigenlijk al vol zaten. Het was al bij al een dure overnachting met zeer weinig hoogvliegers.

De ligging was perfect, kort bij de duinen en ideale uitgangspunt voor wandelingen. Ook de netheid op de kamer was top.

• Beoordeeld op: 4 november 2016

Een zeer geslaagde locatie die we zeker opnieuw gaan boeken en die ik iedereen kan aanraden!!!!

NIETS

Wij werden bij aankomst vriendelijk ontvangen, kamer zeer proper en gerieflijk, alles voorhanden!! Ontbijt was zeer verzorgd en personeel deed veel moeite om het ons naar de zin te maken!!! gratis parking, hotel rustig gelegen, dicht bij tramhalte op wandelafstand van het strand. Restaurant aan hotel is top!!!!! kortom een aanrader!!!!!!!

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Leuke locatie voor een comfortabele minitrip aan zee.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Toch wel prijzig voor een kleine kamer met ruime badkamer. Mogelijks gedreven door herfstvakantie.

Moderne inrichting, aanwezigheid van bar en restaurant. Mogelijkheid tot gratis parkeren.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Heerlijk ontspannen aan zee!

Weinig shopping gelegenheden in de buurt.

Super ontbijt en fantastische kamers! Heel proper en verzorgde accomodatie, echt een aanrader. Vooral voor de rust en ideaal om te ontspannen in de duinen en op de kamer.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Verblijf met vrienden

In het hotel viel helemaal niets te doen, je moet bijna verplicht eten in het hotel of je had geen leuke plaats on iets gezellig te drinken , in een ongezellige stoel en Klein hoekje Kon je gaan zitten ,ongezellig. geen faceliteiten buiten Kamers heel Klein, Matras was doorgelegen, Voor ons niet voor herhaling vatbaar Geef ons maar hotel de westhoek. Vriendelijk uit de hoogte .

Ontbijt ok

ont bijt super

ont bijt super

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Top Hotel.

Alles was dik in orde, teveel om op te noemen ,kortom voldeed perfect aan onze wensen.

Wij verbleven in het hotel naar aanleiding van een etentje. Wij onthouden alleszins dit adres.

Kleine kamer maar zeer comfortabel en kraaknet

uitstekend

heerlijk ontbijt en bubbelbad.

Mooie grote kamers.

Mooie grote kamers. Uitstekende maaltijden .Zeer lekkere keuken.

te kleine kamer/aanbod ontbijt gezien de prijs

te kleine kamer/aanbod ontbijt gezien de prijs

Loopafstand van strand
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dure accommodatie. Klein balkon dicht bij buren van andere hotelkamers. Overdreven hoog bed.

Loopafstand van strand

zeer geslaagde vakantie en verblijf .

handdoekrek ontbrak

ontbijt super , kamer super , ligging super ,personeel vriendelijk , faciliteiten zeer goed . parking gratis voor de wagen !

Mooi, gezellig en aangenaam hotel op een goede locatie om de streek te verkennen.

Geen airco in de kamers; geen verversing van de handdoeken

zeer lekker en compleet ontbijt

Goed ontbijt
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen parking. Tijdens sluitingsdagen en uren van het restaurant is er niets te verkrijgen op het terras.

Goed ontbijt Vriendelijk personeel

Ligging en ontbijt

Kleine kamer en te warm. Geen airco

Ligging en ontbijt

Wij waren er maar een nachtje maar genoeg om te zeggen dat het prima was👊👍

De mooie kamers 👍en het uitgebreide ontbijtbuffet

kleine kamer

kleine kamer maandag en dinsdag niemand aan de receptie

Heel compleet en lekker ontbijt.

Heel compleet en lekker ontbijt.

super locatie, super gastvrijheid, lekker eten, gewoon...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

super locatie, super gastvrijheid, lekker eten, gewoon prachtig

Goed ontbijt & fijne kamer.

Goed ontbijt & fijne kamer.

Heel lekker en uitgebreid ontbijt

Heel lekker en uitgebreid ontbijt

Leuk gezellig hotel .

Het ontbijt en de kamer

Prima uitvalsplek met goed restaurant en moderne kamer

Persoonlijke service

Ontbijt en diner in het restaurant zeer goed.

kamer wat te klein

Ontbijt en diner in het restaurant zeer goed.

Kwaliteit restaurant overtreft onze verwachtingen.

Kwaliteit restaurant overtreft onze verwachtingen.

Weekend je Oostduinkerke

Bed was te hoog. Moeilijk voor kleine mensen. De rest.was orila

Mooi ingericht. Prima ontbijt

De kamer is gezellig ingericht en een heel goed bed. Heel lekker eten in het restaurant.

Niets viel tegen

Het ontbijt was perfect

Het restaurant

Het restaurant

Het ontbijt was heerlijk!

Het ontbijt was heerlijk! Het krijgen van een bewonerskaart om in nabije straat te parkeren is een pluspunt.

Alles tip top

Prijs/kwaliteit ok

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Een kort maar zeer aangenaam verblijf in een mooi decor

De muziek in bistro en vooral bij het ontbijt stond iets te luid

We konden een veel grotere kamer met meer luxe krijgen voor 20 euro

Een aangenaam verblijf, zeker voor herhaling vatbaar.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De grootte van de kamer, klein naar gelang de prijs.

het ontbijt, alles was aanwezig, zeer uitgebreid.

De rust en de ligging

De rust en de ligging

op en top

ontvangst en accomodatie

om nog eens over te doen

ontbijt heerlijk