Beoordelingen over Vakantiedomein Hoge Duin

Kinderlaan 47, 8670 Oostduinkerke, België

#21 van de 33 hotels in Oostduinkerke

Lekker ontbijt.
    • Budget Driepersoonskamer

Een koelkast in de kamer was goed geweest. Kamer had geen gordijnen, dus s' avonds was er te veel licht

Lekker ontbijt. Alles was zeer proper. Vriendelijke onthaal

Heerlijk ontspannen uitwaaien aan zee !
    • Budget Driepersoonskamer

Ligt langs een drukke baan. Ligt niet dicht bij het strand.

Lekker ontbijt, voldoende keuze. Propere en ruime kamer, beter dan verwacht. Vriendelijk personeel, correcte afspraken. zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Een aanrader, een adresje om terug te keren.

Prima als basic overnachtingsplaats voor weekendje aan zee.

Er was 's 'avonds laat veel lawaai van jongeren in de speelzone. En 'smorgensvroeg waren er al kindjes aan het spelen. ( Dat geluid vond ik wel leuker dan gierende tieners). Vraag dus zeker een kamer aan de buitenkant van het gebouw.

Goed gelegen, dicht bij de zee, gratis parking, vriendelijk personeel.

Uitgebreid ontbijt op zondag.
    • Standaard Vierpersoonskamer

Avondeten was lekker maar mocht iets meer aangepast zijn voor kindjes. Kamer en douche was ietwat ouwbollig maar proper. Sommige kamers waren snikheet ...

Uitgebreid ontbijt op zondag. Op maandag heel wat minder... Onthaal was vriendelijk en hulpvaardig.

Dat het schoon was,en het ontbijt,de ligging
    • Budget Vierpersoonskamer

Had 2 baby bedden gevraagd,er stond er maar 1. Dochter van 2 die van het grote bed tig keer viel,uiteindelijk op de grond laten slapen. Dat het heel erg benauwd was in de kamer,gehorig,matrassen maakten het ook warm. Geen airco

Dat het schoon was,en het ontbijt,de ligging

Top locatie met super vriendelijk personeel
    • Standaard Vierpersoonskamer

Het is een tophotel. Enige wat minder was, was de douche. je moet telkens een knop in drukken voor water. Temperatuur kon je niet regelen. Maar ondanks dit komen we zeker terug.

Super vriendelijk personeel. Ongelooflijk behulpzaam, vrolijk niets is te veel. Er werkt een super gemotiveerd team. Locatie met speeltoestellen is ook super.

Zeer proper.
    • Comfort Familiekamer

Heel veel nachtlawaai van het naast gelegen bivakhuis! Zeer beperkt aantal parkeerplaatsen waardoor je toch moet betalen voor de parking.

Zeer proper. Mooie badkamer. Ruime kamer.

Schone kamer, badkamer, beddengoed etc.
    • Comfort Familiekamer

Niet aangekondigde saxofoonkamp/week. Hele grote groep, jong en oud die tegelijkertijd (en ver buiten de afgesproken tijden en ruimtes) door elkaar deuntjes oefenden is niet wat ik voor ogen had tijdens het boeken van een korte vakantie aan het strand. Verder is de locatie prima en personeel zeer vriendelijk!

Schone kamer, badkamer, beddengoed etc. Vriendelijk personeel! Prima ontbijt. Gratis bolderkar lenen, leuke speeltoestellen.

Schoon, kindvriendelijk en goed ontbijt
    • Comfort Familiekamer

Wat geluidsoverlast van het bivakhuis naast het hotel waar veel kinderen ‘s avonds nog buiten zijn/spelen. Geen airco

Schoon, kindvriendelijk en goed ontbijt

Aangenaam verblijf! Heerlijk ontbijt!
    • Budget Familiekamer

Voor ons geen probleem, maar erlangs ligt een bivakhuis. Soms kwamen die kinderen ook spelen in de speeltuin, act in de omgeving. Dan wel wat meer drukte. Misschien een kleine frigo op de kamer, om met 5 pers wat drank fris zetten is altijd handig. De bar sluit om 22u30, er is ook niets te eten buiten wat snoepgoed. Hiervoor moet je naar de dijk wandelen. Dit was voor ons geen probleem. Je kan in het resto eten mits inschrijving tss 18uen 19u dacht ik.

Het was er rustig. Mooie speeltuin erbij waar je buiten kan zitten met (eventueel) eigen drank en versnaperingen. Ontbijt meer dan voldoende en lekker, veel keuze! Bedden goed en verduisteringsgordijnen. Goed geslapen. Voldoende handdoeken en genoeg water en goede waterstraal uit de douche! Fijn verblijf!

Zeer goede ligging, personeel was heel vriendelijk, iedere...
    • Budget Driepersoonskamer

We hebben redelijk wat lawaai gehad 's avonds/'s nachts van de kamer naast ons en de omliggende gebouwen. Een kleine frigo was ook handig geweest. Jammer van de kapotte gordijnen en het kapot nachtlampje naast het bed

Zeer goede ligging, personeel was heel vriendelijk, iedere dag verse handdoeken en een opgemaakt bed

Supervriendelijk en behulpzaam personeel

Douche is vrij basic (gordijntje en enkel drukknop-bediening)

Supervriendelijk en behulpzaam personeel Degelijke fietsen om te huren Lekker ontbijt Goede ligging

Simpel maar proper
    • Budget Driepersoonskamer

De kamer te kleine doeche en de bedden voor de rug TV 📺 hangde niet op de goede plaats en de koffie was wat watirig voor de rest is het oke

Het ontbijt en gratis parking 🅿 ook Dat de plaatsen beperkt zijn

Goede prijs/kwaliteit verhouding
    • Comfort Familiekamer

Het was snikheet in de kamer en weinig mogelijkheid tot verluchten, daar de ramen enkel op een kiertje opengezet konden worden. Ook veel lawaai van spelende kinderen al voor 8u en na 22u.

Super proper, vriendelijk personeel en lekker ontbijt, fijne ligging op wandelafstand van het zeetje.

Ontbijt en personeel uitstekend en kamer ook
    • Budget Driepersoonskamer

Beetje lawaai bovenburen, wij lagen op eerste verdiep en met een kleine die moest slapen, was het lawaai wat hinderlijk. Maar het was maar voor ene nacht dus dat ging. Als dat meer nachten waren mag het rustiger zijn.

kindvriendelijk

We zijn in het algemeen te vrede over het verblijf .
    • Budget Tweepersoonskamer

We misten een microgolf oven in het restaurant . En het ontbijt mag een beetje uitgebreider .

We sliepen langs een grote weg en toch viel het lawaai mee .

Ideaal om er even tussenuit te gaan met de kindjes
    • Budget Driepersoonskamer

De douche. Vaste douchekop (niet ideaal voor kinderen) en de temperatuur was niet regelbaar. Slechts 3 zenders op de tv. 's Nachts veel lawaai op de gang.

Het ontbijt. Zeer lekker en verzorgd. De speeltuin voor de kinderen met piratenschip. Zeer vriendelijk personeel. De kamer was basic maar heel proper.

Een leuk weekend waarin we veel gewandeld hebben.

Bij aankomst was er in kamer geen elektriciteit. TV werkte dus niet alsook geen enkel stopcontact. 's Avonds was het in orde gebracht wat we erg waarderen. Wat misschien wel een minpunt was is dat er maar 1 nachttafeltje was en geen enkele lichtschakelaar vanuit bed beschikbaar was. Maar voor de rest was alles ok.

Het was een heerlijk en heel uitgebreid ontbijtbuffet. Het personeel was supervriendelijk. Alsook de receptionist.

heel goed . We keren zekers nog terug .
    • Budget Driepersoonskamer

de verduistering van de kamer .Er was een verduisteringsgordijn te kort en als het dan heel vroeg licht ben je heel vroeg wakker . Gemeld aan het onthaal en ze gingen daar werk van maken om het terug te herstellen .

vriendelijke onthaal en bediening . Zeer lekker ontbijt . goede kamer . propper badkamer en wc . Ligging .eigenlijk alles was goed .

Eenvoudig, netjes. goede prijs kwaliteit verhouding. Aanrader voor gezin met kinderen.
    • Budget Tweepersoonskamer

TV werkte niet. Maar ik was er maar één nacht dus heb het vergeten te melden. Het gordijn hing scheef.

Ontbijt is prima, kamer is eenvoudig maar netjes. Ook de badkamer is eenvoudig maar erg netjes.

We komen niet terug

De kamer was echt heel sober. Wij hadden een comfortkamer voor 110 €/nacht voor twee personen en ik had het gevoel op cel te liggen. Kale muren, geen gordijn dus op klaarlichte dag moet je de overgordijn dicht doen om je uit te kleden of de buren kijken binnen, twee smalle bedden van 70 cm een kant tegen de muur, stoel waar je best niet meer opzit,... Het deed me denken aan de vakantiekolonies van vroeger en .s ochtends veel lawaai door de vele kinderen. De bar serveert enkel drank en chips zelfs geen ijsjes en sloot al om 22h. Nadien is er een drankautomaat buiten doch die was ook leeg. Toen wij dit melden werd hij ook niet opgevuld. Misschien geschikt voor families met kleine kinderen maar niet voor koppel alleen.

Het ontbijt is heerlijk en uitgebreid. Voor mensen met kinderen is er een grote speeltuin aan. Ruime parking.

Ondanks de slechte nachtrust hebben we toch wel genoten van ons weekend.
    • Budget Driepersoonskamer

Slechte matras op de budjet kamer. Ik zou volgende keer kiezen voor de comfort kamer. Veel lawaai op de gang s'nachts.

Heel vriendelijk en begripvol personeel, heerlijk ontbijt. Leuke speeltuin.

Was heel leuk en indien mogelijk komen we er nog eens terug.
    • Comfort Familiekamer

Niets, het was goed meegevallen.

Avondeten en ontbijt was heel lekker. Fijne speelmogelijkheden voor de kinderen. Er was een fout gebeurt met de kamer, we hadden nl een andere kamer geboekt, maar ze hebben dit zeer netjes opgelost.

Goed , op het nachtlawaai na
    • Budget Tweepersoonskamer

S' avonds rond 10 uur zijn er nog gasten gearriveerd , met heel veel lawaai dat geduurd heeft tot ong. 12 uur . hebben wij gemeld aan de receptie , evenals vele andere gasten ...... daar kregen we te horen dat we hadden kunnen bellen naar de conciërge ...... hadden we dat maar op voorhand geweten .....

Het avondeten was heel lekker / prijs -kwaliteit was prima ,,ook een prima ontbijt ......

Zeer fijn en aangenaam verblijf!
    • Budget Familiekamer

De douche mag warmer en groter.

De ontvangst verliep zeer goed. De kamer voldeed aanneemt verwachtingen. Lekker ontbijt! De speeltuin en het springkasteel was een pluspunt.

het verblijf is basic
    • Budget Driepersoonskamer

In de kamer waren enkele gebreken: de ramen sluiten niet volledig, 1 nachtlamp was kapot en zorgde voor een onveilige toestand. Stapelbedden piepen ongelooflijk bij de minste beweging.

Als je bij de eerste bent om te ontbijten is er voldoende keuze. Voor wie later komt is de keuze beperkt

Toppie
    • Budget Vierpersoonskamer

Haardroger stuk (kamer 401), wilde zien of deze aangesloten was, kwam ik bij een deel elektrische draden uit onderkant pompsteen. Dit hoort toch beschermd te zijn in en badkamer?

Ontbijt en de volledige accommodatie. Super voor kinderen !!!

Prima ontbijt voor zo'n kleine bezetting in het hotel

Het poetspersoneel moet niet zonder aankloppen uw deur openen om 8u.30 op de laatste dag (er is trouwens tijd voor de gast tussen 10 en 11 u. om de kamer te verlaten (vooral dat ZONDER aankloppen is vrijpostig en boers.

Prima ontbijt voor zo'n kleine bezetting in het hotel

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Leuk verblijf, dicht bij de zee
    • Standaard Driepersoonskamer

niets, enkel het lawaai van de andere gasten (school op zeeklassen) om 7u00 's morgens was iets minder aangenaam

Het ontbijt was zeer lekker en zeker voldoende en ook de kamer was netjes en mooi onderhouden.

Ontbijt was heerlijk, lekkere koffie en genoeg keuze.
    • Comfort Familiekamer

Bar die gesloten was. Daarom niets voor de kids binnen. Stond ook nergens vermeld dat deze gesloten zou zijn.

Ontbijt was heerlijk, lekkere koffie en genoeg keuze. Vriendelijke bediening.

Petje af voor de conciërge.
    • Comfort Familiekamer

Bedden waren niet opgemaakt bij aankomst en handdoeken ontbraken. Hierdoor was de eerste indruk niet super. Super snel in orde gebracht na een belletje naar de conciërge en toen zagen de kamers er TOP uit.

Petje af voor de conciërge. Vragen en klachtjes werden super snel opgelost. Super mooie omgeving en Nieuwpoort is ons goed bevallen.

we hebben een heel mooi en schitterend eindejaar en nieuwjaar beleefd,het eten was heel lekker .
    • Budget Vierpersoonskamer

ik zou het niet weten wat er beter had kunnen zijn

het ontbijt was overheerlijk.een uitgebreide keuze was er zeker,voor ieder wat wils. we hebben een mooi eindejaar en nieuwjaar beleefd in de hoge duin. Het personeel verdient een pluim,ze waren allemaal even vriendelijk. ze zorgen zelfs voor entertaiment.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

zeer aan te bevelen

het weer :-)

Zeer vriendelijk onthaal, persoonlijke begeleiding naar de kamer, heerlijk ontbijt met goede koffie en koeken, bij het uitchecken vergaten wij onze valies en werd door de directie persoonlijk in de wagen gezet, gastvrij

Niet voor herhaling vatbaar,we willen rust op vakantie !!
    • Budget Tweepersoonskamer

Veel lawaai van het gebouw er rechtover (de bivakmuts) ! We wilden uitslapen maar tevergeefs. Er stond een jeugdbeweging om 7u 45 al te zingen en te roepen met microfoon vlak onder ons venster, muziek stond nog eens daarbij loeiend hard. S nachts lawaai van het verkeer. Dus we komen hier niet meer op vakantie.

Het ontbijt en de grote kamer die we kregen!

heel goed
    • Standaard Familiekamer

stapelbedden aan vervanging toe; kraakten enorm

ruime familiekamer; heel proper; uitgebreid ontbijt; mooie ontbijtzaal; heel kindvriendelijk; goede ligging; mooie omgeving

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Leuk verblijf. Daarom zijn we ook teruggekomen (2015ook daar geweest)
    • Budget Vierpersoonskamer

1 van de stapelbedden stond niet echt stabiel, wiebelende en kraakte als je draaide. Misschien bedden vastmaken aan de muur voor veiligheid van de kinderen.

We zijn teruggekomen omdat dit een leuk hotel was voor de kinderen. Grote kamers en speeltuin. (Drankbusjes bij het ontbijt is super)

Zeer geschikt vor gezinsvakanties, efficient onthaal.

Kamertemperatuur : te warm, welfs bij fris buitenweer september.

Zeer geschikt vor gezinsvakanties, efficient onthaal. Ontbijt goed, populatie in september vooral bejaarde koppels. restaurant niet geprobeerd, maar afstand naar restaurants Nieuwpoort-Bad is niet groot (wel twee wegen voersteken)

Een alleenreizende betaald altijd teveel , ik blijf het oneerlijk vinden.

Dat de ramen niet volledig open gaan, enkel op klap. Daardoor was het wel benauwd in de kamer s'avonds. Heb de deur moeten openzetten samen met de nooduitgang voor een beetje frisse wind. De ramen waren al lang niet meer gepoetst buitenkant.

Ontbijt was zeer goed.

We hadden een leuke en ontspannen verblijf
    • Budget Tweepersoonskamer

De haardroger werkte niet. Tafelaanduiding vr ontbijt was niet gemeld waardoor we aan de tafel v iemand zaten die het niet appreapprecieerde

Propere kamer, grote badkamer, goed bed. Snelle en vriendelijke mensen aan de balie

voor herhaling vatbaar!😁
    • Budget Tweepersoonskamer

Misschien de kamer iets minder sober maar ons hoor je niet klagen!'t was heel netjes en goed!

Het ontbijt was uitstekend! En zeker en vast met de chocolade erbij😉 Thuis heb ik ook graag een reepje chocola bij mijn ontbijt😊. We gaan veel weg op hotel maar dit was toch de eerste keer dat er chocolade bij was!

top
    • Budget Tweepersoonskamer

De tv werkte de eerste nacht en dag niet. Waardoor dat we ons in de avond verveeld hebben aangezien de bar ook vroeg toe was

Het ontbijdt was top Ook de barvrouw heeft haar werk goed gedaan

Over het algemeen is dit een aan te raden locatie.
    • Budget Tweepersoonskamer

Lawaai tijdens de nacht van een voetbalploeg die nog laat waren uitgegaan tot 03.30 uur.

Vriendelijk onthaal en algemene netheid, goed ontbijt en lekker eten.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Ontbijt was goed.
    • Standaard Vierpersoonskamer

De douchekraan is vast aan de muur en de temperatuur niet zelf te kiezen. Is moeilijk om op deze manier iemand te (helpen)wassen in de douche. Wel heel proper.

Ontbijt was goed.Alleen jammer dat de croissants en koffiekoeken al snel op waren en niet meer werden bijgevuld. Terwijl wij om 9u aan de ontbijttafel zaten en ontbijt voorzien was tussen 8u en 10u.Dus geen koffiekoeken meer voor ons.voor de rest was er wel voldoende en genoeg variatie.

super met jonge kinderen
    • Standaard Driepersoonskamer

Niets als kindvriendelijk hotel. Groot springkasteel, super, alleen waakzaam zijn niet beveiligd

Ontbijt heerlijk er was meer dan genoeg variatie Kind vriendelijk verblijf

Topweekend!
    • Standaard Vierpersoonskamer

Geen frigootje op de kamer, met warme weer is het fijn iets koud te kunnen leggen, bv wat beleg voor de kids die anders moeten eten...

Super ontvangst, heel fijn dat onze kinderen een aangepast (glutenvrij/melkvrij) ontbijt en avondmaal konden krijgen! Een vakantie zonder zorgen!

Viel behoorlijk tegen en ik zal deze accomodatie bij niemand aanbevelen.
    • Budget Tweepersoonskamer

De douche was het slechtste ooit. De temperatuur van het water was niet in te stellen, de douchekoppen ook niet want die was ingemetseld in de muur. Het water was bloedheet en spoot alle kanten op, er zat een knop in de muur waar je op moest drukken om 5 seconden water te krijgen en het geheel was omgeven door een douchegordijn. Bovendien was er geen zeepje op het toilet.

Het ontbijt was prima

ontbijt er was veel keuze maar beter minder keus en beter...

ontbijt er was veel keuze maar beter minder keus en beter kwaliteit.Pistolets waren niet krokant de kaas een leren lap en verder heb ik niets meer geproefd

Perfecte lokatie om met je collega's een teambuilding te organiseren

Wij werden niet onmiddelijk aangesproken wanneer wij aan de receptie kwamen. Het heeft wel 5 minuten in beslag genomen vooraleer wij werden aangesproken. Het is misschien goed om onmiddelijk welkom te zeggen en te melden dat je eerst iets afrond . Voor ons was het niet duidelijk of wij nogmaals hallo diende te zeggen of niet!

Eens geholpen , kregen we een uitgebreid en vriendelijk ontvangst. Wij kregen zonder vragen,twee sleutels per kamer. Het restaurant is specifiek voor onze groep (komende van Brussel)later open gebeleven. De bediening was super lief.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

aangenaam

informatie dat er ook kinderen op zeeklas konden zijn. de cafetaria was niet open dus geen gelegenheid om met drankje op terras te zitten, wat voor minder mobiele mensen een probleem kan zijn.

een goed ontbijt propere kamer waarbij ik kon inchecken bij aankomst.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

1 overnachting aan zee

we hadden de pech op een gang te liggen met een voetbalploeg die het vrij laat hebben gemaakt en om 3u00 's nacht op de deur gingen BONKEN (niet kloppen) in een dronken bui. Heel gezellig als je er met de kids bent. De ramen konden ook niet helemaal sluiten waardoor hun buiten-feestje ongefilterd binnenkwam. Tja, was niet alles, maar kan het hotel op zich niet heel veel aan doen en we waren er gelukkig maar 1 nachtje.

Mooi accommodatie rond een centraal 'zand plein' met speeltuin, leuk om 's avonds te vertoeven terwijl de kids spelen

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Prima locatie voor een kort verblijf voor weinig geld.
    • Budget Tweepersoonskamer

Er was ook een bivakhuis tegenover ons kamer. De gasten daar waren nogal luidruchtig tot laat in de nacht.

Lag op korte afstand van de zee. Prima ontbijt met voldoende keuze.

goede prijs-kwaliteit verhouding.
    • Budget Vierpersoonskamer

nacht lawaai van oudere terwijl er tal van kinderen liggen te slapen.

goede prijs-kwaliteit verhouding. speeltuintje buiten. luchtkasteeltje . goed ontbijt . heel goed half pension bij te boeken voor 25euro pp .

zeer goed !
    • Budget Tweepersoonskamer

Zoals in meerdere accomodaties ontbreken ook hier kapstokken in de kamer voor jas of extra kledij en kapstokken in de badkamer voor pyjama... Jammer dat er nog geen alacoholvrije dranken te krijgen zijn in de bar...

Ontbijt was heerlijk : veel variatie in brood en beleg en drank ! Zelfs spiegeleitjes en gebakken ei en vers fruit ! Ook ruim en lichtrijk restaurant ! Badkamer heel netjes en alles voorzien : witte handdoeken, zeep, haardroger !

• Beoordeeld op: 8 april 2017

het ontbijt viel mee.
    • Budget Tweepersoonskamer

de accommodatie die er wat mij betreft niet was. De bar waar nooit iemand was. Geen koffie mocht er worden genomen na het avondeten daar de bar ´s avonds open was . De doucheknop die constant moest ingedrukt worden daar deze anders afsloeg.

het ontbijt viel mee. Ik had wel eigenlijk wat andere dingen verwacht zoals yoghurt. De kindvriendelijkheid. Het mooie weer

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Goei hotel, vriendelijk personeel .
    • Budget Tweepersoonskamer

Klein minpuntje , er was geen eitje of spek, wat wel jammer is met kindjes . Kleine parking .

Kamer was in orde ! Zeer goede verduistering gordijnen . Grote warme badkamer en direct warm water in de douche . Ontbijt was goed en voldoende .

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

ontspannend
    • Budget Tweepersoonskamer

Kamers waren proper en in orde, wel heel basic. Een laagje verf zou direct een gezelliger indruk maken ipv die ruwe stenen muren.

Heerlijk ontbijt, accomodatie dicht bij de zee, ideaal om te fietsen en te wandelen. Zeer vriendelijk personeel Ons verblijf is echt heel goed meegevallen.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Propere, moderne kamer (evenwel zonder teveel sfeer door de...

Het ontbijt was een tegenvaller. Broodjes en koffiekoeken van de dag tevoren denk ik. Ook het beleg was redelijk karig (en nog vers genoeg?)

Propere, moderne kamer (evenwel zonder teveel sfeer door de geschilderde betonsteen muur). Douches waar effectief water uit komt, efficiënte verlichting, degelijke matrassen.

De kamer was groot genoeg, mijn kinderen konden er fijn rond...
    • Budget Vierpersoonskamer

De kamer was groot genoeg, mijn kinderen konden er fijn rond lopen.

De “ Hoge duin “ is goed gelegen en aangenaam verblijf !

Goede ontvangst , lekkere keuken, goede nachtrust .

Prijs/kwaliteit in orde

Grote ruime propere kamer

Geslaagd, wij komen zeker nog terug
    • Budget Tweepersoonskamer

Kleine frigo op de kamer zou nog een pluspunt zijn.

Ontbijt was uitstekend, grote keuze en ruim voldoende.

• Budget Vierpersoonskamer

De kamers waren goed, ruime badkamer. Mooie speeltuin

Prijs kwaliteit zeer tevreden.

douchegordijn badkamer

afstand tot de zee proper verblijf ontbijt

geen frigo op de kamer

geen frigo op de kamer

• Budget Driepersoonskamer

De bolderkar die ter beschikking is om naar het strand te gaan. Het springkasteel en de speeltuin voor de kinderen.

super accommodatie voor met jonge kinderen.

Weinig parkeer gelegenheid.

Kamer was ruim . Ruime keuze bij het ontbijt ook erg lekker. Erg kindvriendelijk.

Goede jeugdherberg maar niet voor een gezin
    • Budget Familiekamer

Geen comfortabel plekje om te zitten,geen animatie,bar dicht,geen airco,geen koelkast,soms bed niet opgemaakt

De ligging, het ontbijt.

Hadden niets om af te keuren. Was rustig, proper, lekker ontbijt. Dus voor ons super !

De ligging, het ontbijt. Alles was voor ons perfekt

Goed personeel .. goede ligging maar te vroeg sluitings uur van de bar!!!!
    • Budget Driepersoonskamer

De bar heeft veel te vroege sluitingsuren. Zou tijdens verlofperiode zeker tot 24.00 uur open moeten zijn!!!!!

Vriendelijkheid van personeel1

Geen frigo aanwezig op de kamer

Geen frigo aanwezig op de kamer

Gezinsverband

Gezinsverband

Op voorhand gevraagd dat kamer tegen 10 uur klaar zou...
    • Budget Familiekamer

Op voorhand gevraagd dat kamer tegen 10 uur klaar zou zijn. Hier is geen rekening mee gehouden. Veel lawaai van het kamp ernaast.