Beoordelingen over Hostellerie Au Vieux Hetre 3-sterren

Rue De La Fagne, 18, 4845 Jalhay, België

#11 van de 15 hotels in Jalhay

5,5

Jammer van de dunne muren
    • Tweepersoonskamer met Bad

Zeer dunne muren waardoor je alles van je buren hoort en daardoor slecht geslapen. Geen ontbijt gehad omdat we vroeg moesten vertrekken, maar dat werd niet in mindering gebracht.

Het eten in het restaurant

• Beoordeeld op: 9 september 2018

rampzalig
    • Tweepersoonskamer met Douche

Alles, hotel was zelfs dicht gans de week, personeel zou naar trouwfeest zijn in Italie werd ons gezegd door de eigenaar. Wifi zou gratis geweest zijn, maar doordat we de eigenaar amper te zien kregen konden we niet aan de code geraken. dus bijgevolg geen wifi of internet

wij hebben enkel de baas gezien tijdens het ariveren, en 'smorgens voor het ontbijt. Het ontbijt was gewoon rampzalig, op een salontafeltje was alles gezet voor twee personen. klein stopbroodje en een croissant de man,verder op dat kleine tafeltje tassen confituur en smeerkaasje de man. zelfs nog geen eitje. op andere tripjes veel meer ( buffet vorm) voor minder geld gekregen

Geen aangenaam verblijf!
    • Tweepersoonskamer met Douche

De kamer is gedateerd en niet verzorgd. Het ruikt er muf. Er liggen dekens op de bedden. De douche lekt. De gang is niet aantrekkelijk. De voordeur knelt. Het ontbijt is ondermaats. Er zijn geen verse producten; alles is voorverpakt. De tafels zijn te laag. Het interieur laat te wensen over. Te hoge prijs voor deze accommodatie.

Het bed is breed genoeg. Er is een mooie inloopdouche.

Te kort maar zeer vriendelijk verblijf

Eigenlijk was het er goed vertoeven ,zeker de sfeer en een uitstekend restaurant , alles zag er goed uit alleen als opmerking zou ik de slaapkamers updaten maar dat is een persoonlijke menig.

Het was voor ons een formule one reis en daar wij zijn daar in het hotel goed ontvangen ,wij hebben er heerlijk gegeten en vooraf werd er voor ons ook een drankje neergezet met wat versnaperingen erbij. I.v.m. vroeg vertrek hebben we daar niet ontbeten maar het zag er goed verzorgd uit en jammer dat we haast hadden. wij hadden het weer niet mee maar er is een mooie tuin waar je goed kan vertoeven.

Makkelijk naar het circuit kunnen de volgende dag, wel nog...
    • Tweepersoonskamer met Bad

Pas 8:30 ontbijten, kleine kamer met weinig comfort. Kamer 11 heeft geen douchekop om goed te douchen moet met de hand:(

Makkelijk naar het circuit kunnen de volgende dag, wel nog 20 minuten rijden

Ontspannen verlijf met lekker eten maar kamers hebben opfrissing nodig.
    • Tweepersoonskamer met Douche

De kamer annex badkamer an sich waren wat verouderd. Bij dit extreem warme weer, toch last van de hitte en insecten op de kamer.

Ruime kamer met heerlijk douche. Hoewel het restaurant apart wordt afgerekend, 's avonds zeer lekker gegeten in een prachtige tuin.

Aardige hotelbaas, maar toch basale fouten
    • Tweepersoonskamer met Douche

Basale dingen waren niet goed geregeld. 's Nachts hadden we ontzettend veel last van gasten in de tuin. Omdat het warm weer was en de kamer geen airco of ventilator bevatte, moesten we de ramen open zetten. We hebben daardoor tot diep in de nacht niet geslapen. De volgende morgen wilden we al uitchecken (we hadden voor twee nachten geboekt). De eigenaar was verbaasd. Hij leek zich onvoldoende te realiseren dat geluid en warmte niet samen gaan. Niettemin overtuigde hij ons om nog een nacht te blijven, onder meer omdat hij geen gasten in de tuin verwachtte. Toen we 's avonds op de kamer kwamen, had hij een ventilator gekocht en neergezet. Erg attent. Dankzij die ventilator hebben we beter geslapen. Toch waren er op die avond wel gasten in de tuin. Gelukkig gingen ze voor 12 uur in de nacht naar huis. Verder: tijdens het avondeten bood de ober ons twee prosecco's 'van het huis' aan, maar uiteindelijk stonden die gewoon op de rekening (7 euro per stuk). Een biertje, dat we hadden gedronken, stond niet op de rekening. In de badkamer lag een sigarenpeuk in de hoek.

Deze hostellerie wordt gerund door vriendelijke mensen. Het is een familiair bedrijf en dat herken je meteen. De eigenaar heeft charme, is vriendelijk en communiceert leuk. Ook de kamers, het restaurant en de ontbijtzaal zijn sfeervol ingericht.

Goed adres voor golfers.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Zeer warme( geen airco Dinsdag en woensdag restaurant gesloten.

Mits bij te betalen krijg je een goed ontbijt. Wij zijn golfers en de eigenaar is zeer golfmind.Leuk adres.

prima met uitzondering van het vrij drukke verkeer.
    • Tweepersoonskamer met Bad

de info mbt mogelijkheid tot het gebruiken van de "avond-maaltijden". Geen mogelijkheid op maandag en dinsdag. werd ons niet verteld. Op maandag is blijkbaar alles dicht. Konden(mochten) geen gebruik maken van de tuin ( die is prachtig)

ontbijt was sober maar ruim voldoende kamer was prima

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Aangenaam.goed voor 1 nacht.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Ontbijtruimte: aan een klein,laag salontafeltje dat propvol stond en dan nog in een laag stoeltje. Wel voldoende ontbijt. Slaapkamer was verouderd. Wel zeer goed bed en goede badkamer. Muffe dekens.

Goed bed. Ruime badkamer met inloop douche. Zeer rustig gelegen kamer.

Charmant hotel, lekker eten.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Kamer wat verouderd maar wel ok. Terras aan straatkant niet gezellig ingericht.

Zeer vriendelijke ontvangst. Het eten in het restaurant was heel lekker, zeker voor herhaling vatbaar. Heel gezellige tuin achteraan.

Heerlijk genoten
    • Tweepersoonskamer met Douche

Tegenvaller was dat je voor verse vleeswaren bij ontbijt €9,- moet bijbetalen. Wat we daardoor niet hebben genomen. Iets te duur vind ik.

Kamer, mooie douche, eten in restaurant bij hostellerie was erg goed!

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Het ontbijt was geen buffet.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Het ontbijt was geen buffet. Prima dat ons vooraf gezegd was wat het ontbijt, aan tafel bediening, inhield en dit was stokbrood, croissant, zelfgemaakte confituur, choco, smeerkaasje, fruitsap en thee of koffie. Wilt u meer betaalt u extra. Zalig vonden wij deze formule, rustig en comfortabel, maar natuurlijk dit geldt niet voor iedereen.

We zijn tevreden van ons verblijf.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Er is weinig parkeergelegenheid, hinder van geluid van de andere kamers bv. douche, toilet. Jammer dat er geen Nederlands werd gesproken.

De kamer was in orde. Het ontvangst was goed.

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Aanrader!
    • Tweepersoonskamer met Douche

Mooie locatie, mooie ruimtes, zowel de slaapkamer als het restaurant, de bar en de tuin! De uitbaters en het personeel zijn zeer vriendelijk en bekwaam.

Zeer vriendelijke uitbaters, zeer fijne en verzorgde keuken.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Volgens Booking info spreekt men meerdere talen. In werkelijkheid spreekt men enkel Frans. Voor een uitgebreider ontbijt zou moeten bijbetaald worden...??? Te klein tweepersoonsbed in de eenvoudige kamers (met douche).

Zeer vriendelijke uitbaters, zeer fijne en verzorgde keuken. Ideale locatie voor verblijf in Hoge Venen.

voor de betaalde som hebben we al gans andere en betere accommodaties gehad.
    • Tweepersoonskamer met Bad

het ontbijt mag iets meer uitgebreid zijn ( zonder toeslag van 9 euro) Voor eindejaar diner kregen we een klein tafeltje met oude , oncomfortabele, stoelen. Terwijl familieleden heel comfortabel werden geïnstalleerd. Klanten zijn dus tweederangs op dergelijke gelegenheden. Voor het eindejaar menu ( zonder drank) hadden we voor die prijs iets meer verwacht , zelfs nog geen drankje aangeboden gekregen op het nieuwe jaar. Alles onmiddellijk te betalen na verbruik en voor slapen gaan.

Niets bijzonder

Geweldig maar middag-en avondeten ergens anders moeten zoeken tijdens de Kerstperiode.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Geen lunch of diner met Kerstavond of Kerstdag zelf.Was niet vermeld tijdens booking.Had hotel niet gekozen als ik het wist.Een verblijf in een hotel moet altijd beschikken over de drie maaltijden.Indien wel zou het een uitstekend verblijf zijn geweest.

Verblijf,locatie,zeer vriendelijk onthaal door de joviale eigenaar met een uitstekend verzotgd ontbijt.

Viel tegen.
    • Tweepersoonskamer met Douche

In de slaapkamer hing een constante rioolgeur komende van de douche. Het badkamer gedeelte is een chambrette die bovenaan open is. De geur komende uit de douche komt zo de slaapkamer in. Het toilet heeft geen gewone afvoer maar is uitgerust met een vermaler die zeer luidruchtig is en dus 's nachts voor een hels lawaai zorgt. Kamer nummer 3 is gelegen boven het restaurant. Voor 12:30 kan je er niet slapen. De muziek en het gepraat van de klanten houden je wakker.

Je hebt in de buurt keuze uit verschillende restaurants

Het ontbijt was goed.
    • Tweepersoonskamer met Douche

De reactie van de huisbaas was niet gepast en fel ondermaats. Om nooit meer terug te keren! Helaas.

Het ontbijt was goed. Maar een ei en ander toespijs was overdreven duur.

We hebben van ons verblijf hier erg genoten.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Comfort in de kamer zelf. Bedden heel goed, schoon bedlinnen en handdoeken. Echter geen plaats om koffer of toilettas op kwijt te kunnen.

Ontbijt was goed , kamers goed en het eten in het inpandig restaurant was in een woord geweldig goed.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

eenmalig
    • Tweepersoonskamer met Bad

de kamer was zeer eenvoudig met een heel smal bed met een slap matras. Douchen moet je staand in een bad met een knakkende bodem. Het ontbijt was voldoende, 1 croissant en een pistoletje met wat jam en chocoladepasta wat je in een onaangename zithouding moest opeten omdat het aan een klein en laag rond tafeltje opgegeten moest worden.

Het bijbehorende restaurant was goed en dat is dan ook waar het bij deze ondernemer om draait volgens mij. Het hotel lijkt bijzaak.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Zeer teleurstellend
    • Tweepersoonskamer met Douche

Kamers zeer slecht. Vochtig en gammel. Buitendeur niet afsluitbaar. Restaurant geslotenzonder vooraf te melden ( was o.a. reden voor reservering)

Mooie omgeving, volgende x even verder zoeken
    • Tweepersoonskamer met Bad

Geen receptie en door ober uit restaurant naar kamer genracht, alleen eigenaar spreekt engels en een paar woorden nederlands de rest alleen maar frans, foto's geven een compleet verkeerde indruk het bijgebouw waar wij zaten staat er bewust niet op (zie mijn foto's), badkamer wel heel kaal zonder douchecabine of douchegordijn douchen in bad dus allles nat en het ergste is dat je de douchekop niet kan ophangen er is bewust geen ophanghaak geplaatst en deze heeft er ook nooit gezeten want er zaten nergens gaten in de tegels of voegen. Het ontbijt mag geen ontbijt heten en is eigenlijk helemaal niet inclusief. Bij aankomst wisten we al dat het ontbijt niet veel zou zijn want er ligt een standaard brief op het bed dat als je een uitgebreider ontbijt wilt met ei etc dat dit dan € 9,00 extra kost...... Dit hebben we niet gedaan en ons standaard ontbijt bestond uit 1 ccroissant, 1 stokbrood, 2 kuipjes chocopasta, een mini potje jam en wat smeerkaas, een glas jus uit pak en thee of koffie ( muf en niet aan te raden) Bij uitchecken wilden we kontant betalen echter toen kregen we van de eigenaar te horen dat hij het bedrag al van onze creditcard heeft afgeschreven en kregen we doodleuk het bonnetje overhandigd. Dit is werkelijk ongehoord, hebben ons beklag gedaan en uitgelegd dat de opgegeven creditcard van de zaak is en enkel diende ter zekerheid voor het doen van een pre-authorisatie maar dat wij hier prive zijn en dan ook gewoon kontant wensen te betalen. Kregen te horen dat we dan bij boeking melding hadden moeten maken de creditcard aub niet te gebruiken omdat we kontant betalen en dat de eigenaar dit zo doet omdat hij een aantal keren het schip in is gegaan toen gasten ineens waren vertrokken en hun creditcard vals of geblokkerd bleek. En wij maar denken dat je daarom als hotel zijnde dus een pre-authorisatie doet. Wij zijn absoluuut niet blij met deze manier van handelen en vinden dit gewoon absoluut niet kunnen!!! P.s.

Het matras van het bed was top! Erg hard maar daar hou ik van en heb dan ook heerlijk geslapen

De kamer was klein maar proper.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Veel lawaai van het opruimen van de keuken en van de aangrenzende kamer, we konden het televisieprogramma en de telefoongesprekken van de buurman volgen alsof we in dezelfde kamer waren. De handdoeken werden ververst hoewel wij hadden aangegeven dat niet na slechts 1 nacht te doen. De ontbijttafeltjes waren te klein, zelfs voor het standaardontbijt. Waar zetten ze dan het surplus indien men een uitgebreid ontbijt neemt ?

De kamer was klein maar proper. Huisdieren zijn niet toegelaten wat voor ons wel een pluspunt is.

Gelukkig was de kwaliteit van het weekend niet afhankelijk van deze hostellerie.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Als je op een kamer slaapt boven het restaurant, en er is nog een feest 's avonds, , dan zul je niet veel slapen. Geluidsisolatie is superslecht.

Ontbijt zeer eenzijdig. Ook al zou je 9 euro betalen om iets extra, ben je dat toch na een paar dagen moe. Gewone ontbijt bestond uit stokbrood en wat confituur, smeerkaas en choco-pasta. Voor 9 euro krijg je dan elke morgen een pannetje omelet.

• Tweepersoonskamer met Douche

lawaai tot 1uur ' nachts kamer lag beneden naast keuken en tvzaal en vooral iedereen moest onze kamer voorbij met het nodige lawaai.

ontbijt goed zeer vriendelijke bediening

Cava voor een weekendje er tussenuit of op doortocht.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Het gewone ontbijt was karig. Het beleg bestond uit zoetigheid en smeerkaas. Voor een uitgebreid ontbijt moest er 9euro bijbetaald worden, op voorhand te bestellen. Wifi was betalend (5 euro).

De uitbater was zeer flexibel. Onze schoonzoon was ingeschreven in triatlon Eupen dat weekend. Hij zou niet kunnen ontbijten. We vroegen daarom een lunchpakket. de uitbater bracht sandwiches met ham en kaas, alsook een koffiezet, zodat hij op de kamer zou kunnen ontbijten. hiervoor werd geen extra aangerekend.

Prima naar ons zin gehad.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Het ontbijt wat bij de prijs inbegrepen is, is prima, standaard Frans ontbijt, zoet, croissantje, vers stokbrood, jam, boter. Als je het anders wil kan dat (kaas, vlees, yoghurt) maar dan wordt er 9 euro extra pp gerekend, dat vind ik wel erg buitensporig.

Kamers zijn ruim, badkamer was prima, apart toilet was ook prettig.

Het was allemaal vrij basic, maar wel netjes.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Er was wel geen kinderstoel aanwezig in de ontbijtruimte. Dat was wel vervelend.

Het was allemaal vrij basic, maar wel netjes. We brachten een babybedje mee en dat kon net bij op de kamer staan. Ontbijt was basic en lekker ( baguette, croissant, choco, confituur, smeerkaas, boter, sinaasappelsap en koffie of thee).

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

We hebben een heel fijn verblijf gehad in hostellerie Au Vieux Hêtre en heel lekker gegeten!
    • Tweepersoonskamer met Bad

Ze hebben een zeer mooie tuin en er wordt vermeld dat je in de tuin bij mooi weer kon eten. Ondanks het toch wel droge en warme weer is dit nooit toegestaan geweest. Het was geen staalblauwe hemel, maar er was zon en rond de 26 graden. Dit was wel jammer. De kamers hebben geen airco en het was een warm weekend waardoor het moeilijk was om te slapen. Iets meer variatie aanbieden bij het continentaal ontbijt.

De kamers waren klein maar mooi en gezellig ingericht. Ze waren in Provençaalse stijl ingericht. Er was ook een mooie tuin waar er tuintafels en stoelen stonden en waar je eventueel iets kon drinken of eten. De uitbaters van zowel het hotel als van het restaurant (2 aparte familiezaken maar toch een samenwerking) zijn heel vriendelijk en begaan met hun klanten. Ze deden ook graag een babbeltje met de gasten. Alles was heel proper en netjes. Het eten was heel lekker en prijs/kwaliteit zat zeker goed. Het is in elk geval een aanrader!

prachtig weekend gehad in een leuk hotelletje!!
    • Tweepersoonskamer met Douche

persoonlyk heb ik liever een ontbyt buffet.

kamers waren ok voor enkele nachten te verblyven maar niet voor langer. prachtige tuin om iets te nuttigen voor het eten! vriendellyke patron.

Verblijf in het kader van Weekend Wallonie Bienvenue te Jalhay
    • Tweepersoonskamer met Douche

In onze kamer hing een blijvende geur van een vochtige, waarschijnlijk aanpalende, kelder. Bij thuiskomst bleek deze geur ook in de kleren gekropen te zijn. Vooraf werd per mail gevraagd of er een tafel gereserveerd moest worden voor het avondmaal. De verrassing was dan een karig driegangenmenu dat bovendien niet echt lekker bereid was voor de prijs van 35 euro die dus helemaal niet strookte met de kwaliteit van de maaltijd.

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Het weer zat erg tegen en dan maakt geen enkele plaats een goede indruk.
    • Tweepersoonskamer met Bad

De binnenkomst was erg ongezellig. Het restaurant kreeg een opknapbeurt. Buik inhouden, doeken over allerlei zaken heen. Onplezierig en ongezellig. In juli moet dat klaar zijn vertelde de eigenaar mij.

The room was big. The breakfast simpel, but oké for me. Croissant, bread and a very cold orange jus. And coffee or tea.

Mooie accommodatie en goed gelegen
    • Tweepersoonskamer met Douche

ontbijt is eenvoudig, bed is ietwat oud en kamer niet geheel schoon, prijs/kwaliteit daardoor tegenvallend

Gastvrij, gelegen in hart van het dorp en nabij de natuur, mooi gebouw en mooie kamer

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

• Tweepersoonskamer met Douche

Dat We niet in de tuin konden. Er was een handdoek met lippenstift op en de lakens waren ook plekken op En naast het bed lag nog een papier van de vorige gasten. Op de kast Was wel wat stof en in de mand waar de haardroger inzit ook. Wel een zeer goed bed.

Dat We langer op de kamer konden blijven

Zeer gezellig! Robert is een topper!
    • Tweepersoonskamer met Douche

Kamers zijn niet helemaal van deze tijd, maar de sfeer maakt dat ruimschoots goed!

Ontbijt was lekker en ruim voldoende. Diner was meer dan perfect! Echt een aanrader, zelden zo lekker gegeten!! 😄👍🏻

Beter twee keer nadenken voor je hier boekt...
    • Tweepersoonskamer met Bad

Ik had deze hotellerie gekozen omwille van de bloementuin (mijn partner is gepassioneerd tuinman). Toen we aankwamen werd ons verteld dat we niet in de tuin konden wegens dat er net gesproeid was. Dit was ons niet op voorhand verteld. In het ontbijt was geen kaas of andere charcuterie inbegrepen. Er werd ons hier extra voor aangerekend terwijl dit in onze ogen basis is. De gastheer kwam onvriendelijk en onbegripvol over.

De kamer was hygiënisch en het was fijn dat we een bad hadden.

Was redelijk
    • Tweepersoonskamer met Douche

We dachten een gewoon hotel en een ontbijtbuffet en ook dat daar wel een leuke bar was of lounge ruimte waar je wat kon drinken

Simpele kamer, smal bed , maar alles was wel netjes De verhouding kamer en ontbijt qua prijs was te duur !

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Wij zullen dit hotel niet meer boeken of iemand anders aanraden.
    • Tweepersoonskamer met Douche

We boekten en betaalden voor het ontbijt. Hierbij was geen flexibiliteit mogelijk. Wij moesten de ochtend vroeg weg maar ontbijt kon pas vanaf 8.30 uur. Zelfs de avond ervoor klaarzetten was niet mogelijk. Boeken met ontbijt was voor ons nutteloos. 'S avonds in het restaurant eten of wat drinken was niet mogelijk. Alles was donker en leek uitgestorven.

Het was dichtbij de locatie waar wij moesten zijn.

• Beoordeeld op: 18 februari 2017

Voor 1 overnachting goed te doen, maar als je alleen reist goed opletten welke kamer je krijgt...
    • Tweepersoonskamer met Douche

Lokatie van een aantal kamers naast het hotel en voordeur kon niet worden afgesloten. wel de kamer,maar dat gaf geen veilig gevoel.

De vriendelijke eigenaar. En dat het gelukkig mogelijk was van kamer te ruilen.

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Schoon, maar saai.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Het was vergane glorie met weinig inbreng van het echtpaar. Prima mensen maar er was niets te doen in het hotel. Nog geen drankje te krijgen. Alles dicht na de incheck.

Het bed en de kamer.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Aangename eigenaar , het eten was er lekker .

Klein bed voor iemand van 194 cm , Kleine badkamer maar alles was er wel .

Aangename eigenaar , het eten was er lekker . Beetje oud maar wel netjes .

• Beoordeeld op: 17 januari 2017

we hadden het er 100% naar ons zin, gezien de prijs kwaliteit vind ik dit een topper;
    • Tweepersoonskamer met Douche

Aan alle bezoekers die heel wat tijd spenderen om het goedkoopste hotel te vinden en dan negatieve commentaar durven neerpennen. Lieve mensen voor het schamel bedrag van amper 36€ kan je de luxe en accomodaties niet eisen van het Hilton. hoe kun je nu klagen over een sober ontbijt voor die prijs ? ik vind het al verwonderlijk dat je er uberhaupt een ontbijt krijgt voor die prijs. Een beetje eerlijk blijven lijkt me hier gepast.

Uitbaters uiterst vriendelijk en behulpzaam. persoonlijk contact met elk van hun klanten. Gezellig kader. Knusse kamer. Maaltijden uitstekend. Impeccable 100%.

• Beoordeeld op: 12 januari 2017

Vriendelijke gastheer, heel attent voor alle klanten;
    • Tweepersoonskamer met Douche

Iets grotere parking: volzet wegens ski-weer!

Vriendelijke gastheer, heel attent voor alle klanten; service op maat (aangepast diner voor kinderen, en volgens wens)

Goede ligging in de buurt van mooie wandelingen in de Hoge...
    • Tweepersoonskamer met Bad

Kleine kamer. Ontbijt eerder eenvoudig.

Goede ligging in de buurt van mooie wandelingen in de Hoge Venen. Het eten was super, met felicitaties voor de chef/gastvrouw. De gastheer was onderhoudend, amusant en attent. Gezellige sfeervolle oudejaarsavond!

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Tof, eenvoudig verblijf van waaruit men dagtripjes kan doen.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Een deur ontbreekt tussen kamer en toilet (er is wel een gordijn), en het licht met bewegingssensor buiten dat 's nachts vaak aan gaat.

Goede ontvangst door immer vriendelijke gastheer. Simpele maar gezellige, goed onderhouden kamer.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Mooie wandelomgeving
    • Tweepersoonskamer met Bad

Kamergrootte. Continental ontbijt (2 smeerkaasjes, rest zoet, koffie/thee, glas sap)

Enthousiaste eigenaars. Ligging. Diner (bij uitzondering geserveerd, ivm aanwezigheid groep). Uitzicht tuin.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Gezellig Ardens hotelletje
    • Tweepersoonskamer met Douche

Sommige kamers zijn aan renovatie toe.

Als je 9€ per persoon bijbetaalt heb je een heel copieus ontbijt. Dit is aan te raden. Het avondeten was ook heel lekker. Er heerst een huiselijke, gezellige sfeer en de ontvangst is heel persoonlijk.

• Beoordeeld op: 25 december 2016

zeer vriendelijk onthaal.
    • Tweepersoonskamer met Bad

verwarming op de kamer. bij aankomst was de kamer (nog) niet warm.

zeer vriendelijk onthaal. De eigenaars geven goede tips om het beste uit je vakantie te halen. correct ontbijt. ligging is ideaal om te wandelen in de hoge venen.

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Fijn hotel
    • Tweepersoonskamer met Bad

De extra kosten voor het uitgebreide ontbijt waren aan de hoge kant.

Fijne kamer, en een lekker ontbijt. Het hotel ligt in een mooi gebied. Zeker voor herhaling vatbaar.

• Beoordeeld op: 15 november 2016

Alles wat het moet zijn: gezellig, warm
    • Tweepersoonskamer met Bad

Geluidsisolatie in de kamers was vreselijk, interieur lichtelijk gedateerd.

Geweldig warme ontvangst, knusse kamers, rijkelijk standaard ontbijt, goede ligging.

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Een zeer persoonlijk , warm en vriendelijk hotelletje . Een zeer vriendelijke eigenaar !
    • Tweepersoonskamer met Douche

De kamer was zeer basic en de badkamer was een beetje krap . De geluidsisolatie was niet echt ideaal .

Het ontbijt was zeer goed verzorgd , het onthaal en de vriendelijkheid van zowel de eigenaar Robert als de andere personeelsleden waren super !! Ook de locatie , vlak bij Baraque Michel en Coo , Stavelot en Spa was ideaal ii

• Beoordeeld op: 7 november 2016

SUPER
    • Tweepersoonskamer met Bad

geen mogelijkheid tot avondmaal echter 2 fantastische restaurants op 100 meter van locatie

fantastische ontvangst , super vriendelijk zeer verzorgde kamers en piekfijn ontbijt ultra proper

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Zeer lieve eigenaars
    • Tweepersoonskamer met Bad

Badkamer was proper, maar slaapruimte kon properder. Stofnetten tegen plafond en op lampjes. Tv-toestel was zeer klein en met zeer weinig tv-posten

Eigenaars zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Continentaal ontbijt was zeker in orde maar voor veel mensen waarschijnlijk een beetje beperkt. Er is mogelijkheid om uitgebreid ontbijt bij te bestellen (9€ pp). Tuin aan het verblijf en de eetruimte zijn zeer mooi/gezellig ingericht.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Heerlijk verblijf in Hostellerie du hetre.

Echt niets !!

Ons verblijf in Hostellerie du Hetre was uitstekend. De ontvangst was zeer hartelijk en we kregen een heel mooie kamer met een zeer comfortabel tweepersoonsbed en met prima badkamer. De decoratie is heel smaakvol. We hebben genoten van de prachtige tuin. Het is er zeer rustig en het ontbijt, dat inbegrepen was in de prijs, was lekker en meer dan voldoende. De persoonlijke aandacht van de eigenaar voor elk van zijn gasten hebben we zeer geapprecieerd. We kunnen dit hotel ten zeerste aanbevelen.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Locatie goed om Hoge Venen te bezoeken , kamers gedateerd
    • Tweepersoonskamer met Douche

Sanitair op kamer - was tijdens ons verblijf een autorally start 07.00 uur , erg veel lawaai , dit wisten we niet van te voren

Erg vriendelijke ontvangst , ontbijt goed

Heel vriendelijke mensen
    • Tweepersoonskamer met Douche

Het ontbijt was absoluut oké en de kamers heel proper en aantrekkelijk. Ook het eten s'avonds was heel, heel lekker en goede presentatie.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

ontbijt was matig

ontbijt

ontbijt was matig

Het eten en het personeel
    • Tweepersoonskamer met Douche

De douche en het ontbijt

Het eten en het personeel

Het ontbijt was veel te weinig voor zijn prijs, had wel voor...
    • Tweepersoonskamer met Douche

Het ontbijt was veel te weinig voor zijn prijs, had wel voor de prijs een ontbijtbuffet mogen zijn , Zou niet meer terug gaan

ik zou dit niet aanraden aan andere mensen
    • Tweepersoonskamer met Douche

Kamer te donker, restaurant te weinig open . Wij hebben er 1 keer kunnen gaan eten, tijdens ons verblijf, veel te duur voor wat je krijgt.

Aardig verblijf
    • Tweepersoonskamer met Douche

Slaapkamer gedateerd en geluidsoverlast vanuit restaurant

restaurant

vriendelijk onthaal

De gehorigheid van de kamers en er waren geen verduisterende gordijnen zodat we al 's morgens vroeg wakker waren

vriendelijk onthaal

Ontspannend kort verblijf.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Aangename en vriendelijke ontvangst.

Aangename sfeer, mooi ingericht, vriendelijk en lekker...

Aangename sfeer, mooi ingericht, vriendelijk en lekker gegeten

• Tweepersoonskamer met Douche

Geen douche alleen een onhandig bad. Afwijken van het menu werd zonder overleg vol doorberekend.

Gastvrijheid

Duur omwille van verkeerde booking
    • Tweepersoonskamer met Bad

De samenwerking met booking.com om alsnog een verkeerdelijk aangeduide datum te kunnen rechzetten zonder kosten.

Zeker aan te raden voor 1 nacht heel aardige mensen
    • Tweepersoonskamer met Douche

Ze spraken alleen Frans en heel gebrekkig engels

Ja dat wel vond het alleen wel veel geld €9 extra voor een gebakken ei en een beetje fruit

We waren er voor 1overnachting. De kamer achter de keuken was geen voltreffer.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Kamer achter de keuken. Tot laat veel lawaai.

de omgeving

Prettig hotel, tegen goede prijs
    • Tweepersoonskamer met Douche

Faciliteiten goed, restaurant beter dqn verwacht;,

Mooi kamer met veel charme.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Mooi kamer met veel charme. Superlekker eten en ontbijt al klaar gelegd. Goede service en heel vriendelijke mensen.

Restaurant met B & B

Restaurant té duur.!

Charismatische ontbijtruimte.

Ligging en bediening is zeer in orde vriendelijk en behulpzaam
    • Tweepersoonskamer met Douche

Onze badkamer en wc was met een dun wandje afgesloten zonder afzuiging

Proper en verzorgd

Leuk hotelletje, goede prijs kwalitiet
    • Tweepersoonskamer met Bad

Het licht in de badkamer

Gezelligheid