Beoordelingen over Hostellerie Dispa 3-sterren

Du Jardinet, 5650 Walcourt, België

#3 van de 3 hotels in Walcourt

geweldig hotel met uiterst vriendelijk personeel en een zeer goede keuken.

Kunnen we niet bedenken

Vriendelijke ontvangst; nette kamer op begane grond in bijgebouw. Super diner, prima ontbijt. Leuk hotel in notariswoning, beetje Jugendstil. Geweldige bediening in een leuk restaurant aan de tuinzijde.

Prima ontbijt in buffetvorm, vriendelijke bediening, mooie 'retro' eetzaal.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Late incheck,, slechts mogelijk vanaf 17u00 ! Was wel gecommuniceerd maar toch niet gebruikelijk zo laat in de namiddag ! Veel nachtlawaai (tot 01u00) door gasten die zich niet wisten te gedragen. Jammer dat de hoteldirectie hier geen actie in ondernam maar dat we zelf die mensen moesten aanmanen de nachtrust van andere te respecteren.

Kamer netjes in orde, mooi oud herenhuis .

zeer prettige ervaring
    • Tweepersoonskamer met Bad

Dat men niet wist dat de boeking al betaald was via ideal, en dat het personeel geen nederlands sprak terwijl in de boeking staat dat het wel zo is.

De vriendelijkheid van het personeel. De kamer, en de koffie of thee met waterkoker op de kamer. Dinner en ontbijt prima verzorgd

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Slecht
    • Tweepersoonskamer met Bad

Check-in was chaotisch. Waren daar met twee en wisten van niets. Moeten bellen naar hun verantwoordelijke om te weten welke kamer ik had. Voor het ontbijt was het ook een heel gedoe. 3 keer hebben ze komen vragen wanneer het voor mij paste. Telkens paste het uur zogezegd voor hen niet. Uiteindelijk een uur gevonden. De ochtend erna om het afgesproken uur was er niemand te bespeuren, alles was donker. Een mede hotelgast had hetzelfde voor en hij stond daar al 1u te wachten! Zelf nog moeten bellen om te weten hoe het nu zat, krijg ik aan de andere kant van de lijn te horen dat wat ik zeg niet kon zijn. Uiteindelijk heeft hij iemand anders opgebeld om te zeggen dat ze moeten ontbijt voorzien. Deze heeft dan enkele zaken in elkaar geflanst. Niets was vers, de melk was niet te drinken en waarschijnlijk over datum want de geur slecht. Kort samengevat: Duur voor slechte service

Het restaurant is hun beste troef
    • Kamer met verbindingsdeur

wij hadden een familie kamer maar het tweede gedeelde voor de kinderen was verouderd , tapijt met vlekken. alsook de badkamer was enkel een bad en aan de lavabo stond de kraan los enkel twee handdoeken beschikbaar voor een gezin met vier personen

Het restaurant is hun beste troef

De kamer was proper, een goed bed en goeie kussens.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Jammer dat het toilet niet helemaal proper was. Wij sliepen langs de voorkant op het 1e verdiep, een gordijntje aan het raam zou handig zijn. Geen opbergruimte in de badkamer voor het toiletgerief.

De kamer was proper, een goed bed en goeie kussens. Alles was voorzien voor het ontbijt, croissants, stokbrood, brood, beleg, vers fruit en zelfs cava. We sliepen langs de voorkant en er was geen nachtlawaai.

Aangenaam.

Op de koffie hebben we bij het ontbijt moeten wachten en voor een tweede tas moesten we er naar vragen. Misschien een kannetje koffie op tafel is voor de echte koffie drinkers wel leuker. Het personeel deed zeker moeite om Nederlands te spreken, maar dat was niet voldoende voor ons. Wij spreken echt geen Frans en het personeel kon wel wat woorden, en af en toe herkende wij een woord maar eigenlijk was het zeer moeilijk. Zeker de menukaart. Daar konden we niets van begrijpen. Daarom was het dan ook super dat het zeer lekker was en dat de rekening mee viel. We hadden ook een kamer met douche gevraagd en dit was een bad. Maar achteraf gezien wel eens leuk. Maar omdat er zo'n taalbarrière was hebben we hier niets over gezegd. Het personeel deed echt wel moeite hoor, de sommelier die een heel klein beetje Nederlands kon stuurde ze aan onze tafel maar toch was het zeer moeilijk. Voor hun en voor ons.

Het gastronomische eten was fantastisch en de prijs viel mee. We hadden een duurdere rekening verwacht. Ontbijt was niet zeer uitgebreid, maar je hebt ook maar 1 buik. Ik heb niet alles kunnen proeven omdat er te veel was. Ook zeer mooi gebouw met de glasramen, vloer, ... .

ok
    • Tweepersoonskamer met Bad

Er is geen lift. Op onze dag van aankomst (woensdag) was het hotel gesloten, even moeten wachten om binnen te kunnen.

Het avondeten was prima, niet zo goedkoop, maar prijs-kwaliteit zeker ok. Oud (notaris)gebouw, straalt wel iets uit, zeker de binnenkant.,

fantastisch

-----

Hostellerie Dispa was een heel leuk en verrassend verblijf. Het maakte de goede commentaren op internet en onze stoutste verwachtingen waar.De kamers waren ruim en mooi ingericht. De hostellerie beschikt ook over een uitstekend restaurant met een uitmuntende kok , die uiteraard wordt bijgestaan door een geweldig team. Het was een fantastisch verblijf met een culinair hoogtepunt.

Goed maar voor die prijs mag de kwaliteit beter zijn
    • Tweepersoonskamer met Douche

Geen Engelstalig personeel. Spreken alleen Frans. We werden in het vikgebouw ondergebracht. Deze kamers zijn niet zoals op de foto's.

Het ontbijt was eenvoudig maar heerlijk.

De foto's corresponderen in het geheel niet met de werkelijkheid.

De kamer was sterk verouderd. Er was een kapotte stoel. Zeiltje onder het bed synthetische dekbedden waardoor het nogal zweterig werd.Geen bureautje op de kamer. Niet 2 aparte bedden zoals bij reservering gevraagd. Slechte ventilatie geen airco. Ĺampje boven het bed kapot.

De ontbijt en Dinerzaal

• Beoordeeld op: 14 november 2016

wandelweek-end langs meren en bos
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

In de omgeving weinig te beleven.Infotoerisme is gesloten op zaterdag.De bossen in de omgeving zijn enkel te bewandelen via betonnen wegjes langs het bos .Niks te beleven in het centrum,vele zaken gesloten in de namidag

Je kan in het restaurant enorm lekker eten. Dit was echt genieten .Bij het ontbijt was alles aanwezig.Lekker brood ,vers fruit,yoghurt,eitjes....

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Prijs kwaliteit onaanvaarbaar !!!!!!!!!!
    • Tweepersoonskamer met Douche

Bij aankomst was er geen ontvangst nog personeel je moest bellen naar een nummer. Er was ook niets te drinken of eten wat na een autoreis wel goed zou zijn. Kamers en hotel op zich zeer vuil. Onbijt voorzien om acht 8 hr maar personeel kwam pas toe iets na acht uur en moest zelfs nog de broodjes bakken waardoor we pas om 0845 hr iets konden eten die nog zeer warm was enz;;;;;.....!!!!!!

Er was eigenlijk niets dat ons beviel

• Beoordeeld op: 15 oktober 2016

Misschien goed voor mensen die daar willen eten en dan niet meer willen rijden.
    • Tweepersoonskamer met Douche

De ontvangst, de aanduiding naar het hotel wegens de werken, het restaurant was niet open, ik had het gevoel dat ik er alleen was.

'S avonds ben ik in het plaatselijke dorpje gaan eten. Zeer lekker resto basilicum. Het plafond in de ontbijtzaal. De mevrouw die het ontbijt verzorgde was heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Ontbijt was dik in orde met veel verse producten.

Antislipmatje in het bad zou helpen. Bad zeer glad.

Ontbijt was dik in orde met veel verse producten. Vers gebakken eitjes werden ons aangeboden zonder vragen alles met de glimlach. Diner s' avonds was super.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Goed hotelletje, alleen jammer dat er geen rekening werd gehouden met onze wensen.

Kamers waren gelegen in een bijgebouw ad overkant vd straat terwijl wij vooraf gekozen hadden voor kamers in het hoofdgebouw. Ook uitdrukkelijk een kamer met bad geboekt terwijl beide kamers een douche hadden. 😕

Gezellige ontbijttuimte, lekker gevarieerd ontbijt

Alles was naar wens

Alles was naar wens

Warme en professionele ontvangst !
    • Tweepersoonskamer - Bijgebouw Met Douche

Warme en professionele ontvangst !

Prijs kwaliteit in orde
    • Kamer met verbindingsdeur

Heel veel last gehad van het lawaai van de andere gasten, dus slecht geslapen...

Prijs kwaliteit in orde

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Ontdekking van een goed bewaard geheim (Walcourt)
    • Tweepersoonskamer met Bad

Geweldige kamer. Vriendelijke ontvangst en bediening.

Alleen de kamer gezien !
    • Tweepersoonskamer met Douche

Pas na de bevestiging te horen gekregen dat we geen ontbijt konden krijgen.

Alleen de kamer gezien !

Goede prijs kwaliteit verhouding voor 1 nacht.
    • Kamer met verbindingsdeur

Kamers waren vrij ouderwets.

De maaltijden waren heerlijk. Het personeel was heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Uitgebreid ontbijt
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Er was geen douche enkel bad, in onze familiekamer

Uitgebreid ontbijt

Redelijk

Restaurant niet open

Ruime kamer

Ontspannen
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Late check in en prijzig voor wat je krijgt

Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Te duur voor wat je er aangeboden krijgt

Kamers - restaurant gesloten geen fatsoenlijk restaurant in de buurt

motor kon veilig gestald worden

Geweldig Restaurant.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Wat te duur voor geboden kwaliteit. Ontbijtbuffet kan uitgebreider.

Geweldig Restaurant. Rustige kamers.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

de kamer is ruim en proper.
    • Tweepersoonskamer - Bijgebouw Met Douche

Het ontbijt kan uitgebreider.

de kamer is ruim en proper. Zeer vriendelijk personeel

het rrestaurant met wijnen waren subliem
    • Kamer met verbindingsdeur

omgeving van het hotel maar ik was ook op zakenreis

het rrestaurant met wijnen waren subliem

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Het souper was heerlijk.
    • Tweepersoonskamer - Bijgebouw Met Douche

De bediening was optimaal. We konden op de terras eten met een mooie zon!

• Beoordeeld op: 12 mei 2016

Bij aankomst was dit (3 sterren hotel ???) gesloten.

Bij aankomst was dit (3 sterren hotel ???) gesloten. We moesten iemand bellen, die dan 10 minuten later zou komen. 's Nachts was het hotel totaal donker. Geen personeel, geen minibar. Niets niets niets dus! Ontbijt was oké, verzorgd door een lief meisje. Dit hotel verdient 1 ster!!!

• Beoordeeld op: 6 oktober 2015

leuke sfeer in de kamer, lekker bed;

vrij dure kamer, lawaaierige gasten tot 01.30 s'nachts; ontbijt simpel en helaas niet bij prijs inbegrepen

leuke sfeer in de kamer, lekker bed; restaurant erg goed voor diner

• Beoordeeld op: 29 september 2015

dat het niet ver is van onze vrienden, het bed en de...

geluidshinder van de buren, een duur ontbijt, en altijd de indruk dat je beter ontvangen wordt als je daar blijft eten, wat niet altijd mogelijk is.

dat het niet ver is van onze vrienden, het bed en de badkamer in het bijgebouw zijn altijd heel proper gekuist.

• Beoordeeld op: 8 september 2015

de locatie, niet ver van het centrum, veel gratis parking.

prijs te duur voor het simpele van de kamer. Badkamer oubollig en het restaurant was te duur voor onze portemonnee.

de locatie, niet ver van het centrum, veel gratis parking. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2015

het verblijf was goed het personeel vriendlijk

Het ontbijt voor die prijs mocht het iets meer zijn de eerste morgen was er enkel brood, de tweede morgen 1 croissant en 1 stukje stok brood die voor 12 euro?

het verblijf was goed het personeel vriendlijk

• Beoordeeld op: 13 augustus 2015

- het ontbijt

- kamer keek uit op een troosteloze achterbouw - wijnkaart aan de dure kant - het bed was aan de zachte kant=> rugpijn - wifi op de kamer was zeer onstabiel

- het ontbijt - vriendelijk personeel - zeer lekker gegeten in het restaurant - rustig gelegen - ruime gratis parking

• Beoordeeld op: 16 juli 2015

Zeer mooi gerenoveerd oud pand, super lekkere maaltijd in...

De bediening tijdens het avondeten in restaurant verliep traag, de kok had duidelijk teveel werk.

Zeer mooi gerenoveerd oud pand, super lekkere maaltijd in restaurant 's avonds, hartelijk personeel. Mooie tuin, fijne en grote kamer. Zeer rustige locatie, dichtbij grote baan (maar geen geluidshinder daarvan).

• Beoordeeld op: 24 juni 2015

De bedden en de ruimte in kamer en badkamer.

De -te- hoge prijsstelling, zowel van hotel als het eigen restaurant. De kwaliteit van de keuken is uitstekend maar om voor een 3-gangen menu meer dan 3(!) uur nodig te hebben om uit te serveren is zwaar overdreven. Overigens moet men in de badkamer een hoge badrand-hindernis nemen om te kunnen douchen.

De bedden en de ruimte in kamer en badkamer.

• Beoordeeld op: 16 juni 2015

Zeer prettige omgeving, mogelijkheid tot wandelen ( wel...

geen minpunt maar een tip. Een klein opstapje in de badkamer zou nuttig zijn om het uit het bad stappen te vergemakkelijken.

Zeer prettige omgeving, mogelijkheid tot wandelen ( wel heuvelachtig ). Doordat de keuken zondagavond gesloten was een zeer gezellig restaurant gevonden " le Capri " op de grote markt.

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

Goed bed

Veel te duur voor deze accomodatie

• Beoordeeld op: 27 december 2015

Slaap gelegenheid,het kader om te eten ,de gerechten het...

Slaap gelegenheid,het kader om te eten ,de gerechten het personeel alles was perfect

• Beoordeeld op: 12 december 2015

Had een boeking maar hotel zat dicht.

Had een boeking maar hotel zat dicht. Ondanks Mob nr dat aan de deur hing, niemand te vinden.

• Beoordeeld op: 12 november 2015

Zeer net en proper gerestaureerd hotel.

Heel duur ontbijt voor hetgeen men krijgt (12€/pers )

Zeer net en proper gerestaureerd hotel.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2015

Leuk, familiaal hotelletje met vriendelijke medewerkers.

Kamer klein maar netjes...

Leuk, familiaal hotelletje met vriendelijke medewerkers. Restaurant is goed !

• Beoordeeld op: 5 oktober 2015

De kamer best aangenaam alle comfort + uitstekende keuken...

Storende cv maakt teveel borrelde geluiden niet aangenaam dit kan dus beter

De kamer best aangenaam alle comfort + uitstekende keuken echt lekker

• Beoordeeld op: 7 september 2015

De supervriendelijke, gastvrije behandeling van de...

De supervriendelijke, gastvrije behandeling van de zaakvoerder en zijn personeel.

• Beoordeeld op: 1 september 2015

Zeer mooie kamer.

Spijtig genoeg was de shampoo niet aangevuld in de badkamer.

Zeer mooie kamer.

• Beoordeeld op: 1 september 2015

De uitstekende keuken en het zeer vriendelijk onthaal.

Niets !

De uitstekende keuken en het zeer vriendelijk onthaal.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2015

Restaurant van het hotel is super!

Restaurant van het hotel is super! Hogere prijsklasse (+- €100/pp) maar een aanrader. Zeer uitgebreide wijnkaart. Charme van een oud herenhuis.

• Beoordeeld op: 24 augustus 2015

Mooi kamer met alles erop en eraan.

DE charcuterie lag redelijk warm en er konden vliegen aan .

Mooi kamer met alles erop en eraan.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2015

Heel vriendelijk personeel.

Ontbijt was vrij beperkt.

Heel vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2015

Heel warme ontvangst en super vriendelijk personeel.

Niets eigenlijk

Heel warme ontvangst en super vriendelijk personeel. Prachtige kamers en mooie tuin. Bovendien is hotel ambassadeur van Orval.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

de prijs in vergelijking met andere 3-sterren en soms zelfs...

de prijs in vergelijking met andere 3-sterren en soms zelfs 4 sterrenhotels in België was aan de duurdere kant

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

restaurant

restaurant

• Beoordeeld op: 12 juli 2015

Gezellige charmante kamer

Geen WiFi op de kamer.

Gezellige charmante kamer

• Beoordeeld op: 21 juni 2015

Jammer dat het restaurant niet altijd open is. Je moet dan naar 't dorp. Matige kwaliteit daar.

• Beoordeeld op: 16 juni 2015

Prijs kwaliteit van het eten.

Prijs kwaliteit van het eten.

• Beoordeeld op: 26 mei 2015

uitstekend eten

uitstekend eten

• Beoordeeld op: 29 maart 2015

Een heerlijke ruime kamer met een uitstekend bed.

Inchecken was pas vanaf 18.00 u. Dat was minder handig.

Een heerlijke ruime kamer met een uitstekend bed.

• Beoordeeld op: 24 februari 2015

Goed onthaal door personeel

Verwarming maakte 's nachts lawaai

Goed onthaal door personeel

Er zijn ook 17 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.