Beoordelingen over Hostellerie Kemmelberg 4-sterren

Kemmelbergweg 34, 8956 Kemmel, België

#3 van de 3 hotels in Kemmel

Voor herhaling vatbaar .
    • Standaard Tweepersoonskamer aan Boszijde

Ik kan echt geen min puntje bedenken , alles was Top .

Prima onthaal , beleefd , vriendelijk personeel , super ontbijt , en zeer mooie kamer . Beter kan niet , ben enorm tevreden .

Prachtig uitzicht, zeer goed en uitgebreid ontbijtbuffet,...
    • Standaard Tweepersoonskamer aan Boszijde

De badkamer is klein. De wastafel is vernieuwd en modern, maar onpraktisch in gebruik. Het venster op de kamer is moeilijk te openen.

Prachtig uitzicht, zeer goed en uitgebreid ontbijtbuffet, mooi gedekte tafels met linnen tafelbekleding, je ontbijt hier in stijl, eiergerechten op aanvraag. Goede bedden, ruime parking aan het hotel. Mooie omgeving. We arriveerden vrij laat, tegen 21u. Er was geen personeel aan de balie maar de sleutel lag gewoon klaar voor ons, héél handig. Frisdrank uit de minibar wordt niet aangerekend. TV met ambi-light. Goede Wifi.

• ECO Tweepersoonskamer Boskant

Eco kamer weinig plaats op toilet in de badkamer en tussen kleerkast en bed. Verder alles in orde.

Verder alles zeer goed in orde en lekker ontbijt met Cava!

fijn verblijf in een fijn hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer aan Boszijde

Fijn hotel met goed personeel, Heerlijk restaurant met goede gerechten en een fijne kaart. fijn dat er in verband met ons vroege uit checken iets geregeld kon worden met het ontbijt! altijd fijn als er mee gedacht word :) fantastische locatie met super uitzicht over het heuvelland.

Uitzicht goed maar de kamer een ramp!
    • ECO Tweepersoonskamer Boskant

De kamer was een ware ontgoocheling qua grote,15vierkante meter incl.badkamer!Als je dan nog eens op het toilet ging zitten die achter de deur in de badkamer bevond kwam je met uw knieën tegen het bad!Een gezettere persoon of grotere persoon heeft dan problemen om niet te zeggen.....kan gewoon niet op het toilet! In hun folder staat dat deze kamer 18 of 20 m2 is maar daar had ik al twijfels over en dan bij de afrekening staat er 15m2 Ook twee aparte bedden met nachtkastje ertussen??als koppel geboekt?? Hiervoor kom ik zeker niet terug😟

De ligging is zeer goed qua uitzicht maar indien je verkiest om elders te gaan eten ligt het wel ver van restaurants en heb je steeds de auto nodig. Het ontbijt was in orde.

meer dan inorde
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Vallei

een kleine badkamer met wat kleine herstelpuntjes, zoals de voegen die loskomen. ook de luifels op het terras zijn aan vervanging toe.

zeer vriendelijk personeel, lekker ontbijt , mooi uitzicht en een zeer lekker diner.

Een heerlijke ontspanning in een adembenemende omgeving.
    • ECO Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Vallei

De badkamer is volledig en moderne maar de deur is nogal hinderlijk. een schuifdeur zou een enorme verbetering betekenen. We hadden buiten veel last van vliegen maar dat kan een weers- of seizoensfenomeen zijn.

De omgeving is adembenemend, het ontbijt was uitstekend en liet niets te wensen over. Een zeer mooi gelegen terras met prachtig uitzicht vervolledigt de belevenis.

Super locatie met uitstekend restaurant.
    • ECO Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Vallei

De Eco-kamers zijn wel heel erg klein. Neem een kamer met uitzicht op de vallei (of een grotere en duurdere kamer), dat maakt veel goed. Aan het ontbijt was er wat supervisie tekort (te jong en onervaren (?) personeel. Koud buffet ruim voldoende, eitje moet je zelf vragen, koffie zelf vragen, tafel wordt tussenin niet afgeruimd. Het Pinksterweekend was druk en dat was te merken aan de (weinig) voorraad brood en viennoiserie.

Adembenemend uitzicht, de charme van het hotel, het restaurant (heel lekker, mooie presentatie, super personeel).

Mooi hotel op uitstekende locatie dicht bij alles .
    • ECO Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Vallei

Op de foto's zie je natuurlijk de grote kamers . Kamers waren proper maar onze badkamer was toch aan de kleine kant. Ook de pas uitgevoerde renovatie was geen 5* waard kabels van tv en internet hingen bloot .

Het ontbijt en het uitzicht is fenomenaal .

rustgevend
    • ECO Tweepersoonskamer Boskant

met een hele mooie ligging op de top van de Kemmelberg, met weidse uitzichten , rustgevend , mooi niet te groot hotel waar je 's avonds van de betere keuken kan genieten , een groot terras aanwezig, kleine bemerking kamers langs achterzijde zijn aan de kleine kant maar alles is aanwezig van kluis tot koffie en thee en frisdranken.

Unieke ligging in karaktervol gebouw met fantastisch uitzicht op de mooie vallei. Super onthaal.
    • Standaard Tweepersoonskamer aan Boszijde

service in het restaurant (1 vd 2 obers had blijkbaar een slechte dag, of kon niet spreken), prijs/kwaliteit van de maaltijd van 55 euro. Wijnarrangement was echter wel meer dan ok

Ontvangst, kamer, badkamer, gebouw, uitzicht

• Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Vallei

Het diner was lekker maar zou toch liever ookwat klassiekers op de kaart zien.........en voor smiddags een snack of iets klein om te eten zou welkom zijn........

Was zeerr lekker......

Aangenaam verblijf, met super locatie
    • ECO Tweepersoonskamer Boskant

Eten was prijzig voor wat het was en kaart was beperkt. Wijn was 👍. Bij ontbijt wat aan ons lot overgelaten blijkbaar waren er verschillende soorten eieren verkrijgbaar maar dit werd ons niet verteld , papieren servieten en ondeleggers voor een hotel van dit niveau !!!

Kamer was goed en het uitzicht super

Waanzinnig
    • ECO Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Vallei

Niks op aan te merken, het was een ontzettend fijn verblijf

Het uitzicht op de vallei was gewoon adembenemend! Ontbijt was meer dan ok, alles was vers. Er werden ook meerdere streekproducten aangeboden.

Mooi en heel rustig verblijf in wel wat kleine kamer.
    • ECO Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Vallei

Hele kleine badkamer met 'wateroverlast' na het douchen door slecht gemonteerde glasmuur aan douche. Ook de afzuiging was matig waardoor het nogal vochtig was in de kamer na het douchen. Matras viel ons wat tegen.

Hele mooie locatie met prachtig zicht op de vallei. Lekker en uitgebreid ontbijt. Fijne maar kleine kamer.

Stijlvol genieten in alle rust.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Vallei

Logeren in alle rust ... Verzorgde kamer, vriendelijke ontvangst en service, heerlijk ontbijt. Kamer met balkon aan de achterkant van het hotel heeft een prachtig uitzicht.

Valentijn uitstap.
    • ECO Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Vallei

De kamer mocht iets groter zijn en zeker de badkamer, die was zeer klein niet goed verlicht en een slecht geplaatst toilet.

Ontbijt was ruim en lekker, alles was voorradig er werdt met de glimlach een eitje gebakken.

aangenaam
    • ECO Tweepersoonskamer Boskant

Diner. Een restaurant van die klasse onwaardig.

Kamers waren zeer verzorgd. Ontbijt was goed doch een ommeletje met spek zou toch niet misstaan hebben.

Rust, je bent er van rij één welkom, ook met ons huisdier Balou, gewoon een aanrader !!!

Alles was goed.

Heerlijk uitgebreid ontbijt. De kamer, misschien toch wel aan de kleine kant, maar wel met een prachtig uitzicht, met uitzicht tot in Rijsel. Wij kozen voor de klaproosmenu, heel fijn en lekker. Een aanrader, voor wie van rust, wandelen of fietsen houdt. Ook het mooie Heuvelland is om steeds terug te keren en daar houden we ons aan, ieder 2 jaar zijn we er terug, in de Hostellerie de Kemmel. Ook extra aandacht voor ons huisdier, aan de ingang lagen er handdoeken om zijn pootjes droog te maken. Super !!!!

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Aangenaam hotel van waaruit de westhoek kon verkend worden
    • ECO Tweepersoonskamer Boskant

Wij hadden geboekt met alleen morgenontbijt. Bij onze aankomst hadden wij gevraagd om toch voor 2 dagen te kunnen dineren . Dit ging niet meer omdat de capaciteit van de keuken was bereikt. Daarom nu geen oordeel over de keuken. Wij hadden in 2014 hier ook al verbleven , maar toen met diner, dat toen uitstekend was. In de omgeving om ca 100 m hebben wij echter goed kunnen dineren en dit wel op aanraden van de receptie van het Hotel.

Ontbijt was verzorgd en goed. Ligging en omgeving Hotel van de jaren 50 , mooi en gezellig Uitzicht vanuit het terras

Heel ontspannende tussenuit in een gezellig hotel met prachtige ligging.
    • Junior Suite aan Boszijde

De bar is te klein in vergelijking met de rest. Het eten was goed maar het prijskaartje is te hoog in verhouding. Let wel: de presentatie is goed + warm atmosfeer in het restaurant en heel vriendelijke bediening maken het goed.

Prachtige ligging, mooie vergezicht vanaf hoofdterras & restaurant, gezellige hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel, prijs-kwaliteitsverhouding accommodatie zeker goed.

Sfeervol hotel met een apart karakter.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Vallei

Prijzige kamer (superior met uitzicht op de vallei) voor zijn grootte. Piepkleine badkamer. Geen drooglijn niettegenstaande de hotelbrochure vermeld dat alle badkamers hiervan voorzien zijn (handdoeken drogen?). Er is geen douchescherm (douche in bad) waardoor een douche nemen een hachelijke onderneming is; toch als je de badkamer niet onder water wil zetten. Een douche i.p.v. een bad was een betere keuze geweest. Dan was er wat extra plaats voor een meubeltje of tafeltje. Nu kan je enkel op het kleine tabletje boven de wastafel of op de badrand iets kwijt. Onvolledige, ontbrekende en foute informatie op de website van het hotel. Volgens het kameroverzicht varieert de prijs van onze kamer van 129 tot 149 € en is de kamer 18 + 4 m² groot. De redenen voor die prijsvork (uitzicht?, hoog seizoen/laagseizoen?, etc.) zijn nergens terug te vinden en wij werden prijzen aangerekend tot 164 € op zaterdag en de werkelijke grootte van de kamer is veel kleiner dan 18 m². We maakten hierover een opmerking en het antwoord van de eigenares was dat de vermelde grootte inclusief de badkamer is en dat alles nauwkeurig is opgemeten. Waarop slaat dan die extra 4 m²? Daarenboven neemt zowat de helft van de badkamer een deel van de kamer in waardoor de kamer in werkelijkheid nog een stuk kleiner is dan 14 m². Gegoochel met de prijzen dat het een lieve lust is. We verbleven er drie dagen en voor elke dag werd een andere prijs aangerekend (144 € op donderdag, 154 € op vrijdag en 164 € op zaterdag). Hierover vind je niks terug op de website.

Sfeervol hotel met een apart karakter. Schitterend uitzicht op de vallei. Uitgebreid en lekker ontbijt. Vriendelijk personeel.

Personeel en ontbijt en locatie maakten het verblijf heel aangenaam

We waren met 6 koppels, er was sterke rioolgeur in kamer 103, krappe badkamers en heel droge lucht. Het was er heel warm op de kamers

Het ontbijt was heel verzorgd, personeel heel vriendelijk en we hebben lekker gegeten in het restaurant

De kamer was goed en proper maar eerder aan de kleine kant,...
    • ECO Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Vallei

Het hotel heeft een geweldige kok, maar de menu-keuze is zeer beperkt en eerder aan de prijzige kant voor iemand die elke avond in het hotel zou eten.

De kamer was goed en proper maar eerder aan de kleine kant, ook badkamer was heel klein, maar alles is aanwezig wat je nodig hebt. Wij hadden kamer met balkon met een geweldig vallei-zicht.

Fantastisch verblijf, schitterde ligging, comfortabele kamers, vriendelijke bediening en fijn eten!
    • ECO Tweepersoonskamer Boskant

Het enige minpunt waren de hoofdkussens, netjes maar erg hoog. De tweede nacht echter werd op onze vraag een lager hoofdkussen bezorgd.

Het waren enkele heerlijk ontspannende dagen in HMK! Het ontbijt was verzorgd, de kamers comfortabel en netjes, de ligging en het uitzicht subliem alsook het vriendelijke onthaal en bediening! We komen graag terug!

Het was een heel gezellig en aangenaam verblijf in een rustig kader.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Vallei

Vanuit de kamer prachtig uitzicht op de vallei, heerlijk ontbijt en diner. Vriendelijk personeel. Rustig kader. Huisdieren zijn er welkom. Aanrader voor vrienden en kennissen.

Ontspannen verblijf met zeer goed restaurant ! en toch waren we zeer sportief ook
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Vallei

De badkamer was niet comfortabel, te klein, geen douchescherm of antislip dus gevaarlijk om in het bad te douchen. We kijken om volgende keer boven in een VIP-kamer te verblijven als dit betaalbaar is ? dan zullen deze euvels er niet meer zijn.

Het restaurant, diner was zeer goed met heerlijke wijn. Ontbijt was ook in orde. Mooi en rustig gelegen hotel om te ontspannen.

Prijs/kwaliteit niet in verhouding dringend toe aan renovatie
    • ECO Tweepersoonskamer Boskant

Een standaardkamer is heel krap vooral de badkamer voelt heel benepen aan

Het Hotel is sterk verouderd de unieke locatie en het vriendelijke personeel maakt veel goed

Rustgevend
    • ECO Tweepersoonskamer Boskant

Geen "vliegenraam" Debiet v/h water in douche te laag Opstaande glazen wand van douche mag iets langer zijn

Vriendelijke ontvangst. ligging hotel Bed uitstekend Ontbijt meer dan voldoende.

Personeel restaurant was super
    • Grote Junior Suite met Uitzicht op de Vallei

Ik kan me voorstellen dat de kamer bij een echte zomerdag te heet kan worden zonder airco

Personeel restaurant was super Top maaltijd Kamer inrichting en badkamer waren zeer goed Late check out mogelijk Topwijnen op de wijnkaart

Fijn verblijf maar te duur voor de kwaliteit van de kamer.
    • ECO Tweepersoonskamer Boskant

De kamers verdienen een update. Met name aan de achterzijde (niet de valleizijde), waar wij kamers hadden. Kleine kamers, te vol en te weinig beweegruimte en een veel te kleine badkamer met een toilet waar je eigenlijk niet fatsoenlijk op kon zitten omdat het te dicht tegen de badkuip stond. Ook de ventilatie was er niet/onvoldoende. Ook veel muggen, dus eigenlijk moeten er horren komen. Voor die kamer-kwaliteit is de prijs veel te hoog!

Het diner en het ontbijt waren super! De bediening bijzonder vriendelijk. Dit beide maakt ons bezoek goed, maar de gerechten zijn wel erg aan de prijs.

prachtig zicht.

badkamer ietsje groter.

prachtig zicht.. lekker ontbijt... het restaurant is op maan-en dinsdag gesloten, maar een super lekker menu gekregen..... ontvangst gekregen van de gastheer met informatie over het hotel... het is enorm meegevallen en tot rust gekomen...komen er zeker terug.

We komen wel eens terug!
    • ECO Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Vallei

We dachten dat er geen eitjes waren. Tot we opmerkten dat ander gasten er wel hadden. Ze zaten verscholen onder een handdoek op het buffet. Een bordje hierbij plaatsen met 'Eitjes' zou wel leuk zijn.

Het uitzicht op de vallei was prachtig. Een rustige omgeving. Het personeel is behulpzaam en vriendelijk. We hebben er goed geslapen; de bedden liggen comfortabel.

Lekker ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer aan Boszijde

Eerste nacht geen lawaai, tweede nacht wel veel lawaai... Haardroger werkte niet.

Lekker ontbijt. Zelfs mogelijkheid om een glaasje bubbels te nuttigen. Klassieke, stijlvolle inrichting. Gereserveerde gastvrouw. Veel leuke snufjes op de kamer : mogelijkheid tot koffie of thee, mogelijkheid om je was te drogen in de badkamer, broekpers, minibar, ... Prachtig uitzicht vanuit het restaurant en de ontbijtruimte.

Fawlty towers.
    • ECO Tweepersoonskamer Boskant

Onvriendelijke bazin !!!! Oudbollige accomodatie: zeer kleine kamer en slecht functionerende accomodatie. Jaccuzzi niet gezien, geen uitzicht op de vallei. Niet gekregen wat er gevraagd was, dit is niet te bewijzen, aangezien we nooit een bevestigingsmail ontvangen hebben. Enkel gastronomisch menu, geen gewone keuken. Rekenen onterecht extra kosten aan: 10€ supplement voor dezelfde kamer in het weekend, 5 euro voor 6 kleine koekjes bij de koffie, die niet gevraagd werden. Hoge gastronomie? Ja, maar verre van goed klaargemaakt: vezels in de aspergesoep, lauwe puree, vis niet doorbakken.

Het uitzicht is subliem. Ondergeschikt personeel vriendelijk.

verder prettig verbnlijf
    • ECO Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Vallei

De kamers zijn klein en bij ons was naast het bed de badkamer, achter een wand met spiegels. je ziet jezelf dus steeds in die spiegel in bed liggen, niet echt prettig.

Was een prima hotel, kleinschalig maar daardoor ook wel persoonlijk.

Er is een goede service in het hotel
    • ECO Tweepersoonskamer Boskant

De badkamer was te klein en wat onhandig. Toilet staat in hoekje achter de deur. Kamer is groot genoeg voor 1 persoon maar niet voor 2

Er is een goede service in het hotel

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

prachtig gelegen en van uit de kamers mooi uitzicht..en ook heel rustig gelegen
    • ECO Tweepersoonskamer Boskant

Er is niet echt fietsstalling, wel garage ter beschikking maar die was vuil en lag ovehoop..

De kamers heel netjes..matrassen heel goed..avondmenu lekker..ontbijt lekker door het serveren van natuurprodukten ..

Topkwaliteit !
    • ECO Tweepersoonskamer Boskant

Wanneer er een business seminarie doorgaat kan het er wel wat druk/luidruchtig aan toegaan (maar daar kan uiteraard de accommodatie niet aan doen!)

Uiterst vriendelijke ontvangst. Restaurant is van uitstekende kwaliteit met bijzonder gedienstige en attente bediening! De keuken is uitmuntend in een prachtig kader. Het prachtige weidse uitzicht vanaf het terras is onbetaalbaar. Slotsom : topkwaliteit voor een betaalbare prijs.

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

OK, niet meer, niet minder.
    • ECO Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Vallei

Kleine kamer (met balkon > vallei) met extra kleine badkamer. Ik kon niet behoorlijk op het toilet zitten (wegens plaatsgebrek) Geen aanvulling van douche/shampoo voorzieningen (3 nachten verblijf)

Ontbijt was meer dan goed.

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Heerlijk rustig gelegen verblijf in volle natuur.
    • Standaard Tweepersoonskamer aan Boszijde

Nette badkamer, maar niet zo ruim.

Rustige sfeer, vriendelijk personeel. Omgeving ideaal voor wandelaars. Ook net over de 'schreve' is er een en ander te beleven.

Een fantastisch even weg weekend
    • ECO Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Vallei

De badkamer naar de kleine kant, als je naar toilet gaat zit je tegen het badscherm, en ook de kamer is zeker niet groot voor 2 overnachtingen is dit niet lastig

Het ontbijt was geweldig en de rust en stilte buiten ook het personeel is heel hulpvaardig en vriendelijk

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Topbestemming op de top van de Kemmelberg
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Vallei

het vertrek naar huis....

Fantastisch uitzicht van op de kamer, zeer stil 's nachts. Uitstekend ontbijt (met bubbels) en 's avond ook uitstekende gerechten, opgediend door vriendelijk personeel. Veel wandel en fietsroutes en dorpjes in de omgeving met leuke cafeetjes...

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Heerlijke rust in 'n schitterend landschap
    • ECO Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Vallei

Te dure wijnen in het restaurant, vanaf 45 euro per fles is toch wat te...

Schitterend uitzicht over de vallei! Kleine maar zeer comfortabele kamer. Klasserestaurant met heerlijke keuken en stijlvolle bediening. Supervriendelijk personeel. Top!

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

Een aanrader voor wie graag lekker eet, maar beter een kamer met zicht op de vallei boeken,
    • Standaard Tweepersoonskamer aan Boszijde

Uitzicht ,we hadden kamer met zicht op het bos gevraagd, maar behalve het bos keken we uit op een gebouw, onder ons een afdak, en zicht op afvalcontainers, bromfiets, geen terras aan de boszijde van het hotel, viel dus tegen, ook kleine badkamer

Superlekker gegeten! Dikke pluim voor de kok!

niet klantvriendelijk
    • ECO Tweepersoonskamer Boskant

geluid ginder van andere kamers de service na het verblijf !!!!!! telefonisch contact genomen de dag nadien om een vergeten voorwerp ( electrische tandenborstel ) te melden ik was bereid om dit zelf af te halen de receptionist verschafte een uitleg waar ik als klant geen boodschap bij had, ik heb het gevoel dat er geen medewerking is voor hem was het dagelijkse kost dat mensen spullen achterlaten en dat hij daar voor opdraaide ??? het is organisatorisch maar een kleintje om een systeem te voorzien om achtergelaten goederen te bewaren zeker als de klant het zelf komt ophalen het enige wat ik vroeg was of de tandenborstel gevonden werd en of ik die kon ophalen trouwens gebeurd dit ook in andere organisaties zoals ziekenhuizen trein of bussen enz klantvriendelijk is dit niet wat indien het een knuffeldiertje van een kind zou zijn ???

goed bed

Charmant maar verouderd hotel op toplocatie
    • Standaard Tweepersoonskamer aan Boszijde

Het hotel is verouderd (schuifdeur werkt niet, slechte douche, ...). Tapijt op de kamer is niet meer van deze tijd. De superior kamer is eerder krap.

De locatie is top. De gratis upgrade naar kamer met uitzicht was leuk.Het eten in het restaurant was lekker (ook fout bij dessert werd rechtgezet), maar toch iets te duur (prijs/kwaliteit).

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Wat een zaligheid...
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Vallei

De eigenaars weten hun gasten te ontvangen. Niets was hen teveel gevraagd, zelfs niet voor een gezelschap van 27 personen. Personeel uiterst vriendelijk en de keuken voortreffelijk. Pluim voor de kok.

• Beoordeeld op: 26 november 2016

heel mooie ligging, je kan er mooie wandelingen doen.
    • ECO Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Vallei

Het eten was er wel lekker , maar weinig keuze als je er meerdere dagen zou verblijven en 't is nogal prijzig. Het restaurant is vrij oudbollig van inrichting. Als je er in de zomer zou komen heeft het restaurant wel een heel mooi terras met een prachtig uitzicht.

heel mooie ligging, je kan er mooie wandelingen doen. Het was er heel rustig en voldoende plaats om te parkeren. De kamer was netjes en met een klein balkonnetje. Honden zijn er welkom. Het ontbijt was een standaard buffet , alles was aanwezig.

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Gezellig en charmant hotel met prachtig uitzicht op de...
    • Standaard Tweepersoonskamer aan Boszijde

We twijfelden bij het boeken tussen standaard en superior kamer. We kozen superior en dit was toch wel nodig qua grootte, zeker met onze hond.

Gezellig en charmant hotel met prachtig uitzicht op de vallei. Klaproos menu en ontbijtbuffet waren gastronomische pareltjes. We hadden een hond mee, personeel en hotel was heel hondvriendelijk.

Voor herhaling vatbaar !

De wijnen zijn aan de dure kant. Een omelet of een spiegelei zou een leuke aanwinst zijn bij het ontbijt.

Heel mooie ligging van het hotel, Vip kamers zijn een aanrader, lekker ontbijt en veel mooie wandelmogelijkheden in de buurt ! In de regio zijn ook een paar wijnbouwers die zeker de moeite waard zijn om te ontdekken !

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Kort en bondig, maar zeer goed!

Niets in het bijzonder.!

Een adembenemend uitzicht vanuit onze kamer op het eerste verdiep! Een zeer mooie omgeving! Wij hadden wandelkaarten en die kwamen goed van pas.Het hotel met gastronomie was prima! Goede service! Al bij al, we hebben hebben ervan genoten!

• Beoordeeld op: 21 september 2016

uniek prachtig uitzicht !
    • Standaard Tweepersoonskamer aan Boszijde

- kamer aan de boskant is wel 'somber' - Voor een 4 sterren hotel vond ik het ontbijt wel aan de eenvoudige kant...

uniek prachtig uitzicht ! vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

unieke ervaring
    • Standaard Tweepersoonskamer aan Boszijde

Het personeel lijkt uit een andere tijd en zou wat soepeler/hulpvaardiger kunnen zijn. De eigenares was dan weer sympathiek.

De ligging is uniek en er wordt inspanning gedaan om het hotel up to date te houden zonder het karakter te verloochenen.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Verblijf was heerlijk. Maar niet naar verwachting.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Vallei

Het viel nogal tegen voor een 4 sterren hotel. Het was warm en verwachtte wel een airco. Ventilatie was naar mijn mening niet in orde maar was op te lossen door ramen op te doen. Personeel in het restaurant leken niet echt getraind te zijn. Er was volgens mij niet gecommuniceerd hoeveel tafels er klaar moesten staan. Ontbijt was niet aangevuld en beperkt aan keuze. Maar de brie was wel lekker romig! Personeel eromheen was daarentegen wel vriendelijk!

Uitzicht en de rust!

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

het was een aangenaam verblijf.
    • ECO Tweepersoonskamer Boskant

wat wat tegen viel was het geluid dat om de zoveel tijd terugkwam, kdenk dat het een soort ventilatiesysteem was, dat was wel wat storend als je geen vaste slaper bent, mijne partner had er niet echt last van.

Het hotel lag in een prachtig gebied met mooi uitzicht. personeel was heel vriendelijk, het ontbijt was lekker en redelijk wat keus, de kamer en badkamer viel wat klein uit maar was wel netjes.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Toplocatie, fijne sfeer, maar afwerking ontbreekt
    • Standaard Tweepersoonskamer aan Boszijde

Badkamer wel heel erg compact, douchen niet handig. Ontbijt nogal stuntelig en beperkt, en een aantal basic dingen (o.a. groene thee, soja-yoghurt, ..) niet beschikbaar, wat eigenlijk niet kan voor een 4-sterrenhotel. Jammer.

Schitterende locatie met mooi uitzicht, bovenop de Kemmelberg. Kleine maar propere kamer, goed bed. Charmant gebouw met heel aparte sfeer.

• Beoordeeld op: 17 augustus 2016

het interieur, mooi en onderhouden, het personeel was...
    • Standaard Tweepersoonskamer aan Boszijde

misschien de parking, want met je koffer rijden op wieltjes was wiggelwaggel, en het ronken van de ijskast op de kamer was ondraaglijk tijdens de nachtrust

het interieur, mooi en onderhouden, het personeel was behulpzaam en vriendelijk, en vooral heel stipt in alles.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Toplocatie, schitterend ontbijt.
    • ECO Tweepersoonskamer Boskant

Hier en daar kan het hotel wat vernieuwing gebruiken. In de gang hangt een onfrisse geur. De kamer rook wel fris.

Schitterende locatie. Prachtig uitzicht op het terras. Heel verzorgd en uitgebreid ontbijtbuffet. Drankjes uit de minibar worden gratis aangeboden !

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Goed gelegen hotel
    • ECO Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Vallei

Prijs was iets aan de hoge kant . Verder zeer propere kamer en vriendelijk personeel.

Ligging hotel boven op de Kemmelberg met een fantastisch zicht. Zeer lekker en uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Wij hebben een fijn verblijf gehad, maar mocht net iets meer zijn voor die prijs
    • Prestige Tweepersoonskamer met Bubbelbad

prijs van het arrangement was globaal iets te duur. De kamer was kleiner dan verwacht. Kleine douchecabine die niet helemaal goed onderhouden was

de ligging en het uitzicht Spabad

• Beoordeeld op: 3 augustus 2016

Prachtlocatie met schitterend uitzicht!
    • ECO Tweepersoonskamer Boskant

Prachtlocatie met schitterend uitzicht! Totale rust, enige wat je kan horen zijn de vogeltjes en de wind door de bomen. Kwaliteit van het ontbijt was erg hoog!

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Zeker de moeite.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Vallei

Slechte geur in gang naar kamer, kamer was klein en teveel gevuld (onnodig tafeltje met 2 zeteltjes). Buitenkant van hotel is niet erg aantrekkelijk, maar wordt wel goedgemaakt door uitzicht.

Prima bedden, ontbijt OK en diner erg lekker, supervriendelijk personeel, prachtige locatie en kamer met terras. Ook mooi terras naast restaurant en ontbijtruimte.

Prachtig en comfortabel hotel, de ligging, het uitzicht uit...
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Vallei

Prachtig en comfortabel hotel, de ligging, het uitzicht uit de kamer, het ontbijt: alles perfekt. Echt een aanrader om te ontspannen.

Zeer rustige omgeving, rustige kamer.

Tapijt in de kamer.

Zeer rustige omgeving, rustige kamer. Lekker ontbijt. Vriendelijk personeel.

Locatie, locatie, locatie

Locatie, locatie, locatie

SUPER
    • ECO Tweepersoonskamer Boskant

Zeer tevreden. Voor herhaling vatbaar.

Vriendelijke ontvangst bij aankomst!

Aangenaam, met toch enkele minpunten.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Vallei

De (niet bestaande) bediening in de bar.

Mooie kamer en mooie ligging van het hotel.

Het prachtige uitzicht over de vallei.
    • ECO Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Vallei

Het prachtige uitzicht over de vallei. Kamer aan die zijde boeken is zeker aanrader. Ruim balkon, ideaal om glaasje op te drinken

• ECO Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Vallei

Redelijk kleine kamer met doorgelegen matrassen

Ontbijt Locatie

allebei

allebei

Gewoon fantastisch!!!!!
    • Junior Suite met Uitzicht op de Vallei

De kamer, het ontbijt, de ligging, de rust.

Toch zeer geslaagd
    • Junior Suite met Uitzicht op de Vallei

Er ontbraken dagelijkse ( kwaliteits) kranten. Verblijf toch wat prijzig.

Alles was top

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Lekker en verzorgd ontbijt.
    • ECO Tweepersoonskamer Boskant

Lekker en verzorgd ontbijt. Dineren deden we op een andere locatie vermits de keuken gesloten is op maandag en dinsdag.

oase van rust
    • Standaard Tweepersoonskamer aan Boszijde

kamers een klein beetje gedateerd.

Heerlijk ontbijt met uitzicht over de omgeving in absolute rust. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel.