1. Startpagina hotelbeoordelingen
  2. Hotelbeoordelingen België
  3. Hotelbeoordelingen: Luxemburg (provincie)
  4. Hotelbeoordelingen Herbeumont
  5. Beoordelingen van Hostellerie Le Prieuré De Conques

Beoordelingen over Hostellerie Le Prieuré De Conques 4-sterren

2 rue de Conques, 6820 Herbeumont, België

#5 van de 7 hotels in Herbeumont

6,1

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 75

• Beoordeeld op: 1 januari 2019

aangenaam rustig verblijf

de afrekening was totaal verkeerd, veel zaken aangerekend die niet klopten

avondmaal was heerlijk, bij ontbijt graag keuze voor eitje prijslijst voorzien voor dranken ,nu geen idee wat dranken kosten meer duidelijkheid bij wijn prijzen aan tafel

Verbleven in december 2018

• Beoordeeld op: 19 november 2018

culinair genieten tijdens een prachtig wandelweekend
    • Familiekamer met Badkamer

Wifi, wachtwoord werd niet aangeboden Te warm in de kamer.

Lekker ontbijt, goeie bedden, leuke kamer, zeer rustig en heerlijk culinair diner ! Het hotel ligt vlakbij de wandelroutes. Het is een prachtig domein en een zeer mooie omgeving ! Je komt er zeker tot rust ! Het personeel is heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 5 november 2018

Comfortabel verblijf in historisch hotel met "Fawlty Towers" personeel.

Personeel; onderbezet vriendelijk maar te druk. Restaurant had geen menu keuze; kwaliteit was zeer traditioneel, karig en matig. Interieur is oud weinig geïnvesteerd de laatste 30 (?) jaar; kamer was ruim met geode bedden. Kok (ook in de bediening en ook receptionist) droeg vervuild, vlekkerig T-shirt.

De historische locate

• Beoordeeld op: 4 november 2018

volledig onder de verwachting : een ontgoocheling

De vroeger zo geroemde Prieuré met zijn uitstekende keuken is nu door de uitbating van nieuwe eigenaars vervallen tot heel wat minder.De accomodatie blijft ok maar het diner was echt ondermaats.Heel duur 75 euro voor 4-gangen +33 euro wijnarrangement ( voor 3 glaasjes ' gewone ' wijn ) voor alles bij mekaar matige keuken met amateuristische bediening.Ontbijt aan 20 euro met nog bevroren fruit !!!!

mooie locatie , oud maar mooi ingericht gebouw .Kamer was ok.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Aan te raden om tot rust te komen en lekker te eten.

WiFi in de kamer

Originele heel rustige ligging. Absolute rust. Heerlijk eten! Gezellig restaurant in uniek kader. Beperkt aantal tafels en veel ruimte.

Mooi hotel, rustoge ligging en al het nodige confort.

Restaurant was zeer lekker maar zeer prijzig en geen keus. Dit laatste was ons niet duidelijk bij de reservatie. Door de ligging (goed) was er ook praktisch geen alternatief.

De ligging en de rust

Prachtige locatie.

Wanneer wij toekwamen was er een heel grote groep aanwezig, waardoor de rustige sfeer verstoord werd. Ontbijt rommelig, gn vers brood, 2e dag gn fruit, gn spek, ... gedateerde kamers. Management kan beter.

Prachtige locatie.

Zeer mooie omgeving, mooie kamer en goed ontbijt
    • Familiekamer met Badkamer

Geen thee of koffie op de kamer Restaurant: 49 euro voor een drie gangen menu met een moelleux die niet gelukt was. Jammer.

Zeer mooie omgeving, mooie kamer en goed ontbijt

De omgeving is schitterend, rustig gelegen en mooi om te...

We zijn reeds twee maal geweest en de menu schitterend en de ontvangst was hartelijk. Sinds kort is het management gewijzigd en de menu was alles behalve, kip zonder smaak en doodgewone steak. Het ergste was het dessert: éen aardbei gesneden in schijfjes en de dag daarna éen smal schijfje ananas nog eens gesneden in schijfjes. De service was stuntelig. Wij kwamen daar voor het fijne Franse eten en de goede ontvangst, wat er nu niet meer was. Wij keren niet meer terug, spijtig!

De omgeving is schitterend, rustig gelegen en mooi om te hiken.

ontbijt was voldoende, alles was aanwezig

het restaurant was gesloten, er waren maar 2 kamers verhuurd en voor 4 personen deed men de keuken niet open, ze hebben ons wel een heel goed alternatief aangeboden en ook gereserveerd.

ontbijt was voldoende, alles was aanwezig

een leuke ervaring voor herhaling vatbaar

aparte inloopdouche in plaats van bad/douche zou een goede verbetering zijn

lekker ontbijt , schitterend nieuwjaarsmenu goede wijnen ,prijs kwaliteit is top

een ideale locatie om eens uit te rusten en te genieten. Heel mooie natuur.

heerlijk ontbijt, gezellige kamers, het avondeten in het restaurant was een belevenis op zichzelf: elk uiterst fijn gerecht was toverachtig gepresenteerd. Niets was teveel gevraagd aan het personeel (vb de infrarood sauna werd speciaal voor ons een kwartier op voorhand gebruiksklaar gemaakt.)

• Beoordeeld op: 25 november 2017

100% aan te raden.

Bij het ontbijt had er spek met eieren klaar kunnen staan. Is echter kleinigheid. Ik heb "?" geantwoord op vraag naar kwaliteit eieren bij ontbijt omdat wij er geen gegeten hebben.

Alles was top. Wij hebben e-mail gekregen er op wijzend dat de keuken de eerste avond van ons verblijf gesloten was. Op die manier hadden wij de kans uit te kijken naar een andere eetgelegenheid voor ons vertrek.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Mooie omgeving

De taal, geen Nederlands voor dit Hotel met 4 sterren. Men kon alleen een vaste menu nemen, er was geen kaartkeuze zelf niet op aanvragen voor de weinige personen die daar verbleven !! Ik ben een dag vroeger weggegaan en moest bijbetalen, een kameraad die niet kwam opdagen heeft niets moeten betalen hier stel ik wel een ? van rechtvaardigheid.

Ontbijt Oké, kamers Oké en ook de omgeving.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Vriendelijk personeel . Mooie omgeving. Het diner was geweldig.

ja het ontbijt was zeer goed. Beperkt in de keuze, maar dit is begrijpelijk aangezien er maar een beperkt aantal kamers zijn en er op het moment niet veel gasten waren. Eten genoeg.

Mooie locatie, mooi kader rustig gelegen.

Vast tapijt in de kamer. We vinden dit niet hygiënisch en is niet geschikt voor personen met allergie

Mooie locatie, mooi kader rustig gelegen. Vriendelijk onthaal. Ruime mooie kamer. Lekker onlbijt. Eigen restaurant met lekker eten

Ontspannend verblijf met goede bediening en lekker eten.

Het was perfect.

Heel vriendelijke service. Grote, gezellige tuin. Het 4-gangendiner was klasse. Mooie, grote, rustige kamer. Lekker ontbijt met versgemaakte fruitsla, fruitsap en streekproducten.

Leuk !

Eigenlijk niets !

Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam, Het eten was uitstekend, Een nadeel : geen lift maar de baas heeft ons een kamer op het eerste verdiep gegeven en die was prachtig !

Genieten!

Geweldig eten, kamer misschien iets gedateerd, maar een heerlijk verblijf. Een kleine 30 Jaar geleden ons eerste bezoek, zo'n 12,5 jaar geleden met onze kinderen ons tweede bezoek en nu weer samen voor onze anniversaire. Het wat genieten! We kijken uit naar een volgend reunie!

De ligging is prachtig de sfeer die in het hotel hangt...

Volgens booking zou er een balkon of terras bij de kamer zitten dat was niet het geval we kregen daarom een aperitief aangeboden zeer attent

De ligging is prachtig de sfeer die in het hotel hangt vriendelijk personeel de ruime kamer met veel ramen zeer grote luxe badkamer 1 menu 42.50 is het dubbel en dwars waard eten is van goede kwaliteit en als je iets niet lekker vind dan kun je iets anders krijgen

Aangenaam en rustig verblijf in groene omgeving.Zeer hondvriendelijk!🐾

Voor mij en mijn echtgenoot te harde matrassen

Groene omgeving.Ruime nette kamers , zeer vriendelijke gastheer die graag uitleg verschafte over mogelijke uitstappen .Goed ontbijt .

Prachtig domein in historisch gebouw.

De kamer was kleiner dan verwacht, piepklein toilet waarvan de deur naar binnen draaide. Toiletartikelen povertjes. Ontbijt kon tijdens de week beter, in het weekend was het dan weer heel lekker en gevarieerd.

Prachtig domein in historisch gebouw. Heel rustig gelegen.

Een gemoedelijke, heerlijk stille en zeer charmante locatie met hartelijke mensen. Aanrader!

Het ontbijt was gevarieerd en lekker. De tuin is heerlijk. De kamer was kraaknet en licht en aangenaam. Het personeel was uitermate vriendelijk en zeer behulpzaam. Het diner was van topniveau. Goede locatie om te wandelen en de streek te verkennen.

Om even tot rust te komen: super!

De badkamermat mocht wat groter, door de douche in het bad te gebruiken, viel er wel heel wat water op de grond, ondanks wand.

Mooie en rustig gelegen locatie, mogelijkheid tot 'golf in miniatuurversie' of petanque op het domein, staren naar de Semois, dolce far niente, wandelroutes ter beschikking,... onze suite had een apart terrasje. Vriendelijk en tweetalig personeel. Avondeten was klassiek bereid maar erg lekker. Grote parking vlakbij verblijf mogelijk.

om u zorgenloos te laten verwennen

een paar probleempjes werden vriendelijk en snel opgelost, eigenlijk geen negatieve punten dus, tenzij de slechte wi-fi-verbinding

heerlijke rustige ligging, grote charmante kamer, vriendelijk personeel, lekkere keuken en ontbijt

Mooi hotel, vriendelijk personeel, heel goede parking, mooie...

Avondeten: weinig keuze, niet aangepast voor kleine kindjes, heel lang moeten wachten op het eten en niet zo lekker, duur. Wel heel vriendelijk dat we dessert nog op de kamer kregen omdat de kindjes moesten gaan slapen. Kamers zeker oke, maar veel te warm en heel weinig lucht op de mezanine waar de kindjes sliepen. mezanine ook extreem laag waardoor het in bed stoppen pijnlijk verliep...

Mooi hotel, vriendelijk personeel, heel goede parking, mooie omgeving, rustig gelegen

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Prachtig landgoed in het zuiden van de Ardennen;

Internetverbinding Jammer dat er in de kamer en het restauant zoveel lampjes kapot waren; dat stoort mij. Onderhoud van de tuin aan de voorkant kan veel beter. Eén avond goddelijk gegeten en wijn gedronken, één avond was het vlees niet goed bereid en dat werd helaas pas bij vertrek goed gemaakt. De verrekening was royaal, jammer dat ons dat pas toen werd gezegd.

Prachtig landgoed in het zuiden van de Ardennen; bijzonder aangenaam vertoeven buiten. Binnenruimtes zijn ook mooi. Onze suite was ruim en comfortabel, van alles voorzien. Het wijnarrangement bij het diner is heel royaal.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

De rustige omgeving

Ontbijt was ondermaats. Er was geen brood meer aanwezig toen wij arriveerden ( ruim binnen de aangegeven ontbijturen), hier werd zeer laconiek op gereageerd door het aanwezige personeel welke gewoon aangaven dat hun manager dan blijkbaar de voorraad verkeerd heeft ingeschat...het hotel kent blijkbaar zijn gasten niet, jonge fietsers die een klimkoers gingen rijden en voor wie het ontbijt belangrijk is! Een andere gast heeft zijn ( eigen aangekocht) brood met ons gedeeld. De ochtend nadien vroegen we een eitje en kregen we als antwoord andermaal : jammer, de keuken is gesloten. Voor ons is dit geen ster waard, je krijgt totaal geen waar voor je geld.

De rustige omgeving

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Zeer mooi gelegen met mooie kamer,zeer vriendelijke...

Voor een vier sterren hotel zijn er toch wat werkpuntjes. De badkamer in de Deluxe suite is toch erg verouderd,het terras is maar wat neergezet en de veranda kan wat opgevrolijkt worden,een aperitiefkaart kan nuttig zijn, het diner kan wat vlotter en bij aperitief en koffie mag er ook wel iets bij geven worden voor die prijs. De verlichting in de tuin doen branden vergemakkelijk de weg naar de kamer en de gezelligheid op uw terras. Kleine details maar voor een 4de ster mag het ook wel.

Zeer mooi gelegen met mooie kamer,zeer vriendelijke ontvangst,zeer uitgebreid ontbijt en lekker diner (maar daar betaal je ook de prijs voor desondanks je geen keuze mogelijkheden hebt ).

Prachtig oud gebouw, waar de traditionele stijl intact is...
    • Familiekamer met Badkamer

Prachtig oud gebouw, waar de traditionele stijl intact is gebleven, veel ruimte buiten met mooie tuin, rustig gelegen. Ruime familiekamer (duplex), ontbijtbuffet was ok, charcuterie, vers fruit, yoghourt, stokbrood, koffiekoekjes,..

perfect voor 1 overnachting als doorreis

ontbijt was matig het personeel was niet erg professioneel er ontbreekt een persoonlijke touch

de kamer was super : luchtig ,licht en zeer ruim de badkamer was zeer comfortabel prachtige locatie aan de oevers van de Semois met grote tuin die wel beter kan verzorgd worden

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Een heel mooie rustige en gastronomische locatie

De trappen naar de tweede verdieping, en dan de snikhete kamer, maar ja het was 33° buiten, en geen airco. We gaan zeker terug maar dan op het eerste verdiep in de junior suite, dewelke onze vrienden nu hadden.

De rust, de mooie tuin, de vriendelijkheid was de sterkste troef. Ook het zeer lekkere eten bij het dagmenu van 5 gangen voor een zeer goeie prijs ! Een aanrader !

Prachtige ligging

Prijs drank , prijs diner,geen kaart enkel 5 gangendiner ( niks bijzonders) Veel te duur voor wat het is , je kon er wel een 3 gangendiner van maken ( 42,50€)

De ligging, de rust , de stilte

Fantastische ontstressend en heerlijk verblijf!

Absoluut geen enkele negatieve ervaring.

Dit weekend hadden we een fantastisch weekend bij de Prieuré de Conques. Dit hotel/restaurant, met nieuwe eigenaars, is werkelijk excellent zowel qua dienstverlening, vriendelijkheid van het personeel, de gastronomie en de algemene sfeer. Je wordt als een prins onthaald en het diner was zeker een aantal Michelin sterren waard. Heerlijke en eerlijke gerechten gemaakt met uitgekozen streek producten. Vis uit de Semois en kaas van eigen makelij. De 13 maand gerijpte schimmelkaas gemaakt in de eigen boerderij is de ultieme delikatesse voor kaasliefhebbers. De kamer was piekfijn in orde met al het nodige comfort. De Prieuré is ingebed aan de oever van de Semois en is de ideale uitvalbasis voor een rustige en ontstressende vakantie. De streek rond Herbeumont is trouwens een paradijs voor wandelaars en natuurliefhebbers. De Prieuré de Conques is zonder meer een aanrader. We komen deze zomer terug!

Een zeer fraaie verblijfplaats

Geen wifi op de kamers (alleen in receptie), gecombineerd met feit dat er ook geen 3G/4G-verbinding binnen is (alleen in de tuin, blijkbaar). Dit moet echt worden opgelost! Om tweepersoonsbed gevraagd, maar bleken uiteindelijk 2x eenpersoonsbedden te zijn

Prachtige, rustige en grote tuin rond etablissement (grenst aan Semois) Zeer vriendelijk en persoonlijk onthaal door de chef 'frère Peter'. Veranda voor ontbijt, aan tuin. Glaasje champagne ter verwelkoming (en bij uitzwaai). Vermoedelijk ook zeer goede keuken (chef heeft veel ervaring, bij diverse grote chefs opgedaan), maar dat wisten we te laat (prijs is wel 44 euro p/p, excl. drank - niet goedkoop dus)

Voor de liefhebbers van Fawlty Towers!

Absolute ramp! Na vele tientallen hotelbezoeken het slechtste wat we ooit tegenkwamen. Ontbijt: op=op, ook om 09h15! Kamers vuil, geen aangevulde minibar, niet hygiënisch (spinnenwebben, stof), geen toiletpapier, kamer werd niet opgemaakt, geen vers badlinnen, haar in de badkamer. Personeel had nagelaten om de kamers te checken, was ook niet te vinden aan onthaal. Bij het ontbijt vonden we geen stoelen aan onze tafel. Brood en koeken waren er onvoldoende, geserveerd in broodzakken van de plaatselijke bakker... En dit alles in een junior suite??!!

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Als men de zaak een beetje opfrist, dan hoort dit zeker terug thuis bij de "toppers"

Restaurant was dicht wegens een "gaslek", dit was wel in de loop van de week al gecommuniceerd maar toch raar dat men dat op 3 of 4 dagen niet gemaakt kreeg, daardoor 20km verder gereden naar een restaurant. Hotel (gebouwen/domein/kamers) was ooit topklasse, maar het is te merken dat het onderhoud de laatste (10?) jaar minimaal is geweest. De zaak is blijkbaar net overgenomen door een investeringsgroep en de "overnamepijnen" waren af en toe wel duidelijk.

Ontbijt was zeer goed Personeel was zeer vriendelijk, maar de gerant sprak amper Frans, voor sommige mensen kan dit wel een probleem geven.

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

De locatie is heel mooi.

Er zijn nog problemen met telefoon en wifi maar daar wordt aan gewerkt.

De locatie is heel mooi. We zijn hartelijk ontvangen en zeer goed verzorgd. Het ontbijt was heel goed. We hebben lunchpakketten besteld en die waren copieus en erg lekker.

• Beoordeeld op: 22 januari 2019

Zeer lekker ontbijt.
    • Familiekamer met Badkamer

Geen roer- of spiegelei bij het ontbijt.

Zeer lekker ontbijt. Verzorgde kamers. Rustige omgeving.

Verbleven in januari 2019

• Beoordeeld op: 17 december 2018

Heerlijk weekendje verwend worden

Klein probleempje met kamer, perfect opgelost Eten was verwennerij en met liefde gekookt, dieetwensen van mijn vrouw geen probleem

Verbleven in december 2018

• Beoordeeld op: 5 november 2018

alles was prima in orde: locatie, kamers, personeel en het...

alles was prima in orde: locatie, kamers, personeel en het lekkere eten

• Beoordeeld op: 1 november 2018

best meegevallen

laat ontbijt, diner duurde uren omdat slechts 1 kok in keuken

kamer en sfeer Ontbijt was lekker met zeer goed koffie diner was zeker aanvaardbaar

• Beoordeeld op: 8 september 2018

alles was geweldig

alles was geweldig

De setting in de vallei van de Semois

Avondmaal was relatief heel duur

De setting in de vallei van de Semois

zeer rustig verblijf

spinnen, vast tapijt

lekker ontbijt maar ik miste vers fruit hier en daar spinnen in de kamer

Prijs drank

Genieten in rust en stijl

Eigenlijk niets. Gezien de hitte zou een zwembad wel een extra verrassing geweest zijn.

De leuke originele kamer. Het lekkere eten. De omgeving

Vergane glorie

Vergane glorie

Unieke locatie, prachtig gebouw, zeer rustig gelegen in een...

Unieke locatie, prachtig gebouw, zeer rustig gelegen in een prachtige natuur. Vlot toegankelijk en een parking weg van de hoofdbaan. Lekkere keuken.

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

uitstekend

omgeving en verblijf.Prachtig domein.

Subliem
    • Familiekamer met Badkamer

De locatie was perfect!Het avondmenu was subliem!! De patron is zeer sympathiek.

exellent

De wijnkaart iets uitgebreider.

het ontbijt was goed, alleen misschien ontbrak er spek en een omelet.

Rustig. Mooie wandelingen.

Charming hotel. Charming host.

Het was een schitterend geheel

Alles was ok.

Alles was top!

Het eten was lekker, maar slechts één menu, geen keuze.

Prachtige locatie. Heel mooie kamers. Prima ontbijt.

Zeer mooi kader, prima prijs/kwaliteit. Verfijnde tafel.

Locatie. Persoonlijk contact. Behulpzaamheid.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

De locatie.

Vrij beperkt ontbijt.

De locatie. Gezellig hotel.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

ondanks slecht weer een heerlijk verblijf

Ontbijt en diner heerlijk

prijs kwaliteit prima

De prijs was al de hoge kant, maar we wisten dat eigenlijk wel

ALLE PRIMA

Mooi hotel in historisch gebouw

Mooie omgeving, vriendelijk personeel (tweetalig!), goed restaurant en degelijk en gezond ontbijt. Prima bedden en praktische badkamer

Gevarieerd en goed ontbijt in een mooie zaal.
    • Familiekamer met Badkamer

Gevarieerd en goed ontbijt in een mooie zaal.

De ligging en de tuin waren prachtig

Het ontbijt was een regelrechte aanfluiting. Schandalig.

De ligging en de tuin waren prachtig

Restaurant

De prijs/kwaliteitverhouding in het restaurant.

De plek!

Rustig, luxe verblijf in een historisch gebouw in een mooie omgeving.

ontbijt was erg goed

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Een ideale plaats om te onthaasten en culinair te genieten.

Geen WiFi op de kamers.

Het joviale personeel, de heel lekkere keuken, de prachtige omgeving.

Heerlijk!

De kamer was heerlijk ruim en comfortabel, het restaurant was uitstekend!

ja moet hier naartoe als je van natuur houd.

kinderruimte voor slapen

ja prima ontbijt

Prachtig locatie en vriendelijk personeel

Prachtig locatie en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Geen wifi in de kamers

Geen wifi in de kamers

Heerlijke Diner, kamer te warm naar ons gevoel.

De regen

Heerlijke Diner, kamer te warm naar ons gevoel.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Ongehoord!

Het hotel was niet open niettegenstaande de bevestigde reservatie!

Ideale uitvalsbasis om te wandelen in een mooie streek

Alles was in orde

Mooie ligging. Vriendelijke en persoonlijke ontvangst. Uitgebreid en lekker ontbijt. Kwalitatief restaurant.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Rustgevend, lekker eten en authentiek !

Mooie, ruime kamer met zeer lekker uitgebreid ontbijt. Authentieke sfeer en super vriendelijk personeel. Een echte aanrader!

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Heel vriendelijke mensen.

Heel vriendelijke mensen. Lekker onbijt. Prachtige ligging van het Hotel.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2015

De locatie ende kamers

de service en de kwaliteit van de gerechten. meer dan één uur wachten op de eerste schotel - ganzenlever te hard - presentatie van de gerechten minimaal

De locatie ende kamers

Er zijn ook 39 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Resultaat 1 – 75

Wij matchen de prijs
Wij matchen de prijs
Lage prijzen • Geen reserveringskosten • Een lagere prijs gevonden? Wij vergoeden het verschil!