Beoordelingen over Hostellerie Le Roannay 4-sterren

Rue de Spa 155, 4970 Francorchamps, België

#7 van de 7 hotels in Francorchamps

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

De site van uw.

De site van uw. Betaald via creditcard. Accoord en bevestigd maar het hotel bleek niet de overboeking gehad te hebben. Dus maar in goed vertrouwen gepind in het hotel. Hopen dat het niet alsnog word afgeboekt.

Goed om even te komen slapen maar allemaal zeer verouderd

Geen eitje bij het ontbijt Tapijt op de kamer heel onhygiënisch In de badkamer van kamer 18 staat alles schuin Een groot bed is veel beter dan twee kleintjes

Het ontbijt, eenvoudig maar lekker

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

Restaurant 4sterren, hotel 1 ster

6 spinnen in de kamer, de kamer was niet proper, rook vermuft, slechte bedden, enkel glas dus veel lawaai van het verkeer,.. 2 nachten geboekt en betaald maar 1 nacht gebleven...

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

locatie

De service was echt te beroerd voor worden, arrogantie ten top, kregen geen informatie toen we erom vroegen. Weigerden om engels te spreken (behalve tegen de eigenaren van de helicopters die daar iedere dag druk bezig waren om mensen in te vliegen voor de Formule 1 race) Toen we om 8.00 gingen ontbijten waren de jus d'orange en de eieren op. Met een hoop gevloek en getier kregen wij dit alsnog geserveerd na 40 minuten. Normaal ben ik niet van de reviews, maar dit vond ik te schandalig voor woorden.

locatie

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Keuken top, bedden flop

Slechte bedden en dekens van vorige eeuw

Goede keuken

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Zeer goed en dicht bij het circuit

Zeer correct ontbijt en goede hygiene

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

uitstekdn voor mensen die met de motto langskomen, parking en garage

is iets ouderwets maar heeft wel zijn charme

ontbijt was ok en ontvnagst was zeer aangenaam.

• Beoordeeld op: 26 april 2016

Ontbijt was niet mogelijk om 6hr, we zijn echter wel op...

Ontbijt was niet mogelijk om 6hr, we zijn echter wel op zakenreis en niet om uit te slapen. Dan maar fruit uit blik in plaats van vers in de minibar op de kamer. Koffie kon pas vanaf 06hr30 rechtstaand aan de receptie. Het was verboden om aan tafel te zitten in de ontbijtruimte??!!! :-( "Geen voorafbetaling nodig " staat er op de site. Toen ik bij het uitchecken wou afrekenen bleek er reeds vrolijk 220€ van mijn persoonlijke visa afgehouden ????!!! "Vier-sterren hotel" en een hoge prijs voor een compleet verouderd interieur, toilet in de badkamer (zeer handig met twee) en een oud bed met een dekentje van grootmoeders tijd in plaats van een dekbed, geen koffiemachine en een super trage internetverbinding. Een echte aanrader voor wie zijn ochtendhumeur wilt beproeven. Courage!!!

• Beoordeeld op: 16 februari 2016

Niets, nog de service van de ontvangst tot het ontbijt!

Als dit een 4 sterren hotel is, zijn wij de paus! Het is niet omdat je een zwembad hebt, of dergelijke? Een sauna, liever niet naartoe, een helikopterbaan hebt... Dat dit een 4 sterren waard is! Gewoon een schande! 140€ voor een laatst minute, de kamer kost normaal 190€ (in 2016?!??) Een radisson in het midden van Spa kost gemiddeld 150 € per nacht, wat de prijs is voor dat soort hotel. Vanaf het binnen komen van de kamer tot het verlaten van het hotel was gewoon schandalig! Als Horeca Wallonie daar 4 sterren voor uitreikt is dit alles behalve groot bedrog! Het is zelfs niet op zijn ardeens decor, het is gewoon allemaal oude rommel! Het ontbijt met diepvries pistolets, kaas die er al jaren staat, laat de wensen over aan wie romantisch wilt ontbijten.... Dit hotel is 2 sterren waard, en zeker geen 140€ voor 1 nacht!!! Erover!!!! Gewoon beter verkopen die rommel, of erin investeren of de kamers verhuren aan 40€ per nacht, meer is het echt niet waard!!!! Een goede raad, gewoon wegblijven daar!!!!!!!!!! Never again, en hoop dat de horeca federatie wakker schiet voor deze soort commentaar!!!! Zeker niet aan te raden!!!!!!!!!!!!!!

Niets, nog de service van de ontvangst tot het ontbijt! Blij dat we er weg waren

• Beoordeeld op: 25 augustus 2015

propere kamer en badkamer.

De vrij hoge prijs in verhouding tot de kamer. Voor ons was dat die prijs niet waard. Wij hebben liever een modernere kamer met alle faciliteiten. Geen bar voor een drankje. Restaurant niet echt geschikt voor kinderen.

propere kamer en badkamer. Vriendelijk en gastvrij.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

omgeving

ik was er ongeveer alleen,een heel triest gevoel in een 4 sterren hotel. restaurant zeer duur en waarschijnlijk daarom: l verlaten en lege eetzaal.

omgeving

• Beoordeeld op: 8 augustus 2015

Mooie ligging, vriendelijk personeel

beetje oubollig

Mooie ligging, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

het zonnige weer :)

Zeer verouderd, vergane glorie.

het zonnige weer :)

• Beoordeeld op: 27 juni 2015

De rust

het weer

De rust

• Beoordeeld op: 10 februari 2015

De hartelijkheid van de eigenaar en het personeel en de...

De hartelijkheid van de eigenaar en het personeel en de gastronomie.