Beoordelingen over Hotel Acacia 4-sterren

Korte Zilverstraat 5, Historisch centrum, 8000 Brugge, België

#40 van de 101 hotels in Brugge

Aparte wc is erg lekker.

Douchen in bad vind ik beetje jammer. En het geluid van de binnenplaats was lastig

Aparte wc is erg lekker. Onbijt super Kamer heerlijk ruim en mooi En midden in het centrum is super met dichtbij een parkeergarage wat per dag helemaal niet duur is

Geweldig!
    • Superior Familiekamer

Wij hadden de familiekamer geboekt en zag er mooi uit. Bedden waren goed. Grote badkamer. Ontbijt was goed. Genoeg keuze. Als wij weer naar Brugge gaan zullen wij dit hotel zeker weer boeken.

Slechte prijs-kwaliteitsverhouding

Prijs- kwaliteitsverhouding compleet zoek. Voor een kamer van 183 euro per nacht zonder ontbijt verwacht ik mooie kamers van alle gemakken voorzien. Deze kamer was toe aan een flinke update en dus zeer verouderd, de douche was stuk waardoor de badkamer in zn geheel drijfnat was.

De locatie is top! Meneer achter de receptie erg behulpzaam.

Wij hebben ten volle genoten.

Eigenlijk niets.

Het ontbijt was superlekker. Voor ieder wat wils. Het was voor ons geen verrassing want wij waren reeds meerdere malen in Hotel Acacia. Een aanrader voor iedere toerist.

Propere kamer, zeer vriendelijk personeel met luisterend oor...

Er waren wat mankementen in de kamer (waterlek, losse klink, ...)

Propere kamer, zeer vriendelijk personeel met luisterend oor voor onze problemen met de kamer

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De weg er naar toe omdat er een straat was afgesloten. Maar we mochten even op de parkeerplaats staan. Super

Vriendelijkheid, heerlijke douch en prima ontbijt

• Beoordeeld op: 27 april 2018

als je met meerdere personen bent dat je allemaal een goed bed hebt en geen slaapbank/klapbed

Ontbijt was goed. Wij hadden voor 4 personen geboekt, 4 volwassenen Helaas konden 2 personen in een echt bed slapen

Lekker ruime kamers met alles wat je nodig hebt.

Onze kinderen hadden ieder met hun partner een kamer aan de tuinkant waar ook de bar aan grenst. Helaas werd er door een grote groep Duitse gasten een feestje gevierd van 0:00 tot 3:00 uur 's nachts waarbij veel lawaai in bar en tuin werd gemaakt en ook piano werd gespeeld. Er is geprobeerd de receptie te bellen maar daar was niemand aanwezig. Wel was de nachtwaker aanwezig om drankjes te schenken in de bar maar deze heeft niet opgetreden. Jammer!

Lekker ruime kamers met alles wat je nodig hebt. Pluspunt: de Rituals producten in de badkamer:) Fijne binnentuin waar je lekker kan zitten. Een paar stappen en je zit op de Markt! Ontbijt was lekker en werd steeds bijgevuld.

Fantastisch. Voor herhaling vatbaar

Het bed viel tegen. Had het gevoel dat ik in een kuil lag met als gevolg rug pijn

Het ontbijt was fantastisch. Van alles was genoeg en anders werd het meteen bij gevuld. Hotel is heel netjes en schoon

De locatie in het centrum van Brugge!

Omdat het ontbijt in het hotel € 17,50 pp kost (!) hebben we goedkoper en gezelliger in het centrum van Brugge het ontbijt genoten.

De locatie in het centrum van Brugge!

een fijne plek om tot rust te komen in het midden van de stad.

meerdere keren op de dag lawaai wat klonk al toerende wasmachines, snachts niks gehoord. (kamer 114)

De kamer was ruim, hygiënisch en modern (suite tablet), het ontbrak ons aan niks en we hebben er genoten

Heerlijk ontbijt , vriendelijk personeel , mooie kamer en...

tapijt in de slaapkamer, de douche-bad kraan , te weinig kastjes in de badkamer om toilet spullen te zetten, veel te weinig licht in de wc, niet zo sterke wifi ontvangst, en de Bar voelde een beetje kil en onpersoonlijk aan

Heerlijk ontbijt , vriendelijk personeel , mooie kamer en ruim,

Echt top!

Verligting badkamer.

Top ontbeit goede kwaliteit veel keuze. Zeer vriendelijk personeel/ bediening. Zeer goede locatie in het centrum van de stad en toch heel rustig.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Het ontbijt was echt zeer uitgebreid en super lekker!

De kamer was proper, maar hier en daar onvoldoende schoongemaakt. Er heeft 2 dagen in de hoek van de gang, naast de lift op onze verdieping, leeggoed en afval gelegen (waarschijnlijk daar neergezet door personeel en vergeten mee naar beneden te nemen). Kamer was niet “wow” voor de prijs die je betaalt, maar de ligging maakt veel goed.

Het ontbijt was echt zeer uitgebreid en super lekker! De bar, ontbijtzaal, inkomhal, toiletten beneden... was heel mooi ingekleed en kwam heel verzorgd over. De ligging was perfect, enkele minuten wandelen van het centrum. Ook de parking was goed bereikbaar.

Centrale ligging, mooie nette kamers, vriendelijk personeel...

Geen

Centrale ligging, mooie nette kamers, vriendelijk personeel die met allerlei tips komen wat leuk is om te doen in de stad, lekker ontbijt, parkeren mogelijk.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Super vriendelijk personeel.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Super vriendelijk personeel.Heerlijk ontbijt veel keuze en er word optijd aangevuld.Grote kamer,grote badkamer met apart toilet,niets op aan te merken alles was netjes.Parking aant hotel,gaan er zeker nog terug

Geweldig.

Geweldige ligging midden in de stad. Markt op twee minuten lopen. Parkeren was gemakkelijk achter het hotel. Wel van tevoren reserveren. hotel is netjes. Ontbijt is prima. Lekkere broodjes.

Prima hotel, fijn verblijf maar de hygiene viel erg tegen.

De voegen in de badkamer zaten vol met kalk en schimmel, diverse stukken behang in de badkamer lieten los, douchescherm was erg vies aan de onderzijde, op de kamer hingen spinnenraggen en het tapijt leek niet stofgezogen te zijn.

Net hotel, goede locatie, nabij parkeergarage en goed bereikbaar. Prima ruime kamers

een klein paradijsje in eigen land

De hoofdingang is met trappen maar er is een mogelijkheid die te omzeilen...dit kan misschien aangeduid worden

Dat de bar tot 1u open was Het hartelijk ontvangst De gezellige kamers met een iPad die je wegwijs maakte over het hotel Het ontbijt in een ruime omgeving ....

Fijn hotel in het centrum van Brugge.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Wij hadden een douche in bad, dat is beetje onhandig en douche kop was ook niet super (geen verstelbare straal). Een tweepersoonsdeken houden wij niet zo van, liever twee 1 persoonsdekens in een tweepersoonsbed.

Dicht bij centrum dus geen auto of bus nodig om centrum te bezoeken. Prima ontvangst met uitleg over Brugge, bezienswaardigheden e.d. Goed ontbijtbuffet met verse koffie. Aparte WC in kamer.

Heerlijk verblijf gehad in hotel Acacia in Brugge

Niets viel er tegen.

Het ontbijt was heerlijk. Vers geperst sinaasappelsap, dat maak je niet veel mee. De kwaliteit van het brood, kaas en ander beleg was geweldig. Heerlijke koffie. Vers fruit. Onze kamer aan de voorzijde was heel groot. De badkamer en het toilet waren apart; heel functioneel.

• Beoordeeld op: 16 december 2017

perfecte locatie
    • Superior Familiekamer

kamer vast tapijt - badkamer verdient update

heel goede ligging tussen winkelstraat en grote markt - mooie kamer - goede bedden en ontbijt - heel vriendelijk personeel

Ontspannend verblijf in prima hotel in het centrum van het mooie Brugge

Het was koopzondag en daarom waren de straten in het centrum afgesloten wat maakte dat wij pas na 18 u met onze wagen tot aan het hotel konden rijden om onze bagage af te zetten.

De kamer was netjes en zeer comforabel ingericht met een mooie badkamer. Ontbijt was lekker en in een gezellige ontbijtzaal. Het gehele hotel ademt rust uit en is mooi ingericht. .

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Geweldige locatie.
    • Superior Familiekamer

Het ontbijt is relatief duur in eerste instantie, €17,50 per persoon. Je kunt voor iets goedkoper (van belang als je met veel mensen reist) op de Grote Markt ontbijten. Misschien een tip, die dunne slippers kunnen handig zijn (vooral in de badkamer).

Geweldige locatie. Binnen een paar minuten sta je op de Grote Markt. Leuke restaurants in de buurt, vooral voor ontbijt/lunch is er veel keuze. We zaten in een vierpersoonskamer, deze was ruim, perfect eigenlijk. Genoeg persoonlijke ruimte voor iedereen. Ook een grote badkamer.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Het was een geslaagd stedenbezoek.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Door een voor mij onbegrijpelijke oorzaak hadden wij eenzelfde kamer via Booking.com twee maal geboekt beide op basis van "no return". Door inspanningen van de receptionist en medewerking van Booking.com is ons de tweede boeking in telefonisch overleg tussen hotel Acacia en Booking.com kwijt gescholden. Dit nam wel enige tijd, zeg 20 minuten, in beslag.

De locatie in het absolute centrum van Brugge.

Goedkoop voor de service en kamer die we kregen.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

De douche moet je regelen met een aparte warme en koude knop dus moeilijk om de juiste temperatuur te vinden. Te zachte bedden voor mij persoonlijk.

Zeer grote kamers. Perfecte ligging, tussen de 2 winkelstraten en centraal van alle toeristische dingen. Leuke papegaai in het onthaal.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Prima verblijf gehad in het hotel en de stad.

Kamers zijn aan opknapbeurt toe. Het was wel schoon en netjes.

Goed ontbijt, goede kamer, zeer vriendelijk personeel en schitterende ligging in centrum van de stad.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Prijs-kwaliteit absolute aanrader!

Het aanbod digitale televisie was te beperkt. Douche kan beter: glad en onvoldoende afscherming tegen spattend water, waardoor de vloer van de badkamer nat was, na het douchen.

Mooi hotel met moderne faciliteiten en centraal gelegen. Zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel. Ontbijt zeer uitgebreid en kwaliteitsvol aanbod. Parkeerfaciliteiten zijn pluspunt.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Hoewel sommige dingen wat beter konden, toch een prettig verblijf gehad in dit fijne hotel.

Badkamer was, voor ons persoonlijk, een beetje viezig. Douche was vrij laag. Uitzicht uit de kamer was een achtermuur van een gebouw.

Ontbijt was goed. Kamer was voldoende. Ligging t.o.v. het centrum was perfect.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Super value for money, uiterst vriendelijk personeen, schpon en super locatie

Uitstekend onytbijtbuffet, super locatie, midden in het centrum op slechts enkele passen van de Grote Markt. Mooie parkeerruimte tegen een kleine vergoeding per dag. Prima, van harte aanbevolen!

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Prettig, rustig, goed gelegen in het centrum. Kom zeker nog een keer terug.

helaas geen zwembad en kleine sauna meer, dat had ik 7 jaar geleden wel

Ruime kamer, goed ontbijt, parkeerplaats bij hotel, dicht bij centrum dus alles te voet

Een trip die zeer zeker voor herhaling vatbaar is

Deze accommodatie is, wat mij betreft, uitstekend voor wie een stedentrip naar Brugge maakt. Je zit midden in het centrum, maar toch rustig én met parkeerplaats. En nog in een mooi hotel ook!

Prettig verblijf met alle gewenste faciliteiten in het centrum van Brugge

Keycard was kapot, maar we kregen direct bij inchecken de sleutel (maar hoe lang was dit defect dan al zo?) Voor deze prijsklasse had ik wel een luxe boxspring verwacht, ook al was het bed niet slecht. Fijn, doch duur hotel, helaas geldt dit voor bijna alles in Brugge. Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van een baddouche. Ontbijt ook aan de prijs, dus we zijn buiten de deur gaan eten.

Moderne nette kamer, perfecte uitvalslocatie nabij de markt. Fijne ontvangst en aardig personeel. Kamer was schoon en voorzien van te verwachten benodigdheden. Mooie binnentuin voor doen van een drankje of ontbijt in de ochtend.

Gezien de lokatie in mooie stad was verblijf ok

Grootte van de kamer viel tegen, oude föhn in badkamer die stuk was, ook minibar/koelkast was stuk. Ontbijt ok, maar zeker niet overdadig. Al met al voor 2 nachten, incl. ontbijt en parkeerplaats is €400,- echt veel te veel.

De lokatie is prima, midden in centrum, net hotel

Mixed feelings

Kamer na 1e nacht niet schoongemaakt. Naar zeggen van receptie omdat we op de tablet hadden ingegeven dat dit niet hoefde (franse taal tablet) Na twee keer reclameren is de kamer niet gedaan en kregen aan paar handdoeken. Onaangename discussie met de man aan de receptie die zelfs boos werd en geen oplossing wist te bieden. De volgende dag werd dit wat goedgemaakt door een dame aan de receptie die netjes excuses maakte. Verder weinig comfort voor een 4 sterren hotel.

Ontbijt prima, ligging in het centrum perfect

Mooi hotel, op een prachtige locatie

We hadden een kamer naast het poetshok, dat was wel jammer ivm geluidsoverlast. Zeker een aanrader om te logeren alleen zou ik niet meer op deze kamer willen verblijven.

De locatie is fantastisch! Midden in het historische centrum van Brugge! Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

Verrassend vanwege de locatie, zeer aangenaam.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Toilet gescheiden van badkamer is prima. Er is echter geen wasbakje, dus om je handen te wassen moet je toch weer naar de badkamer. Daar zou aan gewerkt worden, werd gezegd.

Ruime kamer midden in het centrum. Alle belangrijke bezienswaardigheden op loopafstand. Heerlijk ontbijt, behulpzaam personeel. Aanrader !!!

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

perfect gelegen en prima ingericht hotel met vriendelijk personeel

De privéparking bereiken is een uitdaging op zich en officieel elke eerste zondag van de maand van 13-18u zelfs onmogelijk als je je tenminste aan de officële verkeersregels houdt, hetgeen wij deden. Ook buiten deze periode vergt het ontwijken van de vele éénrichtingswegen in Brugge een forse uitdaging. Inwoners van Brugge zijn overigens bij herhaling bereid hier de complexe weg te wijzen.

Prima gelegen hotel, middenin Brugge en dichtbij de markt gelegen. Desondanks is de kamer bijna volkomen stil, van de omgeving zijn alleen de regelmatig spelende carillons te horen. Er zat zelfs een in de zonneschijn liggend balkon met zitje aan de kamer vast. Vriendelijk, behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

goed maar kon beter
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Lawaai in de straat onder de kamer aan de achterkant van het hotel vanwege restaurantjes met tafels buiten tijdens het warme weer. Schimmelvlekken in de badkamer.

Ligging, comfortabele ruime kamers. Behulpzaam personeel, parking bij het hotel.

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Zeer aangenaam verblijf in een gastvrij en mooi hotel

Wij hadden een bijzonder mooie kamer met zeer ruim terras. Een nette, moderne badkamer met ligbad.Toplocatie in het centrum, en toch een oase van rust.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Prima locatie voor een korte stedentrip, midden in het centrum.

Badkamer: door een slecht / niet functionerende ventilatie erg veel vocht en vochtplekken. Het is sanitair is prima maar bij een 4 sterren hotel verwacht je dit niet.

Ontbijt was uitstekend. Kamers zijn ruim en netjes.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Kort toeristisch verblijf in Brugge

Omdat je in bad moest douchen mis ik iets van een antislip op bodem bad Vloerbedekking is niet zo heel proper

Ontbijt was perfect met meer dan voldoende keuzes Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam Alles ligt op 15 min. loopafstand van het hotel dus centraal gelegen. Auto geparkeerd onder het concertgebouw. Afstand naar het hotel is prima te belopen en niet duur

Brugge is geweldig!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer, nr 227 , alleen een dakraam, dat eerst niet open ging. Badkamer zag er prachtig uit, maar alleen een bad met een regendouche, die de vloer erg nat maakte en geen mogelijkheid om je vast te houden onder de douche en bij het uitstappen (op de natte vloer) dit alles besproken met de receptie.... nooit meer kamer 227!

De locatie, het personeel, het ontbijt

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

ontbijt ok maar aan de dure kant
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

kamer was groot genoeg maar naar mijn mening niet echt gezellig badkamer groot genoeg maar om een bad te nemen was er zeker minuten nodig om cm water te hebben douchekop hangt veel te hoog en kan niet verplaatst worden heb gemerkt dat om in brugge iets te gaan drinken dat een zeer dure zaak is

ontbijt ok maar aan de dure kant grote kamer qua oppervlakte heb er geen gebruik van gemaakt maar de consumaties in het hotel vielen qua prijs goed mee ten overstaan van de prijzen elders in de bistros

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

heerlijk weekend!

Ontbijt was zeer uitgebreid en werd goed aangevuld. Supervriendelijk personeel! Hotel gelegen vlak bij centrum en toch rustig. Ruime en nette kamer. We werden verrast met een fles wijn op mijn verjaardag.

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

Met mooi weer genoten van een fijn verblijf.

Uitleg over sleutelgebruik ontbrak eerst. Is daarna wel opgelost doordat iemand gelijk mee liep naar de kamer.

Fijn dat er balkon bij de kamer was. Parkeerplaats direct achter het hotel ideaal.

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

Perfect voor paar dagen Brugge te ontdekken.

Bargedeelte klein en niet uitnodigend(geen personeel aanwezig)

Kamer mooi ruim, ontbijt prima, niet speciaal. Personeel vriendelijk en kent omgeving goed en geven bij aankomst tips over de omgeving. Hotel sfeervol maar jammer dat de bar wat leeg was.

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Top verblijf

Was de tweede x dat we naar jullie hotel komen.de tweede x nu dus viel de hygiëne in de badkamer wel echt tegen.naast het toilet de verwarming hong vol met plekken van urine dat kan volgens mij toch niet..voor de rest geen minpunten maar dat mag wel gezegd worden..komen wel zeker nog terug

Vriendelijk personeel..lekker ontbijtje.top gelegen

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Behulpzaamheid van het personeel was uitstekend.
    • Superior Familiekamer

Het was erg warm op de kamer. Openzetten van de ramen bracht verbetering, maar daardoor overlast van andere gasten die de binnenplaats van het hotel gebruikten om te roken en veelal rumoerig waren.

Behulpzaamheid van het personeel was uitstekend. De kamer was aangenaam ruim en keurig verzorgd.

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Zalig hotel, super vriendelijk personeel. Een echt aanrader!

De haardroger was wat minder. We hebben heel lang gezocht om te weten hoe hij werkte en hij blies niet goed.

De mensen aan de respectie waren heel vriendelijk. Ze hielp ons heel goed met alles wat te verkennen en gaf ons al de nodig informatie. Waren zeer behulpzaam. Super!

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

We komen zeker nog eens terug.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen diner mogelijk, maar wel meer dan voldoende eetgelegenheden in de geburen.

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, prima ontbijt en een maar een 100 'm van de grote markt.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Een hotel om meermaals te boo(e)ken!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Tip: eilepeltjes voor zacht gekookt eitje voorzien bij ontbijttafel.

Vriendelijke onthaal, heel concrete uitleg van de faciliteiten, enorm lekker en gevarieerd ontbijt. Leuk aan de receptie: papegaai-soort Koko :-)

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Ontbijt was top!

Wc's op de gangen waren niet zo schoon, misschien een klein verbeterpuntje. Kamer was wel netjes en schoon!

Ontbijt was top! Ook ruime en comfortabele kamers.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

aanrader want de ligging is perfect en de service is goed
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

in het bad kan best een handvat worden gemonteerd want het bad is glad en vallen is een groot risico. dit vond mijn kleinzoon overigens ook (is 14 jaar)

de ligging is super en parkeren hoewel stuurmanskunst vereist is excellent

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Prima hotel midden in de stad

De lobbie, bar en ontbijtruimte zijn zeer modieus en netjes bijgehouden. Daardoor viel de kamer toch een beetje tegen. De kamer is redelijk verouderd met oud tapijt en een wat tegenvallende badkamer.

Heel tevreden over het vriendelijke personeel!

• Beoordeeld op: 4 december 2016

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De aankomst namiddennacht kon beter de ingang was open en toch 20 minuten moeten wachten op de nachtwaker voor wij naarde kamer konden

Ontbijt was heel goed en verzorgt

• Beoordeeld op: 4 december 2016

Toplocatie, prima ontbijt, vriendelijk personeel

Weinig parkeergelegenheid, van te voren reserveren dus. De tv hangt aan de muur maar steekt erg ver uit en omdat de kamer vrij klein is loop je grote kans er tegenaan te lopen

De locatie is geweldig! Ook het ontbijt is goed, ruime keuze en alles vers!

• Beoordeeld op: 18 november 2016

Heerlijk verblijf in een prachtige stad

WiFi viel af en toe weg. Ontbijt erg duur. Lekkers gehaald bij supermarkt op 2 min lopen

Fantastische ligging in het centrum, mooie ruime kamer, vriendelijk personeel. Hotel maakt een zeer verzorgde indruk

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Juiste prijs/kwaliteitsverhouding midden stadscentrum Brugge

electrische verwarming die niet automatisch te regelen is. Na een douche is de spiegel vol waterdamp

uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding, in het stadscentrum, ruime kamers, smaakvolle inrichting, vriendelijk personeel, prima ontbijt met veel keuze

• Beoordeeld op: 8 november 2016

Mooi hotel dicht gelegen bij alles wat de moeite is te zien of te bezoeken.

de WC op de kamer was goed, maar het papierrolletje hing aan de verkeerde kant te ver naar achteren

Goed bed en voldoende ontbijt. Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

zeer vriendelijk en behulpzaam personeel!!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Voor ons waren er verder geen minpunten.

Vlakbij het centrum en toch heel rustig. Mooie frisse verzorgde kamer en badkamer Prima ontbijt, alleen het roerei kon beter.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2016

Prima bed, goed ontbijt, uitstekende locatie.

Check in en check out was verwarrend. Toegewezen kamer (225) bleek al bezet (kleding en bagage aanwezig). Bij check out eveneens kamers verwisseld.

Prima bed, goed ontbijt, uitstekende locatie. Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Mooie ruime kamer, op een zeer centrale lokatie met behulpzaam personeel

Deur key, moest 2 keer opnieuw ingesteld worden voor deze daadwerkelijk werkte

Ruime kamers Behulpzaam personeel die hielp ons de avond in te vullen (restaurant en bar) Super schoon

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Ruime en luxe kamer in het centrum van Brugge

Prachtige ruime en luxe kamer in het centrum van Brugge

Rustig, midden in het historisch centrum van Brugge.

Douche in bad en badkamer wat vreemd ingedeeld.

Rustig, midden in het historisch centrum van Brugge. Kamer met dakterrasje.

Verblijf was zeer goed

Bed bij opstaan pijn in rug

De kamer was goed bed kan beter ontbijt verzorgt niets te kort

Matig tot goed

Matras en kussen van het bed ( persoonlijk)

Het ontbijt was goed !

• Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Prijs was vooral voor de ligging

geweldig ontbijt en midden in het centrum om brugge te...

geweldig ontbijt en midden in het centrum om brugge te verkennen voor herhaling vatbaar

Alles was prima.

Uitzicht kamer

Alles was prima. Prima gelegen en goed ontbijt.

Alles kortbij

Ontbijt Bar open tot 1u Midden in het centrum

Als je Brugge bezoekt is dit hotel een aanrader! Locatie, hygiëne en grootte van de kamer zijn top!

Het ontbijt is prima verzorgd maar het kon wat keuze betreft, wat uitgebreider!

Toplocatie...Alles is op loopafstand te bereiken.

Het was fantastisch

Niets viel tegen

Prachtig hotel Locatie op en top Kamer was zeer netjes en ruim Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk

Geweldig naar onze zin gehad.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel. En we mochten zelfs een broodje mee voor onderweg !! Locatie heel prettig want je staat zo in het centrum.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Prima hotel, dicht bij de Markt
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer was aan vernieuwing toe

Ruime kamer, schoon

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Acacia