Beoordelingen over Hotel Boomgaard 3-sterren

Boomgaardstraat 2, 3621 Lanaken, België

#3 van de 8 hotels in Lanaken

Goede prijs/kwaliteit

Badkamer: toilet hangt 15 cm te hoog. Ontbijt was aangekondigd voor 8 uur, doch pas om 8:30 volledig beschikbaar.

Rustig gelegen Zeer goed en goedkoop ontbijt.

Prima uitgangspunt om te fietsen.

Vanwege de zeer hoge temperaturen zou een airco prettig zijn geweest, maar dat kun je voor deze prijs eigenlijk ook niet verwachten.

Prima ruime kamers

Leuk verblijf.

Hard kussen, puur persoonlijk. Voor de rest prima ondanks extreme hitte en geen airco. Deuren open en doortochten. Prima geslapen.

Goed ontbijt, er was van alles.

aangenaam verblijf

Tafeltjes stonden heel dicht bij mekaar bij het ontbijt.

Fabienne was een behulpzame dame altijd klaar voor een praatje. Ze vroeg ook elke morgen of ze ergens kon reserveren om te dineren. Ontbijt was lekker en uitgebreid. Brood was heel lekker en vers. Fietsen stonden in afgesloten ruimte en er was ook een frigo in om drinken koel te houden. Kamer met terras was heel aangenaam.

zeer goed.

airco en iets meer privacy

De kamer en badkamer was proper en gezellig, je moet wel in het bad om te kunnen douchen. Het ontbijt was zeer uitgebreid, al waren de witte pistolets wel redelijk vlug op. De kamers waren allen zuidgericht met een luifel over de raam, deze werd echter te laat uitgelaten zodat het zeer warm was op de kamer. Een airco zou een welgekomen iets zijn toch zeker voor de prijs € 120 zonder ontbijt. De ramen van de verschillende kamers kwamen zonder schutting uit op de gezamelijke tuin waardoor er weinig privacy was.

Zeer goed gelegen om te fietsen in een schitterende omgeving. Naast de deur lekkere ijscreme.

Alles was naar wens.

Ruime kamer.Mooie badkamer met super regendouche . Ruime ontbijtzaal met prima ontbijt. Er zijn zeker 4 restaurantjes op loopafstand in het rustige centrum van Rekem. Doe eens de moeite om ze te zoeken.

De locatie , het vriendelijke onthaal, het uitstekende...

Het zou heerlijk zijn om een eigen ijskast te hebben op de kamer om eigen drankjes koel te zetten; is toch een gemis!

De locatie , het vriendelijke onthaal, het uitstekende ontbijt...alles op en top!

Zeer goed !

Alleen de kamer was vrij warm , airconditioning zou welkom zijn bij warme dagen .

Zeer goed ontbijt , rustige locatie , zeer vriendelijk personeel . Rekum is een heel leuk oud dorp met een paar goede restaurants , mooi gelegen in de Maasvallei .

Met 4 zussen een fijn weekend in hotel de Boomgaard gehad !

Eigenlijk niets

Een heerlijk rustig hotel - ontbijt was heel goed en de gastvrouw erg vriendelijk - niet ver van Maastricht - dus super locatie voor een concert van André Rieu 🤗

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Ruime zeer rustige kamers, prima douche.

Niet alle kamers hebben toegang tot het gezamenlijke tuinterras.

Ruime zeer rustige kamers, prima douche. Vooral het (gezamenlijk) ruime terras is met goed weer een pluspunt. Overheerlijk ontbijt met vriendelijke bediening.

Heel aangenaam verblijf met een gastvrije ontvangst.

Alles was perfect in orde.

Zeer vriendelijke en persoonlijke ontvangst. Heel begripvol omdat ik met mijn voet in het gips zat. Super lekker ontbijt waarbij het aan niets ontbreekt. Goede bedden. Alle kamers op het gelijkvloers met grote ramen en terrasje. Zeer rustige en mooie locatie in het centrum van Oud-Rekem. Mooie authentieke dorpskern. In de buurt gezellige tavernes.

Perfecte uitvalsbasis voor een heerlijke fietsvakantie.
    • Superior Kamer

Af en toe liet de wifi het afweten.

De gastvrouw is zeer attent. We werden hartelijk ontvangen. Het ontbijt was zeer volledig en werd regelmatig aangevuld. De kamer is voldoende groot met veel kastruimte en meerdere stopcontacten. De verduisterende gordijnen houden het licht goed buiten. Er is voldoende parking en er is een afgesloten en overdekte fietsstalling. In het dorp zijn leuke eetgelegenheden. Reserveren is aangeraden.

Alles was perfect in orde.

Goede gelegen als vertrekpunt om te fietsen. Heel vriendelijk personeel. Mooie ruime kamer met minibar en koffiefaciliteiten. Heerlijk ontbijt.

relaxed en luxe.

Geen idee.

Wij hadden een erg ruime kamer en buiten konden we gebruik maken van de loungebank, erg luxe! Het ontbijt was superlekker en uitgebreid en de gastvrouw méér dan vriendelijk. Restaurants op loopafstand.

Een raampje in de kamer om open te kunnen zetten. Nu moest de schuifdeur open blijven staan.

Nette kamer met een heerlijk terrasje. Koffie/ thee op de kamer met een prima gevulde minibar. Heerlijk ontbijt. Erg vriendelijke en attente gastvrouw.

Kamer met alles erop en eraan.
    • Superior Kamer

Kamer met alles erop en eraan. Heerlijk bed en rustige omgeving om in te slapen. De gastvrouw is erg persoonlijk en vriendelijk. Bij onze aankomst gaf ze ons meteen een aantal suggesties voor te gaan eten zonder zich op te dringen. Ook wanneer we vroeg moesten ontbijten was dit voor haar geen enkel probleem en stond er een vers en lekker ontbijt voor ons klaar. Zeker en vast tot de volgende keer!

Formidabel ontbijt, uiterst vriendelijke ontvangst, ruime...

Alles was tiptop in orde.... De eenpersoonsbedden zijn wat smal...

Formidabel ontbijt, uiterst vriendelijke ontvangst, ruime parkeermogelijkheden, zeer rustig gelegen, uitstekende tips inzake brasseries en restaurants, sublieme warme peren-crumble bij het ontbijt....

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

prima verblijf en hoop nog een keer terug te komen

af en toe wat gehorig

Prima ontbijt, hartelijke en gastvrije ontvangst, keurige kamer, voldoende parkeerruimte, voor herhaling vatbaar! Eigenaresse deed alle mogelijke moeite om behulpzaam te zijn en is erg flexibel. Mooi bijna nog nieuwe accommodatie.

Goed,schoon,goede bedden ,goed ontbijt,rustige omgeving,kortom bedankt voor alles.
    • Superior Kamer

Er viel niets tegen,wij komen graag terug,als er plaats is want wij zijn niet de enige die dit hotel geweldig vinden,nogmaals bedankt.

Alles was geweldig,personeel was zeer behulpszaam wij komen hier graag terug.

Aanrader voor weekendje weg

Sauna zou leuk geweest zijn ...

Ligging is prima : aan de rand van een heel mooi dorp met toffe bistro's/restaurants. En eveneens vlakbij winkelcentra en nationaal park !

Top locatie, Top personeel!

De kussens waren naar eigen mening niet geweldig, uiteraard is dit persoonljke keuze.

Grote kamer, zeer grote badkamer met inloop douche. Zeer uitgebreid ontbijt met de host die a la minute de eitjes wist te koken/bakken. Zeer vriendelijke host.

Super verblijf! Top!
    • Superior Kamer

Het geluid van de douche of wc van de kamer naast ons. Maar dit werd niet als hinder ondervonden

- grote en mooie kamer met grote badkamer (bad en douche) - netheid van de kamer - zeer comfortabel bed en groot - gratis babybed - enorm lekker en uitgebreid ontbijtbuffet met vers gebakken pannenkoeken - Fabienne is een super gastvrouw en enorm vriendelijk, toont interesse in gaat gasten - brasserie op wandelafstand met enorm lekker eten en super service! Ook een aanrader voor mensen met kinderen - rustige ligging - gratis parking

prima!

Alles zeer schoon, mooie ruime kamers met alles erop en eraan. Wat een heerlijk ontbijt, de eigenaresse is niets teveel. Kwam met een topsuggestie om een hapje te eten in Lanaken.

Ruime en heel nette kamers.
    • Superior Kamer

Persoonlijk zou ik gekozen hebben voor een inloopdouche i.p.v. een combinatie bad en douche, maar voor de rest was alles prima!

Ruime en heel nette kamers. Vriendelijk ontvangst . Prima ontbijt, ruime keuze, lekkere en krokante pistolets en broodjes, een echte aanrader. Een goede uitvalsbasis om Maastricht en omstreken te gaan verkennen!

Voldeed bijna aan de verwachtingen. Alles goed behalve de badkamer.

Het is net een nieuw gebouw. Maar men heeft besloten om de badkamer niet middels een deur af te schermen van de slaapkamer. Dat is niet zo prettig. Ook heeft men gekozen voor verlichting met sensor in de badkamer. Dat is misschien handig maar als je in de nacht een keer naar het toilet wilt gaan, is gelijk alles verlicht. Prettig dat je goed zicht hebt, maar een schakelaar is dan weer prettiger om te gebruiken. Sensor is prima, maar dan wel graag met deur.

Ontvangst was zeer netjes. Waren wat later, zoals aangegeven, en de dame heeft op ons gewacht. Ook het ontbijtbuffet was zeer ruim qua keuze en smaakte uitstekend.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Een héél fijn hotel, warme ontvangst, Kamer was top & het Ontbijt héél lekker. Kortom: Top!

Sorry, maar niets viel tegen.

Het onthaal was bijzonder hartelijk én warm! Een erg fijne dame maakte het verblijf top! De kamer was erg mooi & bijzonder proper. Ook het ontbijt was zéér lekker : déze pistolets verdienen een oscar! Als rugpatiënt ben ik vrij kieskeurig inzake bedden & matrassen. Maar dit bed was het beste waar ik dit jaar heb in geslapen! Prima matras ook. Ik bleef maar één nachtje, maar als ik nog eens zo ver in Limburg moet zijn , zal ik geen seconde twijfel. Hier kom ik terug!

Vriendelijk onthaald en een ontspannende, zonder storende geluiden, nachtrust gehad.

Helemaal niets.

Het vriendelijk onthaal en bediening, het ontbijt en de rust (geen typische "hotelgeluiden" zoals liften, ventilatoren, enz). Heel rustig slapen!

de titel Hotel was misleidend, zodoende had ik half pension...

de titel Hotel was misleidend, zodoende had ik half pension gevraagd bij de boeking maar twee dagen voor vertrek, bij checking of alles ok was voor 14 personen stelde ik vast dat het enkel slapen met ontbijt was. Er diende dus nog een restaurant gevonden te worden voor 14 pers. alles is goed verlopen maar had anders kunnen aflopen!!

Het ontbijt was goed verzorgd en de kamer was goed schoon de...

Het ontbijt was goed verzorgd en de kamer was goed schoon de bedden waren perfect en de gastvrijheid was super wat wil je nog meer voor een weekendje weg.

De vernieuwde kamers zijn mooi, ruim en comfortabel met een...
    • Superior Kamer

De vernieuwde kamers zijn mooi, ruim en comfortabel met een mooi terras. De gastvrouw zorgt elke morgen voor een heerlijk, gevarieerd en vers ontbijt. De gastvrouw is heel vriendelijk en attent. We komen zeker terug!

Rustig gelegen hotel, dat een perfecte 10 verdient.

Rustig gelegen hotel, dat een perfecte 10 verdient. Daar zit de prima ontvangst door de charmante gastvrouw voor veel tussen. Lekker en uitgebreid ontbijt ook...

Gezellig en rustig. Een aanrader.

Alles was perfect in orde.heel vriendelijke gastvrouw.lekker uitgebreid ontbijtbuffet. Het dorp Rekem is heel mooi en super rustig en toch zijn er 4 brasserie/restaurant. Het was wel slecht weer toen wij er waren misschien bij goed weer minder rustig.

Zeer ruime en nette kamers met mooi afgewerkte badkamer ,...

Zeer ruime en nette kamers met mooi afgewerkte badkamer , mini bar aanwezig !!! Ontbijt meer dan voldoende keuze uit brood, kaas , vlees en zoetigheden ! Vriendelijke mevrouw die ons meer kon vertellen over de streek !

Lekker rustig in een mooie omgeving.
    • Superior Kamer

Bij mooi weer valt er eigenlijk niets tegen. Alleen op dinsdag moet men iets verder zoeken naar een restaurant vanwege sluitingen. Maar dit ligt natuurlijk ook aan persoonlijke voorkeuren.

Ja, heerlijk ontbijt. persoonlijke aandacht, grote zeer nette kamer met uitloop naar patio terras. Ligging hotel bij historische dorpskern. Diverse eetgelegenheden in de buurt. Aansluiting op fietsknooppunten routes. Heerlijke omgeving om te fietsen. In de buurt van koopcentrums als Maastricht en Maasmechelen.

Erg goed!

Overdekte fietsenstalling is wat krap. Fietsen moesten een keer buiten staan.

Fabienne was erg vriendelijk en gastvrij en heeft omdat we erg vroeg weg moesten een royaal ontbijtpakketje gemaakt. Kamer was vrij nieuw en goed schoon en ruim.

Super aan te bevelen!

Wij zijn 2 jaar geleden ook al geweest en dat was meer dan goed bevallen. Super ontbijt, prima locatie van hotel en werkelijk iedereen was erg vriendelijk en behulpzaam. Mooie omgeving om te wandelen of te fietsen. Met name de gastvrouw/eigenaar deed echt alles om je het naar de zin te maken.

Prima verblijf in een mooie omgeving
    • Superior Kamer

We konden maar een drie-tal TV-zenders ontvangen, verder alles OK!

Lekker ontbijt, goede uitvalsbasis voor fietsen en wandelen in en rondom het nationaal park en bezoek aan Maastricht. In het dorpje zijn ook veel (gezellige) horeca gelegenheden. Vriendelijke gastvrouw.

Ons verblijf was prima verzorgd in een heerlijk stille omgeving. Alles leek wel nieuw!
    • Superior Kamer

De fietshuur was niet duidelijk wat dat kostte. Voor 3 uur hebben we € 12,50 per fiets betaald. Een pittig bedrag, wat beter aangegeven kan worden. Voorts hadden we gevraagd om 2 broodjes extra voor de lunch. Mevrouw heeft het prima verzorgd met flesjes drinken etc. en dat kostte ons € 10,00 per persoon. Dat was eigenlijk niet onze bedoeling. Een prijslijst bij de balie zou verrassingen kunnen voorkomen.

Het ontbijt was heerlijk, iets te veel vleesbeleg en minder alternatieven voor vegetariërs. De zelfgemaakte jam was onbeschrijflijk lekker. De kamer was dik in orde. Bij slechts weer, misschien iets te smal als je binnen zit. De ontvangst was bijzonder vriendelijk en hetzelfde bij het weggaan. De vrouw des huizes onthield van iedereen wat die kwam doen en informeerde daar later belangstellend naar.

Zeer goed en mooi Hotel om één of enkele dagen te verblijven.

N.v.t.

Zeer vriendelijke communicatie vooraf alsmede ontvangst en begeleiding. Gastvrouw doet alles om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken en is zeer informatief m.b.t. activiteiten in de omgeving eventueel taxivervoer etc. Het ontbijt is zeer goed verzorgd ook dieet zoals glutenvrij is geen probleem, uiteraard dient dit bij de boeking te worden aangegeven. Bij een volgend verblijf in de omgeving zal zeker opnieuw voor dit Hotel worden gekozen.

Gewoon goed

Klein minpuntje.. het weer was warm en plakkerig en daarmee was het erg warm in de kamer. Geen airco vond ik een klein minpuntje

De ontvangst en gastvrijheid van de mensen die in het hotel weeken

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Heel leuk verblijf gehad.

geen enkel negatief puntje te melden.

De gastvrouw was heel hartelijk en gaf ons direct een thuisgevoel. Het ontbijt was ook heel goed. Wij ontbijten graag op ons gemak en dat was geen probleem. We zouden hier direct opnieuw boeken als we nog eens naar deze streek komen.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Perfecte gastvrouw, alles op en top in orde!

Goed verzord ontbijt, proper verzorgde kamer, een ruime parking. De gastvrouw(Fabienne) informeert U wat er te beleven valt en waar je lekker kan gaan eten.

Alles is geweldig, de vriendelijke gastvrouw, het...

Niets. Alles is perfect.

Alles is geweldig, de vriendelijke gastvrouw, het overheerlijke royale ontbijt, de mooie bad- en slaapkamer, het zitje op de binnenplaats. Ik kom zeker nog een keer terug.

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Kleinschalig hotel voor de liefhebber
    • Superior Kamer

Zeer kleinschalig, moest buitenom richting ontbijt, zonder dat er een overkapping is. Wordt erg heet in de kamers. Tijdens ontbijt regelmatig enige gast geweest, terwijl eigenaar bij het buffet staat, geeft het gevoel dat precies wordt bijgehouden wat je eet.

Bed lag heerlijk. Genoeg parkeer ruimte. Vriendelijke personeel.

Het Hotel zag er niet echt goed onderhouden uit.

Het Hotel zag er niet echt goed onderhouden uit. Het was wat rommelig en wat kitscherig. Van het historisch kader hebben we niet veel gemerkt. Het hotel was gedateerd en karakterloos.

Prima uitvalsbasis om de omgeving te verkennen

Het hotel heeft zelf helaas geen restaurant voor avondeten maar op loopafstand is hiervoor wel gelegenheid.

vriendelijke ontvangst, gemakkelijk parkeren voor de deur. Uitstekende wifi. Mooie ruime kamer met fijne douche en bed. Heerlijk rustig overnachten en toch centraal gelegen.

Een splendid gastvrij onderkomen!

Met aandacht voor de gast werd het kopje koffie of thee bij het ontbijt door de gastvrouw en haar dochter ingeschonken. Mevrouw Fabienne informeerde waar we naar toe gingen en vroeg of we haar info konden gebruiken. Zo heerlijk, zo persoonlijk! Men heeft zelf heerlijk glutenvrij brood gebakken. Top! Kamers waren schoon!

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

Het ontbijt op zaterdagmorgen was perfect maar zondag was de...

Het ontbijt op zaterdagmorgen was perfect maar zondag was de overschot van zaterdagmorgen en hadden ook geen gebakken ei met spek. Wij zijn koffiedrinkers en er zou wel een kannetje koffie op tafel mogen voor ons. voor de rest heel content.

• Beoordeeld op: 9 maart 2017

verzorgd

geen koffiezetje op de kamer - gelijkvloers met doorgang naar het dorp voor iedereen - onmogelijk om 's nachts een raam open te laten - gevoel van onveiligheid

erg verzorgd ontbijt

Het personeel is zeer vriendelijk.

Het personeel is zeer vriendelijk. Alle comfort, ruime kamer. Ontbijt net ietsje meer dan gewoon. Lekkere koffie, succulente croissants, eitjes om zelf te koken, artisanale confituur, etc....

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

De rustige ligging, het zeer vriendelijke personeel, de...

Slechte ventilatie badkamer/toilet (géén afzuigventilator aanwezig). Onfrisse opstijgende geur uit lavabo (kamer 9). Infomap niet aangepast en onvolledig.

De rustige ligging, het zeer vriendelijke personeel, de privé parkeergelegenheid en de nabijheid van enkele restaurants.

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Goed en erg klantvriendelijk

Toen wij (gezin met 2 jonge kinderen) boekten, leek er geen familiekamer beschikbaar, dus boekten wij twee tweepersoonskamers. Bij aankomst bleek er alsnog een familiekamer (bestaande uit twee met elkaar verbonden tweepersoonskamers en twee badkamers) voor ons te zijn ingericht, zonder meerkosten. De kamers waren ruim, goed ingericht en erg schoon. Hartelijk dank voor deze vriendelijke service!

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Zeer aan te bevelen!

Absoluut geen must, maar hd zenders op de flatscreen TV zou een mooie aanvulling zijn. Verder geen punten.

Zeer hartelijke ontvangst door de eigenaresse die me begeleidde naar de kamer. Kamer is erg netjes en comfortabel ingericht en van alle basiszaken voorzien. Gratis wifi is van prima kwaliteit. Badkamer is schoon en compleet. Eigenaresse verzorgt een lekker gevarieerd ontbijtbuffet met o.a. verse broodjes en beleg, sapjes, cereals en lekkere verse koffie. Tafels zijn keurig gedekt en op kamernummer gereserveerd. Het kleinschalige hotel is rustig gelegen in het prachtige dorp Oud-Rekem. Prettige persoonlijke touch door de betrokken eigenaresse. Prijs/kwaliteit is top en het hotel is een mooie uitvalsbasis voor stadsbezoeken of natuurwandelingen. Zeer aan te raden.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

De ontvangst bij onze aankomst en ontbijt was heel...

Als enige opmerking vonden wij het wel storend dat de badkamer met toilet niet afgescheiden is van de slaapkamer. Het toilet is ook tamelijk hoog, zou wat lager mogen zijn. Wij komen zeker terug maar dan wel op een kamer met afzonderlijke badkamer.

De ontvangst bij onze aankomst en ontbijt was heel vriendelijk. De kamer nr 1 is nieuw en mooi, mits de opmerking in de rubriek hiernaast.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

zeer vriendelijk onthaal, klein maar fijn, ideale locatie

vochtig in de kamer , water loopt langs de ramen aan de binnenkant, aanslag onderaan de gordijnen daardoor

zeer vriendelijk onthaal, klein maar fijn, ideale locatie

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Globaal gezien een héél goed hotel; absoluut e aanrader voor mensen die deze regio willen bezoeken.

-ontbreken van een bar -geen drankkaart in de lounge -te weinig plaats in de lounge

-heel vriendelijk onthaal -uitstekend ontbijt -zeer rustig gelegen -veel parkeermogelijkheid -mooie ruime slaap- en badkamer

• Beoordeeld op: 16 november 2016

het ontbijt was gevarieerd , vers en zeker voldoende.

het ontbijt was gevarieerd , vers en zeker voldoende. De kamers zijn ruim, netjes en voorzien van alle comfort. Een dikke pluim voor het team van hotel Boomgaard! Deze locatie is een voortreffelijke uitvalsbasis voor wandelaars en fietsers. Er zijn leuke restaurantjes op wandelafstand!

• Beoordeeld op: 2 november 2016

België op zijn best!

Wifi verbinding in de kamer haperde wat.

Comfortabele, ruime en mooie kamer met badkamer. Stijlvolle inrichting. Rustgevende kleuren. Ruime inloopdouche met zalige rainshower. Heerlijk en uitgebreid ontbijt. Extra glaasje cava op zondag. Hartelijke bediening. Rustige omgeving, charmante dorpskern met leuke en lekkere eetgelegenheden. Heel goede uitvalsbasis voor wandelingen, shoppen (o.a. Maasmechelen, Hasselt) en stadsbezoek (o.a. Hasselt, Maastricht).

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Rustig, relaxed en voor herhaling fatbaar.

Het enige wat minder was is de wifi connectie. Die is ronduit zeer zwak en valt steeds weg.

Heerlijk ontbijt, zeer vriendelijk geholpen en niet alleen met het ontbijt. Ook voor vragen over waar te eten en wandelen in de natuur veel hulp gekregen. Bedden geweldig en ook de kamer perfect. Zeker een adres om naar terug te keren.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

aangenaam verrassend Limburg !!!

Hoofdkussen te hard en te dik. Kamer niet af te sluiten bij open venster voor verluchting (schuifraam)

Onthaal, ontbijt, ruime kamer, tuintje,afgesloten fietsberging Goede uitvalsbasis voor fietstochten en wandelingen

Een goed hotel gelegen in een aangenaam dorp

Verhouding prijs -kwalitieit is OK . Heel goed ontbijt.

Zeer ruime kamer met een heerlijke grote douche.

Zeer ruime kamer met een heerlijke grote douche. Bijzonder sympathieke eigenaresse. Een heerlijk ontbijtbuffet waar niets aan ontbrak

Wij kwamen voor 1 overnachting vermits we op 5 minuten wandelen naar een trouwfeest gingen.

Heel vriendelijke mensen. Rustige ligging in een mooi dorpje. Lekker ontbijt .

mooie kamer, heerlijk ontbijt heel uitgebreid

mooie kamer, heerlijk ontbijt heel uitgebreid

Geen airco aanwezig en weinig parkeergelegenheid

Uitgebreid ontbijt en vriendelijk onthaal, ruime kamers

Het ontbijt was geweldig,de kamer was ook gezellig.

Het ontbijt was geweldig,de kamer was ook gezellig.

Lanake

Niets het was perfekt

Geweldig goed

Prima locatie in rustige omgeving.
    • Superior Kamer

Ontbijt was prima verzorgd! Vriendelijke ontvangst en attent personeel.

de goede service!

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Zeer mooi hotel, rustig en omgeving was zeer goed om te fietsen/wandelen.

Sommige lakens zijn versleten maar zijn reeds 3 maanden besteld.

De verantwoordelijke was zeer attent en behulpzaam.

rustige omgeving, een keurig hotel.

prima kamer, goed ontbijt.

Fijn rustig hotel

Open badkamer

Ligging, heerlijk rustig, fijne kamers prima ontbijtl

Grote nette kamer en heerlijk gevarieerd ontbijt.

Grote nette kamer en heerlijk gevarieerd ontbijt.

super ontbijt en mooie kamers

super ontbijt en mooie kamers