Beoordelingen over Van der Valk Hotel Dennenhof 3-sterren

Bredabaan 940, 2930 Brasschaat, België

#2 van de 2 hotels in Brasschaat

Tegenvaller tov andere Van der Valk hotels
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dit is geen typisch Van der Valk hotel: niet zo'n mooi hotel (zelfs het reeds vernieuwde gedeelte oa ontbijtruimte dat meer aandoet als een cafetaria in vergelijking met andere Van der Valk hotels), het zijn nog oude kamers zonder airco (maar wel proper), service is niet zo goed (onderleggers vergeten bij avondeten restaurant, vergeten servetten te brengen, niet zo vriendelijk personeel...)

Het ontbijt is goed voor de prijs. De omgeving is goed met niet al te veel lawaai hinder van de drukke verbindingsweg. Denk niet "Van der Valk" hotel en dan valt het goed mee.

We komen zeker nog terug.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer vriendelijk personeel - goede ligging en parking - uitgebreid ontbijt - nette kamers - goede prijs/kwaliteits- verhouding. Een adres om aan te raden. Mooi en gezellig terras.

Daar komen we zeker terug

wat warm op de kamer

We vroegen een comfortkamer en kregen die ook. Gelijkvloers met zicht op parking en bloemenperken(zee van kleurrijke hortensia's) Het ontbijtbuffet is echt gevarieerd en voor elk wat wils. Zelfs rijkelijk op zondag

Goed, omdat de lokatie handig is
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij komen hier regelmatig en elke keer dienen wij een document in te vullen met al onze gegevens, creditcardtransacties, etc. Dit zou toch moeten in hun systeem blijven staan. Ik begin me hieraan te ergeren

Vernieuwde kamer

Proper maar sobere kamer. Wel lekker ontbijt en perso eel vriendelijk.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wat weinig ruimte in badkamer om iets te plaatsen zoals beauty case enzo.

Kamer proper maar sober. Ontbijt lekker. Kamer aan de achterkant rustig gelegen. Top

Van van der Valk iets meer verwacht.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen invalidenmogelijkheden. Zelfs hetinvaliden/babyverschoonkamer was uitgerust met een veel te laag toilet.

Gewoon ontbijt. Dinerkaart viel tegen. Bedden goed.

De kwaliteit van het ontbijt was goed.
    • Economy Driepersoonskamer

Ik checkte laat in en kreeg te horen dat er geen reservering was, terwijl ik daar wel een bevestiging van had gehad. De jongeman achter de balie kon mijn reservering niet vinden, dus staan wachten. Ik wist niet wat er aan de hand was. Na een telefoongesprek was de reservering blijkbaar wel binnen gekomen. Normaliter wordt ik door de dames achter de balie perfect geholpen. Toen ik de kamer op kwam werd ik verwelkomt door een chemische schoonmaak lucht.

De kwaliteit van het ontbijt was goed. Weinig keuze.

Vatbaar voor herhaling. Een hotel om aan vrienden door te geven.

Geen speciale opmerkingen.

Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding. Kamer en badkamer waren in orde. Prima ontbijt. Zeer rustige ligging en niet ver van de autostrade. Zeer vriendelijk personeel. We kwamen reeds voor de vierde keer. Het hotel is een aanrader.

Zoals bij alle Van Der Valk hotels was dit verblijf goed.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Onvoorziene wielrenner werf op de parking tegenover de kamer genereerde ongewild "lawaai" vanaf 8h00 tot 20h00 gedurende 5 dagen van ons verblijf.

Zoals bij alle Van Der Valk hotels was dit verblijf goed. Heerlijk ontbijt, goed restaurant, aangename sfeer en perfecte ligging.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

2-persoonsbed was een twijfelaar denk. Zelfs met mijn dochter samen erg klein. Was mijn partner meegeweest, dan had het niet gepast. Het bed in de kamer naast ons (waar leden van team zaten) was veel groter ern normaal 2 persoonsbed. Ontbijt met kinderen (waarvan ik aangaf dat ze slechts water drinkt en 1 klein broodje eet) vond ik erg duur. € 60,- voor 2 x ontbijt met 1 volwassene en 2 kinderen echt serieus veel geld. Niet te doen verder. Geen zwembad o.id. voor kinderen. Nu waren wij, vanwege een toernooi, alleen op de kamer om te slapen maar anders zou ik er niet heen gaan.

De grote van de kamer en parkeergelegenheid. Wij hadden koffie en thee faciliteiten op de kamer maar wel koffiemachine maar geen waterkoker. Werd keurig en direct opgelost door de receptie. Service was top

logement op een goede locatie maar het geheel is aan vernieuwing toe
    • Suite

de ijskast stonk en functioneerde niet de ontbijtzaal is net een kantine het geheel is gedateerd

de kamer was ruim en confortabel goede lokatie van het hotel

super.. geen opmerkingen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De ruime kamers, vriendelijke bediening en het uitstekend ontbijt. Onze kleindochter gaf daar haar communiefeest en ook dit was super !!! Alles was naar wens. Het was dan ook gemakkelijk om te kunnen overnachten, // zo konden we 's anderendaags na een ontspannen nacht en het rustig genieten van het ontbijt veilig en wel naar huis rijden, en dit alles aan een schappelijke prijs.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Prima hotel voor mensen die op doorreis zijn.

niets.

Je kan parkeren bij de accommodatie. We hebben geen ontbijt genomen dus kunnen we daar geen oordeel over geven. We waren op doorreis. Koffie en thee waren op de kamer aanwezig. De locatie was dicht bij de rondweg van Antwerpen, zodat we snel weer verder konden.

Het was niet zoals we het gewend zijn van Van Der Valk hotels.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de kamer was gedateerd en bij aankomst koud en rook niet fris. de schoonmaak schoot niet op. Om 12.00 uur waren ze bijna aan onze kamer toe en wij gaven aan na de lunch te willen rusten. Toen we om half twee daadwerkelijk gingen rusten werd er op het raam geklopt door de schoonmaak. (De kaartjes met : "niet storen" vonden we pas later in de la)

het ontbijt was goed, hoewel de koffie niet echt lekker was. De bedden waren prima.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Het verblijf is in een bijgebouw waar bij de toegangsdeur...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het verblijf is in een bijgebouw waar bij de toegangsdeur aan de buitenkant is. Elke deur had wel inbraaksporen dus de kamers in het bijgebouw vinden wij niet zo veilig. Wij denken echter dat de kamers in het hotel zelf veel duurder zijn.

Hoe kan dit een van der Valk heten?
    • Economy Driepersoonskamer

Het bed was erg klein, het was 1 matras van 1.40 meter breed. Los van het kleine formaat lag hij ook erg beroerd. De stalen veren voelde je er doorheen. We werden beide met rugpijn wakker. Het hotel heeft 2 gebouwen. Het hoofdgebouw met het restaurant en receptie, en een bijgebouw met kamers verderop de parkeerplaats. We hadden een babybedje gereserveerd voor 5 euro (belachelijk trouwens, dit hoort service te zijn). Helaas was deze niet aanwezig in de kamer. We hadden gereserveerd in het restaurant. Bij aankomst was er onduidelijkheid over een beschikbare tafel. Binnen 15 minuten na binnenkomst was ons al 3x gevraagd of we al een keuze hadden gemaakt. Vervolgens hadden we het eten 10 minuten later voor onze neus. Dat was wel heel snel, niet echt gezellig. Eten was wel van goede kwaliteit. Vervolgens duurde het weer heel lang voor ons dessert werd opgenomen. Daarna werd het niet tegelijkertijd geserveerd maar moest notabene onze zoon op zijn kinderijsje wachten. Terwijl mijn dessert er wel al was. Dus helaas de helft afgestaan want dat is niet uit te leggen aan een kind!

Het ontbijt was prima, genoeg variatie en extra's.

aangenaam en zeker om te herhalen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de kamer was oké het was aangenaam om te kunnen genieten van een warme of frisdrank het ontbijt was geweldig alles was voorzien voor herhaling vatbaar vriendelijk onthaal

Vriendelijk en behulpzaam personeel, uitgebreid...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Gelegen aan een drukke baan, hinder van geluidsoverlast.

Vriendelijk en behulpzaam personeel, uitgebreid ontbijtbuffet, goede prijs-kwaliteit verhouding.

Genoten van ons verblijf in hotel Dennenhof
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ruime, comfortabele kamer. Lekker ontbijt met uitgebreide keuzemogelijkheden. Ook genoten van het restaurant: zeer vriendelijk personeel, gezellig zitten en lekker eten en drinken !

Prima prijs/kwaliteit
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ligging aan drukke weg. Er liggen oordopjes op de kamer (attent!) maar verkeer maakt toch veel lawaai. Bij volgende renovatie misschien betere geluidsisolatie.

Gewoon goed en niet duur. Fijn bed.

goed, parkeren bij het hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het bijgebouw staat los van de ontbijt gelegenheid.

goed ontbijt, parkeren direct bij de hotelkamer, goed geslapen (goed bed), naar aanleiding van vorig bezoek (de kamer was toen wat gedateerd) nu in het andere bijgebouw dit zag er beter uit. Het hotel is nu bezig met de nieuwbouw van hotelkamers aan het gebouw (gereed eind 2018 of begin 2019)

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Ruime kamer, parkeergelegenheid dichtbij de kamer.
    • Suite

plafond in de badkamer zat onder de (schimmel)vlekken, op mijn vraag voor een andere kamer kreeg ik het antwoord dat die plekken niks voorstelden...en dat ze wegens verbouwing geen andere kamer beschikbaar hadden. Kamer is gelegen aan een drukke weg welke goed hoorbaar is in de kamer bij regenweer. Dondere parkeerplaats.

Ruime kamer, parkeergelegenheid dichtbij de kamer., uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Graag kamer in de toekomst zonder tapis-plain
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Tv die niet voldeed ondanks reclameren aan de balie.de tv ging nagezien worden in de namiddag, hetgeen niet gebeurde.volgens debalie wat de hersteller

Graag kamer in de toekomst zonder tapis-plain Tv die voldoen aan de normen

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Een meevaller
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De afstand tot de receptie die bij regen of ander onguur weer minder aangenaam is.

Ruime nette kamer me all wat nodig is voor een aangenaam en confortabel (doorgangs)verblijf. Restaurant ter plaatse.

Zeer goede ervaring

Niks bijzonders

Het hotel en accommodatie zijn zeer goed, de kamer netjes, het eten lekker, het personeel prima. Een verbetering na de verbouwing van een paar jaar geleden. Prijs -kwaliteit is prima. Met dank .

vriendelijk personeel, lekker ontbijt, lekker diner.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

dat de kamer buiten het centrale gebouw lag. Door weer en wind, met jas en plu vanuit warme slaapkamer naar het ontbijt.

vriendelijk personeel, lekker ontbijt, lekker diner.

Vriendelijk personeel en een goede menukaart
    • Economy Driepersoonskamer

De kamers zaten aan de buitenkant langs een drukke weg ( oordopjes lagen er vast niet voor niets ;-) ) kamers waren erg gehorig, ;voor mijn gevoel waren er werklui aan het overnachten die o. a. Voor het geluid zorgden )waardoor het lang duurde voordat we konden slapen. 1 bed was redelijk doorgelegen.

Vriendelijk personeel en een goede menukaart

Verouderd
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer 116 is een verouderde kamer. De gordijnen waren in breedte te smal dus er was een redelijke inkijk van de overloop recht in onze kamer, in ons bed zelfs. Zeker in de badkamer waren de gordijnen een meter te smal, iedereen in de tuin en enkele van de andere kamers hadden dus 100% inkijk in de volledige badkamer; dit dus zowel als je in de douche staat als wanneer je op de wc zat. Een zeer onaangenaam gevoel in de badkamer dus.

Mooie bar, lekker ontbijt, vriendelijk personeel

ontbijt is veel te duur 13 euro pp!
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Netheid van de kamers, veel stof, wasbak liep niet goed weg, bad was vuil en beschadigd, geen losse sproeier het gehele gebouw flink gedateerd Het geluid van de weg (zeer gehorig asfalt) Ontbijt is veel te duur Geen V/d Valk waardig

ontbijt is veel te duur 13 euro pp!

Goed voor de prijs, maar vooral goedkoop. En dat zochten we net...
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer op zich is heel basic, hoewel ruim. WC in badkamer is vlak voor deur en kraakte als je erop zat, vrees voor schade. Badkuip superglad om te douchen. Warmwater kraan is niet beveiligd en kan zeer heet worden. VDV in Beveren en NL Ridderkerk zijn toch van een andere niveau, de invloed van het wegmotel "Dennenhof" is nog zeer zichtbaar. Vooral die ouderwetse stijl met gordijnen en een voordeur die amper deftig afsluit.

Veel parkeerplaats, vrij goed onthaald.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Slecht
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer veel geluidsoverlast van andere gasten tot 3 uur 's nachts: gillen, rennen, lawaai; nauwelijks geslapen. Oordopjes lagen klaar op nachtkastje, verwachtte men dat? Bad lek, geen douche (alleen kort slangetje bij bad, geen wastafel-stop, vinger langs richel bad: vies, gordijnen badkamer sluiten nauwelijks, kou van raam en bad loopt leeg, baden niet te doen. Kamer en badkamer bij aankomst koud (aankomst 19.00), interieur: matig onderhoud/gedateerd, receptie bij aankomst onbemand, duurde lang; geen uitleg over lokatie kamer; buiten in regen/kou dwalen met tassen... 's Ochtends alleen 'leg sleutel maar neer': geen goede morgen oid ;((. Geen waterkoker of ijskastje met drinken op kamer. Voor drinken of eten, moet je buiten door de kou naar restaurant. Als je moe bent en snel wilt slapen doe je dat niet.

bed was goed, ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 15 december 2017

De plek en het bed.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Verouderde kamer, en de man bij de receptie die ons totaal de verkeerde kant opstuurde. Om 0:30 wil je graag naar bed en niet glibberen en glijden over een niet gestrooid teŕrein. Na belletje kwam hij ook niet even naar de deur om ons wel de juiste kant op te sturen.

De plek en het bed.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

verder alles prima,

badkamer

de kamers waren ok. Alleen in de badkamer zou een bankje of een extra schapje prettig zijn. Geen plek om je toilettas op te zetten. Ook kon er geen raam open.

zeker voor herhaling vatbaar.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

voor ons hoeft het niet beter.

wij hadden nog wel een nacht willen blijven alleen al voor het fijne bed. wij hebbeb ook nog met oma v d valk gesproken dat we het perfeckt vonden.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Locatie - ligging is verschrikkelijk.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer op een andere locatie - ze hebben meerdere gebouwen. Voor het ontbijt of een drankje aan de bar - eerst buiten door de kou en regen lopen. Ronduit belachelijk. Veel geluidsoverlast, zeer slechte isolatie. Locatie ligt aan doorgaande weg. Geen aanrader en geen valk kwaliteit zoals je dat in Nederland gewend bent / zou zijn.

Restaurant is prima, mooie bieren op tap.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

• Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Erg gedateerd, badkamer oogde erg oud en achterstallig onderhoud uit de douchekop kwam nauwelijks water.

Ontbijt was uitstekend, kamers waren keurig schoon.

Basic verblijf op een ideale locatie voor als je naar Antwerpen wilt
    • Economy Driepersoonskamer

Het pand is wel dringend aan modernisering toe. Wat me tegenviel was dat we s avonds nog een hapje bestelden in de bar om21u30 en te horen kregen dat de keuken dicht was (op zich niet erg), we konden nog wel een pizza margaritta krijgen maar deze was totaal niet lekker en dan ook nog 12 euro. Wat vooral storend was dat een andere groep Nederlanders aankwamen om 22u30 die dezelfde snacks bestelden dan wij en deze wel kregen. Was de keuken terug open???

Het was een basic verblijf maar aangezien we 1 nacht verbleven was her ok

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Ik zou dit hotel niet aanbevelen.
    • Economy Driepersoonskamer

Badkamer was oud Straal van de douchekop klein Zag er smoezelig uit. Gordijnen zaten vlekken op. Avondeten in het restaurant was matig

Bedden waren ok Ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Niet voor herhaling vatbaar.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De accommodatie was het minste van alle Vander Valk hotels wat ik tot hiertoe heb bezocht. De accommodatie was verouderd en gedateerd. Sanitair was beneden niveau.

Er beviel mij weinig. Accomodatie viel tegen, sanitair was hopeloos verouderd, het ontbijt was niet volgens verwachtingen, minimaal buffet aanwezig. Dit was absoluut niet volgens Vander Valk standaard en zeker geen aanrader.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

voor 1 overnachting OK, maar de volgende keer wachten wij eerst het afronden van de verbouwing af.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De badkamer stamt uit de jaren 50 (dus 1950). in bad klimmen om te kunnen douchen en de douchestraal is druppelen. Men gaat verbouwen en dat is ook hard nodig

Ontvangst was prima, ontbijt goed tot uitstekend, parkeren prima, het restaurant bourgondisch dus prima. bedden en kamer zijn OK.

wij gaan voortaan naar 4* van der valk hotels beter interieur

het ontbijtbuffet was zeer goed veel keuze tof dat er kleine broodjes waren ; accomodatie ietsje verouderd maar toch 3 * waard door nieuw gedeelte

- Ontbijt is zeer goed, volgens de standaarden van andere...
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

- Geen aparte douche, maar douche-arm in bad

- Ontbijt is zeer goed, volgens de standaarden van andere van der Valk hotels - het 'motel' gedeelte van het hotel is prijs/kwaliteit in orde. - Nette kamers - Zeer vriendelijk personeel - Badkamer was ruim & proper - Er was plaats genoeg om een babybedje bij te zetten voor ons zoontje

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Voor overnachting op doorreis prima.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vond de kamer echt gedateerd. Hard bed en badkamer had slechts een bad met losse doucheslang.Geen aparte douche Kon niet eens fatsoenlijk staand douchen.

Altijd zeer tevreden van zowel restaurant als hotel
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Na jaren trouwe klant te zijn in Brasschaat, is het de eerste keer dat er ons een toeslag aangerekend wordt omdat we een kamer aan de achterzijde van het gebouw gevraagd hadden. Niet zomaar een toeslag, maar wel € 17,00. Dit vinden wij zeer spijtig en zal ons misschien toch wel naar een ander hotel doen uitkijken.

Prima voor een zakelijke overnachting maar voor een romantisch verblijf zou ik verder zoeken.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

kamer schoon maar oudbollig. Dringend aan een lik verf en een badkamer facelift toe

Prima ontbijtbuffet, al had er wel wat gewone yoghurt aanwezig kunnen zijn. Nu alleen maar yoghurt in potjes stampes vol suiker

Slechte ervaring!
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prijs kwaliteitverhoudingdeugde van geen kant. Motel ipv hotel. Douchekopophang kapot, fohn deed het niet. Tv was aansluiting kapot. Bedden smaller dan smal. Buitenkamers direct aan een zeer drukke weg gelegen. Je kon alleen met oordoppen in slapen.

Klinkt gek maar niets beviel me.

Prima verblijf.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Lekkende kraan in wasbak, douchekop verkalkt. Ongenode gast die midden in de nacht de motelkamer in poogde te komen. Weinig informatie over het hotel in de kamer, wel over voorzieningen in de omgeving.

Ruime, lichte kamer met zowel bureau als apart zitje met 2 stoelen en tafel. Prima bed en bad. Meerdere spiegels, inclusief een grote (volledige outfit te zien). Ruim voldoende handdoeken en wasvoorzieningen, föhn aanwezig. Verlate checkout tot 12:00 was geen enkel probleem. Voor herhaling vatbaar.

overprijsd
    • Economy Driepersoonskamer

veel lawaai in de kamers, het hotel is gelegen tussen 2 wegen. kamers slecht geisoleerd, geen douche maar een badkuip met losse douchekop. ontbijt karig. prijs-kwaliteit verhouding is zoek

We waren er maar 1 nacht voor eenP bez
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamers, deze waren zeer gedateerd. Gordijnen in de badkamer die niet sloten en kapot waren, douchen in een kale badkuip met de douchekop in je hand. Ook niet handig... Het lawaai van de naastgelegen weg al waren er wel oordopjes ter beschikking op de nachtkastjes..

Het ontbijt was goed al was de zaal matig vanwege kapotte meubels. Personeel was vriendelijk. Het zou fijn zijn als er het een en ander vernieuwd word in dit hotel

Nooit ga ik hier nog reserveren, zelfs als het gratis was!
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ga nooit naar dit hotel als het uw bedoeling is om te slapen. Kamers liggen net naast de Bredabaan en de ramen/deuren/glas zijn oud en houden geen lawaai tegen. Automatisch liggen op de nachtkastjes oordopjes klaar, cadeau van het hotel. Helaas, zelfs met oordoppen blijft het slapen naast de autostrade!

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Bloemencorsoweekeind
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel tijdens diner is met de locatie keurig besproken.

Centrale ligging goed uitgangspunt om inde omgeving te fietsen. Fietsen kunnen ook in een afgesloten garage en kunnen worden opgeladen

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Was noodzakelijk maar niet voor herhaling
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Slecht onderhouden, zowel kamers binnen als buiten Geen gezellige lounge, prijs te hoog voor kamer als je voor het zelfde geld in een kamer van een vd valk hotel kunt vertoeven.dit was maar een motel.

Parkeren

Hebben geslapen en ontbeten.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was van vorige eeuw. De badkamer liet echt te wensen over. De haardroger was gevaarlijk gebroken en werkte zelfs niet. Kortom, deze kamers zijn klaar voor de sloop.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Zeer teleurstellend! Wij komen vaak in de buurt vergaderen maar gaan hier niet meer overnachten.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Douchen in een badkuip, geen douchestang aanwezig je dient zelf de douchekop vast te houden !? De slang is bovendien te kort om te kunnen staan, dus zittend douchen is de enige oplossing. Gordijnen in de badkamer zijn te klein/kort. Scheuren in tegelwerk, voegen vies of ontbreken. Kamers op de 1e verdieping zijn alleen buitenom bereikbaar via een gammele houten trap (wordt zeer glad tijdens regen) Kamers zijn zeer gehorig, het hotel ligt aan een doorgaande weg en de ramen hebben enkel-glas. Kortom de kamers ( wij hadden er 4 geboekt) zijn zeer gedateerd en zeer slecht onderhouden.

Het ontbijt.

Niet voor herhaling vatbaar.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Handgreep boven bad zat gedeeltelijk los. Schakelen kraan van bad vol laten lopen naar douchekop werkte niet. Bovendien staand in badkuip douchen onveilig indien schakelknop wel had gewerkt. Afvoerstop in bad sloot ook niet helemaal af. Liep "langzaam" weer leeg.

Wij komen er niet meer terug.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een douche ipv een bad. Mooie gordijnen voor de ramen, die kun je dan nog even open doen en naar buiten Kijken. Ik vond de kamer klein. Vooral omdat we een aantal weken geleden een kamer in Zuidbroek hadden, die ook was aangepast voor oudere mensen, vooral de douche.

Het ontbijt was prima, maar de kamer vond ik naargeestig met die lappen voor de ramen. De douche was schoon, maar voor oudere mensen,niet handig om in een bad te douchen ivm in en uit stappen. Het bed was prima, maar er stond maar een fautuil in de kamer wel een eetkamerstoel, maar dat zit niet echt lekker. Ik vond het ook niet fijn om vanaf de straat direct in je kamer te staan. De laatste nacht was er veel rumoer boven ons, kreeg de indruk dat er meer mensen sliepen als toegestaan.

Goed genoeg voor 1 nacht
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De motelkamers waren niet echt geluidsdicht en groot waren ze echt niet voor een executive kamer.

Het spek bij het ontbijt was zalig. Er was ook een gezellige bar.

Ik werd goed te woord gestaan toen ik de vele klachten over...
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De stekker van het nachtlampje was stuk en gevaarlijk. De badkamer keek uit op een parkeerplaats, zonder privacy-glas. Douchen was staand niet mogelijk, enkel liggend in bad. Schimmel tussen de voegen

Ik werd goed te woord gestaan toen ik de vele klachten over de kamer deelde bij de receptie.

Diner en ontbijt waren uitstekend - ook iedere keer...
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Slot van de kamer-buitendeur was duidelijk recent opengebroken en slechts zwak hersteld - gaf geen veilig gevoel bij aankomst. Geluidsoverlast door trouwfeest in de nabijgelegen zaal vh hotel: gaf de hele nacht 45 á 50 decibels in de kamer - de klaargelegde oordopjes boden geen soelaas tegen lage bassen van de muziek.

Diner en ontbijt waren uitstekend - ook iedere keer supervriendelijke bediening. Naar aanleiding van mijn opmerkingen: correct en vriendelijk opgevangen door de mevrouw aan de receptie, die vervolgens spontaan intern ging overleggen en vervolgens aanbood om de rekening te halveren.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Vriendelijke bediening en uitstekend restaurant.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer upgraden voor koffie en theefaciliteiten is overbodig, tenzij je van oploskoffie houdt. Bij buiten eten is de straatweg wel erg lawaaiige.

Vriendelijke bediening en uitstekend restaurant. mooie ruime kamer.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Wad een noodzaak maar zou niet meer terug gaan
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kussens en de wandelpaden aan de kamers lagen allemaal los en dat maakt veel lawaai

Het ontbijt maakt veel goed. Kamers zijn heel basic, luidruchtig en veel te warm

Prima basic motel voor kort verblijf in goed prijs kwaliteit verhouding
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Douchen staand in een bad is niet meer van deze tijd. Daarbij komt dat het bad glad is en zeker voor mensen die iets minder stevig staan ronduit gevaarlijk. Daarnaast wordt de badkamer vloer door het douchen in het bad drijfnat en ook glad. Het restaurant heeft heerlijk vlees (T-bone, steak) maar de aankleding is wat minimaal met frietjes/aardappeltjes en wat sla. Een creatieve kok kan hier wel iets beters van maken, zeker gezien de prijs.

Prettig, vriendelijk personeel. Fijne locatie om vandaan te fietsen. Rustig gelegen kamer aan de achterzijde. Ruime kamer, ruime badkamer, goed bed.

5,5
    Oké, maar niet voor herhaling vatbaar
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er was niets in de kamer dat superior was. Een donkere kamer met grauwe gordijnen en verouderde indruk en de verlichting vond ik niet gezellig. Zeker geen goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Dat het rustig was aan de achterzijde (aan de voorkant is een drukke weg). Goed om weten, daar zijn de superior kamers dus voor rust betaal je extra

Heerlijk ontbijt, erg vriendelijke ontvangst en service
    • Economy Driepersoonskamer

Nogal ouderwetse inrichting. Gelegen aan erg drukke straat. Geluid niet tegen te houden! Jammer.

Heerlijk ontbijt, erg vriendelijke ontvangst en service

Tot volle tevredenheid.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij boeking vergeten voorkeur te melden partner voor accommodatie begane grond wegens tijdelijke handicap partner. Bij inchecken werd hier zeer goed op gereageerd door adequate kamer aan te bieden.

Goed verhouding prijs/kwaliteit.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ligging is ideaal voor fietsen naar de Kalmthoutse heide. De parking is ruim en de fietsenstalling ok. Het restaurant is goed en ruim. Het ontbijt prima verzorgd. Personeel is vriendelijk en zeer dienstvaardig.

Het ontbijt was uitgebreid, zoals je bij een Van der Valk...
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De koffie bij het ontbijt was uit een automaat gevuld met diepvriesconcentraat. Echt niet lekker. De koffie in het restaurant was wel lekker! (automaat met vers gemalen bonen.) Onze kamer was in een bijgebouw op de begane grond aan de boskant. De ingang van de kamer was een deur op een galerij, waarbij je langs de kamers van de andere gasten moet lopen. Er kon 's nachts geen raam open en de deur kon je niet kantelen, waardoor je alleen de deur open kon zetten. Dat voelde niet veilig en dus de deur maar dicht gelaten.

Het ontbijt was uitgebreid, zoals je bij een Van der Valk hotel kunt verwachten. Het eten in het restaurant was lekker en de bediening vlot. Het hotel ligt aan een mooie fiets- en wandelroute. De omgeving was zeer geschikt om te wandelen en fietsen.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Redelijk voor 1 nachtje maar zou er nooit langer verblijven
    • Economy Driepersoonskamer

De kamer was verouderd. De ligging aan een lawaaierige baan. Kamermeisje stond veel te vroeg op de kamer terwijl ik nog sliep.

De prijs/kwaliteit verhouding. De vriendelijkheid van het personeel. Het mooie nieuwe hoofdgebouw.

het grote bed.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er is helaas geen airco en de kamers liggen pal naast een autoweg. Dus de weg en de buren zijn te horen. tijdend ons verblijf was het koel. Dus weet niet of een airco nodig is.

het grote bed. De prijs! zeer goede prijs/ kwaliteit verhouding.

dit is een hotel waar we niet terug zullen gaan
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

inrichting van badkamer , heel kil en in de ochtend zeer vroeg wakker van autoverkeer

Het ontbijt was goed De kamers zijn geschikt voor rolstoelpatienten, maar deden ons teveel denken aan een ziekenhuiskamer (vooral de badkamer)

Gewoon alles was oké!
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het zoemende geluid op de kamer was erg luid!! Luchtverversing??

Gewoon alles was oké! Omdat we sutoprch hadden was het aardig dat tijdens het regelen met sneb we grstis iets te drinken kregen😊

Te gehorig en slechte prijs/kwaliteit verhouding
    • Economy Driepersoonskamer

De kamers waren erg gehorig. Ze lagen aan een drukke weg en we konden de buren letterlijk horen. Er lagen oordopjes naast de bedden, dus het probleem was bekend. We hebben nog gevraagd om een andere kamer, maar kregen te horen dat het hotel vol was. Verder werd er geen moeite gedaan om naar een andere oplossing te zoeken. Voor de 140,00 die we betaald hebben (excl ontbijt) hadden we meer kwaliteit verwacht. Bedden waren veel te zacht, waardoor we nauwelijks geslapen hebben.

Het ontbijt.

Functioneel
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer is functioneel, maar daarmee is alles gezegd. Zowel de kamer, de badkamer als de receptie straalt niets van gezelligheid uit. De normale ontbijtzaal - zeg maar refter - is ook enkel op het praktische nut ingericht. Op zondagmorgen was er wel een meer gezellige ruimte beschikbaar.

Personeel is zeer vriendelijk en ook al is het een groot motel, toch komen ze zeer persoonlijk over. De dame aan het ontbijtbuffet gaf ons de tip naar de meer gezellige andere zaal te gaan.

Een overnachting op doorreis, wel voordelig, maar voor die lage prijs krijg je alleen het minimale.
    • Economy Driepersoonskamer

Ontbijt was niet inclusief. Dit zou € 13 pp kosten. Dat gingen we dus mooi niet doen, net zo duur als het avondeten. Erg duur dus voor een ontbijt. De receptie en de kamers bevinden zich in afzonderlijke gebouwen. Wij hadden flinke regen en moesten dus kletsnat worden om van de receptie naar de kamer te komen. Erg oncomfortabel.

Prima kamer, heel rustig, geen hinder van andere gasten. Bed was prima.

Goed hotel voor mooie prijs
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Jammer dat het ontbijt wat je bij moest boeken, erg aan de hoge prijs is. We zaten op de 1e verdieping met de ingang op de galerij, wij hadden geen zitmogelijkheid, de benedenkamers wel.

De kamer was groot, ook grote badkamer met ligbad, genoeg handdoeken. Goede bedden De prijs was aantrekkelijk. Goede locatie, wel aan een hoofdweg, maar niet last gehad van het verkeer.