Beoordelingen over Hotel Heritage 3-sterren

Leopoldlaan 5, 8420 De Haan, België

#23 van de 26 hotels in De Haan

Fawlty Towers in het kwadraat !

Onvoorstelbaar : amper onthaal, slechte informatie, ontbijt pas vanaf 8h30. Omdat dit voor mij onmogelijk was, wou ik een oplossing bespreken (bv. Picknick, terugbetaling). Niet alleen was er niemand beschikbaar waarmee dit mogelijk was. De zaakvoerder was razend omdat hij hiervoor in zijn we gestoord werd en heeft de politie erbij gehaald om mij het hotel te doen verlaten. Bovendien geen wifi in de kamer.

Behalve de locatie, absoluut niets

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Ons verblijf gaf ons geen warm gevoel ,140€ is veel te veel voor het gene je er terug voor krijgt

Gastvrijheid, een grote nul ,lift werkte niet en bij vertrek lag afrekening gewoon op de toonbank ,betaald zonder persoonlijk contact, vind dit triestig zo op hotel gaan mij zien ze daar niet meer terug voor het hotel

Ontbijt was redelijk maar geen extra's te verkrijgen en geen Belgische dame bij ontbijt kon geen woord Nederlands vind dit niet kunnen in het zeer mooie De Haan jammer andere hotels in de buurt veel beter en vriendelijker vb L 'apostrophe

De ligging.

Het ontbijt was karig. Er was weinig keuze: enkel een croissant, één soort broodjes (wel wit en bruin) en een boterham. Qua eitjes waren er alleen gekookte. Je had er het raden naar of het hard- of zachtgekookte waren. De kamer viel ook erg tegen. We hadden de indruk dat de lakens niet helemaal zuiver waren. Bovendien was de WC-bril niet bevestigd en lag deze gewoon los op de WC. Echt niet aangenaam! De receptie was enkel bemand bij aankomst. We konden dus nooit iets vragen.

De ligging. Alles was dichtbij. De rust 's nachts krijgt ook een 10. We hadden ook onze eigen fietsen bij en die mochten we achter het hotel zetten wat heel vriendelijk was. De ontbijtruimte op zich was wel gezellig.

Wel prettige locatie tov strand en winkels
    • Superior Deluxe Tweepersoonskamer

Geen koffie of theefaciliteit op de kamer De ontbijtruimte vloer ligt eten van de vorige avond, is namelijk ook restaurant Personeel spreekt geen of moeizaam Engels, geen Nederlands of Vlaams

Ontbijt prima en uitgebreid, goede koffie

De ligging is zeer centraal tussen strand en trambaan

Geen buitenruimte ( terras) en geen algemene ruimte om bijv even een krantje te lezen. Bij de buren , hotel Astoria, is dat veel beter geregeld. Daar hebben we meer gezeten dan bij heritage, waar we feitelijk alleen geslapen hebben.

De ligging is zeer centraal tussen strand en trambaan

Het was een aangenaam verblijf waarbij de minpunten niet opwegen tegenover de pluspunten.
    • Familiesuite

De kleine lift en het gebrek aan airco bij dit warme weer. Maar dit is nu eenmaal zo bij dit type hotel en het weegt niet op tegen de charme van dit mooie nostalgische gebouw

Vriendelijk en zorgzaam personeel aan het ontbijt. Het ontbijtbuffet was sober maar wel van goede kwaliteit. De suite was ruim en netjes.

de ligging en uitstekend bed.
    • Business Tweepersoonskamer

het onthaal, er was geen, kamerkaart lag in de kast bij inkom. De sfeer in restaurant was echt opgejaagd, moest allemaal heeeel vlug gaan.Erg warm in de kamer en geen plaats om eens buiten te genieten met een drankje.

de ligging en uitstekend bed.

Geachte Heer/Dame,
    • Superior Deluxe Tweepersoonskamer

Geachte Heer/Dame, De prijs vond ik aan de hoge kant voor het gebodene. De kamer was niet zoals op de foto in de brochure, wel de badkamer was prima. De lift was voor goed voor een persoon

Kan beter
    • Business Tweepersoonskamer

Duur voor een kleine kamer en het grote bed nam dan ook het het meeste plaats. De badkamer met douche was ook heel klein. Er zijn in De Haan veel betere accomodaties die goedkoper zijn. Het onthaal was ook niet van de besten, naam? Kamer 16 ontbeid van 8h30 tot 10h, en dat was het dan.

Niets in het bijzonder

Het ontvangst, men sprak geen nederlands. Geen uitleg waar het ontbijt was ,werd niet verteld of we drank uit de koeling mogen nemen voor op de kamer ( mist bij betaling natuurlijk).de kamer was wel voorzien van een minibar die lege was.

Ontbijt was goed

Wij komen zeker terug!

Wat tegen viel was dat het toilet snel verstopt zat door het iets dikkere toiletpapier. Wat wel eens een raar geluid kan geven als de bovenburen doorspoelen. Geen heel groot punt. Maar eerlijk is eerlijk.

Buiten het toilet was voor ons alles tip top inorde. Het ontbijt was lekker en een mooi aantal keuzes. De netheid van de kamers was top. Vriendelijkheid van het personeel was super. En in de Bistro hadden wij een supersnelle en supervriendelijke bediening.

Alles was prima behalve de behandeling in hotel. De Dame die er rondliep was zeer vriendelijk

Door de week receptie pas om 15.00 uur open. Kom je vroeger geen plaats om je koffer ergens te zetten. Heer bij receptie geeft je gevoel niet welkom te zijn. Als gast konden we geen kopje koffie drinken in het restaurant alleen eten. Cursus gastvriendelijk zou op zijn plaats zijn

ontbijt was lekker verse broodjes

Prijs/kwaliteit is niet in balans.
    • Deluxe Suite

Schimmel in de badkamer en een buitenlandse handdoek van de vorige gasten in de badkamerkast. Voor 225euro in de deluxe suite voor 1 nacht verwacht ik een 10/10 voor hygiëne.

Het bed lag super goed!

Algemeen dik in orde, lekker ontbijt, vrij dure omgeving
    • Business Tweepersoonskamer

De onbeleefde boer bij het onthaal aan de receptie. En we waren blijkbaar niet de enige met deze mening.

De kamer en badkamer waren dik in orde, en het was een lekker ontbijt met veel keuze.

Het ontbijt was heerlijk en het bed was leuk om in te slapen.
    • Superior Deluxe Tweepersoonskamer

Er zaten vlekken op het laken en remsporen in het toillet.

Het ontbijt was heerlijk en het bed was leuk om in te slapen. Het personeel was heel vriendelijk.

Zeer aangenaam!

Plaatsing toilet in badkamer en plaatsing toiletborstel onhandig. Badkamerkraan aan vervanging toe, alleen douchekop werkte nog.

Vriendelijke mensen, hulpvaardig, keuken, ligging, ruime kamer, lift, opbergmogelijkheden in kamer, koelkastje op kamer.

TOP
    • Deluxe Suite

oplossing voor de 2 defecte spots boven de lavabo's oplossing voor de lekkende koudwaterkraan aan de rechterlavabo oplossing voor de loshangende houder van de douchekop van het ligbad poetsen van de bovenkant van de kasten in de badkame oplossing voor de kapotte lamp van de leeslamp in de grootste kamer attitude van de zaakvoerder naar z'n klanten en z'n personeel!! voorzien van oplossing van hierboven vermelde problemen De zaakvoerder moet begrijpen dat z'n inkomsten komen van z'n klanten; voor deze prijsklasse mag/MOET ALLES in orde zijn!

Onthaal van de meest recente aangeworven jongedame vriendelijkheid van de poetsdame vriendelijkheid van de verantwoordelijke dame van het ontbijt vriendelijkheid van de ober, verantwoordelijk voor de lunch en diner ontbijt diner algehele stijl van het hotel

De ober in het restaurant en het meisje bij ontvangst

De sterk verouderde badkamer met schimmel en bevuilde gordijnen. De zeteltjes waren doorzetten. Geen koffie of water beschikbaar. Lawaai om 1 uur in de nacht, aan.onze deur.

De ober in het restaurant en het meisje bij ontvangst

Niets op aan te merken,en wat super is bij het ontbijt.........wij gaan geregeld op hotel......wat m
    • Business Tweepersoonskamer

De bar.......geen probleem......ik heb een fles champagne gedronken......mijn man had genoeg gedronken bij onze familie en is direkt naar de kamer gegaan.....normaal spenderen wij wel een redelijke rekening in de bar.......want je bent er even tussen uit.......je wil van het samen zijn genieten.......

De mevrouw aan de balie........manusje van alles.........ze was supervriendelijk.......spontaan,gaf de juiste uitleg,super wat.......zoals ik een horecavrouw ben van 52 jaar..........bazen doe iets voor uw ouder personeel......ze weten met wat ze bezig zijn!Wij zorgen ervoor dat alles draait zoals het moet!

Prima voor 1 nacht

De douche had een keiharde strak en de koud en water kraan moeilijk te reguleren Het was koud in de kamer bij aankomst

Bedden, groot en fijne matrassen

Genoten van een aangenaam verblijf in een hotel, zonder pretentie, dat netjes onderhouden wordt.

We werden op zeer vriendelijke wijze begroet door de dame die op dat ogenblik het hotel openhield. We warden correct over de werking van het hotel ingelicht en getoond waar zich het ontbijt gebeuren zou afspelen. De kamer zelf was niet zeer groot maar zeker voldoende voor ons kort verblijf. Je gaat toch nergens heen om op je hotelkamer te zitten, zeker! De badkamer was goed en zeer netjes. HEt hotel is sober maar keurig ingericht. Het ontbijt was netjes, ruim en zeer verzorgd. Je kan er haast van de grond eten. Een grote pluim aan het personeel dat er alles aandoet om je een aangenaam verblijf te bezorgen.

Vroeger was het veel beter

1. Het hotel is een duur B&B geworden daar het restaurant verdwenen is . 2. Randen van het bad zaten onder de schimmel. 3. Verlichting in de kamer is onvoldoende. 4. Sofa was niet proper en te laag van zit ( paar centimeter boven de grond. 5. s'Nachts is er geen personeel aanwezig: lijkt mij niet veilig

Het ontbijt was eenzijdig maar ok.

Formidabel!

Er was een vreemde geur in de badkamer.

Het ontbijt was lekker. Eventueel de klant zelf laten kiezen welk eitje de persoon wilt (indien er niet veel gasten zijn). Mooie ruime kamer, goed groot bed! Super vriendelijk personeel.

Ontbijt was sober.
    • Familiesuite

Ontbijt was sober. Het hele hotel is aan een opknap beurt toe. In de badkamer was er onvoldoende licht. Inkom is sober en onfris. Prijs was veel te duur.

Verzorgd hotel in een pittoreske omgeving.

Wij waren laat toegekomen en er was niets voorzien om te drinken. In de kamer misschien toch een flesje water of koffie en thee voorzien.

Broodjes en fruit bij het ontbijt waren super vers. Mevrouw aan de receptie was supervriendelijk.

Goed en degelijk verblijf.
    • Deluxe Suite

Dit viel niet tegen maar de badkamer had onderhoud nodig. De kraanhouder van de douche zat los aan de muur een ook de wcpapier houder zat los. Verder was het bad niet goed gekit waardoor er al enkele zwarte plekken in de randen zaten.

Kamer zag er mooi uit. Vriendelijk personeel. Gratis parkeren in de hele buurt

Eerste keer in De Haan.
    • Deluxe Suite

Bij aankomst was het afvalbakje in de badkamer nog vol en in de kinderkamer lag er nog zand op de vloer.

De lift is aan de kleine kant, maar er werd direct een oplossing aangeboden voor de kinderwagen ergens te plaatsen op het gelijkvloers.

Het ontbijt was goed misschien iets meer keuze in broodjes.

De kleerkast !

Het ontbijt was goed misschien iets meer keuze in broodjes. Er was geen kleerkast in de kamer, alleen legplanken en een bare met kapstokken. Ik vind dat men zijn kleren moet kunnen in een kast deponeren. Het is toch wel iets privé!

Voor een kort verblijf is dit een prima hotel.

Dekbed en kussens zaten gele vlekken op. Eieren te zacht gekookt.

Ontbijt was eenvoudig maar goed. Personeel vriendelijk. Kamer netjes en rustig gelegen.

Ontbijt gewoon;
    • Familiesuite

Bij reservatie krijg ik een bevestiging voor locatie Heritage. 2 weken later een uitgavestaat van kredietkaart met locatie Kapelhoeve...Is zeer verwarrend! Een beetje slordig tijdens verblijf.

Ontbijt gewoon; kamers voldoende groot (suite) maar uitrusting zeer matig. Uitrusting badkamer (leeg Kleenex-zakdoekjes)??

Goede ligging, dichtbij strand, park en centrum.
    • Familiesuite

-parkeerplaats in onmiddellijke omgeving is niet evident -aan voorkant hinder van verkeer (kasseien) indien raam openstaat, ramen kunnen niet in kip-positie. -fietsenstalling beperkt.

Goede ligging, dichtbij strand, park en centrum. Prima ontbijt. Kamer (suite) ruim.

Mooie dagen in een goed hotel en in een rustig stadje !
    • Superior Deluxe Tweepersoonskamer

Wij hadden een kamer vooraan het hotel, deze was wel héél warm. Misschien is een ventilator op de kamer hiervoor een oplossing of mobiele airco in de zomer ?

De vriendelijke ontvangst en het ontbijt waren super. Je kon je fiets in een gangetje naast het hotel plaatsen tijdens je verblijf.

Een gezellig en uiterst verzorgd hotel met vriendelijk personeel.
    • Business Tweepersoonskamer

Een nacht is onvoldoende om negatieve ervaringen op te doen; er viel niets tegen, behalve misschien de kleine lift.

Uitstekende ligging; nette kamer; heerlijk bed; verzorgde badkamer; mogelijkheid om persoonlijke bezittingen op te bergen in een safe; ruime keuze aan het ontbijtbuffet; vriendelijk en behulpzaam personeel. Relax gezellig hotel.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Kamer was proper en zeer ruim.
    • Suite - Superior Deluxe

Op de website staat dat er een restaurant in het hotel is, maar dit blijkt al een jaar weg te zijn! De website graag aanpassen, toch belangrijk voor mensen met kleine kinderen. Geen kinderstoelen aanwezig.

Kamer was proper en zeer ruim. Behulpzaam en vriendelijk personeel. Ontbijt was basic, maar voldoende.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Hotel fantôme

Accueil inexistant,la personne à l accueil ne parle ni le français ni le néerlandais ,. Le petit déjeuner est vraiment limite et encore une fois la dame qui gère la salle enfin si je puis dire ne parle que l allemand ou le polonais....En Belgique il me semble logique que l on parle le néerlandais ou le français ... J ai écrit une lettre au patron de l hôtel qui m a grossièrement répondu ceci : Bonsoir, Tous ca pour 116€ On est une 3 étoile hotel ,pas une 5 étoile. Dame ( yola ) is vriendelijk en behulpzaam . U schrijft mij toch ook niet in het vlaams. Voor mij is het duidelijk. Mvg bart Ce n est vraiment pas très commercial ....je trouve J ai vraiment eu l impression d avoir été volé .

Misleid!
    • Suite - Superior Deluxe

1. Geen restaurant voorzien! 2. Vermelding mogelijkheid tot zwemmen mag geschrapt worden, vermits je 5km verder moet + telefonisch reserveren. 3. Geen mogelijkheid om 's avonds nog iets te drinken in het hotel (als je kindjes bijhebt) laat je die toch niet alleen om verder in de straat iets te gaan drinken.

Ontbijt was zeer goed!

5,5
    Helaas, de eerste en de laatste keer hier. Jammer

Geen enkel gevoel welkom te zijn. Dwz ook op de kamers,alles basic oké, maar niet als je het zag Kwaliteit en prijs niet in verhouding. De ontvangst, bij de receptie in het hotel de enige was, en onvoorstelbaar 'ontvangen' te worden door iemand die geen nederlands spreekt...

Het bed was oké, verder een ruime grote kamer

Het hotel was wel authentiek, maar wat renovatie en modernisering zouden wel mogen!
    • Superior Deluxe Tweepersoonskamer

Het toilet spoelde niet door, er werd beloofd om dit in orde te brengen, is helaas niet gebeurd. Nogal koele ontvangst.

de ligging van het hotel in het centrum van De Haan

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Vrij goed, het mooie weer draagt daar ook toe bij.

Heb ik hierboven reeds gemeld

De kamer was wat aan de kleine kant, zeer proper. Vorige keer was de kamer wat groter. Het ontbijt was verzorgt doch de thee van Everyday , het goedkope merk van colruyt, en de verse fruitsla, enkel appel en appelsien, enkele stukjes kiwi, geen enkel rood gekleurde vrucht, terwijl de aardbeien zo goedkoop zijn vond ik eerder pover.

Voor hehaling vatbaar.

Het personeel sprak slecht nederlands dus we kregen weinig info bij aankomst. Maar waren verder wel vriendelijk.

Kamer was super netjes. Werd elke dag schoon gemaakt . Grote badkamer. Ontbijt was goed en lekker. Leuke omgeving. Vriendelijk en hard werkend personeel.

Hotel leek eerst o.k. en viel uiteindelijk tegen.

Haast geen stopcontacten in de kamer om telefoon en laptop op te laden. Er is Wifi, dus moet je wel een stopcontact hebben. In de badkamer dan maar en opletten dat je elektronische apparaten niet worden ondergespat. De badkamer, dat is een ander verhaal: na het douchen staat die bijna onder water om de eenvoudige reden dat het glazen scherm aan het bad nauwelijks het rondspattende water in de kuip houdt. Dit werd duidelijk nooit gecontroleerd! Verder was de service minimaal: welgeteld één Russische dame stond in voor het ganse hotel, incl. het ontbijt. Het management was gewoon afwezig. Leuke foto's op de website, dat wel maar het ganse hotel hoewel gerenoveerd, was kil, leek verlaten, geen spatje kleur, geen bloemetje, geen enkele menselijke warmte. Als je dit allemaal samentelt loopt de prijs/kwaliteitsverhouding mank. Hier komen we nooit meer terug ....er zijn leukere plekken in De Haan!

"Heerlijk" is een overstatement. Wel had de bakker lekkere broodjes bezorgd.

Fijn verblijf in dit mooie hotel.

Er staat dat er gratis wifi in het hotel is. Dat klopt maar de wifi is erg slecht. En valt vaak weg waardoor je meestal geen wifi hebt. Dit was het enige wat tegen viel.

De kamer (junior suite) was top! Kamer is netjes. En leuk ingericht. Bed was groot en stevig. Badkamer was mooi en netjes. Ontbijt buffet was ook goed geregeld. Wij kunnen anderen dit hotel zeker aanraden! Wij hebben een fijn verblijf gehad in dit hotel.

Er is duidelijk een ander management.
    • Business Tweepersoonskamer

Er is duidelijk een ander management. Een paar jaar geleden was ons verblijf zeker in orde. Nu is de receptie onbemand. Komt er iemand in een mengeling van verschillende talen de "ontvangst" doen... kaartje geven en weer weg. De kamer was onvoldoende gepoetst.. de tandpasta van de vorige gasten was nog zichtbaar in de wasbak. Om noch maar te zwijgen van de oppervlakte van de kamer... amper ruimte om je met twee tegelijk in de kamer te bewegen. Het ontbijt was evenredig.. weinig keuze, de koffiepadjes waren op, ronde 10u ook de broodjes/croissants. Uitchecken... betalen en weg...ons zien ze hier niet meer terug...

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Kamers waren mooi en zeer proper.

Persoonlijk vond ik het jammer dat er nooit iemand aanwezig was in het hotel. Je moet bellen voor in/uit te checken en er is in de avond uren of door de dag niemand van personeel in het hotel. Klein beetje overdreven was ook het bijbetalen van babybedje (campingbedje) 60€ voor 2 nachtjes

Kamers waren mooi en zeer proper. Locatie is top. Wij vonden het ontbijt zeer goed meevallen, na de eerder gelezen commentaren hieronder. Er was genoeg keuze !

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Heritage was voor ons een echte aanrader , nu bleek bij aankomst niets nog hetzelfde ,teleurstelling

Totaal geen ontvangst . Geen bistro meer , geen personeel aanwezig s'avonds . Geen bar of mini bar . Al het goede personeel (Matthias)van vroeger is weg .een B&b is tegenwoordig persoonlijker ( en veel goedkoper ) dan dit hotel .

Niet zoals de vorige verblijven

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Geslapen en meer niet....
    • Familiesuite

Ontbijt was zeer basic. Geen restaurant , geen parkingvoorziening, voor dit geld verwacht je toch minstens badslippers, een deftige douche en een goed werkende tv.. helaas kon de supervriendelijke medewerkster dit niet compenseren

Mooie ruime kamer.. goede ligging . Supervriendelijke gastvrouw ..

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

Goed hotel, vriendelijk personeel, lekker ontbijt
    • Superior Deluxe Tweepersoonskamer

Heel geslaagd hotel om op weekend te gaan, vlakbij het strand en de restaurants.

Het ontbijt was lekker en gevarieerd. Eerste dag wel iets te fris in de ontbijtruimte, volgende dag was er verwarming.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

De ligging van het hotel is uitstekend.
    • Superior Deluxe Tweepersoonskamer

Ons verblijf was tijdens een periode dat het buiten erg warm was. Omdat het hotel geen airco heeft, deed deze warmte zich tot laat in de avond in de kamers voelen. Om wat luchtcirculatie te produceren lieten we verschillende vensters open maar dat veroorzaakte veel lawaaihinder door het verkeer.

De ligging van het hotel is uitstekend. De kamers zijn ruim. Het ontbijt is goed met voldoende keuze..

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Gewoon goed hotel

Klein detail: bij de toiletartikelen geen douchecrème voorzien, wel veel flesjes shampoo....

Mooie en gezellige kamer met supergoed bed en fijne bedlinnen. Locatie is ideaal en rustig en onthaal is vriendelijk.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Ontbijt en de kamer waren goed
    • Superior Deluxe Tweepersoonskamer

Geen mogelijkheid om overdag iets te eten of te drinken.Geen bar of restaurant en geen personeel aanwezig overdag. geen airco en zeer kleine lift

Ontbijt en de kamer waren goed

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Ruime kamers met eigen ruime badkamer

Voor de prijs was het ontbijt niet echt uitgebreid.

Ruime kamers met eigen ruime badkamer

Vakantie

Onpersoonlijk. Geen enkel personeelslid gezien. Bij aankomst en uitreis niemand aan de balie.

Geen lounge in hotel

Geen lounge in hotel

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Goed verblijf voor enkele nachten.

De locatie, in het centrum, niet ver van het strand.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

beter dan verwacht
    • Superior Deluxe Tweepersoonskamer

jammer dat de lift het de laatste dag niet deed.

zeer charmante ruime kamer, zeer net en comfortabel

Heel schoon

Parkeer gelegenheid

Heel schoon

Geweldig verblijf. Komen zeker terug!
    • Business Tweepersoonskamer

Heerlijk ontbijt! Fijne kamer! Fantastisch personeel! Gunstige ligging van het Hotel! Geweldige keuken!

Prima weekend hotel met perfecte ligging .
    • Business Tweepersoonskamer

Kleine lift. Schuifdeur naar de badkamer haperde.

Prima weekend hotel met perfecte ligging .

alles was naar wens zeker voor herhaling vatbaar

ontbijt was lekker, propere kamers, en goede bedden,vriendelijk personeel

Ligging,ontbijt.

Onpersoonlijke ontvangst

Ligging,ontbijt..

Goede ligging en dichtbij het strand.

Onvriendelijk personeel en de ontbijtzaal was niet proper.

Goede ligging en dichtbij het strand.

mooie kamer,uitstekend ontbijt

Koffie

okvoor enkele nachten

het otbijt: heerlijk, kamer : bad was moeilijk om in en uit te stappen

ruime mooie kamers, heerlijk ontbijt;

ruime mooie kamers, heerlijk ontbijt; Ligging is top;

Proper hotel plus ontbijt

Douche klein (in bad)

Proper hotel plus ontbijt

Kamer en badkamer waren ruim en zeer proper, overal in de...
    • Superior Deluxe Tweepersoonskamer

Kamer en badkamer waren ruim en zeer proper, overal in de buurt gratis parkeren. Op 5 minuten wandelafstand van het strand.

Alles was top

Alles was top

Eigenlijk heel weinig.

De service en de vriendelijkheid tegen over de gasten.

Eigenlijk heel weinig.

Geen termostatische kranen in badkamer.
    • Superior Deluxe Tweepersoonskamer

Geen termostatische kranen in badkamer.

Geslaagd

Geen negatieve opmerkingen.

Ontbijt was ok, en de kamer was netjes verzorgd

Rustig

Rustig

Slecht

Geen airco op kamer

Aangenaam

Ligging met veel groen , vlotte bereikbaarheid en ideale...

Ligging met veel groen , vlotte bereikbaarheid en ideale uitvalshoek voor wandelingen, tramritten samen met leuke eetgelegenheden

Netjes

Te kleine lift