Beoordelingen over Charmehotel Klokkenhof 3-sterren

Bredabaan 950, 2930 Brasschaat, België

#1 van de 2 hotels in Brasschaat

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Kamer wat klein maar zeker ok wat hygiëne en comfort betreft.

Ontbreken van lift

Kamer wat klein maar zeker ok wat hygiëne en comfort betreft. M'n mama is 87 en dus wel jammer dat er geen lift is. Ik moet wel het personeel bedanken, zeker mevrouw Karlien die m'n ma graag hielp, bv ze bestelde taxi voor haar, ze droeg haar valies van de kamer naar beneden. Nogmaals van harte dank ! Familie Vanden Bulcke- Van Oudenhove

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hygiene in de badkamer, grootte van de kamer, haardroger werkte niet. Prijs-kwaliteit viel dit erg tegen

Het ontbijt was erg lekker, uitgebreid buffet en vriendelijke bediening. Jammer van de pannekoekjes die duidelijk uit een pakje kwamen en dus niet vers gemaakt werden

goed hotel voor een overnachting
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

locatie, lig redelijk ver weg van centrum. geen airco

mooie, nieuwe kamers. mogelijkheid om koffie en thee te zetten. stond flesje water klaar. voldoende parkeerplaatsen

Jammer......
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij aankomst was men niet op de hoogte van ons verblijf, volgens ons hebben ze ons dan maar in de reserve kamer gedropt..... die voldoet in geen enkel opzicht aan de voorgestelde kamers..... klein, donker, beetje vervallen, midden op de parking en een ini mini badkamer die dan ook nog eens onhygiënisch was met duidelijke schimmelsporen in de douche.

Het ontbijt....

Het personeel is zeer vriendelijk en het ontbijt was om...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De deur van de kast gaat niet vlot open vanwege het tapijt maar het is niet zeer hinderlijk

Het personeel is zeer vriendelijk en het ontbijt was om duimen en vingers bij af te likken

Ontbijt was prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was laat nog rumoerig en vroeg al weer rumoerig. Met name in kamer 1, welke vlak naast de receptie ligt, was het niet heel fijn. Misschien was een andere kamer fijner geweest.

Ontbijt was prima. Kamer voldoet prima voor een of twee nachten.

Prachtig terras achter het hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het brandalarm ging af om ongeveer 23.00 uur. Alle gasten gingen naar buiten. Er bleek niemand van het personeel aanwezig te zijn. De eigenaar kwam een half uur later, nadat politie en brandweer het hotel controleerden. Ook konden we geen telefoonnummer vinden van personeel. Je verwacht eigenlijk dat er 's nachts iemand van het hotel aanwezig is.

Prachtig terras achter het hotel

Topzaak - zeer goed uitgebaat.

Niets noemenswaardig.

Zeer vriendelijk onthaal en bediening. Hotel ligt in een rustige omgeving en is voorzien van een tuin. Parking bij hotel. Kamer was comfortabel en eigentijds ingericht. Restaurant is zeer aan te bevelen met aangenaam terras. Ontbijt met kwaliteitsproducten.

Super, we gaan eind van het jaar hier nogmaals naartoe..
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Uiterst vriendelijk personeel. Huisdiervriendelijk verblijf. Aankleding/interieur van kamers tot restaurant, overdekt terras en terras aan tuinzijde.

Prima hotel, goede bedden, goed ontbijt, ontspannen sfeer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De autoweg langs het hotel. Lawaai van de auto's. (zijn wij niet gewend)

De aangename en zeer ontspannen sfeer in het hotel. Zeer vriendelijke en beleefd personeel. Sfeervolle terassen aan voor- en achterzijde hotel. Mooie tuin.

Vriendelijke mensen, iets gegeten van de kleine kaart duo...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De standaard kamers zijn klein maar goeie matras en alles proper

Vriendelijke mensen, iets gegeten van de kleine kaart duo kroketten mn vrouwtje en ik steak en beide echt lekker, ontbijt was ok, je hebt niet die super uitgebreide tafels vol maar genoeg en goed.

Het is een zeer verouderd hotel dat niet eens airco op de...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het is een zeer verouderd hotel dat niet eens airco op de kamer heeft. Er was alleen een kleine ventilator die alleen maar warme lucht door de kamer blies. Op een zeer benauwde dag was dat echt niet genoeg en leek het wel een sauna. Daarin vind ik de kosten voor dit hotel veel te hoog. Ook het personeel was niet echt vriendelijk.

charmant en gezellig hotel waar je je thuis voelt
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We kregen de familiekamer voor ons tweetjes dus veeeel plaats. Mooi uitzicht en heerlijk terras achteraan. Vooraan het hotel is ook een terras met verwarming en geschikt voor rokers. Heel gezellig en het hotel lijkt me ook geschikt voor familiefeesten en dergelijke. Vriendelijke uitbaters. Ontbijt was lekker.

We boekten een standaardkamer maar kregen een gratis upgrade...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We boekten een standaardkamer maar kregen een gratis upgrade naar de juniorsuite. Zeer gezellig terras langs de achterkant van het hotel, waar we 's avonds van een superlekker diner genoten.

Kleinschalig, gezellig hotel. Ook voor kinderen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wanneer het druk is in het restaurant kan het zijn dat er geen/weinig parkeerplaats is op het privé-terrein.

Een gezellig charmehotel met leuke inrichting. Snelle check-in. Een kamer met rustige ligging en koffiefaciliteit. Lekker ontbijtbuffet met voldoende keuze. Er was een heerlijke verse smoothie en fruitsap en voor wie wil een glaasje cava. Een mooie tuin met speelgelegenheid voor de kinderen en knusse zithoekjes. Een gezellig terras aan de voorkant. Zeker een aanrader als je in deze buurt wil overnachten.

Goede locatie, goed eten, heerlijk terras!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer is veel kleiner dan dat op de foto's doet lijken. Dit vond ik erg tegenvallen. Bij aankomst was het erg druk in het restaurant. Dit maakte dat het ontvangst erg gehaast overkwam en ik me niet echt welkom voelde. Uiteindelijk, toen het rustig was, nam de gast vriendelijkheid toe!

Goede locatie, goed eten, heerlijk terras!

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Veel spinrag op de kamer en er stond een auto echt pal voor mn kamerdeur geparkeerd, ongeveer 1.5 meter er vanaf!

Kamer was prima, heel fijn dat t een eigen ingang had en dus niet langs receptie hoefde.

matig
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

tekort aan personeel, de eerste dag van ons verblijf was het ontbijt onder de maat. slechts 1 dame voor het restaurant, de hotelreceptie en de telefoontjes. De 2de dag waren 2 dames die alles onder controle hadden.

hygiëne

Vriendelijk hotel, niet alles even goed geregeld.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Slaapcomfort, de matrassen veel te hard. Kamers zeer gehorig naar de gang, vanaf een uur of 8 ie het al te levendig om rustig te kunnen slapen. Beiden slecht geslapen en alleen hierdoor geen reden voor ons om dit wel gezellige hotel nogmaals te boeken. Ontbijt redelijk, keuze enigszins beperkt. Koffiemachine in ontbijtruimte defect (beide dagen) en dus kannen koffie uit keuken. Eerste dag was alles op orde, tweede dag geen roerei, geen bacon, geen kaas, geen melk en ook geen gekookte eieren. Op de vraag waarom dit alles anders was dan de andere dag kregen we het antwoord dat het nu te druk was. Ook een gebakken ei, wat de de dag ervoor vanzelf werd aangeboden, was nu al helemaal niet mogelijk.

Gezellig hotel, goede service.

Heerlijk en op zoek naar een reden om weer te boeken :)
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het weer.. ;) (alhoewel we ook daar eigenlijk niet over mogen klagen..) en de tijd leek hier sneller te gaan..

Het ontbijt was prima. Alles was aanwezig alleen niet alles werd automatisch aangevuld. Wel als je het vroeg. Eigenaars aardig en behulpzaam. Kok kan heerlijk koken, we mochten proeven maar hadden al een andere reservering in Antwerpen. Volgende x blijven we zeker een avondje hier dineren! De kamers waren zeer sfeervol (precies als op de foto's) en de bedden lagen heerlijk (enigszins harde kant maar toevallig houden wij daar wel van, voor mijn ouders was het iets te hard) het terras en de tuin met speeltuin (zoon wil volgende x absoluut mee!) zagen er ook geweldig uit!

Prima verblijf maar niet erg rustige kamers.

Kamers beter isoleren.

De locatie was top, de kamers en het hotel zag er prima uit. We kregen niet echt een warm gevoel en welkom. Het was wel net een heel druk weekend en het personeel deed heel erg hun best. De kamers waren niet echt rustig gelegen. Erg rumoerig, dat was jammer.

ontbijt was meer dan OK , ook personeel s morgens zeer...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

twee klassieke fouten : 1/ voor de kok : als je kikkerbillen serveert met een overigens zeer lekkere saus , doe dit dan NIET op een koud stenen bord.... het gerecht is lauw tot koud bij aankomst aan tafel ook het voorgerecht van mijn vrouw(trio van kroketjes was niet voldoende warm) 2/ lange duurtijd : ondanks de vlotte aanpak van het zaalpersoneel : 50 min tot voorgerecht , 1 u 20 tot hoofdgerecht.

ontbijt was meer dan OK , ook personeel s morgens zeer vriendelijk Hebben dinner genomen in het restaurant , mooie zaak , vlot personeel , inventieve en lekkere gerechten , de gekozen ribben waren zeer lekker. slechts twee minpunten zie hierna.

Mooi ingericht, zeer mooie foto's kunnen nemen voor onze...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers waren iets kleiner dan hoe ze toonden op de foto's. Maar op zich wel mooi ingericht.

Mooi ingericht, zeer mooie foto's kunnen nemen voor onze trouwshoot.

Een hotel waar je graag terug komt
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vriendelijk personeel en een heerlijk uitgebreid ontbijt. We hadden daar in de buurt een bruiloftsfeest en konden zo laat mogelijk terugkomen .

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Werden zeer vriendelijk ontvangen, kregen bij aankomst een...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Werden zeer vriendelijk ontvangen, kregen bij aankomst een upgrade naar een luxere kamer! Het ontbijt was zeer goed verzorgd, je word op je wenken bediend met verse smoothies en gekookte eitjes! S’avonds wouden we er graag eten, maar het restaurant was vol. Gelukkig konden we op het overdekte terras onder een terras heater (wat echt warm genoeg was) genieten van een voortreffelijk dine! Dit hotel en restaurant is een echte aanrader voor iedereen!

Ontbijt: Lekker en uitgebreid.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

-Te weinig verlichting in de kamer. -Toch wat lawaai van buiten (drukke baan).

Ontbijt: Lekker en uitgebreid. Vriendelijke en persoonlijke bediening. Mooi zicht op de tuin.

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Super TOP verblijf, kwaliteit - prijs op zijn best. Een aanrader!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De vernieuwde kamers zijn TOP. Ik had kamer 18, pure Flamant stijl, gezellig-mooi en uiterst functioneel! SUPER S'avonds kwaliteit gaat door in het restaurant, gewoon weg klasse voor de correcte prijs!

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Het was een leuke overnachting
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er is niets dat tegen viel

De goede ontvangst van zowel de gastheer als de gastvrouw. De kraaknetheid van heel het hotel en de kamers,alsook de badkamer.Heel goede bedden De vriendelijkheid van het personeel. De geweldige keuken en een heerlijk ontbijt.

Charmehotel doet zijn naam eer aan, charme met klasse!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het bed was wat klein, maar wij zijn dan ook best lang 😊

Het voelde als thuiskomen, wij kwamen laat aan en werden meteen door een vriendelijke Belgische dame naar de hotelbalie gebracht en kregen daar uitleg en de sleutel. De eigenaren en het personeel waren heel erg vriendelijk en gaven ons een heus familie gevoel maar toch met gepaste afwachting, alsof je een weekend komt logeren en elkaar al jaren kent. Niet meest belangrijk, maar het interieur! Wow! Wij hebben onze ogen uitgekeken. Wij komen hier zeker terug.

Heerlijk verblijf en comfortabel!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hele fijne bedden en een goed restaurant waar je prima kunt eten. Ook het ontbijt is heerlijk, geen klachten. Wat ook erg leuk is, om dit hotel samen met het badhuis ernaast te boeken. Ook heel goed het badhuis.

als je niet anders kan is dit een optie, anders zijn geld niet echt waard
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In het hotel zelf hing een constante penetrante geur van oud frietvet. Bij het ontbijt is dat allesbehalve. Bij het uitchecken was er een onduidelijkheid, ze vroegen me bij te betalen alhoewel alles voorfaf betaald was. De receptioniste was bitsig en zei me dat ze haar geld moest hebben waarop ik meermaals heb vermeld dat ik alles betaald had en een bevestiging bijhad dat dit confirmeerde. Na onderzoek bleek dat we gelijk hadden maar zelfs een sorry of excuses konden er niet vanaf. Hier zien ze ons niet meer.

altijd lekker warm

super
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

had de avond ervoor ontbyt bybesteld,was niet doorgegeven,s:morgens was alles al afgeruimd,maar heb toch myn ontbyt nog gekregen

zeer mooie kamer,alles dik in orde

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Fantastisch verblijf!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niets, alles was perfect!

Heerlijk! Mooie, nette kamer voorzien van alle gemakken. Koffie en thee faciliteiten, flat screen, uitstekende wifi. Heerlijk bed! Personeel erg vriendelijk. Bij mijn late aankomst werd geïnformeerd of ik reeds gegeten had (de keuken kon nog iets bereiden) en ook de service bij het ontbijt was erg vriendelijk. Het ontbijt zelf was héérlijk! Verse broodjes, koeken, fruitsap, teveel om op te noemen! Hier kom ik zéker terug!

Rustige kamer, geen lawaai van buitenaf.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer had iets groter mogen zijn...

Rustige kamer, geen lawaai van buitenaf. Goed geslapen. Alles proper. Kamer achteraan, uitzicht op de mooie tuin. Nespresso machine op de kamer.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Culinair genieten en heerlijk slapen!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik zou dit hotel zo weer boeken, vanwege de persoonlijke sfeer. maar er is weinig aandacht bij de receptie. Dat zou wat mij betreft wel iets beter kunnen.

Heerlijk geslapen in een heerlijk en goed bed. dat vind ik het meest belangrijk. Verder was het ontbijt goed, lekker vers brood, heerlijke bosvruchten sap en goede kwark. Het diner was ook heerlijk.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Was ok omdat ik voor zaken daar moest zijn, maar zou het niet voor de lol nog een keer boeken.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontzettende rioollucht in de kamer. Gelukkig kon ik direct een andere kamer krijgen op de 1e verdieping. Hier was de lucht ook aanwezig, maar alleen in de badkamer en een flink stuk minder. Matras was doorgezakt, kussen veel te groot en te hoog waardoor ik zeer slecht heb geslapen. Verlengsnoeren achter het nachtkastje waren heel vies, vol met stof, heb lopen hannesen om nachtlampje aan te krijgen. Deze bleek defect. CV kon niet uitgezet worden, wel nog meer opengedraaid. Slechts 3 tv-zenders die het doen, de rest krijgt foutmeldingen. Wel een theezakje aanwezig, maar geen waterkoker, alleen een Nespresso apparaat.

De aankleding van het hotel is mooi, erg leuk ingericht, en alles ziet er gezellig uit. Personeel is super vriendelijk.

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Prachtig verblijf. Mooie omgeving. We komen terug.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was basic. Wanneer wij op reis gaan willen we net dat tikkeltje meer voor ontbijt.

De kamer was geweldig, we kregen een gratis update naar een suite kamer. Vriendelijk onthaald, lekker gegeten in het restaurant Ontbijt was basic voor de prijs Prachtige buurt om te wandelen/fietsen

Prijs / kwaliteit verhouding prima
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

onze kamer lag aan de zijkant van het hotel. dit betekent eerst naar buiten en dan het hotel in voor ontbijt. En dat is erg vervelend bij koud, regenachtig weer zoals wij hadden.

Ontbijt en diner. We heebn er twee keer gedineerd omdat we geen zin hadden de stad weer in te gaan. Voortreffelijk! goede prijs / kwaliteit verhouding.

Sfeervolle entree en receptie.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer tamelijk klein, geen bad.

Sfeervolle entree en receptie. Goed en uitgebreid ontbijtbuffet. Nette kamers. Ruime parking. Rustige ligging in bosrijke omgeving. Ca. 15 min rijden naar Antwerpen.

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Een fijn verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel heeft inderdaad veel charme. Wij waren hier een nachtje in de Kerstvakantie. Het hotel is warm en gezellig versierd. Het onthaal was vriendelijk. Wij kregen een vernieuwde kamer, een aangename mooie kamer geverfd in moderne tinten en met een groot goed bed. De badkamer is modern en netjes met een grote inloopdouche. Het ontbijt wordt opgediend in een gezellige ontbijtzaal met zicht op de grote tuin. Er was meer dan voldoende keuze. Verschillende soorten brood, omelet en spek, charcuterie en kaas, croque monsieurs, koffiekoeken, vers fruit, yoghurt, ... en bovendien kon je nog vragen naar een vers gebakken eitje of pannenkoek. Wat kan je meer wensen als ontbijt ... Echt wel een charmehotel ...

ons verblijf in Kockelhof
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

zeer vriendelijke ontvangst, ruime parkeermogelijkheden, mooie en propere kamer en badkamer, koffiefaciliteiten op de kamer.ZEER lekker en zeer uitgebreid ontbijt, vlotte en coreecte afrekening, dus aanrader

Het ontbijt was heerlijk, in een soort van serre.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was erg warm in de kamer. Wel een raam open gezet maar toch s nachts nog last van de warmte. De kamer isniet heel groot maar ziet er netjes uit.

Het ontbijt was heerlijk, in een soort van serre. Erg knus

• Beoordeeld op: 12 december 2017

mooie kamer in 'cottage' stijl, zeer verzorgd
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

via booking site had ik een kamer met bad i.p.v. douche gevraagd en niet verkregen...dit doet geen afbraak aan het feit dat de verkregen kamer picco bello in orde was

mooie kamer in 'cottage' stijl, zeer verzorgd

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Heerlijk verblijf!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Tijdens het ontbijt ging het personeel elke keer als er iemand weg ging de tafels opruimen, kaarsen uitblazen enz. Aangezien het aardewerk servies is, was dat elke keer behoorlijk luidruchtig en niet gezellig als je nog aan het ontbijten bent. Jammer want het is verder een heel gezellige ruimte/serre. Nog een kleine opmerking maar niet gezien als een tegenvaller hoor; Maar als je het terrein op rijdt, zitten er tussen de openbare weg en het parkeerterrein zelf, grote gaten in het wegdek. Ze waren door de regen behoorlijk gevuld met water waardoor je met je auto doorheen moet rijden. Als dat dat weer gevuld zou worden, dan ziet het er volgens ons veel netter uit.

Kamers zijn gezellig ingericht en zeer netjes. Het hele hotel was al leuk versierd met kerstverlichting. Echt een familie sfeer zeg maar. Je kunt er ook gezellig dineren. Achter in de serre kan je lekker ontbijten en kijk je tegen een heel mooie tuin aan met een bos daarachter.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Lawaai (rennende/schreeuwende kinderen op gang) er werd uiteindelijk ingegrepen; netjes. Geen gordijntje bij raam badkamer (toilet/douche), kamer begane grond, dus inkijk: qua privacy niet optimaal

Soepel, snel, compleet en comfortabel en goed

geweldig !
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

klein aandachtspuntje: aan uitrit van het hotel is een vrij diepe put als je de baan oprijdt, wat een beetje gevaarlijk is.

Zoals steeds genoten we een geweldig verblijf in Klokkenhof. Prachtige nieuwe kamer, geweldig ontbijt en overheerlijk diner ! Het enthousiasme v/d hardwerkende eigenaars & hun team zijn lovenswaardig !!

• Beoordeeld op: 17 november 2017

gezelligheid troef in zeer degelijk familiehotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Aangename kennismaking met het Klokkenhof. Op een ideale locatie -ergens tussen Antwerpen en Breda in-, met ruime parking en een hotel met een familiale uitstraling. Gezellig, zeer vriendelijk personeel en nette kamers. Ook het ontbijt is in orde. Extra leuk: het hotel beschikt over een restaurant met een zeer degelijke keuken. Echt een aanrader... En zeer gewaardeerd: persoonlijk kreeg ik een gratis upgrade naar een suite.

Heerlijk verblijf in een mooi hotel met zeer vriendelijk personeel!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Werkelijk niets of het moet zijn dat het lang duurde voordat het water warm is.

Bij aankomst bleek dat er slechts een aantal kamers gereserveerd waren. Kreeg een mooie upgrade naar een prachtige junior suite. Mooie kamers met Nespresso apparaat op de kamer. Heerlijk hotel met zeer vriendelijk personeel. Zo kom je ze toch steeds minder tegen helaas.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Verzorgde en gezelige locatie voor kort verblijf.

nihil

charmante inrichting, gezellig restaurant met zeer verzorgd eten, Nette moderne ingerichte kamer, uitstekend en compleet ontbijt met verse producten, vlot in -en uit checken. .

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Rustige omgeving, eenvoudig parkeren
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer is een beetje oudbollig en het is een beetje stuntelen met de douche die in het bad ingebouwd is.

Prima doorsnee hotel. Makkelijk parkeren en rustige kamers. Prima ontbijt. Prima hotel voor 1 overnachting.

Interieur en personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kleine badkamer en ligging kamer nr 1 was juist naast restaurant luidruchtig heel wat andere kamers rustiger waren nochtans vrij

Interieur en personeel

De ontvangst, vriendelijke eigenaar en eigenaresse, leuke...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zou het voor een nachtje niet kunnen verzinnen wat er beter kan.

De ontvangst, vriendelijke eigenaar en eigenaresse, leuke frisse, schone kamers en goed aan te rijden in combinatie met een goede prijs/kwaliteit verhouding en lekker ontbijt

Heerlijk ontbijt, mooie kamer (beetje te weinig verlichting)
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontvangst was wat vreemd... receptie was in restaurant (waar mensen zaten te eten). Moesten moeite doen om de aandacht te trekken zodat we konden inchecken. Na eens ingecheckt te zijn, was alles prima in orde.

Heerlijk ontbijt, mooie kamer (beetje te weinig verlichting)

-Ontbijt stond niet klaar, alles was reeds op, lang moeten...
    • Suite

-Ontbijt stond niet klaar, alles was reeds op, lang moeten wachten om toch nog (beperkt) eten te krijgen. -Het was onze huwelijksnacht maar hiervoor werd niets speciaal gedaan.

Zeer grote teleurstelling. Nooit meer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel is op dit ogenblik een bouwwerf ! Aangekomen op 15 augustus en blijkbaar is deze dag voor bouwvakkers geen feestdag want eenmaal in de kamer (kamer 1) werden we verwelkomd door geklop en gebonk van de werken op de verdieping boven ons. Noch op de website van het hotel, noch op booking.com staat er iets vermeld over de verbouwingswerken die aan de gang zijn. Ook tijdens het inchecken werd er hier niets van gezegd, ... maar we hebben wel de volle pot betaald. Op de website van het hotel staat staat te lezen : "We heten u van harte welkom in ons charmante Klokkenhof en kijken er naar uit u te ontvangen en in de watten te leggen!". Van die watten hebben we niets gemerkt. Op 16 augustus hebben in het restaurant gedineerd. Het eten was lekker, maar hoewel het restaurant zo goed als leeg was hebben we bijna anderhalf uur moeten wachten. We zijn om 19u aan tafel gegaan en om bijna 20.30u kregen we eindelijk te eten. De foto toont het charmante zicht dat we hadden vanuit de kamer. Als hotelgast werden we niet met het nodige respect behandeld !

Kleine, maar nette kamer.

Ondergemiddeld
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Sinds mijn vrouw gluten allergie heeft was dit het eerste hotel waar de dame van de receptie botweg zei dat ze daar bij het ontbijt geen rekening konden houden.

Dit is nu een hotel waar je waar voor je geld krijgt en weer voldaan en met een glimlach weg gaat!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niets!!!!!! Erg schoon ook!!!!

Ik vond eigenlijk wel dat men het ontbijt er bij inbegrepen had mogen doen,maar alléé, als dat alles is.. Ik was voor het eerst alleen en het personeel deed erg hun best om mij op mijn gemak te stellen. De eigenaresse mag dan gespannen overkomen,maar ze werkt zich dan ook 10 slagen in de rondte. Een prachtig,sfeervol,pefect,romantisch hotelletje!!!!!!! In een schitterende ambiance!! Ik ga er zeker nòg een keer naar toe!!! Pluim!!!

zeker voor herhaling vatbaar!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Mooie en sfeervolle kamer waarbij echt aan de gast gedacht is: 2 hoofdkussens, een harde en een zachte zodat je kunt kiezen. 2 lagen gordijnen zodat je je kamer helemaal kan verduisteren of een beetje. Vonden wij erg fijn en nog nooit ergens anders gezien. Een gezellig en knus restaurant en een mooi terras, zowel aan de voor- als achterkant

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Een goed hotel met lekker eten en ontbijt en goede bediening !
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Slaap altijd met raam open, sliep aan de achterkant, hoorde gebrom van de koeling (of zoiets). Heb wel geslapen hoor.

Het terras, de tuin erachter.Heel mooi

Zeer aangenaam verblijf gehad!! Voor herhaling vatbaar! Wij komen zeker nog terug!

Er viel niet echt iets tegen, maar als tip : Mijn ouders sliepen in het appartement (wegens upgrade door overboeking) fantastisch appartement, maar 1 nadeel.. geen lichtverduisterende gordijnen in de slaapkamer. In de suite was dit wel aanwezig en maakt toch een groot verschil in de ochtend.

De ontvangst was zeer aangenaam! Kamers zijn prachtig ingericht..goed bed..zeer vriendelijk personeel..en zeer lekker eten!! Zalig om met het goede weer buiten op het aangenaam terras te kunnen zitten. Echt genoten!

Vriendelijkheid van het personeel, de eigenaar en zijn...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heb 2 nachten last gehad van een airco unit die dicht bij mijn kamer stond, die 's nachts steeds opnieuw aan- en afsloeg en relatief veel lawaai maakte; dit ging ten koste van mijn nachtrust. Hoorde dezelfde klacht van een een medereizende (Kamer 117). Er waren geen voorzieningen voor gehandicapten, maar ook voor minder validen zat de accommodatie vol hindernissen. Wel werd meteen gekeken naar de best mogelijke oplossing door kamerruil en herschikking van meubilair in de kamer. Naast € 136,50 voor 2 nachten per kamer (ook bij 1 persoonsbezetting) mochten we achteraf € 122,50 bijbetalen voor 2 nachten x 4 personen ontbijt en belastingen en service. We hadden gerekend op incl. ontbijt (onze fout), maar dit was erg prijzig. Bleek bovendien een rekenfout te zijn gemaakt, maar dit zou worden gecorrigeerd.

Vriendelijkheid van het personeel, de eigenaar en zijn echtgenote/gastvrouw. Goed ontbijt. Behulpzaam.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Mooi proper hotel maar onterechte toeslag van bankrekening gehaald.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er werd nadien ongevraagd en onterecht een toeslag van de bankrekening gehaald voor een tweede persoon.terwijl die persoon enkel even op bezoek kwam. Nadien veel onterechte insinuaties en onwaarheden aangehaald om dit te proberen rechtvaardigen.

Ontbijt en restaurant waren ok

Leuk en rustig hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In de badkamer ontbrak er een douche kapje voor mijn echtgenote.

Zeer uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel, Lekker eten in het restaurant. Propere kamers.

• Beoordeeld op: 20 april 2017

Wij reizen met 2 honden en hierdoor kregen we een kamer met...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij reizen met 2 honden en hierdoor kregen we een kamer met directe toegang tot de tuin. Het was jammer dat we zo laat aankwamen, anders hadden we zeker in het restaurant gegeten. Zag er heel gezellig uit.

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Heel prettig, zowel het hotel als de omgeving.
    • Standaardkamer

De badkamer. Klein, maar vooral het douchen in bad, levensgevaarlijk. Met een kleine wijziging, stukje muur bij het bureau, inleveren van de zeer grote kamer.BV 50 cm. Daardoor is ipv het bad, een ruime inloopdouche te realiseren. Veilig en vooral meer van deze tijd.

Wij kregen ipv de geboekte kamer, een upgrade, een appartement in het hotel. Zo ruim, zo goed ingericht, met een eigen terras. Het restaurant is sfeervol, de serre gezellig met uitzicht op de tuin. Het personeel zeer klantvriendelijk en welwillend. Geweldig!

• Beoordeeld op: 24 maart 2017

klein maar fijn hotel met super restaurant
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

mijn kamer (10) was naast een zeer zware snurker, muren zijn blijkbaar niet soundproof...

Avond eten & variatie klein maar fijn hotel met super restaurant

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

Lekker ontbijt, mooie kamer, 's avonds lekker gegeten...
    • Standaardkamer

persoonlijk geven wij de voorkeur aan een douche, bad heeft nogal hoge instap, misschien hadden wij dat moeten vermelden bij reservatie

Lekker ontbijt, mooie kamer, 's avonds lekker gegeten in het restaurant

• Beoordeeld op: 16 februari 2017

Eerder een terrasjeshotel dan een verblijfshotel.
    • Standaardkamer

Ontbijt was ondermaats, mss door te weinig gasten; hou niet van zelf te snijden brood, en broodjes waren er niet. Kamer zelf was aan de kleinere kant, wel bergruimte, maar voor het bed passeren is niet mogelijk met 2 tegelijk. Hoofdkussens vormden een slaapprobleem.

Eetruimtes en terrassen zijn heel gezellig. Eten is er verzorgd en lekker. Overal was het proper.

• Beoordeeld op: 15 februari 2017

Een aanrader: kleinschalig hotel met alle nodige faciliteiten voor een aangenaam verblijf.
    • Standaardkamer

We waren aangenaam verrast door de comfortabele kamer met groot goed bed en de gezellige inrichting. Ook werd er gedacht aan een flesje water op de kamer, thee en koffiefaciliteiten met een chocolaatje. Alles wordt zeer goed onderhouden en oogt kraaknet. Bij honger kun je lekker eten in het restaurant: super makkelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Een verblijf om verliefd op te worden
    • Standaardkamer

Als je van wandelen houdt, moet je het de eerste kilometer langs een weg doen, waar iedereen 70 of harder rijdt, de scheiding op de weg is wel goed aangegeven, maar toch..

Heerlijk verblijf, overal waar je kijkt is wel iets leuks te ontdekken. Het personeel is lief en zorgzaam en begrijpen hun klanten goed. Het eten is overheerlijk voor een goede prijs. De kamers zijn goed en de bedden heerlijk om in te slapen. Ik kan niet wachten tot het voorjaar wordt, dan moet het echt prachtig zijn daar

• Beoordeeld op: 3 februari 2017

Een ideale combi:cursus /dagje Antwerpen
    • Suite

De badkamer is aan vervanging toe maar daar wordt in de toekomst aan gewerkt

Onze upgrade naar het appartement De Belgische gastvrijheid en het heerlijke eten

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

Het beetje extra liefde en persoonlijke betrokkenheid.
    • Standaardkamer

Het beetje extra liefde en persoonlijke betrokkenheid. Kamer was koud, werd verholpen. Mocht ondertussen met een drankje van de zaak in restaurant wachten! Prima

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

niet voor herhaling vatbaar!
    • Standaardkamer

Onbijt zeer karig qua eten, betere koffie, geen pistoletjes. Personeel eet naast je en at gewoon mee! werd gevraagd hoelaat we gingen ontbijten zodat het personeel kon uitslapen! Laatste avond werden we weg gekeken tijdens diner en er was haast bij het opdienen van tweede en derde gerecht. Zij waren moe en wilden op tijd naar huis.

Netheid tafelindeling en lekker warm in restaurant en kamers.

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Prettig verblijf in een aangename hotel! Een aanrader!
    • Standaardkamer

We waren al bekend met het hotel, en boeken hier weer omdat het goed is. Vriendelijk personeel, mooie kamer met dit badkamer en een uitstekend bed. En 's morgens uitgerust aan een uitstekend ontbijt in een aangename ambiance. En dat voor een vriendelijke prijs. Wij komen hier terug.

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Kort maar krachtig
    • Standaardkamer

Onze boeking was niet vindbaar, maar er waren nog genoeg kamers. Op booking waren de prijzen voor een standaard kamer voor die nacht 51 euro, ik had geboekt voor 66 euro. Geen probleem om dan 66 euro te betalen ook al kon de receptionist mijn boeking niet vinden (ik had hem bij mij op de telefoon). De volgende ochtend moest ik 75 euro afrekenen, wat ik een tikkeltje overdreven vond. Uiteindelijk mocht ik 66 euro betalen. Kamers zelf waren goed geisoleerd van geluid van buitenaf, alleen we konden bijna letterlijk alles wat op de gang gebeurde verstaan.

Prima kamer, goede bedden, goede kussens, schone badkamer.