Beoordelingen over Hotel Asiris 2-sterren

Lange Raamstraat 9, Historisch centrum, 8000 Brugge, België

#49 van de 101 hotels in Brugge

Mooie host met een heerlijke ontvangst.

De bedden zijn nieuw (januari ‘18) en waren voor ons echt te hard. Dat scheelde slaap.

Mooie host met een heerlijke ontvangst. Vriendelijk, spontaan, alles wat je graag hebt.

Heerlijk verblijf gehad.

Misschien een iets modernere/luxe badkamer, was wel heel schoon.

Het ontbijt was prima, de kamers verschillen wel qua grootte, maar zijn keurig. De eigenaren zijn super vriendelijk!

Het hotel is een prima uitvalsbasis voor een ontspannen verblijf in Brugge.

Ondanks de beweringen van Google en Booking.com is parkeren in de directe omgeving van het hotel niet (meer) gratis (Booking.com heeft dit inmiddels gewijzigd). Men kan parkeren bij het centraal station voor EUR 3,- per dag. Te voet ongeveer 30 min. van de accommodatie, 20 min. van het centrum.

De kamers voldoen aan de verwachtingen: schoon en men heeft alles om handen om fris en uitgerust Brugge te verkennen. Het personeels is zeer vriendelijk en het ontbijt is uitgebreid en vers. Te voet is men met ongeveer 10 minuten in het centrum en de wandeling is niet onplezierig (veel water en typerende architectuur).

Leuk hotel, personeel moet je zoeken omdat ze alles zelf...

‘S ochtends heel stil In de eetzaal. Die overigens wel heel mooi is! Een achtergrond muziekje zou fijn zijn. Kwam haren tegen

Leuk hotel, personeel moet je zoeken omdat ze alles zelf doen. Wel heel behulpzaam, mbt het verstrekken van informatie. Kamer prima, wel een warme kamer. Op de wekker zit Bluetooth! Dus muziek kun je afspelen vanaf je telefoon. Goed ontbijt, wel stil zonder achtergrond muziek

zeer goed gelegen, alle bezienswaardigheden binnen wandel...

eigenlijk niks, leuk hotel voor een aangename prijs.

zeer goed gelegen, alle bezienswaardigheden binnen wandel afstand met uitstekende uitleg dmv een kaart, gevarieerd ontbijt, propere kamers.

2-daagse nichtenuitstap

Handdoeken waren wat hard en roken wat naar eten.

Nette ruime kamer met goede bedden. Gerieflijke badkamer. Beiden heel proper. Verzorgd uitgebreid ontbijt. Koffie en theefaciliteiten aan receptie.

Heerlijk!
    • Maisonnette/Duplex Kamer

Rookvrij Hotel. Maar in de keuken wordt gerookt (door personeel) en dat ruik je in de eetkamer.

De zithoek met bank, koelkast en ruimte: super! Slaapkamer boven (vide): heerlijk ruim en rustig!

We hebben het erg naar onze zin gehad in Brugge!!!!

Had graag wat meer plek op de kamer gehad om ook te kunnen zitten aan een wat groter tafeltje. In de douche geen rekje aanwezig om je shampoo e.d. neer te zetten.

Heerlijk ontbijt. Vriendelijke gastvrouw. Dicht bij het centrum (10 min. lopen), maar toch geen last van geluidsoverlast. Lekker rustig kunnen slapen. Vrij kleine kamer, maar wel prima voor 2 nachtjes.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Een aanrader!

Zeer leuk hotel! Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, schone kamer (niet zo groot maar zeker genoeg voor deze prijs), goed bed, heerlijk ontbijt en een goede locatie! Een aanrader!

Niet voor herhaling vatbaar
    • Maisonnette/Duplex Kamer

Onfrisse lucht in de hal van het hotel. Kamer was niet schoon, doucheputje verstopt. Lakens roken muf. Al met al niet heel prettig.

Vriendelijke gastvrouw.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

supper !!!
    • Kleine Tweepersoonskamer

super vriendelijke uitbaatster ,goede ligging ,propere kamer ,goed bed ,zeer uitgebreid ontbijt ,vlot in en uitchecken ,Wij gaan zeker nog eens terug.

Lang weekendje weg
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het hotel was van de receptie en de rest heel erg stoffig. De kamer was in de derde etage, zonder lift en dat was niet vermeld. Handdoeken op de grond gelegd maar deze heeft de dame weer terug over de douche gehangen, dit vonden wij niet echt hygiënisch. Ontbijt was zaterdag prima maar zondag lag er weer dat opgebakken brood van zaterdag.

Brugge is een heel mooie stad . Zeker een reis waard. Kamer was oké en schoon.

Zeker voor herhaling vatbaar en dan zeker in Hotel Asiris

Hotel ligt op een perfecte afstand tot het centrum (markt) Het ontbijt was zeer uitgebreid, echtpaar waar het hotel van is zijn erg aardig en behulpzaam. Kamers zijn schoon en worden goed onderhouden.

Aanrader!!

Ligging is perfect.. ontbijt was super met verschillende kazen en zalm, pannenkoekjes.. vriendelijke mensen.propere kamer. Prijs,kwaliteit super!!

Gezellig en leuk hotel!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Betaald parkeren per 4 uur waardoor we de auto bij parkeergarage van centraal station moesten zetten. dit was uiteindelijk wel erg goedkoop.

Vriendelijk personeel en goede ligging bij het centrum.

Kamer was ruim en erg schoon.
    • Maisonnette/Duplex Kamer

De kamer waarin wij zaten (13) en dus ook kamer 12 zijn erg gehorig. Je kan men horen praten als je al een normaal gesprek voert.

Kamer was ruim en erg schoon. Verder was het personeel erg vriendelijk en kregen we ook een stadskaart waarop hij bij aankomst nog even de leukste punten aangaf.

Prettig

Het is iets gehorig. De buren kwamen twee keer om vier uur s nachts thuis. Daar sliep ik niet doorheen.

Uit de drukte van de toeristische routes, maar wel dichtbij.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Bijzonder prettig!
    • Grote Tweepersoonskamer

Prettige ontvangst, geweldige kamer, heerlijk geslapen, super ontbijt. Was een hotel zoals wij het graag hebben. Mooi interieur. Heel vriendelijke mensen!

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Prijs-kwaliteit is Asiris een tophotel

Het bed was te hard naar mijn zin. En tussen de muur van de badkamer en het bed was er weinig plaats, met als resultaat een blauw scheenbeen

Zeer vriendelijke ontvangst, we kregen ook tips voor uitstappen in Brugge, waaronder een wandeling die weinig toeristen doen. Het ontbijt en de koffie waren heel goed.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Vriendelijke medewerker , helaas kwam er alleen heet water uit de kraan.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Er was geen koud water. Het was een erg warme dag en er bleken zonneboilers te zijn in het hotel waardoor er geen koud water uit de kraan kwam. De medewerker heeft zn best gedaan, maar ook in zijn eigen huis (??) , aan de achterkant van het hotel, kwam er alleen heet water uit de kraan. 3 steile trappen klimmen om je kamer te bereiken (maar stond ook in info dat er geen lift was)

Een erg vriendelijke en behulpzame medewerker.

Prima hotelletje voor korte duur, host was zeer aardig, thee/koffiezetter werd gemist.

Was een tikkie gedateerd maar miste vooral koffie/thee zetter op de kamer.

Ontbijt ruimte was fantastisch ingericht en het ontbijt prima! TV was zeer modern.

Prima voor een nachtje tegen die prijs.

Kamer op de 3e etage was erg warm. Ontbijt is matig, taaie croissants en platgeslagen cappucino.

Prijs-kwaliteitverhouding is goed en de kamers zijn keurig en schoon.

De maisonnette waar we overnachten, alles was goed voor...
    • Maisonnette/Duplex Kamer

Te weinig koffie pads vóór het Senseo apparaat.

De maisonnette waar we overnachten, alles was goed voor elkaar. Het ontbijt was erg goed en er was voldoende keuze. De gastvrouw was vriendelijk en behulpzaam.

Rustige locatie in centrum Brugge op wandelafstand van de...

De koffie bij het ontbijt was niet bepaald fantastisch. Verder wel een mooi uitgebreid ontbijt. Het bed was al een beetje doorgezakt. We verbleven er slechts 1 nacht na Cactus festival dus we waren moe genoeg om er geen last van te hebben... :)

Rustige locatie in centrum Brugge op wandelafstand van de markt.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Lekker ontspannen en genieten

De kamer is slecht te ventileren: een haakje op de randen zou wonderen doen

Locatie is ondanks de naastgelegen kerk erg rustig en slechts 10 minuutjes wandelen vanaf het bruisende centrum

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Niet alles van het ontbijt zag er vers uit maar ondanks dat toch goed ontbeten

Vriendelijk personeel bedden waren goed goede uitleg om in het centrum te komen dat was ongeveer tien minuten lopen

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Er zou niet eerder geklaagd zijn over de hitte in die kamer. Dit geloven wij allerminst.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kamer 11, 3e etage, bleek een warme vloer te hebben. De temperatuur kwam niet beneden de 25 graden. Door regen konden de 2 dakramen maar een klein stukje open. Door de open ramen gingen 2 deuren rammelen. Daardoor uren wakker gelegen. Hebben het hotel verlaten. Geen lift.

Ontbijt was prima. Kamer redelijke grootte.

gezellig voor een weekend
    • Maisonnette/Duplex Kamer

geur in het hotel parkeergelegenheid niet tussendoor bereikbaar apart betalen voor het ontbijt niet toegankelijk voor minder validen.

dichtbij het centrum gemoedelijkheid lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Voor de prijs mogen we niet klagen! Echt super!

Kleine tip - de handdoeken in de badkamer stonken. Een beetje muf is niet erg, maar deze stonken echt! Waardoor het voor mij helaas (onnodig) afbreuk deed aan de hygiëne / het comfort in zijn algemeen. Wat echt zonde is, want verder was alles absoluut zeer netjes en schoon.

Ultieme beleving van Brugge. De sfeer van het hotel past perfect bij Brugge. De afstand naar de markt is prima te voet te doen + het ontbijt is zeer uitgebreid en lekker; er ontbrak werkelijk niets.

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

Tophotel!
    • Grote Tweepersoonskamer

Mooie ruime kamer met een fijn bed. Kamer al lekker opgewarmd toen we er aan kwamen. Hele rustige ligging maar toch niet ver van het centrum. Lekker en uitgebreid ontbijt. Behulpzaam personeel. Echt een tophotel.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Mooie centrale locatie om zo naar het centrum te lopen.

Kamers zijn wat ouder en wat herstelwerk te doen. Maar goed bed en douche, en alles is goed schoon.

Prima ontbijt en aardige stel die het hotel runt, erg behulpzaam. Hele mooie lobby, beneden verdieping mooi authentiek.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Voor een heerlijk verblijf in Brugge.

Brandalarm midden in de nacht. Alhoewel, goed teken want het werkte. Was niks aan de hand overigens, gast had knop ingedrukt

Prima ligging, uitmuntend ontbijt. Eigenaresse zeer vriendelijk, denkt mee en niets is onmogelijk.

• Beoordeeld op: 16 december 2016

We hebben 3 heerlijke dagen gehad in Brugge.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het personeel was uitermate vriendelijk en behulpzaam. Voordat we konden vragen wat we beslist in Brugge zouden moeten zien, kregen we van de gastvrouw tekst en uitleg over wat er te zien was in Brugge en hoe we daar het makkelijkste konden komen via de mooiste route.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Voor een citytrip waarbij je niet veel op je kamer bent een prima uitvalspositie naar de stad.

De temperatuur op de kamer was wat aan de hoge kant dit kwam door de vloerverwarming die niet uit kan. De verwarmingsplaten konden zelf wel uit. met een raam op een kier was dit goed te doen. Qua ouderdom is de badkamer wat gedateerd maar wel redelijk schoon.

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Qua Parkeren, wij hebben de auto voor de deur neergezet en om op zaterdag om de 4 uur de parkeerschijf verzet. hierdoor kun je voor de deur blijven staan en voorkomt onnodige parkeerkosten. Vanuit het centrum was dit erg goed te doen 10 min op en neer lopen. Zondag is vrij parkeren en na 20 uur ook dus 2x heen en weer is geen enkel probleem. Wij hadden geen ontbijt dus ook geen beoordeling hier over. Er zijn genoeg zaakjes in de stad waar je heerlijk uitgebreid kan ontbijten.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Ontspannend

Het ontbijt. Het was nog steeds oké, alleen hadden we iets meer verwacht.

De locatie en het personeel. Dicht genoeg in het centrum om overal te voet te gaan, ver genoeg om weg te zijn van alle drukte. En, ze waren heel hartelijk.

• Beoordeeld op: 16 september 2016

We hebben een prima tijd in Brugge en in hotel Asiris gehad

Het was die dagen erg warm en misschien zouden er screens voor de ramen kunnen worden geplaatst om de hitte buiten te houden, nu was t 's nachts heel warm en benauwd. Voor mijn slechtlopende reisgenoot was t lastig dat we op de tweede verdieping zaten maar dat hadden we natuurlijk van te voren zelf moeten aangeven. Mijn reisgenoot vond t kussen te "zweterig", zelf vond ik t prima. Het bad was nogal glad als je er in stond te douchen, we hebben er een handdoek in gelegd. Een anti-slip matje zou geen overbodige luxe zijn.

Uitstekend ontbijt, al hoefden er voor ons geen kippenpoten en visterrine bij, dat zou mooi zijn voor een avond buffet.Zeer gastvrije en behulpzame eigenaren. Goed te lopen afstand tot alle bezienswaardigheden. Heel rustige locatie en het was fijn dat we de auto vlakbij konden parkeren.

• Beoordeeld op: 26 augustus 2016

Super hotel voor een aantal heerlijke dagen in Brugge!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het was heel erg warm op de kamer. Hier was wel al rekening mee gehouden door er een ventilator neer te zetten. Toch bleef het heel erg warm.

Het ontbijt was lekker. De kamer was fijn, heel netjes en een heerlijk bed om in te slapen. De badkamer was netjes en modern. Douch was erg fijn. Gastvrouw was erg geinteresseerd, aardig en behulpzaam!

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Prima hotel op een goede locatie.

Niets, was prima!

Zeer uitgebreid ontbijt en een ventilator op de kamer (was met deze hitte geen overbodige luxe). Behulpzame en vriendelijke gastvrouw.

• Beoordeeld op: 24 augustus 2016

Goede bedden, proper hotel, uitgebreid ontbijt, rust en toch maar 10 minuten wandelen van de stad
    • Maisonnette/Duplex Kamer

Super gastvrij. We hadden mooie schone kamers, goede bedden en een lekker en uitgebreid ontbijt. We ontvingen bij het inchecken een plattegrond van Brugge met vriendelijke uitleg. Een aanrader!

Gerenoveerde kamer met prima badkamer en prima bedden.

Gerenoveerde kamer met prima badkamer en prima bedden. De eigenaren zijn flexibel en aardig

Aanrader

Geen opmerkingen

Prima gastvrij hotel voor een goede prijs met prive parking (tegen betaling) hotek staat op 10 min lopen van het centrum.

Asiris top!
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

De bazin/receptionist zeer vriendelijk en behulpzaam!

Heerlijk hotel

Het trappen lopen ..Maar dit was ons bekend.

De gastvriendelijkheid van de hoteleigenaar...

Voldoende voor maximaal twee nachten.

Ontbijt viel tegen.

Vriendelijke eigenaresse

Fijne rustige buurt.
    • Maisonnette/Duplex Kamer

Fijne rustige buurt. Ontbijt was erg lekker met zelfgemaakte yoghurt en jam.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Ons verblijf in de 'paardenstal' is voor herhaling vatbaar.
    • Maisonnette/Duplex Kamer

Doucheputje zou sneller leeg mogen lopen

Nabij t prachtige centrum Alles wat je nodig hebt is bij de hand

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Goede locatie

Onvriendelijk personeel

Goede locatie

Ontbijt was goed, ligging mooi dicht bij het centrum. Vriendelijk ontvangst en hulpvaardig .

Erg fijn en stil hotel op een hele goede locatie.

Het hotel was ‘s nachts erg stil, wat erg fijn is voor het slapen. De kamers zagen er goed uit en de gastvrouw was super vriendelijk!

Lekker weekend

Geen opmerkingen

Goede ligging

Gezellig voor mensen die Brugge willen leren kennen.

Vertrouwd hotel dicht bij het centrum

Het was fantastisch

Het is erg gehorig

Prettig

Gehorige kamer

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Het was een gezellig en sfeervol hotel, alles was in...

Het was een gezellig en sfeervol hotel, alles was in kerstsfeer. De kamers waren prima en het ontbijt top!

De vriendelijkheid van de eigenaars

Het bed

De vriendelijkheid van de eigenaars

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Ontbijtruimte.

Ik verbleef maar 1 nacht en niet echt gevonden.

Ontbijtruimte. Warm en authentiek.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Prima, ik zou het zo weer doen. Aanbevelenswaardig.
    • Kleine Tweepersoonskamer

het hotel was doortrokken van een sigarettenrooklucht.

Schoon mooie badkamer, goed ontbijt, aardige gastvrouw prima lokatie

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Prijs kwaliteit uitstekend.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Prijs kwaliteit uitstekend.. goed bed en ontbijt

Naar mijn mening duur voor wat aangeboden wordt.
    • Grote Tweepersoonskamer

Geen minibar op de kamers.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Goede host. Mooi historisch pand

Plek van wc. Te klein zeker met de wcrolhouder

Ontbijt was super. Pand wat gedateerd (badkamer) .... maat zó mooi

Prima uitvalspunt om Brugge te ontdekken.

Super ontbijt. Keurige kamers. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaars.

Goed geslapen en goed ontbijt

Ventilatie badkamer

Ontbijt was super

Oude badkamer

De locatie en parkeer gelegeheid

Heerlijk weekend gehad !

Niets,alles was goed

Het ontbijt was uistekend

Vriendelijke mensen, rustige plek, niet duur

niets!

Vriendelijke mensen, rustige plek, niet duur

Zeer goed meegevallen; gaan zeker nog eens terug.

Heel vriendelijke en hulpvaardige ontvangst en bediening. Zeer uitgebreid en lekker ontbijt. Rustig gelegen.

Goede accomodatie met een goede service/personeel.
    • Maisonnette/Duplex Kamer

Goede accomodatie met een goede service/personeel.

geen avond / nacht leven

geen avond / nacht leven

Zeer aangenaam!

Niets speciaal.

Heel vriendelijk ontvangst, de kamer was goed en het ontbijt was fantastisch !!!

voor 1 nacht was het een goed hotel
    • Maisonnette/Duplex Kamer

zitje was beneden bij de tv, was fijner geweest was de tv op de slaapkamer

ontbijt was genoeg keuze, alleen de versheid was matig.

Mooi Hotel en heerlijk ontbijt
    • Kleine Tweepersoonskamer

Heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel, nette kamer.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Ontbijt wasgoed.

Hygiëne

Ontbijt wasgoed.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Was prima, goede uitleg over de omgeving heel vriendelijk

Was prima, goede uitleg over de omgeving heel vriendelijk

• Kleine Tweepersoonskamer

De temperatuur op de zolderkamer was hoog.

De ligging is prima tov het centrum. De kamer en badkamer waren schoon en comfortabel.

De bedden en de locatie

De bedden en de locatie