Beoordelingen over Hotel Atlantis 3-sterren

Fletersdel 1, 3600 Genk, België

#7 van de 15 hotels in Genk

Het was een heerlijk, uitgebreid ontbijt.
    • Basic Tweepersoonskamer

Onze kamer was nogal krap bemeten en bemeubeld.

Het was een heerlijk, uitgebreid ontbijt. Zeer vriendelijk personeel. Probleempjes werden met de glimlach opgelost!

Top onthaal
    • Comfort Kamer

Gehorige gemeenschappelijke gang. Goed idee van aanwezigheid overdekte fietsstalling maar capaciteit was te klein, stond vol bij aankomst 's avonds na onze fietstocht. Fietsen dan maar terug in onze auto gestoken.

Voorbeeldig onthaal met uitgebreide uitleg over de fietsroutes en knooppunten. Leuk ingerichte kamers. Lekker restaurant met vriendelijke bediening. Uitgebreid ontbijtbuffet. Op 10 minuten fietsen van Genk-centrum. Vriendelijk afscheid aan de receptie bij vertrek met aandacht voor eventuele minpunten.

groene locatie op wandelafstand van Genk centrum
    • Superior Kamer

zeer kleine badkamer, beperkte service op zon- en feestdag jammer want wij hadden geboekt voor zondag en pinkstermaandag zo konden we op terras 's middags bv geen tappa 's krijgen bij een glaasje wijn (wel nootjes) ..., ontbijt mocht voor ons wat minder zoet/zuur een vers stukje komkommer of tomaat is welkom ipv bv augurken, olijven, ...

groene locatie ideale uitvalbasis voor wandelaars en fietsers, vriendelijkheid van het personeel, ruime en verzorgde kamer wel jammer van zeer kleine badkamer, gezellig terrasje (waarom achteraan geen terrasje bijmaken ipv langs straatkant?)

Uitstekend hotel met een heerlijk restaurant en midden in de natuur van de Hoge Kempen.
    • Comfort Kamer

Het water van de douche mocht iets warmer, maar dit valt onder rubriek muggeziften ;-)

Heerlijk restaurant . "La focaccia!" Vriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijt. Uitstekende uitvalbasis om te ontspannen in het grootste natuurreservaat van Belgie "Hoge Kempen".

Personeel dikke plus! Matras helaas dikke min...
    • Comfort Kamer

Matras! Dringend aan vervanging toe in kamer 14, heel de nacht de veringen gevoeld! Ruimte rond wc echt te krap! Voor de rest ok

Supervriendelijk personeel, mooie omgeving, gezellig restaurant , prima ontbijt

Zeker en vast bezoeken en boeken
    • Comfort Kamer

Spijtig genoeg was er een onreine geur op de kamer. Maar dit kwam echter door een probleem met de leidingen op straat.

Mooi en rustig gelegen, zeer comfortabel en vriendelijk personeel. Ook was het paasbuffet/ontbijt zeer gevarieerd. Zeker en vast de moeite waard. Vrij ideaal voor het bezoek aan Kattevennen en een wandeling te maken.

met ontbijt en diner wordt het toch nog duur en de kamer is dan gewoon te klein.
    • Basic Tweepersoonskamer

de kamer en badkamer zijn extreem nauw. er is geen fatsoenlijk bureau of stoel op de kamer. je kunt nauwelijks om je bed lopen en in de badkamer stoot je l je letterlijk bij elke beweging. De website fotos zijn wel met extreme groothoek gemaakt.

prima restaurant bij de locatie

leuk, ontspannend en voor herhaling vatbaar
    • Basic Tweepersoonskamer

De drank bij het eten (restaurant) komt te laat, ons bord was bijna leeg toen onze de drank brachten

De gastvrijheid van de eigenaars, ze doen er alles aan om het naar u zin te maken

Een aanrader. We hebben ervan genoten
    • Superior Kamer

Bad/douche. Ouderwets en slecht regelende kraan (warmte)

Goede matras en hoofdkussens! Excellent ontbijt met oog voor de suiker - en glutenvrije produkten

uitstekend !
    • Basic Tweepersoonskamer

Een echte tegenvaller was er niet, behalve dan de grootte van de kamer (cfr. badkamer) De ligging van het hotel is ook goed, niet ver van het centrum van Genk, dichtbij fietsroutes en rustig gelegen. De restaurants zijn sober maar mooi ingericht. Ook leuke buitenterrassen, die zeker geapprecieerd zullen worden tijdens de zomermaanden.

Ontvangst was heel goed, vriendelijk personeel. Zowel diner, als ontbijt waren heerlijk ! Wat de kamer betreft (basic room), deze was heel mooi ingericht, weliswaar een beetje klein, vooral de badkamer was piepklein. Er ontbrak niks, voldoende handdoeken, haardroger, zeepjes ... maar te klein. Bijgevolg zou ik de basic room niet aanraden voor een langer verblijf dan 1 overnachting. Wij hebben voor augustus een Comfort room geboekt en zullen dan de vergelijking maken.

Gezellige sfeer, vriendelijk personeel, horloge vergeten op...
    • Basic Tweepersoonskamer

We namen de standaardkamer, maar het bed was voor ons niet breed genoeg waardoor niet zo goed geslapen.

Gezellige sfeer, vriendelijk personeel, horloge vergeten op de kamer en ons meteen opgebeld, heel professioneel waarvoor veel dank.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Zie hierboven
    • Comfort Kamer

Slechte matras en, maar dat is niet jullie fout: asociale lawaaierige mensen (in de gang) - zowel laat op de avond als om 6h in de ochtend

Heerlijk ontbijt

Redelijk voor een enkele nacht.
    • Basic Tweepersoonskamer

Erg vochtig in de kamer het water liep langs de ramen en daar lagen al opgerolde handdoeken. Het ontbijt vond ik vergeleken andere hotels wat aan de dure kant en het bijbehorende restaurant heeft zeer irritante verlichting.

Inrichting was leuk gemaakt,

Zeer vriendelijke ontvangst, heerlijk ontbijt en lekker...
    • Superior Kamer

Kamer met keukentje was nog niet gerenoveerd maar had wel alles wat we nodig hadden.

Zeer vriendelijke ontvangst, heerlijk ontbijt en lekker restaurant! Aangenaam verblijf

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Kort maar aangenaam verblijf. We hebben hier al eerder verbleven en blijven terugkomen.
    • Comfort Kamer

De locatie ligt enkele km van het centrum vandaan, in een rustige omgeving, vrij dicht tegen recreatiedomein Kattevennen. Ideaal als je met de wagen komt, maar niet praktisch als je de trein neemt.

- toegewijd en vriendelijk personeel - kamer met inloopdouche

Redelijk hotel
    • Comfort Kamer

Warm water bij douche. Warm water was er moeilijk uit te krijgen.

Grote kamer en het was redelijk proper. Een tas koffie en water had ge klaar liggen in de kamer.

Een mooi, ontspannend en gezellig weekend gehad. Wij komen zeker terug!!!!
    • Comfort Kamer

Het lawaai op de gang is zeer goed hoorbaar. De kamers beschikken over een gewone deur, dus niet geluiddicht. Over het ganse hotel ligt er een stenen of laminaatvloer, dit is zeer hygiënisch maar zorgt voor veel lawaai! Vooral gasten die 's nachts arriveren en het nodig vinden om met hun bagage over de vloer te rollen en luidop te praten zorgen voor overlast. Het personeel is zich hiervan bewust en binnenkort komt er tapijt in gang naar de kamers.

Super vriendelijk en behulpzaam personeel! Nette kamers, goed ontbijt en vooral het aanpalend restaurant 'La Foccacia' is een echte meerwaarde voor dit hotel. Je kunt er lekker eten en je wordt er op je wenken bediend!!

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Aanrader!!!!!
    • Basic Tweepersoonskamer

De ochtendploeg moest blijkbaar nog wat wakker worden. Groot contrast in vriendelijkheid met aankomst -en barman.

Het verblijf is uitstekend meegevallen. Moderne, propere kamers waar je een lekker ontbijt kan nuttigen en zeker de bar is aan te raden: gezellig. Zeer vriendelijke heer bij onthaal en bar.

Fantastisch hotel, heel goed ontvangen door de gastheer en...
    • Comfort Kamer

Fantastisch hotel, heel goed ontvangen door de gastheer en gastvrouw. Heel lekker gegeten en ook het ontbijt was heerlijk. De kamers waren fris en mooi, alle nodige comfort was aanwezig. Ook de ligging aan de rand van de stad is heel goed. Een aanrader zeker en vast

Ligging, voldoende parkeermogelijkheden, uitgebreid en...
    • Superior Kamer

Kamer en badkamer (familiekamer (3 pers.)) was erg gedemodeerd (lijkt helemaal niet op foto's met 'natuurkamers' die je vindt op de website) Prijs-kwaliteitsverhouding van deze kamer is niet goed.

Ligging, voldoende parkeermogelijkheden, uitgebreid en verzorgd ontbijt Mooie bar

Gelukkig maar 1 nacht!
    • Superior Kamer

Gedateerde inrichting met donkerbruine muren, een graftombe is hierbij een walhalla. Elektrische wandkacheltjes uit de jaren stillekes, toilet met een muffe geur en pissebedden. Verouderde badkamer met amechtige föhn. En dit was de duurste kamer.

Het vertrek

Ideaal voor een korte tussenstop ! U komt hier helemaal tot rust !
    • Basic Tweepersoonskamer

Het bed viel heel hard tegen. De matras was veel te zacht ! Heel leuke kamers, maar wel een beetje krap, maar ideaal voor ons we bleven maar 2 nachten, hadden niet teveel bagage mee. Super mooie badkamer, wel ook wat aan de krappe kant. Voor grote mensen raad ik aan om een grotere kamer te vragen.

De leuke groene natuur inrichting was fantastisch ! De kleinigheden die we kregen in de kamer was echt leuk, fantastisch verblijf voor een kort verblijf ! De sauna was ook heel aangenaam !! Ik kwam helemaal tot rust tijdens mijn verblijf. Zou er zeker opnieuw verblijven. Een pluspunt dat er geen geld word gevraagd om te parkeren !

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

zeker voor herhaling vatbaar-fijne vriendelijke eigenaars
    • Comfort Kamer

we verbleven voor het tweede jaar op rij in dit heerlijke hotel/restaurant - alles topy !! fijne mensen,mooie kamer en heerlijk restaurant-vooral zeer vriendelijke ober,we waren 47 jaar getrouwd en hebben een smakelijke limoncella aangeboden gekregen. hopelijk keren we volgend jaar terug ,bij leven en welzijn-het is als thuis komen bij aankomst in het hotel willy vanhuyse - arlette pover -poperinge / 9-12 oktober 2017

ontspannend
    • Basic Tweepersoonskamer

kamer was veel kleiner dan op de foto's leek op website booking.com standaardkamer is de badkamer zeer klein

Vriendelijk onthaal - lekker ontbijt, vlotte service en zeer behulpzaam personeel Goede bedden - koffie en water op de kamer Rustig gelegen - door parket in de gangen hoor je wel de andere hotelgasten

Rustige locatie maar kamers erg gedateerd en aan vernieuwing toe
    • Superior Kamer

Kamer erg gedateerd en deprimerend uiterlijk (in donkere kleuren geschilderd beton), erg donker. Badkamer had zelfs nog een douchegordijn. Badkamer was niet goed schoon, er zat schimmel op de tegels.

Rustige locatie, binnen 5 minuten in het centrum van Genk. Het hotel ziet er in de gangen in de receptie/bar/restaurant erg modern en up to date uit. Hele fijne bedden! Het personeel was heel erg vriendelijk en behulpzaam.

Goed verblijf ,mooie streek !!
    • Basic Tweepersoonskamer

Veel te krappe ,kleine badkamer en kleerkast . De badkamer is eigenlijk een grote WC !! Kast met 4 kapstokken en geen plaats om iets te leggen .

Ontbijt goed en voldoende , alles is proper en ze zijn vriendelijk .Grote parking en afgesloten ruimte vr de fietsen is pluspunt .

Heel aangenaam verblijf. Heel vriendelijk personeel en nette kamers.
    • Superior Kamer

Toen ik via booking reserveerde koos ik ontbijt inbegrepen. Maar toen we toekwamen moesten we toch ons ontbijt apart betalen. Helemaal niet duidelijk dus op de website van booking. Zelf misleidend zou ik durven zeggen!

Leuk aangenaam hotel voor mensen die makkelijk slapen op een zachte matras!!

De matrassen waren, naar mijns inziens, te zacht waardoor ik slecht geslapen heb.

Mooie kamer, goede ligging. Heel lekker uitgebreid ontbijt. Vriendelijke dame aan het onthaal.

Ideaal voor een weekend of kort verblijf en zeker en vast voor herhaling vatbaar.
    • Basic Tweepersoonskamer

Ruimtelijke indeling: de kamer en badkamer waren klein. Ik miste een stoel om een jas op te hangen maar er was een kast om te gebruiken.

Het was een heerlijk ontbijt. Alles wat je maar kan bedenken was aanwezig. De mooie kamer en badkamer was niet heel ruim maar was zeker goed in orde. We hebben heerlijk geslapen op een luxe matras. Geen geluidsoverlast van andere kamers of van de gang. Het was heel rustig. We hebben 's avonds heel fijn gegeten in het restaurant.

Ideaal voor gewoon es te overnachten

Kamers mogen gemoderniseerd worden

De bedden waren uitstekend, heel goed geslapen. Ontbijt was supergoed. Ook houden ze rekening met mensen die allergieën hebben.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

ontbijt , een dikke 10 op 10.

Niets, maar we hadden dan ook 30 graden

ontbijt , een dikke 10 op 10. Reeds 2x naar hotel Atlantis met 10 jaar tussen. Ideaal om de streek per fiets te bezoeken.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Fijn verblijf op een goede locatie voor een schappelijke prijs
    • Comfort Kamer

De belichting in de kamer is nogal donker. Mijn vriendin had moeite om haar op te maken ivm het gebrek aan licht. De badkamer is ook vrij donker, jammer dat hier geen mogelijkheid is om natuurlijk licht in te krijgen.

Goed ontbijt, fijne bedden en voldoende ruime kamer.

Perfect -en goedkoop - voor het korte verblijf.
    • Basic Tweepersoonskamer

Alles dat beloofd werd was er, maar de mooie groothoek-foto van de kamer verbergt het feit dat ze echt wel klein is. Voor een kort verblijf zoals het onze met weinig bagage is dat dik OKÉ. We missen wel een (kleine) ijskast of minibar. Een echte valies in de kamer brengen is niet aan te raden. Mini-badkamer was zeer mooi op voorwaarde dat iedere kamergast ze ALLEEN gebruikt...met 2 samen is te krap.

Alle beloofde comfort was aanwezig, kamer zeer netjes. Zeer rustige omgeving alles gelijkvloers. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel.

Ontbijt was goed.
    • Basic Tweepersoonskamer

De geboekte kamer was veel te klein voor een paar dagen, in de plaats hebben we een grotere kamer gekregen maar die voldeet niet aan onze verwachting! ( er hing een muffe geur, doorgezakte matrassen, verouderde infrastructuur , gelegen langs een hoofdbaan). Het personeel heeft zich enorm ingezet om een andere kamer ( gerenoveerde ) te zoeken, maar alles was volzet.

Ontbijt was goed. Gezellig rastaurant.

Fijn verblijf gehad
    • Superior Kamer

Geen goede isolatie, 's nachts wakker geworden van het gesnurk van een buurman ☺. Matras veel te zacht.

Lekker uitgebreid ontbijt, zelf pannenkoeken gebakken en eitje gekookt. Fijn terras om rustig iets fris te drinken. Mooie groene locatie. Ruime kamers.

Wij boekten een standaarkamer aangezien er geen andere kamer...
    • Basic Tweepersoonskamer

- Een afknapper was dat je echt bijna alles van naastgelegen kamers kan horen. Prijs incl. toeslag €120 voor 2 personen,1 nacht incl ontbijt. - Minder was dat er geen minibar (frigo) en vaste airco aanwezig was. (zeker met de hoge temperaturen op dat moment! +/- De kamer was op zich heel klein, het was niet mogelijk om met twee personen in de badkamer te zijn :-) er is een toilet, wasbakje en inloopdouche (regendouche en gewone).

Wij boekten een standaarkamer aangezien er geen andere kamer beschikbaar was. Voor de renovatie verbleven we al eerder in dit hotel. + De standaarkamer was zeer mooi ingericht en netjes, alles was aanwezig, koffiezet, koffie, flesje water, haardroger, zeepjes... - Minder was dat er geen minibar (frigo) en vaste airco aanwezig was. (zeker met de hoge temperaturen op dat moment! +/- De kamer was op zich heel klein, het was niet mogelijk om met twee personen in de badkamer te zijn :-) er is een toilet, wasbakje en inloopdouche (regendouche en gewone). + De badkamer was netjes en leuk ingericht. - Een afknapper was dat je echt bijna alles van naastgelegen kamers kan horen. Prijs incl. toeslag €120 2 personen,1 nacht incl ontbijt. ++ Ontbijt was SUPER! alles was aanwezig!!!!! en vers! En er werd ook gedacht aan mensen met diabetes en lactose intolerantie! TOP!!!! Met de auto ben je snel in het centrum waar er winkels, bars en restaurants zijn!

Vriendelijk personeel en uitstekende service, ruime propere...
    • Superior Kamer

ontbijt niet in de prijs inbegrepen, badkamer beetje oubollig (bad in plaats van douche, temp.water moeilijk regelbaar), matras versleten, lampje stuk, badkamer deurklink zat los

Vriendelijk personeel en uitstekende service, ruime propere kamer (superior), heerlijk ontbijt, rustige omgeving, lekker restaurant, leuke attentie op de kamer met nespresso koffie en water. stad dichtbij (<2 km), wandelen/fietsen in natuurgebied op 5km

• Beoordeeld op: 22 april 2017

Zeer vriendelijk personeel.
    • Basic Tweepersoonskamer

Zeer vriendelijk personeel. Bij aankomst glaasje cava en koekjes gekregen. De kamer was gezellig en netjes. Zeer lekker ontbijt er werden zelfs eitjes met spek voor ons gebakken . Ruime parking die gratis was! Komen zeker nog terug.

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Klein en koud
    • Basic Tweepersoonskamer

De kamer was ongelofelijk koud toen we aankwamen en was zo klein dat onze koffers er amper in pasten. De douche heeft vrijwel alleen maar koud water gegeven. Daarbij waren de kussens slecht. Gelukkkg hadden we deze kamer via een aanbieding want ik zou hier nooit de volle prijs voor betalen.

Er stond een bed.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

kamers kleiner dan ze ogen.
    • Superior Kamer

kamers kleiner dan ze ogen. het was er koud. bed voel je alle veren. ik heb op het dekbed geslapen, en dan nog kon ik niet op mijn zij slapen. het ontbijt was zeer steriel gemaakt. alles gesteriliseerd zelfs Goudkuipje en jam. de yoghurt en melk ook. kachel uit de middeleeuwen

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Kort verblijf in leuk hotel te midden van groene omgeving
    • Basic Tweepersoonskamer

Kleine onpraktische badkamer Weinig legruimte ik de kamer Slechte verlichting in badkamer en inkomhal voor kast

Mooie kamer met natuurelementen Parking vlak naast hotel

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Degelijk hotel met mooi ontbijt
    • Comfort Kamer

De afwerking van de kamers, schuifdeur kon beter geïnstalleerd worden, open douche heel trendy maar water loopt zo wel op de toiletvloer. Hygiëne kon hier en daar paar punten beter. Toch wel veel geluid die van de gang de kamer insluipt...

Correcte ontvangst, personeel zeer vriendelijk en gedienstig, ontbijt was heel lekker en van alles wat. Een heel aangenaam en gezellig hotel, huiselijke sfeer. Prijs/kwaliteit een toppertje!

• Beoordeeld op: 14 december 2016

Rust
    • Basic Tweepersoonskamer

Dat we niet een ontbijt konden afboeken en ook niet op jullie website (booking.com) dit konden wijzigen. Kost ons onnodig 32 euro

Mooie kamers, lekkere bedden en goed ontbijt

Geweldige uitvalsbasis voor een weekendtrip.
    • Basic Tweepersoonskamer

Matras iets te zacht. Meer verlichting voorzien in de badkamer en aan de kledingkast.

Heerlijk ontbijt, restaurant en sauna. Mooie kamer en badkamer. Goede ligging.

• Beoordeeld op: 4 november 2016

Uitgebreid ontbijt, heerlijk Italiaans restaurant, ruime...
    • Comfort Kamer

Matras heeft zijn beste tijd gehad.

Uitgebreid ontbijt, heerlijk Italiaans restaurant, ruime kamer met gratis nespresso-koffie. Goeie uitvalsbasis voor wandelingen in het Nationaal Park Hoge Kempen.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

super!
    • Comfort Kamer

Jammer genoeg hadden we de laatste nacht de kamer naast ons s'nachts een huilende baby en s'morgens een gillend kind! Maar hier kan het hotel niks aan doen!

Lekker ontbijt en superlekker restaurant

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Erg vriendelijk personeel, waren bereid een stapje meer te...
    • Superior Kamer

Muggen in de kamer door niet goed bevestigd hor, lawaaierig aparaat in de nacht, bed kan beter

Erg vriendelijk personeel, waren bereid een stapje meer te doen, fijn!

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

kamer was oké, niks mis mee.
    • Basic Tweepersoonskamer

ontbijt was minder uitgebreidt als wat je mag verwachten voor €16,- pp. toen we na een dagje wandelen terugkwamen stond onze kamerdeur wijd open, de schoonmaak was vergeten deze dicht te doen. (scheen wel vaker te gebeuren!!)

kamer was oké, niks mis mee. Eten in het restaurant was prima! goed italiaans eten.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

Prima uitvalsbasis voor een fietsvakantie
    • Basic Tweepersoonskamer

geluidsisolatie kamers desserten lekker maar duur voor kleine portie

excellent ontbijt! geen vast tapijt! lekkere Italiaanse keuken vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

een aangename verrassing, goede kwaliteit - prijsverhouding, ideaal voor zaken en plezier
    • Basic Tweepersoonskamer

weinig parkeerplaats, gezien men latere aankomsttijd waren alle parkeerplaatsen al bezet.

uitgebreid ontbijt met verse producten, aandacht voor mensen met allergie (glutenvrij brodd+ beleg)misschien streekprodukten iets meer in de kijker zetten

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Meubels waren van de superior kamer verouderd.
    • Superior Kamer

Meubels waren van de superior kamer verouderd. Ook kleurstelling kamer te donker. Wel dicht bij ziekenhuis. Dat was voor ons het belangrijkste. Voor de rest was het hotel prima in orde. Alles heel schoon, personeel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Goed voor 1 nacht als je er niet lang moet vertoeven
    • Basic Tweepersoonskamer

ontbijt ,dat jezelf je eitje moet koken en je pancakes moet bakken ,moesten we lang voor wachten doordat het hotel vol zat .De mevr van de receptie kwam ook nog voor pancakes .De vriendelijkheid bij het personeel was ook ver te zoeken .Er hing ook een muffe geur in het hotel

• Beoordeeld op: 16 september 2016

Kamer schoon en rustig.
    • Basic Tweepersoonskamer

Gevarieerd onbijt echter je moet alles zelf doen/maken/bakken/koken=geen hotel. En de prijs van het opntbijt was in geen verhouding tot bovenstaand. In badkamer indirect licht en geen spotjes. Je kunt jezelf niet goed zien, ja met een waas zoals in de discotheek, een club Geen diner op zondag. Niet vermeld op website. Was voor mij een keuzecriterium

Kamer schoon en rustig.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

Niet een zakenhotel bij uitstek; wel uitstekend!
    • Comfort Kamer

Restaurant schijnt erg populair te zijn, hierdoor is enige eetmogelijkheid de bistro. Kaart hierin is vrij beperkt. Niet direct een zakenhotel doordat het aangesloten is bij een golfbaan.

Prima ontbijt, mooie locatie dichtbij de uitvalswegen rondom Genk. Uitstekende service en faciliteiten. Voor een golfliefhebber uitstekend.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

super we gaan terug
    • Superior Kamer

in de wc een geurdertje zetten voor frisse geur

een ruime propere kamer een ruime badkamer met alles aanwezig alsook het personeel super vriendelijk een aanrader om met kinderen te gaan

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

Gezellig en rustig familie hotel
    • Basic Tweepersoonskamer

De kussens zijn veel te hard om op te slapen. Ontbijt te duur voor hetgeen je krijgt. 10 a 12€ lijkt me redelijker.

De rustige ligging, de kamer, ontbijt

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Een aangenaam verblijf met zeer vriendelijke uitbaters waar warmte van uitstraalt
    • Basic Tweepersoonskamer

De kamer vond ik wat klein. Iets te krap in de sanitaire ruimte. Jammer dat het restaurant in verlof was. Wij waren hier eerder op vakantie en vonden de keuken toen prima

De ontvangst aan het onthaal was heel vriendelijk. Ontbijt was heerlijk en uitgebreid. Zelf je verse fruitsap uitpersen en een pannenkoekje bakken heeft zijn charme. Naast de ontvangstruimte is er ook nog gelegenheid voor wat na te keuvelen in een gezellig lounge

enorm veel muggen op de kamer

enorm veel muggen op de kamer

goed. wel jammer dat op zondag geen restaurant en bar om 21 u dicht was!!!

de kleine badkamer!

alles was er kraaknet en goed ontbijt maar wel prijzig 16 euro pp

het ontbijt was heerlijk De kamers klein maar proper

kamerruimte

het ontbijt was heerlijk De kamers klein maar proper

Maaltijden;
    • Basic Tweepersoonskamer

De badkamer was te klein

Maaltijden;vriendelijkheid petsonrrl

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

We waren op wandelvakantie .
    • Basic Tweepersoonskamer

We waren op wandelvakantie . De dame aan de balie stelde zelf voor de bagage naar het volgende hotel te transporteren.

Het ontbijt viel tegen voor de prijs die er voor moet worden...
    • Comfort Kamer

Het ontbijt viel tegen voor de prijs die er voor moet worden betaald.

alles was ok

alles was ok

ontspannend
    • Superior Kamer

bediening ochtendontbijt, maar kan al eens gebeuren, ieder dag is een nieuwe dag.

de bediening aan de receptie, uiterst vriendelijk en behulpzaam

Zeer kleine badkamer

Zeer kleine badkamer

Hotel op mooie locatie, maar op dit moment erg verouderd
    • Superior Kamer

Slechte matrassen en een erg kleine badkamer. Het hotel gaat in augustus renoveren en dat is hard nodig.

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel

Ff weg
    • Comfort Kamer

Bed is zacht, maar je voelt de veren. Badkamer blank na douche

Goede sfeer in hotel

Komen nog terug

Kleine badkamer

Vriendelijkheid

In orde
    • Comfort Kamer

Te zachte matras, last van lawaai op de gang

Zeer vriendelijk personeel

• Comfort Kamer

De gehorigheid in de kamer van de andere kamers en de lopende en pratende mensen op de gang.

Het ontbijt en de locatie

fantastisch
    • Basic Tweepersoonskamer

de badkamer was iets te klein

het ontbijt was zeer heerlijk

Zeker om terug te komen en iedereen aan te bevelen!!
    • Basic Tweepersoonskamer

We misten 'n afschrift van de betaling.

Zo vriendelijk personeel, verzorgd ontbijt, nette kamers ! Restaurant inbegrepen !

Prima verblijf gehad.
    • Comfort Kamer

Minimale verlichting in badkamer en bij spiegel in de slaapkamer. Make up spiegel in de badkamer zou fijn zijn.

Prima ontbijt, goede bedden. Schoon.

De sauna en het ontbijt.
    • Comfort Kamer

Het tweepersoonsbed bestond uit twee aparte bedden, wat we jammer vonden.

De sauna en het ontbijt.