Beoordelingen over C-Hotels Burlington 3-sterren

Kapellestraat 90, Oostende Centrum, 8400 Oostende, België

#5 van de 34 hotels in Oostende

gewoon
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Temperatuur buiten was +/- 22gr maar op de kamers zeer warm - geen airco voorzien - niet aan te raden bij echt warm zomerweer - simpel ontbijt - spekreepjes/blokjes ipv gewoon gesneden spek en bonen in dikke pap ipv vloeibare tomatensaus

Zeer vriendelijk aan receptie -

Goed hotel proper vriendelijk goed ontbijt kort bij het stadion ook makelijk gratis parkeren achte
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

De kamer was. Oor ons iets te klein maar we hadden dan ook voor een kleine kamer gekozen

Nette kamers mooi proper allemaal heel vriendelijk personeel goed ontbijt

Super Hotel! Super Ontbijt!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dat mijn reservering een week later was gepland dan ik had aangeduid! (Fout systeem)

Dat ze jullie fout hebben kunnen rechtzetten en we toch nog van een fijne dag hebben kunnen genieten.

Ontbijt was uitgebreid en heel lekker.
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

De kamer was wat klein maar wel mooi en hygiëne was ook goed !

Ontbijt was uitgebreid en heel lekker. Ook leuk was het dakterras met n mooi uitzicht op de haven

Exact wat ik van de belgische kust verwacht.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Airco op de kamer was welkom geweest

Basic maar uitgebreid ontbijt. Ligging in de winkelstraat op 10 min stappen van de zee. Vriendelijk personeel

We hebben genoten van ons verblijf
    • Penthouse Suite

Het geen ons stoorde was de cooker van de lift ,die is goed te horen in de kamer ???

ik was hier met mijn kleinkind van 4jaar en ze zegde oma volgend jaar komen we terug he dat zegt genoeg ?

Vriendelijk personeel , heel propere kamers , weer viel mee , veel zon ,veel gewandeld
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

De kamer ,aan de telefoon was wel gezegd dat het een kleine kamer was maar zo klein hadden we niet verwacht

Het ontbijt was heel lekker en een grote keuze. De kamer was voor twee personen eigenlijk te klein. Voor een persoon zou ze tiptop geweest zijn . Heel proper en netjes ,de kast in de kamer was groot genoeg maar ook de badkamer was heel klein , wel heel proper en ook de handdoeken waren oke.

mooi en verzorgd hotel met lekker gevarieerd ontbijt
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

als singel reiziger betaal je meer per persoon en krijg je een kleine kamer of een kamer met triestig uitzicht( op de brandtrap) jammer !

mooi en verzorgd hotel met lekker gevarieerd ontbijt prachtig zicht vanop de tiende verdieping op Oostende ! :-)

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Ons verblijf was prima!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er viel niets tegen, maar papieren zakdoekjes in een box zal wel handiger zijn in de badkamer.

Het ontbijt was prima, al wat je kunt denken was aanwezig. De kamer was gezellig ingericht en heel zuiver. Dagelijks waren er zuivere kussenslopen en handdoeken voorzien.

Ik kom al jaren in dit hotel, iedereen is vriendelijk en de...
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Het ontbijt viel me eigenlijk een beetje tegen, na al die jaren is dit niet heel "vernieuwend". Ook het kamermeisje kwam voor 9u zich al aanmelden, terwijl ik nog in bed lag, tot zover het idee van uitslapen.

Ik kom al jaren in dit hotel, iedereen is vriendelijk en de kamer is heel verzorgd.

Personeel en ontbijt zeer OK;
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heel (heel!) erg warm op de kamer; afkoeling kan alleen door open raam wat dus alleen 's nachts voor enige verkoeling kan zorgen; daarnaast vrij lawaaierige omgeving dus vrij slapeloze nacht gekend. Jammer.

Personeel en ontbijt zeer OK; dakterras biedt leuk extraatje.

Uitstekend.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wanneer ik om 12.00 uur aankwam was mijn kamer al klaar. De kamer was heel proper. Het ontbijt was geweldig. Personeel heel behulpzaam. Goede ligging.

goed meegevallen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het geruis op onze kamer, was dit van machines in de buurt ? was wel storend, de ganse dag en nacht.

het was een heerlijk ontbijtbuffet, meer als voldoende

mijn verblijf van drie nachten was meer dan genoeg, heb wel genoten van het heerlijk ontbijt.
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Had een kleine kamer geboekt doch deze lag aan de nooduitgang, ook de afvoer van de dampkap van de keuken maakte veel lawaai en de geur ervan was minder aangenaam.

Het ontbijt was uitstekend ! De ligging was ook goed maar het geluid was minder aangenaam!

Weekendje weg, lekker ontbijt.
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

De kamer wat wij hadden was piepklein. De badkamer was al even klein, we konden er nog geen potje of verzorgingsproductje in kwijt. Ik kon mij er amper in draaien zo klein was de badkamer. De lift maakte ook ongelooflijk veel lawaai. als je dan uiteindelijk toch in slaap gevallen bent en iemand gebruikt de lift ben je gegarandeerd weeral terug wakker.

Het ontbijt was heerlijk. Het hotel is ook mooi gerenoveerd.

Eigen drank meenemen?
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Erg warm op de kamer. Douchen in een ligbad blijft een ellende. Na 19.00 ur geen druppel drank meer te krijgen in het hotel. Ontbijt tot 11.00 uur maar om 10.20 uur stopt de aanvulling van het ontbijt en liggen er nog twee broodjes. Ontbijt is verder van prima kwaliteit maar niks bijzonders. Prijs/kwaliteit

Goede kamer, mooi uitzicht, vriendelijk personeel

kort en goed
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

uitzicht kamer / kleine badkamer deur van badkamer vernield en niet vervangen

heerlijk ontbijt met zicht op de boten vriendelijk onthaal goed bed

• Beoordeeld op: 14 april 2018

aangenaam verblijf, perfecte ligging
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

niets, zeer tevreden, komen zeker nog terug!

lekker en uitgebreid ontbijt, kleine kamer maar perfect in orde en netjes, ruimte om fietsen te zetten in het hotel, vriendelijk personeel, goede ligging!

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Het was goed ...komen zeker terug .
    • Penthouse Suite

Misschien een bar in het hotel dat je s’avonds binnen komt van het stappen ....dat je nog iets kan drinken

De kamers waren goed ,en het ontbijt was lekker en meer dan voldoende.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Het ontbijt was in buffetvorm, uitgebreide keuze...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was in buffetvorm, uitgebreide keuze mogelijkheden in beleg, brood, pistolets, koeken, eieren en spek, fruit... Het was lekker en zeer verzorgd. Vriendelijke bediening. De kamer was eerder klein maar verzorgd, de badkamer was prima. Het onthaal was zeer vriendelijk en OK.

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

1 klein detail, waarom houden veel hotels nog altijd vast aan tapijt in de kamers, niet meer van deze tijd, laminaat of kurk is veel beter en hygienischer

mooie kamer, modern ingericht, , isolatie was goed, ontbijt was ook in orde, veel keuze, warm en koud alles genoeg voorhanden,

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Pos. punten overwegen bij één overnachting.
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Uitzicht viel dik tegen maar alleen maar muren misschien vermelding in beschrijving en minder betalen. Kamer eerder klein. IJskast totaal niet koud, niet erg voor één enkele nacht. Een beetje onhygiënisch in de lift moeten staan met vuile was (ruimte is immers zeer klein).

Ontbijt was in orde - Vriendelijk en zin voor humor :) Hulpvaardig

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Ik heb een relaxed verblijf gehad. Tot volgend jaar!
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Rooster van airco, zichtbaar veel stof voor. Niet zo hygiënisch. Jammer dat douchestang ook stuk was, kon er niet onder staan, handmatig sproeier gebruiken.

Ontbijt was zeker in orde, ook zeer vriendelijk personeel Leuk om een 2 persoonsbed te hebben als single reiziger.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Prima hotel om te verblijven en uitstekend gelegen.
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Vergeten oplaadkabel van GSM heeft wat miscommunicatie (telefoon, mails) voor gevolg gehad. We zullen deze nog persoonlijk komen ophalen.

Goede locatie (dichtbij parking en winkelstraat) Vriendelijk personeel. Nette kamer. Uitstekend ontbijt.

Goed voor 1 nachtje
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Douchen in bad. In de kamer staat een gratis fles bronwater. Helaas was deze nog maar half vol. Ook lagen er een paar mandarijnen in de kledingkast???

Lokatie

Probeer kamer 18 te vermijden, avoid room 18!
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Ik had dit hotel uitgekozen voor het mooie uitzicht op de Mercator of dat dacht ik tenminste. In plaats hiervan had ik totaal geen uitzicht, enkel zicht op een donkere 4 meter met een brandtrap. Het zou wel zo eerlijk zijn om dit te vermelden.Je hoorde op kamer 18 ook al de geluiden vanuit de keuken.

Heel vriendelijke staff, super ontbijt, ik denk het beste in een heel lange tijd. Echt heel veel keuze.Mooi uitzicht vanuit de ontbijtzaal op de haven. Netjes ingerichte kamer .

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Nogmaals... Voor herhaling vatbaar...

Zou niet weten wat...

Voor kort verblijf zijn de de comfortkamers ruim genoeg... Bij het ontbijtbuffet ruim genoeg keuze... Zeer vriendelijk onthaal... Gewoonweg een fantastisch weekend gehad... En voor herhaling vatbaar...

Aangenaam kort verblijf, mede dank zij het zonnige weer.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer kleiner dan verwacht. Matras vrij hard. Verlichting boven de zetels afwezig, zodat lectuur er niet mogelijk was.

Uitgebreid ontbijt met lekkere koffie, broodjes en beleg. Parkeerfaciliteiten ok en gemakkelijk toegankelijk . Voldoende bergruimte op de kamer. Badkamer geriefelijk.

Voor een langer verblijf zou ik toch liever een iets grotere kamer hebben.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het café en restaurant onder was om 19 u dicht, daarom moesten we ons 's avonds verplaatsen om iets te drinken of te eten. Ik ben moeilijk te been, dus was dat voor mij een minpunt. Er waren wel genoeg restaurants in de buurt waar we uiteindelijk goed gegeten hebben. Maar het was wel een minpunt dat het daar zo vroeg gesloten was.

De kamer was sober maar er ontbrak niets voor een kort verblijf? De badkamer idem. En alles was super proper. Het ontbijt was perfect, alles wat er hoorde te zijn was er, lekkere ontbijtkoeken en soorten brood, en toespijs. Van alles ruim voldoende.

Heerlijk verblijf met fantastisch ontbijt!

Niets eigenlijk!

Mooie vernieuw de kamers, kraaknet, overheerlijk ontbijt, heel erg vriendelijk personeel, knal aan het begin van de hoofd-winkelstraat, op een paar honderd meter van het station, uitstekende wifi,...Ik was heel tevreden!👌

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Mooie kamer met uitzicht op de haven
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De ramen van mijn kamer waren versleten waardoor er enorme geluidsoverlast van buitenaf kwam. Ook zijn er contactgeluiden van andere gasten iets te storend aanwezig. De hygiëne in de badkamer kon beter. De minibar krijgt geen onderhoud waardoor deze een zwaar ronkend geluid maakt. De temperatuur mijn kamer was niet regelbaar waardoor de kamer te warm was (kraanwerk van de verwarming was defect). In de badkamer is een elektrische ventilator die blijkbaar niets doet behalve lawaai maken door de trek van de schouw.

Het hotel is eenvoudig bereikbaar, na een snelle eenvoudige check in ben je zo op je opgefriste kamer met uitzicht op de haven. Het ontbijt is ok.

Een prima gelegen hotel, met verzorgde kamers/ontbijt
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kleine mankementen in kamer : geen stang in kleerkast; minibar (leeg) staat wat doelloos in kamer. Zou men beter vervangen door koffie/thee faciliteiten

De ligging van het hotel is prima, vlakbij station en centraal gelegen. De vriendelijkheid van het personeel

Heerlijk!

Het ontbijt was fantastisch: chocolademelk met echte chocoladestukjes. Heerlijke koffiekoeken die niet uit de diepvries kwamen! Mooie en ruime familiekamer! Erg vriendelijk en behulpzaam personeel!

Een goed verzorgd hotel. Een goed verblijf. Meer moet dat niet zijn!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De lift maar we pasten ons aan. Als men wat sportief is, vormt dit euvel niet zozeer een probleem.

De kamer aan de jachthaven. Mooi uitzicht. Vriendelijke ontvangst. Heerlijk ontbijt .

Toch wel een teleurstelling!
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Veel te kleine kamer! 'S morgens geen warm water om te douchen. De kamer lag juist tegen de lift, we hebben dus niet veel geslapen. Als je 's avonds het ligt uit deed dan was het een hele tijd aan het krakken. Echt niet aangenaam.

Het ontbijt was wel dik in orde!

Meer uitgeput terug gekomen door slaap tekort
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer 2 nachten door moeten brengen met een toilet dat constant als er iemand door spoelde hels kabaal maakte 2x melding gedaan aan balie en geen oplosding voor gekomen

Het hotel ligt in de stad zelf

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Goede locatie, heel goed ontbijt, warme kamer.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was zeer warm zelfs nu in de winter. In de badkamer was geen verluchting. Douchekop was versleten waardoor zeer harde straal.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker. Personeel zeer vriendelijk en locatie perfect voor een weekendje.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Ontvangst goed en ontbijt super
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heel veel straatgeluiden.zelfs gebabbel op straat hoort men geen.er stonden precies geen ramen in de kamer (2e verdieping).heel zwakke matras,dus heel slecht geslapen

Ontbijt was super

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Ontspannend
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was zeer netjes maar beperkt in ruimte. Ideaal voor 1 of 2 overnachtingen. Het ontbijt was uitgebreid en lekker. De ligging van het hotel is ideaal om Oostende te ontdekken.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Aangenaam hotel op goede locatie. .
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Verwarming in badkamer niet sterk genoeg om goed warm te worden. Veel koude langs ramen denk ik. Volle ontbijtzaal om 10u.

Mooie kamer, goed bed, grote badkamer. Zeer goede uitleg verkregen om auto te parkeren met autolift in externe parkeergarage. Auto reeds kunnen parkeren voor check in tijd. Lekker ontbijt, verschillende soorten brood, pistolets, koffiekoeken, lekker fruitsap.

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Super, genoten, voor herhaling vatbaar !
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

personeel ( man) aan balie s'avonds was onvriendelijk. Er kon geen goeienavond vanaf, wij zijn dat niet gewoon, zelfs onbeleefd.

Uitgebreid ontbijt, alles was er of werd aangevuld, meer dan genoeg keuze en aanbod. vriendelijk personeel, bereidwillig orde kamer super, personeel mag ook eens bedankt worden voor onderhoud ! ++ Wij hadden ruimere kamer, in orde, de andere kamers waar we binnen konden kijken waren erg klein.

Leuke stad en fijn verblijf ondanks lawaai
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De isolatie is niet ok. Op de 3de verdieping hoor je het nachtlawaai, en ook het lawaai van andere gasten op de gang. Wie dit hotel kiest moet hogere verdieping vragen. Maar voor booking.com gasten wordt niet het beste gereserveerd.

Goede bedden en badkamer. Ontbijt is in orde.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Voor ons was het zeer goed
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Eigenlijk niets ons kamer had uitzicht op noodtrap maar we stoorden ons daar niet aan we wisten het op voorhand . Uiteindelijk was het toch enkel om te slapen en hoefden we geen uitzicht naar buiten toe te hebben .

Schitterend ontbijt

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Het ontbijt was heerlijk niets tekort ons kamer goed kamer...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Eigelijk niets 👍was super goed wandelweer lekker eten zijn content

Het ontbijt was heerlijk niets tekort ons kamer goed kamer van ons vrienden iets kleiner maar geen probleen zijn heel tevreden

• Beoordeeld op: 11 november 2017

• Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Heel kleine kamers. Sanitair op kamer 17 was niet goed. Uitgebreid ontbijt maar broodjes en koeken vielen tegen.(oud)

de netheid was heel goed.Kamers verouderd maar proper. Sanitair op kamer triestig. Ontbijt heel goed maar op eerste dag oude broodjes.

Ontbijt en vriendelijk personeel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Voor de duurste kamer toch iets groter verwacht (of we hebben misschien een kamer van lagere prijsklasse gekregen want er waren wel grotere beschikbaar)

Ontbijt en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Het ontbijt was heel goed, alles wat je zou willen eten was...
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

De prijs voor deze toch wel heel verborgen kamer. De lift die elke keer als ze gebruikt werd hoorbaar was tot in mijn kamer. Gelukkig stopte dit rond 23 u. Redelijk luidruchtige bovenburen maar dat zal toeval geweest zijn.

Het ontbijt was heel goed, alles wat je zou willen eten was er. De kamer was ok , enkel uitzicht op een koertje met een grote ijzeren noodtrap was veel minder. Duur voor dit uitzicht !! In feite GEEN zicht .

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

• Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Geen etensmogelijkheid na 19u. Voor het overige geen klachten.

Uitstekende ligging, vriendelijk personeel, goed ontbijt. Aangename kamer voor 1 persoon. Prima badkamer.

• Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

sommige dagen was het parkeren moeilijk

Het ontbjt was geweldig, personeel heel vriendelijk, ook als ik 's nachts om 01 uur thuis kwam. Parkeren was vrij van 20 uur ,s avonds en 09 uur volgende morgen. Op Donderdag kan parkeren een probleem zijn i.v.m. Markt de meeste straten rond het hotel worden dan afgesloten. Ook op zaterdag is er markt voor het hotel,als 'morgens later dan 09 uur weg wil kan je 's avonds al de meter vullen die teld door naar de volgende morgen

Een middelmatig hotel op een goede locatie.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

WiFi was slecht, zeker in de kamer. Kamers zijn erg klein, ook de luxere varianten.

Vooral de locatie was goed. Het ontbijt was ook goed, maar ook niet meer dan dat.

Super ! Ik ga terug !

Geen Genius attentie gehad

Super ligging, dicht bij station, plezierhaven en winkelstraat. En zeker niet ver van strand en promenade ! Ik werd vriendelijk ontvangen aan de balie. Zeer professioneel ! Ik verbleef er in een kleine tweepersoons kamer ( had ervoor geopteerd ) verbleef er ook maar voor ( korte nacht ). Uitzonderlijk goeie matras en zeer rustig. Geslapen tot 10 uur en niets gehoord ! Het ontbijt was super lekker met zeer mooi uitzicht. Aanrader ! Wanneer ik in Oostende moet zijn, boek ik zeker terug in dat hotel !

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

ideale uitvalsbasis voor Oostende en omgeving
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Defect aan toilet en lavabokraan en een kapot nachtlampje

Prachtig gelegen en lekker ontbijt. Veilige privé parking in de straat achter het hotel. Propere kamer.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

We hebben genoten! We vonden het zelfs jammer dat we geen 2 nachten hadden geboekt

De lift is te klein voor een grote buggy.

Het onbijt was zeer uitgebreid en lekker! De kamer was ruim, hygenisch en ideaal van grote voor met onze 1 jarige dochter te verblijven

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Aangenaam
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De temperatuur op de kamer was vrij hoog en niet regelbaar. Verder waren we positief over het hele hotel

Vooral het uitgebreide ontbijtbiffet met beel keuze en verse produkten was heerlijk!

Zalig weekend aan zee.
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Het ontbijt is de absolute meerwaarde van dit hotel. Alles is er echt, hier geen voorbakbroodjes en -koeken. Houden zo! Ook het dakterras is een surplus. Het hotel ligt op een paar minuten wandelen van het treinstation en er is een bushalte voor de deur.

Reguliere hotelkamer, prima ontbijt en vriendelijke...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen eigen parking! 's Nachts geluidsoverlast aan de kant van de winkelstraat.

Reguliere hotelkamer, prima ontbijt en vriendelijke personeel. Op loopafstand van de zee. Leuk dakterras met ligbedden en mooi uitzicht.

TipTop
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We zaten op de eerste verdieping en konden niet verbonden raken met de wifi.

Een aanrader voor een weekendje oostende! Ligt langs een drukke weg, maar daar hebben we geen last van gehad! Het ontbijt was uitstekend!

Matig maar in verhouding dan vrij duur voor wat het was

Vriendelijkheid personeel

Bij aankomst mocht de uitleg en verwelkoming toch net iets uitgebreider! We kregen ons kaartje voor de kamer en dat was het! Geen uitleg over waar en hoe laat ontbijten etc... iok naar parking, welke vooraf was gereserveerd, zelf moeten vragen! De vriendelijkheid was ver te zoeken!

Een echte aanrader !
    • Comfort Familiekamer

Zeer ruime kamer met mooi uitzicht op de haven. Alles zeer verzorgd en proper. Uitgebreid ontbijt, alles super vers. Perfecte ligging. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

Goed hotel.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

WiFi was op de kamer onmogelijk. (Kamer 86 ). We konden enkel beneden in de lobby van WiFi gebruikmaken.Dat was een serieuze tegenvaller.

De kamer was licht en ruim en met mooi uitzicht. Het ontbijt was lekker maar niet superieur aan andere hotels die we reeds in Oostende bezochten.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Het bed was zeer goed, beter dan thuis.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Iets meer informatie op papier voor de gasten zou handig zijn.

Het bed was zeer goed, beter dan thuis. Het personeel was heel behulpzaam en zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Het ontbijt was heerlijk.
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

De parkeergelegenheid was matig. De kamer had geen/nauwelijks uitzicht. Het was warm op de kamer.

Het ontbijt was heerlijk. De locatie was super. Het bed lag goed, fijn dat het geen twee losse bedden waren! De badkamer was klein, maar een fijne douche en genoeg handdoeken.

aangenaam hotel met zeer goede verhouding prijs/kwaliteit
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Isolatie tussen kamers is niet optimaal: ik had op een nacht last van lawaaierige bovenburen. Uitzicht was niet mooi, maar ik had ervoor gekozen wegens lage prijs.

vriendelijk personeel, lekker ontbijt

Leuk hotel in een fijne badstad
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

we hadden geboekt voor 1 nacht zondag op maandag 13/14 augustus, verlengd weekend en gevraagd aan de telefoon of de auto kon blijven staan mits betaling voor 2 dagen in hun parking en ze waren akkoord maar bij uitboeking maandag 11u moesten we uit de parking, met die drukte van verlengd weekend hebben we meer dan 1u moeten zoeken naar een andere parkeerplaats voor een halve dag, dat was spijtig, zodus we staan niet meer op die parking van het hotel.

Het ontbijt was goed en de kamers proper en vriendelijk personeel, het hotel is goed gelegen, openbaar vervoer tram en trein dichtbij.

-goed verzorgd en heerlijk ontbijtbuffet
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

-Straatlawaai vroeg op de dag -verkalkte douchekop waardoor er maar een kleine straal was -bad loopt héél traag leeg -er wordt wifi op de kamer beloofd maar wij hadden geen wifi-bereik op de kamer: niet met iphone en niet met laptop. -kluisje was stuk en hebben dat meteen na aankomst gaan melden, ze gingen de volgende dag komen kijken... niemand gezien. Hele verblijf geen gebruik kunnen maken van het kluisje.

-goed verzorgd en heerlijk ontbijtbuffet -overal heel goed gepoetst, alles is netjes doorheen het hele hotel.

Ontspannen, rustig,
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Een kleine koelkast zou een meerwaarde betekenen

Een kleine kamer, maar goed. Geweldig ontbijt, vier sterren waard Zeer goede ligging: station, kusttram, oude haven, restaurantjes, centrum

We boekten 2 kamers: 2-persoonkamer standaard, was lawaaiig...

Ventilatie: de comfortkamer was erg warm en benauwd

We boekten 2 kamers: 2-persoonkamer standaard, was lawaaiig vanwege de ligging aan de weg. De grootte van de kamer was oke,. Penthouse was fantastisch! veel waarde voor je geld. Rustige kamer en heel ruim. De service was fantastisch,, hele aardige en behulpzame receptie medewerkers. Ontbijt was heerlijk, veel keuze.

Centraal gelegen voor alles wat Oostende te bieden heeft.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heel kleine lift. Wifi op de kamer werkt bij mijn smartphone niet en bij deze van mijn vrouw heel zwak. De kamer heeft de ochtendzon, dus het was redelijk warm, en 's nachts heb je toch nog wat verkeershinder als je met open raam slaapt.

Mooi zicht op het Mercatordok. Ruime kamer, heel netjes. Flesje water gratis op de kamer. Uitstekend ontbijt. Mooie vernieuwde badkamer. Dicht bij winkelstraat, havenrestaurantjes, onbetaalde parkings.

Een aanrader. Wij komen terug
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

De lift is bij het uitchecken nogal druk bevolkt. Verder geen minpuntjes.

Erg vriendelijk personeel. Ook de kamer was uitstekend. Groot en netjes. Ontbijt zeer uitgebreid.

zeer aangenaam
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

mischien dat de kamers waar de zon de hele dag staat ondanks de verduistering een airco als die er was ,was alles een heel dikke zeer goed

alles was uitstekend vriendelijk personeel de heer vh ontbijt geweldig alsook de nachtportier heel goed ook de jonge dame aan de receptie en zeker niet vergeten de dames die de kamers poetsen MET EEN WOORD ALLES GOED ze mogen best een ster bijkrijgen mits de prijs gelijk blijft

Fijn hotel kort aan de winkels. zeker een aanrader!
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

We hadden een klein probleempje met de ventilatie die soms 's nachts zelfs aansloeg maar dat gingen ze nakijken.

Kleine kamer maar prijs/kwaliteit zeker inorde. Alles wat we nodig hadden was er. Fijn, lekker onbijt.

Wij zijn zeer tevreden van de kamer echt een aanrader voor iedereen !
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er niks op af te keuren !

De kamer was zeer proper valt niks van te zeggen een aanrader voor iedereen . Ruime keuze en heel lekker alles der op en der aan !

We hebben genoten en werden vriendelijk ontvangen !
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Op de slaapkamer eventueel een dunner dekbed op voorraad, was nogal warm op de kamer. De prijs voor een overnachting vond ik wel niet goedkoop.

De kamer was in orde, het ontbijt was ok

Het tegenvallen van de kamer maakte het ontbijt en de vriendelijkheid van het personeel goed!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De grootte van de kamer viel echt tegen! Op foto leek het anders. Verder was er de afvoerbuis van de regen die aan onze kamer een kromming had waardoor we bij regen steeds redelijk lawaai hadden. Verder was er nog het feit dat wanneer we ons raam opendeden, er direct tegenover het venster een andere kamer was. Ook was, in mindere mate , het geluid van de koelingsinstalatie storend. Zeer warm op de kamer! Geen airco.

Het ontbijt was zeer goed en er werd tijdig bijgevuld. Ook het feit dat je tot 11.00 Hr kon ontbijten was zeker een pluspunt! De ligging aan 't station, openbaar vervoer en winkelstraat was nagenoeg perfect.

Alles was prima verzorgd, netjes, comfortabel!
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

De kamer was ietsje aan de krappe kant, dat maakte het soms wat onhandig om te gaan zitten en lopen. Het uitzicht was een luchtkoker/smalle, omsloten cour/binnenruimte met brandtrap naar boven.

Alles was prima verzorgd, netjes, comfortabel!!