Beoordelingen over Hotel Cathedrale 3-sterren

Place Saint-Pierre 2, 7500 Tournai, België

#15 van de 15 hotels in Tournai

6,4

Niets speciaals

Wel gezellige plek, maar op donderdagavond erg gehorig met een open raam. Tot 3.00 uur snachts jubelende jongelui. Entourage is niet leuk, erg ongezellig en verouderd

Niets speciaals

Toplocatie vlakbij de kathedraal, zoals de naam al...

Hotel ademt wat vergane glorie en de kamers zijn ver over de datum. Airco ontbrak, lastig tijdens hittegolf. Op het plein is het parkeren betaald.

Toplocatie vlakbij de kathedraal, zoals de naam al suggereert. Vriendelijk personeel schenkt zelfs gratis koffie na ontbijttijd.

een leuk hotteltje, maar we zijn nu een beetje uitgekeken op Doornik

De kamer 112 was nogal duf, er waren alleen maar overgordijnen. En iedereen kon vanop de binnenplaats bij de bewoners binnenkijken ...

Het ontbijt was nogal gewoontjes .

Zeer centrale ligging, fietsen veilig opbergen in garage,...

badkamer had loodgieter nodig wegens waterprobleem bad

Zeer centrale ligging, fietsen veilig opbergen in garage, rustige kamer gevraagd en gekregen, prima ontbijt

De kamer was te warm, wel arco maar niet aangesloten.

De kamer was te warm, wel arco maar niet aangesloten. Kamer vol tapijten. Geen aparte parking van het hotel, auto midden in stad. Met koffer een stuk moeten wandelen tot het hotel.

heel geslaagd

De kamer was toch wel echt te klein, een paar vierkante meter meer zou geen overbodige luxe zijn.

het ontbijt was uitstekend, de kamers redelijk klein. De ligging in de stad kan eigenlijk niet beter zijn, overal dichtbij en makkelijk bereikbaar. Zeker een aanrader.

Was het personeel niet vriendelijk en behulpzaam dan was het een tegenvaller

tv moeilijk te bedienen, haardroger niet aanwezig, nachtkastlamp stuk, lampkap en lamp in kamer ontbrak, 10 minuten wachten op warm water. Eerste 2 nachten was het rustig en stil. De laatste nacht waren er straatfeesten rond het hotel zelf het binnenpleintje (waar onze kamer was) werd benut om een orkest zijn gang te laten gaan.

goed ontbijt, vriendelijk personeel

Doornik is een mooie stad maar voor zijn prijs kan het hotel veel beter.

Geen parking van het hotel. Normaal gezien vind je, mits wat uitkijken, een parkeerplaats nabij het hotel maar dat is geen garantie. 1 avond heb ik een uur rondgereden in Doornik om een parkeerplaats te vinden wegens een festival in de buurt van het hotel. En uiteindelijk nog 700 m te voet naar het hotel. Het hotel is vrij duur voor de kleine kamer die je hebt.

Uitgebreid en goed ontbijt. Vriendelijk en hulpvaardig personeel.

+/- goed

Wij wisten niet dat op 11 mei er een festival van accordeon in de buurt georganiseerd werd. Musiek met orkest onder ons raam van de kamer en dit tot 02.30 uur. Vanaf 5 uur in de morgend dan opruiming van het plein met machienes.

Goede kamers, heerlijk buffet voor ontbijt

Het was in orde maar het moet gerenoveerd worden.

Het hotel is heel dringend aan renovatie toe, het was redelijk proper. Maar overal was er verf vandd muren. Deuren die niet goed sluiten, deur stijlen die eraf waren enz...

Het ontbijt wa prima in orde, de kamers waren netjes.

OK voor een kort verblijf

Het zijn rookvrije kamers, maar toch ruik je dat er gerookt werd. Er werd ook nog as in de kamer gevonden. We zijn dan wel van kamer mogen wisselen, maar ook daar lagen sigarettepeuken in de goot. Er was maar 1 badhanddoek voor 2 personen. Verder wel OK. Heel vriendelijk personeel.

Ontbijt is prima

Toilet spoelde niet door, de tweede nacht een andere kamer aangeboden gekregen, hier brandde het licht niet in de badkamer. Tussen de kamers is het slecht geïsoleerd, of de tv van de buren stond veel te hard. De binnenplaats is een plek voor hangjongeren die op de open wifi-verbinding afkomen.

Ontbijt is prima

Wij maken voortaan geen gebruik meer van deze gelegenheid!!!!!!!!!!

Vieze kamer, onvoldoende schoongemaakt, muffe lucht, geen gebruiksaanwijzing en gids TV, kapotte föhn (gevaarlijk), slechts 1 badhanddoek, geen extra kussen, losse wc-bril enz.... Avondeten niet mogelijk.

Redelijk ontbijt maar zonder vers brood en dat zaterdag zowel als zondag!

Aangenaam maar niet direct voor herhaling vatbaar

Kamer aan de kleine kant - toch voor een superior room... Matras was doorlegen

ideale ligging om stad te voet te verkennen centraal maar rustig gelegen

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Het was zeer vuil,plinten en kozijnen zwart van de schimmels!

Het was zeer vuil,plinten en kozijnen zwart van de schimmels! De telefoon was ook erg smerig.zie foto's Ik heb hen geconfronteerd met foto's en ze hebben de helft terug betaald.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

De tijd van glorie is al lang gedaan.

Het was niet echt proper. De hele interieur is in de jaare gekomen. De vensters sluiten niet goed af zodat de lawaai van buiten jou de hele nacht wakker houd.

Het personeel was heel vriendelijk en deet veel moeite.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

ik was blij dat de nachty voorbij was.

de kamer was vies. niet omdat er niet goed schoongemaakt was, maar omdat het te verouderd was om nog goed schoon te krijgen.

het ontbijt was meer dan prima voor dit type hotel

Voldeed ruimschoots aan de verwachtingen.

Er was veel straatlawaai tot laat in de nacht. Gesloten venster was geen optie wegens bepaalde geurhinder.

Ontbijt was inderdaad heerlijk. Het zou evenwel interessanter zijn een iets minder luxueus ontbijt te hebben aan een goedkopere prijs. Het ontbijt is echt te duur. Het is niet verplicht maar dat is dan weer niet confortabel. Is wel duidelijk gecommuniceerd op voorhand. Zeer interessant dat er parkeermogelijkheid was voor de fietsen.

We hebben een goede keuze gemaakt met dit hotel

Een beetje oubollig, kleine kamer En graag andere zeep en een haardroger mag er toch ook zijn op de kamer

Het ontbijt is heel uitgebreid, het personeel is heel vriendelijk, ook al is het oud, het is er proper Een aanrader voor kortverblijf

Ontbijt was prima, overvloedig zelfs, kamers waren schoon

Heel klein kamertje, een badkamer waar je niet met z'n tweeën niet tegelijkertijd terecht kon, oubollige inrichting die hard toe was aan een complete update, koelkast op de kamer was helemaal leeg. Kortom weinig kwaliteit voor een hoge prijs.

Ontbijt was prima, overvloedig zelfs, kamers waren schoon

Ontbijt was prima.

Gedateerde kleine kamer en badkamer. Veel omgevingslawaai, vooral 's nachts. De binnenplaats werd gebruikt als doorlooppad naar andere straat. Ook hotelgasten bleven laat op binnenplaats zitten. Prijs/ kwaliteit niet in evenwicht.

Ontbijt was prima. Moest extra betaald worden. Dat was goed aangegeven op de booking site. De ligging direct bij de kathedraal was heel centraal. Veel restaurants en café 's in de directe omgeving.

Afschuwelijk, verblijf ca 30-40 maal/jaar voor mijn werk in een hotel heb dit nog nooit meegemaakt

Oude uitgeleefde kamer, (kamer 402) ik was ondergebracht op de 4e etage direct onder het dak, bloedheet dus. Op de kamer was een mobiele "airco" aanwezig welke een klere herrie produceerde en meer warmte afgaf dan koeling. Slechte vieze matras, slecht bed, kamerkast was zo scheef en verrot dat men de deuren er maar uitgehaald had. Badkamer zeeeeer gedateerd maat ala was mee te leven Op de tweede dag van mijn verblijf was er compleet geen warmwater aanwezig tijdens het douche, geen druk op de waterleiding dus ook geen water!! Zeer beperkte TV zenders, op mijn kamer was geen zenderlijst aanwezig deze heb ik de tweede dag van mijn collega geleend maar deze klopte niet met mijn TV. Op woensdagmorgen bij vertrek bij het inpakken van mijn koffer verschoof het onderlaken op de matras, toen werden er viese bruine vlek(ken)/plekken zichtbaar ter grote van pakweg 50 cm doorsnee afschuwelijk, daar heb ik op geslapen!! Het is dat ik op deze warme dag te moe was van het werk om nog op zoek te gaan naar een ander hotel derhalve dit maar voor lief genomen. De dag erna geprobeerd een ander hotel te krijgen maar allles was vol in de omgeving vandaar dat ik gebleven ben. Prijs (geen)kwaliteitsverhouding slaat nergens op, kortom zeer zeer slechte ervaring. ga nooit meer terug en zal het hotel derhalve ook aan niemand adviseren.

ontbijt was goed

de receptionist was vriendelijk

Kamer 212 had grote gebruikssporen... afgescheurd behang, lichte schimmelvorming, vuil tapijt, haar van de vorige bezoeker in badkamer. En daarbovenop rook het op de 'rookvrije kamer' naar sigaretten en lag er as van sigaretten op de vensterbank(binnenzijde).

de receptionist was vriendelijk

matig

Kleine kamer, badkamer was vrijwel even groot als de slaapkamer. Kamer en badkamer kunnen wel een opknapbeurt gebruiken. Het leek erop of alle achtergelaten shampoo en wasgel voor de volgende gasten waren klaar gezet. Veel kalkaanslag in de badkamer, waardoor het niet hygiënisch oogt.

Het ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

een echt verzorgd rustpunt

helaas natte voeten in badkamer- ergens lekte onder de wastafel iets.

moderne uitstraling, klein/knus, midden in centrum, laag parkeertarief, aardige kok, lekker avondeten en super uitgebreid ontbijt met ongelimiteerd drinken.

de kathedraal was wat stoffig en versleten.

De bedden en de badkamer

Ontbijt was prima! De kamer was best redelijk, maar de badkamer oogde rommelig en de wc was viezig, op de bril waren nog poepvegen aanwezig.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

We verlieten het hotel helemaal uitgerust.

Niets in het bijzonder.

Om twee uur 's nachts hartelijk ontvangen door de nachtportier! Lekker ontbijt, echter zoals in vele hotels smaakte het roerei naar alles behalve naar een "echt" ei...

• Beoordeeld op: 16 februari 2017

Bij mijn volgende verblijf in Tournai zou ik tweemaal nadenken om nog hier te logeren.

De slaapkamer was dringend aan een uplift toe. Je kon nauwelijks op het toilet zitten wegens plaatsgebrek. Meubels kan je nog niet meer kwijt aan het web. Ik kan met niet aan de indruk ontdoen dat we één van de slechtste kamers hadden!

Het ontbijt en de service waren super. Dat maakte het verblijf goed. De ligging van het hotel is enorm centraal en je kan bijna alles toe voet van daaruit bereiken. Geweldig. Heel vriendelijk ook.

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Tegenover mijn kamer (210) en naast mijn kamer was er...

Tegenover mijn kamer (210) en naast mijn kamer was er geluidsoverlast tot 2.30 uur, daarna vertrokken deze gasten met taxi en later om 3.07 uur ook nog enkelen. Zeer slecht voor voldoende slaap! Bovendien rookten deze personen, want probeerden bij vertrek met deo te verbloemen op kamers / gang......

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Goed voor 1 nacht met lekker ontbijt.

Goede ligging in centrum. Gerenoveerde kamers zijn klein, maar de bedden zijn oké. Niet alle kamers zijn gerenoveerd, dus vraag er naar. Ontbijt was perfect. Ruime keuze aan brood, zoete koeken en beleg. Niets op aan te merken. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Prijs kwaliteit verhouding is oké. Geen parking, maar er is een plein aan de voorkant van het hotel.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

een hotel om nog eens naar toe te gaan

niet veel

ontbijt gewoon goed, kamer aan de kleine kant, bedden goed

het ontbijt was zeker in orde !

Dat ze weinig tot geen Nederlands praten.

het ontbijt was zeker in orde !! Heel vriendelijk personeel!

Een uitgebreid ontbijtbuffet.

Een uitgebreid ontbijtbuffet. Een vriendelijke verwelkoming en een correcte uitchecken. Zeer vriendelijk personeel.

Heel gunstige locatie. Dit was een weekendtrip en op het plein voor de deur geen parkeerkosten.

Luidruchtige airco

Voldeed aan onze behoefte

kamers enigszins gedateerd (oa. oud tapijt en oude lampjes)

Ontbijt.

Zeer veel te zien

airco maakt zeer veel lawaai maar waren wel blij dat deze kon opgezet worden zonder op de kamer aanwezig te zijn.

zeer goed ontbijt

zeer warm op de kamers. Geen werkende ijskast omdat ventilator aan stond

Cava voor 1 dag

De kamer het was proper maar daar is alles mee gezegd

Het beste was het ontbijt, rijkelijke keuze en vers

Triest

Alle tv posten in het Frans zelfs geen een

Centraal in Doornik

Ouderwets, niet mee met zijn tojd

Centraal in Doornik

Midden in het centrum van de stad

Midden in het centrum van de stad

Douche

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Vloertapijt

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

prima prijs-kwaliteit

Kamer een beetje gehorig. We konden onze buren horen praten

Ontbijt was uitgebreid, we hadden van in onze kamer uitzicht op de kathedraal

De locatie in het centrum

De herrie 's nachts.

De locatie in het centrum

prachtig ontbijt.

hotel is aan vernieuwing toe

prachtig ontbijt. simpele maar lekkere keuken. parkeren vlakbij Netjes

Bed

Bloed op rand van bad, niet schoon, blower en lampenknop badkamer kapot

Bed

Het ontbijt was zeer goed

Een ouder hotel, aan renovatie toe (onze kamer althans en de lift) Binnen oogt alles donker en oud

Het ontbijt was zeer goed

Top verblijf

Grote kamer,geweldig ontbijt

redelijk

geluid op de kamer van de lift

verzorgd ontbijt

Midden in centrum

Geen goede fietsenstalling voor electrische fietsen

Midden in centrum

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Badkamer, diner

Wifi is slecht. Warmwater duurt 11 Minuten. Vinden ze normaal

Ligging, ontbijt

Het was koud in de kamer en de verwarming kon niet aangezet worden.

Ligging, ontbijt

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Fijn Hotel heerlijk eten en een goed ontbijt

Fijn Hotel heerlijk eten en een goed ontbijt Leuke en vriendelijke bediening .

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

de kamer en badkamer waren netjes gepoetst

Alles was oud en versleten en onsmakelijk ontbijt

de kamer en badkamer waren netjes gepoetst Aangename lakens.

Heel goed meegevallen. Ligging en personeel (Remi) - poetsvrouw behulpzaam.

Te weinig verlichting in douchel (te donker en ongezellig).

(Te) overvloedig ontbijt. Lekker brood. Geen koeltoog voor o.a. yoghourt (te warm).

• Beoordeeld op: 16 september 2017

prijs-kwalitiet OK

centrale ligging, vriendelijk personeel

goed voor een nachtje

lawaaierige omgeving - minder goede isolatie

Kamer basic , maar netjes

Locatie ok maar pover comfort

Gevoeligheid kamers Matrassen te zacht

Verouderd hotel.stil blijven staan in seventies

Lekker ontbijt, vriendelijk personeel, centraal gelegen

kamers zijn niet echt modern te noemen.

Lekker ontbijt, vriendelijk personeel, centraal gelegen

Gezellig

In het centrum. Parkeren nabij.

Goed ontbijt

Kamer, badkamer. Geen airconditioning.

Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Goed hotel voor kort verblijf

Geen

Goede ligging en rustig Prima ontbijt

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Niet voor herhaling vatbaar.

Grote spin in badkamer. TV defect of geen goede verbinding, ook in vervangkamer.

Correct ontbijt.

Redelijk hotel gelegen op goede locatie.

Geen airco, geen Wifi, verouderde wc/douche.

De locatie.

leuk verblijf

oud hoog bad

kamer okoud hoog badOntbijt ok

zeer goed

geen parking ten zij s'avonds laat,dat is het jammere

ontbijt was zeer goed.

• Beoordeeld op: 16 februari 2017

Ontbijt is goed

Verouderde kamers met afschuwelijk tapijt

Ontbijt is goed

• Beoordeeld op: 1 december 2016

De locaties is goed

Verwarming op kamer kon niet geregeld worden.

De locaties is goed

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

goed voor één keer

buurt, nachtlawaai, onguur

ligging overdag

• Beoordeeld op: 14 oktober 2016

Basis, slechte douches

Douche, was steeds ijskoud water, naar heel heet water. Hoe meer mensen er aan het douchen waren hoe slechter.

Normaal, basis. Zonder Meer

Er zijn ook 44 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.