Beoordelingen over Hotel de Flandre 4-sterren

Poel 1-2, 9000 Gent, België

#31 van de 42 hotels in Gent

Matig door overlast van andere gasten
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bed was niet comfortabel. Geen afsluitbare badkamer/toilet. Veel geluidsoverlast van andere hotelgasten. Kamer was niet in hotel zelf, maar in een hofje tegenover het hotel, op zich niet erg maar daardoor weinig controle op overlast van bepaalde hotelgasten. Wij werden zaterdagnacht wakker van dronken en schreeuwende jongeren en zondagnacht van een grote familie met kinderen die allemaal buiten in het hofje luid gingen praten, lachen, enz.

Locatie is zeer goed. Ontbijt en hygiëne zijn goed.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

De afstand naar het centrum
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij werden geplaatst in een gebouw aan de overkant van de straat. De kamer het douchegedeelte en toilet bevond zich in 1 grote ruimte met een wand die als afscheiding. De wand liep niet door tot aan het plafond en dus de wc in het vertrek waar je ook slaapt aanwezig was. Ik heb gevraagd om een andere kamer, maar was niet beschikbaar. Om dus naar het toilet te gaan voor de grote boodschap moesten wij elke keer naar het hoofdgebouw en dat voor 160 euro per nacht 😭.

De afstand naar het centrum

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Wij hebben verder een goed verblijf gehad in Gent. Het hotel ligt lekker dicht in het centrum.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wij vonden het jammer dat de website niet vermelde dat er een mogelijkheid bestond om in een bijgebouw gehuisvest te worden. Hiermee werd een beetje een verkeerd beeld geschapen van de accommodatie. En bovendien vonden wij de stalen galerij constructie als zeer hinderlijk. Vooral 's nachts wanneer gasten hun kamer moesten zoeken, was dit erg gehorig. De badkamer daar ontbraken een aantal gaderobe haakjes en het toonde best rommelig hierdoor. De spiegel in de ruimte was erg hoog opgehangen, dit terwijl wij toch niet de kleinste zijn.

Het ontbijt was goed verzorgt, er was zelfs mogelijkheden om warme melk bij de koffie te verkrijgen. Wij vonden de ruimte in de hoofd ruimte bij het buffet wel erg krap.

Jammer
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Helaas lift defect, leek o.i. al geruimere tijd zo te zijn gezien de plaatsen waar vellen met uitleg waren geplakt, zelfs aan de binnenzijde van de werkkasten...We vroegen ons af hoe gasten die slecht ter been zijn naar boven hadden moeten komen... Geen aanbod gekregen van receptionist om bagage (3 hoog) naar kamer te brengen, achteraf bleek dat we dat zelf hadden moeten vragen, stond te lezen tussen veel tekst op papier op deur van noodtrap waar we omhoog en omlaag moesten. Die trappen hadden enkele loszittende, soms kapotte tegels. Airco op kamer leek op een diesel, zowel qua geluid en uiterlijk. We hebben zelf met wat plakband resonerende onderdelen proberen vast te zetten. Haardroger defect en lamp defect (kan gebeuren) en stand-by knop tv functioneert niet (is opgelost door tv aan knop zijkant te gebruiken). Ontbijtruimte erg krap. Al met al teleurstellende ervaring qua 4* hotel.

Mooie locatie, over het algemeen netjes.
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij verbleven in een aparte locatie -circa 50 meter verderop- wat minder sfeervol is. De schoonmaakster leek plotseling weggeroepen te zijn; zeer vieze en natte handdoek op de grond bij het toilet, toilet en wasbak waren (nog) niet schoongemaakt.

Mooie locatie, over het algemeen netjes.

ons verblijf is al bij al voor herhaling vatbaar ,al heeft het wel wat van zijn charme verloren
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

het konstante lawaai van de airco vooral s'nachts , de weinige informatie die de jonge heer me kon geven ,ook in de bar had hij geen tijd.

de ligging , het ontbijt, alles was zeer netjes

Teleurstellend
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Helaas viel het verblijf tegen. Met name het ontbijt was ver beneden de maat. De vleeswaren waren van een matige kwaliteit en er was een beperkte keuze. Eieren waren beide dagen op, de bacon zag er in de bak dusdanig onsmakelijk uit dat je het deksel liever snel weer sloot. Ook de onhandige plaatsing van de buffetten zorgt er voor dat het een rommelig/onrustig geheel is. Het personeel van de receptie is in de avond ook het barpersoneel, maar zij hebben weinig kennis hoe correct te schenken. De kamer was slecht schoongemaakt, het koffie apparaat functioneerde niet, scheerspiegel ontbrak e.d. Normaliter gaan we echt niet zeuren over een kapot lampje o.i.d., maar de accumulatie van deze minpunten zorgt er natuurlijk voor dat je steeds kritischer gaat kijken en dat is jammer. Al met al een grote tegenvaller (met name het ontbijt) en absoluut niet 4 sterren waardig. Een positieve noot is de inrichting van de kamers en de locatie van het hotel.

De locatie van het hotel is super. Op loopafstand van het historisch centrum en in een rustige straat gelegen.

prima voor een stedentrip.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het ontbijt. Wij waren er van woensdag tot en met zaterdagochtend. Doordeweeks was er geen afgebakken brood, alleen van die broden waar je zelf een snee af moet snijden, maar volgens mij was dat zuurdesembrood en dat vinden wij niet lekker. Wel was er gewoon wit en bruinbrood voor het tosti-ijzer en minicroissants. Op donderdagochtend was echter praktisch alles op; de gekookte eieren, de roerei, de pannenkoekjes, het gesneden fruit, de vleeswaren. Er was te weinig personeel om op tijd aan te vullen. Zonde, want verder prima.

De locatie was perfect. Net buiten de drukte, maar binnen een paar minuten zat je in het centrum. De slaapkamer was rustig gelegen, geen geluidsoverlast.

Fantastische ligging.
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De airco blaast precies op het bed. Moesten hem dus ‘s nachts uitzetten met als gevolg veel te warme kamer. Badjassen waren niet aanwezig terwijl het wel vermeld stond bij de boeking.

Fantastische ligging. Je loopt zo het centrum in.

goed hotel , wel jammer van het ontbijt en het vroeg wakker worden

Ontbijt viel tegen , we hadden gereserveerd voor 11 personen , bij aankomst was er geen plaats genoeg , en was er veel van de manden leeg , er werd natuurlijk bijgevuld , maar toen sommigen de 2de maal terug gingen was weer alles leeg .

De kamer was super mooi ( denk vrij recente kamers) , lagen in het bijgebouw , wel jammer dat we om 7u wakker werden van het geluid van de werkmannen en dit op een feestdag??? Wel een zeer goede ligging

• Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was erg duur. Te duur voor wat je krijgt. Ik raad aan om elders te ontbijten…. Deze prijs was het niet waard!

Goede locatie, mooie kamers, prima hotel!

Dicht bij het centrum en toch weg van het lawaai.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

- De voordeur sloot niet heel goed. De schoonmaker/ster moet alert zijn, dat de deur goed gesloten wordt. Paar keer geconstateerd, dat dit niet gebeurde. - TV zenders minimaal. Leuk om lokale uitzendingen te zien van de Gentse Feesten, maar kreeg het kanaal niet ingesteld. (Vraag al een paar jaar, maar ja...)

Ontbijt heerlijk. Met ook lekkere koekjes en macarons. Kan ook leuk op de binnenplaats ontbijten. Vriendelijk personeel.

Aanrader
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Moeilijk om uit bad te stappen, een handgreep aan de wand zou dit gemakkelijker maken

Uitgebreid,lekker ontbijt met mogelijk om buiten te zitten In centrum maar toch geen lawaai op de kamer

Comfortabel, perfecte ligging, vriendelijk personeel,
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Föhn was kapot en er miste een lampje in de badkamer en we hadden geen badjas (deze kregen wij de vorige keer wel)

Comfortabel, perfecte ligging, vriendelijk personeel,

Het bed was supergoed.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

DE badkamer had zijn beste tijd al gehad. Achter handdoeken moeten vragen lag maar 1 grote,,geen klein doekje voor eventueel te reinigen. Te weinig plaats aan lavabo voor toiletgerief te plaatsen. Haardroger viel steeds uit.

Het bed was supergoed... Ligging van het hotel super.

Kamer was zeer slecht gepoetst ,vuile muren ,vol muggen we...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer was zeer slecht gepoetst ,vuile muren ,vol muggen we hebben er meer dan 10 neergeklopt en werden toch nog veelvuldig gebeten niet bepaald een prettige ervaring.

Praktisch gelegen in functie van een bezoek aan de Gentse Feesten
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vrij beperkt ontbijtbuffet. Kamer had niet zo'n goede/aangename verlichting. Niet alle kamers liggen in het hotelgebouw zelf. We sliepen in een bijgebouw aan de overkant van de straat. De kamer gaf ook onmiddellijk uit op een open overloop/binnenkoer. Dat is aangenaam in de zomer, wellicht minder aangenaam bij koud weer. Bijkomend minpunt, de binnenkoer was vanaf de straat dag en nacht toegankelijk voor iedereen, ook niet-gasten.

Goede hygiëne, vriendelijk personeel, kamer ruim genoeg, bedden groot genoeg, ideale ligging in het hart van de stad maar toch ook rustig - ondanks de nabijheid van de feestenzone (Gentse feesten).

redelijk goed in prijs / kwaliteit
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

voorlichting geven ; dat kamer op zolder met een trap gaat, er is geen lift naar de zolder

kamer van ons op zolder is mooi, omdat wij een 4 sterren hotel willen, maar werd ons NIET verteld, dat het met een trap naar de slaapkamer gaat. Wij weten niet, hoe andere kamers op de andere verdiepingen zijn Jammer dat er geen parkeergarage is.

Gent is geweldig, iedereen aan te raden!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De ligging was prima- 10minuten lopen van centrum. Mooi hotel met nostalgische uitstraling en vriendelijk personeel. Kamer proper en bedden goed.

Centraal gelegen stadshotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen tegenvaller, eerder een vaststelling: vreemd dat de bagage ongelabeld In bewaring werd genomen maar alles verliep uiteindelijk perfect.

Het hotel is perfect gelegen in het centrum, quasi naast het zoveel duurdere Mariott en eens buiten stap je zo de drukte van koren en graslei op. 2 parkeergarages zijn vlakbij. Praktisch dat bagage zowel voor incheck als na uitcheck kan bewaard blijven. We hadden een ruime kamer vooraan eerste verdieping met kleine maar volledig uitgeruste badkamer, afzonderlijk toilet en een prima bed. Koffie en thee gratis op de kamer. We namen geen ontbijt omdat we geen zin hadden in een uitgebreid ontbijt en er in dat geval voordeligere alternatieven vlakbij zijn maar het buffet zag er uit zoals je van een 4* hotel verwacht. Wij boekten zeer voordelig via Booking en komen daarom graag terug.

Zeer goede ligging
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Veel stof overal . Vitrage in badkamer hing los en ook daar veel stof op . Badkamer vloer tegels lagen los en verf van badkamer deur afgebladderd. Oud pand dus veel gestommel .

Zeer goede ligging

Hotel was geen 4-sterren waardig.
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Afvoer wastafel en bad liep niet goed weg, bruin water. Raam kon niet dicht, zat geen handvat aan!

Het ontbijt was prima, genoeg keus. Bed was zacht, toch prima geslapen. Airco aanwezig.

ideaal voor 1 nacht in Gent
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

het wordt gepromoot als een boetiekhotel, maar we lagen in een van de bijgebouwen in de straat, dit verliest haar charme...

zeer schone kamers, we hebben rustig kunnen slapen, geen lawaai gehoord, perfecte ligging in de stad

Slecht

Accomedatie

Het bij gebouw aan de overkant naast het Chinees is een schande heeft totaal geen sfeer rumoerig en kijk uit na het douchen de vloer is zo glad als een zal.. heeft niets te maken met oud heeren huis heeft totaal geen sfeer ter compasatie na klagen in de avond was het ontbijt gratis maar wilde eigenlijk met gierende banden naar huis was niet mogelijk omdat de bier wel goed smaakt in gent

De locatie is echt super!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Weggestopt in een bijgebouw. Kamers extreem gehorig. Hoorden zelfs de wekker van de buren afgaan. Op het eerste oog een nette schone kamer, maar als je wat verder kijkt zie je overal stof en laat de afwerking ook wat te wensen over. Extreem hoge prijzen voor een middelmatige kamer met enkel een goede locatie.

De locatie is echt super! Heerlijke douche en bed.

Wij hebben genoten het historische centrum en de vele kleine bijzondere winkeltjes in Gent.
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Enig minpuntje: het was 's nachts nogal warm, terwijl de buitentemperatuur niet hoog was.

Het ontbijt is goed. De kamer en de badkamer zijn lekker ruim. De locatie is geweldig.

Mooi hotel.
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen spiegel waarin ik mezelf kon zien in de badkamer. Tevens toilet geen deur. Kamer ernaast wel de toilet afgesloten. Telefoon was niet aangemeld. Deur vd kamer kon niet goed gesloten worden. Ontbrak een schroef. Later wel opgelost.

Mooi hotel. Zaten jammer genoeg in het bijgebouw. Midden in het centrum. Overal dichtbij. Aardig personeel en hele leuke thee(zakjes).

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Het centrum van Gent op 1 minuut lopen..
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Personeel is erg formeel. Parkeren in openbare parkeergarage. En wat een belachelijk bedrag vragen ze (€16 p.p.) voor het ontbijt, wat ook nog eens traag werd aangevuld.

Hotel ligt natuurlijk op een perfecte plek om het centrum van Gent in te gaan. Mooie nieuwe kamers met een fijne douche, niet in het hoofdgebouw, maar in de dependance.

zowel airco als verwarming werkten niet, de lift had enorm...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

zowel airco als verwarming werkten niet, de lift had enorm veel turbulentie, doch veilig om te gebruiken volgens het hotel, techniekers zouden verwittigd zijn... ronde dunne paal vanuit plafond tot in de vloer in het midden van het voeteind aan het bed, moest opletten dat je er niet tegenliep opstelling van de ontbijttafels ongelukkig, spek en eitjes vlak aan het schuifraam om buiten te gaan + veel te weinig plaats tussen tafels en buffetopstelling, in het midden tafels op een lange rij, ruimte tussen tafels en buffet vrij smal met het vele volk dat er was, regelmatig alles op : eitjes, spek, pistolets, yoghurt... aanvulling gebeurde niet doeltreffend waarschijnlijk wegens te weinig personeel voor ons geen 4 sterren waard

• Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

-Lift eigenlijk stuk maar toch in gebruik. 1 keer gebruikt, daarna nooit meer! 4e verdieping best lastig. -Airco deed het niet. Pas in juni. Handig als het zoals bij ons 27 graden is in mei en je op een zolder slaapt. -Föhn was stuk

Locatie is perfect. Nét buiten het drukke centrum maar je bent er met 2 minuten.

Helaas beneden verwachting.
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

*De airco werkte niet, bij de balie werd ons achteraf verteld dat deze warme lucht blies tot en met juni en vanaf juli koude lucht?!?!?! Foutieve informatie, dit stond niet op de website vermeld, terwijl dit voor ons 1 van de punten is waar we onze kamer op uitzoeken. *Ontbijt werd vanaf ongeveer h10 niet meer bijgevuld. *Badkamer rook naar urine. *Receptiepersoneel niet vriendelijk, erg zakelijk.

Bedden waren goed en locatie was goed!

Kamer was een puinhoop en zeer slecht
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer ruikt muf, ramen konden we niet afsluiten, geen airco, deur gaat heel erg slecht dicht, wc loopt door ezv. De trap naar de kamer is echt gevaarlijk er liggen heel veel planken los.

De ligging van het hotel.

Onvoorstelbaar slecht hotel!!!!!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bloedvlekken en haren op de muur in de badkamer. De kamer stonk verschrikkelijk en het ergste was dat de airco niet aan kon terwijl het in de kamer 28,5 graden was. Airco draait van juni t/m augustus op gezette tijden die het hotel bepaald! Voor het open of sluiten van het raam moest je steeds een raamsluiter ophalen bij de receptie en meteen weer terugbrengen.

De kamers waren ruim en het ontbijt was prima.

Ondanks geen uitzicht . Goed
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer in dependance had totaal geen uitzicht . Laatste kamer op galerij , totaal ingesloten tussen 3 muren . Ontbijt ruimte bij buffet was beetje krap om lekker rustig te zitten.

De ligging . Kamer was schoon , netjes en comfortabel

Rustig gelegen kamer aan de overkant van het hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer was vrij donker, en verlichting was pover. Badkamer met open plafond, wat niet altijd even leuk is na een toiletbezoek. Lekker, maar vrij prijzig ontbijt.

Rustig gelegen kamer aan de overkant van het hotel. Ligging in het centrum, vlak bij alle belangrijke bezienswaardigheden.

Centraal gelegen hotel met heerlijk ontbijtbuffet
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Helaas was voor het tweede jaar op rij het kluisje op onze kamer kapot, blijkbaar is dat een structureel probleem in dit hotel. Andere kamer was niet mogelijk, alles volgeboekt. Receptioniste was behulpzaam, maar (logischerwijs) niet in staat om kluisje te repareren. Dat was voor ons de enige negatieve ervaring.

Voor het vijfde jaar op rij verbleven in Hotel de Flandre voor een zonnig weekendje Gent. Hotel ligt op een prima locatie, in een straatje nét achter het oude centrum en heeft een rijkelijk ontbijtbuffet. Kamers zijn goed, maar wisselen wel erg in grootte. Gasten zijn voornamelijk oudere stellen.

erg teleurstellend en warm
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Alles behalve het ontbijt. Kamers waren veel te warm (27 graden) terwijl het buiten maar 5 graden was. De airco kon niet aan want dat is slechts enkele vooraf bepaalde maanden wanneer dat wel kan. Het is 4 sterren maar voor alles moest je wel om vragen ookal was het gratis. Een 2 persoonskamer, kreeg je maar 1 sleutel, 1 douchegel, 1 shampoo etc. Ik snap niet hoe dit hotel aan zijn sterren komt op het ontbijt na

Ontbijt was erg goed en locatie

Ideaal voor cultuur snuiven, op loopafstand.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Temperatuur in de kamer, al heeft dit te maken dat de zon volop scheen. Het was namelijk de bovenste verdieping. Wel voldoende ramen aanwezig voor verkoeling.

De locatie is geweldig. De gratis update naar een suite heeft ons verrast. Wij danken het hotel enorm voor deze verrassing. Heel sfeervol hotel. Parkeergarage Ramen om de hoek. De Gras- of St. Michielsbrug over en bent zo in het centrum. Perfect.

We hebben het naar ons zin gehad
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het uit zicht vanuit de kamer naar buiten in kamer 6.(geeft niet kán niet anders)

Goede kameren een lekkere douche.Goed personeel aan balie.En vlakbij parkeergarage dat is ook oké.

Geboekt naar aanleiding van fraaie foto's op het web.
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geboekt naar aanleiding van fraaie foto's op het web. Dure kamer geboekt en vervolgens ondergebracht in een veredelde studentenkamer aan de overkant van de straat. 2x teveel betaald voor deze overnachting. Op de klacht wordt verder niet gereageerd.

Op een steenworp afstand van het centrum maar toch geen geluidsoverlast. Prettig hotel!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De airco zorgde voor wat geluidsoverlast. Nadat we hier melding van hadden gemaakt, werd er direct actie ondernomen en een monteur gebeld. Als genoegdoening werden de gebruikskosten van de minibar in mindering gebracht. Al met al snel en goed opgelost.

De ruime, schone kamer en het ontbijt. De ligging van het hotel en de vriendelijkheid van het personeel.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Redelijk tot goed hotel met een perfecte ligging
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Voor 4 sterren vond ik dit erg tegenvallen. Ontbijt is beperkt en de kamers zijn zeer gehorig. Ook het personeel in de bar vond ik erg terughoudend en stond niet open voor een praatje.

Degelijk hotel, maar zeker niet speciaal. De kamer die ik had was vrij oud, maar wel schoon.

Leuk weekendje in Gent
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was vrij warm (onder het dak bij deze zonnige dag). Drukte bij het ontbijt op zondagochtend.

Zeer goed gelegen hotel vlak bij het historische centrum en toch vrij rustig. Ruime kamer, verzorgd ontbijt.

Zeer matig
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Oudbollig, kamer bloedheet, ontbijtzaal oudbollig ingedeeld en personeel niet super vriendelijk. Geen sfeer en daardoor toch het gevoel geen waar voor geld te hebben gekregen.

Grote kamer

perfecte locatie voor citytrip in 3dagen twee nachten!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

minibar zat echt overvol. Liever wat plaats voor eigen drank

Super likker en uitgebreid ontbijt. vriendelijk personeel dat zelf je koffie en rank bracht en kwam vragen of je nog meer wou.

zeer teleurstellend
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

wij sliepen in een veredelde container mei een constante rioollucht. Badkamer mei open verbinding naar de hotelkamer, niet prettig en helemaal niet prive

de stad is prachtig

Kort en correct

niets speciaals

Ik had onverwachts nog een nacht geboekt en was terecht gekomen in een rustige, comfortabele kamer op het gelijkvloers aan de binnenkoer. Ik heb er zalig geslapen.

Ik verwacht veel meer van een 4-sterren hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het plafond boven de douche was serieus gescheurd. Er was ook een lek op deze plaats. Hierdoor lekte het wanneer kamers boven me aan het douchen waren. Dit water drupte op mij toen ik aan het douchen was. De haardroger werkte niet. Tenslotte werkten sommige lichten niet als het kaartje instak aan de binnenkant en sommige lichten werkten enkel wanneer dit kaartje wel instak. Erg vervelend dus!

De ligging is zeer goed en de kamer was proper en verzorgd.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

dicht bij het cenrum
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Een tegenvaller was dat we ondergebracht werden in de ijgebouwen en niet in het oude gedeelte wat ons meer aantrok. De open verbinding van badkamer/wc met de rest van de kamer stond ons in het geheel niet aan, daar ieder geluid van badkamer/wc veel te goed hoorbaar was in de kamer. De verwarming was lawaaierig met veel gesis, gebrom, gezoem. Daardoor moesten we `s avonds die uitzetten om te kunnen slapen.

dicht bij het cenrum

Prijs van het hotel is gebaseerd op de locatie en niet op de kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer viel zeer tegen door een slecht werkende douche welke afwisselde van warm naar koud. Wanneer ik dit aangaf bij het personeel werd ik glazig aangekeken en gemeld dat ze niks voor mij konden doen.

Ontbijt zat goed in elkaar. En de locatie is perfect!

Fijne locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wij sliepen helaas aan de overkant van de straat, in een ander blok. Ontzettend veel lawaai de hele nacht van een soort afzuiging en water dat bleef doorlopen. Daarbij hadden we geen elektriciteit, dit was bekend en is 'opgelost' met een gratis drankje... het personeel van die avond was niet gast vriendelijk. Alles bij elkaar was de prijs kwaliteit verhouding onvoldoende.

De locatie was goed, 100 meter buiten het centrum.

Nette kamer met een zacht bed.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was duur en zeer basic voor die prijs. De lift is zeer ouderwets en traag, de kamers zijn toe aan wat opfrissing.

Nette kamer met een zacht bed.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

De hygiene en locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kussens waren te bol en geen variatie waar je uit kon kiezen, bijna geen ruimte bij tafeltje om aan te werken en prijs voor ontbijt wat je ervoor krijgt is te duur.

De hygiene en locatie

Prijs-kwaliteit vonden wij niet in orde
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

We zaten in het bijgebouw van het hotel; dit is niet echt een gezellige plek (aan een lelijke binnenplaats met een grote ventilator die veel herrie maakt). Hierdoor moesten we ook met onze winterjassen aan en paraplu op naar het ontbijt lopen in het hoofdgebouw. Ontbijt is prima, de ontbijtzaal is echter heel erg krap / te klein. De kamer was ruim, maar wat wij echt niet begrijpen is dat de hele kamer een open ruimte was, dus ook een open verbinding met badkamer en toilet.. Evt. toiletgeluiden en geuren blijven dus niet onopgemerkt door je kamergenoot. Met je partner is dit al niet wenselijk, laat staan met een vriend/vriendin of collega! Drankjes uit de mini bar zijn zo ongelooflijk duur dat je het wel uit je hoofd laat om wat te pakken (3,90 eu voor een flesje water van 0,33 cl.).

Locatie kan haast niet beter. Uitgebreide koffie- en thee faciliteiten op de kamer. Personeel erg vriendelijk.

Mooie stad fijn centraal gelegen hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bij het ontbijt zaten we op de lange rij tafels tegen elkaar aan vond dat heel vervelend konden geen lekker gesprek voeren

We vonden de kamer super mooi

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Helaas geen goede prijs-kwaliteit verhouding
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer zelf was niet zo schoon. De douche en de wc stonden in de kamer zelf, afgescheiden door een dun wandje (niet tot aan het plafond, dus open). Geur, afzuigingsgeluid en licht drongen door tot in de kamer. Dit vonden wij heel onprettig. De kamer was gehorig. Ook de wc,afzuiging en elektrische tandenborstel van de buren konden we horen. Bij inchecken werd pas duidelijk dat we niet in het hotel zelf zaten, maar in een ander gebouw verderop in de straat. De fotos van de kamer bij het boeken komen niet overeen met de werkelijk verkregen kamer

Het bed was heel comfortabel en schoon De locatie midden in het centrum is heel fijn en rustig De douche was prettig Ontbijt was niet inbegrepen, maar de dame bij de receptie heeft na een klacht over de kamer een ontbijt gratis aangeboden, dat vonden wij wel netjes. Tip: parkeren kan niet bij het hotel zelf maar bij parkeergarage Ramen. 14 euro per dag.

Lekker verblijf!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De douche! Hier zou een mengkraan echt nodig zijn. Het was erg moeilijk om de douche op een juiste temperatuur te krijgen door het moeten mengen van heet en koud water. Bovendien fluctueerde de warmte enorm!

Locatie was geweldig, helemaal midden in het centrum. Daarnaast hebben we erg van het ontbijt genoten en van de oude sfeer van het mooie hotel

Prima kamer, netjes.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De badkamermuur is aan de bovenkant open, daardoor hoor je precies wat degene in de badkamer doet, niet heel comfortabel. De jonge man achter de receptie was niet erg behulpzaam. Hij deed behoorlijk kortaf toen we vroegen waar we de auto konden parkeren en toen we niet goed verstaan hadden waar onze kamer precies was.

Prima kamer, netjes. Heel lekker bed!

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Zeer lekker en verzorgd ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Verwarming op de kamer , koud bij aankomst. Ontbijtzaal nogal koud , in winterperiode mag het wel warm zijn binnen.

Zeer lekker en verzorgd ontbijt. Wel 1 keer even moeten wachten door veel hotelgasten die op hetzelfde moment gingen ontbijten. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel om het ontbijt top te laten verlopen. Mooie en propere kamer. Badkamer zeer ok. Hotel vlakbij het centrum en rustige buurt.

Goede accomodatie voor bezoek aan Gent
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De veren van het bed zijn erg hard daardoor minder goed geslapen.

Prima locatie, dichtbij het centrum van Gent. Comfortabele kamer met koffie/thee-zet mogelijkheid en heerlijk uitgebreid ontbijt.

we hadden een heel fijn en vooral zonnig verblijf in Gent
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De bewaring van onze valies (iedereen kon erbij) We waren ook in de veronderstelling dat we geboekt hadden met ontbijt, maar dat bleek niet het geval te zijn.

Heel lekker ontbijt met heel vriendelijke bediening en een mooie ruime kamer, de badkamer was oke maar mocht ietsje ruimer zijn.

We verbleven in een nieuw aangebouwd gedeelte aan de...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

We verbleven in een nieuw aangebouwd gedeelte aan de overkant van de straat. De kamer zag er zeer goed uit. Toen de bovenbuur midden in de nacht ging douchen klonk het alsof hij in onze kamer aan het douchen was. De boiler maakte een hard zoemend geluid en de WC spoelde om het half uur zelf door. Aangezien de badkamer enkel door een halfhoge wand afgesloten was van de kamer was het genoeg om telkens wakker te schieten. Vanaf 6u niet meer geslapen.

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De wc was niet apart, maar slechts met een laag wandje gescheiden van de slaapkamer. Dat geeft geen privacy. Weinig verlichting bij het koffiezetapparaat in de kastruimte. Verder was het een mooie kamer.

ligging

Goed en prettig hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Vermelden dat er een mogelijkheid bestaat dat je in het bij-gebouw geplaatst kan worden. Hierdoor ben je toch afgesneden van het werkelijke hotel.

Kamer was groot, comfortabel bed, ruime badkamer. Alle gemakken voorzien.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Receptie en personeel bij ontbijt waren heel vriendelijk
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Onderhoud kan beter: - lamp boven wastafel spiegel had geen beschermkap meer dus halogeenpeertje open en bloot. - kraan wastafel lekte flink bij opendraaien Weinig licht op de kamer, en slechts 1 lampje (boven wastafel) in de badkamer Ontbijt viel wat tegen

Receptie en personeel bij ontbijt waren heel vriendelijk Wifi werkte goed

Fantastisch !
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij hadden een geweldige kamer. Er moet wel eens gekeken worden naar de sproeier van de douche - is ook gemeld aan de receptie. Het ontbijt was in orde maar redelijk duur.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Fijn verblijf gehad dichtbij centrum Gent, lekker geslapen en ontbeten!

Verwarming maakte een klepperend geluid op stand 2 (kamer 05) maar tijdens de nacht op stand 1 geen last van gehad. Op Booking.com niet heel overzichtelijk wat de executive en superior kamers waren, voor 1 kamer meer betaald (omdat er geen superior meer zou zijn) maar uiteindelijk was het exact dezelfde kamer als de andere collega's.

Fijn en net hotel in een statig pand, dichtbij en op loopafstand van het centrum, ruime kamers en fijne bedden. Om een stil gelegen kamer gevraagd (grenzend aan binnenplaats en niet straatzijde), heerlijk geslapen. Er was ruim voldoende keus bij het ontbijt, prettige ruimte met uitzicht op de binnenplaats. 's Avonds nog een drankje gedaan in de hotelbar.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

de kamer was goed, helder en schoon.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

de aanduidingen qua dependance en parkeren zou beter kunnen. deels kan men dat vanuit het hotel zelf ook beter en deels is de aanduiding qua parkeren voor het hotel niet echt duidelijk. wanneer je vraagt om informatie omtrent et uit eten kunnen gaan hadden wij wellicht de pech iemand achter de balie te treffen die daar niet echt veel informatie over kon geven.

de kamer was goed, helder en schoon. het ontbijt was prima van opzet en van alles was ruime keus. ook het aanvullen en bediening was top! qua ligging natuurlijk top, dicht bij het centrum.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Zeer goede uitvalsbasis voor verkennen van Gent.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer goed en modern uitgerust, maar nogal donker en uitkijkend op een binnenkoertje. Ruime en mooie badkamer, maar geen verlichting aanwezig in douchecel.

Zeer goede uitvalsbasis voor verkennen van Gent.

matig hotel, goede centrale slaapplaats
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het is beslist geen 4 sterren hotel. Krap 3 sterren ! Veel te kleine ontbijtruimte zodat mensen moeten staan wachten tot ze aan de beurt zijn. Weinig keuze bij het ontbijt. Ouderwetse badkamer met twee kranen in plaats van een mengkraan. Weinig lichtpunten in de kamer ( twee muurlichtjes). Geen versiering in de kamer (niets aan de muur).

De locatie nabij het centrum , het Gravensteen, etc is uitstekend

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

ideale ligging
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De ligging is ideaal om Gent te verkennen. Goed ontbijt, maar spijtig dat er geen pistolets waren, enkel zachte broodjes. Er was wel stokbrood voorzien. Een leuk extraatje bij het ontbijt waren de lekkere macarons!

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Gent prachtig, accomodatie zeer tegenvallend
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel bij aankomst niet aardig. Bij vertrek niet gevraagd hoe het was geweest. Kamer niet schoon. (trap vies, schoenafdrukken op plafond in badkamer!!!!, enorm vieze/oude voegen op vloer in badkamer, voegen badkamertegels vergeeld, spinnenrag op balken in kamer, roest in putje wastafel. Slecht bed. Bij ontbijt fruit op, spek en witte bonen op, goudse kaas op.

Gent zelf. Accomodatie ligt dicht bij het centrum maar er mankeerde nogal wat aan.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Heerlijk verblijf in top hotel!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kussens zijn vreselijk, veel te bol. Uiteindelijk maar geprobeerd zonder te slapen.

Prima hotel! Kamers precies zoals op de foto’s. Hotel ligt op een geweldige locatie middenin het historisch centrum, dichtbij alle bezienswaardigheden. Parkeren bij parkeergarage Namen zoals eerder gemeld in een review scheelt veel parkeergeld en is net zo dichtbij!

Mooie en gezellige stad, hotel alleen prima qua locatie
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer bereikbaar via buitenom, regenachtig en koud is niet ideale combinatie dan. Kamer zelf schoon en ruim, maar houtenplanken kraken, dus je hoort je buren. Verder was het ontbijt prijzig en voldeed niet aan de normen van een 4* hotel, chaotisch geregeld en niet tijdig aangevuld.

Het was door de ligging van het hotel een heerlijk verblijf in Gent.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Schimmel in de badkamer, kapotte contactdoos in de badkamer, geen afbuiging in de badkamer, kille tegelvloer in de slaapkamer, weinig brood bij het ontbijt.