Beoordelingen over Hotel des Ardennes 4-sterren

Rue de la Hate, 1, 6838 Corbion, België

#1 van de 2 hotels in Corbion

Als je je in een rustige omgeving wilt laten verwennen, moet je hier zijn.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Een hotel dat door een familie met toewijding wordt gerund. Keurige comfortabele kamers, heerlijke zonneweide met goede ligbedden. Het diner was echt genieten en het ontbijt zeer rijk en goed verzorgd. Alles loopt hier op rolletjes en de klant staat centraal. De bonus was de voetbalwedstrijd België - Frankrijk ( en dat op de frans belgische grens ) in de bar met 30 mensen. We hebben genoten.

Kan het hotel aan iedereen aanbevelen!

De kamer was aan de kleine kant

SUPERlekker eten! ZEER goede prijs/kwaliteit verhouding. Mooie tuin. Perfect ontbijtbuffet! ZEER vriendelijk personeel

voor herhaling vatbaar, misschien in het najaar als de natuur geel en rood kleurt!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Een heel mooi etablissement, mooie kraaknette kamer met dito badkamer. Heerlijk ontbijt, lekker eten in het restaurant. Alleen jammer dat de Ardennen zo een dode streek geworden is, weinig of geen plaatselijke handelaars, hierdoor is de charme van deze streek toch snel aan het verdwijnen.

wij gaan er zeker terug!

dit hotel is fantastisch: gezellig, proper, kleine maar mooie kamers, prachtige ligging, heerlijke tuin, rustige omgeving, zeer vriendelijk personeel en bekwame innemende uitbaters, last but not least zijn het ontbijt en het restaurant (lunch en avondeten) van hoogstaande kwaliteit.

Vriendelijk ontvangst in het Nederlands, mooie vernieuwde...

Niets alles prima in orde

Vriendelijk ontvangst in het Nederlands, mooie vernieuwde kamers, prachtige tuin, Het restaurant is zeker een aanrader, Alles tip top in orde !

Zeer goed verblijf gehad. Voor herhaling vatbaar.

Kamers mochten iets beter geïsoleerd zijn tegen geluid/lawaai.

Heel lekker gegeten. Zeer vriendelijk personeel. Kamers ruim en proper. Rustige omgeving.

subliem

.Het enige wat ook maar enigszins tegenviel was het uitstappen uit het bad/douche. Dit leek me niet echt gemakkelijk voor mensen die iets minder mobiel zijn.

Uitstekende ontvangst, heerlijk diner en een copieus ontbijt. Dit alles overdekt met een enorme gastvrijheid en liefde voor het métier, m.a.w. een absolute aanrader

Vriendelijk personeel ;

Wat verouderde (bad)kamer en Wifi op 3e verdiep niet sterk genoeg.

Vriendelijk personeel ; zeer lekker en prijs - kwaliteitsvol diner (dagmenu met 4 gangen voor 35€)

propere kamer, zeer goede keuken, vlotte bediening, de...

2° avond minder vlotte bediening (waarschijnlijk iemand in opleiding), moet het ook wel leren, maar zou niet mogen in een 4* hotel.

propere kamer, zeer goede keuken, vlotte bediening, de persoon die ons bediende deed dit met kennis en passie. Goed vertrekpunt voor wandelingen.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Prijs , kwaliteit en gezellig
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Mischien de HP diner ergens tonen ( bar, balie of lift )

Zoals de voorgaande 12x alles... hotel , uitbaters , personeel , diner , ontbijt , ligging t.o.v. alles is naar ons normen perfect .

• Beoordeeld op: 9 november 2017

zeer mooie streek - goed hotel maar de menu viel me wel een beetje tegen
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

badkamermeubel aan vervanging toe - niettegenstaande het wildseizoen was er van ardeense specialiteiten niets te bespeuren (wel foi gras, tonijn, zalm, fazant en dat kunnen we in Kortrijk ook op het menu vinden) - iets te snelle bediening (vb aperitief nog niet op maar soep reeds op tafel)

de ligging van het hotel - de netheid

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Aangenaam hotel op wandelafstand van de natuur in de Ardennen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Dit hotel wordt efficiënt bestuurd door de familie Maqua, waarin diverse jonge en oudere leden enthousiast meewerken. We komen hier al voor de vierde keer en hebben er altijd heerlijk gelogeerd. Een kamer aan de achterzijde verdient de voorkeur, aangezien aan de voorkant een drukke straat loopt. De formule half-pension kan al vanaf 1 overnachting worden gereserveerd en voorziet ook in een prima ontbijt en kwalitatief goede keuze-menu's. In een fraai gerenoveerde achtertuin met uitzicht op de vallei van de Semoi kun je rustig liggen zonnen, lezen en .. in slaap vallen. Het mooie Bouillon met zijn interessante kasteel ligt vlakbij.

ok

eten 's avonds was goed maar iets meer zou beter geweest zijn. ook omschrijving van dessert was niet helemaal dat.

1 kamer was toch wel heel klein

Heel vriendelijk personeel.

Niets echt. Kleine puntjes ter verbetering : geluidsisolatie kamers en bed beetje aan de harde kant.

Heel vriendelijk personeel. Uitgebreid lekker ontbijt met verse producten en heerlijk diner. De omgeving schitterend om te wandelen in de natuur. Onze kayaktocht op de Semois was prachtig!

Ontbijt was prima in orde.

De kamer was zeer klein en heeft een gedateerde inrichting. Badkamer was wel netjes. Verder gevaarlijke lift en vluchtwegen niet in orde.

Ontbijt was prima in orde.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Leuk kortverblijf .

Klassiek hotel , familiaal gerund sinds lange tijd . Mooie kamers met alle comfort. Wij kozen voor half pension wat ons ten zeerste bevallen is. Correct ontbijt . Goede prijs/kwaliteitsverhouding

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Een fijne overnachting gehad met een heerlijke avond eten!

De badkamer was duidelijk al wat ouder.

Onze kamer met bad was ruim met een goed bed en groot hoekbad. Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid en van alles voorzien. Het restaurant is ook zeker een aanrader!

Wij hebben geen negatieve punten

de stilte en de rust in het hotel, vooral het heerlijke eten, zowel s'avonds als smorgens het ontbijtbuffet, super, ook zeer vriendelijk personeel

ardens genieten

ben nog aan het denken !!

Ik ben er in een tijdszone van 14j. zo'n 8x geweest en nog nooit maar nooit heeft er iets mij geërgerd aan dit hotel . Toen wij nu aankwamen was de tuin volledig vernieuwd... PRACHTIG . Bij dit hotel is voor mij alles ok en met vriendelijk personeel + uitbaters . Goede keuken en ontbijt .

We hadden een standaard kamer, maar was zeer ruim, we hadden...

We hadden een standaard kamer, maar was zeer ruim, we hadden een badkamer met douche en apart bad.We zaten in het bijgebouw en was zo te zien pas gerenoveerd. Zeker een aanrader.

• Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Diner was geweldig. Mooie wijnkaart met ook voldoende 'halve flessen'. Kamer ruim, schoon en nieuw. Mooi uitzicht over tuin en gebied daaromheen. Ontbijt was ook prima.

het ontbijt was subliem.

Wij hadden echter van boeking.com niet doorgekregen dat de tweede avond een diner volgens half pension was inbegrepen. op onze boekingsdoc.stond enkel twee nachten kamer met ontbijt. Bij het afrekenen zei de hotelbaas, dat we de tweede avond een diner inclusief zouden gehad hebben, terwijl wij dat niet wisten, en ook geen diner hadden gegeten ! Kan u bij de bevestiging van boeking op uw website booking.com duidelijker zijn met de omschrijving wat de boeking inhoudt ? De hotelbaas was zeer fair, en heeft hierin een tegemoetkoming gedaan.

het ontbijt was subliem. Zeer uitgebreid ontbijt. Ruim voldoende !

Zeer van het verblijf genoten ondanks de regen, voornamelijk te danken aan het geweldig hotel en zij

Eigenlijk niks, als ik dan toch een minpuntje moet vermelden, het internet kon beter, maar misschien is de verbinding daar niet optimaal als in een stad. Maar het werkte, doch traag.

Het ontbijt was overheerlijk, de kamer zeer net, nagelnieuwe badkamer met inloopdouche. Het halfpension was lekker, de betere kwaliteit-keuken. Zeer lekkere wijn en zeer veel keuze uit uitstekende wijnen, prijzen correct voor de wijn. We hadden heel slecht weer, maar bij goed weer moet het daar, met de prachtige tuin, overheerlijk zijn! Zeer rustig en groen. Zeer behulpzame en vriendelijke bediening zowel aan de receptie als aan tafel, Nederlands talig, zeer uitzonderlijk in de Belgische Ardennen. Wij waren zeer positief verrast en gaan vast en zeker nog terug.

Gezellig hotel met vriendelijke bediening (zowel onthaal als obers)

Enige minpunt was dat het warm was op de kamer en als je venster open deed wel last van lawaai op het terras en de moto's die voorbij rijden.

Het ontbijt en leuk terras voor hotel.

Zeker en vast een aanrader.

De kamer viel klein uit. We zaten ook niet in het hoofdgebouw, misschien daarom dat de kamer ietsje kleiner was. De douche was ook niet het van het. Wel heel netjes en modern maar, de thermostatische kraan deed het niet en bijgevolg was er alleen maar heet water. Dit weegt echter niet op bij de meerdere pluspunten die wel heel uitdrukkelijk aanwezig zijn of waren.

Een ontbijt om "u" tegen te zeggen. 'S avonds een heerlijke 4 gangen menu, zeker een ster waardig. Het personeel en de uitbating waren heel vriendelijk en super hulpvaardig. Een woordje Nederlands kon er ook nog vanaf. Een heel gezellig en sfeervol restaurant.

• Beoordeeld op: 22 april 2017

Zijn 4 sterren zeker waard.

Geen idee.

Geweldig en heel uitgebreid ontbijt met o.a. zalm, dure camenberts, allerlei kazen en charcuterie. Luxueuse ontbijtruimte. Ruime parking. Ruime en mooie badkamer. Uiterst rustige omgeving. Komen zeker terug.

"Zen" gevoel en genieten van de lekkere keuken .

Niks aan te merken .

Familie Maqua weet perfect dit hotel te runnen . Men voelt zich direct thuis . Personeel super . Lekker eten ( Hp) en zeer goed ontbijt .Comfort en hygiene kamer perfect. Zeer vriendelijk en familiale benadering van iedereen .Aanrader en prijskwaliteit ok .Voor herhaling zeker vatbaar

• Beoordeeld op: 12 november 2016

je voelde je als gast heel erg welkom, super vriendelijk...

Meer duidelijkheid rond de menu, eten a la carte, kleine en grote honger. Nu hadden we wel zo een beetje het idee dat we verplicht waren om 's avonds mee te eten in het restaurant.

je voelde je als gast heel erg welkom, super vriendelijk personeel.

Een hotel dat u meteen een thuisgevoel geeft

Als ik toch iets kan suggereren, dan liever iets lichtere desserts, ook al waren ze voortreffelijk.

Het warm en gastvrij onthaal. Dit is écht een top hotel! Service is hier geen ijdel woord. Voor mijn echtgenoot die lactose intolerant is, werd meteen een ander voortreffelijk dessert geserveerd. Voor elke gast was er een hartelijk woord. We kregen een wandelkaart met tips. We komen zeker terug.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Sfeervol genieten

Een aanrader om lekker te eten in een mooie omgeving , goed hotel , grote kamers , mooie badkamer en een uitgebreid en smaakvol ontbijt . De eigenaar met zijn kinderen en het personeel zijn oprecht vriendelijke mensen die altijd klaar staan voor de klant . Na de 6e x ben ik nog altijd heel tevreden .

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

hartelijk en warm hotelletje in de ardennen
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

voor een 4* hotel is het jammer dat er geen airco is op de luxekamers en dat een minibar ontbreekt hectische bediening bij het ontbijt

heerlijk ontbijt + gastronomisch restaurant prachtige rustgevende tuin bijzonder hartelijk en attentvol personeel

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

Een aanrader !

Het weer maar daar kan het hotel uiteraard niets aan doen. Het gebrek aan zon werd ruimschoots gecompenseerd door het warme onthaal.

De vriendelijkheid en ontvangst van het hele team is echt hartverwarmend ! Bovendien slaap je er goed, in kamers met alle comfort én lekker eten.

• Beoordeeld op: 5 augustus 2016

Uitstekend, alleen veel lawaai van passerende motoren

Kamer rook wat muf bij aankomst. Na flink luchten was het beter. In het weekend veel geluidsoverlast van motorrijders.

Goede, ruime kamer, goede badkamer. Prima restaurant en ontbijtbuffet. Tuin met veel zitmogelijkheden.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Goede uitvalsbasis om de verdere gemeenten te ontdekken !

Avondeten was niet denderend, dessert was geschift en de taart te hard en te zuur. Gewone standaard soep, meloen met Ardeense Ham was allemaal niet zo overdonderend. Hoofdgerecht viel dan weer goed mee.

De badkamer was het beste en de vriendelijkheid van de meeste personeelsleden.

TOP
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

De rust binnen en buiten. Er werd een garage aangeboden voor de moto.

Ja Prima ontbijt

Tien euro per nacht voor een hondje is iets te veel

Ja Prima ontbijt

Mooie locatie met top restaurant. Ook erg vriendelijke medewerkers.

Straatlawaai 's morgens (niet elke dag!)

Het restaurant

Kwaliteit en prijs waren in perfect evenwicht op een hoger dan gemiddeld niveau

Nihil

De bescheidenheid van het personeel, de stilte en verzorging van het park en het bovengemiddelde avonddiner

Een mooie ligging in een prachtige omgeving, voor herhaling vatbaar!

Het vriendelijk onthaal en het lekkere eten !

Wij gaan nog terug😊

Heel lekker eten de rust van de kamer.

hulpvaardigheid personeel, eten is er zeer lekker en alles...

hulpvaardigheid personeel, eten is er zeer lekker en alles is er kraaknet, dit hotel is een aanrader!!!

Heerlijke douche.

Heerlijke douche. Kamer voldoende groot.

Rust.

Niets. Alles oké

Rust. Vriendelijke bediening. Lekkere keuken. Propere kamers. Leuke tuin. Wandelomgeving

Aanrader!

Het personeel is heel attent en service minded

Uitstekend eten, goede wijn, prima motorstalling.

Uitstekend eten, goede wijn, prima motorstalling.

mooie omgeving, lekker eten

mooie omgeving, lekker eten

Super ontbijt,

Super ontbijt,

We komen zeker nog eens terug.

Uitgebreid en zeer verzorgd ontbijt. Zeer diervriendelijk. Toplocatie voor wandelaars.

vatbaar voor een volgende keer

onthaal, kamers, eten, alles was goed.

Net hotel met heerlijk ontbijt

Ontbijt Hygiëne Vriendelijk personeel

Comfartabel hotel waar niets ontbreekt
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Uitstekende keuken met lekkere quiche bij het aperitief. Smaakvol ingericht restaurant en comfortabele kamer met zicht op de tuin en de omgeving

in orde

een koppel kon niet in het hotel slapen

zeer goed ontbijt

Prima prijs kwaliteit.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Prima prijs kwaliteit.Heelvriendelijk personeel.Heel lekker eten.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Een fijn, lekker en ontspannend weekend gehad.

Hotel mooi en rustig gelegen! Lekker onbijt en het diner was ook super lekker! Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Heerlijk ontbijt, prachtige kamer,

Heerlijk ontbijt, prachtige kamer,

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Kamer en badkamer te klein.

Kamer en badkamer te klein. De regen, maar daar is het hotel natuurlijk niet verantwoordelijk voor

Deugddoende driedaagse!:

Het weer, maar daar kan niemand iets aan doen🌧🌈

Super vriendelijk personeel, heel netjes en buitengewoon lekker gegeten!! Gezellig kader!

Mooie locatie en zeer lekker eten
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

De houten vloer: je hoorde anderen lopen op de gang. Vaak lawaai door familie met een groot aantal kinderen.

Mooie inrichting, verzorgde kamer

Voor herhaling vatbaar.

Ontbijt heel lekker, diner ook. Ongelooflijk vriendelijke ontvangst.

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Wi-Fi gaat niet gied

Mooue ruime kamer, lekker eten, alles primz

Diner

Diner

Zalig

Er is niets wat tegenviel

Zowel avondeten als ontbijt heel lekker en verzorgd

tussenstop bij terugreis naar huis. ideaal.

altijd perfekt, zowel accomodatie als service als eten

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Geen opmerkingen,alles was naar wens.

Geen opmerkingen,alles was naar wens.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

zeer goed verblijf

alles was dik in orde

fantastisch

ontbijt,diner,

Lekker en gezellig

Vriendelijke ontvangst. ..vriendelijk personeel. . Prijs /kwaliteit. .mooi gedekte tafels. .goed ontbijt. ..

• Beoordeeld op: 14 september 2017

uitgebreid ontbijt en heerlijk avondmaal

uitgebreid ontbijt en heerlijk avondmaal

Top Lokatie

zeer uitgebreid ontbijt buffet, mooi verzorgde kamer met nieuw uitgeruste badkamer uitstekend diner!

Een fantastisch lekker ontbijt.

Een fantastisch lekker ontbijt. Mooie ruime kamer

Voor herhaling vatbaar.

Slechte haard Roger.

Alles was dik in orde

Mooie tuin ,ZEER goed eten en vriendelijk personeel.

De kwaliteit van het toiletpapier

Ontbijt en half pension eten .Zeer goed.

schitterend ontbijt

schitterend ontbijt

Niets op aan te merken, alles was piekfijn in orde!