Beoordelingen over Hotel Du Commerce 3-sterren

Weststraat 64, 8370 Blankenberge, België

#16 van de 30 hotels in Blankenberge

Zeer aangenaam

Super vriendelijke mensen aan het onthaal,. Zalig ontbijt, werd constant aangevuld, zeer kindvriendelijk. Ze doen alles om het u zo aangenaam mogelijk te maken. Kamers zijn klein, maar alles is er aanwezig. En bovendien, wie heeft een grote kamer nodig als je zo dicht bij de zee zit... Ook heel tof is dat je in de zomermaanden voor 6 euro pd. kunt parkeren op het schoolplein van een nabijgelegen school. (Waar ze trouwens ook zeer vriendelijk zijn en je zelfs per dagdeel kunt bijbetalen als je langer wilt blijven) Dus voor ons zeker een aanrader!

Goede ligging, comfortabele kamer, ontbijt was ok.
    • Deluxe Vierpersoonskamer met Tussenverdieping

Hier en daar niet echt proper, er was nooit voldoende spek bij het ontbijt...mensen moesten altijd wachten en er werd altijd maar per beetjes bij gebracht. Veel te weinig personeel.

Goede ligging, comfortabele kamer, ontbijt was ok.

De kamer was netjes.

Niets alles was ok.

De kamer was netjes. De badkamer was proper. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. De ligging is goed;dicht bij het strand en niet te ver van het station.

Zeer van genoten.

Heel gehorig. Kamers hadden geen airco, maar deze wel nodig; in elk geval de bovenste. Gelukkig mochten en konden we ruilen voor een koele kamer.

Prettig personeel, behulpzaam. Knus hotel. Dichtbij strand. Lekkere bedden.

Aangenaam en net hotel met prima ligging t.a.v. zowel het strand als het centrum
    • Deluxe Vierpersoonskamer met Tussenverdieping

1 van de Velux verduisteringscherm was stuk waardoor kindjes van 1 & 3 overdag de slaap niet konden vatten. Dit was een beetje jammer. Voorts was er niets dat ons tegen viel.

Het ontbijt was erg verzorgd en vrij veel keuze. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

Voelde me er thuis en op mijn gemak

Geen airco in de kamer, het ontbijt beetje simpel, maar wel lekker en goed verzorgd

De kamer en badkamer waren proper en comfortabel en het bed was zeer goed ondanks dat ik rugklachten heb, zeer goed geslapen.

Eigenlijk niets jawel de koffie was wel goed en goed warm

Kamer en douche veel te klein verstikkend klein de kamer nie echt proper het balkon was ronduit vuil en smerig de stoel die er staat is in jaren nie afgeveegd heb er een handdoek moeten opleggen om toch een beetje proper te zitten als je het al balkon kunt noemen enorm klein helemaal vol gepoept door de vogels groen aangeslagen jaren nie gepoetst dan het uitgebreid ontbijt?veel was het niet het was wel vers maar daarmee is alles gezegd kortom nooit meer ik vond het een verschrikkelijk verblijf

Eigenlijk niets jawel de koffie was wel goed en goed warm

Ontbijt, ruime kamer, propere badkamer

Kamer was gelegen op het gelijkvloers. Tweepersoonsbed gevraagd met 1 matras, maar het was uiteindelijk een bed met twee aparte matrassen. De man die de inckeck en uitcheck deed was niet zó vriendelijk.

Ontbijt, ruime kamer, propere badkamer

Het ontbijt was uitstekend en ook het personeel was heel...

De matrassen op de bedden bleven niet liggen met als gevolg, pijn in de rug! Van zaterdag op zondagavond luidruchtige buren

Het ontbijt was uitstekend en ook het personeel was heel vriendelijk

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Eénmalige gelegenheid

De prijsverhouding van deze 2-persoons kamer met ontbijt was veel duurder ten opzichte van andere hotels voor identiek dezelfde verblijfsperiode met een matige keus aan ontbijt en ook met weinig verandering

De 2-persoons kamer met douche/wc/lavabo was voor ons ruim genoeg en heel goed verzorgd met als pluspunten : een goede matras, de kleine koelkast, de safe, de flatscreen-tv, het bureautafeltje, de ruime kleerkast

6,0
    verblijf voor korte duur was ok!!

Badkamer had geen verluchting!! Tegel los in plafond voor verluchting!! Ik had de indruk dat er gerookt was in de kamer! Geur was nog niet weg!!

Vriendelijk onthaal!!goede info!

proper en ontbijt ok, maar zal niet meer teruggaan.

Via mail parking gevraagd, geen antwoord gekregen en ter plekke zei men dat er geen plaats was, kreeg wel een plannetje met openbare plaatsen samen met de melding dat het moeilijk ging zijn om plaats te vinden.

Zeer kleine kamer en badkamer. Wel proper

Aangenaam verblijf in kraaknet hotel met vriendelijk personeel.

Grote, nette en ruime kamers, vriendelijk personeel, goed ontbijtbuffet. Wij kregen een grotere kamer omdat het hotel niet uitverkocht was; super! Maar ook al hadden we die upgrade niet gehad, wij waren zeer tevreden over het hotel.

Verblijf naar verwachting, vertrek afschuwelijke ervaring met een vrouwelijke receptioniste.

Om 11.15 uur hadden we een belangrijke afspraak na te komen, maar om half elf bij inlevering van de 2 sleutelkaarten, ging de vrouwelijke receptionist hoogst onaangenaam conflictmatig vertellen dat ik niet had betaald. Ze kon mijn naam en boeking niet vinden. Pure nonsens de andere receptionist kon mijn naam wel vinden met de betaalde boeking en was keurig in orde. Ik heb haar een kopie laten maken van mijn internetboeking en betaling met dikke rode letters erop gedrukt 'betaald'. Blijkbaar wilde ze niet worden overtuigd. Ik was niet voornemens dubbel te betalen voor één nacht. En ik ben vertrokken met een naar gevoel over mijn ervaring met hotel Du commerce. Afschuwelijk.

De binnenkomst bij de manlijke receptionist was vriendelijk, adequaat en administratief met mijn correcte naam en boeking het kamernummer met 2 entreekaartjes snel geregeld.

het was echt goed !!!
    • Comfort Familiekamer (3 Volwassenen)

Geweldig ontbijt , goede schoonmaak , fijne kamer voor 3 pers. leuke lift , perfecte garage ,prijs kwaliteit is goed!!! EN dicht bij het strand en winkel straat!!!!!

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Heerlijk verblijf in Blankenberge

Nette kamer, heel goed ontbijt en vriendelijk personeel, op 2 minuutjes stappen van het strand en vlakbij winkelstraten. We hadden het hier prima naar onze zin!

Uitstekend !

Het was ons 2 de bezoek . Geen negatieve commentaar eigenlijk.

De ligging . Ook niet te druk . Propere kamers en heel vriendelijk en een uitgebreid en lekker ontbijt .

Ok maar niets meer
    • Comfort Familiekamer (3 Volwassenen)

Ook weinig dat tegenviel. Het ontbijt aan 12 euro was ok maar weinig variatie als je er 3 dagen overnacht.

Eigenlijk weinig. Niets slecht maar ook niets top. Allemaal gemiddeld. Paaseieren op Pasen was een leuke attentie.

Top restaurants dicht bij hotel werden medegedeeld zo hoef je de eerste avond niet ver zoeken .
    • Comfort Eenpersoonskamer

Daar moet ik ver naar zoeken

De kamer was top en het ontbijt dik in orde ook al viel het koffiemachine stuk er kwam versterking om iedereen zo vlug mogelijk te bedienen iedereen heel vriendelijk en maakte tijd voor kort praatje. Vooral de matras om op te slapen was top waar het ontbijt werd benut was heel gezellig . Ik kom zeker nog eens terug grts

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Weekendje uitwaaien aan de Belgische kust

Na 20:00 zat de deur op slot, geen drankje meer in het hotel te krijgen (ook geen automaat of iets in de minibar).

Vriendelijke man achter de receptie die ons het een en ander over Blankenberge vertelde

goede prijs /kwaliteit ! Voor herhaling vatbaar.

het uitgebreide ontbijt ! De mogelijkheid om bij het uitchecken toch de bagage nog te laten staan tot vertrek naar huis. Goede centrale ligging, vlak in het centrum van Blankenberge , bij het strand en winkels. Vlot te bereiken met de trein.

Ons verblijf viel mee

Wij hadden dit hotel geboekt omdat er vermeld was parking aanwezig maar dat was ook niet waar en moesten we naar een openbare parking. Die was wel oke

Ontbijt oke en kamers in orde

Goede ligging.

We hadden een mooie vernieuwde kamer maar als ik enkele tips mag geven: -glazen om te drinken op de kamer -geen plaats in badkamer om toiletgerief te zetten of handdoek te hangen aan lavabo

Ontbijt was goed maar basic vb.geen suiker/rozijnenbrood.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Zeer goed

Het kaartje voor je hotelkamer te openen , was ook nodig voor elektriciteit te hebben . Soms even verwarrend .

Niet ver van de zeedijk , alsook het centrum . Heel centraal gelegen. Kindvriendelijk, de kamers waren in orde , en ook een uitgebreid ontbijtbuffet .keuze genoeg . Ook had je de mogelijkheid om je koffers zowel voor als na je verblijf er nog te laten staan in een aparte ruimte , om er zo niet een ganse dag te hoeven mee te sleuren .

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Super verblijf!

Alles was prima! de propere kamer, vriendelijk personeel, het uitgebreide ontbijt, de ligging van het hotel: vlakbij het strand, kortom: echt alles. Prijs kwaliteit = top. Een aanrader.

Prima verblijf, zou iets gemoderniseerd mogen worden.

Is wel ietwat gedateerd (kit zou vervangen mogen worden, tapijtplinten hingen half los)

Ontbijt was prima, kamers waren groot zat en voorzien van de juiste benodigdheden (goed bed, prima badkamer)

goed voor een kort verblijf; personeel was wel vriendelijk!
    • Deluxe Driepersoonskamer

ontbijt: mag iets gevarieerder (vooral soorten brood ipv pistolets) spinnenwebben nakijken in badkamer ;-)

gemiddeld ontbijt Jammer dat er weinig brood in broodmand lag (enkel enkele korsten). Het brood mag meer aangevuld worden (+ zorgen voor niet enkel wit brood)

voor de rest zou ik het zeker aanbevelen rustige straat

ik mistte alleen een klein koffie zetje of iets waar ik 's avonds nog koffie kon nemen of 's morgens voor het ontbijt daar ik nogal vroeg wakker was en ik graag koffie drink

ontbijt was perfect kamer was perfect niets op aan te merken

Het was aangenaam om in het hotel te verblijven.
    • Comfort Eenpersoonskamer

Voor een parkeerplaats te huren vroeg men 18 euro per dag, wat ik zeer duur vind.

Het onthaal en de medewerksters waren zeer vriendelijk en zeker bereid om te helpen waar het nodig was. De kamers waren zeer proper en werden dagelijks goed onderhouden. Het hotel is bezig met renovatie.... de kamer waar ik was moest nog gerenoveerd worden (verouderd) maar dat nam niet weg dat ik zeer goed voelde op mijn kamer en in het hotel. Voor het ontbijt was er keuze genoeg dus het was goed. De kamers waren "niet roken" maar er was op het gelijkvloers een buitenruimte voorzien. Prijs/kwaliteit gezien is dit hotel zeker een aanrader. Het is gelegen in het centrum en toch rustig.

Fijn
    • Comfort Familiekamer (3 Volwassenen)

WiFi hadden aangevraagd ma Londenser toch niet op , ook niet met de code slechts op 1 toestel

Het ontbijt was heerlijk, kamers perfect alleen wat te warm in de kamer

Bevredigend maar niet voor herhaling vatbaar

Veel te kleine kamer en badkamer. Amper ruimte om te bewegen. Tapis plein als vloerbekleding niet echt hygiënisch. Geen ruimte om koffers te zetten. TV was volledig ontregeld, zelf in orde moeten brengen. Geen eur 112,5 per nacht waard.

Ontbiit was uitstekend.

Goed verblijf maar de volgende keer misschien een andere kamer vragen.

De badkamer was voorzien voor mensen met een handicap. We hadden één groot bed gevraagd en kregen 2 aparte die tegen mekaar geschoven werden.

Heerlijk ontbijt voor ieder wat wils. Vriendelijk personeel en onthaal.

rustige locatie , eenpersoonskamer ,met 2persoonsbed , goed ontbijt en vriendelijk personeel
    • Comfort Eenpersoonskamer

Ik had uitdrukkelijk gevraagd aan de receptie om mijn kamer niet te poetsen en het bed niet op te maken , maar het was toch gebeurt , geen ramp voor 2 nachten maar als ze zeggen dat dat in orde komt verwacht ik dat ook

Het ontbijt was in orde , eitjes en spek , geen overdadige keuze maar toch meer dan een pistoleke met kaas of hesp

de kamer was mooi en proper.

niets.

de kamer was mooi en proper. de badkamer was mooi en netjes. het personeel was zeer vriendelijk. het hotel is goed gelegen,dicht bij het strand en niet ver van het station.

goed hotel voor een kort verblijf
    • Comfort Eenpersoonskamer

parkeren in het hotel bleek een paar straten verderop in piepkleine garage te zijn de douchebak was levensgevaarlijk glad bij het in en uit stappen zijn ,zowel ik als mijn medereiziger bijna verongelukt

vriendelijk personeel,met een lekker ontbijt kamer simpel maar schoon en alles aanwezig

Het ontbijt was goed.

Zoals ik al zei een airco zou daar geen luxe zijn.

Het ontbijt was goed. Kamer ook ....mooi kortbij de boulevard vriendelijk personeel. Alleen een punt ..het was die dagen 21 graden en het was al zo warm op die kamer Dat airco geen overbodige luxe zou zijn.

Het bed sliep goed.
    • Comfort Eenpersoonskamer

Het hotel is niet ingesteld op vroeg (voor 8 uur) vertrekkende zakelijke bezoekers. Ik moest met ze regelen dat ik wel nog kon ontbijten voor ik om kwart voor 8 vertrok. Ook is parkeren erg lastig in de omgeving

Het bed sliep goed.

Een familiaal hotel met zeer vriendelijke uitbaters en personeel.
    • Comfort Eenpersoonskamer

Er is me niets tegengevallen maar een gezellige bar om 's avonds nog even te genieten zou wel mogen.

Heel vriendelijk, rustige buurt, lekker ontbijt, een nieuwe kamer met mooie badkamer.

Super vriendelijke mensen.

Super vriendelijke mensen....goed verblijf met basic kamers en basic (goed) ontbijt in het centrum van Blankenberge (rustig gelegen) . Een aanrader voor een paar dagen aan de zee!

Goed hotel en lekker ontbijt!

De douche lekte (hebben het gemeld en ze zouden er iets aan gaan doen). 'S nachts kon het wel eens warm zijn op de kamer maar met de raam open hebben we heerlijk geslapen.

We hadden een mooie nieuwe kamer en het ontbijt was heel lekker. Hulpvaardig en vriendelijk personeel!

Een aangenaam hotelletje op een topligging in het centrum.
    • Comfort Familiekamer (3 Volwassenen)

Niets het vermelden waard.

De ligging kan niet beter zijn (en toch was er geen nachtlawaai.) Het is een gezellig, klassiek familiehotelletje. Zeker aan te raden.

De vriendelijkheid van het personeel de kamers het ontbijt

Veel te warm op de kamers de ramen opengezet weinig slaap door het vele lawaai van de mensen buiten

De vriendelijkheid van het personeel de kamers het ontbijt

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Je bent net thuis

Kamer was klein, maar voor een aantal dagen stoort dit niet zo hard voor me.

Zeer dicht gelegen bij de zee (zeer handig). Vele leuke restaurants in de buurt (goedkoop). Ontbijt was goed!

Lekker ontbijt.

Verouderd hotel. Raam in de kamer sloot niet goed. Zeepdispenser in de badkamer los. Dus een opfrisbeurt is wel gewenst.

Een topligging. Niet ver van de dijk. Lekker ontbijt.

Zeer zeker voor herhaling vatbaar .

Wij waren kontent met de kamer en het uitgebreide aanbod van het ontbijt.

Het ontbijt was tip top in orde. De kamer was aan de kleine kant, maar prima in orde.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

personeel was super vriendelijk , zij verdienen een pluim

Eerste morgen geen warm water, door technische storing, is te laat opgemerkt door manager

Kamers waren netjes , niet bijzonder luxueus maar voldoende comfort

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

super verblijf

niets eigenlijk voor herhaling zelfs uitkijken voor nog eens te gaan dit jaar

zeer vriendelijk, verzorgt en gedienstig niets op af te keuren een echt aanrader

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Heel gezellig !
    • Comfort Familiekamer (3 Volwassenen)

Mogelijkheid voor koffie of thee op de kamer. Mag een kleine meerprijs voor aangerekend worden.

Een heel uitgebreid ontbijt. Propere en gezellige kamers. Personeel héél vriendelijk!

Uitstekende service, lieve gastvrouw, leuk ontbijt en alle faciliteiten voorhanden

Ontbijt was normaal maar proper, heel lieve gastvrouw, kamer proper, net genoeg voor met 2 te overnachten, strand vlakbij. Restaurants en winkelstraat in de buurt. Fantatische en rustige nacht gehad. Een aanrader

kort maar héél goed
    • Deluxe Driepersoonskamer

niets, buiten misschien het uitzicht in onze kamer zowel de voor als achterkant......... trappen en muren...... maar ja!!! daar is nu niets aan te doen als je in een zijstraatje zit, maar nogmaals dit is muggenzifterij, hotel is een aanrader

het ontbijt was voortreffelijk, kamers waren net en ok, bedden goed, alles aanwezig

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Weekendje Blankenberge

Er stond dat er WiFi was maar daar had je dan een speciale inlog voor nodig en die hadden wij niet. Voor ons was dat geen ramp maar misschien voor andere wel.

Het ontbijt bestond uit een zeer ruime keuze, de omgeving was ook top. Je zit zeer dicht bij de winkelstraten en bij de zeedijk. De kamer was simpel maar zeker genoeg voor daar een aantal nachten te slapen. De badkamer was ook super netjes en het hotel was ook zeer hygiënisch!

Top Hotel

Viel niet tegen. Maar zou het fijn gevonden hebben. Dat je ook in het Hotel kon dinneren.

De hygiëne van het Hotel was zeer goed en zeer belangrijk voor ons. Ontbijtbuffet was ruimschoots verzorgd. En het personeel was vriendelijk.

Het ontbijt was heerlijk alles was aanwezig. De eerste nacht hadden we last van de bouwdroger naast onze kamer . We hebben het gemeld de volgende morgen en kregen meteen een andere kamer. dus zeer leuk verblijf.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Top hotel met goede services

Er is me niets tegen gevallen

Ligging is goed, je bent zo in centrum of strand, Ontvangst was goed leuke dame achter de bali. Kamer perfect, keurig schoon. Lekker uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Een goed hotel, maar wat te basic voor de prijs.

Kamers mochten wat beter gekuist worden. Het extra kussen mag ook vervangen worden, en niet gewoon in de kast gelegd worden na gebruik. De geur van vorige gasten is niet bepaald leuk om op te slapen . Op een koertje tussen kamers een rookverbod toepassen zou de geurlast voor niet rokers verbeteren. De bedden zouden misschien beter niet uiteen schuiven.

Perfect ontbijt. Handig dat er een kluisje aanwezig was.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Mooie grote kamer met dubbelbed voor een persoon.
    • Comfort Eenpersoonskamer

Alles was perfect in orde we komen zeker terug!

Mooie grote kamer met dubbelbed voor een persoon. Er werd rekening gehouden met mijn ei en koemelkintollerantie en speciaal geitenkaas en sojamelk aangeboden. Hartelijk dank hiervoor.

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Prijs kwaliteit een aanrader
    • Comfort Familiekamer (3 Volwassenen)

De druk op het water bij het douchen was niet geweldig groot!

Het ontbijt was basic maar zeer lekker! Pluspunt aan de kamer was dat ons 5jarige zoontje een grote ruimte apart had om te slapen. De kleine kon slapen gaan terwijl de ouders nog wat tv keken. Centraal gelegen ook van de winkelstraat en het haventje

• Beoordeeld op: 21 september 2016

6,0
    Men was vergeten dat we later aankwamen dan de openingsuren...

Men was vergeten dat we later aankwamen dan de openingsuren onthaal. Niet echt vriendelijk onthaald op dat moment. Parking aangevraagd blijkt niet in optie genomen te kunnen worden. Bed was niet zo goed voor ons, twee aparte matrassen die een goot vormden.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

• Comfort Familiekamer (3 Volwassenen)

Spijtig van de kleine kamer voor 3 personen maar eigelijk was het alleen maar voor te slapen !

Het ontbijt was volledig in orde ! Zeer vriendelijke bediening.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

Prima hotelletje met een goede prijs/kwaliteit verhouding
    • Deluxe Vierpersoonskamer met Tussenverdieping

Goed ontbijt maar zeker geen uitgebreid ontbijtbuffet. Er waren lekkere pistolets, koffiekoeken, kaas, hesp, zachtgekookte eitjes, yoghurt en platte kaas. Meer dan voldoende dus, maar verwacht geen verse sappen, eitjes die à la minute gebakken worden, etc. Nogal strikt in het uitcheck-uur De duplex familiekamer heeft een steile trap (eerder een kruising tussen trap en ladder). Prima voor al wat oudere kinderen, niet ideaal voor kinderen < 5j.

Vriendelijk personeel Moderne duplex familiekamer Erg rustig: geen nachtlawaai en dat is eerder uitzonderlijk in Blankenberge. De zee is vlakbij

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

goed voor een paar nachten maar niet om er een week te verblijven
    • Comfort Familiekamer (3 Volwassenen)

verouderd interieur, oogt minder fris in werkelijkheid dan op foto's

ontbijt was goed regeling voor parkeren is zeer goed tijdens hoogseizoen centrale ligging

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Lekker ontbijt vriendelijk personeel ruime familiekamer...
    • Comfort Familiekamer (4 Volwassenen)

Heel warm op de kamer veel lawaai op straat dunne kussens

Lekker ontbijt vriendelijk personeel ruime familiekamer goede ontvangst voor de kids snoepjes op de kamer

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Zeer vriendelijk onthaal, goede ligging. proper!

matras was voor ons te zacht. s nachts toch wat lawaai van jongeren...

Basic ontbijt maar zeer in orde! bij ontbijt potje koffie of thee per tafel. Kamers klein maar zeer proper! hulpvaardig naar zoeken autostaanplaats!

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Iedereen was vriendelijk.

Ik was er met mijn kleindochter en we hadden een kamer voor rolstoelpatienten en ze voelde haar niet op haar gemak in de badkamer volgende keer een andere kamer a.u.b.

Iedereen was vriendelijk.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Dit hotel is goed voor een weekend als je de kamer enkel gebruikt om te slapen en te douchen.
    • Comfort Familiekamer (4 Volwassenen)

De familiekamer mocht groter , Airco zou geen overbodige luxe zijn. Ook de badkamer is te klein en onhandig gelegen. De omschrijving op de site schept hogere verwachtingen . Liever espressokoffie bij het ontbijt.

Het ontbijt is goed.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

maar het verblijf was zeer gezellig voor herhaling vatbaar.

het uitzicht had misschien beter gekund want we hadden namelijk zicht op achterkant van andere huisjes.

de kamers waren zeer proper met een goed bed een mooie badkamer en zeer beleefd personeel.

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

we gaan zeker terug maar voor wat langer dat paradijs gevoel alleen al omringd door lieve uitbaters
    • Deluxe Driepersoonskamer

alles was top wat we ondervonden of moesten weten .

rustige kamer was top de netheid was top de vriendelijke bediening en onthaal zowel aan de balie als de keuken en de poetsdame. Wij zij er voor de tweede maal en de kamers zijn ook zeer mooi gerenoveerd , klasse . Het hotel is al vele generaties overgedragen het kan niet anders dat het kwaliteit is , Ja natuurlijk komen we terug en kan deze alleen maar aanraden aan alle bezoekers.

EEN FIJN EN GEZELLIG FAMILIEHOTEL MET VRIENDELIJKE UITBATERS

ER WAS VOOR HET ONTBIJTBUFFET EEN RUIME KEUZE, MAAR ER MAG SOMS OOK WAT MEER AFWISSELING ZIJN;

RUIME KAMER EN BADKAMER - VRIENDELIJK PERSONEEL - LEKKER ONTBIJT - GOEDE LIGGING : RESTAURANTS, WINKELS, ... NABIJGELEGEN EN KORT BIJ DE DIJK EN HET STRAND

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Zeer aangenaam verblijf gehad in hartje Blankenberge

Straatlawaai.

Heel vriendelijk personeel. Vooral dame bij onthaal en de mensen die instonden voor het ontbijt. Kleine kamer maar zeer functioneel ingericht. Ideale ligging ( winkels, strand, theaters)

• Beoordeeld op: 21 juli 2016

Het hotel viel een beetje tegen.

Heel kleine kamer met nog kleinere badkamer. De gehuurde garage met heel smalle inrit. Niet te doen met een iets bredere wagen. En nogal duur.

Het ontbijt. De ligging. Kluisje op de kamer.

• Beoordeeld op: 20 juli 2016

Uitstekend hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Prima uitgebreid ontbijt.

Kleine lift.

Uitstekend uitgebreid ontbijt met spek en ei,vers fruit en mini koffiekoeken. Nette en propere kamer. Op 200 m van zeedijk. Parking in nabij gelegen school voor 6 euro / dag.

Nice hotel

Geen airco

Hele goede ligging. En vriendelijk personeel.

Simpele maar goed ontbijt, mooie kamers.

Warm op de kamer zonder airco, kleine douch.

Simpele maar goed ontbijt, mooie kamers. Ideale ligging voor centrum en zeedijk.

leuk

Kamers waren goed voor prijs, bedden zeer goed.

Geheel naar wens.

Parkeermogelijkheden.

Totale accomodatie en ligging.