Beoordelingen over Hotel Du Parc 3-sterren

Marie-Joseplein 3, Oostende Centrum, 8400 Oostende, België

#26 van de 34 hotels in Oostende

Basic, wat verouderd maar ok prijs/kwaliteit voor kort verblijf

Verouderde kamer met vast tapijt en verouderde badkamer en bed. Zeer zachte matras (is persoonlijk) en de kamer rook muf alsof er gerookt was. Alles samen ok prijs/kwaliteit.

Zeer basic 1-persoonkamer van aanvaardbaar formaat en proper. Lekker ontbijt en koffie, voldoende keuze en vriendelijk personeel. Goede locatie vlak achter het Casino van Oostende. De tramhalte voor de kusttram op enkele voetstappen van de receptie.

Zeker OK voor'n weekend met kinderen in't centrum van Oostende met vriendelijk personeel+parking.

Er was wel wat lawaai 's avonds, we waren er in het weekend.

Kamer voor 4 personen was mooi, voldoende ruim, grote nette badkamer. Ontbijt was goed, gevarieerd, locatie was prima in het centrum van Oostende.

Goed voor 1 nacht. Prijs / kwaliteit niet OK. Niet voor herhaling vatbaar.

Kamer zeer basic. Versleten meubilair. Géén airco (wisten we), erg warm in de zomer. TV ontvangt géén enkele zender, overal storing (en dit tijdens WK2018 meegemaakt). Badkamer had géén verluchting, alles bewasemd tijdens douchen. Niet alle personeel even vriendelijk.

Ontbijt OK. Ligging zéér goed.

Niet voor herhaling vatbaar.

De Wifi werkte niet. De TV werkte niet behoorlijk. We hebben dit zaterdagochtend gemeld bij mevrouw. Zaterdagavond was er niets aan veranderd, terug naar beneden, dit gemeld bij mijnheer en hij zei ons dat als we het gemeld zouden hebben ze er iets aan zouden hebben gedaan. We kregen dan een heel oud en volstrekt niet toereikend doosje met sleutels en schroevendraaiers mee en mochten dan de TV in de kamer ernaast zelf van de muur gaan vijzen. Aangezien de schroevendraaiers niet pasten, gingen we ze teruggeven met de melding dat het niet lukte en dat was het dan, er werd verder niets aan gedaan. Het ontbijt was in orde maar wel basic en elke dag hetzelfde (3 soorten beleg waaronder kaas, spek en roerei, beperkte keuze broodjes en 3 soorten brood, fruit, yoghurt en ontbijtgranen). De kamer was oké, de badkamer zeer ouderwets. De douche was in het bad waarvoor je dan een gordijntje moest schuiven. Zoals ik al zei, was het niet slecht maar er zijn in Oostende zeker betere accomodaties voor dezelfde prijs te verkrijgen. Hotel pacific en hotel Europe waar we de voorgaande jaren logeerden bvb.

Er was niet echt iets dat me uitzonderlijk beviel. Het was niet slecht maar wel erg matig.

Goede ligging.

Kamers vallen wat klein uit maar alles is wel aanwezig

Goede ligging. Heel proper. Vriendelijk personeel. 24/24 conciërge aanwezig. Lekker ontbijt.

Ik had zonder mijn medeweten een tweepersoonskamer geboekt...

Ik had zonder mijn medeweten een tweepersoonskamer geboekt maar maar voor enkel 1 persoon...Dit werd onmiddelijk veraderd zonder problemen en aangepast! Waarvoor dank

V

Bedden waren een beetje te smal. Maar lagen wel heel goed.

Mooie badkamer, ontbijt was ruim voldoende. Zeker als je prijs/kwaliteit vergelijkt. Hygiënisch.

Prijs/kwaliteit toch nog ondermaats

Slechte geluidsisolatie gebouw, iedere beweging boven werd gehoord + storend. 4 persoonskamer geboekt, maar een 3 persoonskamer met bijzetbedje gekregen. Digitale tv met enkel storingen continue. Veel lawaai tijdens ons verblijf in hotel waarneembaar. Geen frigo. Zeer warm op kamer. Ontbijt matig maar toch nog voldoende

Lokatie is goed, kort bij strand. Kort bij parking cursaal.

Al bij al nog goed meegevallen.

Het ontbijt,voor de rest heel centraal gelegen hotel is pluspunt maar wel lawaaierig gelegen met de stopplaats van de tram.

Kamers netjes maar warm geen airco. Ontbijt was matig,werdt slecht aan gevuld,waren soms lege bakken en niemand keek ernaar om.

Vooral genoten van het wandelen over de boulevard en het lekkere weer.

Geen koffie en/of thee op de kamer.

Kamer was niet groot maar wel schoon en compleet. Hotel lag pal bij het strand en voor de deur was de halte van de Kusttram. Prima ontbijt.

Personeel bij ontbijt sprak geen nederlands, engels, frans.

Personeel bij ontbijt sprak geen nederlands, engels, frans....wat ambetant is als je alergieën hebt....buffet werd maar mondjesmaat bijgevuld, telkens weer wachten.

De ligging.

Het hotel is echt versleten en verwaarloosd. (behangpapier los, kramikkele douchekraan, ...) Kamer 3p met wc in de badkamer en slechts 1 lavabo, slechts 2 glazen om tanden te poetsen...

De ligging. Wat ontbijt betreft, je moest tegen wachten kunnen qua aanvullen maar was wel oké.

Niet doen!

Gehorige kamers. Leek of de hele nacht de gebruiker van de naastliggende kamer met meubilair aan het schuiven was. Daarnaast ligt het hotel naast een plein met taxi standplaats en tramhalte waar de hele nacht dronken mensen lawaai maken. Het ontbijt was ronduit slecht! Gelukkig maar voor 1 nacht geboekt en voor onze 2e nacht een ander hotel in Oostende gevonden.

Kamer was klein maar bed was ok

Een weekje zalig genieten aan de kust.

Een ijskastje zou handig geweest zijn op de kamer maar was niet aanwezig. De gordijnen voldeden in mijn ogen niet voor voldoende verduistering te bieden in de zomer. Doordat het laat donker is en vroeg licht was dit dus een minpunt.

De kamer was vrij klein maar voldoende voor een vakantieverblijf aan de kust. Het ontbijt was misschien wel elke dag hetzelfde maar was voldoende ruim. De ligging van het hotel was ideaal omdat deze aan een tramhalte gelegen is (eerste stop na station).

Vriendelijk personeel aan de balie.

Kleine kamer met piepkleine douche, schimmel tegen het plafond in de badkamer. Geen kapstok om jassen aan op te hangen (goed dat het niet geregend heeft.) Karig ontbijt, het buffet was niet uitnodigend: geen variatie gedurende 3 dagen, en er werd maar mondjesmaat aangevuld. Geen vers fruit, personeel maakte een vermoeide indruk en was niet echt vriendelijk

Vriendelijk personeel aan de balie. Centraal gelegen

Prima hotel, veroyder maar met charme

Niets !

Super hotel in centrum van de stad ! Was onlangs in hotel om de hoek, 't was triestig en afschuwelijk, ben bluj dat ik terug in Du Parc terecht kan !

het was fantastisch!!ik kom zeker nog terug!!

kleine details!..geen washandjes.tv heeft niet veel zenders

het ontbijt was heerlijk!en was voldoende!de kamer was heel proper!zalig donsdeken!alle dagen propere handdoeken!televisie!

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Goed maar niet geweldig.

Ontbijt wat sober. Een vriendelijke goede morgen van het personeel aan de ontbijttafel is toch ook niet teveel gevraagd? Na 21u. geen mogelijkheid nog iets te nuttigen.

Goede kamer. Prima ligging.

voor de prijs die ik moest betalen vond ik het ondermaats

minimale afmeting badkamer, afvoerputje niet schoon, wastafelkraan sputterde, gordijnen sloten niet goed, ijskastje koelde nauwelijks, leeslampje niet sterk genoeg, saaie en te krappe ontbijtzaal

Het bed was goed en de douche lekker warm

Ik heb tweemaal overnacht, dus drie dagen verbleven. En alles was tip top, zelfs het weer.

De kamer viel heel goed mee. Ik was alleen met twee kleine chihuahua's en wij hebben alle comfort gehad zoals thuis. Het was ook rustig ondanks er toch veel gasten waren. Het ontbijt was ook supergoed. Alles was er aanwezig en de koffie was heel lekker. Ook vriendelijk personeel en centraal gelegen.

Aanrader voor een kort verblijf in het centrum van Oostende, perfect na een avond CasinoKursaal.

Het hotel is gelegen aan een druk plein in Oostende, maar de geluidsisolatie was perfect. De kamer was klein, eenvoudig maar voldoende. Badkamer idem. Ontbijtbuffet basic maar oké. Vriendelijk onthaal, behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Er stonden gebruikte zeepjes in de badkamer. De kamer was vrij klein voor 4 personen. Het ontbijt liep niet vlot genoeg. Te trage aanvulling en soms aangebakken koeken

Barslecht

Het ontbijt! Er was voor een hele eetzaal onvoldoende eten. En toppunt van al was dat er niet bijgevuld was!!!!! Het spek was niet te eten! Venster megavuil!

Dit hotel is redelijk voor een nood overnachting, langere tijd is helemaal geen aanrader.

sterke geurhinder afvoer douche/wc, 3x andere kamer gehad maar de ellende bleef, wc stond los op vloer, erg kleine kamer, ontbijt uiterst basic

voldeed aan prijs/kwaliteit

Door warmte ramen open, dan veel herrie van tram, bussen en auto's rond het plein. Ontbijt redelijk, beperkt qua keus,

Lokatie, echt vlakbij het strand en centrum. , prijs, en op zeer korte termijn(paar minuten voor aankomst) geboekt, konden gelijk terecht.

Ons ontgoochelde de prijs-kwaliteitsverhouding.

Hotel Du Parc gelegen nabij kursaal in het centrum van Oostende. Een ideale ligging tenzij op zaterdagavond. Uitgaansbuurt! Enkele feestvierders maakten het zeer bont in het midden van de nacht in het hotel. Veel geluidoverdracht tussen de kamers ( houten vloeren ). Ook het douchen vanuit andere kamers duidelijk te horen. Ontbijt was eenvoudig klassiek. Parkeren in de buurt is quasi onmogelijk en de ondergrondse parking van het Kursaal is zeer prijzig ( 22 euro voor 12 tot 24u ).

Kamers waren proper maar afgeleefd. Hond welkom en mocht ook mee naar ontbijtruimte.

prima wat locatie betreft, vriendelijke, authentieke uitstraling. slaapconfort onder de maat.

echt een waardeloos matras. klein, bobbelig, plastic coating dat warm is. had 1persoonskamer. erg troosteloos. gelukkig een goede douche, dat maakt een slechte nacht wat beter. andere kamer die ik boekte voor een vriendin was beter maar daar deed electra raar en kon het raam niet geopend worden. niet prettig.

op zich was ontbijt in orde en de ligging ook, vlakbij strand, in het centrum. garage gehuurd was ook prima en behulpzame stagiair en overig personeel achter de balie

Ontbijt, elke dag hetzelfde assortiment, saai na een paar...

Bedden dagelijks slecht opgemaakt, onderlaken niet strak getrokken. WC niet goed schoongemaakt. WC liep door, gemeld, niet gerepareerd

Ontbijt, elke dag hetzelfde assortiment, saai na een paar dagen. Vroeg om een gekookt ei, dat kon niet.

Teleurstellend

Geen bar zoals beloofd op de site. Geen toilet in aankomsthal. 2 bijgezette bedden waren klein en de matras was ondermaats. Een tweepersoonskamer waarbij 2 bedden worden bijgezet en verhuurd wordt als familiekamer, dan verwacht je wel goede bedden en ruimte. Personeel onvriendelijk. Ontbijt ondermaats, ontbijtgranen staan dag en nacht open zonder deksel op het buffet, heel onhygiënisch. De brasserie van het hotel was niet van het hotel maar droeg gewoon dezelfde naam. Stopcontacten, fohn op de kamer werkte niet.

De kamer was proper

PERFECT

DE KAMER NAAST MIJ WAS GEHORIG KIND DAT WEENDE MAAR JE GAAT NAAR DE ZEE NIET OM OP JE KAMER TE ZITTEN LOCATIE HOTEL PERFECT VOOR MIJ EEN DIKKE 8 GROETJES

HET ONTBIJT WAS GOED ZEER PROPER DE KAMER VOOR MIJ EEN AANRADER GROETJES DIRK

Een beetje misleidend

Kamer kwam niet overeen met de foto’s op booking.com: veel kleiner en serieus aan renovatie toe. Ontbijt is het minst uitgebreide en het minst lekkere dat ik ooit heb genuttigd in een hotel.

Laatste maal!!!

Het ganse hotel was "outbollig", nl.Destijds, 100 jaar geleden, moet dit een uitermate mooi en comfortabel "kusthotel" geweest zijn, maar dit is vergane glorie! Onze kamer zal DESTIJDS een ruime verblijfsruimte geweest zijn, maar door de tand des tijds steeds verder ingericht met "onsamenhangende" meubelstukken (3 verschillende bedden van verschillende origine, breedte en kwaliteit) en tot slot werd er in de hoek nog een kleerkast neergeploft( alweer andere origine). Het toilet in de mooie badkamer was amper bruikbaar door de foute inplanting!)

Het hotel was voor wel ok.

Kamer van 4 pers. viel wel tegen er stond 1 plooibed op de kamer. Er waren veel storingen op tv.

Een goed en verzorgt ontbijt. Vriendelijk personeel. De kamer en badkamer waren proper.

We houden erg van Hotel du Parc, maar, in deze Veel te kleine kamer waren we erg teleurgesteld...

- Onze 2 persoonsslpkamer was ECHT veel te klein, en, vooral voor een oudere persoon met beperkte mogelijkheden (en rollator). - Geen schuiven of laden in de nachttafels / veel te weinig ruimte dus in onze kamer - ook geen enkele opbergruimte of schap voor je toiletgerief in de badkamer, dat je dus nergens KON leggen - erg luidruchtig spoelsysteem in het toilet - geen schrijftafel voorzien, dus weinig mogelijkheid om een kaartje te schrijven - te smalle kamer, om vlot rond het bed te kunnen

Lekker ontbijt zoals altijd.. en prachtlocatie, dichtbij Casino en het centrum van Oostende.

Prima sfeervolle plek.

Kamers vrij gehorig, werd wakker toen de buren snachts thuiskwamen.

De sfeer en uitstraling van het gebouw, overdadig ontbijtbuffet, energiezuinige verlichting

Rustig - zoals we het wilden!

Met de gemeente overleggen - een plek op de hoek voorzien om de gasten het mogelijk te maken hun auto uit te laden. Sommige gasten op leeftijd of met beperkingen kunnen dat gezeul met reiskoffers niet aan...

Mooi gebouw in Art-Déco stijl - een dikke proficiat voor de eigenaren die de stijl met inzet bewaren!

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

ik hou van de ligging, heb moeite met de mentaliteit

het ontbijt, het was prachtig weer en ik kreeg zelf geen kans om daar even van te genieten de receptie die sprak over " de vreemden" die het ontbijt verzorgen en die niet weten hoe dat te doen

normaal kan je ontbijten in het weekend tot 10u30, om 10u10 is het ontbijt al bijna helemaal verdwenen en opgeruimd, niet prettig. misschien moeten we ophouden met mensen aan te werven waar we niet echt mee kunnen praten omdat we dezelfde taal niet spreken maar die alleen maar aan het werk worden gezet omdat ze goedkoper zijn?

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Volgende keer op zoek naar een ander hotel

Ontbijt was elke dag hetzelfde en heel beperkt. Diverse mankementen in de kamer welke wel werden opgelost in de mate van het mogelijke maar dit zou niet mogen in een kamer die men verhuurt. Als er dan wordt gezegd dat je de mankementen er maar bij moet nemen voor die prijs dan ben je geen goede uitbater.

WiFi had zeer goed bereik

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Dicht bij casino/zee, vriendelijk personeel,...

Douche te klein met douchegordijn (deze was proper maar eigenlijk is dit onhygiënisch, een deur zou beter zijn geweest). Het water liep langs de douche op de grond.

Dicht bij casino/zee, vriendelijk personeel, mogelijkheid om je koffer in bewaring te laten, ontbijt was basic maar vers. Propere kamer.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Dat ik pas de kamer in kon om 1500. Dat vond ik toch lastig. Ik wilde niet al mn spullen achterlaten in het kamertje achter de receptie. Verder vond ik het ontbijt erg vroeg, was tot 10.00 Andere hotels kun je tot 11.00 ontbijten. Dat had ik prettiger gevonden, na een concert en een drankje tot laat in de avond. Ontbijt was ook niet zo uitgebreid, ik miste bv een gekookt ei. Hotel is erg oud en klein. Maar alles wat ik nodig had was er, het was verder netjes, zeker voor een kort verblijf.

Het hotel was vlakbij Theater Kursaal. Het restaurant beneden was heerlijk. Kamer erg klein, maar wel schoon en in verhouding met de prijs was alles aanwezig wat ik nodig had. Prima bed, ook schoon. Vriendelijke mensen. Ik kon mn trolley kwijt bij de receptie, toen ik de kamer nog niet in kon.

De douche: water was veel te heet. Er was iets mis met de kraan: die kon niet kouder worden gezet. je haar wassen was onmogelijk. Verder waren de gordijnen te licht waardoor ik slecht sliep. Het 4de bed wiebelde erg.

Heerlijk ontbijt

Aanvullen ontbijt, met name de pistolets!!!!! Wat een gedoe... telkens aangevuld per kleine hoeveelheid met stormloop tot gevolg!!!!

Heerlijk ontbijt Goede prijs Uitstekend gelegen

Zeer basic

Privé parking zeer slecht ; niet echt een parking Ontbijt ;ze brachten telkens 4 broodjes en spek voor 2 pers ,koude koffie kom vers fruit niet teruggebracht al was het nog maar 9.20

Dicht bij het kursaal Oostende

niet voor herhaling vatbaar

geen druk op water in de douche,die enkel bad was,zonder gordijn(enkel bad) te veel lawaai op de gang om 6u 's morgens van personeel geen extra kussens

ligging van het hotel

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Voor één nacht een prima verblijf.

Het was erg warm op de kamer, geen mechanische ventilatie. Balkondeur open gaf te veel lawaai van de straat.

Schoon, goed ontbijt, vriendelijk en attent personeel bij de receptie.

voor herhaling vatbaar

Ontbijt kon beter (wachten op aanvullen van brood, toespijs, omelet,...); viennoiserie van mindere kwaliteit

Familiekamer op 1e verdieping; gezellige sfeer; aangenaam met kinderen.

Het blijft een toplocatie met gewoon goed ontbijt, prijs super voor die locatie.

We werden 's ochtends rond 6u wakker van een veel te droge lucht, waren ook 2 eenpersoonsbedden die tegen elkaar geschoven waren. We hebben hier al eens gelogeerd en toen hadden we een betere kamer (2-persoonsbed en geen droge lucht). Matras wel ok.

Oostende is een leuke bestemming om enkele dagen te verblijven

De lounge is een slecht verlichte kamer op de 1ste verdieping met slechts 4 fauteuils en heeft geen bar. Café Du Parc, en dus ook het terras, behoren niet meer tot het hotel. Het café was al dicht om 21 uur.

De locatie dicht bij het centrum en vlak bij een tramhalte

Viel mee , vriendelijke mensen aan de balie

de koelkast was niet inorde kon ook eens gedacht worden aan koffie op kamer De ijskast wat aangevuld met dranken , bij de meeste is zo wel voorzienHeb tweemaal de trap naar 3 verdiep moeten nemen , omdat de lift niet werkte

het ontbijt was ok ,

Overnachting perfect. Maar ontbijt heel sober.

Heel sober ontbijt. Personeel dat ontbijt verzorgde liep er maar slechtgezind bij.

De prijs/kwaliteit verhouding was correct. Hygiëne perfect in orde.

• Beoordeeld op: 12 december 2017

Voor herhaling vatbaar.

Wegens wegenwerken was de parking niet beschikbaar, dus duurder moeten parkeren aan het casino kursaal, maar was buiten wil van hotel om.

Ideaal gelegen, vriendelijk onthaald, netjes in een pand met charme.. Ook de hond was welkom. Komen nog terug.

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Een hotel waar liefde voor het vak heerst! Proficiat!

Behulpzaamheid receptie personeel! Prima onthaal! Bedankt voor heerlijk ontbijt bij vroeg vertrek ( 05u) en taxi tot bij de deur voor transfert luchthaven! Top!

Het weer was wel mooi! De lokatie van het hotel is goed.

Het ontbijt. Toegangsdeuren kamers: beschadigd. Kortom het hotel is heel oud. Heeft zijn charme, maar is uitgeleefd.

Ontbijt was maar sober. Er werd maar heel weinig bijgevuld!

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Het was een goed verblijf, dicht bij het strand en tramhalte. Super.

De ruimte waar je kon vertoeven om te lezen, te schrijven of te relaxen . Er waren slechts 4 zetels , die niet echt lekker zaten .

Het ontbijt was prima, de keuze aan brood , ontbijtkoeken , ontbijtgranen , beleg en toespijzen , verschillende boters en confituurs . De dranken voor bij het ontbijt waren ook voldoende keuzes . Van fruitsapjes tot thee, dus alles naar wens. Echt top.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

OK zonder sauna!

Laat je niet verleiden tot het gebruiken van de privé sauna! Deze was mini! Helemaal niet zoals de foto aan de receptie. Veel te klein voor twee en errond geen comfort. Verre van genieten!

Het authentiek kader.

goed voor een verblijf van enkele dagen

vroeg wakker door geluid van tram en verkeer mede door enkele beglazing, geen mogelijkheid om 's avond een drankje te nuttigen in hotel

de locatie, gratis parkinggelegenheid dicht bij hotel, aan de rand van het centrum gelegen en dicht bij de zeedijk en eetgelegenheden

Goede prijs/kwaliteit.

1 matras was veel te zacht, je lag echt in een kuiltje, niet goed voor mensen met rugklachten. Het tablet boven de lavabo hing niet recht waardoor sommige spullen eraf rolden.

Lekker ontbijtbuffet! Goedkoop voor 1 nacht voor 4 p (2v/2k) + ontbijtbuffet. Je moet natuurlijk geen luxe verwachten, voor ons was het prima. Zeer dicht bij de zee. Kort bij parkeergelegenheid.

Prijs-kwaliteit correct.

De 2 aparte bedden zijn verschillend in hoogte en hebben 2 verschillende matrassen. Net iets minder leuk als koppel.

De ontvangst was hartelijk en vriendelijk, de kamer was sober, maar ruim en net. Het ontbijt is standaard OK. Prijs-kwaliteit correct.

mooi en gezellig,

de lift was langzaam maar dat zal wel bij het geklasseerde gebouw horen

De kamer was vernieuwd en zonnig en niet lawaaierig; goede badkamer, leuke ontbijtruimte

Leuk!

De bedden waren zalig en zeer vriendelijke bediening. Wij hebben het ontbijt een beetje uitgebreid we waren wat laat aan tafel maar dit was geen enkel probleem. Super gewoon!

Leuk hotel

Kamers vrij gehorig. Vooral als er 2 bussen Engelse binnen zitten. Die komen niet zo zachtjes terug van een avondje stappen.

Kamers schoon aardig personeel. En midden in het centrum.

Aangenaam verblijf in een geklasseerd monument, een unieke belevenis.

Op zondagochtend hadden we geen warmwater tijdens het douchen.

Stukken fruit ontbraken bij het ontbijt maar er was wel gesneden fruit voor bij de platte kaas.

Goed buiten het weer, maar ja dat is typisch belgisch zeker

De slaapkamer voor vier personen was veel te klein en het toilet, volgens mij stond die verkeerd want als we naar de wc moesten, moesten we onze benen in onze nek leggen en dat vind ik niet kunnen, de bedden waren ook niet alles de matrassen waren doorgezakt.

Het ontbijt s'morgens was heel goed en ook vriendelijk personeel

Genoten van weekendje Oostende

De hoofdkussens zijn die naam niet waard. Daar moet dringend iets aan gedaan worden.

Goed en gevarieerd ontbijt. Snelle check in zoals gewoonlijk. Vriendelijk personeel. Simpele maar comfortabele kamers.

Viel anders heel goed mee.

0ntbijt en groter badkamer.

Het ontbijt was goed maar te weinig variatie.fruitsla appels en een beetje pompelmoes.moesten wel wachten vooraleer er een kleininheid aangevuld werd. Zijn niet mrt honger van tafel gegaan. De kamers verouderd maar netjes. Badkamer heel klein. Goed bed.

goed gelegen hotel, gebouw en brasserie uiteraard zeer mooie...

kleine kamers, zeer warm, zeer veel lawaai 's nachts, kapotte kluis, zeer matig ontbijt, hygiëne ondermaats...kortom mooi uiterlijk maar vergane glorie

goed gelegen hotel, gebouw en brasserie uiteraard zeer mooie art deco

goed voor een kort verblijf

Verouderd. De parkeergarage was heeel smal. Moeilijk om in en uit te rijden. 'S Nachts veel lawaai van huilende baby in kamer naast ons.

Goeie bedden en het ontbijt was ook in orde. Vlak bij het strand.

Zon, speciaalbieren en lekker eten in Oostende

De kamer op de 5de verdieping was echt wel zeer klein (ook geen ijskast of airco, maar je kunt gelukkig wel het raam op een kier zetten om wat frisse lucht binnen te laten tijdens warme nachten), de locatie is prima om naar het strand of de dijk te gaan, om de tram te nemen, maar die centrale ligging heeft als nadeel dat er redelijk wat nachtlawaai is (zatte Engelsen die uit de uitgangsbuurt om de hoek komen). Het bed was wat klein en de matras erg zacht, maar toch hebben we goed geslapen. Het grote minpunt voor ons was de ouderwetse lift. Deze was weliswaar groot, maar de wachttijden liepen op omdat de lift zeer traag was en een eigen willetje leek te hebben. We zijn één keer met de trap naar boven gegaan, maar dat was een hele klim en de trap is ook niet echt gebruiksvriendelijk. Als ik nog terugga, zou ik dus zeker een kamer vragen op een lagere verdieping om niet afhankelijk te zijn van de luimen van die oude lift.

De pistolets aan het ontbijt waren zeer lekker, er was keuze uit meerdere lekkere broodsoorten, er was artisanale confituur (die van appelsienen was prima). Het ontbijtbuffet was zeker ok, zij het niet zeer uitgebreid. De ontbijtzaal is heel aangenaam met uitzicht op de mooie bloemen aan het Marie-Joséplein.

Ontbijt prima en we konden eerder beginnen dan aangekondigd.

Lawaai op plein en benauwde kamer nadat we ramen dicht deden. De beschikbare parkeerplek die was aangekondigd as wer niet.

Ontbijt prima en we konden eerder beginnen dan aangekondigd. Sfeervol gebouw.

Een gezellige vakantie!

Het was er veel te warm op de kamer, zeker in de zomer met temperaturen rond de 25 is dat niet nodig, en heel veel licht langs de gordijnen.

Het ontbijt was heel goed, enkel wat vers fruit toevoegen mag altijd😊 De kamer was netjes en verzorgd.

Aangenaam weer aan de kust

Oude lift, die kon blokkeren, te klein bed voor 2 personen. Slecht geïsoleerde kamer de buren hielden ons de hele nacht wakker met tv, bedgeluiden lawaai

Ontbijt was in orde, zoals een ontbijt moet zijn.

ideaal voor een weekendje

veel lawaai van omliggende kamers wat ergens wel te begrijpen is, gebouw is opgenomen als erfgoed en moet men zich houden aan de regels bij renovatie.geen airco waardoor het wel zeer warm word op de kamer,raam openzetten is geen optie lawaai van de tram en 's morgens van de uitgaande jeugd.

basic ontbijt maar wel lekker,vriendelijkheid personeel,locatie dicht bij winkelstraat

Goede locatie en mooi gebouw.

Kamer op vijfde verdieping was erg klein en ongezellig. Dit hotel heeft veel potentieel maar helaas is hotel middelmatig en te diur

Goede locatie en mooi gebouw. Café beneden is prachtig en erg vriendelijke bediening.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

De kamer was leuk en de bedden waren goed!

De kamer lag langs de ontbijtruimte dus veel lawaai in de ochtend! Ontbijt was beetje beperkt en vaak niet voldoende aangevuld en servies was vaak aan de vuile kant. Kamer was niet klaar om 15 uur waardoor we nog moesten wachten en parking was enorm beperkt en krap om te parkeren, wel niet ver van het hotel

De kamer was leuk en de bedden waren goed!

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Ik kom hier nog terug.

Niets, maar ben ook niet veeleisend

Uitgebreid ontbijt werd goed aangevuld. Hotel ligt op een goede plek in Oostende. Kusttram vlakbij. Vriendelijk onthaal. Koffer werd vooraf en achteraf zonder problemen goed bewaard zodat ik op het einde nog een hele dag op het strand kon vertoeven