Beoordelingen over Hotel Goezeput 2-sterren

Goezeputstraat 29, Historisch centrum, 8000 Brugge, België

#59 van de 101 hotels in Brugge

Een heerlijk verblijf :)
    • Kleine Tweepersoonskamer

Klein minpuntje: We hadden twee bedden naast elkaar in plaats van een tweepersoonsbed. Dit kwam door de kamer-switch. Maar de prachtige kamer maakte dit uiteraard goed :)

We hadden de kleine kamer gereserveerd. Helaas was deze toch vol geboekt. Het hotel kwam met een zeer goede oplossing: we kregen 1 van de mooiste kamers. Dit was een leuke verassing. Het personeel is erg vriendelijk.

Viel wat tegen. De kamer was verder wel comfortabel en de stad is geweldig.

Hele kleine benauwende badkamer. Daarnaast was het raamkozijn stuk en kon het raam ook niet meer dicht. Daardoor koud en veel lawaai (van o.a. de kerkbellen).

De ligging was top, we liepen zo het centrum in. Daarnaast ook mooi uitzicht.

Mooi oud pand, vriendelijk personeel en top locatie

Voor ons was de badkamer prima, maar wel erg klein en krab. Mensen met overgewicht kunnen niet comfortabel in de cabine stappen en naar de wc.

Mooi oud pand, vriendelijk personeel en top locatie

Prima verblijf, echter niet geheel in verhouding tot prijs kwaliteit.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Wat beter kan is de douche, te heet dan weer koud en heel krap. Verbrande mijn rug. Gehorige kamers, in de nacht herrie van andere gasten. Bedompte riool-achtige geur in trapportaal/hal.

De locatie en het vriendelijke personeel is goed bevallen.

de perfecte uitvalsbasis voor wie naar brugge wilt.

gastvrije ontvangst. het hotel was super huiselijk en ongedwongen. het ontbijt, echt super. elke ochtend vers gebak en lekker brood. vriendelijk en behulpzaam personeel. gewoon een schot in de roos.

Had gemeld dat het voor een verrassing was, verjaardag 40...

Had gemeld dat het voor een verrassing was, verjaardag 40 jaar van partner, werd niets extra voor gedaan. Een kleine attentie had wel leuk geweest. Kleinste superior kamer had toch iets meer verwacht.

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Uitstekend !

Ontzettend vriendelijke ontvangst ! Super tof kader en geweldige locatie. Enorme betrokkenheid van de uitbaatster naar haar klanten toe dus zeker een aanrader. Badkamer is nogal klein maar voor de rest TOP !

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Midden in het centrum en toch zeer rustig.

Midden in het centrum en toch zeer rustig. De kamers zijn proper en alles is aanwezig. Het was een lekker ontbijt in een gezellige ruimte. Voor mensen die een weekend Brugge bezoeken zeer de moeite !

Aan te bevelen en room 15 ademt Brugge.

Toiletbril was stuk.

Zelfs met boeking langs booking.com kregen we de aangevraagde kamer. Zeer vriendelijk onthaal. Goede ligging op loopafstand van station en centrum van de stad.

We hadden een mooie uitvalsbasis voor ons verblijf en de uitleg die we kregen was erg nuttig.

De douchedeur was stuk, waardoor je heel wat moeite moest doen om in of uit de douche te stappen, door een smalle opening. Het toilet stond geprangd tussen douche en muur en dat was heel smal. In de hal hing een vervelend geurtje.

Het ontbijt was gezellig. Alles stond mooi uitgestald, mss iets te hoog om goed te kunnen zien ( vooral voor kinderen) De kamer was netjes met een prachtige vloer. Van het oude klooster was een gezellig familiehotel gemaakt.

Genoten

De schoonmaak, het is een mooi oud pand maar onder de bedden komt geen stofzuiger. Veel stof, chips, pillen, afgeknipte nagels, champoo flesjes zijn aangetroffen.

Gastvrijheid en de ruime kamer

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Door een uitgelopen verbouwing konden wij helaas niet in de...

Door een uitgelopen verbouwing konden wij helaas niet in de geboekte kamer terecht. Gelukkig werd ons een alternatief aangeboden; een ander hotel met soortgelijke faciliteiten. Keurig opgelost! De extra kosten die dit met zich heeft meegebracht werd vergoed door Hotel Goezeput.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Het was erg gehorig in de kamer, als er iemand buiten op straat liep kon je dat duidelijk horen

De locatie was echt perfect, en het pesoneel heel vriendelijk!

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Prettig verblijf!

Knipperende led verlichting op de kamer.

De locatie was prima op een steenworp afstand van het centrum. Parkeren in de parkeergarage bij het station was goed te doen. 5 minuten lopen en goedkoop €3,50 voor 24 uur!

prima voor een paar dagen

gehorig, m.n. de rolkoffers van toeristen en de bevoorradingskarren van de hotel/restaurants over de kleine steentjes, ondanks dat de ramen dicht waren.

centrale ligging

Hotel voldeed aan mijn verwachtingen

Kamers waren schoon en netjes genoeg. Alleen het stucwerk van het plafond hing gevaarlijk los. Dat dient wel aangepakt/hersteld te worden

Hotel lag dicht bij het centrum

Heerlijk nostalgisch Brugge.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Een top overnachting gehad in hotel de goezeput. ivm rust in het hotel kregen wij een upgrade naar een grote kamer zonder extra kosten. Super leuke kamer, oud en nostalgisch slapen in Brugge met uitzicht op een grote kerk. Heerlijk bed en uitgebreid comfort op de kamer zoals een zit hoekje+ TV. Direct in het centrum en nabij alle bezienswaardigheden van Brugge. Samenvattend, TOP hotel met vriendelijk personeel.

Ruime kamers in een prachtig pand, centraal gelegen.

Kamer was erg warm (het was ook prachtig weer...) en er was geen airco. Met drieën in een kamer ging prima, maar dan hadden we graag een extra spiegel in de kamer gehad. Nu was het dringen in de badkamer.

Ruime kamers in een prachtig pand, centraal gelegen. Parkeergelegenheid bij station Brugge voor 3,50 euro per 24 uur. In de ochtend nog aangegeven graag te willen ontbijten en dat was geen enkel probleem. Prima ontbijtbuffet.

Hotel op toplocatie in het centrum
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kamers waren wat gehorig. Geen echt tweepersoonsbed, maar twee aan elkaar geschoven bedden. Geen koelkastje op de kamer.

Toplocatie in het centrum van Brugge. Gevestigd in een oud pand, maar de badkamer is mooi en modern ingericht. Ook het ontbijt was goed en lekker. Prima verblijf voor een stedentripje naar Brugge.

Goede locatie!

Het bed was wat doorgezakt voor ons gevoel. Het was ook best warm die dag, er stond wel een ventilator, maar dat leek helaas net een vliegtuig kwa geluid. Ik raad aan een airco in te bouwen en/of een beter systeem voor de warme dagen. De badkamer was ook vrij klein, maar wel netjes!

De kamers zijn ruim en schoon! Verder enorm vriendelijk personeel en ook een super goede locatie, je loopt zo het centrum in waar alle leuke restaurantjes en winkels te vinden zijn.

Brugge is een aanrader om heen te gaan

De plek is heel erg gehorig, als er mensen over de gang lopen of in hun kamer zijn, lijkt het alsof ze in de kamer staan.

De prijs kwaliteit is prima, het is geen standaard hotel, meer een heel groot huis met kamers. De badkamer van de deluxe was netjes en de kamer en het bed zelf ook. De ligging is perfect, alles is op loopafstand. Wij hebben zelf geparkeerd in parkeergarage 't zand, ongeveer 5 minuten lopen naar de goezeput.

Goed en een aanrader

Beetje zacht bed, het water in de douche was soms heel heet en dan weer kouder

Ontbijt, locatie perfect, sfeervol authentiek hotel, heel vriendelijk personeel, nieuwe badkamer

Niet wat we ervan verwacht hadden

De kamer had beter gekund. Het was er niet heel schoon; stof en ander vuil lag nog op de grond. Ook waren er wat dingen beschadigd; stukjes hout van het bed en de kasten. Het hout rondom de wastafel was aangetast door het water en bladderde af etc. Het oogde daardoor onverzorgd. We hebben dit gemeld bij de receptioniste en die pakte onze klacht wel netjes op.

De locatie van het hotel is goed, dichtbij het station en je bent zo in de buurt van alle bezienswaardigheden. Ook het personeel van het hotel is vriendelijk.

Prachtig hotel op toplocatie
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kwaliteit van de inrichting en wat gehorig (maar niet erg in het centrum van de stad)

Een waanzinnig pand op een fantastische locatie in het centrum. Keurig schoongemaakt en de inrichting stylish en mooi gemaakt; de kwaliteit van de inrichting was beduidend minder.

Goezeput, leuke locatie, vriendelijk en eenvoudig stekje

Voor een de luxe kamer was de badkamer wel heel erg klein, eenvoudig en wat beschadigd. De kamer was ruim, maar zeer eenvoudig met veels te zachte bedden, versleten vloer, een oude bank en tafel ( en dan niet leuk oud, maar juist sneu oud). De kamer was erg warm ondanks buittemperatuur overdag 18-21 graden. De entree van het hotel is ook erg vergaan met versleten leren bank. Met een opknapbeurt kan dit een fantastisch hotel worden!

Ruime kamer Lekker ontbijt buffet Leuke locatie Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Zeer kleine badkamer, slecht onderhouden vloer maar prachtige locatie.

Vloeren waar spijkers uit staken, heel erg kleine badkamer. Ik ben 1,90m en kon niet recht op het toilet zitten! Jammer, erg grote kamer en zo'n kleine badkamer!

De ruime kamer en de super locatie

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Het ontbijt was heerlijk!

De afwerking in de kamer was ondermaats, de verlichting in de badkamer was stuk (en zelfs na melding werd hier niets aan gedaan), de kamer kon niet verlucht worden, gordijnen konden niet open (de hele dag in het donker), enorm veel spinnenwebben achter de buizen van de verwarming, goot in de vloer was heel vuil en zelfs busje shampoo van vorige hotelgasten lag er nog tussen.

Het ontbijt was heerlijk!

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

Fijn verblijf in Brugge!

De bedden zijn erg zacht, normaal zijn hotelbedden redelijk hard, maar hier waren ze heel zacht, wat wij minder prettig vonden.

Het ontbijt was uitgebreid en goed verzorgd, er lag genoeg en het werd ook op tijd bijgevuld. Verder was het een prima hotel met een hele goede locatie in Brugge. Parkeren is maar 3,50EU per dag bij het station, zo'n 10 minuten wandelen. Gratis Wi-Fi werkte erg goed. Vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Zeer de moeite waard

De douche werkte slecht, waarschijnlijk omdat anderen tegelijk aan het douchen waren

De kamer was mooi en groot met goede bedden op een top locatie, fijne sfeer

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

genieten

De kussens waren een beetje te hard..

Geweldige, authentiek huis, prachtige en sfeervolle authentieke kamers.. en op een super locatie in hartje centrum! Dit was echt super!

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

in maart geboekt en we hebben in Oktober telefoon gekregen...

in maart geboekt en we hebben in Oktober telefoon gekregen van het hotel dat ze 3weken gesloten waren. We hebben iets anders geboekt en zagen dat het hotel toch open was

• Beoordeeld op: 17 januari 2017

Lokatie kon niet beter: midden in het oude centrum van...

Lokatie kon niet beter: midden in het oude centrum van Brugge. Ontbijtbuffet was uitstekend, en personeel zéér vriendelijk. Kamer prima en badkamer heerlijk!

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Goezeput is een aanrader

* douche is glad * kleine badkamer maar eigenlijk heb je ook niet meer nodig

* aardig personeel * mooie kamer * loopafstand van station * in centrum van Brugge * haardvuur bij bar * bed sliep goed * extra kussens geen probleem

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Aangenaam verblijf, aanrader!

Enige verbeterpunten: kussens waren erg plat, en douche is half open waardoor een deel van de badkamer erg nat wordt. Verder zeker niets te klagen.

Ontzettend vriendelijk personeel, zeer behulpzaam. Kamer was mooi, bed comfortabel, verwarming werkte goed. Ontbijt in de ochtend was zeer uitgebreid en zeker aan te bevelen!

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Mooi Gents pand met moderne bar, receptie en ontbijtzaal.

Licht naar de bovenste verdieping ging niet automatisch aan 's avonds, Douche had geen constante temperatuur, Er was geen toiletrolhouder en de tv had slechte verbinding zodat er af en toe geen beeld meer was.

De ligging direct in het centrum en het ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 28 december 2016

De locatie van het hotel is perfect, met het centrum op 5...
    • Kleine Tweepersoonskamer

Onze kamer was niet geheel schoon, met wat stof en papieren van de vorige bezoekers onder het bed.

De locatie van het hotel is perfect, met het centrum op 5 minuten loopafstand. Van hier uit kun je goed de stad en al haar bezienswaardigheden bezoeken zoals brouwerij de Halve Maan. Het cafe gedeelte is gezellig en knus met de openhaard.

• Beoordeeld op: 25 december 2016

Prima locatie in centrum, niet zo luxe als verwacht

Badkamer was niet goed schoon, stofvlokken lagen op de tegelranden. Ook onder de kast kwamen stofvlokken. Geen minibar. Door het oude gebouw liep het water niet goed weg in de douche. Tevens was de badkamet voor een superior kamer erg (piep)klein. Meubels (tafel stoelen, badkamermeubel) zagen er wat versleten uit. Qua prijskwaliteit verhouding hadden we meer luxe verwacht (elders hebben we beter gehad voor hetzelfde geld). Kamer js gehorig, we hoorde de buren...

Goed ontbijt, bed was zacht goed geslapen, locatie in het centrum.

• Beoordeeld op: 7 december 2016

Heerlijk hotel!

Het hotel en de kamers zijn sfeervol! Personeel is altijd vriendelijk! Heerlijk dat het hotel midden in het centum ligt. Wij komen hier regelmatig terug!

• Beoordeeld op: 8 november 2016

Is aangenaam verblijven vr enkele nachten.

Water van douche loopt tussen en onder glazen deur op vloer en vormt plas in de kleine ruimte.

Leuk gelegen. Gezellige ontbijtruimte. Aangename kamers.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Super, aanrader en komen zeker nog een keer terug !

Een kuil in het matras. De algemene lamp was net niet genoeg om in het zithoekje te lezen, misschien een schemerlampje ophangen?

Heerlijk Ontbijt, rustige omgeving en zo in het centrum. Erg mooi hotel

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Povere service en accommodatie, goede ligging

Tv was echt mini mini, ter grootte van een laptopscherm en bevond zich op zeker 7 meter van het bed. Ik bracht mijn verrekijker helaas niet mee op hotel. Badkamer (bestaande uit een mini lavabo zonder degelijke verlichting, douche en toilet) van suite was echt heel heel klein, stopcontacten haast onvindbaar. Deur badkamer diende open te blijven opdat je aan de lavabo zou kunnen staan. Zittend op het toilet kwam je met knieën tegen de afvoer van lavabo.. Geen hulp bij het dragen van de valiezen helemaal tot op zolder.

Vervroegd tijdstip vr ontbijt per email enkele weken vooraf, bij de boeking en nogmaals bij de incheck de dag voordien aangevraagd. Bevestiging (schriftelijk en mondeling) gekregen dat in orde zou zijn en gewijzigde tijdstip geen probleem was. Ontbijtzaal, laat staan het ontbijt was niet klaar op gevraagde tijdstip. Factuur gevraagd, 3x, ook geen probleem; tot de dag van uitcheck zelf, geen factuur beschikbaar omdat personeel daartoe niet bevoegd was, de manager zou dat nog dienen op te stellen..

• Beoordeeld op: 2 november 2016

goezeput

veel straatlawaai s'nachts dunne muren maakt dat je veel wakker wordt

zeer centraal top ontbijt goed gelegen lief personeel gezellig toog in hotel mooie kamer proper kamers

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Prima !
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamer was sfeervol en precies zoals wij van Brugge verwachtten. Het ontbijt was prima in orde. De info over Brugge bij het inchecken was geweldig en met de plattegrond konden we gelijk de stad in !

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

Super locatie en een heerlijk gevarieerd ontbijt!

Rumoerige kamer door enkele beglazing, je hoort de auto's en rolkoffers zeer goed!

Super locatie en een heerlijk gevarieerd ontbijt! Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel!

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Locatie super goed gelegen.

Was erg gehorig met de andere kamers, te gehorig eogenkihk. Eerste nacht rook je de riolering, tweede nacht was dat niet.

Locatie super goed gelegen. Mooie algemene ruimte beneden.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

aan te raden hotelletje
    • Kleine Tweepersoonskamer

+ vrolijke en vriendelijke bediening + echt familiaal uitgebaat hotelletje + heerlijk uitgebreid ontbijt + gratis upgrade van kamer gekregen wegens "beschikbaar"

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Prima hotel op een toplocatie

Kwaliteit van het bed. Doorgelegen matras en de kamer was nogal benauwd. Gelukkig konden we een raam openzetten

Locatie. Op twee minuten lopen van de winkelstraat.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

top verblijf! een aanrader!

de badkamer. hij was erg modern en netjes maar wel erg klein. er zat ook een schuine wand boven het toilet wat niet erg praktisch was.

Het bed en het ontbijt was echt super! de kamer was ontzettend sfeervol en ruim. Het personeel was vriendelijk en het was leuk om na je dagje uit beneden nog wat te drinken. top verblijf voor ons!

• Beoordeeld op: 17 augustus 2016

Deluxe kamer

Geen airco op de kamer. Toen wij er waren, was het enorm warm onder het dak ( onze kamer ) hadden al een geluk een klein ventilator op de kamer.

We hadden een deluxekamer en deze was leuk met de houten balken en het zicht op de brugse daken.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

Voor een kort bezoek aan Brugge is dit hotel prima geschikt

Onze kamer (triple room) was recentelijk gerenoveerd. Het oogde op het eerste gezicht prachtig maar er mankeerde veel aan de afwerking. Misschien waren ze nog niet helemaal klaar. De matrassen waren helaas zacht. Geen krachtige douche en s morgens geen warm douchwater 🙁

Het hotel ligt op een prima plek, je loopt in een kleine 5 minuten in het hartje van Brugge. Receptie ontvangst was zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Prima hotel voor zorgeloos weekend in Brugge!

Wel even wat trappen op om op de bovenste verdieping te komen. De waterdruk was minimaal en de temperatuur veranderde ook steeds van warm naar koud. De badkamer had wel wat ruimer mogen zijn.

Zeer vriendelijk bediening.Kamer was prima en gezellig. Goede bedden. Super lokatie, dicht bij de parkeergarage en het centrum.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Prima locatie! maar erg on-afgewerkte kamer.

Ons aangewezen kamer (nr9) beviel ons echt totaal niet.. een erg on-afgewerkte kamer... erg krappe en onpraktisch ingedeelde badkamer.. Na dit aangegeven te hebben, kregen we een andere kamer toegewezen (nr 1) deze was een stuk sfeervoller en netter. Helaas geen groot 2-persoonsbed waarvoor we hebben betaald..

De locatie was super! Midden in de stad, heel centraal. Vriendelijk personeel. Simpel, maar prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 30 juli 2016

Romantisch hotel! Over algemeen tevreden

Bed was twee aparte bedden. Bleven niet naast elkaar. De laken was ontzettend smerig! Weet niet goed wat er op zat. Kwamen ons tegemoet met een gratis ontbijt.

Locatie was fantastisch. Personeel bijzonder behulpzaam. Kamers heerlijk romantisch en mooi uitzicht, kerk.

Geen lift voor naar 3de verdiep te gaan.

Personeel heel behulpzaam

Aangenaam

Het lawaai buiten

voetbal gezie op groot scherm tof

o k

goed hotel voor citytrip Brugge

kleine badkamer

goede locatie prima ontbijt

Een warm en knus hotel.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Weinig ruimte tussen het bed en de muur.

Ontvangst was goed. Het personeel was zeer toegankelijk.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Klein en onpraktisch Niet netjes

Centraal gelegen Goed ontbijt

Een aanrader voor in hartje Brugge
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het water tijdens het douchen wisselt van temperatuur.

Klein maar knus hotel. Vriendelijk personeel. Ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Prima ligging, goed ontbijt.

Zeer kleine badkamer/toilet!

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Kort bij het centrum.

Kort bij het centrum. Prijs-kwaliteit is goed. Eentje om opnieuw te boeken.

Álles naar wens.

Badkamer is aan de krappe kant.

Prima ontbijt! Behulpzaam personeel.

Geweldig !

Badkamer op de familiekamer aan de kleine kant maar verder prima voor kort verblijf.

Lekker ontbijt, hotel op perfecte locatie middenin het centrum.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Tevreden

Badkamer was klein

Aanbevelenswaardig

Sfeervol

Genoten in dit prachtige hotel met super liging en heerlijk ontbijt!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Prachtig hotel, mooie grote kamers, goede ligging en heerlijk ontbijt.

Het verblijf was aangenaam.

Niks.

Zowel het ontbijt als de kamers waren ok.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

een gastvrij schoon en mooie verblijf

toiletpapier was aan de harde kant ;-)

goedkope eenpersoonskamer voor Brugge

inrichting kamer beperkt

vriendelijk onthaal

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Viel wel mee

Badkamer en ontbijt

Ontbijt viel mee basic,kamer goed maar kaal en badkamer heel klein eigenaars wel super vriendelijk

De badkamer is een beetje klein.

De badkamer is een beetje klein.

Vriendelijk personeel, prima kamer, heerlijke ontbijt, jammer van de putlucht in de avond/nacht.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De geur in de kamer in de avond was verschrikkelijk, hier kregen wij hoofdpijn van.

Het ontbijt.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Zeer vriendelijke ontvangst, prima ontbijt

Zeer vriendelijke ontvangst, prima ontbijt

Leuk weekendje Brugge

Geen gratis parking aan hotel, wel betalend op slechts 300m

Leuk en gezellig interieur! Heel vriendelijk personeel. Lekker ontbijt.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Goezeput