Beoordelingen over Hotel Groeninghe 3-sterren

Korte Vuldersstraat 29, Historisch centrum, 8000 Brugge, België

#37 van de 101 hotels in Brugge

Zeer plezierige locatie met uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding

Heerlijk ontbijt. Zeer aardige eigenaar met gezellige persoonlijke benadering. Alles was heel netjes en schoon. Rustige straat en dicht bij alle bezienswaardigheden. Was hier met kleindochter.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Een rustig hotel waar het fijn terugtrekken is na een drukke dag in de stad

Goede bedden. Kamers niet gehorig. Ontbijt prijzig, maar zeer uitgebreid, vooral het vers gesneden fruit was heeelijk. Locatie is zeer rustig en toch in het centrum

Heerlijk weekend

De ontvangst was hartelijk en wij hadden het hele weekend het gevoel van ontspanning, heerlijk er even tussenuit. 's Ochtends een heerlijk ontbijt waardoor wij voldoende energie kregen om door de stad te dwalen en van alles te ontdekken.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Zoals het hoort

Klinkt misschien wat vreemd maar onze deur (kamer 8) was zo scheef dat we ze moeilijk konden sluiten en ook een opening bovenaan zat waardoor alles uit de gang goed te horen was. Het was wel stil en rustig in het hotel dus geen last van gehad

Goede douche, net naast de winkelstraat maar toch zeer rustig + goed zicht op de torens van de stad

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

bevredigend

De salon was aangenaam verlicht met kaarsen en geurde heerlijk van de potpourri. Het ontbijt was tip top in orde, de uitbaters zeer vriendelijk en de kamer zeer netjes en vernieuwd.

Hier logeren om in een paar dagen Brugge te verkennen of te her-ontdekken is een geweldig idee

Ik had kamer op de 3de verdieping. Een beetje lastig trappen lopen, want geen lift aanwezig. Maar het voordeel van zo hoog te slapen, uitzicht over deel van de stad en torens van Brugge !

Gezellig hotel met huiselijke sfeer. Historisch gebouw. Uitstekende ligging. vriendelijke uitbater. Uitstekend ontbijt.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Zeer verzorgd ontbijt.

Zou het niet weten...

Zeer verzorgd ontbijt..kamer was prima .Alles wat je van een hotelkamer mag verwachten is er. Goede ligging tov het centrum. De eigenaar zou nors over kunnen komen maar is de vriendelijkheid zelve. 100% aanrader..

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Laurence is een geweldige gastvrouw!

Laurence is een geweldige gastvrouw! Ze geeft je een heel welkom gevoel in Brugge. De kamers en de faciliteiten waren top. Het ontbijt is op en top! Erg uitgebreid en zeer lekkere huisgemaakte confituren! Wij komen zeker terug!

Prima hotelletje voor een weekendje Brugge.

Sympathiek hotel zonder franjes met uitstekende locatie en vlakbij parking 't Zand. Wel een beetje gehorige kamers, maar eens alle gasten binnen zijn wordt het heel stil.

Heerlijk weekend geweest, super ontbijt met eigen gemaakte jam en vers gebakken brood.

Geen min punten.

Alles was perfect. Aan de rand van het centrum in de nacht heerlijk rustig. Bezienwaardigheden alle op loop afstand. Vriendelijk en gastvrij ontvangst. Zeker voor herhaling vatbaar.

Goed hotel voor deze prijs!

Een parkeergelegenheid was in de buurt, echter was dit 8 euro per dag ipv de 3,50 die op de website vermeld stond. Het was jammer dat het bed bestond uit twee losse bedden, dat hebben we niet gezien bij de boeking.

Het hotel was goed verzorgd, de kamer was netjes en schoon. Het personeel was vriendelijk. Wij hadden geen ontbijt, maar het hotel ligt vlakbij de winkelstraat dus daar zijn genoeg eetgelegenheden.

We hebben genoten van het gastvrije verblijf.

Wat een gezellig ontvangst!! Tijdens ons verblijf konden we steeds met onze vragen bij onze gastvrouw terecht. En het ontbijt is echt voortreffelijk! Met ei, kaas, yoghurt en door de vader zelfgemaakte jam. Hartelijk dank en tot ziens!!

Zeer vriendelijk en gastvrij onthaal

Zeer vriendelijk en gastvrij onthaal Heel propere en rustige kamers Lekker en uitgebreid ontbijt Ideale ligging (niet ver van station en niet ver van centrum)

Heerlijk verblijf gehad met mijn dochter!

Niks!

Kamer was prima en heerlijk schoon! ontbijt was super! Voor een klein hotel erg uitgebreid. Auto geparkeerd bij het station voor 3,50 per 24/24 Ongeveer 8 minuten lopen, prima te doen. Hotel zit op een super locatie , straatje door en je zit in het winkelgebied. Oude centrum loop je dan zo in. Vriendelijke eigenaar en eigenaresse!

Prima verblijf gehad

Een lift zou een optie zijn als je met veel/zware koffers op reis gaat

Heerlijk uitgebreid ontbijt. Rustige kamer met een fijn bed. Geen lift aanwezig. Voor een paar nachtjes is dit een prima hotel!

Super!!

De vriendelijkheid en het geweldige ontbijt. Dit is absoluut een topadres zeker gezien de prijs/kwaliteit. De vorige review van iemand die een 5,8 gaf is schandalig! Voor ons een adres om zeker terug te gaan.

Het was een schone kamer helemaal op de zolder van het hotel.

Het was een schone kamer helemaal op de zolder van het hotel. Het waren wel veel traptreden die moesten worden genomen. Voor ons verblijf was dat prima. Voor mensen die moeilijk te been zijn is de 3e verdieping wellicht wat veel van het goede. De kamer was voor de rest prima. Ook het ontbijt was top, je kon koffie of thee krijgen, en ook een gekookt eitje was mogelijk. Daarnaast hadden ze vele andere mogelijkheden betreft het ontbijt. Enkele voorbeelden: croissants, ham en kaas, brood (verschillende soorten), yoghurt, fruit en cake. Het hotel bevindt zich in een zijstraatje van de binnenstad. Echt perfect!!! 2 bochtjes en je zit in het centrum. De gastvrouw was zeer vriendelijk en behulpzaam. Auto's kunnen op ongeveer 8 minuten lopen van het hotel worden geparkeerd (bij het Station). Daar is voldoende ruimte en qua prijs is het ook prima (3,50 per dag). Je kunt hem daar meerdere dagen laten staan. Wij hebben het verblijf als zeer prettig ervaren.

Vergissing is menselijk

Per abuis 2 kamers gereserveerd ipv 1. Ik moest het volle pond betalen voor de 2e kamer. Ik werd doorverwezen naar booking.com voor reclamatie. Vergissing is menselijk maar komt mij duur te staan.

Prima locatie in het centrum

Ontzettend gastvrij en een super service. Dank voor €de gastvrijheid en heerlijke ontbijtje !

De inrichting van de kamer sloot niet aan bij de rest van het hotel, maar was prima.

Wat een charmant hotel met oude paneeldeuren en schouwen op de begane grond. Heerlijke rustige sfeer.

Romantisch weekendje weg

Niks, noppes, nada...

Het algehele plaatje was fantastisch! Faciliteiten op koprol afstand, vriendelijk personeel die ons diverse tips gaven (waaronder lunchrooms, restaurants, een leuk evenement op het Marktplein en om 10:00 uur bij de rondvaartboten zijn anders is de wachttijd erg lang). We hadden de laatste kamer geboekt en sliepen op de bovenste verdieping. Dit was helemaal geen straf want het trappenhuis is zo prachtig: daar loop je graag doorheen! Het ontbijt was heerlijk: voor ieder wat wils. De gastvrouw was erg vriendelijk en kookte een eitje naar wens, en schonk koffie en thee wat beiden prachtig geserveerd werd. We sliepen met het raam open en genoten in de ochtend van de rust (in het centrum en toch zo vredig!) en het klokkenspel van de kerken/torens in de buurt. Wij komen zeker nog eens terug!

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Ideaal hotel voor citytrip in Brugge

Parkeeraanwijzing bij hotelomschrijving. Parkeren in ondergrondse parking op 't Zand 8.5 euro per dag.

Geweldig ontbijt, alles was er en met zicht op het stadstuintje. Kamer was zeer rustig gelegen.

Historisch Vakantiegevoel

oud (en daardoor wat gehorig) gebouw. Maar geluidsoverlast werd prima bestreden.

erg aardig personeel. goede behandeling. goed verzorgd ontbijt. mooie kamers en erg netjes.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Terug in de tijd

De kamers waren wat oudbollig maar dit hoort bij het hotel en Brugge niet direct om op af te haken .

Ondergrondseparking om de hoek , we bevonden ons in het historischcentrum , alles te voet bereikbaar,

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Mooi pand op een goede locatie en zeer vriendelijke eigenaren.

Onze badkamer rook helaas wat onfris, zeker niet door slechte hygiene maar een rioolachtige geur die je nu eenmaal kunt tegenkomen bij oude gebouwen. We hielden de deur naar de slaapkamer goed dicht, waardoor de geur niet in de slaapkamer kwam. Wij vonden dit een beetje jammer Maar geen groot probleem.

Zeer vriendelijke ontvangst, fantastische locatie op loopafstand van het centrum, maar wel rustig in een mooi oud pand. Het ontbijt is zeer uitgebreid en verzorgd. De kamer is voorzien van alles wat je nodig hebt.

• Beoordeeld op: 26 december 2016

weekend Brugge

Prijs versus kwaliteit viel tegen. Voor de prijs van € 135 per kamer hadden we een iets hogere verwachting. Zullen dus voor deze prijs niet gauw weer boeken. Zijn voor dat geld beter gewend.

Kamer en ontbijt waren redelijk

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Een heerlijk verblijf in het centrum van Brugge met een uiterst vriendelijke bediening.

De kamer van onze vrienden rook putterig. Werd wel naar gekeken en konden ook een andere kamer krijgen. Vonden we voor de resterende nacht te lastig.

Het ontbijt was prima. Heerlijke ruimte beneden waar je comfortabel kon zitten met een drankje. Prima kamers

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Goede locatie, maar te veel lawaai om het verblijf prettig te maken.

Het was super gehorig. Bijna iedere dag waren er mensen die rond 06.30 uitcheckten. Wij werden dan ook wakker.. heel onplezierig.

Het ontbijt was lekker en het personeel vriendelijk.

In het centrum, alles lekker dichtbij.

In het centrum, alles lekker dichtbij. Goede bedden, goed ontbijt. Vriendelijk ontvangst, goede informatie over omgeving en vriendelijke bediening. Fijn dat er ruimte was om 's avonds nog even te zitten en wat te drinken.

• Beoordeeld op: 26 november 2016

Leuke accomodatie midden in de stad.

Parkeren. Je moet gebruik maken van parkeergelegenheid in de buurt. Het beste de parkeergarage bij het station €3,50 × 24h

Leuke accomodatie midden in de stad.

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Zeer warm ontvangst door de gastvrouw, super uitgebreid en vers ontbijt, tips voor lekker eten/drinken, restaurant werd voor ons gereserveerd...

Aanrader. Heerlijk verblijf gehad.

Vloer van de kamer kraakte enorm.

Goede locatie, ontbijt was netjes verzorgd, ruime kamer met heerlijk bed, goede ontvangst. Eigenaars erg prettig in de omgang, flexibel, ontzettend vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 20 september 2016

Aangename locatie op een steenworp van het centrum

Geen airco of ventilator, maar het was ook geen doorsneedag, wel een snikhete dag.

De vriendelijkheid van de hoteleigenaar en de gezellige ontbijtruimte.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2016

Ben geen dingen tegen gekomen.

Het was een kleinschalig knus familie hoteletje. Lekker ontbijt en gezellige gastvrouw.Kamer was eenvoudig met alles wat je nodig had en SCHOON,wat ik zelf erg belangrijk vind.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Super enthousiaste eigenaresse,lijkt meer haar hobby dan haar werk.AANRADER

Helemaal niets,een dikke aanrader !!!

Het ontbijt was ZEEER uitgebreid met oa :meloen,ananas,vers gekookt eitje,veel verschillende brood,niks op aan te merken. Kamer en badkamer erg netjes.

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

onthaal was zeer vriendelijk en gedienstig, bij het ontbijt...

een kastje in de badkamer voor toiletgerief zou nog handig zijn

onthaal was zeer vriendelijk en gedienstig, bij het ontbijt was er ruim voldoende keuze en vers fruit ,centrale ligging van het hotel is een pluspunt

Prima verblijf in hartje centrum Brugge

Het riool stonk. Muziek in de straat dreunde eerste nacht (festival Brugge)

Heerlijke kamer in het centrum van Brugge

Heel leuk kleinschalig hotel

Super aardige en attente gastvrouw

Het ontbijt was heerlijk.

Het ontbijt was heerlijk. Veel verschillende verse producten! Een aanrader.

Vriendelijk, kleinschalig en toplocatie

Wat gehorig

Vriendelijk, kleinschalig en toplocatie

Prima hotel! Aanrader

De gastvrije medewerkers en het heerlijke ontbijt!

De ligging is top alles is op loop afstand

De ligging is top alles is op loop afstand

Slecht bed.

Slecht bed.

Heerlijk.

Alles was uitstekend.

Niets op aan te merken.

Heel rustige kamer, lekker ontbijt, heel vriendelijke mensen, niets op aan te merken.

Prima, dicht in de buurt van alle highlights in Brugge.

Ruimte in de kamer. (Beperkt)

Locatie en sfeer in het hotel. Een pand uit 1850, goed onderhouden en met de orginele details.

Prima locatie . Prima kamer voor de prijs / kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Perfect voor gezin met kind

De kamers waren ruimer en leuker dan verwacht

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

heerlijk ontbijt, gastvrij

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

super

ontvangst ontbijt en netheid

Heel fijn verblijf, ontvangst, locatie, bedden, hygiëne, alles voor een redelijke prijs.

Eigenlijk beviel alles ons super goed!

De vriendelijke gastvrouw

De vriendelijke gastvrouw

heerlijk

geen melding over was prima

het was schoon en gezellig ingericht erg huiselijk

Ruime kamer

Met de trap 4 hoog.

Ruime kamer

Goede bediening en hygiëne

Goede bediening en hygiëne

Ontspannend!

Nogal kleine kamer en badkamer.

Lekker ontbijt. Gezellige entourage.

We hebben genoten

Warme ontvangst en gezellige enthousiaste aardige eigenaresse

Fijn verblijf , mooi gelegen

Prijs wel fors in verhouding tot kwaliteit kamer

Gastvrijheid, mooi pand, mooi gelegen

Ontbijt was geweldig Service was heel goed Voelde me soort van thuis hele aardige mensen

• Beoordeeld op: 22 september 2017

De kamer, het ontbijt en niet te vergeten de eigenaars die...

De kamer, het ontbijt en niet te vergeten de eigenaars die waren zo ontzettend aardig geweldig.

Good price/service balance

Vriendelijke ontvangst, heerlijk ontbijt, in het centrum en toch dicht bij het centraal station.

Net hotel met zeer vriendelijk personeel

Zeer vriendelijk personeel

Goed hotel met gastvrije eigenaars

Goed hotel, gastvrije eigenaars.

Gastvrij onthaal en superlekkere confituur bij het ontbijt

Aangenaam verblijf! Een aanrader!

Ontbijt : genoeg keuze en verse producten. Heeft enorm gesmaakt! Kamers waren heel net!

Leuk, gezellig hotel met een persoonlijke ontvangst en een uitstekende omgeving!

Kamers zijn netjes, niet overdreven luxueus maar wel verzorgd! Personeel is erg vriendelijk en benaderen je persoonlijk en met de beste zorgen!

prima locatie

prima ontbijt en zeer vriendelijke gastheer

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Uitbater heeft alles in het werk gesteld om het verblijf zo...

Uitbater heeft alles in het werk gesteld om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Heel vriendelijke ontvangst.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

alles super

alles super

Ontzettend aardige gastvrouw en heer, locatie is uitstekend!

Ontzettend aardige gastvrouw en heer, locatie is uitstekend!

Goede locatie

Inrichting is een beetje achterhaald en stoffig geworden, maar zeker niet vies.

Ontbijt was heerlijk en de locatie was top.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Goed verblijf. Aan te bevelen.

Kamer prima, heerlijk ontbijt, attente eigenaren. Dicht bij centrum.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

We hebben een fantastisch verblijf gehad. Voor herhaling vatbaar !

Het ontbijt was uitstekend. Men was er zeer vriendelijk en gedienstig !

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

super gelegen gezellig hotelletje met een super ontbijt

Kleine kamer

Een super ontbijt zoals reeds aangegeven was bij vorige reeviews

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Stil en comfortabel

Gasten die dronken thuis kwamen met (tijdelijk lawaai)

Lekker stil, ruime bedden, mooie badkamer

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Groeninghe