Beoordelingen over Hotel Harmony 4-sterren

9,7

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Prima !
    • Suite

Was top ! Vriendelijk en behulpzaam personeel.Mooie ruime kamer.Hadden onze kamer versierd omdat het onze huwelijksverjaardag was.Ontbijt was heerlijk.

Geweldig hotel
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Heerlijk verblijf gehad. Het personeel is heel vriendelijk en meewerkend. De kamer was echt super heerlijk schoon en voldoet zeker aan de verwachtingen. Wij hebben ook heerlijk gebruikt gemaakt van het zwembad, deze is heerlijk verwarmd en echt heerlijk om even een duik te nemen ook met wat minder weer. De ligging van het hotel is echt super heel mooi centraal.

Ik en mijn vriendin hebben er onwijs van genoten.
    • Suite

De kamer was prachtig en had een zeer luxe uitstraling mooi hoog plafond. De service van het personeel was uitmuntend zeer gastvrij en behulpzaam. We gaan zeker nog eens terug komen.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Het ontbijt!
    • Exclusive Tweepersoonskamer

Het is een goed hotel, maar ik had verwacht dat het een heel erg luxe hotel was. Dat was dus niet zo, waardoor niet aan mijn verwachtingen werd voldaan. Het zit 'm in details: plintjes net niet meer mooi ed. Maar dus wel gewoon een prima hotel.

Het ontbijt! De locatie. De grootte van de (exceptional) kamer.

Top locatie, vreemde badkamer
    • Exclusive Tweepersoonskamer

Vreemde indeling van de kamer, met name dr badkamer. De douche stond in het bad, maar vanwege de jacuzzi vorm was dit super onhandig douchen. Daarnaast zijn er nauwelijks stopcontacten in de kamer, en kan de wc niet worden afgesloten van de kamer. Verkeerde prijs-kwaliteit verhouding.

Top locatie, met schone kamers! Aardig en behulpzaam personeel. Ook een fijn zwembad, en prima (beetje duur) ontbijt.

Over het algemeen goed
    • Exclusive Tweepersoonskamer

De kamers zijn niet geluidsdicht zoals vermeld. Twee aparte bedden viel ons tegen. De jacuzzifunctie van het bad had een vieze geur.

Het buitenzwembad was zeer aangenaam van temperatuur. Het was ook rustig in het zwembad. Ontbijt was gezellig en volledig.

Fijn, luxe hotel en middenin de stad.

Het was een fijne, luxe , moderne kamer. Lekkere bedden en een fijne douche en Philip starck bad in de kamer. Ontbijt was eerste dag super, veel keuze en werd goed aangevuld. De tweede dag was dit minder en was bijvoorbeeld de boter op en werd er weinig aangevuld. Ook het personeel had haast. Bordjes werden al opgeruimd, terwijl je amper klaar was. Verder werden dingen goed opgelost.

Onze kamer was supergezellig.

Geen negatieve punten.

Onze kamer was supergezellig. Beneden een zitkamer met tv en op de bovenverdieping ons hemelbed , badkamer , dressing. Alles tiptop. Was gewoon genieten en tot rust komen. De ligging was vlak bij alle bezienswaardigheden. Misschien spijtig dat we achteraan sliepen dus het zicht op de leie niet hadden. Het ontbijt was prima in orde en zéér vriendelijk personeel tijdens het ontbijt. Verdienen een pluim! Zeker een plaats om nog eens terug te komen .

Wij logeerden in een comfort kamer en deze was tip top in...

Wij logeerden in een comfort kamer en deze was tip top in orde! Het personeel en de eigenares (Valerie denk ik) waren heel vriendelijk en behulpzaam, een drankje naar het zwembad brengen: geen probleem, wij hadden ons kaart vergeten in de kamer: geen probleem dan kregen we een nieuwe....Ontbijt was ook zeker in orde! Zeker niet vergeten vooraf een parkeerplaats aan te vragen, ook een pluspunt.

Leuk buiten zwembadje maar hotel is te duur voor het aanbod
    • Exclusive Tweepersoonskamer

onvoldoende parkeerplaats in hotel parkeergarage en hiervan vooraf niet verwittigd rustige kamer gevraagd = straatzijde + krakend plafond (met vervelende bovenburen!) geen restaurant

buitenzwembad goede airco

Het zwembad is een pluspunt zeker met dit warme weer.

Het zwembad is een pluspunt zeker met dit warme weer. Het ontbijt was voor ieder wat wils. En de kamers heel mooi en van alle luxe voorzien. De locatie ligt aan de leie en op wandelsfatand vanalles.

Ontbijt goed, zwembad in dit warme weer was geweldig,...
    • Exclusive Tweepersoonskamer

Geen deur in de wc. Er waren in onze kamers een aantal dingen kapot.

Ontbijt goed, zwembad in dit warme weer was geweldig, heerlijk cool in de kamers; goede airco, terrasje van onze kamer keek uit op kasteel Gravensteen.

Voor herhaling vatbaar!

Niets, wij zijn zeer tevreden!

Je voelt je meteen welkom vanaf dat je ik het hotel komt, personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Hele mooie nette kamer! Uitgebreid en heerlijk ontbijt. Wij gaan alvast daar weer logeren als we nog eens in Gent overnachten.

Prachtige kamer met whirlpool en uitzicht op het zwembad.

Zwembad ging pas paar uur later open dan aangegeven 9 uur.

Prachtige kamer met whirlpool en uitzicht op het zwembad. Super ontbijt met heerlijke croissantjes en oa gerookte zalm. Top locatie midden in het centrum en aan het water. Geen openbaar vervoer nodig verder.

Een tophotel om naar terug te keren

geen opmerkingen

Zeer enthousiaste en hulpvaardige medewerkers. We hadden last-minute nog een restaurant nodig en zij hebben ons een lijst met aanbevelingen gegeven. Mooie grote kamer, uitzicht aan het water, doch geen geluidsoverlast. Ontbijt alles aanwezig, dik in orde. We komen zeker terug!

Fantastisch gastvrij en mooi hotel!

niets viel tegen

zeer mooie met smaak ingerichte kamers, rustig gelegen, zeer verzorgd en heel net, zeer goed breed bed, heel vriendelijk personeel die je met de glimlach bijstaat, verzorgd en uitgebreid ontbijtbuffet, gezellige bar met aparte hoekjes waar je in alle rust kan genieten.

aangenaam verrast geweest top hotel
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

informatie geven eventueel om het licht in de kamer aan te steken toch effen moeten zoeken

heel goed hotel een aanrader rustig mooi gelegen mooi nette kamers uitstekend ontbijt vers fruit enz vriendelijk personeel kortom ik kom zeker eens terug

super locatie om vlug ergens iets te gaan bezoeken
    • Exclusive Tweepersoonskamer

Airco bleef maar gaan... zelf als de kaart er niet inzat.... dus bleef het ijskoud in de kamer ! S morgens koppijn ervan, jammer !

Super locatie, mooie kamers, redelijk goed ontbijt

Verder was het prima!
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

In het bad stappen om te douchen. Het douchegordijn. Ik had 2 1 persoonsbedden besteld, maar dat was een 2 persoonsbed met 1 dekbed. Niet echt van deze tijd. Je bent niet altijd met je partner een paar dagen weg. Soms ook met een vriendin ofzo.

Het ontbijt was super. De kamer was heel mooi.

Helaas een matige ervaring met hotel harmony
    • Exclusive Tweepersoonskamer

De kamer (executive à €200 per nacht) die wij geboekt hadden viel ons tegen, prijs-kwaliteit verhouding was niet goed. Kamer had uitzicht op steeg achter hotel, jacuzzi was geen jacuzzi, maar een (oud) bubbelbad. Kamer was op zich netjes, maar verouderd. We zijn gewisselt van kamer na 1 nacht na klagen, ivm gebreken in badkamer. In eerste instantie kreeg ik geen respons van medewerker, hier voelde ik me niet gehoord, maar later belde een andere medewerker dat we een andere kamer konden krijgen. Deze kamer had geen jacuzzi, maar wel een bad en inloopdouche, was heel nieuw, modern ingericht en had uitzicht op de gracht aan voorzijde. Dit was een enorme verbetering! Het ontbijt was matig.

Lokatie is geweldig, middenin het centrum.

goed voor een kort verblijf
    • Suite

De route naar het hotel is risicovol omdat het hotel in de autoluwe zone van Gent ligt en je de rode knip moet passeren. Volg dus goed de route die aangegeven staat op de web site want anders riskeer je een boete van 55 €.

Het ontbijt is zeer uitgebreid en het personeel ter plaatse is zeer behulpzaam en vriendelijk. De kamer (313) is zeer ruim, maar een beetje koel ingericht - gewoon groot. Maar ze is wel van alle gemakken voorzien. Het toilet is een attractie op zich!

Goede uitvalbasis voor ontdekken van Gent
    • Exclusive Tweepersoonskamer

Douchen in het bubbelbad met een heel lastige overstap. Niet voor de minder sportieven. Bediening van het licht op de kamer is onlogisch.

Nette grote camer met alle comfort, airco, koelkast, koffiemachine, bubbelbad, dubbele TV etc. Uitstekend ontbijt met alle benodigdheden inclusief gesneden vers fruit en prosecco. Op verzoek wordt elke variant van gebakken ei gemaakt.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Geen stopcontacten langs het bed om gsm op te laden. Gsm wordt tegenwoordig ook gebruikt als wekker. Dit zou handig geweest zijn.

De kamer was zeer proper en mooi en zeer geriefelijk. . Zeer goede bedden. Ontbijt was super. Verschillende soorten brood, charcuterie, kazen, vers fruit, mini desserts,...

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Comfortabel, kleinschalig hotel, midden in Gent maar toch...
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer was erg donker, een lamp bij het zitgedeelte was fijn geweest. Ook was het erg warm op de kamer en dit was niet te regelen. Hotel was recent overgegaan op ander verwarmingssysteem, wellicht was dat de reden.

Comfortabel, kleinschalig hotel, midden in Gent maar toch relatief rustig. En een heerlijk ontbijt!

Prima hotel voor stedentrip in het mooie Gent.

Systeem verlichting/airco niet erg gebruiksvriendelijk.

Comfortabele ruime kamer. Ligging midden in het centrum. Uitstekend ontbijt. Erg vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Het verblijf gedurende 3 overnachtingen was uitstekend.

Bij het vertrek werd aan de receptie gevraagd of we nog gebruik hadden gemaakt van de minibar die welgeteld bestond uit 4 flesjes mineraalwater, en 4 blikjes limonade. Wij hebben daar geen gebruik van gemaakt, maar vinden het wel vreemd dat op een kamerprijs van 165,-- euro nog wordt afgerekend op het gebruik van een flesje mineraalwater.

De locatie is geweldig, ligt midden in het historisch centrum met alle bezienswaardigheden op loopafstand. De accommodatie is netjes, goed ingericht, en ondanks dat het zich in hartje stad bevindt toch zeer rustig gelegen. De kamers zijn ruim, schoon, goed ingericht, en het kingsize bed is geweldig.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Adembenemend zicht, badend in luxe.
    • Exclusive Tweepersoonskamer

Voor een speciale gelegenheid wilden we eens logeren in eigen stad! Dit hotel viel me steeds al op door de prachtige ligging. We hadden dan nog het geluk om een kamer met een terras en superuitzicht te hebben. De kamer zelf, met bad én inloopdouche vonden we echte luxe. Het ontbijt was uitgebreid, vers en overheerlijk. Kortom een topverblijf en zeker aan te raden!

Grote kamers, mooie badkamer.
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bad was niet goed schoon! Jw kon op aanvraag bij ontbijt nog extra dingen krijgen. Gewoon neerzetten aangezien personeel druk is

Grote kamers, mooie badkamer. Lekker ontbijt!

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Fijn hotel op een mooie locatie!
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Dat is zoeken naar details. Zoals zoeken naar de wat onlogische bediening van de verlichting. De douchestraal was wat zuinig en de Nederlandse zenders waren opeens verdwenen. Allemaal punten die op de i gezet kunnen worden, maar een aangenaam verblijf niet in de weg staan.

Gezellige comfortabele kamer in een sfeervol intiem hotel dat zeer mooi is gelegen in een leuke stad.

Top.
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

We hadden geserveerd omdat we onze huwelijksdag in Gent wilden vieren. Het hotel had hiertoe voor ons een restaurant gereserveerd. Tot onze verbazing was bij aankomst onze kamer romantisch gedecoreerd, incl bubbels! Verder in een autovrijgebied onder het hotel parkeren tegen een zeer nette prijs, Top!

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Het ontbijt was super
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Badkamer, veel te klein en douche niet praktisch. Was onmogelijk te douchen zonder de badkamer onder water te zetten. We hadden een kamer onder het dak en die was lang en smal en daardoor minder praktisch. De andere kamers zagen er op foto veel beter uit.

Het ontbijt was super Vriendelijk personeel Locatie is top Leuke en rustige sfeer in het hotel

Zeer leuke ervaring.

Veel lawaai (vanaf 6u30 in ons geval) op de kamer boven ons.

Verzorgde en modern-ingerichte kamer. Leuke locatie. Ontbijt voldeed volledig aan onze verwachtingen.

Omwille van het comfort en inrichting van kamer is dit een schitterend hotel !
    • Exclusive Tweepersoonskamer

Eigenlijk viel niets tegen. Het had ietsje comfortabeler geweest indien we hadden kunnen parkeren bij het hotel zelf. Ik had hiervoor gebeld maar de parking bij hotel was volzet. Ik kreeg heel vriendelijk de informatie waar we het best konden parkeren. Het klein stukje wandelen vanaf de ondergrondse centrumparking tot het hotel gaf ons direct een aangenaam en leuk zicht van de omgeving.

Grootte, indeling, design en comfort van de kamer was heel verrassend en schitterend !

Grandioos leuk, Maar reserveer wel op tijd een tafeltje in een restaurant (op zaterdag)
    • Exclusive Tweepersoonskamer

De draaideur stond wel heel scherp afgesteld. Maar als dat nu het ergste is......

De auto stond in de kelder onder het hotel. Deze is best krap. De volgende morgen hadden ze de auto netjes voor mij omgedraaid. Dat scheelt heel veel steken en gedoe. Onverwachte en zeer welkome service!

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

VOORTREFFELIJK & een AANRADER!
    • Exclusive Tweepersoonskamer

Dat we na 1 overnachting al naar huis moesten! :)

Onze kamer was een pareltje! Het ontbijt was subliem voor onze smaakpapillen. Nog nooit zo'n voortreffelijk ontbijt gekregen.

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Leuke foto's van het oude Gent, zeer vriendelijk onthaal...

Leuke foto's van het oude Gent, zeer vriendelijk onthaal, nette kamers, geweldig uitgebreid ontbijt, een goeie wijnkaart, uitstekende ligging in de "kuip van Gent" en natuurlijk in het Patershol, een zeer gezellige buurt .

Een mooie hotelkamer met ruime badkamer en alle comfort.
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Een mooie hotelkamer met ruime badkamer en alle comfort. Heel lekker ontbijt, gevarieerd en vers, prettige en vriendelijke bediening! Uitstekende ligging en prima service.

Als de minpunten er niet waren dan was het een ****hotel zoals ze zicht profileren.
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De open douche in de badkamer zorgt ervoor dat het water tot aan het toilet en tot aan de wastafel spettert. Het water in de wasbak liep zéér traag weg wat alles behalve een prettig gezicht is bij het tanden poetsen. Verstopping van de afvoer??

Locatie was net wat we zochten (dichtbij de route van het Lichtfestival). De kamer en de badkamer waren zeer ruim. Het ontbijtaanbod was prima. We vroegen een rustige kamer en het aanbod voldeed hieraan perfect. Prima scheer/schminkspiegel in de badkamer (in de juiste belichting).

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

voor herhaling vatbaar
    • Exclusive Tweepersoonskamer

bij checkout vind ik het wel leuk dat er gevraagd wordt of alles goed verlopen is

zeer vriendelijke ontvangst, heerlijk ontbijt met frisse enthousiaste ontbijtpersoneel!

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Heerlijke schone kamer. Ontbijt is een aanrader. De locatie is ook zeer goed.

Er had beter gecommuniceerd mogen worden vooraf over de manier waarop je bij het hotel komt.

Heerlijke schone kamer. Ontbijt is een aanrader. De locatie is ook zeer goed.

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Fantastisch uitzicht en midden in de stad.
    • Exclusive Tweepersoonskamer

De afwerking van de kamer kon beter. Rondom de douche waren de plinten aan het loskomen van de muur.

Prachtige locatie aan de Lei en midden in de stad. Mooie locatie midden in de stad in de buurt van allerlei leuke restaurants en café's.

Mooie kamer, uitstekende ligging in het centrum!
    • Exclusive Tweepersoonskamer

Ontbijt werd even druk en 1 personeelslid probeerde in haar eentje het op orde te houden. Dit lukte niet; tafels vol met resten van voorgaande gasten. Toen zij de keuvelende collega’s tot orde had geroepen kwam er weer wat schot in de zaak.

Mooie kamer, uitstekende ligging in het centrum! Lekker volledig ontbijt. Wij hadden een mooi bad op onze kamer (320)!

Mooie locatie en vriendelijk personeel

De kamer viel wat tegen. Wij hadden een exclusieve kamer, echter was het sanitair versleten. Ook zijn de kamers erg gehorig, wij hoorden laat op de avond hoe gezellig de buren het hadden, erg ongemakkelijk.

De locatie van het hotel is goed, midden in het centrum. Ook het ontbijt is erg uitgebreid en lekker. Personeel is vriendelijk.

Voor herhaling vatbaar !

De kamer was zeer ruim, geen geluid van andere kamers, .... Domotica, wifi, koffie en thee op de kamer. Perfect ! Ontbijt was super ! Vers en zeer ruim aanbod !

De locatie is één van de beste van Gent.
    • Suite

We hadden nachtelijke overlast vanwege enkele malfuncties die hopelijk worden opgelost en die wel door het hotel begripvol werden gecompenseerd.

De locatie is één van de beste van Gent. Ontbijt is prima. Zeer grote kamer (suite) en badkamer.

fantastisch!
    • Exclusive Tweepersoonskamer

heel grote kamer aan de voorkant met prachtig zicht op het water. Het hotel heeft een uitstekende ligging middenin het centrum van Gent. Ook de badkamer was zeer mooi en ruim

Gastvrij
    • Exclusive Tweepersoonskamer

De kamers werden omschreven als zeer luxe, dit vond ik zeker niet het geval. Prima kamers maar prins kwaliteit verhouding niet goed. Te duur voor wat je krijgt.

Ligging van het hotel, vriendelijkheid en personeel

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Prima hotel midden in het centrum.

Kleine parkeergelegenheid achter het hotel. Er ingeënt deur aanwezig bij de douche maar een gordijn.

De kamers waren zeer ruim. Er was een ruime keuze tijdens het ontbijt. Buiten Zwembad (helaasgesloten)en een fitnessruimte zijn aanwezig

Charmant cosy hotel in het centrum van Gent!

Sorry....Niets viel tegen!!!

Van bij aankomst was het al perfect! Vriendelijk onthaal in een familiale sfeer!Tevens prachtige nette kamer met oneindig mooi uitzicht! Een ontbijt om U tegen te zeggen! (inclusief gerookte zalm en bubbeltjes!) Supere ligging, midden in het centrum , op wandelafstand van winkels en bezienswaardigheden! Een echte aanrader! Graag tot volgende keer!

Heerlijk hotel in heel leuke stad!
    • Suite

De bereikbaarheid met de auto is een kleine uitdaging, maar wat kan het hotel daaraan doen? Je zit daarna wel op korte loopafstand van alle mooie plekjes in het centrum van Gent.

Wat een leuk hotel in het centrum van Gent. Helaas wat moeilijk bereikbaar vanwege het Gents (im)mobiliteitsplan (verkeersluw centrum), maar als je er eenmaal bent... Mooie en bijzondere kamers, zeer modern en van alle comfort voorzien. Een echte aanrader! En het ontbijt? Gewoon heel goed!

• Beoordeeld op: 12 december 2017

Heerlijk verblijf gehad.
    • Exclusive Tweepersoonskamer

Het hotel is lastig te vinden met de auto. De TomTom pakte het stuk in de autovrijezone namelijk niet dus hij gaf al veel eerder aan dat we er waren. De terugweg ging gemakkelijk. Eenmaal daar was het super, je loopt zo het centrum in en de auto stond veilig in de garage onder het hotel (wel vooraf een plaats reserveren).

Het lekkere ontbijt, het mooie uitzicht vanuit de kamer (kamer aan de voorkant) en de vriendelijkheid van het personeel.

Zalig verblijf in een top hotel!

Geen zicht op stad, maar dat is uiteindelijk maar een klein detail

Ontvangst was top! Ze hebben mij verwend voor mijn verjaardag met een flesje cava, confetti er rond, ... Kamer was zeer proper, bubbelbad deed enorm deugd na een avondje kerstmarkt. Ontbijt was zeer rijk, met verschillende soorten vers fruit, charcuterie, ... Echt een aanrader!

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Iprachtig hartje centrum van de stadt!
    • Exclusive Tweepersoonskamer

Als ik een puntje zou moeten noemen, zou ik adviseren om schilder/houtwerk bij te laten werken, anders dateerd de kamer snel!

Iprachtig hartje centrum van de stadt! Heerlijk kamer met uitzicht over t centrum! Met heerlijk stevig bed!! Ontbijt was goed verzorgt! Volop vers fruit, broodsoorten en vleeswaren!!

Fantastisch weekend Gent gehad mede door de ligging van ons top hotel in het midden van het centrum.
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Enige minpuntje was dat de zolderkamer een puntdak heeft en dit is niet ideaal ivm de lengte van mijn man. Meerdere keren zijn hoofd gestoten.

De ligging in het centrum was fantastisch alles is op loopafstand. Evenals de vriendelijkheid van het personeel. Kamer was modern en zeer schoon. Wij sliepen op een leuke ruime zolderkamer. Ontbijt was top! Reserveer bij het hotel van tevoren je parkeerplaats want anders kan je je auto niet kwijt.

Toppertje!
    • Exclusive Tweepersoonskamer

Enkel een paar kleine details die wat beter konden afgewerkt worden (los plintje, scheur in het behang,...)

De kamer was prachtig. Ontbijt was uitstekend! Prachtig uitzicht vanop het balkon! Personeel was heel vriendelijk! Bad + douche was ook zeker een pluspunt! Kamer was ook uitgerust met airco die makkelijk te bedienen viel.

schitterende locatie, prachtig ontbijt, beveiligde parking
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Hadden voor deze prijs gehoopt op een kamer met bad. Kamer aan de achterkant van het hotel, geen mooi uitzicht

Zeer goed en uitgebreid ontbijt, schitterende locatie

Prima, maar te duur.
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Prijs/kwaliteit van de kamer, we hadden een luxe kamer geboekt. Verschillende dingen stuk in de kamer. Kopjes te klein voor de hoeveelheid koffie uit het apparaat. Jacuzzi ruikt vies, alsof het water te lang heeft stil gestaan

Ontbijt was uitgebreid en lekker, hotel ligt mooi centraal.

Geweldig hotel in het centrum van de stad.
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Eigenlijk was er niet iets wat niet goed was.

Prachtig hotel in het centrum. We hadden een hele nette kamers met terras en uitzicht over de gracht en de stad. Met s’ochtens een super ontbijt met verse ingrediënten.

Topverblijf, voor herhaling vatbaar
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer lag net naast lift , dus toch wat vervelend lawaai ' s avonds

Heel goed en overvloedig ontbijt - grote verzorgde kamer- heel centrale ligging - heel vriendelijk personeel

• Exclusive Tweepersoonskamer

kamer was proper maar vertoonde vlekken op de vloerbekleding wat een minpunt was voor ons , ze was wel wat aan vernieuwing toe ,zetels versleten

Lekker ontbijt kamer met bubbelbad

mooi hotel met vele faciliteiten centraal gelegen tov hetgeen wij dienden te doen in Gent

geen zicht op de straat of omgeving vanuit de kamer er was geen bad en daar verlangden we naar, het stortbad douche was zeer goed doch wij hadden gedroomd van een ligbad

de ligging tov hetgeen wij dienden te bezoeken

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Het was voor ons een heerlijke ontspanning na onze trouw
    • Suite

Er is maar 1 personeelslid voorzien die het onthaal en de bediening in de bar doet. Mensen in de bar moeten wachten omdat er gasten aankomen.

Heerlijk ontbijt en super mooie en grote suite. Het bed in het midden van de suite is zeker een meerwaarde. Het ruime bad was ook super!

Gelukkig kregen we na 1 nacht een andere kamer, helaas ook daar geen bad ( wat wel beloofd was)
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Een kamer zonder raam vonden we absoluut NOT done! Het was alsof je in een kelder sliep. Ongelofelijk voor zo'n goed hotel met deze hoge kamerprijs!!

De locatie was fantastisch!

de bereikbaarheid is lastig.

prachtig modern hotel. mooie grote kamers en een zwembad op de 1e etage. het ontbijt is écht uitgebreid. Ligging is perfect midden in de stad. De bereikbaarheid is wel een min puntje, maar dat ligt meer aan de gemeente Gent.

Geweldig leuk
    • Exclusive Tweepersoonskamer

Boven buren hoorde je heel goed lopen of de houten vloerdelen dus dat was wat minder. zeer gehorig. Ontbijt ruimte heel mooi maar was wel vaak een rommeltje dus zouden ze sneller moeten opruimen en buffet sneller bij vullen, maar de kwaliteit van het ontbijt was super goed. Kwaliteit van gratis tapas zou iets beter mogen, ook al is het gratis.

Perfecte locatie alles op loop afstand, Kamer 111 was erg mooi en leuk uitzicht op het water. Gratis tapas bij je borrel tussen 18.00 - 20.00 uur

Fijn hotel. Aardig personeel, tikje te zakelijk.
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Erg aan de prijs. Interieur kamer mooi maar erg zakelijk en zwart, beetje somber, met totaal geen humor.

Prachtig hotel, heerlijk ontbijt, prima bedden en douche, super lokatie.

Mooi hotel.
    • Exclusive Tweepersoonskamer

Eigenlijk niets. Alleen schakeling voor licht badkamer (douche/ toilet) is nogal ingewikkeld.

Mooi hotel. In het centrum aan de gracht. Op loopafstand van alle bezienswaardigheden. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel.

Locatie top, prijs- kwaliteit niet in verhouding!
    • Exclusive Tweepersoonskamer

Kamer 25 voelde ietwat gedateerd, ergste was nog wel dat mijn vriendin onder de rode plekken zat. Het leek op bedwantsbeten. Kies een kamer aan de voorkant van het hotel en niet aan de achterkant.

Locatie is top!

Zeer vriendelijk personeel, lekker ontbijt en alles kraaknet.
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

We hadden een luxekamer, deze was echter vrij klein en de jacuzzi was enkel een bad (ook klein) met jetstream waarvan 2 knoppen stuk waren.

Zeer vriendelijk personeel, lekker ontbijt en alles kraaknet.

Alles ok
    • Suite

Door de drukte van gentse feesten had de ober bij het ontbijt handen te kort, moesten daarom beetje geduld hebben wat ook géén probleem voor ons is, werken beiden ook hard en begrijpen ook dat je niet meer kan doen dan werken, was heel plezant...

Alles was gewoon af

Relaxen tijdens de gentse feesten
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het parkeren kon niet in de buurt, ten gevolge van de Gentse feesten. Medewerker van hotel was wel zeer behulpzaam bij vinden oplossing.

Lekker rustig zwembad in de tuin van het hotel

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Ontbijt was perfect, locatie is perfect in het centrum op...
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer en gangen zijn onpersoonlijk en weinig gezellig

Ontbijt was perfect, locatie is perfect in het centrum op loopafstand van alle bezienswaardigheden

Mooi gelegen en goede service
    • Exclusive Tweepersoonskamer

Had een andere kamer verwacht, deze was zeker goed qua interieur maar persoonlijk vond ik ze te donker

Mooi gelegen in het centrum, vriendelijke service

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Gent is een fantastisch leuke stad en hotel harmony heeft daar zeker aan bijgedragen
    • Exclusive Tweepersoonskamer

De badkamer en het toilet hadden wat beter schoongemaakt kunnen worden.

De service verlening van de medewerkers vooraf, en de verassing die ze naar aanleiding van ons contact op de kamer hadden geregeld.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

top hotel met super ligging!
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Vrienden van ons hadden evenveel betaald en hadden een nieuwe, moderne kamer. Die van ons had een ligbad maar onze kamer was wel wat ouder en muffer. De parkeerplaatsen onder het hotel zijn wat krap en niet echt aan te raden. Het is fijn dat je je auto kwijt kan maar het is eerder een kelder waar ruimte is gemaakt voor 7 auto's die er bijna niet in of uit kunnen.

Verrassing voor de verjaardag van mijn vriend gekregen, ballonnen, een flesje champagne, aardbeitjes en confetti. Erg attent! De service en het ontbijt was erg goed en de ligging van het hotel is ideaal!! Middenin het centrum!