Beoordelingen over Hotel La Caleche 3-sterren

Place aux Foires, 15, 6940 Durbuy, België

#1 van de 22 hotels in Durbuy

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Super.

Als je met de wagen komt kost het veel geld om je wagen te parkeren.

De kamer was goed. Het personeel was vriendelijk en je kreeg een goede rondleiding van de kamer. Het eten s avonds en s morgens was dik in orde, niets op aan te merken.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Geen lift was een beetje moeilijk daar ik mindervalide ben. Maar toch goed geholpen.

Het ontbijt was minder. Wij zijn om 9h gaan ontbijten en meerdere zaken waren op en niet opnieuw aangevuld, en er moeten naar gaan vragen is niet leuk. Het was een beetje pover. Weinig beleg keuze.

Super vriendelijk en hondvriendelijk hotel

Omdat de mensen voor ons het venster (automatisch) verkeerd hadden gebruikt, konden we deze niet volledig sluiten. Hierdoor konden we de airco niet bedienen. Ze konden het helaas niets aan doen, maar we begrepen het wel

De honden mochten meekomen en het zeer vriendelijke beleefde meertalige personeel !

Wat een moderne verrassing in de kleinste (middeleeuwse) stad ter wereld

Helemaal niets. Volgens mij is er alleen geen lift !!

Dit hotel heeft alle verwachtingen ver overtroffen. Vriendelijk personeel, waarvan de meesten ook Nederlands spraken. Geweldige kamers, hoewel niet al te groot maar van alle gemakken voorzien zoals o.a. airco. Alles regel je elektrisch met via een iPad, tot aan de kleur van je douvhe toe. Hoewel de kaart niet uitgebreid is, hebben wij er 2 maal heerlijk gegeten

Leuk

De check in was ongemakkelijk. Weinigen spraken Nederlands. We wisten niet hoe of wat. Er werd geen uitleg gegeven over waar de kamers zijn, het ontbijt, faciliteiten. Ook pas bij uitchecken ondervonden dat we moesten extra betalen voor de hond en de parking.

Mooie badkamer, modern ingericht.

Het verblijf was super
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het was wel jammer dat je nog extra moest betalen voor de parking die nog eens 500 m verder op lag.

Hoe de kamer was ingericht en hoe je alles kon bedienen met een tablet. De kamer was ook zeer netjes en was zeker dik in orde. Het voordeel was ook wel dat de badkamer een verdieping hoger lag zo werd er plaats gecreëerd in de kamer zelf.

Roan’s in Durbuy

Top Team, goede keuken met correcte prijzen. Leuke kamer voorzien van de nodige sfeerverlichting. Goedgekeurd bed , Airco was ook een meerwaarde bij temperaturen van 35 graden. Tip : zeker vragen naar privé parking, deze is iets voorbij het hotel ondergronds (300m)en kost 10 euro per dag.Een must voor zorgeloos parkeren.

Oké

De muren zijn dun, dus niet "kids" proof, had de pech om de kamer naast mij een gezin met kleine kinderen te hebben. Deze huilde in de nacht en om 6u in de ochtend was het gezin al wakker.

Hond is meer dan welkom

De parkergelegenheid misschien wordt dat beter na de werkzaamheden

Voornaamste was dat onze hond welkom was en dat was ze. Ze mocht zelfs mee tijdens het ontbijt. Personeel was super vriendelijk. Ontbijt was miniem voor iemand zoals ons die brood eet maar alles was aanwezig dus geen klagen verder.

The place to be !

Er viel echt niks tegen !

Supervriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt, heel lekker gegeten in het restaurant, hondjes zijn er heel welkom. Het is er gezellig vertoefen op het grote terras, binnen in het restaurant is er airco. Wij komen zéker terug !

UITSTEKEND

Alles was prima ons hondje was zeer welkom ook in het restaurant. Personeel doet zijn uiterste best om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Restaurant is ook best een aanrader Prima !

Aangenaam verblijf met lekker ontbijt.

Mooie verzorgde moderne kamers met fles water, koffiezetapparaat, tablet, ... Lekker eten in het restaurant, ruim en voldoende lekker ontbijt. Vriendelijk personeel. Mooie ligging in Durbuy. We zijn hier al enkele keren geweest en komen zeker nog terug.

Meer dan zijn prijs waard!!

De kamers waren proper en netjes en volledig up to date aan de huidige verwachtingen en het ontbijt was best ok voor een 3 sterren hotel alles was er gewoon goed!!

Prettige aangename sfeer met een professionele uitstraling.

De verlichting in de kamer gaat via een PC gestuurde module. Lastig als je dat niet gewend bent en hinderlijk omdat de trapverlichting naar de badkamer niet handmatig uit zetten is. Dat gaat automatisch. Lijkt handig, maar midden in de nacht en twee waakse honden.... alles is dan klaar wakker.

moderne accommodatie, eenvoudige maar goed restaurant. Zeker prettig als je de hele dag op stap geweest bent en nog wilt eten of drinken. Vriendelijk bediening.

Een aangenaam verblijf, voor herhaling vatbaar!

De airco werkte enkel als de buitentemperatuur hoog genoeg was. Dit zorgde er wel voor dat de temperatuur 's nachts te hoog was.

Het ontbijt was lekker en uitgebreid. De kamers waren voorzien van comfort. Bij de aankomst kregen we een glaasje cava! Een heel leuke verrassing!

Goed voor weekendje Belgische Ardennen

Het restaurant is ‘s avonds geen aanrader. Jong en onervaren personeel in de bediening, op één gastvrije en professionele ober na. Eten niet de juiste garing, moest terug naar de keuken. Keuken én bediening moeten beter.

Dit hotel heeft goed nagedacht wat de gast in de kamer wil gebruiken: ruime douche, prettige verlichting, usb aansluiting en wandcontactdoos bij het bed aan beide kanten. Slim gedaan door domotica in te zetten, dat werkt uitstekend.

heerlijk hotel, alles op wandelafstand

Enig minpunt: de airco werkte niet en het werd daardoor veel te warm om te slapen (velux-raam).

Het is een mooi, goed gelegen hotel. Het ontbijt was vers en smakelijk. Het personeel is oprecht vriendelijk en je wordt er warm onthaald. Voor mensen die niet goed te been zijn, kan de trap naar de badkamer moeilijk zijn, voor ons geen probleem. Er is op de bovenverdieping een grote, nette moderne badkamer met een heerlijke regendouche. Alles kan je bedienen met de app op de ipad of via de schakelaar.

Goed hotelletje verhouding prijs/kwaliteit
    • Kleine Tweepersoonskamer

Klein 2-persoonsbed (1.40m) Domotica op de kamer was ´fancy’ maar is niet zo simpel in gebruik (we kregen een zwart scherm als we de app openden waarmee je de domotica bestuurt) Uitzicht hotel/resto nodigen niet uit om daar te overnachten/consumeren en dat is spijtig want kamers zijn zeer modern uitgerust en ontbijt was ook zeer uitgebreid, maar de mensen lopen hier misschien voorbij omdat het uitzicht v/h hotel niet echt aanspreekt

Ontbijt zeer goed Kamers uitgerust met domotica Super douche

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Aangenaam genoten van ons verblijf in hotel La Calèche in Durbuy

Beperkte ruimte van de locatie voor ontbijt. Gereserveerde parking van hotel vrij duur.

Vernieuwde kamers met domotica Praktische badkamer met mooie inloopdouche Ontbijt voldoende uitgebreid. Vriendelijke ontvangst

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Een fantastisch weekend gehad. Wij komen hier zeker terug

Er zijn helemaal geen minpunten.

De ligging,ontvangst,het ontbijt,plus je kan er zalig genieten van een drankje en gerechten. In één woord:Het was gewoon af

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Na tientallen bezoeken aan Durbuy is Le caleche ons 'nieuwe hotel'

Parking voor persoon met beperking kan 'gratis' aangeboden worden.

Ontvangst, met drankje, was fijn. De kamer werd aangepast aan onze behoefte en was zeer proper. Extra koffie werd met plezier gegeven. Ontbijt tot 11 uur, knap. Restaurant kan wat vlotter ( voorgerecht vergeten en hoofdgerecht werd 'warm gehouden'.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Compleet

In de kamer niets, alles was perfect

De vlaamse gastheer uit Aalst die ons direct op ons gemak stelde en ons welkom liet voelen en dit op zn eerste werkdag 😁.De verlichting in de kamer was een leuke extra. De kamer was proper, enkel de wc was nog vuil van de vorige bewoner. De douche was heel verzorgd, de inbouwkasten groot genoeg.Alles in de kamer was te bedienen mbv een tablet pc.De lichten, verwarming, veluxen etc... Kwa omgeving, op vrijdag was alles dicht in het centrum, tijdens het weekend was alles open en was er veel volk. Het stadje zelf doe je in een goed uurtje, de wandelroutes in het westen van Durbuy daar doe je veel langer over. Het was een leuk en gezellig verblijf, er was een priveparking op 50 meter vh hotel die betalend was(10euro/dag). Kwa eetgelegenheden was er ook genoeg keuze. The River voor een goede Mojito cocktail en wij aten in SEPT een goede Ardense hamburger, en in LA TABLE DE MANON een uitgebreid avondmaal.

Wij hebben genoten van ons verblijf in La calèche.

De domitica werkte niet altijd. Dit had bij ons invloed op de verwarming ,werking rolluik en veluxraam. Staat dan tegenover dat er meteen wat aan gedaan werd na melding.

Badkamer Hygiëne Koffie_en theefaciliteiten op kamer. De algemene gemoedelijke sfeer in het hotel. Warm onthaal met een welkomstdrankje en info.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Aangenaam verblijf
    • Kleine Tweepersoonskamer

Klant vriendelijkeheid was goed. Bij het aankomen kregen we een aperitief aan geboden van het huis. En het personeel doet hun best om ook in het Nederlands te communiceren. Kamers zijn zeer moderne van verlichting tot u raam kan je electronisch met de tablet van de kamer of via knoppen bedienen. Hey ontbijt is ook in orde. Voldoende en verse producten in aanbieding.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Super driedaagse zonder zorgen, gaan zeker terug

Ben nog iets aan het zoeken, nee , alles oke

Goed ontbijt, hond toegelaten in kamer en restaurant. Prijs kwaliteit hotel en restaurant super, personeel vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

sacherijnig Personeel

sacherijnig Personeel!!! Op de eigenaren na. Bij het inchecken was zogenaamd het hotel vol Wij hadden het idee dat meneer de ober het te druk had en ons wilde afwimpelen. Wij wisten dat dit niet zo was en na een hoop commotie en gebel waren er toch 2 kamers beschikbaar . Rara hoe kan dat maar goed we moesten iets want heel durbuy was gesloten in deze periode want anders hadden we hier echt niet verbleven op deze mannier. Ontbijt was wisselend zo ook in het restaurant.

Kamers zijn mooi en matrassen zijn top.

Heerlijk weekeind weg!!!!

Ontbijt is erg lekker!!!!!! De bediening van de ramen, verduistering en verlichting via iPad is erg mooi. Leuk weekeind met m'n dochter gehad!!!!!!

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

alles netjes en vriendelijk personeel...lekker ontbijt...zeer goede bedden...zalig geslapen

De Dominica op de kamers is leuk als je er als koppel verblijft...maar als vrienden is dit niet nodig...beter zou zijn een dubbele wastafel ( tweepersoonskamer) het restaurant sprak ons niet aan..hadden een lunchgarden gevoel...beetje meer aankleden om het wat gezelliger en cosy te maken zou een pluspunt zijn...zoals de houten chalet aan het verblijf!!!

Heel vriendelijk ontvangen

Voor herhaling vatbaar.

De kamer is eerder klein en de badkamer is een trap hoger maar voor ons maakte dat niets uit maar zou wel moeten vermeld worden bij reservatie want voor mensen die niet goed te been zijn is dit wel een handicap.

Prima domotica in de kamer. Zeer goed en groot bed. Prachtige moderne badkamer. Grote flatscreen TV. Mogelijkheid voor koffie/thee te bereiden. Ook gratis fles water. En natuurlijk de "superligging" aan het groot plein in Durbuy.

WEL HEEL LEUK IN DURBUY

De bediening in het restaurant. Het was er ook koud. Het eten in het restaurant was lekker maar koud. Zeker als je het serveert op koude borden jammer. Er werd niet gevraagd als we voldoende kroketten hadden .

Het ontbijt was goed ? De kamer alles was tip top.

Plezant!

Het bed, kussen en de matras maar dat is persoonlijk! De douchestraal was maar zwak!

Ontbijt was lekker! Zeker spek en eikes Vriendelijk personeel! Parking op minder dan 2 min wandelen

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Ideale ligging

Incheck procedure loopt traag als er veel volk in het restaurant zit, omdat inchecken in restaurant gebeurt.

Zeer goede ligging. Mooie, sfeervolle, ruime kamer.

Magnefique, hier komen we zeker terug

Niets had beter gekund. Voor ons was alles top Niets is tegengevallen. Mooi gelegen. Super hotel

Het hotel verdient voor ons een dikke 10/10. Het onthaal en het personeel was super vriendelijk, de kamer was zeer design en heel proper, de badkamer was top. Het avonddiner was zo lekker, evenals het ontbijt .

• Beoordeeld op: 7 november 2017

De kamers waren erg gehorig en de roomservice was gewoon slecht.

We hebben 's avonds gegeten in het restaurant. Het werd 'n drama! We zijn niet gezien door het bedienend personeel dat hollend langs ons tweepersoons tafeltje vloog. Bijna 'n uur moeten wachten op het hoofdgerecht en niemand die vroeg of het gesmaakt had, laat staan dat iemand ons vroeg of we verder nog iets wilden gebruiken... Na 1 1/2 uur zijn we ontgoocheld vertrokken en toen opeens wilde men weten welk kamernummer we hadden en pas toen vielen we blijkbaar op!

We werden hartelijk ontvangen (met 'n drankje) en de medewerkster zorgde voor 'n parkeerplaats voor onze auto (overigens €10,00/dag)!

De kamermeisjes gaan nogal vlug over de schoonmaak van de kamers. Bed opmaken en verse koffiekop zetten en daarmee was de kous af. Badkamer werd niet nagekeken.

Het ontbijt was meer dan goed. Vers fruitsap, verschillende dranken a volonté, veel charcuterie, verschillende soorten kaas, eitjes op 2 manieren klaargemaakt. Lekkere confituren, choco, speculoospasta, luikse stroop, fruit en verse fruitsla, yoghurt ... enkel jammer dat het geen broodjes waren van de warme bakker maar uit het grootwarenhuis. Heel moderne kamers met domotica. Totale verduistering van de veluxen met rolluiken. Rustig. Vriendelijk personeel en uitbaters.

Van ons verblijf waren we wel tevreden

S'avond was er veel lawaai ,van andere gasten die hun kamer betreden En van de keuken ook veel lawaai zo was mijn hondje iedere keer aan het blaffen als ze iets hoorde en konden wij niet zo goed slapen

Ontbijt is heel goed zo veel je maar wilt Eten in het restaurant is uitstekend Van de kamers zijn we heel tevreden

Gewoon goed.

Het ontbijt. Graag meer verse producten. Koffiezet kamer werkte niet. Handleiding was welkom. Dunne muren. Buren hoorbaar. De steak in de bijhorende brasserie.

Aperitief bij ontvangst.

De ligging .

Ik vond het niet tof dat er om half 10 al geen gesneden fruit meer was om in yoghurt te doen als je tot 11 u kan ontbijten .Voor de rest was het ontbijt prima

De ligging .Goed bed,zalige douche

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Leuk weekend

Het ontbijtgedeelte was iets minder maar wel goed voorzien. Het personeel vult dadelijk alles bij

Erg mooie kamer, domotica, ruime badkamer, reuze tv-scherm en ook heerlijk rustig. Veilige parking.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Genoten van het begin tot het einde!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Heel fijne ontvangst met een lekker glaasje cava... De kamer was top! en het ontbijt was heerlijk, iets te kort werd onmiddelijk bij gemaakt... het personeel was super vriendelijk en heel aangenaam... Het eten in het restaurant was heel lekker....wij hadden er een super 5 daagse

Je komt er niets tekort

Soms lang wachten om besteld te worden. (Soms personeelstekort)

Kamers ultra modern(net gerenoveerd). Uitgebreid ontbijt en een goede keuken. Mooi terras.

de vriendelijkheid van het personeel maakte alles goed

het eten in het restaurant. TV die 's nachts begon te spelen.

ruime kamer, alle comfort. De service was zeer goed, zeer vriendelijk personeel en zeer attent. Deden hun best om iedere persoon in hun eigen taal aan te spreken.

Je wordt met een glaasje Cava ontvangen. Je auto kan tegen betaling in een garage staan, 5 min lopen. De kamers zijn gemoderniseerd. Ontbijtbuffet was prima. En de gerechten voor diner zijn erg lekker. Alles voor normale prijzen.

geweldig hotel op een toplocatie

niets speciaals, een beetje geluidsoverlast door werken aan de infrastructuur (ramen) tijdens het ontbijt, maar ja dit moet gebeuren en kan niet zonder lawaai

De ligging van Hotel La Caleche is geweldig, vlak in het centrum van Durbuy en vlakbij een grote parking, we werden er heel vriendelijk ontvangen en kregen bij het inchecken een drankje naar keuze aangeboden. De uitbater bracht ons naar de kamer en gaf tekst en uitleg bij de domotica op de kamer. Kortom een prachtkamer met alles erop en eraan tot en met fles water en mogelijkheid tot koffie zetten . héél proper en dagelijks verversing en aanvulling van handdoeken en shampoo en dergelijke. zeer rustig , weinig of geen lawaai Ontbijtbuffet geweldig met rijkelijke keuze aan beleg , fruitsappen, fruit enz... Het restaurant (Brasserie) was van hetzelfde gehalte Picobello ! 3 gangenmenu met Forel met aangepaste wijnen bij voor- en hoofdgerecht koste niets meer dan in gewoon restaurantje, maar wel geweldig lekker met zeer vlotte bediening

Mooie kamer maar moet beter gecontroleerd worden op het poetspersoneel.

Reserve kussens waren vies. Handdoeken waren niet ververst en s' avonds liet het personeel op het terras erg lang op hun wachten.

Mooie kamer en vriendelijke gastvrouw s' morgens.

Goed hotel in het midden van het centrum

Goed hotel met moderne kamers met een verdiep, de badkamer was boven. Er zijn ook kamers zonder verdiep beschikbaar voor minder mobiele mensen. Zeer goed gelegen in het midden van het centrum. Het personeel is zeer vriendelijk en hulpvaardig. In het restaurant serveren ze zeer lekkere gerechten. het ontbijt mocht voor mij iets uitgebreider zijn, ze bakken wel eitjes met spek als je dat wil.

Heerlijk ontspannen, perfecte uitvalsbasis!

De badkamer is voorzien van alle comfort en meer, maar deze is te bereiken via een smalle trap naar boven vanuit je kamer. Hopelijk zijn er ook andere kamers beschikbaar voor mindervalide personen. De uitgebreide domotica is tof maar vraagt wel enige ervaring in multimedia ;)

Het ontbijt was zeker voldoende uitgebreid. Het was heerlijk toeven op het terras van het restaurant. Ook het ontbijt kon je indien gewenst nuttigen op het terras. Het eten was zeker ook lekker en verzorgd.

Wauwww wat en aanrader !!!!super goed !!!!

Werkelijk alles is er goed . De kamer is formidabel Goed ruim bed ruime badkamer alles zeer proper geen lawaai van buitenaf alles goed simpel ontbijt met vers eitje wij gaan zeer veel op hotel maar dit was een ongezien hartelijk ontvangst wat en sympathieke gast vrouw top ligging is in het dorpje ook de mogelijkheid hotel parking is een plus wij komen zeker terug

Prima, maar.....

Het personeel was over het algemeen erg jong, zeer welwillend en vriendelijk, maar niet ervaren. Hierdoor kunnen zij niet de kwaliteit leveren die je verwacht op basis van de prijzen. We hebben bijvoorbeeld erg lang moeten wachten voordat we in het restaurant opgemerkt en bediend werden.

De kamers zijn prima. Goede bedden, uitstekende en schone badkamer. Luxe. Leuke technische snufjes!

Prachtig hotel aan de rand van het centrum.

De jongere generatie ( jobstudenten?) was opvallend trager en minder oplettend.

Zeer goede ontvangst. Vlotte en vriendelijke bediening door het oudere personeel. Zowel voor hotel als Terras. Aircoprobleem werd meteen opgelost na melding.

Een zeer goed hotel met een lekkere keuken en erg goed personeel !

We hadden s'avonds soms wat last van de wasmachines die naast onze kamer stonden te draaien.

Het ontbijt was erg lekker en de kamers waren modern en dik in orde ! Het koffieapparaat op de kamer vond ik ook een tof extraatje ! Erg vriendelijk personeel en bijna allemaal tweetallig. Een aanrader !

Prijs kwaliteit goed

Wel, het ontbijt staat misschien klaar van 8 uur s'morgens of misschien nog vroeger alles ligt bloot gesteld aan de warmte en de vliegen die voortdurend op het beleg zitten , niet veel keuze van brood of pistolets en sandwiches waren er niet of misschien al weg. Persoonlijk vond ik het ontbijt vroeger veel beter.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Wij vonden het heel gezellig en zouden dit hotel zeker terug boeken

Bij het doorspoelen van het toilet gutst er water uit, altijd doorspoelen met bril naar beneden dus

Zeer centraal gelegen, heel nette kamers met leuke technische snufjes, vriendelijk personeel, ontbijt was gewoon ( er was voldoende en je kreeg een vers eitje!) niets negatief

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

verblijf Caleche
    • Kleine Tweepersoonskamer

bereikbaarheid en onvriendelijkheid van het persineel aan de telefoon. Geen attentie vr bvb verjaardag

kamer was voorzien van alle comfort maar redelijk klein

Heerlijk!

De airco 's nachts geprobeerd via de iPad in te stellen maar dat lukte niet. Misschien had ik beter moeten opletten bij de uitleg, maar ik heb het wel erg warm gehad :-)

Ontzettend goed ingericht op dieren. Service sowieso uitstekend: gevraagd om een rustige kamer en die ook gekregen. Locatie is super omdat je naast Durbuy ook zo de bossen en weiden in loopt voor prachtige wandelingen.

Leuk, zonnig weekend

De locatie, daar heb ik mij aan mispakt. Ik had onderschat hoe toeristisch Durbuy was. Het restaurant aan het hotel. Nog steeds dat vriendelijk personeel maar werkt onlogisch en chaotisch. Bediening verloopt daardoor vertraging op. Het eten was ondermaats.

De kamer was helemaal in orde. Zeer hygiënisch, fris en voldoende ruim. De douche was zeer zeker een pluspunt. De verlichting in verschillende kleurtjes was onnodig maar wel eens leuk. Heel goed bed, groot en een goede matras. De koffiefaciliteiten op de kamer werden goed gesmaakt! Het ontbijt was zeker in orde, niks op aan te merken. Netflix op de (grote) tv vonden wij een aangename bonus. Personeel perfect tweetalig en vriendelijk. Het gemeenschappelijk balkon vonden wij zeer aangenaam, al had een balkon aan de kamer nog fijner gevonden. Mijn man was in de wolken van de domotica, dit had voor mij geen meerwaarde.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Perfect hotel voor gemak en ontspanning.

De kamers zijn wel enigszins gehorig.

De kamers zijn voorzien van comfort en gemak. Alles is te besturen via domotica. Het ontbijt was meer dan voldoende en het personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

Prima verblijf maar sochtends en savonds last van muziek
    • Kleine Tweepersoonskamer

Veel geluid tot savonds laat en sochtends alweer vroeg waaronder muziek vanaf het terras ook al is het raam dicht. Wist niet dat badkamer via trap te bereiken was. Betalen voor het parkeren

Leuke centrale plek. aardig personeel. Lekker bed

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

mooie locatie in het centrum van Durbuy.

Het tweede morgenontbijt viel wat tegen, geen gekookt eitje meer, geen vers fruitsap. Misschien door later het ontbijt genomen te hebben, maar ja het ontbijt is verkrijgbaar van 8h. tot 11h.

De kamer was geweldig, mooi van uitvoering en comfortabel

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Mooi verblijf

Wij hebben een avond daar de mixed gril gegeten en dat was slecht, deels rauw vlees of taai, mayonaise met reeds een laagje er op en als voorgerecht toastjes in plastic met beetje saus. Dat paste niet bij deze locatie vonden wij.

Mooi kamer en badkamer, schoon, alles te bedienen middels ipad. Goed ontbijt en mooie omgeving

Hotel Caleche is een prettig, comfortabel hotel met vriendelijke personeel op een mooie locatie.

Ontbijtruimte was bij een zijdeur die veel gebruikt werd. Hierdoor kwam te veel kou naar binnen. Gelukkig konden we de volgende dag in het restaurant ontbijten. Parkeren kon in een parkeergarage op 5 min. loopafstand van het hotel. Dit kostte 10 euro per dag extra. In-en uitladen was toegestaan voor het hotel.

De kamers waren zeer comfortabel en sfeervol. mbv tablet (sfeer)verlichting, ramen en verduistering te regelen. Prachtige badkamer. Er is een mooi dakterras en een kleine lounge met lektuur en een pc; gratis Wifi in het hotel. Ook het ontbijtbuffet was erg uitgebreid. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het hotel lag op een mooie, sfeervolle centrale plek in Durbuy.

Perfect verzorgd verblijf

Alles was tot in de puntjes verzorgd. Heel vriendelijke ontvangst met drankje en uitleg over hoe alles werkte, parkeergarage aanwezig etc. Ontbijt; vers gebakken spiegeleieren, diner uitstekend en heel vriendelijk en professioneel personeel....maw een AANRADER!!!!

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Fantastisch!

Niets op aan te merken!

Ontbijt was super!! Versgebakken (en nog warm) brood, vers fruit en fruitsap.. Alles was gewoon top! Kamers waren proper, gezellig en het personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Hier zou ik zeker terugkomen!

Super hotel
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het betaalden parkeren naast het hotel

Zeer goed hotel, super locatie in het midden van Durbuy. Je kan er lang ontbijten, hebben ook 2 verschillende soorten kamers met badkamer boven of ook met de badkamer op het zelfde verdiep.

• Beoordeeld op: 16 maart 2017

wij boeken daar nog.

De kamers zijn beetje klein. De badkamer bereik je via steile trap. Voor oudere gasten niet zo evident. Overdreven elecronische uitrusting. Ook voor oudere mensen moeilijk.

Weinig of niets aan te merken.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

leuk hotelletje
    • Kleine Tweepersoonskamer

Dame die op zondag het onbijt verzorgt is niet al te klantvriendelijk. Klant merkte op dat fruitsap op was, vroeg aan deze dame of er nog te krijgen was. Met enige tegenzin werden nog wat sinaasappels geperst. Toen enkele passanten binnenkwamen en vroegen of ontbijten nog mogelijk was, zei ze dat het net nog kon, draaide even met de ogen omdat het buffet alweer moest aangevuld worden. Het was toen 9.45u en ontbijten kan tot 11u!!leuk

Moderne kamers met domoticabediening. Ruime nette badkamer met grote inloopdouche.

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

voor herhaling vatbaar
    • Kleine Tweepersoonskamer

bij aanbieding de kamergrootte vermelden,sevice en onthaal waren echt op en top

ontbijt was vrij uitgebreid en vers geperst sinaasappelsap,ruime keuze in het restaurant en op en top onthaald door de gastvrouw met introductie op de kamer alles met tablet bediend

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Prettig verblijf in een keurig hotel, waar het personeel uitermate vriendelijk is

Misschien klein puntje: kamer iets aan de kleine kant: je kunt juist rond het bed passeren (ik vraag mij af wat een kleine kamer dan wel is), maar de badkamer was dan terug als een 'balzaal'

Perfecte, vriendelijke service: tijdens het inchecken kregen wij zelfs een glaasje cava. Daarna persoonlijke begeleiding naar de kamer, waar een grondige uitleg is gegeven omtrent de 'besturing' van de kamer (Domotica). Het ontbijt was keurig: alles aanwezig. Personeel is uitermate vriendelijk. Wij komen zeker terug

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Leuke domotica in de kamer.

Leuke domotica in de kamer. Ruime badkamer. Zéér uitgebeid en heerlijk ontbijt. Vriendelijk personeel. De locatie is ook top ! Wij komen zeker nog 's terug !

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Wij komen zeker nog terug in hetzelfde hotel.

De meeste personeelsleden spraken geen nederlands.via booking.com hadden wij een tafel gereserveerd voor de avondeten bij aankomst met de vraag om dit te bevestigen. Dat gebeurde niet. Een paar weken op voorhand belden we het hotel op om te informeren of dit in orde was en dat werd dan uiteindelijk bevestigd (die persoon sprak enkel frans). op de dag van ons vertrek werden we opgebeld door iemand van het hotel (in het Nederlands) om ons verblijf nog eens te bevestigen. Bij onze vraag of die gereserveerde tafel in orde was bleek dat zo niet te zijn. De persoon in kwestie heeft dit dan voor ons in orde gemaakt.

De kamers waren prachtig. Het eten was zeer lekker. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.Gratis Wi-Fi.

• Beoordeeld op: 18 februari 2017

Aanrader - leuk hotel voor top prijs!

De tablet voor verwarming en regeling van de led-verlichting kreeg niet altijd verbinding met het systeem.

Prijs kwaliteit is dit hotel een echte aanrader! Goede ontvangst met een glaasje cava wat voor een hotel uitzonderlijk is dus zeer zeer goed - kamer mooi - netjes en voldoende ruim. Leuke gadgets zijnde led-lampen kan je van kleur laten veranderen en verwarming via tablet te bedienen. Ontbijt ook goed met een vers eitje en ruime keuze aan brood, fruit en beleg.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

fantastisch

goed uitgebreid ontbijt, avondeten ook zeer lekker en prijs/kwaliteit perfect in orde, vriendelijke bediening, kamers perfect in orde, goede matrassen.

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Heerlijke dagen in Durbuy

Wifi op de slaapkamer was op een van de telefoons niet toegankelijk. Maar 1 cupje nespresso per dag.

Heerlijk bed en fijne badkamer! Personeel vriendelijk. Otbijt prima maar voor avondeten waren we tevredener over omliggende restaurants.

• Beoordeeld op: 25 januari 2017

Rustig weekendje weg.

Op het hotel is niks aan te merken, was gewoon goed. Houd er wel rekening mee dat in deze tijd van het jaar er alleen in het weekend wat te doen is rondom het hotel.

Zeer goed ontbijt, het personeel was ondanks de franse taalbarriere zeer bereid om zich anders verstaanbaar te maken.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Een aangenaam verblijf

De eitjes bij het ontbijt mochten iets warmer zijn, verder alles in orde

Mooie kamer ,alles wordt bedient met een tablet. Gekleurde led-verlichting ook in de badkamer. Geen last van straatlawaai. Lekker gegeten in het restaurant