Beoordelingen over Hotel L'eau Vive 2-sterren

#3 van de 4 hotels in Vresse-sur-Semois

6,4

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Niet voor herhaling vatbaar

Het diner s'avonds was matig en de bediening niet vriendelijk. Het personeel dronk water aan de grote fles.

Ontbijt was goed .Kamers verouderd Er lag een kakkerlak in bed, vies.

prima bevallen!

Bed was nogal zacht

Mooie ligging buiten dorp/natuur en bosrijke omgeving. met gratis upgrade naar comfort kamer beviel dit heel goed! Ruime kamer, netjes, natuur en kabbelend beekje buiten. Eten was goed, zowel restaurant als ontbijt! Huiselijke zitruimte/bar met openhaard!

HEEL AANGENAAM HOTEL!
    • Chalet

DE VERWARMING IN DE CHALET! VOOR DE TIJD VAN HET JAAR WAS HET 'S MORGENS EN 'S AVONDS AL KOUD. DE VERWARMING MAAKTE HEEL VEEL LAWAAI EN WAS NIET VOLDOENDE.

HET PERSONEEL WAS HEEL VRIENDELIJK! RESTAURANT WAS SUPER! DE CHALET WAS HEEL GEZELLIG! ZEKER VOOR HERHALING VATBAAR!

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Wij hadden een goed verblijf

De begeleide sauzen

Alles was voldoende aanwezig met het ontbijt. Bij het diner waren de sauzen bij de gerechten niet professioneel en met passie klaargemaakt dit kan beter.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Gezellig en rustig gelegen hotel, mooi in het groen.

Gezellig en rustig gelegen hotel, mooi in het groen. Vriendelijk onthaal, Goede kok! Onze kinderen met onze kleinkinderen logeerden in leuke blokhutten (kabouterhuisjes). Voor herhaling vatbaar.

De rustige ligging.

Het enige minpuntje is mischien voor sommige mensen dat men bij ontbijt zelf tafel moet dekken en even moet geduld hebben dat ze gebruikte tafels afruimen.

De rustige ligging. Mooie streek om te wandelen. Vriendelijk personeel en honden ook welkom. Mooi hotel met leuk zonneterras aan achterkant pal naast riviertje. Goed restaurant ook met mooi terras.

Het verblijf in de houten chalet
    • Chalet

Hotel zelf was net wat teveel luxe voor ons doen. En dan met name het diner. Doe mij maar spareribs met een portie friet ipv gekonfijte eendenmaagjes.

Het verblijf in de houten chalet

Locatie, goed bed, fantastisch qua hygiëne en vriendelijk...

Niets...als we dan toch een suggestie mogen doen ..graag een "zacht" gekookt eitje als ontbijt maar verder perfect

Locatie, goed bed, fantastisch qua hygiëne en vriendelijk personeel

Zalig genieten

We hadden een super verblijf in L,eau vive,mooi hotel ,super vriendelijk personeel ,lekker ontbijt ,ook het eten was heel lekker .We gaan zeker nog terug en dan proberen we de chalet eens ,die zagen er heel knus en gezellig uit ,alhoewel onze kamer nr 26 ook heel goed was ,nieuwe badkamer ,zalige matras en wij houden wel van het kronkelende water onder aan ons raam ,voor ons was het allemaal pico bello .bedankt aan al het personeel om ons verblijf zo aangenaam te maken groetjes Marc en Christine

Ligging mooi rustig ontbijt heel goed Netjes niets op aan te merken avondeten was lekker min punt frieten te hard gebakken Wel een aanrader om terug te komen

Mooie locatie aan een klein riviertje met stroomversnelling;

Mooie locatie aan een klein riviertje met stroomversnelling; geeft ‘s nachts een heerlijk slaapgebrek. Vraag om een kamer aan de waterzijde. Lekker gegeten. Attente gastheer en -vrouw. Bediening is vriendelijk.

Mooie ligging , rust, zeer proper , uitgebreid en lekker...
    • Chalet

Gebrek aan kleine frigo op de kamer of in de chalet ..

Mooie ligging , rust, zeer proper , uitgebreid en lekker ontbijt , charmant logement in de chalets..

Fantastisch logement in Vresse!

Wifi op de kamer zou beter kunnen maar is voor mij persoonlijk geen probleem om in alle rust in de salon te werken.

Het enige dat ik kan vertellen is dat het personeel zeer gastvrij is, meerdere talen spreekt (NL, FR, ENG, DUI), het restaurant heeft een gevarieerde kaart met kwaliteit eten, het ontbijt is zeer goed!! Verder was mijn kamer modern ingericht, kleine maar zeer nette en goede badkamer met douche, wifi op de kamer was niet zo heel erg goed maar in de salon is de wifi perfect. De ligging is geweldig en er zijn voldoende gratis parkeermogelijkheden. Kortom zeer aan te bevelen Hotel. Ik ga er zeker weer terug.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

aangenaam, vriendelijke bediening en een zeer mooie ligging in de groene natuur! Mooie wandelingen!

Het weer, maar daar kunnen jullie niks aan doen! De vloer in kamer 26 mag een vloertje krijgen of balatum (?)

Gezellig om te eten, Het eten was lekker en was er genoeg, er zit ook niemand op je handen te kijken en er werd discreet opgeruimd ondertussen.

Mooi hotel pal aan kleine rivier vlakbij de Semois.

Mooi hotel pal aan kleine rivier vlakbij de Semois. Bouillon is vlakbij en de Semois is wondermooi. Leuk wandelen en fietsen vannuit het hotel. Mooie kamers.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Ontbijt was lekker maar kameraccommodatie was maar simpel in...

wifi op de kamer Tv die slecht beeld gaf. Hoogte van plafond in slaapkamer. Slechts een zeteltje en geen tafeltje.

Ontbijt was lekker maar kameraccommodatie was maar simpel in verhouding tot de prijs.

een goede service,à la carte eten,

er waren voor ons geen negatieve beoordelingen te melden

het ontbijt was inorde zeker voor ons beiden. Ons hondje heeft dagelijks twee inspuitingen insuline nodig die echter fris moet gehouden worden,dit was geen probleem de medicatie werdt in de frigo geplaatst.

Aanrader in die streek

Mooie locatie, vriendelijk personeel, prima ontbijt, goede prijs-kwaliteitsverhouding. Niet het modernste hotel, maar een mooie mengeling van klassiek en comfort.

Goede prijskwaliteit en leuke ligging
    • Chalet

ouderwets hoofdgebouw en personeel in de zaal was van oostblok afkomst dat geen Frans of Nl kon , zondag morgen rally dat starte aan de deur met veel lawaai maar dat zal hopelijk 1 malig geweest zijn en kan het hotel niet veel aan doen uiteraard

Chalet formule was zalig , ligging aan het kabbelende beekje romantisch en genoeg privacy

Rustige locatie, uitstekende bed, gezellige bar, veilige en...

Wifi ontvangst alleen in openbare ruimtes (wat niet echt een probleem is), geen gebruik gemaakt van het restaurant maar het leek prijzig te zijn

Rustige locatie, uitstekende bed, gezellige bar, veilige en afgesloten plek (garage) voor onze fietsen, aardig personeel, ontbijt dik in orde

Fantastisch verblijf, voor herhaling vatbaar.

Vriendelijk personeel. Mooie en ruime comfortkamer. Gezellige bar met open haard. Uitgebreid ontbijtbuffet en lekker eten in het restaurant. Fantastische omgeving.

Prijs kwaliteit is zeker in orde.

De bar was na het eten vroeg gesloten, ( 22 h ), geen personeel meer te bespeuren, Badkamer mag iets gemoderniseerd worden. Restaurant voelt een beetje kaal aan.

Open haard en gezellige bar, vriendelijkheid personeel. Half pension was zeer goed. Veel keuze op de menukaart. Zeer goede matrassen. Hond vriendelijk.

Bos en rust, goed, lekker.

In het begin keken we er wat mager tegenaan... maar dat verdween echt !

Ontbijt compleet en met lekkere Ardeens vleeswaren. restaurant voord e avond is aan te bevelen. Lijkt kostbaar maar kwaliteit is TOP !!

Super mooie omgeving, uiterst vriendelijk personeel.

Erg warme en droge lucht in de hotelkamer. De prijzen voor eten en drinken waren hoog

Super mooie omgeving, uiterst vriendelijk personeel. Het gemak waarmee alles geregeld wordt is fijn.

Genieten

Eigenlijk niets, we waren wel verwonderd van het lawaai dat het riviertje maakt. Maar dat went snel.

Wij hadden echt a room with a view, heerlijk ontbijt en hele lieve mensen.

Gezellige open haard, vriendelijk personeel.

Kleine mankementjes: Stop van het bad was kapot, toiletpot gebarsten, verwarming kapot (elektrisch vuurtje stond klaar). De prijs is misschien wat duur als er niets wordt gedaan aan de kleine mankementen.

Gezellige open haard, vriendelijk personeel. Mooi hotel! Mooie omgeving! Wij zullen nog wel terug komen.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Uitgebreid verzorgd ontbijt.
    • Chalet

Geen verwarming id badkamer, maar dat werd gedeeltelijk opgelost met het elektrisch verwarmingselement naast de badkamerdeur.

Uitgebreid verzorgd ontbijt. Kraaknette chalet, weg van het lawaai vd straat.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Uitstekend om te wandelen, en heerlijkt te genieten van het restaurant.

Er waren geen laden in de kleerkast. De verlichting was matig.

Heerlijk ontbijt, Het eten in het restaurant was zeer lekker. Een ruime keuze uit wild gerechten. Dit was echt genieten.

Heerlijk verzorgd

Het personeel is zeer attent, je wordt als klant echt gezien. Daarnaast heeft het restaurant een fantastische kaart. De kamer is modern en van alle comfort voorzien.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

ontbijt zeker in orde, het plaatselijk restaurant was qua...

minder was de wifi ontvangst op het tweede verdiep. Daar we dit zeker nodig hadden voor ons werk was ik verplicht om naar het gelijkvloers te komen. Maar met verschillende dossiers kun je er geen bureel van maken.

ontbijt zeker in orde, het plaatselijk restaurant was qua prijs/kwaliteit ook goed en zeker nu in het wild seizoen.

leuk en lekker

Wij waren tevreden maar toch één minpuntje bij het eten teveel saus , liever apart erbij serveren ( forel) kroketten lagen te zwemmen

Alles was in orde iedereen zeer vriendelijk

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Kamer is gehorig: je hoort de mensen boven je in de kamer...

Kamer is gehorig: je hoort de mensen boven je in de kamer lopen en in de kamer naast ons kletsen. Badkamer is toe aan renovatie. Wachttijd in restaurant was erg lang: meer dan een uur op ons voorgerecht moeten wachten, terwijl mensen die na ons kwamen hun eten eerder kregen. Bij de vraag waarom het zo lang duurde kregen we geen duidelijke antwoord. Omgeving wel erg mooi en mensen aan de receptie aardig.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Prima verblijf in een gastvrij hotel.

Amper druk op het water in de douche en wastafel.

Heel gastvrij ontvangen. Heerlijk bed en lekker gegeten m.n. het ontbijt erg goed, was van alles voorzien. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

teleurgesteld door b.g. voedselvergiftiging vacantie afgebroken

Hotel was goed, helaas na drie dagen terug naar huis gehaald. Oorzaak volgens arts, voedselvergiftiging. Vrijdag met avondeten opgelopen in hotel. Extra kosten gemaakt voor repatriëring naar nederland: 670 kmx 19 ct plus vergoeding chauffeur. Komt dit voor vergoeding in aanmerking

kamer en restaurant

Prima hotel voor wandelvakantie/-weekend

Waterdruk van de douche mag iets hoger. Bar sluit om 23 uur, "laatste rondje" om 22.30 uur werd nogal strikt gehanteerd.

Goed verzorgd ontbijtbuffet, spullen die op waren werden tijdig aangevuld. Uitstekend verzorgde kamer met prima matras. Leuke bar + zitgelegenheid met open haard. Prima restaurant met dito prijs/kwaliteitsverhouding. Vriendelijk personeel

Zeer uitgebreid ontbijt.

Voor die prijs vind je in de nabije omgeving of in de Ardennen veel betere hotels. Wifi in de kamers werkt niet. TV ontvangst zeer slecht. Dan staat er maar beter geen TV. Vocht blijft de badkamer lang hangen na een douche. Voor wie niet tegen het lawaai van een stromende beek kan? Het riviertje aan de achterzijde maakt een hels lawaai.

Zeer uitgebreid ontbijt. Zeer mooie omgeving voor geoefende wandelaars. Comfortabele bedden.

Geweldige mensen en mooie kamers op een geweldige locatie!

In de douche zou een antislip-matje wel nuttig zijn, het was vrij glad. De gefrituurde aardappelgerechten bij het hoofdmenu zouden beter vervangen worden door bv. krielaardappeltjes.

De gastvriendelijkheid, de locatie, de ruime kamer

De ligging!
    • Chalet

Het diner viel wat tegen, voor de prijs. Het kwam op ons wat ouderwets over. Bediening is zeer prettig. Sfeer in t restaurant ook.

De ligging! Heerlijk rustig naast een kabbelend beekje.

We hebben zeer genoten van de omgeving.

Bij het avondeten in hun restaurant hebben ze ons 3 keer gevraagd of we echt geen wijn wouden drinken bij het eten. Heel vervelend! We hebben een aperitief gedronken en daarna een pintje bij het eten met een fles water. Het eten was heel lekker maar heel weinig. Bij het vlees amper saus en 3 mini kroketten en geen groenten.

Ontbijt was heerlijk! Locatie geweldig!

Erg fijn verblijf gehad met z'n vieren!
    • Chalet

Uitgebreid ontbijt met lekkere verse broodjes! Chalet heerlijk , rustig gelegen bij de beek. Hotel goed onderhouden , erg verzorgde indruk. Fijn terras voor het hotel, erg vriendeljik petsoneel.

Genoten van de plek.
    • Chalet

Was prettig geweest als al het personeel een beetje Engels had kunnen spreken. Diner is niet goedkoop en alleen bij meer gerechten voldoende. Bediening okay.

Het is een fijne locatie. wij hadden onze hond bij zich en hebben in een chaletje een week gebivakkeerd. Uitstekende plek. Rustig, goed verzorgd.

Prima hotel voor z'n 3 sterren!

Frans personeel wat absoluut geen woord Engels kan, dat is toch wel jammer voor een hotel. Verder mogen de gordijnen wel vernieuwd worden. Het verduisterde vrij slecht waardoor het erg snel licht is in de kamer.

Erg goed hotel voor een 3 sterrenhotel. De bedden (boxspring) waren zeer goed en de kamers zijn eenvoudig maar prima van kwaliteit en schoon! Sommige personeelsleden spreken Nederlands, anderen uitsluitend Frans. Het ontbijt was dik in orde.

zeer aangenaam en voor herhaling vatbaar!
    • Chalet

Als huisdieren toegelaten zijn ( zoals hier ) zou er misschien best op voorhand bijverteld worden dat ze niet in het restaurant binnen mogen...

De absolute rust en de gemoedelijke sfeer .

Fantastische locatie,rustig gelegen,een uitstekend restaurant,vriendelijk personeel. TOP!

Sorry: maar bij ons drie daagse verblijf is er echt niets tegengevallen!

Goed hotel,rustig gelegen de locatie is erg mooi met een prachtig terras. Uitgebreid ontbijtbuffet en uitstekend diner in het restaurant,alsook het vriendelijk personeel en een goede services. Een aanrader!

Het avondeten was zeer lekker en keuze uit verschillende...

ontbijt was zeer basic, je moet telkens een bonnetje ondertekenen voor ontvangst van drank, opletten is de boodschap 2flessen wijn stonden er op terwijl we maar 1 gedronken hadden, hebben ze niet moeten betalen maar waren hier niet erg vriendelijk om. Een onduidelijke wandelkaart kost 4 euro.

Het avondeten was zeer lekker en keuze uit verschillende menu's, kamer basic maar zeer proper.

vriendelijk personeel, goed ontbijt, gratis parkeren bij het...

douche: er kwam veel te weinig water uit sproeier kamer aan achterzijde: je hoort constant het geluid van het riviertje dat door de achtertuin stroomt: slechte raamisolatie? restaurant: mooie setting, zowel binnen als buiten maar het eten was middelmatig en niet versgemaakt maar veel uit diepvries volgens onze smaak en indruk.

vriendelijk personeel, goed ontbijt, gratis parkeren bij het hotel

juweeltje

heerlijk hotel in mooie omgeving, prachtig terras voor, alsook achter ( bij riviertje) met ligstoelen. Wij hadden een prachtige gerenoveerde kamer ( nr 39), heel erg mooi, luxe en nieuw. Fijn dat onze hond welkom was, helaas niet in restaurant bij ontbijt, maar wel buiten op terras. heerlijk buiten eten op terras, leuke dinerkaart, helaas bij de hoofdgerechten weinig garnituren.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Het ontbijt was goed

IK had geboekt voor 75€ nadat ik mijn factuur bekeken had heb ik gezien dat ze mij 85€hebben aangerekend per nacht spijtig dat we al onderweg waren naar huis

Het ontbijt was goed

Prijs/kwaliteit-aanrader voor iedereen , "groot en klein" , "jong en minder jong" !

supervriendelijke mensen ...ontbijt was uitgebreid ...voor ieder wat wils ...goed restaurant ...parking aan het hotel ...mooi terras achteraan , langs "kabellend" riviertje ...sympathieke , positieve ervaring !

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

mooie lokatie.....

wij hadden een tafel gereserveerd voor 12 personen en gekozen voor het dagmenu van een voorgerecht een hoofdschotel en die bleek 29.00 euro te kosten en valt dan erg tegen wat je op je bordje krijgt.....veel te duur

lokatie top en personeel heel erg vriendelijk.....beheerders echtpaar komt uit drenthe

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

voor herhaling vatbaar!

uitgebreid ontbijt, prachtige ( gerenoveerde) kamer (als verassing upgrade gehad van standaard naar comfort!), ligging hotel (aan rivier en aan start van vele wandelingen) , hygiëne van kamers -omgeving van- en hotel zelf! vriendelijk personeel.

Gastvrij hotel met lekkere keuken.

Geen streekbier van het vat, bvb Orval, La Chouffe, Chimay, Rochefort,... (Leffe is geen streekbier : gewoon teveel gecommercialiseerd in Vlaanderen, waardoor veel Vlamingen geen smaak meer hebben!) Ontbijt: slechte pistolets (reuk noch smaak!) , slechte boter (jammer dat we dezelfde boter van bij het avondmaal niet konden krijgen -die was wel lekker).

De keuken was héééél lekker. Ontbijt voldoende variatie, lekker donkerbruin brood. De gezelligheid van de bar en het terras. Veel gebruik van kaarsen binnen. Super ! Heel net domein. Kamers sober maar netjes. Vriendelijke uitbaters.

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Fantastisch, wij gaan zeker nog terug

Vriendelijkheid van gastheer en gastvrouw, vriendelijk personeel lekker ontbijt(alles aanwezig) heerlijk avondeten, locatie . Wij gaan zeker nog terug

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

We mistten een klein beetje het contact met de "buitenwereld" door een erg slechte tv verbinding en internet verbinding die alleen mogelijk was in de openbare ruimten. Aan de andere kant gaf dit ook wel een gevoel van rust

Hotel lag heerlijk rustig, uitstekend ontbijt, erg vriendelijk ontvangst, uitstekend vriendelijk personeel. Hele fijne plek om naar toe te gaan.

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Zeer vriendelijk onthaal van de eigenaars, Gastronomische...

Zeer vriendelijk onthaal van de eigenaars, Gastronomische keuken, Uitstekend eenpersoonsbed, Badkamer aan de zeer magere kant !!!! Het hotel is zeker aan te bevelen . groetjes, jefenels

Fantastisch verzorgd eten.

Tv werkte niet , maar niets daarvoor in mindering gebracht.

Het eten in half pension, kon nog tussen verschillende gerechten kiezen en prijskwaliteit.

ontbijt was prima,restaurant was zeer lekker maar...

drank en eten te duur

ontbijt was prima,restaurant was zeer lekker maar VERSCHRIKKELIJK DUUR ,3 superkleine kroketjes met een beetje vlees en groenten voor 22 euro???

Goede slaapplaats, ondermaatse keuken.

Het avondeten in het restaurant was echt een afknapper. In het seizoen van de asperges kreeg ik asperges uit een bokaal voorgeschoteld, m'n partner kreeg champignons uit een blik geserveerd. We verwachtten geen haute cuisine, maar dit was toch wel echt ondermaats. Een 2-gangenmenu voor 29,5 euro per persoon geeft toch andere verwachtingen

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Super locatie dicht bij centrum van Vresse doch zeer rustig .
    • Chalet

Nog wat dingen op te frissen maar ruim gecompenseerd door setting en gastvrijheid .

Super locatie dicht bij centrum van Vresse doch zeer rustig . Terras aan de achterzijde , alsook tuin grenzend aan riviertje . Sprookjesachtig ! Authentiek en charmant hotel gerund door vriendelijk en gastvrij Nederlands koppel . Uitgebreid ontbijtbuffet en uitstekend diner in restaurant . Chalets zijn eenvoudig maar cosy . Wij waren daar zelf met een ( goed opgevoede hond ) en die vond het eveneens super . Prachtige streek met goed aangegeven wandelingen en goede restaurants .

Absolute aanrader!
    • Chalet

Niks. Maar men moet altijd honger houden om te verbeteren.

De locatie is geweldig! In het hotel zijn er genoeg plekjes (binnen en buiten) waar je kunt zitten en genieten van een drankje. Personeel is vriendelijk. In de buurt zijn leuke dorpjes waar je echt van alles kunt doen. Echt een aanrader!

Rustige locatie

De badkamer was heel klein, had geen verwarming en was basic.

De ontvangst was heel vriendelijk, de mevrouw gaf ook nuttige info over uitstappen in de omgeving.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Rustgevende omgeving voor kort verblijf

Kleine donkere kamer met verouderd comfort, waar je niet echt "gezellig" even kan vertoeven. Matig ontbijt: wel verschillende soorten hesp en charcuterie, maar rest uit verpakking; koffie enkel uit grote reservoir, niet vers; beperkte broodkeuze. Gerechten restaurant gevarieerd van keuze, maar gematigde kwaliteit en bereidingswijze.

zeer goed boxspring-bed Handig dat je ter plaatse kan eten in restaurantzaal en handig en flexibel meerkeuzesysteem van gerechten met vaste prijs volgens het aantal gangen. Gezellige open haard om naast te aperitieven in salongedeelte. Leuk om het geluid van riviertje dat achter het hotel stroomt in de kamers te horen.

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Genoten van de rust en gezelligheid!

Kamer was aan de kleine kant voor de betaalde prijs. Lieveheersbeestjes in de kamer en badkamer.

Het hotel was overal heel proper. Heel gezellige bar en restaurant. Lekker eten. Heel mooi gelegen aan stromend riviertje. Erg rustig, zowel in het hotel als in de omgeving, we hebben er echt veel deugd van gehad!

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Winters verblijf in gezellig familiehotel.

'Afvoer'geurtje in de badkamer. Stoofpotje was wat droog en taai. Graag wat meer groenten en frietjes of kroketten.

Gezellig hotel in een mooie omgeving. Rustige kamer en goed bed. Ruim aanbod bij het ontbijt. Vriendelijke ontvangst.

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Voor herhaling vatbaar zeker ook voor oudere stellen.

Badkamertje is wat klein maar wel compleet.

De rustige en de professionele aanpak van het voltallige team (hotel en restaurant). Hebben voor elk probleem een oplossing klaar. Zeer open hotel. Zeer goede keuken en lekkere wijnen. Lekker warm overal in het gebouw. (ons verblijf midden december 2016) Gezellige lounge met authentieke open haard.

• Beoordeeld op: 13 december 2016

de omgeving van het gebied is mooi, ontbijt dik in orde,...

dat we niet meer konden eten om 20u en we ons nog moesten verplaatsen na een kleine 3u rijden

de omgeving van het gebied is mooi, ontbijt dik in orde, jammer dat we niet konden genieten van het restuarant en bar

• Beoordeeld op: 7 december 2016

Goed om enkele dagen te verblijven , maar wij eten 's avonds wel ergens anders.

De chauffage in de badkamer werkte niet. Er stond wel een bijverwarming maar die maakte veel lawaai. De chauffage in de slaapkamer maakte ook veel lawaai ( gans de nacht). De eerste avond hebben we daar 's avonds gegeten maar dat was niet goed. Het personeel is beleefd vriendelijk maar onpersoonlijk.

De kamer was in orde. Het bed was goed. Alles was proper. Het ontbijtbuffet was perfect en meer dan voldoende. De ligging is goed. Een goede uitvalbasis.

• Beoordeeld op: 6 december 2016

Rustig maar culinair kan beter.
    • Chalet

- Geen beker om de tanden te poetsen (alleen een stukje zeep) - Ontbijt: fruitsap,charcuterie ,fruit, kazen waren niet gekoeld. Reglementering FAVV??? - Avondeten: de samenstelling van de schotels liet te wensen over. De smaak van het hoofdingrediënt verdween door de verkeerd gebruikte bijgevoegde smaken. Bv Sint Jacobsvruchten geserveerd met geraspte selder met veel mayonaise/ Een fijne carpaccio van hert werd vergezeld met champignons in het zuur...

De rustige groene ligging. Interieur van het hotel.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

Schitterende omgeving.
    • Chalet

Schitterende omgeving. Overnachten in een sfeervol chalet met het comfort van een luxe hotelkamer. Heerlijk diner, verrassende gerechten met lokale producten o.a. wild.

netjes!

de kamers zijn niet groot . De matrassen zijn misschien aan vernieuwing toe.

netjes!!! vriendelijk personeel. goed ontbijt gezellige ontspanningsruimte

• Beoordeeld op: 12 oktober 2016

De hartelijke welkom en aansluitend het lekkere diner +...

In onze kamer was nog één en ander aan een upgrade toe (deuren, badkamer, ramen) alhoewel alles heel netjes is en het niks wegneemt van de charme van het hotel

De hartelijke welkom en aansluitend het lekkere diner + lawaailoze nacht

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

matig en niet voor herhaling vatbaar

de kwaliteit van het restaurant is ondermaats: teveel gebakken forel, smakeloze uitgedroogde steak en konijnenbil, oneetbare waterkerssaus, enz. De Wifi is eigenlijk alleen beschikbaar in de inkomhal en het hele hotel heeft iets oubolligs met bovendien een zeer 'basic' badkamer en lawaaiierrige verwarming.

het bed was zeer comfortabel en het ontbijtbuffet was ok

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Lekkere, verzorgde keuken. Voortreffelijke bediening en prima équipe !

Ligging. Geen aanbod van horeca in de onmiddellijke omgeving, ook geen handelszaken. U komt er enkel om te wandelen of fietsen.

Lekker basisontbijt, meer dan voldoende. Gelukkige keuze voor half-pension. Aanrader ! Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Een fijn verblijf op een mooie groene locatie.

prijs/kwaliteit verhouding restaurant viel tegen. De prijs en het menu suggereren een hele goede keuken maar dit was niet het geval. wel prima gegeten maar viel toch enigszins tegen.

De openhaard in het bar/lounge gedeelte, lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Aardig rustiek hotel voor kort verblijf

Kamer is klein. Badkamer klein, geen stopcontacten, wat schimmelplekjes in de zeer kleine doucheruimte. Geen koelkastje en safe. Slechts twee flinterdunne plastic bekertjes ipv twee glazen.

Ligging van het hotel en mooie openbare ruimtes en restaurant