Beoordelingen over Hotel Panorama 3-sterren

Au-Dessus De La Ville 25, 6830 Bouillon, België

#6 van de 29 hotels in Bouillon

Een mooi hotel voor een uitstapje naar de Bouillon.
    • Economy Tweepersoonskamer

De ligging van dit hotel is fantastisch. Je hebt er een goed uitzicht op het kasteel. Parkeren kun je in het straatje voor het hotel of in de tuin van een particulier schuin tegenover het hotel.

Fantastisch weekend
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht

Ik zou het niet weten. Dat het team zo maar verder doet. Proficiat.

Een voortreffelijk weekend. Bij aankomst een aparte parking. Professionele ontvangst door de bazin. Daar mijn partner jarig was was er ook een kleine attentie wat wij enorm hebben geapprecieerd. Lekker eten en professionele bediening. Een weekend voor zeker te herhalen.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Kamer, terras, restaurant, onthaal,
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht

Ontbijt: Te weinig keuze in fruit. Appels niet zo vers. Geen gemengd fruit. Zelf eitjes bakken, dit betekende dat de gebruiker van de pan om zijn eitjes te bakken eerst die gebruikte pan moest reinigen. Dit was niet aangenaam. Ontbijt mocht beter zijn.

Kamer, terras, restaurant, onthaal,

te weinig voor een 4 ster ,
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht

ontbijt , dat is een ontbijt voor een zwak 3 sterren hotel , een eitje moet je maar zelf bakken of koken ,vlees waren 2 soorten , brood 1 soort met aanvulling wat stokbrood

het ontbijt is ondermaats , wil je een eitje ?bak het zelf , de kamer in orde ,als je de vliege strontjes op de ramen niet meetelt , zeer veel trappen , maar vriendelijk

Heerlijk verblijf op een prima locatie!
    • Executive Kamer met uitzicht

Eigenlijk niet echt iets. Misschien kan het restaurant overwegen om bijvoorbeeld een klein aperitiefbordje met wat kaas, salami en andere kleinigheden op het menu te zetten. Dit is in combinatie met een heerlijk glaasje champagne of cava altijd lekker, zeker op het aangename terras. Echter is dit echt muggenziften.

De locatie van het hotel is uitstekend. Private parking voorzien voor de gasten (weliswaar slechts een beperkt aantal plaatsen beschikbaar) en een fantastisch terras met een subliem uitzicht op de omgeving. De suite die we hebben geboekt voldeed ruimschoots aan de verwachtingen. Grote slaapkamer, mooie badkamer en een apart toilet. Ook het kleine balkon was mooi meegenomen. Personeel is een beetje afstandelijk, maar doet wel alles om het de gasten naar wens te maken. Ontbijt op de kamer was meer dan voldoende voor twee personen. Hotelkamer was ook zeer netjes. Alles bij elkaar gezien dus een prima ervaring bij Hotel Panorama!

genoten van alles
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht

afwerking van de kamer,midden de ruimte gestopt met plinten hangen,zijn maar details!

het uitzicht op de kamer was prachtig,locatie ten top! ontbijt was zeer lekker en goed over nagedacht.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Ruime, mooie kamer met fantastisch uitzicht.
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht

De tv op de kamer was vermoedelijk nog met antenne waardoor veel sneeuw in het beeld.

Ruime, mooie kamer met fantastisch uitzicht. Uitstekend restaurant en een zonnig terras met een vriendelijke bediening, ook in het Nederlands.

• Superior Tweepersoonskamer met uitzicht

Ontbijt iets meer uitgebreid. Personeel kan alleen Frans. Alleen de eigenares kon een beetje Nederlands en Engels.

Uitzicht van de kamers was geweldig. Het stadje is te voet bereikbaar op 10 min stappen. Het diner was uitstekend.

Zeer aangenaam hotel om te vertoeven
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht

Enige opfrissing van de kamer Ontbijt voldoende maar basic

Prachtig uitzicht Gezellig terras Lekker avondeten Mooi ingerichte salons en restaurant

aanrader voor iedereen
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht

geen negatieve opmerkingen het weer was warm

in feite alles omgeving is mooi om uitstappen te maken het eten is super top personeel super kamer met uitzicht op Bouillon 4 dagen vakantie genieten geen enkele negatieve opmerking fantastisch terras om s'avonds na lekker eten te genieten wij komen terug!!

We hadden een suprior tweepersoonskamer met uitzicht deze en...

en het

We hadden een suprior tweepersoonskamer met uitzicht deze en de badkamer was groot en voorzien van alles en zeergoed verzorgd wat het ontbijt betreft was zeer goed en het avondeten was uitstekend pluim voor de chef kok en het personeel was zeer vriendelijk en bereidvol als ge iets wenste en probeerde u zo goed mogelijk in het nederlands helpen was zeer tevreden

zeer leuke vakantie gehad. Komen nog terug
    • Economy Tweepersoonskamer

geen airco in de kamer, snikheet ondanks we de 3 ramen hadden geopend en gordijnen dicht gelaten hadden tip: ventilator plaatsen

zeer ruime kamer, badkamer en wc waren gescheiden lekker ontbijt, ruime keuze, voor elk wat wils 's avonds zeer lekker gegeten ih restaurant: prijs/kwaliteit meer dan oké zeer vriendelijk personeel

Ruime nette kamer en badkamer.
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht

's Morgens rond 6u steeds lawaai op de verdieping erboven en dit gedurende een uur. Zoldering van hout, dus alles hoorbaar.

Ruime nette kamer en badkamer. Ruim salon en terras met schitterend uitzicht over Bouillon. Ontbijt OK. Maaltijd (niet-gastronomisch) degelijk maar niet top.

Mooie locatie
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht

Badkamer met bad, geen douchescherm en geen douchestang. Tv scherm niet zuiver

Ruime kamer met aparte wc. Mooi uitzicht. Er is ook een lift aanwezig. Mooi restaurant en bar. Vriendelijk personeel. Lekker eten

Rustig en kwaliteitsvol verblijf voor wandelingen, fietsen, kajakken in de buurt.
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht

Hoofdkussens waren (voor ons) te hard. Vasttapijt in kamer verkiezen we niet.

We waren in half pension, het diner was voortreffelijk-fijne keuken. Mooi terras met uitzicht op Bouillon. Vriendelijk personeel.

Ideaal hotel voor één of meerdere overnachtingen op doorreis. Vriendelijk en correct personeel. Goed
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht

Ventilatie van badkamer en WC : nogal luidruchtig en GEEN afzuiging.

Prachtige ligging. Prachtig terras. Heel dienstvaardig personeel. Goed en uitgebreid ontbijt, maar zelf eieren & spek bakken op 1 vuurtje, met één pannetje voor zo'n 50 gasten …. Is het niet mogelijk om spek & eieren klaar te zetten "au bain-marie" zoals in veel hotels ?

Aangenaam met een paar (verwachtings)tegenvallers....
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht

Specificatie van de kamers vanuit booking.com zou wat duidelijker kunnen. Wij waren ervan overtuigd dat we airco op de kamer zouden hebben. In het hotel bleek dat er maar 3 kamers met airco waren en dat je bij boeken moest vermelden dat je een airco wilde. Ook was er wat verwarring over de kamer. Op booking .com stond €130 per nacht voor een superior kamer voor onze periode maar aldaar bleek dat €120 te zijn (dat viel niet tegen uiteraard :-)), kan te maken hebben gehad dat we kamer nr 1 hadden. De 1 was namelijk op een briefje op de deur geplakt en we hadden een sleutel ipv een deurcard. Doet een beetje vermoeden dat het geen 'officiele' superior kamer is, maar alleen ingezet wordt in het hoogseizoen, de kamer was ook vrij klein en zonder de beloofde zithoek. Allemaal niet schokkend maar t doet toch een beetje af aan een overig verder prima verblijfplek. Verder: - Bedden vrij hard, kussens klein en niet fijn - Het was erg warm en op terras is niet veel schaduw ondanks de zonneschermen (tussen 14:00 en 20:00 te warm) - Helaas kun je niet buiten op het terras ontbijten - Met de ramen open kregen we de laatste 2 nachten veel beestjes binnen

Ontbijt was prima, locatie super, personeel vriendelijk en attent. Op de kamer hadden we een soort inloopkast achter het bed, dat voelde wel luxieus De badkamer was erg ruim en met een fijne stortdouche. Verder: - Mooi groot terras met uitzicht op Bouillon en kasteel - Met de ramen open koelt het voldoende af in de kamer - Koelkastje (minibar) op de kamer, prijzen minibar (€2,00 per blikje/flesje)

Het uitzicht op stad en rivier;
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht

Het uitzicht op stad en rivier; het verzorgde restaurant; de ruime kamer met breed raam en eindelijk nog eens een ligbad in plaats van een douche; we kregen de kamer waar we om vroegen (eerste verdieping) ook al hadden we slechts op de ochtend van ons verblijf gereserveerd.

Uitstekend en zeker terug komen
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht

Super ligging met prachtig uitzicht over Bouillon. Zeer vriendelijk personeel. Mooie ruime kamers en zeer uitgebreid ontbijt. Het diner was super voor die prijs. Een aanrader

uitzicht was erg mooi.
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht

uitzicht was erg mooi. ook het terras was heerlijk om er te zitten met een lekker drankje. De fietsen die we bij ons hadden stonden veilig in een garage.

• Superior Tweepersoonskamer met uitzicht

Heel leuk en rustig hotel,schitterend uitzicht, Ontbijt was luxueus Gezellig terras en mooi restaurant Eten was heel lekker en er werd rekening gehouden met mijn allergie Zeker een aanrader

Zeer goed ontbijt en heerlijke keuken.
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht

had een tafel s'avonds gevraagd aan het venster maar werd toch weggegeven aan de eerste die kwam.

Zeer goed ontbijt en heerlijke keuken. Locatie : top

alles in orde, kamer net en in orde
    • Executive Kamer met uitzicht

Te lang moeten wachten op het eten, 45 min tussen soep en voorgerecht.

Ontbijt mocht iets meer zijn, ik miste chocoladebroodjes en zalm en meer kaassoorten.

Zalig genieten!
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht

Heel mooi uitzicht. Zeer goed restaurant en ontbijtbuffet. Er was beslag, eitjes en spek om zelf resp. pannenkoekjes, omelet/spiegelei/roerei (met spek) te bakken. Heel mooie gedecoreerde en aangename zitruimten. De kamer zelf is ook ok.

Het uitzicht van het hotel was ongelooflijk mooi !
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht

Het uitzicht van het hotel was ongelooflijk mooi ! Alles was makkelijk te bereiken en het personeel was super vriendelijk. Het 4 gangen menu en het ontbijt waren heel verzorgd en je kwam er zeker niets te kort ! Top verblijf voor een top prijs !

Fijn om een avond in het mooie restaurant met uitzicht en wellness te beleven.
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht

Het water in het bad in de wellness mocht iets warmer zijn. Het is zeker geen 30 graden zoals beschreven. Bouillon is een beetje dood.

Mooi restaurant. Mooi uitzicht vanuit de kamer over Bouillon en de Semois. Puike bediening. Welness is echt privé.

Gewoon schitterend, een absolute aanrader - Je zal er geen spijt van hebben.
    • Executive Kamer met uitzicht

Enige wat beter zou kunnen is dat het kuisen van de kamer in de namiddag gebeurde, waar wij het meestal gewoon zijn dat dit in de voormiddag gebeurt. Hoewel dit als een kleine aanbeveling mag gelden.

Half Pension, avondeten uitzonderlijk goed, ook ontbijt zeer lekker, en wat speciaal door dat we zelf spek, ei, en pannenkoek konden bakken. Kamer, personeel, service zeer goed met toch wel een speciale vermelding voor de gastvrouw, die alles onder controle heeft, zonder hierbij opvallend te zijn !! Gewoon in één woord - Schitterend ! Ook het stadje Bouillon heeft ons in positieve zin verrast !

aangenaam verblijf in een mooi stadje
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht

iets meer streekproducten bij ontbijt

ruime comfortabele kamer en badkamer. zeer mooi uitzicht. vriendelijke uitbaters en personeel. heel lekker gegeten!

Prachtige locatie, maar zwemmen tegen betaling
    • Economy Tweepersoonskamer

Kamer 38, het interieur: Het hele hotel heeft een warme, klassieke sfeer, met antieke meubels en/of look. Kamer 38 was spier wit, met ikea meubels. Eerst dacht ik dat alle kamers dat hadden, maar toen ik daar andere gasten naar vroeg, kwam ik erachter dat dit alleen onze kamer betrof. De meubelen waren naar ons idee nieuw en de kamer maakte een schone en verzorgde indruk, maar wanneer je van een rood met bont gekleurde en bekleedde gang in een spierwitte kamer stapt sta je wel even te kijken! Zwembad, sauna: betaal je 70 euro voor per 2 uur (max 7 personen). Wij waren met 2, en vonden 45 euro p.p. voor 2 uur zwemmen en bubbelen een beetje te gek. Een tegenvaller, want wij kwamen er pas achter toen we daar waren. Je kiest een hotel met zwembad, maar dat je extra moet betalen staat vooraf nergens vermeld! Restaurant: zonder reserveren kun je er in de avond niet eten. Wij dachten 'even' aan te schuiven, maar moesten echt de vrieskou weer in om in de stad te eten. Achteraf beter, we kregen in de pizzeria in de stad 'veel voor weinig'. Het hotel serveert luxe gangendiners, met o.a. zwijn, hert etc.. Daar betaal je natuurlijk meer voor ;)

De locatie: Geweldige view vanuit het hotel, zicht op bergen, het stadje en het kasteel. Wanneer wij naar de stad gingen (lopend) liepen we via de trap aan de weg (iets voorbij het hotel, bergafwaarts), naar beneden, tussen huizen door (soort brandgang). Duurde dan minder dan 5 minuten en dan stond je al bij een heerlijke pizzeria. Entourage: Knusse entree, gezellige haarden, fijne banken waar je heerlijk kunt vertoeven. Heel mooi aangekleed! Personeel: vriendelijk, spreken Frans en een enkeling ook Nederlands. Parkeren: gewoon voor de deur! Er was weinig verkeer in winter. Kamer: schoon, vernieuwd. Wij waren er 2 nachten en om de omgeving te verkennen is dat voldoende: Kasteel bezoek, Museum + film kruistochten, wandeltocht uitkijktoren, stadje rondkijken, wandelen.

Prachtige stadje !
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht

We zochten specifiek naar een hotel met sauna en dat was er , maar toen we daar aan kwamen zei ze dat we moesten reserveren en bijbetalen , okee... jammer maar niet bijna even veel als een kamer voor een volledige nacht ,en de giftigheid van de vrouw van de balie viel me ook tegen

TOP !!!

Geen opmerkingen.

Hotel een aanrader op alle gebied. Ontbijt,restaurant,personeel,locatie super. De eigenaars top aangaande betrokkenheid en service. We keren zeker terug!

Mooie ligging .
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht

Klein minpunt . Bij het ontbijt dient spek en eieren zelf door klanten worden bereid. Slechts één pannetje voorhanden bij drukte is dit vervelend.

Mooie ligging . half pension: keuken zeer goede prijs/kwaliteit

Mooie kamer met prachtig uitzicht.
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht

Ontbijt was ondermaats. Weinig keuze. Een omelet of spiegelei moest je zelf bakken, daarvoor was er 1 klein vuurtje en 1 klein pannetje voorzien. Dus lange wachtrij.

Mooie kamer met prachtig uitzicht. Zeer goede keuken

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Een gastronomisch verblijf.
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht

In Bouillon is niet veel te doen, maar de natuurlijke omgeving is wel weer prachtig.

Hét hotel in Bouillon: majestueus uitkijkend over het stadje en het kasteel. Comfortabele kamers en uitgebreide lounge beneden. Vriendelijke eigenaresse en medewerkers. Uitstekende keuken en bij het ontbijt is het leuk om zelf pannekoekjes te bakken!

Voor alles is een oplossing die je zelf kan maken of bedenken niet jouw vakantie laten bederven
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht

hoewel het België is was het ontbijt Frans; karig zelf eieren koken of bakken. Gesproken talen volgens informatie Engels Frans Nederlands; alleen Frans werd er gesproken Engels en Nederlands was probleem

de mooie ligging met een geweldig uitzicht, de...
    • Executive Kamer met uitzicht

de wifi niet op de kamer, en enkel mits een aanvraag in de inkomhall. de zwarte schimmel op de stortbad muur,

de mooie ligging met een geweldig uitzicht, de vriendelijkheid van mevrouw, ook het avondmaal top ! prijs kwaliteit is een aanrader.

Ontbijt is heel goed, zo ook het eten in het restaurant.
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht

Wij hadden geen WIFI op de kamer. Niet echt heel erg, maar het viel ons op.

Ontbijt is heel goed, zo ook het eten in het restaurant. Het uitzicht is werkelijk panoramisch. Het hotel heeft een zeer relaxte sfeer en is goed ingericht.

Ruime kamer met zithoek, heel mooi uitzicht op Bouillon en...
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht

Ruime kamer met zithoek, heel mooi uitzicht op Bouillon en het hele dorp, lekker avond eten ,ontbijt redelijk, gezellig hotel. Parkeerplaats voor hotel, rustig gelegen hotel

Zeker voor herhaling vatbaar, hebben met volle teugen genoten.
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht

Afwerking van het parket in kamer 27 op het verhoogde gedeelte plint die ontbreekt. Binnenzijde van de badkamerdeur zou onderaan een nieuw likje verf kunnen gebruiken.

Ontbijt plus diner uitstekend.

een heerlijk en verzorgd ontbijt.
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht

Wifi is enkel beschikbaar in de publieke ruimte van het hotel en niet op de hotelkamer. Bedden waren niet ideaal. Pas na 3 nachten hebben we goed geslapen.

een heerlijk en verzorgd ontbijt. Aangename sfeer in het hotel en de lounge. Vriendelijke bediening, aanwezig maar niet opdringerig. Prachtig uitzicht over de stad Bouillon.

Een heel aangenaam verblijf samen met mijn vriendin.
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht

Het tweepersoonsbed bleek te bestaan uit twee tegen elkaar geschoven bedden, maar was voor de rest wel comfortabel; dit was maar een klein minpuntje.

Zeer vriendelijk personeel, ruime en comfortabele kamer met fantastisch uitzicht op Bouillon en het kasteel. Lekker, gevarieerd en overvloedig ontbijtbuffet. Zeer goed avondmaal in vier gangen. Prachtig terras en aangename lounge-bar. Personeel is ook professioneel, onthoudt bijvoorbeeld meteen je kamernummer, doen hun best om het je zo aangenaam mogelijk te maken.

goed gelegen en rustig ,ruime kameren goed ingericht.
    • Executive Kamer met uitzicht

moeilijk met trappen naar ingang,voor iemand met handicap.

algemeen zeer goed, zeer vriendelijk personeel,perfect eten,chapeau voor kok en bazin !!!! ook voor ons hondjes prima,prachtig uitzicht en de naam doet alle eer aan voor Panorama

Tophotel met schitterende locatie
    • Executive Kamer met uitzicht

Graag WIFI op de kamer en in alle hotelruimten.

Fantastisch lekkere keuken, prachtige locatie, zeer vriendelijke en behulpzame eigenaars, mooie ruime kamer met zicht op Bouillon.

Zeer mooi hotel, en mooi gelegen.
    • Economy Tweepersoonskamer

We betaalden via booking.com 10 euro meer dan wat er voor de kamer stond vermeld aan het onthaal en op de website van het hotel.

Zeer mooi hotel, en mooi gelegen.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Een gastronomische aanrader
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht

Fietsen niet te huur in Bouillon. ongeveer 20km verder.

Ontbijt en het avondeten was overheerlijk. De kamers waren heel ruim. Spijtig dat sommige 2-persoonskamers eenpersoonsmatrassen hadden! Een douche lijkt mij ook handiger dan een bad.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Ideaal voor een korte vakantie om er even tussenuit te zijn
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht

Niks De wellness hebben we niet geprobeerd

Uitzicht kamer, culinair avondeten, lekker ontbijt, vriendelijkheid van iedereen, gemakkelijk parkeren, vakantiegevoel

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

De ligging van het hotel is prachtig, je hebt een mooi zicht over Bouillon, de uitbaters waren heel
    • Economy Tweepersoonskamer

De menukaarten waren in het Frans, misschien in de toekomst ook in het Nederlands opstellen want er waren veel Vlamingen aanwezig. Ook weinig visgerechten op de menukaart.

Het was een uitgebreid ontbijtbuffet en alles was vers, je kon zelf ook pannenkoekjes bakken

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Een prima ontvangst, mooie kamers, alles netjes.

?

Een prima ontvangst, mooie kamers, alles netjes. Goede prijs kwaliteit ook voor de menu's. Prachtige en rustige ligging met zicht op Bouillon en de Semois. Een absolute aanrader.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Lekker en gezellig
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht

Jammer dat de spa (met tegenstroom zwembad) niet inbegrepen was. We zijn er dan ook niet binnengeweest omdat de prijs nogal hoog was.

Lekker eten, heel vriendelijke bediening en een charmante lounge met bar. Heel mooi zicht op Bouillon

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Ideaal gelegen om een ontspannend weekend met je partner door te brengen in Bouillon.
    • Executive Kamer met uitzicht

In vergelijking met het diner, viel het ontbijt een beetje tegen: beperkte hoeveelheid fruitsla, weinig tot geen aanbod aan Ardense specialiteiten

We verbleven in half-pension: het 4-gangendiner was zeer lekker.

Eeen aanrader!
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht

De welness was vrij duur en lag aan de overkant van de straat.

De ligging van het hotel is geweldig met het mooie uitzicht over Bouillon. Het diner was heel lekker en de bediening uitstekend.

Uitstekende keuken - fijn dat je er in het nederlands terecht kan behalve bij het personeel
    • Aanbieding - Executive Tweepersoonskamer met Gastronomisch Arrangement

Geen handdoeken op tweede dag en in de eetruimte mag er wat meer gepoetst worden, bvb lampjes op vensterbanken waren rijkelijk voorzien van stofnetjes.

De schitterende keuken, een ster waard ! Heel vriendelijk onthaal !

• Beoordeeld op: 9 december 2016

Een nieuwe favoriet!
    • Aanbieding - Executive Tweepersoonskamer met Gastronomisch Arrangement

Er viel niets tegen. We hebben echt genoten.

Het hotel was sfeervol versierd met kerstversiering. Een plaatje. Gezellige zithoekjes, open haard, houtkachel. Superuitzicht op de burcht van Godfried van Bouillon. Het eten was uitstekend en de wijn zeer betaalbaar.

• Beoordeeld op: 6 november 2016

het uitzicht op Bouillon
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht

Bediening vooral op de eerste avond. we hebben van 19,20 uur tot 22,15 aan tafel gezeten. we hebben heel lang moeten wachten voor we de soep kregen.

het uitzicht op Bouillon grote kamers.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

Fantastisch gastronomisch weekend.
    • Aanbieding - Superior Kamer met Gastronomisch Arrangement

Niks, alles was voor ons perfect.

fantastisch weekend gehad. Zeer mooie kamer, alle comfort. Prachtig uitzicht op de burcht en over de stad. Vriendelijk personeel. Geweldig lekker gegeten tijdens ons gastronomisch weekend. Zeker voor herhaling vatbaar. Ruime keuze betreffende formules.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

Schitterende locatie en een gezellig hotel.
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht

Schitterende locatie en een gezellig hotel. Absoluut eem aanrader.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Prachtig uitzicht en fantastisch ontbijt
    • Economy Tweepersoonskamer

Mooi hotel. Overtrof onze verwachtingen. Was ook de eerste keer en Bouillon en wat een prachtige stad en omgeving! De moeite waard.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2018

Het verblijf was perfect
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht

Ik zou niets kunnen verbeteren

Alles was in orde ,we hebben lekker gegeten,en de sfeer was er goed

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Goed verblijf in een prachtige omgeving
    • Executive Kamer met uitzicht

Bedienend personeel sprak alleen Frans.

Locatie.

• Beoordeeld op: 30 september 2018

Aanrader lang weekend!

In feite niets!

Lekker eten, prima ligging terras, de vriendelijkheid, prijs kwaliteit uitstekend.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Mooie ruime kamers.

2 uurtjes wellness zouden inbegrepen mogen zijn in de prijs

Mooie ruime kamers. Lekker diner en uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Uitstekend !
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht

Lekker ontbijt, vriendelijke service, mooie uitzicht op het kasteel ! Afzonderlijke toilet !! Kamers waren net ! Bar gezellig !

top

alles was ok

top

Voor herhaling vatbaar 😁
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht

Eigenlijk niets Alleen wat weinig keuze qua eetkaart

Het uitzicht En de hygiëne Ook super goeie haardroger Ook super goede uren voor het ontbijt

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Mooie ligging en magnifiek uitzicht!
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht

Het ontbijt was leuk! Je kon zelf je eieren bakken of je pannenkoekjes!

Avondeten.

Avondeten.

Zeer lekker eten en een prachtig zicht van op het terras.
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht

Zeer lekker eten en een prachtig zicht van op het terras.

Ik kom hier zeker terug
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht

ontbijt, kamers, ligging en het beloofde panorama waren fantastisch!

Over het algemeen aangenaam.

De locatie, kamer en zeker het eten met half pension👍

De locatie, kamer en zeker het eten met half pension👍

genoten van een prachtig weekend

Nederlands taal

Fantastisch uitzicht! Vriendelijk personeel! Mooi, groot terras ! Mooi interieur! Rustige omgeving en toch kortbij het stadscentrum.

Goede

Geen airco

Maaltijden

Schitterende locatie, leuk hotel, vriendelijk personeel en...
    • Executive Kamer met uitzicht

Schitterende locatie, leuk hotel, vriendelijk personeel en heerlijk restaurant.

Airco

Uitzicht