Beoordelingen over Hotel Postiljon 1-sterren

Blauwmoezelstraat 6, Antwerpen Centrum, 2000 Antwerpen, België

#42 van de 65 hotels in Antwerpen

Hotel is zeker in orde
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeeld Toilet

Antwerpen is een bruisende stad en er is altijd wel wat geluid.

Kamer met douche was netjes en ok. Toilet gemeenschappelijk op de gang. Ontbijt was zeker in orde.

Was weer een heerlijk weekend. De volgende keer komen we gewoon weer.

Het ontbijt vind ik niet heel bijzonder. Het brood was niet erg vers. Maar verder wel ok.

Ik kom al meer dan 20 jaar bij Hotel Postiljon. In die jaren is er veel verbouwd en dat is het zeker ten goede gekomen. De locatie is fantastisch. De bedden slapen heerlijk.

Budget verblijf
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeeld Toilet

Er was geen tafel en stoel in de kamer die ik had. Toch wel lastig.

Locatie was perfect. Voor 1 a 2 dagjes prima, maar het is echt alleen voor te slapen.

5,5
    Beetje een tegenvaller.
    • Budget Tweepersoonskamer

Het ontbijt viel tegen. Een kwartier moeten wachten op een eitje. Boter was niet aangevuld. Ook moeten wachten; Personeel niet vriendelijk. Nachtpersoneel wel.

Vriendelijkheid personeel.
    • Budget Tweepersoonskamer

Veel geluidsoverlast s nachts van buiten. Met ramen gesloten was dit minder, maar als t warm is, is t fijn als ramen gewoon open kunnen s nachts.

Vriendelijkheid personeel. Locatie was super.

De locatie was geweldig je kunt lopend naar alle highlights...
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De locatie was geweldig je kunt lopend naar alle highlights van de stad. Het uitzicht op de Onze Lieve vrouwenkathedraal is prachtig. En Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Super familie hotel in het centrum van Antwerpen bij de kathedraal!
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeeld Toilet

We werden ge-upgrade zonder kosten naar een kamer met eigen toilet (studio) en dat was helemaal super! Verder ook een prima ontbijt genuttigd en er was meer dan genoeg. Aardige mensen!

Het hotel is ideaal voor 1 overnachting wanneer je niet veel...
    • Vierpersoonskamer met Badkamer

afwerking kamer - ontbreken van een kast en stoel of zitbank (was nochtans plaats hiervoor)

Het hotel is ideaal voor 1 overnachting wanneer je niet veel verwacht van een hotelkamer.

Voor een voetbalteam de perfecte uitvalsbasis qua prijs en locatie

Bed en kamer een beetje klein.

Simpele kleine, maar schone kamers. Perfecte locatie en prima ontbijt. Denk eraan dat je naast de kerk slaapt met een enorme klok!

goed, zeker om terug te komen voor een weekeind stappen..
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Het parkeren met een bus kan moeilijk zijn, personen auto's kunnen op 3 min. lopen parkeren. De kamers voldeden aan de verwachting, douche en WC gedeeld vind ik wat minder, de kamers waren voorzien van de minimale voorzieningen, maar de prijs is daarvoor ook laag, zeker voor de locatie waar dit hotel ligt.

ontbijt was goed, mooie locatie, ligging hotel midden in de stad, wie niet tegen geluid kan s'nachts kan beter niet komen, tot 04.00 uur veel geluid van mensen op straat. Het uitzicht op de kerk was schitterend. Uitgaan is ongelovelijk voor ieder wat wils, super leuk. Erg fijn is dat 24 uur iemand aan de receptie aanwezig is.

Alleen v weekend
    • Budget Tweepersoonskamer

We moesten 755 bellen bij brand maar er was geen telefoon en geen uitweg boven als er brand uitbrak. Het was heel erg rumoerig snachts vanwege de vele dronken mensen. Geen stoelen waar je even op kokn zitten op je kamer. En er was geen lift of iemand die je hielp met koffers naar 3 hoog.

Het was in het centrum.

Gezellige stek.

Midden in oud gedeelte van Antwerpen. Alles in de buurt.Kamer gedateerd maar prima. Heerlijk ontbijt. Goede sfeer en vriendelijke mensen. Wij komen terug.

kamer was proper en net alles aanwezig misschien een nuttige...

kamer was proper en net alles aanwezig misschien een nuttige tip een extra hoofdkussen voorzien vond de kussens nogal slap maar verder was alles in orde ontbijt was basic maar goed en een heel goede locatie komen zeker nog eens terug

Toplocatie voor een citytrip naar hartje Antwerpen
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Mijn "eenpersoonskamer" bestond uit vier bedden (matrassen op pootjes) en niet meer dan dat. Dus geen plaats om kleren of spullen op te bergen en ook geen tafel/bureau of stoel. Dat miste ik wel als zakelijke reiziger.

Perfecte locatie vlak onder de Onze-Lieve-Vrouwetoren. Ondanks deze centrale locatie was het toch vrij rustig en stil in en rond het hotel.

in totaal prima, het personeel was zeer vriendelijk
    • Budget Tweepersoonskamer

misschien het ontbijt absoluut niet slecht, maar iets sneller aanvullen, iets of wat meer keus. de ontbijtzaal was netjes en goed. En natuurlijk ge slaapt in de binnenstad tis gehorig ook van de naburige slaapkamers, maar da's geen klacht.

de locatie en vriendelijke bediening

Goed voor een nachtje op doorreis, maar verwacht niks extra.
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeeld Toilet

Sterk verouderde slaapkamer die niet zeer proper was, deken met vlekken op, niet voldoende bestek tijdens ontbijt deze konden zelfs niet niet onmiddellijk beschikbaar gesteld worden

In tegenstelling tot de kamers was de ontbijtruimte hedendaags en mooi ingericht

Het ontbijt was helemaal top
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeeld Toilet

De laatste dag aan het ontbijt had mijn vriendin een stevige migraineaanval. Ze kon daarom niet eten en wilde een paar boterhammen meenemen voor later; op de vraag aan de eigenaresse of ze daarvoor een zakje had vanwege bovengenoemde , reageerde zeer geïrriteerd dat haar dat weinig interesseerde (niet met zoveel woorden ) en dat doggybags (ze gebruikte meen ik een denigrerend belgisch/antwerps woord) sowieso niet waren toegestaan, waarop ze weg marcheerde. Dit is wel van zo'n onbeschoftheid en desinteresse in je gasten, dat ze van ons geen ruime voldoende krijgen. Ik wil niet weten wat er zou gebeuren als iemand nog iets ernstigers zou overkomen in dat hotel. Als je geeft horeca-interesse cq sociale vaardigheden hebt of wil hebben, moet je maar ergens op kantoor gaan werken. Verder hadden we via deze site deze kamer geboekt en bleek dat we voor 1 persoon hadden geboekt. Totaal onduidelijk; hierdoor moesten we 25 euro per nacht bijbetalen. Daar bovenop op ook nog eens 2.50 toeristentax pp , per nacht! Resultaat; 90 euro bijbetaald! Beetje jammer. ..

Het ontbijt was helemaal top

Fijne overnachting in degelijk maar ietwat gehorig hotel op toplocatie
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Wij hadden een kamer aan de straatkant. Af en toe is er veel geluid op straat, en dat hoor je dan wel goed op de kamer. 's Nachts werd ik twee keer kort wakker toen een groep feestende mensen langs kwam. Je weet van te voren dat je dit kan verwachten, want je leest dit terug in vrijwel alle recensies. Ik was hier op ingesteld en heb me er daarom ook niet aan gestoord.

De locatie in het midden van het centrum is top en we konden onze spullen veilig opbergen voordat we op onze kamer kwamen. Je kan 24 uur per dag terecht in het hotel en er is gratis wifi.

hotel met uitstekende ligging en zeker zijn prijs waard....

geen lift en in het weekend, zeker met mooi weer, veel lawaai van naburige café's

mooie kamer, aparte wc, uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel, uitstekende ligging, is zeker meer dan 1 ster waard

Leuk hotel maar niet geschikt voor mensen met slechte rug en benen!
    • Budget Tweepersoonskamer

Ontzettend veel straatlawaai tot .s morgens vroeg en steile smalle trappen.. Geen hulp om de koffers naar boven en naar beneden te sjouwen.

De bedden waren goed en ontbijt redelijk goed en de ligging van het hotel was uitstekend.

Ok
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeeld Toilet

2 weken op voorhand geboekt met 3 collega's op 3 verschillende kamers. Komen aan bij het hotel om in te checken, bleek er nog maar één kamer beschikbaar te zijn. De receptionist had niet veel zin om zelf een oplossing te zoeken. Een uur gepuzzeld samen met hem aan zijn planning en daar een paar gaten in gevonden, daardoor hadden we toch nog elk op een kamer kunnen slapen. Ook totaal geen excuses of tegemoetkoming.

Nette kamer, goed bed

Tegenvaller!
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Minpunten: - De geboekte 2 persoonskamer bleek een kamer van circa 10m2 te zijn met een stapelbed. We konden deze kamer gelukkig wisselen naar een 4 pers. kamer maar kregen wel van de schoonmaakster te horen dat we de overige 2 bedden niet mochten aanraken. - Geen prullenbak op de kamer. - Kamer was vochtig en rook erg muf. - Naast bedden niks op de kamer (tafeltje, kast of stoel) om spullen in op te bergen. Kleding moesten we op de grond leggen. - GEEN NOODUITGANG!! We zaten op de 3e verdieping, alleen bereikbaar via 1 smalle trap. - Het hotel ruikt naar natte hond. Je ruikt dit direct bij binnenkomst. (oorzaak: hond bij de receptie). - Doorgezakte bedden. - Alleen een douche op de kamer. WC op de gang. - Ontbijt was erg simpel. Weinig keus en regelmatig was iets op, dat pas na lange tijd werd bijgevult. - Bij de receptie vaak niemand aanwezig. Telkens na buiten geweest te zijn lang moeten wachten om kamer sleutel weer terug te krijgen.

Plus: locatie. Pal naast de grote kerk. Mooi uitzicht!

Van Antwerpen kan je genieten !!!
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeeld Toilet

Temperatuur in de kamer.twee van de drie dagen deed de verwarming het niet.trokken desavonds onze jassen aan.geen deur tussen badkamertje en slaapkamer.een houten tuinstoeltje voor 2 personen .en op de televisie hadden we sneeuw.

Dag 2 alleen wit brood , was besteld,andere dagen goed. De vriendelykheid van baliepersoneel.tt

Gezellige midweek Antwerpen gehad.

Ontbijt was heel eenvoudig. Geen nooduitgang.

Hotel ligt in historisch centrum. Heel centraal voor musea, bij café's en restaurants, openbaar vervoer om de hoek.

Weekeindje weg

Zie hier boven

Kamer was oké bed was beton met dun dekentje en verlichting in badkamer is kapot. Eten redelijk niet mijn eten en voor veel mensen goed. Koffie ronduit bagger je moed naar een restaurand voor koffie hun k is zo slecht bbllee wel mooi gebouw met betere koffie een heel licht en een dekbed doe je veel goeds. Mag ook filterkoffie zijn

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Antwerpen viel beter mee dan verwacht
    • Budget Tweepersoonskamer

de kamer hft dringend opfriswerken nodig! Het was proper maar heel sobertjes een keertje wat verf zou al veel doen!

het ontbijt was ok maar nu ook niet waaw de kamer was heel sober waarschijnlijk houden ze de minst mooie kamer voor last minute maar zou niet mogen dringend schilderwerken nodig! locatie ok en vriendelijk ontvangen!

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

ik zou enkel terug gaan voor ontbijt
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeeld Toilet

hond eigenaar ontsnapt en liep rond bij ontbijt, in ontbijtruimte. slot gemeenschappelijk wc defect wc-houder defect kamer tapijt niet gestofzuigd bij aankomst, niet gestofzuigd tijdens 4 dagen verblijf, vies. badkamer super proper bij aankomst maar verder 4 dagen niet meer onderhouden tijdens verblijf. In feite enkel werd bed opgemaakt en elke dag verse handdoek. De verse handdoeken en lakens liggen 's morgens wel in de gang op de grond op niet gestofzuigd tapijt, vies.

lokatie, lekker ontbijt super.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Ligging in het centrum.
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeeld Toilet

Kleine kamer op de 3e verdieping (was waarschijnlijk ooit een bergkot). Stapelbed ipv tweepersoonsbed. Koud water. Verlichting die niet werkte.

Ligging in het centrum.

Prijs-kwaliteit goed.
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeeld Toilet

Extreem kleine bedjes. Douche staat in kamer, dus geen privacy. Wc op de gang. Hygiëne iets minder, komt ook door tapijt in kamer, extra donsdeken in gele vlekken en kapot.

Prijs-kwaliteit goed. Zeer vriendelijk personeel. Ontbijt eenvoudig, maar goed.

Geen aanrader
    • Budget Tweepersoonskamer

De bedden waren doordezakt.Allebei rugpijn.Doucheput liep over.Geluidsoverlast van cafe beneden.

Ontbijt prima.Kamer was slecht.Doorgezakte bedden.Met rugpijn wakker geworden

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

we hadden een dak boven het hoofd en hebben ontbijt gehad
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

de kamer opzich wc en douche niet op de kamer

het personeel was prima goed kunnen overleggen, de kamer op zich was mager douche en wc niet op de kamer zodat MW ineens bij een andere gast de wc inliep omdat deze de deur niet had gesloten, weinig stopcontacten voor deze tijd van maatschappij

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Ideale locatie na een bezoek aan Fakkeltheater!
    • Budget Tweepersoonskamer

Onze kamer bleek nog in renovatie te zijn, we hadden niets om onze spullen op te bergen: geen kast, geen rek, geen stoel, enkel bedden, was nogal onpraktisch, gelukkig maar voor 1 nacht. We veronderstellen dat dit in de toekomst in orde zal gebracht worden.

Ideale locatie na een bezoek aan Fakkeltheater!

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Heel goed en lekker ontbijt!
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De WC en douche op de gang waren erg klein. De kamer is ook niet heel groot, maar voldeed wel aan onze verwachtingen :)

Heel goed en lekker ontbijt! De locatie is heel goed, 15/20min lopen vanaf het station en midden in de stad.

Prima weekendje weg hotel midden in Antwerpen
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Een wc op de kamer. Het was toch een gek gevoel om tijdens het slapen naar de wc te moeten en dan de gang op te moeten. En soms (niet erg storend) geluiden van de gangen en de naastgelegen kamers

Het personeel was zeer vriendelijk elke keer weer.

Helemaal super!
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeeld Toilet

Er was enkel een gedeelde wc, maar dat was vantevoren al aangegeven en bleek eigenlijk helemaal niet erg te zijn!

De locatie was super, alles was heel dichtbij! Daarnaast was alles hartstikke schoon en comfortabel.

Voor 1 nacht zeker niet slecht

We hadden wel tv op de kamer maar geen afstandsbediening. Later bleek dat deze onder het bed was terechtgekomen. Bij het ontbijt ontbraken pistolets en/of kleine koffiekoekjes en er was ook geen gebakken eitje en/of geen spek aanwezig.

Vriendelijke ontvangst aan de receptie, kamer was zeer proper met een badkamer met inloopdouche. Er waren ook koffie- en theefaciliteiten aanwezig op de kamer wat toch leuk meegenomen is. Kamer was gelegen aan de achterkant, dus hadden we geen last van nachtelijke toeristen. Ontbijt was eerder basic.

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Belangrijkste dingen in orde, veel kleine dingetjes niet
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Veel kapotte dingen zoals toilet op de gang wat niet op slot kan, afgesneden telefoon (haal em dan weg) verwarmingsknop die niet draait, blaffende hond op de kamer ernaast

De ligging en omgeving

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Prima hotel.
    • Budget Tweepersoonskamer

De koffie. Die is echt vies, zowel die uit de automaat als de filterkoffie. Dat is jammer.

Prima hotel. Eenvoudig, zeer centraal, charmant gelegen naast de kathedraal. We zijn er eerder geweest en wij vinden het een sympathieke tent.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Simpel hotel met super ligging
    • Budget Tweepersoonskamer

Het ontbijt viel heel erg tegen. Verwacht niets extra. Gewoon wit en bruin brood en beleg.Als je in het hotel binnenkomt ruik je direct de hond die bij de receptie ligt. De kamer is erg gehorig. In de badkamer zit schimmel.

De locatie is super en het personeel vriendelijk. Tram stopt op de grote markt.(groenplaats) Kamer is eenvoudig knus met mooie glas is loodramen.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Eenvoudig maar gezellig hotel met een prachtige ontbijtruimte.

We boekten een comfortkamer met dubbel bed, kregen hier ook de bevestiging van, maar bij aankomst bleken er twee enkele bedden te staan. We vroegen een andere kamer, maar die bleek niet beschikbaar.Geen deur naar de badkamer. Geen minibar, die stond wel vermeld bij comfortkamer. Veel straatlawaai 's nachts.

We konden van een heerlijk , rijkelijk ontbijt genieten in een prachtige locatie.

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Goed. Gezellig. Ideaal voor een bezoek aan het oud stadsgedeelte van Antwerpen.
    • Budget Tweepersoonskamer

Ontbijt diende genomen tussen 7 en 8 wegens een seminarie dat doorging. Voor ons was dit niet zo'n probleem, maar ik neem aan dat niet voor iedereen zo is. Hadden misschien best mogelijkheid open gelaten om elders te ontbijten, en de prijs te verlagen.

Ligging kan niet beter. Ontbijt was uitgebreid en lekker. Bed was goed. Rustig.

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Leuk weekendje achter de rug.
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Hotel Postilion is een proper budget hotel op een top locatie. Luxueuze toestanden moet je dus niet verwachten en het ontbijt is in orde maar basic. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De kwaliteit die je krijgt voor je weinig geld is ok.

In Antwerpen is altijd iets te ontdekken, het verveelt nooit!

Zie hierboven....

Leuk om midden in het centrum te zitten, geluidsoverlast hoort daar bij. Helaas is het dunne dekbed onvoldoende voor een warme nacht, geen extra dekens of kussens op de kamer. Wrsch wel beschikbaar, maar je doet de ervaring pas in de nacht op...😏

• Budget Tweepersoonskamer met Gedeeld Toilet

De kamer was klein en gedateerd . Jammer dat toilet op de gang was. Wij hadden een kamer op de 3e verdieping,een klim naar boven met steile ,smalle trappen. Goed te doen samen met mijn dochter van 12 jaar, maar voor oudere mensen of mensen met knie/heup problemen zou ik dit niet aanraden.

Erg vriendelijk personeel, goed ontbijt in mooie ontbijtzaal. De bedden liggen prima en de kamer/badkamer waren erg schoon!

Was goed vriendelijke mensen dat is ook belangrijk.
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

We moesten de douche en wc met meerdere kamers delen,en die waren klein dat was wennen om die niet op je kamer te hebben,maar het ging wel voor twee nachten.

Het ontbijt was goed, we zaten midden in het centrum ideaal kortbij parkeren (groenplaats) ook makkelijk .

Ontbijt was goed, vooral voor die prijs.
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Verlichting op de gang is ingewikkeld, waardoor je toch wat in het donker loopt te struikelen. De wc is op de gang, maar het slot was kapot, waardoor je het toilet moest gebruiken met de deur open. Da's niet fijn.

Ontbijt was goed, vooral voor die prijs. Eenvoudige kamer, maar netjes.

Het was een erg fijn hotel!
    • Budget Tweepersoonskamer

Het was een erg gehorig hotel, je hoorde veel herrie en gebonk van andere gasten. Dit voornamelijk rond 1 a 2 uur in de nacht, wanneer andere gasten de trap op liepen. Ook liep er ongedierte in de kamer (denk aan zilvervisjes), deze zaten ook in bed.

Het was een erg fijn hotel! De prijs viel mee en het was een heerlijke douche :) Ook het ontbijt was erg lekker.

Voor 1 nacht prima in de 2 persoonskamer, de 3 persoonskamer is prima voor langer.

De 2 persoonskamer met gedeelde badkamer en gezamelijke wc was niet zo goed. De deur van de wc kon niet dicht en op slot omdat het slot stuk was.

Hadden 2 kamers geboekt. De driepersoonskamer met eigen badkamer was prima. Het ontbijt was ook prima

Goed hotel maar vraag naar een goed bed.
    • Budget Tweepersoonskamer

Kamer was verouderd en piepklein. Matras was van minder goede kwaliteit. Mijn echtgenoot is een rugleider en heeft er een paar dagen last van gehad.

Ontbijt was ruimschoots voldoende en lekker. Zeer mooie refter.,

Schimmel in de douche, te hard kussen, geen toast, croissants bij ontbijt. Bij inchecken ging de verzorging van de hond voor de klant.

Locatie is top! En rumoer van de straat hoor je niet. Avond receptionist uiterst vriendelijk en attent! (man)

Rampzalig qua gedeelde sanitaire voorzieningen, fijn qua centrale ligging.
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Er was geen tv op de kamer en geen eigen toilet of douche, terwijl dat wel in de info op Booking.com stond. Later nog eens nauwkeurig nagelezen: Er stond sommige kamers hebben tv en eigen sanitair. Beide pluspunten had ik niet en er werd bij het inchecken ook niets gevraagd of gemeld. De douchedeur op de gang kon niet op slot tenzij je heel krachtige handen had, maar dan weet je nooit of het slot ook nog opengaat. Na melding bij de receptie was - in plaats van reparatie van het doucheslot - het slot van de (gedeelde) toiletdeur ook kapot. Er werd alleen een briefje opgehangen dat dat zo was, maar het werd niet opgelost. Een eenvoudige deurhanger met 'bezet' was al heel wat geweest. In de ontbijtruimte werd ik afgesnauwd door de medewerker toen ik, op verzoek van een 4 persoons gezin, een ander plekje vroeg zodat zij bij elkaar konden ontbijten. Als blikken konden doden, had ik dit niet kunnen navertellen.

De centrale ligging van het hotel.

het is een prachtige ligging.
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeeld Toilet

Is jammer dat het toilet op de gang is en dat er geen deur aan de badkamer hangt of eventueel een gordijn

het is een prachtige ligging. ontbijt is lekker

Was blij dat het maar om 1 nacht ging. Nauwelijk geslapen door de herrie van buiten.

Hotel was zeer gehorig. Niet of nauwelijks geisoleerd. Veel lawaai van buitenaf.

Ontbijt was heel goed. Kamer was klein maar schoon. Hotel in het centrum, parkeergarage dichtbij en niet duur.

perfecte locatie voor een weekendje Antwerpen

de douchecabine mss eens nakijken op schimmelvlekken. En een vuilbakje extra in de kamer zou tof zijn.

De ontbijtruimte was een heel aangename verrassing. Het pand vanbuiten strookt niet met het vernieuwde pand achteraan.

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Gezin met 2 kids op Stedentrip
    • Vierpersoonskamer met Badkamer

De kamer was slecht onderhouden. Platen tegen muren waar behang af was. Oud bed oud hangrekje oud bankje. Zeer oude badkamer, jaren 90 😱 Erg gehorig wel goede ligging!

Ligging perfect!

Super! Wij gaan zeker weer!

Gehorigheid

Fantastische locatie, hotel heeft geen parkeergelegenheid maar de parkeergarage de grote markt is op 300m. Bedden zijn ok, sanitair is schoon. Ontbijt is simpel maar top!

Hotel voor 1 nacht is prima te doen.
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Simpele ontbijt, geen bar of gelegenheid om s'avonds even een borreltje te nuttigen. Wij hadden kamer 37 en er stonden 2x een 1 persoons bed en geen kleding kast.

vriendelijk verwelkomt en geholpen. Mooi in het centrum en parkeergarage

priema verblijf, eevouding maar schoon en netjes.
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De kamer was wat gehorig, maar dat was van tevoren al bekend (gelezen in reviews).

Priema prijs kwaltijd verhouding, kamer was sober maar netjes en schoon. Inbegrepen ontbijt was een prettige verassing.

Gelukkig maar voor 1 nacht!
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De kast rook muf en was vuil. Je kon het stof op de deur met je vinger wegnemen. De WC en douche stonden op de gang! Er was heel veel nachtlawaai!

Vriendelijkheid Goed bed Ontbijt was OK De ligging is zeer goed!

Ligging is ongenaakbaar!

Het ontbijt zou veel beter smaken indien er zachte muziek op de achtergrond zou spelen in plaats van een kapotte installatie die met tussenpozen hardrock uitspuwde.

Ligging is ongenaakbaar!

Prima locatie midden in centrum. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Bedden en matrassen zijn wel aan upgrade toe.

Goed en uitgebreid ontbijt. Matige matrassen. Bij aankomst was onze kamer nog niet gereinigd, ondanks dat we wel onze sleutel hadden gekregen. Vriendelijk personeel dat denkt in oplossingen. Probleem was dan ook zo opgelost.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Uitstekende prijs-kwaliteit

Zoals ook andere gasten hebben geschreven zijn oordoppen wel prettig voor een zaterdagnacht, op onze kamer konden we tot 6 uur 's ochtends licht de nabijgelegen disco horen. Waarna om kwart voor negen de kerkklokken weer begonnen, maar dat is te verwachten bij een hotel middenin het centrum.

Prima hotel met vriendelijk personeel. We hadden een ruime kamer voor twee personen waar een derde bed bij was gezet, die was enigszins aan de korte kant. Ontbijt was goed, met alleen gekookte eieren als warme opties. Locatie is fantastisch (wij hadden de auto in de Meirgarage geparkeerd op 400m) en je wandelt zo de stad in.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

ok
    • Budget Tweepersoonskamer

De trap naar de kamer was een 'hindernis': smal, donker, ... Kamer was basic, maar prijs / kwaliteit was zeker ok.

Niet veel warme gerechten (enkel een gekookt eitje), maar de rest goed verzorgd en lekker. Ook voldoende variëteit (beleg, yoghurt, vers fruit, ....)

Perfecte plek voor een weekendje Antwerpen!
    • Budget Tweepersoonskamer

In de badkamer zat ook de wc maar deze was helaas niet af te sluiten van de slaapkamer door een deur.

De ligging is fantastisch, daarnaast is er 24uurs receptie wat heel fijn is. Wij hebben onze koffer mogen achterlaten voor het inchecken en na het uitchecken wat heel fijn was!

De locatie is super en het personeel erg vriendelijk.
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeeld Toilet

De bedden zijn erg klein en het ontbijt is matig. Voorgaande jaren was het ontbijt uitgebreider en beter van kwaliteit. Helaas lijkt er hier behoorlijk op bespaard te zijn.

De locatie is super en het personeel erg vriendelijk.

Jammer, jammer

We hebben hier vele malen gelogeerd vanwege de locatie, maar nu toch de knoop doorgehakt. Dit was de laatste keer. We hadden de duurste kamer gereserveerd, waarin je je nauwelijks kon omdraaien vanwege een 3e bed. Vrijwel alles doet armoedig aan, maar het ontbijt overtrof alles: volle ontbijtzaal, maar alles was voortdurend op en werd dan aangevuld met een kannetje (jus d'orange) of een klein schaaltje (vleeswaren, eieren). Geen broodjes, croissants, maar alleen buin brood, AF EN TOE aangevuld met sneetjes wit of een stokbrood.

Dame bij de receptie was zeer vriendelijk, maar verder.........

fantastische locatie, lekker ontbijt, vriendelijk personeel voor een zeer schappelijke prijs.
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeeld Toilet

bed was wat aan de smalle kant, hier en daar kan wel een extra schoonmaakbeurtje gedaan worden.

Prijs-kwaliteitverhouding prima. Fantastische locatie, goed ontbijt: simpel maar lekker. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Goed ontbijt, mooie ruimtes.
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Veel nachtlawaai door slechte isolatie ramen. Zeer kleine gemeenschappelijk toilet. Alles is beperkt tot een minimum wat wel wat logische is voor een 1 ster hotel.

Goed ontbijt, mooie ruimtes. Goedkoop.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Prettig verblijf!
    • Budget Tweepersoonskamer

Het is niet een heel luxe hotel, maar voor ons was dit helemaal goed.

Goede prijs-kwaliteitverhouding! De kamer was schoon, maar wel gedateerd. Bed en douche waren erg fijn. Ontbijt was ook prima. Om onze kamer te bereiken moest je een beetje steile smalle trap beklimmen. Was voor ons geen probleem, maar als je niet erg goed ter been bent zou dit een probleem kunnen zijn. Personeel is erg aardig en behulpzaam. De laatste dag konden we onze koffers de hele dag in het hotel laten staan. Hotel ligt erg centraal. Hele leuke kroegjes en restaurantjes op loopafstand.

Prima hotel op een goede locatie met een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeeld Toilet

Jammer dat de kamer om 14:15 nog niet gereed was, terwijl we vanaf 14:00 mochten inchecken.

Het bed lag erg lekker en de douche was ook top! Perfecte locatie, middenin het centrum.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

De plaats van het hotel.

De plaats van het hotel. Comfort kamer niet zo erg comfortabel met open badkamer! Maar we mochten wisselen. Grotere kamer met dichte badkamer. Geen probleem.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Slecht geslapen door geluidsoverlast, wel goedverzorgde kamer en ontbijt
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Slecht geslapen door geluidsoverlast (terwijl ik specifiek had gevraagd om een rustige kamer). Wanneer de gedeelde wc op de gang werd doorgetrokken, ontstond in onze kamer bij de wasbak een enorm lawaai. Verder hadden we erg veel pech met onze buren die tot ongeveer 4 uur 's nachts doorgingen. Ook was er rumoer van uitgaanspubliek op straat, maar dat viel nog wel mee.

Heel goed en uitgebreid ontbijt, mooie locatie, prachtig om vanuit bed onder de kerktoren te liggen. Goed verzorgde schone kamer.

Goeie plek lekker midden in de stad.

Het was vrij druk in het hotel, waardoor er bij het ontbijt regelmatig aangevuld moest worden en er eigenlijk niet voldoende tafeltjes waren. Het gebouw heeft geen lift en dan is een kamer op het tweede verdiep een behoorlijke klim.

Leuk hotel, midden in de stad, alles op loopafstand te bereiken. Zeer vriendelijk ontvangst. Nette kamer met aparte hoek voor koffie/thee en een koelkastje. Ruime badkamer met grote inloopdouche. Bed niet te zacht, iets aan de krappe kant maar dat is maar net wat je gewend bent. Ontbijt ook best wel goed, niet overdreven maar wel voldoende keuze.

Prima vermaakt in het bruisende stadscentrum en prima uitvalsbasis.

Rumoerig de 2e avond van ons verblijf, maar dat kun je ook wel verwachten in het uitgaan centrum van een bruisende stad. Echter pas om 05:00 kunnen slapen werden wij niet echt blij van. Het ontbijt mag zeer zeker wat uitgebreider van aard, sneetje brood en eitje met 3 soorten beleg is wat karig te noemen.

De ligging is geweldig, centraal in het centrum. Het hotel heeft zeer vriendelijk personeel, het is een familie hotel. De kamers zijn sober maar compleet, alles wat je nodig hebt is aanwezig, geen overbodige luxe.

Wij hebben zeer genoten van ons verblijf.
    • Budget Tweepersoonskamer met Gedeeld Toilet

We hadden helaas last van muggen, maar als we het raam hadden dicht hadden gedaan was dit probleem ook voorkomen. Als er mensen op de gang lopen hoor je dat wel. Maar dat is voor mij eigenlijk geen probleem.

Het ontbijt was goed en de ligging is perfect. De ontbijtzaal ziet er mooi uit. Ook was de kamer prima voor een nachtje in Antwerpen. Lekkere en comfortabele bedden en alles zag er zeer schoon en netjes uit.