Beoordelingen over Hotel Princess 3-sterren

Boekareststraat 7, Oostende Centrum, 8400 Oostende, België

#4 van de 34 hotels in Oostende

Het eten was uitstekend en het personeel ook.

Jammer dat er geen aicro aanwezig was of een ventilator op de badkamer/wc

Het eten was uitstekend en het personeel ook. Ligging van hotel was top bent zo bij het strand.

het was fantastisch,

niets, dat was de tweede keer dat wij in dit hotel verbleven en de volgende keer wordt het weer dit hotel

Het ontbijt was verrukkelijk, veel keuze uit broodjes, koffie/thee werd geserveerd aan tafel. Er was fruit, yoghurt, kwark en was voor elk wat wils

Op de website staat dat er parkeergelegenheid is maar die is...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Op de website staat dat er parkeergelegenheid is maar die is zeer beperkt en blijkbaar voor kleine wagens . ( wat dit ook betekent) . Dus grote extra kost voor parking.

ontbijt dik in orde verse broodjes veel keus,en vers gekookt...

ontbijt dik in orde verse broodjes veel keus,en vers gekookt eitje. gaan in september terug, was onze derde maal in hotel Princess. bedankt voor de goede verzorging.

Ik had een kamer op de hoogste etage, dit zijn de nieuwe...
    • Superior Eenpersoonskamer

Schoonmaak kan iets beter, bijvoorbeeld stof vanaf de zijplinten weghalen. Meer aanbod aan zeep zou fijn zijn, er hing slechts 1 zeep dispenser bij de douche zonder conditioner. Er is slechts een enkele lift en deze is vrij klein.

Ik had een kamer op de hoogste etage, dit zijn de nieuwe kamers met airco e.d. Alles was netjes, nieuw en het ontbijt was goed.

Uitstekend!

Er is geen airco op de kamer

De locatie is super. Alles was heel schoon, er lag zelfs een extra hoofdkussen in de kast waar ik heel blij mee was want de kussens op de bedden waren te zacht. Uitgebreid ontbijt. Kortom voor herhaling vatbaar!

Mooi modern hotel

-Schitterende en comfortabele kamer met zicht op zee ( zandsculptuur ) met airco -goed ontbijt ( jammer dat de chocolade- en creme koeken , croissants van iets mindere kwaliteit waren ( industriele bakker ? ) anders zeer goed ontbijt geweest ! Maar ze hadden het wel in aanbod ! -centrale ligging -vriendelijk personeel

Voor kort verblijf ideaal gelegen. Wij kunnen dit hotel aanbevelen.

De kamer was prima in orde. Het uitzicht was niet goed. Maar aangezien je niet veel op je kamer bent, is dit niet zo belangrijk. Het ontbijt was heel goed. Uitgebreid genoeg. De koffie die aan tafel gebracht werd, was veel te slap. Maar je kon ook aan het koffiemachine koffie nemen en deze was heerlijk.

hrt ontbijt was meer als voldoende her personeel in eetzaal...

in de folder had ik gezien dat er s;avods ook gegeten kon

hrt ontbijt was meer als voldoende her personeel in eetzaal was zeer vriedelik we hadden niets te kort

schitterende locatie en super ontbijt, een aanrader !
    • Comfort Familiekamer

Wij hadden een kamer aan de achterkant waardoor we geen mooi uitzicht hadden maar op andere gevels keken. Natuurlijk heeft dit te maken met de prijs die we betaalden en wil ik dit eigenlijk niet als slecht beschouwen.

De kamer is simpel standaard ingericht maar zeer proper met al het nodige aanwezig, zelfs een koffieapparaat. zeer goede bedden, stil op de kamer. Zeer goede ligging vlakbij de zeedijk en de winkels en restaurant/cafés. Het ontbijt is super uitgebreid (roerei, spek, tomaat, gekookt ei, toast, 3 soorten brood, croissant, beschuit, knackebrood, cake, ontbijtgranen, vele soorten yoghurt, zelfs soyaproducten (lactosevrij) en glutenvrij, fruit, alle beleg, ... te veel om op te noemen !!!

Zeer tevreden.

Geen airco, maar was toch te doen. Geen ijskastje, het was dan ook heel warm weer.

Zeer propere kamer, ook de receptie en ontbijtzaal. Ontbijt was zeker ok. Prijs/verblijf een aanrader.

Super goed

Geen airco op de kamer

Zeer vriendelijke jonge dame met een brill 😊 ze heeft mijn dochter mooie verzorg (wond) dikke pluim aan haar spijtig heb ik haar naam niet gevraagd

Prima voor een weekendje Oostende
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kleine kamer. Geen ventilatie. Gehorig. Verouderd sanitair. Schimmel in badkamer.

Goede sfeer, gastvrij personeel, prima ontbijt, redelijke bedden, perfecte ligging. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Je kunt de zee vanuit balkon, via zijstraat waar hotel ligt, zien.

Zeker voor herhaling vatbaar !!!

De isolatie was minder , veel lawaai op de straat en van de aanpalende kamers . Spijtig , de rest prima !!!

Het ontbijt was zeer goed , alles netjes en proper .

Het was een mooi zonnig lang weekend en dank voor het vriedelijk personeel van dit hotel. Dit is al
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De lift is wat nipt. Ik moets erbij en heb me wat moeten voorbuigen. Ook op het vijde verdiep is het moeilijk uitdraaien met rolstoel. Maar al bij al het ging.

Het ontbijt was uitgebreid en lekker. Alles was vers en steeds bij gevuld. Het personeel, zeker Tania was een zeer vriendelijke dame, niets was haar teveel en steeds met een vriendelijke lach. In de late avond vroeg ik een drsnkje of twee om mee tememen daar een vriend van mij invalide is was dit zeker genn probleem, kreeg er zelfs nootjes bij. Dank u wel.

De tweede keer en er volgen zeker nog volgende verblijven!

Eigenlijk viel ons niets tegen en als ik dan toch iets zou moeten noemen, is het misschien een antislip-mat in het bad. Ik was met mijn bejaarde moeder en voor oudere mensen is het nog al gevaarlijk.

Het ontbijt! De ligging van het hotel, centraal, dicht bij de dijk en toch rustig. Het personeel was super vriendelijk en behulpzaam.

Zeer leuk
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

De familiekamer was leuk, comfortabel en het ontbijt was meer dan voldoende met zeer uitgebreide keuzes. De ligging was ook zeer goed, alles kortbij.

zeer goed, meer moet dat niet zijn !

geen parking voor alle klanten die er verblijven en, maar hier kan hotel zelf niets aan doen, mensen die 's nachts enkel denken aan zichzelf en veel lawaai maken als ze op kamer komen en geen rekening houden met de anderen die al slapen.

ontbijt zeer goed, standaard kamer ook zeer goed, ruime badkamer ! ik kom er zeker nog ! zelfs over een maand al !

Een mooi hotel met goede bedden, fijne badkamer en een grote...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een mooi hotel met goede bedden, fijne badkamer en een grote opbergkast. Perfecte hygiëne en een volledig ontbijt. De ligging is zeker een groot pluspunt. Aangenaam personeel en we hebben vastgesteld dat er faciliteiten voor kinderen zijn.

De moeite waard en terugkomen zit er zeker in.

Kleine lift en smalle trap.

Uitgebreide keuze, lekkere eitjes, broodjes mogen iets krokanter. Bar dik OK ! Personeel super vriendelijk en behulpzaam. Ligging 👍🏼. Kamer niet ultra modern maar matras en hoofdkussen goede kwaliteit. Hygiëne ook in orde.

Aanrader

Ruimte rond de bedden iets te smal, slechts één extra hoofdkussen voorzien.

De ligging is heel goed, mooi sanitair, heel proper, lekker ontbijt, vriendelijk personeel.

Om zeker nog een keer terug te komen.

Ons viel niets tegen.

Eigenlijk alles vonden wij goed aan dit hotel. De locatie was goed, zeer vriendelijk personeel, bedden uitstekend. Wij sliepen op kamer 407 en dat was aan de achterzijde en rustig. Zelfs met raam open kunnen slapen. Voor de liefhebber is een ligbad wat betekent dat je als je niet van bad houdt in het bad moet douchen dus hoge instap. Heel veel eet- en drink gelegenheden in omgeving van het hotel. Strand op 100 meter met een gezellige boulevard.

Zeer goed hotel: rustige comfortabele kamer, vriendelijk...

Geen minpunten

Zeer goed hotel: rustige comfortabele kamer, vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt: voor ieder wat wils. Ruime gezellige ontbijtruimte en gezellige bar waar je eveneens tot rust kan komen.

Een grote aanrader

Op de kamer miste we kapstokken op badkamer en in de slaapkamer

Ligging,overal dichtbij en zeer rustig totaal geen lawaaihinder hygiëne was ook een voltreffer en ontbijt

Prima concept

Overige voorzieningen voor de avond; wat kleine opzet vd bar en centrale entree. Daarmee komt het over als een kleinschalig hotel, al zijn de kamers op vd Valk niveau. Algemeen geen kritiek, maar een persoonlijke smaak.

Verbleven in een superior kamer. Badkamer prima, bad-douche-in-een, bedden prima, ook gelukkig fijne kussens voor goed comfort. Concept met gordijnen, verlichting en materialen zeer overeenstemmend. Ruimschoots de keuze met het ontbijt! Prijs daarmee prima!

Eenvoudig gezellig hotel waar je perfect terecht kan met een...

Alleen als je moeilijk ter been bent is de badkamer minder ideaal, douchewand op badrand.

Eenvoudig gezellig hotel waar je perfect terecht kan met een groep. Propere gerieflijke kamer. Super ontbijt.

(H)eerlijk hotelletje waar je niks tekort komt tijdens je weekendje aan zee.

Jammer van de schaarse betaalbare parkeerplekken in de omgeving. Gratis parkings zijn een heel eindje wandelen...

Het is een zeer proper hotel, waar een ontspannen en gemoedelijke sfeer hangt. Het is niet supergroot (+- 30 kamers) waardoor we ook rustig hebben kunnen genieten van het ontbijt, dat voldoende uitgebreid was en constant bijgevuld werd. Dat je 's avonds in het hotel nog in de lounge terecht kan, vonden we ook een meerwaarde.

Het is goed meegevallen.
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Het hoge bad is gevaarlijk. Wij zijn jonge zestigers. Binnen tien jaar kunnen wij zeker niet meer in en uit het bad stappen om een douche te nemen. Een krukje of wat extra haakjes in de badkamer waren welkom.

lekker ontbijt, vriendelijk personeel, uitstekende ligging, fijn dat we 's avonds nog wat in de bar konden drinken.

Heel fijn hotel, heel propere kamers en vriendelijk...

Alleen het onweer op zondag was niet ok. Maar daar kan niemand iets aan veranderen!

Heel fijn hotel, heel propere kamers en vriendelijk personeel. Ik was alleen e, heb dat niet aangevoeld als derde wiel aan de wagen! Mooie kamer, piekfijn in orde Kom zeker terug

Voor het eerst in Oostende en dan is Hotel Princess prima voor 'n paar dagen.

Geen koffie/thee faciliteit op de kamer. TV mag wat groter Receptionist voor de avond niet klantvriendelijk

Ontbijt goed. Prijs/kwaliteit Gratis kluisje op de kamer. Parkeergelegenheid (niet gratis) Voor paar nachten geen probleem. Goede ligging t.o.v. strand en centrum.

Het was fantastisch!

Mooie kamer en prima ontbijt. Het zag er allemaal netjes uit en de ligging van het hotel is ideaal! Ondanks dat het parkeren er best tegen kan vallen heeft het personeel ons goed geholpen om een oplossing te vinden.

Een goed 3 sterren hotel met vriendelijk personeel.

Het meubilair was wat verouderd, maar wel netjes.

Vriendelijk personeel, zowel bij ontvangst als bij het ontbijt. Prima gelegen hotel midden in het centrum, met voldoende parkeergelegenheid in de buurt.

Goed hotel, jammer van de herrie 's nachts.

Kamers zeer gehorig, tv van de buren was zeer storend aanwezig en 's nachts veel herrie van andere gasten. Ontbijt viel ook wat tegen.

Goede locatie dicht bij het centrum, kamer was schoon.

Het was een heel goed verblijf. En niet ver van de dijk af

Er was precies niet genoeg verlucht. Er hing zo een geur van sigaretten binnen .

Het ontbijt was perfect in orde. En het personeel was heel vriendelijk niets op aan te merken.

klantvriendelijkheid was zeer goed!
    • Comfort Familiekamer

vasttapijt in de kamers beperkte keuze lactosevrij -> soja brood en beleg was allemaal met koemelk. Voorzie je eigen brood en beleg.

klantvriendelijkheid was zeer goed! ook de uitgebreide keuze aan koffie's werd zeer geapprecieerd.

Een aanrader
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Het ontbijt was in orde, maar het mocht nog iets uitgebreider (bv. meer warme gerechten, meer broodsoorten, fruitsla)

Perfect gelegen! Mooie kamers. Zeer vriendelijk personeel. Mogelijkheid om een staanplaats in een garage te huren.

leuk hotel en een prima omgeving

de gemeente houd weinig rekening met het parkeerbebeuren, toch is in de nabijheid van het hotel een goede parkeerkelder.

het verblijf is prima kamer is goed , badkamer en wc gescheiden is perfect het ontbijt is goed geregeld , voldoende keus ook voor mensen met een allergie. kort samengevat een goed verblijf .

Lekker genoten van onze kamer tijdens het slechte weer

Jammer dat er geen koffie op de kamer was en veel te weinig stopcontacten in de kamer

mooie kamer, gezellige ontbijtruimte en lekker ontbijt. Vriendelijk personeel

Zeer goede locatie, alles verzorgd,.
    • Comfort Familiekamer

Halverwege het ontbijtbuffet waren koffiekoeken, bepaald fruit op. Wij hadden alles voldoende. Maar de gasten die rond 9.30 kwamen ontbijten hadden niet dezelfde keuze meer.

Zeer goede locatie, alles verzorgd,...

Voor een weekendje Oostende ideaal.

We hadden een kamer voor 3 en dat was wel wat krap. Ik denk dat dit een tweepersoonskamer was waar er 1 bed bijgezet wa.

Het ontbijt is prima. Alles aanwezig.

Tof!!

Boven de kasten vol met stof ! 😷 Geen thee fasciliteiten alleen maar koffie , dat is wel minder !!

De ligging was goed , en het ontbijt voor een drie ster hotel is goed ,personeel heel vriendelijk en kamer met terras was heerlijk op de zesde verdieping ,bed is ook heel goed !!

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Bij zonnig weer is dit een toplocatie: alles is op loopafstand bereikbaar: een aanrader!

Niks eigenlijk.

De locatie vlakbij de Rock Strangers,de westelijke Strekdam, de Wullok van Beaufort op de Strekdam, op wandelafstand van terrassen en eethuisjes langs de Albert I-promenade, vlakbij parking Mijnplein. Het terras op de 5de verdieping, het uitgebreid en verzorgd ontbijt, de bereidwilligheid van het personeel.

Zeer aangenaam, ik boek er zeker opnieuw!

Enkel jammer dat er geen kipraam was in de slaapkamer,om open te laten staan snachts, was vrij warm snachts om te slapen.

De kamers waren proper, ontbijt was prima! Zeer goed gelegen vlakbij winkelstraat,viskraam,restaurant,...

Ons verblijf was ontspannend en zeer aangenaam!

De (soms) lange wachttijden aan de lift.

Het ontbijt was heel lekker en goed verzorgd. De ontbijtzaal is zeer aangenaam ingericht. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Mijn echtgenoot lijdt aan de ziekte van Parkinson. Ik had specifieke wensen in verband met het bewaren van de medicatie. Alles wat ik vroeg gebeurde correct en met de glimlach.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Zeer aangenaam.

Aangezien de grootte van het hotel nogal een kleine lift. Eventueel een minibar op de kamer.

Ontbijt was goed, al het nodige was aanwezig en vers. Kamers zijn mooi en proper, badkamer/douchekamer, wc zeer goed.

Heel leuk en zouden zeker nog reserveren!
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Scherm v d douche hield geen water tegen zodat de badkamer vol water lag,de haardroger werd zeer warm na 1min en rook verbrand.Stopcontact aan het bed ging niet.

Ontbijt was zeker in orde,de kamers zeer proper en de badkamer ook,bedden waren ok

Ideaal verblijf weekendtrip.

Uitgebreid ontbijt, vriendelijke bediening. Ideale ligging aan het strand. Betaalparkings in de buurt, reken wel op 20 min. stappen voor gratis parking.

Vriendelijk en behulpzaam personeel op een voortreffelijke locatie.
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Locatie is voortreffelijk, vlak aan het strand. Best kan je de wagen op de gratis parking in de haven achterlaten en dan de gratis overzetboot gebruiken. Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk. Ontbijt prijs/kwaliteit ok.

Aanrader

Het enige waar ik aan denk, het heeft een kleine lift. Je past er met 2 in, samen met je valies.

Ideale locatie, vriendelijk personeel, ruime kamer, proper, ruim balkon met zicht op zee, dicht gelegen bij de winkel straat, het station, een grote Spar, het strand,.. Zeker een aanrader!

Deze drie dagen: waren zalig genieten!

Geen aan of opmerkingen!

We vroegen een rustige kamer en kregen er één op het einde van de gang toe gewezen: zeer rustig!Zeer ruime en nette kamer.Personeel aan balie en in ontbijtruimte, keukenpersoneel, poetspersoneel ... dikke pluim voor allen.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Kort gezegd, wij hebben geen enkele opmerking. Het was zéér goed over de ganse lijn. Een echte aanra

Wij hadden aparte bedden en hadden graag een twee persoons bed, dat was de enige opmerking. In de toekomst gaan we zeker terug, we zijn zéér tevreden over de ganse lijn.

Het ontbijt was uitgebreid en gevarieerd en super lekker.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

We hebben een fijne vakantie gehad en willen er zeker nog eens terug gaan

Het slapen viel wat tegen omdat we alles van op de straat hoorden op de kamer

Het ontbijt was heel uitgebreid.Het personeel aan de inkom was zeer vriendelijk!

Een aanrader qua vriendelijkheid, service, ligging en ontbijt.

Kalk aan de doucheschermen maar is niet evident om dit tegen te gaan

Het personeel was supervriendelijk, het ontbijt was top en een terrasje aan de kamer is een leuk pluspunt! Goede ligging dichtbij zeedijk en kursaal.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Aangename overnachting
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Voor deze goede prijs in het hotel kunnen we waarschijnlijk voor het ontbijt geen gesneden fruit verwachten, maar misschien toch een banaantje dat voor een 'snelle' reiziger wel handig is...

De ongelooflijk vriendelijke onthaaldame die dag op 25 maart aan de balie van het hotel. De gezellige bar ook. De rustige en sobere kamer.

Excellent, zeker voor herhaling vatbaar.

Geen negatieve ervaringen gehad.

De kamers waren heel netjes, superproper. Al het nodige was aanwezig. Sanitair perfect in orde. TV werkte perfect. Geen last van de buren. Leuke, propere ontbijtruimte. Voldoende keuze. Heel vriendelijk, behulpzaam personeel.

Enige minpuntje: de verwarmingsknop stond op 0, maar toch bleef ze warm. Te warm op de kamer; raam op verluchting gezet, maar dan straatlawaai. Ontbijtruimte: zonder ramen; wat donker en ongezellig

We waren blij verrast een kamer mèt balkon te krijgen. Kamer was wat gedateerd, maar wel netjes. Heel goed uitgebreid ontbijt, met zelfs veel soja produkten!

Locatie, Personeel, Hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Gezien de lovende recensies over het ontbijt had ik daar meer van verwacht. Het was niet slecht maar ook niet overdreven goed. 3 dagen dezelfde twee vleeswaren.

Locatie, Personeel, Hotel

Uitstekend op alle gebied zelfs het weer viel nog mee !!

Dat we geen plaats hadden in de garage alhoewel wij een plaatsje gereserveerd hadden bij de boeking maar blijkbaar moesten wij dat nog bevestigen!

Het ontbijt was helemaal in orde !! En de kamer ook behalve het uitzicht dat minder was aan de achterzijde.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Rustig gelegen en toch vlak bij de dijk en op wandelafstand...

Het douchescherm was niet meer doeltreffend waardoor de badkamer onder water kwam te staan.

Rustig gelegen en toch vlak bij de dijk en op wandelafstand van het station.

Goed maar sommige dingen konden beter.

Liever 2 nachtlampjes. Personeel mag iets spraakzamer zijn. Er heeft niemand aan ons gevraagd of alles in orde was ook personeel in ontbijtzaal mag iets vriendelijker zijn.

Alles was zeer proper.

In de omschrijving van de kamer stond 'geluidsdichte...

Betere isolatie van de kamers. Wij hadden wel een oude kamer die nog niet gerenoveerd werd, misschien is het in de nieuwe kamers al beter geregeld.

In de omschrijving van de kamer stond 'geluidsdichte kamer', wat een van de overtuigende facturen was om dit hotel te boeken. Jammer genoeg was dit écht niet het geval. We konden zelfs het water horen lopen bij de buren. Alles was wel zéér schoon en het ontbijt was wel een aangename verrassing.

Prijs en kwaliteit zijn zeker ok.

Isolatie kamers.

Een lekker en goed verzorgd ontbijt. Mooie kamers. Hotel zeer centraal gelegen, dicht bij station en centrum. Vriendelijk personeel. Mogelijkheid om wagen te parkeren, wel tegen betaling van 18 euro per dag.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

We onthouden dit adres!

Lift was erg klein

Gezellige kamers met oog voor de basisbehoeften: goede bedden, goed uitgeruste badkamer, genoeg verlichting. Het lekkere ontbijt ‘s morgens was een aangename verrassing.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

rustig en net hotel
    • Comfort Eenpersoonskamer

uitzicht (op zee) gemist, nu troosteloos uitzicht op appartementen meer gezonde dingen bij het ontbijt: vers fruitsap, vers gesneden fruit, granola, ... gratis parking is er niet in de buurt

nette kamer, komen elke dag even schoonmaken rustige sfeer in het hotel, geen nachtlawaai buiten ruime keuze bij ontbijt

Zeer goed
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De koude wint maar daar kan niemand iets aan doen.

We hadden zeer ruime kamer en heel netjes. Alles was heel proper. Het ontbijt was zeer goed. Mooie ligging.

Het bad en een groot bed op de kamer waren een pluspunt, ik...

Geen opmerking

Het bad en een groot bed op de kamer waren een pluspunt, ik kreeg een tweepersoonsbed al had ik betaald voor een eenpersoonskamer. Mooi ontbijtbuffet.

uitstekend

een rekje in de inloopdouche ontbreekt maar is zeker geen tegenvaller maar zou wel eens gemakkelijk kunnen zijn

heerlijk uitgebreid ontbijt, behulpzaam personeel,

SUPER!

Ontbijt ruime keuze en niets tekort! Personeel super vriendelijk en éénpersoonskamer groot en ruim met groot bad, apart toilet en verwarming top! Ligging ideaal! Kortom voor herhaling vatbaar!

Spijtig van kamer naast lift anders top !

Hadden een kamer vlak naast de lift wat ernstige geluidshinder gaf tot middernacht en dan vanaf 8u. Uitzicht op de achterzijde van gebouwen.

Ontbijt was compleet met vers fruit en koffie aan tafel. Mooie kamer met dressing, apparte badkamer en toilet. Gratis fles water en mogelijkheid tot het maken van een Nespresso. Prima bed.

Leuk verblijf

Traphal vuil. Vuile lakens lagen de volgende dag nog steeds op de grond in gang.

Vernieuwde kamer met voldoende stopcontacten. Dat is luxe ten opzien van voorheen.

Voor 1 nacht een goede oplossing als je niet claustrofobisch aangelegd bent
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

- zeer kleine/donkere lift voor 6 verdiepingen) - vrij smalle gangen boven - Vasttapijt in gans het gebouw (ook op de 'noodtrap) - (deurklink) kamer kan door iedereen geopend worden als ze niet op slot is

- Lekker en uitgebreid ontbijt en mogelijkheid te ontbijten tot 10u30. - mogelijkheid om je bagage ('onbewaakt') te stockeren (voor het in- of na het uitchecken)

Uitstekend.

Mengkraan in douche nogal wispelturig.

Voldoende ruime kamer, veel opbergmogelijkheid, WC gescheiden van badkamer, grote bedden, lekker ontbijt met veel keuze.

Aangenaam hotel, mooie kamer

De kussens waren te hard. Hoewel we in een superior kamer zaten, konden we de personen in de kamer ernaast toch horen spreken. Men vermeldt nochtans dat dit in deze kamers niet het geval zou moeten zijn.

zeer mooie kamer. Behoorlijk ontbijt. Aangename receptioniste

super verblijf met vrienden volgende trip al aan,t plannen

niets op aan te merken alles naar wens en gezellige bar voor de avond af te sluiten

het ontbijt was zeer goed verzorgd en hetgeen we voor ogen hadden was er

ontspannend

parking gebrek direct aan hotel omdat dit op de site stond: parking beschikbaar

het feit dat ze voor onze zoon ontbijt klaargezet hebben om halfzeven omdat hij op kamp vertrok