Beoordelingen over Hotel 't Putje 3-sterren

't Zand 31, Historisch centrum, 8000 Brugge, België

#96 van de 101 hotels in Brugge

• Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We vonden toch nog een paar haren in de badkamer, dat was jammer.

Prettig hotel, het zag er allemaal erg netjes uit. Het bed lag erg lekker en de kamer was netjes. Het personeel was erg vriendelijk en er was ruimte voor onze fietsen (we mochten ze binnen in een niet gebruikte ruimte zetten).

Goede plek en service, maar hotel kan een update gebruiken, matig ontbijt en geenairco op de kamer!
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen airco op de kamer. Daardoor moesten de ramen open, wat veel geluidoverlast veroorzaakt. kamer 302. Het bed was heeeel zacht en de kamer gedateerd, incl het sanitair, waar ook verschillende schimmelplekken te zien waren. Ontbijt was heel basic. Jam was niet lekker en voorverpakt en juice was niet vers. Voor 12.50 euro is dat niet ok. Gelukkig wel een lekker croissantje.

Bij binnenkomst werden wij ontvangen door een hele aardige receptioniste, die ons goed uitlegde wat er te doen was in de stad en waar.

Verblijf was prima en voor herhaling vatbaar.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ligging hotel is dicht bij het centrum en vlak bij een parkeergarage. We werden erg vriendelijk ontvangen en goed geïnformeerd. Kamer en badkamer waren netjes in orde. Ontbijt was eenvoudig, maar keurig verzorgd. Goed adres om nog een keer naar terug te gaan.

Wat een gastvrijheid
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prijs kwaliteit verhouding was goed.

Wat een gastvrijheid, zulk lief personeel, waarbij ik mij veilig voelde. Leuke aanbeveling gehad voor dagje uit. Wij gaan zeker terug.

• Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kleine probleempjes zijn direct opgelost !

Echt perfecte plek om te verblijven, aan de rand van t centrum, vanuit de parkeergarage sta je bijna direct bij t hotel en een goede kamer voor betaalbare prijs!

Hoofdgebouw van hotel lijkt, op receptie en ontbijtzaal na,...
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hoofdgebouw van hotel lijkt, op receptie en ontbijtzaal na, tijdelijk niet in gebruik. Gasten logeren in bijgebouw aan achterzijde: eenvoudige kamers met wc, badkamer en via openslaande deuren klein terrasje. Geen airco. Schoon, hartelijke ontvangst. Ontbijt OK.

Aangenaam maar aantal opmerkingen
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het bed direct aan de deur. Scheve ondergrond waardoor het hoofdeinde meer afdaalde. De geur in de lift.

De mogelijkheid de hele nacht binnen en buiten te gaan. De vriendelijke receptioniste

Veel geld voor een zolderkamer nr 401
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Onze kamer was zeker GEEN 3sterren waard!!!!Van de 3de verd. met steile trap naar 4de verd. waar we een zolderkamer aantroffen!!Het bed was OK de handdoeken waren NIET netjes!!! GEEN booking.com meer!!!

De ligging: dichtbij het centrum en dichtbij het station.

netjes en schoon, kamer was ruim.
    • Budget Eenpersoonskamer

verder niets op aan te merken.

Kamers waren netjes, ontbijt heb ik niet genomen omdat dat pas vanaf 8.00 kon. Dat is wel een min puntje omdat zakelijke klanten vaak eerder weg moeten.

Prima bevallen
    • Economy Driepersoonskamer

Douche gordijn vind ik niet prettig

Mooie kamer, midden in het centrum van Brugge, alles op loopafstand, ideale locatie met prettig en vriendelijk personeel

Een tegenvaller, prijskwaliteit is absoluut niet in verhouding. Suprior kamer geboekt
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Karig ontbijt en veel te duur, niet de kamer die we op foto`s hebben gezien, vertekend beeld. Wasbak liep niet af, verlichting boven wastafel defect. Plastic gordijn langs bad. Vies en verouderde vloerbedekking. Prijs kwaliteit kwam niet overeen met de superior tweepersoonskamer die we geboekt hadden. Een verouderd Hotel. Geen aanrader.

Aan de rand van het centrum gelegen, dicht bij een betaalbare overdekte parkeergarage.

Ideale ligging, vriendelijk personeel, comfortabel bed.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niet goed geisoleerd, ik zat in de bovenste verdieping. Lift gaat tot een verdieping eronder en daarna heb je een hele smalle trap.

Ideale ligging, vriendelijk personeel, comfortabel bed.

Het verblijf viel ons erg tegen. We hadden beter verwacht bij t uitzoeken.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt was summier. We hebben maar 1x daar ontbeten. Restaurant bleek al een paar jaar gesloten. Wat niet vtv bekend was. Enorme putlucht op de douche. Daar bleek niets aan te doen te zijn zeiden ze.kleine kamer. Geen plek om op een stoel te zitten.

Ruim bed. Dicht bij het centrum en station.

Veel pretentie,zijn nergens voor beschaamd,maar doen hun best om te overleven.Good luck!
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Afgeraden voor 1 nacht! Ondanks vroegboeking( gelukkig met 1 aantrekkelijke prijs) opdat er rekening gehouden zou worden met mijn wensen, kreeg ik net het tegenovergestelde(kamer ondr het dak) met de opmerking van 1 rijpere vrouw cic."Wel veel wensen voor 1 economy kamer en maar voor 1 nacht". Ze heeft een 40-jarenlange loopbaan,maar geen routine van het inchecken (3 klanten moesten achter hun kamerkaart vragen). De kamers voor 1 nacht waren niet klaar op het incheckuur (14h)=file aan receptie ). Eerst door het restaurant (meer als 1 jaar gesloten...wegens werken?Ah ja?) naar de achterkant,steegje oversteken en binnen in ander gebouw met veel trappen! De andere kamers boven het restaurant kan je met 1 lift bereiken (ander is buiten gebruik). Gratis wifi AAN de receptie(met maar 2 besmeurde zetels)! Hotel't Putje moet diep in de put zitten om zo'n kamer te durven aanbieden: -1 raam was op 1 kier uit haar hengsels=en er was geen beweging in te krijgen -linnengoed was vuil,uitgerafeld met gaten -vergeelde reserve kussens -wel een 2 pers.bed zoals gevraagd waarvan 1 kant doorgezakt is. -batterijen van de afstandsbediening wordt met plakband op hun plaats gehouden. -in de trappenhal lag de stof zichtbaar en op badrand lag 1 hoopje....zeep? -1 grote of brede persoon past niet onder de douche in het bad! -in de goot lag vanalles tot 1 uitgebrande waterkoker toe. Ongelooflijk!

Vriendelijk,behulpzaam buitenlands personeel(samen spreken ze 11 talen=val je op de verkeerde. ..);ze helpen je jouw bagage naar en van de kamer te brengen.Koffie tijdens wachttijd op gereedheid kamer;ook werd 1 ventilator aangeboden.Hotel nabij de winkelstraat en het centrum.Bushalte is niet ver en zonder lange wachttijden.

Het verblijf algemeen was in orde
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Veel lawaai in de avond en smorgens, dit was raar want kamer ligt toch afgelegen. Ik denk wel dat er verbouwingen waren bij de buren ofzo. afsluitdop van afvoerputje bad was niet in orde maar was geen heel groot probleem.Badhanddoeken ruiken beetje raar

De kamer was in orde, bed was heerlijk. Het feit dat we belgen waren en net voor ons vertrek een croissant/chocoladebroodje en koffie mochten nemen was zeer leuk!

Zo 't Putje niet aanraden aan vrienden en familie.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt zeer karig. Gen vers sap. Afgrijselijke koffie. Airco werkte niet. Veel te duur voor gebodene (374 eur voor twee nachten 2 persoonskamer).

Heerlijk ! ( korter kon niet )
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Buiten de opmerking van hierboven , alles zeer oké

Ontbijt mag uitgebreider qua keuze gezien de gevraagde prijs ( fruitsalade ,meer fruit, platte kaas, gebakken eieren, )

Kamer was oke, was proper, voldoende kastruimte, enkel...
    • Budget Eenpersoonskamer

Hotel is wat versleten, bad werd bijgeplamuurd, niet echt proper, badrand rond douchescherm had al even geen poetsbeurt gehad. Bad/douche heeft ook een extreem hoge wand, waardoor instap zéér moeilijk is, er is ook niets om je aan vast te houden... Badkamervloer leek te 'bewegen'... Verder is het lawaai van de kermis achter het hotel nogal storend. De kamer ligt ook naast de liftkoker, dus elke persoon die de lift neemt kan je horen. Bedmatras was te zacht en had reeds een intens gebruik(put). Geen ontbijt genomen. prijs/ kwaliteit vond ik het duur, 200,0 euro voor één nacht op een piepkleine kamer zonder ontbijt!!

Kamer was oke, was proper, voldoende kastruimte, enkel stopcontacten in de badkamer en één aan het tafeltje. Geen stopcontacten aan de bedtafeltjes.

De ligging was top en het parkeren van de auto super handig...
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Veel lawaai, gordijnen die niet helpen verduisteren

De ligging was top en het parkeren van de auto super handig als je weet waar je de parkeergarage kan vinden

Prima locatie vlakbij parkeergarage t Zand (binnen 5 minuten...
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt niets speciaals maar wel voldoende.

Prima locatie vlakbij parkeergarage t Zand (binnen 5 minuten in het midden van het centrum) Kleine kamer met een heerlijk bed.

Er zat nog een half flesje cola van de vorige in de minibar...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er zat nog een half flesje cola van de vorige in de minibar dat niet weg was en er waren verfspatten in het bad en het bad was opgelapt. Het schoenenpoetsdoekje van de vorige was ook nog aanwezig in het mandje met gratis dingetjes. Kwaliteit kan echt beter als je weet dat het niet het goedkoopste hotel was :(

Niet zoals geadverteerd! Wees gewaarschuwd - Not as advertised, be warned!
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik kom hier nooit weer terug! De Economy kamer die wij hadden, leek niets op de kamer geadverteerd op de hotel pagina. - Er was een overheersend stank van schimmel en nattigheid in de kamer. - Een grote watervlek was aanwezig op de tapijt. - Geen ramen in de kamer, we hadden dus met de deur open moeten slapen (voornamelijk om niets te ruiken). De kamer was op de begane grond en keek uit op een steeg, en open voor enigiemand om maar binnen te lopen...best eng. - De hotel zelf ziet er vervallen uit en wij moesten door een donker, gesloten restaurant met oude dekens, matrassen en spullen gaan om bij ons kamer uit te komen. De manager was wel aardig de volgende ochtend, maar dat excuseer niet het feit dat wij 3x te veel heb betaald voor een teleurstellende kamer. Vooral omdat het helemaal NIET leek op de geadverteerde foto's. Wees gewaarschuwd. ENGLISH: I will never stay here again! Our Economy room was not as advertised on the site of Booking.com - The was an overpowering smell of wet mildew in the room - A big water stain on the carpet (where the smell was probably coming from) - No windows in the room. We slept with the patio doors open, mainly for the smell. Our room was on the ground floor, so anyone could've just walked in from the alleyway. - The hotel itself looks unkempt and not well maintained. We had to cross dark, closed restaurant, filled with mattresses and sheets to an adjacent building. The manager was very nice about everything the next morning and we received a free breakfast, but that doesn't make up for a very uncomfortable night, for which we paid way too much. It would've been ok if the Economy room looked like the pictures on their site, but it just feels like we were tricked by some false advertising :(

De locatie was goed. Voor de rest vond ik het een zeer slechte kwaliteit-prijs verhouding

Wij zijn ontspannen terug naar huis gekeerd na een zalig weekendje Brugge.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Klein minpuntje: de verlichting van de badkamer verlichtte snachts de volledige kamer door het raam boven de badkamerdeur.

We werden zeer vriendelijk onthaald. Het probleem van de 2 x eenpersoonsbedden werd onmiddellijk opgelost. Eenvoudig, maar lekker ontbijt. Perfecte uitvalsbasis om de stad te bezoeken.

Voor herhaling vatbaar voor een volgend verblijf!
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Activeren kamerkaart verliep wel niet zo vlot........hebben hiervoor driemaal naar beneden moeten komen!

ontbijt was sober maar goed.Een toplocatie voor een concert mee te pikken. Personeel super vriendelijk!.

Ontvangst is erg goed, heel vriendelijk en behulpzaam.
    • Economy Driepersoonskamer

De douchegelegenheid in de 3-persoonskamer is aan vernieuwing toe, er mist een tegel langs de rand, de voegen zijn erg vies. Het bad en de wastafel daarentegen waren prima schoon

Ontvangst is erg goed, heel vriendelijk en behulpzaam. De 3-persoonskamer is erg ruim, prima bedden, voldoende kastruimte.

Perfecte locatie, maar tegenvallende hotelkamer
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De hygiëne in de hotelkamer (vieze vitrage en heeel veel stof bovenop de kast! Had mijn tas er bovenop gelegd ivm ruimtegebrek en kwamen dikke stofplukken mee) Ook de afwerking in de hotelkamer/badkamer liet te wensen over (niet sluitende kast, doorhangende planken, open prullenbak in badkamer, badkamerlampje dat het niet deed, vieze kitranden)

Ontspannen
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was wel wat koud maar daar was natuurlijk niks aan te doen 😋👍

Het ontbijt was lekker alleen spijtig voor onze mannen dat er geen spek met eieren waren.

Goede prijs-kwaliteitverhouding
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kerkklokken die ons om 08.00u ‘s ochtends met hun diepe gegons zachtjes wekten. De douchekop lekte.

Prima locatie voor een korte vakantie.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Twee 1 persoonsbedden besteld, niet gekregen. Eerste kamer daar deed alleen de badkamerlamp het. Later een andere kamer gekregen.

Bedden waren prima. Er werd snel een oplossing gevonden voor een probleem. Hotel op prima locatie!

Blijf er weg!!!!!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Slechte kamer oud en versleten, voor dat geld verwacht je toch veel meer!!!, overal vuil en stof. Badkamer niet proper. Mijn vrouw was haar bril vergeten, bellen diezelfde avond nog terug naar het hotel, dan krijg je als antwoord we hebben niets gevonden in de kamer.pfffff zeveraars zijn het daar.

Goede ligging dat is ook alles!!!!!

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

goede ligging
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dat de receptioniste mss niet helemaal het Nederlands machtig is maar dat is maar een detail.De wifi in het bijgebouw werkte niet naar behoren.Er was geen beweging in het hotel en gaf de indruk dat we er alleen waren.

Onze verwarming in de badkamer werkte niet en er werd prompt een andere kamer aangeboden .Wat een zalig bed .Ligging perfect - kort aan centrum ,station en parking 't zand.Prijs heel goed.In de eerste kamer in het hotel zelf werkte de wifi heel goed- in de 2de kamer in het bijgebouw niet zo.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Het personeel was vriendelijk.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer kwam absoluut niet overeen met de foto's op booking.com! Dit was een grote desilussie. Ook was er een grote natte plek op het tapijt net voor de badkamer.

Het personeel was vriendelijk. De kamer en badkamer waren proper. Goede ligging.

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Nette kamer, vriendelijk personeel
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Mindere geluidsisolatie; gesprekken op de gang lijken alsof die personen op je kamer staan; dat is niet zo prettig in het midden van de nacht

Nette kamer, vriendelijk personeel

Prima startpunt voor heerlijk tripje Brugge
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Grote openbare parkeergarage op 100m. Niet duur. Zeer vriendelijk personeel. Heerlijk ontbijt. Je loopt zo het centrum in. Ook het treinstation is goed te belopen.

Verouderd hotel en veel te duur.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Verouderde kamers, zeker geen goede prijs-kwaliteitsverhouding. Hier komen wij zeker niet meer terug. Spijtig...

Vriendelijk personeel, zeer goed gelegen.

Wellicht hadden wij de verkeerde kamer op het verkeerde moment?
    • Budget Eenpersoonskamer

De badkamer was niet of nauwelijks schoongemaakt, prullenbak niet geleegd. Door een schuin dak kon je in bad niet staan en met moeite wenden en keren.

De ligging van het hotel was ideaal voor wandelingen in het oude centrum. Het personeel aan de balie was zeer vriendelijk.

Voor de lage prijs die je betaalt, is het een prima hotel op een goede plek.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bed met twee losse matrassen, die uit elkaar schuiven. Op sommige plekken wat vies.

De goede ligging ten opzichte van de winkelstraat, restaurantjes en de Markt.

We waren zeer teleurgesteld van ons verblijf.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We vonden de kamer niet proper (overal kapot gestampte muggen tegen de muren), om te douche was enkel koud water, in de ontbijtruimte was het vreselijk koud (andere gasten klaagden ook heel erg), amper wifi, de kamer was niet op tijd klaar, het personeel vonden we niet vriendelijk (behalve de eigenaar), ...

De locatie van het hotel.

De ligging van het hotel is prima.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was heel sober en klein. Veel te hoog geprijsd

De ligging van het hotel is prima. Ontbijt ok Werd “ gratis” erbij aangeboden. Ligging hotel prima. Personeel vriendelijk.

Brugge, top voor een weekendje.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De bedden zijn erg zacht en de kamers gehorig.

Alles binnen Brugge is binnen loopafstand van het Hotel. Parkeren kan je het beste doen bij het centraal station (+/- 10 min lopen) voor €3,50 per dag incl. voor max 5 personen gratis openbaar vervoer.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Tegenvaller
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

195 euro voor een verouderde kamer, als dat een superieur kamer is .... schimmel in de badkamer, rioolgeur in het ganse hotel, triestig ontbijt. Wij komen zeker niet terug

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Prima hotel met zeer goede uitvalbasis.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamers waren ietwat meer gehorig dan gewend. Buurman was erg vroeg wakker (6.30) incl alle geluiden. Maar verder geen probleem.

Locatie was prima! Goede uitvalbasis. Kamers waren goed.

Ideaal voor een tweedaagse in Brugge.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Badkamer was niet echt proper.

De ligging is de grootste troef van het hotel. Ook een ruime parking op enkele minuten wandelen. Basic kamer met het nodige comfort. Ideaal voor een verblijf van korte duur!

We hebben een heerlijke week in Brugge gehad en geslapen in een lekker bed.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het restaurant was de hele week gesloten. het ontbijtbuffet was summier, elke dag precies hetzelfde en weinig keuze. de kamer was heel klein, je kon net om het bed heenlopen. de stoelen stonden naast elkaar op splitlevel . weinig interactie met het personeel.

het was een heerlijk bed.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Nu constateer ik dat er 2x het bedrag van 130 euro via mijn...

Hierboven genoteerd.per vergissing!!

Nu constateer ik dat er 2x het bedrag van 130 euro via mijn visakaart is gebeurd, voor een nacht en dan nog zonder ontbijt, dat was niet onze overeenkomst!!! Moet rechtgezet worden!!

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Uitstekend Uitgebreid ontbijt buffet
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niet alles is geschikt als je slecht ter been bent veel trappertjes in het pand

Uitstekend Uitgebreid ontbijt buffet Uitstekende ligging bij station en centrum

Prachtlocatie en goede service in de binnenstad van Brugge
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De badkamervloer kraakte een beetje, maar dat was eigenlijk geen probleem

het was erg goed, we kregen zelfs een map van de rceptioniste om leuke dingen te bezoeken. Het ontbijt was prima en de kamers schoon.

Een hele nette accommodatie op loopafstand van de highlights van Brugge
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hele vriendelijke receptioniste bij ontvangst, vanwege het wachten op andere gasten een gratis ontbijt gekregen. Verder waren de kamers schoon en netjes verzorgd.

Was voor 1 nacht nog te doen
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De faciliteiten voor rolstoelen zijn niet OK(mijn vrouw is mindervalide zittend in een rolstoel) Ingang en bereikbaarheid van de kamer zeer moeilijk.

De ligging gingen naar een evenement in de concertzaal Personeel bereid om te helpen bij inkom

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Een vriendelijke ontvangst.

het weer

Een vriendelijke ontvangst. Een zeer goed bed! Goede ligging,nette kamer Basic ontbijt mr in orde 1 iets wat we misten was spek met eitjes mr voor de rest een hotel om terug te keren.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

wellicht niet voor herhaling vatbaar
    • Budget Eenpersoonskamer

Stof op lampen in slaapkamer,stof op haardroger in badkamer,plintloze muren,onzuivere (tegel)randen boven bad,geen aparte nachtlampverlichting: alles aan of niets aan,onstabiel terras bij buitenkomen

De ligging van het hotel!

ontbijt was goed, bed lag lekker
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

alles was oud, ziet er heel anders uit dan de foto's zeggen, balkon raam sloot niet goed, airco deed het niet goed.

ontbijt was goed, bed lag lekker

Super fantastisch geweldig 2 daagjes gehad mede dankzij dit hotel en zíjn personeel
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer mooi hotel, héél vriendelijke en behulpzame receptioniste die meer deed dan dat haar taken zijn en wij ten zeerste geapprecieerd hebben en waarvoor nogmaals onze dank. Een echte aanrader!

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Heerlijk geslapen
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

muren mochten nog een likje verf gebruiken of eens afgewassen worden, de doodgeslagen muggen hingen nog aan de muur , wat jammer is , geen asbak aanwezig op terras er lagen sigaretten op het terras

Heel goed bed , alles bij de hand , voor de rest mooie kamer en dicht bij alles

• Beoordeeld op: 27 september 2017

voor te slapen was het goed. verder ook niets anders. misschien ligt het ook aan de verbouwing op de
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het was jammer dat de sensoren van de verlichting te ver van de kamerdeur was. in het donker gelopen. de liften stonken inderdaad als een putje.

buiten huis gegeten.

Prima hotel voor korte stedentrip Brugge met sfeervolle maar wel gedateerde kamers.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer kan wel renovatie gebruiken. Momenteel nog volop bouwwerkzaamheden op het plein voor de deur.

Ruime kamer in authentiek gebouw. Ligging in centrum. Parkeergarage voor de deur.

Prima hotel midden in centrum, vriendelijk behulpzaam...
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prima hotel midden in centrum, vriendelijk behulpzaam personeel, gemoedelijke sfeer, goed ontbijt. Restaurant gesloten door werkzaamheden op ,t Zand maar voldoende eetgelegenheden in Brugge dus geen probleem. Dit hotel is zeker een aanrader, volgende keer Brugge zeker weer hier terug!!!!

• Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was niet goed te weinig variatie , eireren op, koffie op niemand te zien in de zaal , dat was eigenlijk zeer slecht g

Kamers waren zeer goed

Ondank wat tegenvallers in het hotel hebben wij erg van Brugge genoten!
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

kleine kamer, die erg naar schimmel rook. badkamer waarbij je in bad moet douchen (met 2 meter komen net je schouders onder de douche:P) Zou er achteraf gezien niet meer dan 175 voor betaald hebben.

Mooie locatie. Parkeer garage is erg dichtbij. Kluisje + koelkast in de kamer

Slechte kwaliteit hotel, prijs-kwaliteit verhouding niet in verhouding.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

- Slechte hygiene van de kamer. Nog haren van de voorgaande bezoekers in de badkamer (douche, bad, wastafel, muur). Veel stof (op de kast, in de ventilatie) - Geen mogelijkheid om badkamer te ventileren, raam aan de achterzijde kon niet worden geopend of gesloten. - kwaliteit bed en kussens erg matig - zeer gehorig in hotel

Locatie tov parkeergarage t zand is perfect. Als je naar bovenloopt sta je direct voor de entree. Mooie locatie in Brugge, alles op loopafstand (hoevel dat voor alle hotels geldt)

Niet aan te raden
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een superior kamer geboekt en een heel kleine 2 persoonskamer gekregen met de omschrijving dat dit een luxe-kamer was. Schimmel op de plinten in de badkamer, vlekken op het vasttapijt. Geen zit mogelijkheden, wel bureau, maar de kamer was te klein om nog een stoel aan het bureau bij te zetten. Manager verdwenen, maar was de ochtend nadien wel aanwezig. Veel babbelen, maar geen enkele tegemoetkoming voor een kamer die niet was wat we gevraagd en betaald hebben. Men heeft wel 2 zeteltje gebracht zodat we als sardientjes in een doosje zaten. Het ontbijt is duur betaald voor wat het was. Geen vers fruitsap, het goedkoopste beleg en 1 soort yoghurt. De geur in de lift is niet aangenaam.

Het personeel was heel vriendelijk

Een aangenaam verblijf.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dat kiep/kantelraam was nog steeds kapot...

Wij hadden geen ontbijt besteld omdat dat ons te veel was. Wij vroegen alleen een kopje koffie. Maar als service kregen we een kop koffie met een croissant gratis. Dat was nog eens service. Dat als compensatie dat we in de dependance twee trappen omhoog moesten. Overigens was dat geen probleem. Het slapen ook niet: een prima bed

goed voor 1 of 2 nachtjes maar niet meer
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen airco geen coffeemaker of warmwater koker Gangen boven zijn wat triest and gedateerd evenals de receptie

Kamer met balkon en frigo : modern ingericht en heel proper maar sober. Haardroger voorzien vriendelijk onthaal aan receptie gratis WIFI goede locatie Openbare, ondergrondse parking vlakbij

Matig. Toplocatie, maar veel lawaai en slechte matras
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Muren waren zo dun als papier. We werden telkens wakker door de buren. Zelfs als mensen normaal spraken, konden we alles horen. Waterstraal van douchekop was zwak. Behang van een muur kwam los. Matras was slecht.

Locatie is top! Het duurde lang voordat personeel kwam. We verbleven in een gebouw achter het hoofdgebouw, maar personeel was zo vriendelijk geweest om ons er naar toe te brengen.

Comfortabele bedden!
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er zijn wegwerkzaamheden voor het hotel. Hier hebben we overigens weinig last van gehad, terwijl we wel aan de kant van deze werkzaamheden zaten.

Comfortabele bedden!

Verblijf je langer dan 1 nacht met minder mooi weer, dan is kamer 101 geen aanrader. Brugge is mooi
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was wel donker en beetje bekrompen. Geen gezellig zitje om samen te zitten , kleine ramen. Er was een "terras" maar daar stond een of andere generator constant te draaien, dus nodigde niet uit om heerlijk buiten te zitten. Bad was heerlijk en bed was prima.

De ligging , parkeergarage tegenover hotel. Ontbijt was niet luxe maar voor 12,50 was er ruim voldoende voor een volle maag!

Het lawaai van de Nederlandse pubers in de kamer naast mij.
    • Budget Eenpersoonskamer

Het lawaai van de Nederlandse pubers in de kamer naast mij....die blijkbaar ook nog eens een borg terugvliegen aan de receptioniste. ...schandalig . Gelukkig waren ze stil na mijn interventie voor de rest perfect hotel om Brugge te verkennen!

het restaurant was gesloten en er waren dus verder geen...
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het restaurant was gesloten en er waren dus verder geen faciliteiten. zag er verlaten uit en wij waren hier niet van op de hoogte gebracht. Je kon wel ontbijt nemen maar dit was in een klein donker zaaltje. het hele hotel rook ook naar een rioollucht. dit vanwege regen. Kamer was wel oke maar het hele hotel straalde vergane glorie uit.

Brugge
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Had een deluxe kamer, maar leek op een standaard kamer. Erg klein en de kamer stonk vaak door de doucheput. Bedden liggen lekker.

Perfecte locatie en dichtbij parkeergarage

In tegenstelling tot andere reviews hadden een mooie nette...
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In tegenstelling tot andere reviews hadden een mooie nette gerenoveerde/nieuwe kamer. de kamer was qua ruimte voldoende, mooi comfortabel bed, nette badruimte met douche/bad. etc. Aan onze wensen werd tegemoetgekomen, Voor ons voor herhaling vatbaar.

Ontbijt minimaal, 12.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het geheel oogt gezellig op foto's maar in het echt valt het erg tegen.

Ontbijt minimaal, 12.50 pp erg duur.restaurant gesloten was niet vermeld en zag er armoedig uit.

Brugge is een mooie stad. Ik had het niet willen missen
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij wisten niet dat de weg zo open zou liggen en dat daardoor ook het restaurant van het hotel gesloten was. Dat had wel aangegeven mogen worden. Ook miste wij haakjes aan de muur om onze jassen op te hangen.

Dat we niet door het hele hotel hoefde te lopen naar onze kamer, maar dat we een eigen ingang hadden.

Perfect om te slapen voor een goede prijs, meer niet.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hotel werd gerenoveerd wat niet vermeld stond. Hierdoor geen ontbijtbuffet en geen bar. De verdieping waar wij zaten was verre van af! Geen vloer in de hal, overal stof en moesten deze verdieping bereiken via de noodtrap. Het bed was perfect alleen de kamer heel vies; - frisdrank plak plekken over het nachtkastje - oud aangekoekt wc papier en haren in het badputje - geen glijstang om de douchekop op te hangen - geen douchegordijn en dat terwijl wij moesten douchen in het bad - afvoerplug was verdwenen en zo ook de draaiknop om deze te bedienen waardoor er een groot gat in het bad zat

Wim; de jonge achter de receptie deed enorm zijn best om het ons naar de zin te maken en was heel vriendelijk en behulpzaam!!

Heerlijk bed op een toplocatie!
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij de receptie moest ik zowel bij inchecken als uitchecken lang wachten vanwege telefoongesprek. Beetje pech / slechte timing van mij, maar het is ook maar net waar je je prioriteiten legt als receptioniste. Het achterlaten van bagage op de dag van vertrek bij de receptie kan veiliger door met nummertjes/naamstickers o.i.d. te werken. Gelukkig was mijn bagage er 's avonds nog, maar de huidige werkwijze kan eens misgaan.

Beste hotelbed waar ik ooit in geslapen heb! Heerlijk bad(kamer) ook en alles zeer schoon. Locatie is zeer goed gelegen, vooral als je met de trein of auto komt (goedkoop parkeren in ondergrondse garage naast de deur). En het was zeer rustig in het bijgebouw waar ik sliep. Voor de €50,- (zonder ontbijt) die ik betaalde had het niet beter gekund (was echt een koopje). Als ik weer naar Brugge ga (leukste stadje ooit!!!), dan zeker weer naar Hotel 't Putje.

Prijs niet waard
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hotel is pas overgenomen, nog veel renovatie/hernieuwing nodig. Het restaurant aan het hotel was gesloten (voorgoed?) en het terras vooraan ook.

lokatie dicht bij centrum

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel 't Putje