Beoordelingen over Hotel Plaza 1-sterren

Buitensingel 1, 3920 Lommel, België

5,3

6,2

5,5

De kamer was best OK, ruim, en de TV deed het gewoon.

Vlak bij drukke weg helaas, en vreemd was dat er geen ontbijtgelegenheid was en de receptie (op zondagochtend) gesloten. En het WC-papier was op.

De kamer was best OK, ruim, en de TV deed het gewoon. Beetje smoezelig, maar verder acceptabel.

Fietsen mochten achter de poort.
    • Economy Tweepersoonskamer

Kamers zijn erg klein, raam kan maar beetje open. Was erg warm en benauwd op de kamer. Ontbijt was heel eenvoudig.

Fietsen mochten achter de poort. Er werd een mobiele airco op de kamer gezet. Deze stopte er echter mee halverwege de nacht.

Goed hotel voor 1 of 2 nachten

Het douche gedeelte was niet uitnodigend om er te douche. Als men het tegelwerk en voegen van een goede schoonmaakbeurt zou voorzien zal dit al heel wat beter eruit zien

De kamer was voor ons goed genoeg en het ontbijt was ook prima

Ontbijt middelmatig .
    • Economy Tweepersoonskamer

Zie bij wat beviel u het meest .

Ontbijt middelmatig . Ramen en deuren , en tegeltjes van badkamer maakte een niet een al te propere indruk . Er werd niet al te grondig gepoetst . Slaapkamer en bedden waren ok .

Hotel goed voor één nacht
    • Economy Tweepersoonskamer

De uitbater was niet echt vriendelijk (nors). De kamer had slechts een klein raampje dat bijna niet open ging omdat er een koelkastje voor gezet was. De andere raam kwam uit op een overdekte binnenkoer die vol rommel lag. De grootte viel mee. Ook het bed was niet super, maar voldeed. In de badkamer was het wc-papier bijgevuld, maar we konden er niet aan (was niet tot aan de opening gebracht). De wc-borstel was ronduit smerig!

Hotel gekozen op basis van locatie en prijs. We hadden een avondfeest in de buurt. Ontbijt was goed, niks op aan te merken.

goed voor die prijs
    • Economy Tweepersoonskamer

Een klusjesman langs sturen om kleine euvels zoals losse klink, defecte lampen, batterij in afstandsbediening TV te herstellen

basic maar voor die prijs OK

Schandaling slecht.
    • Economy Tweepersoonskamer

Niets het was vuil en geen warm water in d douche. De verf kwam van de muren af door de vochtigheid. Verwarming stond uit. Het was -3 buiten. Schandslig dat boeking. Com dit aanprijst

goed voor 1 keer en gelukkig maar voor 1 nacht
    • Economy Tweepersoonskamer

ontvangst onmiddellijk betalen van het hotel bij aankomst onmiddellijk vragen om te wisselen van kamer daar mijnheer vond dat het type kamer dat ik gevraagd had, piepklein is en zonder ramen maar ik moest dan ook onmiddellijk 10€ bijleggen alles heel erg basic

klassiek ontbijt 2 broodjes 1tas koffie

Slecht heel slecht
    • Economy Tweepersoonskamer

De verwarming op mijn kamer heeft geen minuut gewerkt terwijl het buiten min vier was. Ijzig koud voor te slapen en nu ziek. De lavabo loopt niet vol maar loopt gewoon op de grond,de douche zuilen zijn onderaan vol schimmels. Het ontbijt is max vier euro waard. Kan ik een antwoord verwachten aub.

Sober maar proper
    • Economy Tweepersoonskamer

wij hadden louter een slaapplaats nodig dichtbij het centrum van Lommel. Dit hotel biedt een sobere maar propere kamer. We hadden niet meer nodig. Wat ons opviel was dat het zeer stil was. Gelet op het feit dat het hotel slechts 1 ster heeft en we voor een economy kamer hadden gekozen, was de prijs/kwaliteit wel zeker in orde.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Niet heel duur en dus ook geen comfort.
    • Economy Tweepersoonskamer

Zeer kleine kamer en nog kleinere badkamer, maar we hadden dan ook een economie kamer geboekt. Goed voor 1 nacht. De douche heeft dringend een opknapbeurt nodig. Veel schimmel aanwezig.

Gemakkelijk bereikbaar. Vriendelijke uitbater. Propere en goede bedden. Wat je ziet (foto’s) is wat je krijgt.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

niet voor herhaling vatbaar

- geen propere tapijt in de kamer - 2de dag bij het ontbijt, was er niemand aanwezig, vandaar een opbel naar een telnr 011.. waren zogezegd nog aan het slapen, dit om 08:30 - uitbaters zijn spanjaarden (3 pers) spreken nauwelijks nederlands

- basic ontbijt

Slecht,blijkbaar nieuwe eigenaars
    • Economy Tweepersoonskamer

De slaapkamer waar ik sliep het behang mag eens vernieuwd worden,de onderboord bad was vuil Het bed werd niet opgemaakt na de eerste nacht

Ik was er alleen om dat er íets te doen was in zaal adelberg

Zeer slecht.

Kamers waren klein en smoezelig er waren o.a. geen kledinghaken. Kamer zat in een hoekje van het gebouw met één klein raampje. Eigenaren waren niet op de hoogte van onze boeking wijziging. Zeer slecht hotel.

Niets, hotel viel heel erg tegen.

Zou geen tweede keer daar verblijven
    • Economy Tweepersoonskamer

Toen wij aankwamen konden wij niet naar onze kamer toe.De kraan op de badkamer was defect.Uiteindelijk konden wij naar onze kamer toe.Daar aangekomen was het probleem niet echt verholpen. Nog stééds last van hetzelfde probleem.Dus al met al was het begin niet goed.De dekbedden mogen ze beter reinigen.

Ontbijt was wel ok.Niet veel keus in brood.Personeel was wel vriendelijk.

Goed voor daklozen
    • Economy Tweepersoonskamer

Er werd heel de week niets gepoetst of nieuwe handdoeken gelegd. Het bed was op wieltjes heel lastig. De wasbak had een lek.

De deur was steeds open zodat we Snachts ook trug binnen konden

De eigenaar heeft ons dubbel laten betalen en nu moeten wij...

De eigenaar heeft ons dubbel laten betalen en nu moeten wij van hem de €150 via jullie terug laten betalen ik hoop hier snel antwoord op te krijgen Groetjes Hay Hoeijmakers

muren zijn van karton, we hoorden in de kamer ernaast nogal...

muren zijn van karton, we hoorden in de kamer ernaast nogal wat 'actie' personeel kon niet met master-card werken en is vermoedelijk van oost-europese afkomst waardoor ze weinig of niet konden communiceren

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Kamer was dubbelgeboekt en niet beschikbaar
    • Economy Tweepersoonskamer

De kamer was niet beschikbaar. Nochtans had ik een uur voordien nog getelefoneerd. Er was zgn iets stuk aan het sanitair. Maar waarschijnlijk was de kamer gewoon dubbel geboekt.

Gemakkelijk te vinden

De prijs die werd aangerekend was hoger dan vermeld op de...
    • Economy Tweepersoonskamer

De prijs die werd aangerekend was hoger dan vermeld op de site. Hadden geboekt: Economy tweepersoonskamer zonder ontbijt voor 130 eur en kregen van uw diensten een reserveringsbevestiging met dit bedrag. Bij aankomst kregen we een rekening van 150 eur, (we wensten geen ontbijt) bij tonen van de reserveringsbevestiging legde de eigenaar uit dat de fout bij jullie zit dat wel 4 keer dezelfde kamer word verkocht en die niet meer vrij is?? Hebben dan ook een factuur gevraagd zodat we naar uw diensten toe bewijzen hadden. In het verleden hadden we nooit problemen met uw firma.

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Nooit of nooit ga ik nog naar dit hotel.
    • Grote Tweepersoonskamer

Nooit of nooit ga ik nog naar dit hotel. Bij aankomst om 18 u bleek het hotel gesloten te zijn. Er hing een tel.nr. aan de deur. Ik belde en men zei me dat ik 5 minuten moest wachten. Na een half uur belde ik terug. De persoon aan de lijn zei me dat ik om 9 uur 's avond moest terug komen en dat er dan iemand zou zijn. Bij terugkomst om 9 uur toonde een mevrouw me kamer: een soort omgebouwde garage met bakstenen muur. Deze kamer bevond zich helemaal achteraan het gebouw aan de zijkant van een binnenplaatsje. Dat was de enige kamer die beschikbaar was, zei ze. Er was geen TV, een smal éénpersoonsbed, een douche en verder niets. Eigenlijk was het meer een veredeld bezemhok dan een hotelkamer. 's Nachts om 1.30 u probeerde iemand mijn kamer binnen te komen met een sleutel. Gelukkig had ik mijn sleutel aan de binnenkant in het slot laten zitten. Ik was klaarwakker. Rond een uur of 3 herhaalde dat voorval zich. Ik heb er even aan gedacht om de politie te bellen. Dit is wat ik gereserveerd had en wat in mijn bevestigingsmail stond: Grote Tweepersoonskamer - Eenpersoonsgebruik. Deze ruimere kamer beschikt over een zithoek met een flatscreen-tv, en een eigen badkamer met een douche. het was een bijzonder onprettige ervaring.

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

Gratis wifi
    • Economy Tweepersoonskamer

Werknemers spraken geen nederlands, douche was kapot moest bijbetalen omdat de kamer die ik geboekt had werd verbouwd?!? Voor deze prijs kan een ontbijtje er gerust bij

Gratis wifi

• Beoordeeld op: 9 februari 2017

Makkelijk bereikbaar
    • Economy Tweepersoonskamer

Via booking.com was de prijs 55 euro Plus ontbijt van 10 euro zou 65 euro zijn Moest betalen op de avond wanneer ik aankwam, een bedrag van 85 euro, aldus 20 euro meer!!! Bij aankomst sprak niemand nederlands, enkel frans en gebrekkig Engels, dit in Lommel!!! Smorgens sprak uitbater gebrekkig nederlands, alwaar ik de betaalopmerking maakte. Op de gevraagde factuur staat 75 euro vermeld!!! Aldus nog een ander bedrag. Hoewel ik de avond van aankomst 85 euro diende te betalen, ... Heb dan10 euro terug ontvangen. Aldus nog steeds 10 euro meer dan in de bevestigingsmail. Reden? Hebben mij zogezegd een betere en grotere kamer gegeven, zonder ernaar te vragen. Vind op internet ook nergens een verschil in kamerkeuze voor dit hotel, ... Ben aldus zeer ontevreden met dergelijke praktijken en ga er alvast nooit meer langs. Mocht ik het verschil alsnog terug ontvangen, dan nog vindt ik dergelijke praktijken niet kunnen. Voor mij mogen de deuren van dergelijke hotels onmiddellijk gesloten worden. Oneerlijke concurrentie, is klanten lokken en dan vragen wat hun beliefd?

Makkelijk bereikbaar

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

dit was eenmalig voor ons hadden een feest in lommel en wilden snachts niet terug naar brussel maar
    • Economy Tweepersoonskamer

Eerst en vooral het vochtprobleem in de kamer oplossen de verf pelde van de muur ik vind dit echt geen 65euro waard.

De kamers zeer sober en klein.de bedden waren wel oke zeer goede matras maar we konden de gesprekken volgen van de kamer naast ons minder aangenaam.

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

Onhygiënisch, vuil en slecht
    • Economy Tweepersoonskamer

vuile kamers, nachtlawaai, wanneer je slaapt telefoon krijgen om te vragen wanneer je toekomt in het hotel, hotelreceptie is in een frituur, receptionist lag met blote voeten op een tafeltje in de zetel...

niks het was er echt slecht!

• Beoordeeld op: 31 december 2016

goed voor 1 keer maar geen tweede keer.
    • Economy Tweepersoonskamer

We konden geen ontbijt krijgen, de mevrouw achter de balie kon geen nederlands en zag er eigenlijk uit als de poetsvrouw, harde bedden, reukginder van riolering, het eten was maar matig.

• Beoordeeld op: 26 december 2016

Goed bed.
    • Economy Tweepersoonskamer

De uitbaatster sprak enkel een beetje Frans, er was discussie over de boeking omdat ze de informatie niet begreep. Vochtprobleem in de kamer.

Goed bed.

• Beoordeeld op: 9 december 2016

3,5
    is niet meer voor herhaling
    • Economy Tweepersoonskamer

Bij binnen komen in de hal van kamers staat een ijskast met schimmel er in microgolf en waterverwarmkan maar kan niet gebruikt worden geen tassen of niks aanwezig en er hangt ook een verschrikkelijke geur

Ontbijt was goed maar prijs voor de kamer veel te veel dan nog eens 10euro per persoon opleggen voor ontbijt is er over

• Beoordeeld op: 21 november 2016

onhygienisch

4 nachten verbleven en geen 1 keer de kamer gepoetst en elke keer achter zuivere handdoeken vragen en na 4 nachten lag er een serieuse stapel vuile handdoeken en zelf vuilzakjes gaan kopen omdat ze het niet kwamen ledigen en zeer slecht nederlands

Dat er geen lawaai was

• Beoordeeld op: 15 oktober 2016

Meer hadden we niet nodig : een bed om na de taptoe in de...
    • Economy Tweepersoonskamer

Vlekken in het vasttapijt op de kamer. Ontbrekende rookdetector op de kamer, wel aanwezig in de trappenhal. Ramen kunnen niet 'in kip' gezet worden, ofwel helemaal open ofwel gesloten. Geluid van de drukkere baan hou je natuurlijk wel buiten dan... Gelukkig gingen onze bovenburen ook direct slapen na de taptoe, geluidsdicht kun je de kamers niet noemen... hun video-opname die nog even bekeken werd, hoorden we tot bij ons.

Meer hadden we niet nodig : een bed om na de taptoe in de Soeverein-arena in te ploffen. Sleutel hadden we in de namiddag al opgehaald. De badkamer was netjes met voorziene handdoeken (zeep in dispenser juist genoeg voor 1 persoon, niet voor 2..) Zondagochtend was er geen ontbijt of personeel ter beschikking, maar dat was meegedeeld bij het inchecken. Goede wifi.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2016

Geen aanrader
    • Economy Tweepersoonskamer

Ontvangst bij aankomst. Er was niemand aanwezig. Hebben een uur moeten wachten vooraleer er iemand was. Er was 'nachts niemand aanwezig. Toen we's morgens om 09.ook vertrokken was er nog niemand en moesten we de sleutels op de tafel leggen. Lekker aan lavabo.

Niets beviel ons

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Basic. Goed als ge in de buurt de nacht wil doorbrengen en ge bent uw tent vergeten

Er was niks. Geen receptie. Geen ontbijt. Niemand die iets wist. Uitbaatster aangelegen broodjeszaak ga ons de sluitel. Dat was het geen mogelijkheid tot ontbijt. Gewoon niemand aanwezig

Alleen goed om nacht door te brengen

De kamer was veel te klein, we hebben er niet geslapen , we...
    • Economy Tweepersoonskamer

De kamer was veel te klein, we hebben er niet geslapen , we hebben betaald en gelukkig was die man niet kwaad, ik vind dat alles wat verouderd is,

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Voor 1 nacht is het prima, maar dan moet er wel een nieuw matras komen.

Een van de twee eenpersoonsbedden heeft echt een nieuw matras nodig. Erg slecht geslapen.

Nooit meer naar toe.

De kamer was een ramp.

Ontbijt was goed, vriendelijke bediening.

Voor 1 nacht goed te doen
    • Economy Tweepersoonskamer

Badkamer erg klein Bed onstabiel door los zittend pootje

Simpel maar Nice !

Slechte ligging aan drukke weg

Slechte ligging aan drukke weg

De kamer was cava voor 1 nacht .

De kamer was cava voor 1 nacht . Heel weinig comfort. Het ontbijt was basic. Afbakbroodjes en koffie koekjes . Niet echt een aanrader.

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Erg tegenvallend

niet schoon

tegengevallen-triestig
    • Economy Tweepersoonskamer

volledig onze reis die we geplant hadden

Het spijt ons,het was ons tegen gevallen

Rampzalig

Gewoon een stinkend krot

Alles verschrikkelijk

Overnachten voor de cyclocross
    • Economy Tweepersoonskamer

Heel vriendelijke mensen ondanks ze niet zo goed het nederlands spreken

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Goed meegevallen

Te weinig keuze brood

Goede koffie ~ minpuntje : slechts een soort brood ~ eenvoudig maar voldoende keuze charcuterie e.d.

Veel lawaai

Veel lawaai

Goed voor 1 nacht
    • Economy Tweepersoonskamer

Te laat eten en de kamer moet dringend opgefrist worden a ( gebladerd verf)

Goed ontbijt en bed was goed

Voor waar wij het nodig hadden genoeg
    • Economy Tweepersoonskamer

Kamer nog niet gereed en ontbijt niet op de afgesproken tijd

Het bed

Feest van een vriend

inrichting van de kamers

het ontbijt was gewoon . kamers verouderd . het is eigenlijk geen hotel vinden wij

ontbijt was goed
    • Economy Tweepersoonskamer

kamer leek meer op kelderhok

ontbijt was goed

Nooit meer

De kamer

Het vertrek

fiets stalling
    • Economy Tweepersoonskamer

vuil, slechte matras, drukke baan

fiets stalling

Vuile lakens , slechte verluchting

Vuile lakens , slechte verluchting

Klein knus hotelletje
    • Economy Tweepersoonskamer

Goede kwaliteit en prima hygiëne. Vers ontbijt met vers gebakken omelet. Hotel deed denken aan zuidelijke sferen.

Niks--niemand aanwezig

Zie hierboven

Niks--niemand aanwezig Na tel. kon men uren later aanwezig zijn.

Ontbijt was in orde

Ontbijt was in orde

Ontbijt perfect

Ontbijt perfect

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Prijs/kwalitiet in orde

Beetje verouderd

Propere kamer!

Goed voor een of twee nachten ,passage. Kamer en badkamer zeer klein

Meer soorten broodjes

Ontbijt viel mee,zonder meer

Bereikbaarheid

Jaren 60

Bereikbaarheid

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

slecht hotel
    • Economy Tweepersoonskamer

de kamer was veel te klein op de kamer veel te warm

de bedden waren heel slecht

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Hotel en ontvangst vielen tegen - enkel goed als noodoplossing
    • Economy Tweepersoonskamer

De kamer was wel heel klein en nauw Gans de nacht passerende auto's en vrachtwagens !

Ontbijt was redelijk

Familiaal
    • Economy Tweepersoonskamer

Het ontbijt was voldoende gevarieerd.

Ondermaats

2 kamers geboekt maar met vier op 1 kamer moeten slapen sleutel ni meer uit het slot te krijgen

heel vriendelijke mensen!
    • Grote Tweepersoonskamer

heel vriendelijke mensen!en een lekker huisgemaakte omelet met spek gegeten als ontbijdt. er waren zelf mensen van canada en texas aanwezig.

• Beoordeeld op: 24 maart 2017

De muren van mijn kamer waren beschimmeld.
    • Economy Tweepersoonskamer

De muren van mijn kamer waren beschimmeld. de rest was allemaal in orde. Goede douche. Rustig.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

slapen en ontbijten.
    • Economy Tweepersoonskamer

kamerprijs hoger dan op reservering. z.g. een "upgrade"

Het ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 8 december 2016

Personeel

Personeel

• Beoordeeld op: 21 november 2016

kamer was ok voor die prijs.
    • Economy Tweepersoonskamer

kamer was ok voor die prijs. wel veel lawaai door drukke weg

• Beoordeeld op: 18 november 2016

Goed voor 1 overnachting of weekend.
    • Economy Tweepersoonskamer

Gedreven en vriendelijke eigenaar.

• Beoordeeld op: 12 november 2016

• Economy Tweepersoonskamer

ontbijt was goed en mochten kiesen wanneer we het wilden

the bare minimum

geurhinder!!! erg basic voorziening

geen ontbijt

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

ontbijt was niet mogelijk 7:00 was te vroeg voor de zondag...

kamer

ontbijt was niet mogelijk 7:00 was te vroeg voor de zondag kamers hadden ook schoner gekund

• Beoordeeld op: 13 oktober 2016

Geen ontbijt op zondag