Beoordelingen over Hotel Les Arcades 2-sterren

Rue Chamont, n° 7E, 6980 La-Roche-en-Ardenne, België

#20 van de 30 hotels in La-Roche-en-Ardenne

6,4

ontspannend

Het bed is een beetje te hard en de hoofdkussens mogen eens vernieuwd worden. De kamer is nogal gehorig Je hoort wat de buren uitsteken. Dus ook als jij iets zegt of uitsteekt

De Prijs is goed voor dit basic hotel, personeel is vriendelijk en de kamer en badkamer is proper en goed onderhouden de badkamer is volgens ons nog maar onlangs volledig vernieuwd wat natuurlijk een pluspunt is, dus wat moet je nog meer hebben. Het zijn geen kamers om er de ganse dag te moeten opzitten indien het slecht weer zou zijn. Goed omdat je er toch maar je ogen moet sluiten.

kamers waren netjes maar aan de kleine kant badkamer netjes...

ontbijt was povertjes hadden er meer van verwacht om 19u was hotel al gesloten kon je niets meer eten of drinken. antwoord was het is einde seizoen. de gastvrouw was wel zeer vriendelijk en behulpzaam.

kamers waren netjes maar aan de kleine kant badkamer netjes in orde

Vriendelijk personeel en een goedgelegen hotel.

Wat ik wat minder vond was het matras. Na een paar nachten voelde ik het wel aan mijn rug. Er zaten namelijk kuilen in, op de rand van het bed en waar je lag. Verder werd wel het elke dag schoongemaakt en het bed opgemaakt.

De vriendelijkheid van het personeel. De gastheer sprak aardig Nederlands en stond voor ons klaar als we iets nodig hadden. Zo hadden we bijvoorbeeld een koeltas bij met koelelementen, het was geen probleem om die bij hun in de vriezer te doen.

Uitstekende locatie. Sobere, maar schoon.

De kamer was klein en het was er erg warm . De zon stond er vol op. Een ventilator als extra service zou fijn zijn geweest.

Uitstekende locatie. Gratis parkeergelegenheid dichtbij. Schone douche. Voldoende stopcontacten. Onze wielrenfietsen konden we veilig stallen.

goede locatie, kamers aan de kleine kant maar als je geen grote luxe verwacht is het een prima hotel

kamers zijn erg klein. De vloer was niet helemaal schoon. ons laken hadden we op de grond laten vallen en dat was ook goed te zien.

locatie was super. je was zo in het centrum. Je kon per dag aangeven of je er ontbijt bij wilde de ochtend erop en dat was erg fijn!

de locatie

dat er licht aan is in de ontvangstruimte, de receptie, het was er uitgestorven s'avonds om 9.30. Dat er meer service gerichtheid is van degene die ons zou ontvangen. We hebben meer dan een uur moeten wachten

de locatie

Zonnige kamer die goed viel te ventileren bij de grote hitte...

Zonnige kamer die goed viel te ventileren bij de grote hitte die heerste tijdens ons verblijf. Daarbij een mooi uitzicht op de hoofdstraat van het stadje.

Toch best leuk daar wij geen echte luxe hoeven.

Heel kleine kamer met weinig licht en verluchting. Je hoort de buren in de kamer ernaast ademen. Zuinige badkamer met defecte lavabo.

Very basic. Weinig waar voor je geld.

ontspannend

De incheck mogelijkheden. Het kan tot 15:00 en anders 18:30. dus als je daar tussenin aankomt kan je niet meteen de kamer in. Dat is een minpunt. Daarbij moet ik wel zeggen dat ik buiten het zomerseizoen er ben geweest...

kamer was goed en ontbijt ook. ligging in het centrum erg gezellig

Goed voor een kort verblijf

Gehorige en beetje gedateerde kamers, vrij kleine bedden.

Goede locatie, in het midden van het centrum. Ondanks de gedateerde look wel alles netjes en proper. Heerlijke douche, goed ontbijt.

heb ik geen woorden voor
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Extra Bed

Onvangst was sober en kil.....geen kleine lift voor mensen met handicap...kamer was te klein en vuil... ontbijt was twee maal nul..zeker geen aanrader ....mooie foto's op internet maar in werkelijkheid dikke nul..omgeving rond hotel niet onderhouden .geeft geen mooie indruk....enz..enz...enz..

matige en sobere accomodatie

erg kleine hotelkamer in ander koud kil gebouw kleine en slecht geoutilleerde badkamer ontbijt geen aanduiding vluchtweg in geval van calamiteit

ligging

Simpelweg goed.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Extra Bed

Gratis parkeergelegenheid voor 15 min dan wel om te laden en te lossen, de rest is betalend, 10 Euro per dag.

Nette propere kamer, douche en toilet, heeeeeeeeel proper. Tv-kanalen mochten iets ruimer, voor ons enkel één en Canvas.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Gezellig hotelletje!

Geen "poepsjieke" kamer, maar proper en basic.

Propere kamer en douche. Goed en redelijk uitgebreid vers ontbijt. Het hotel is gelegen in het centrum, dicht bij winkels en openbaar vervoer. Ook de uitbater is flexibel met ontbijturen en dergelijke!

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

ontgoocheld....
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Extra Bed

ontbijt halfuur te laat gestart! (zonder enige uitleg, noch verontschuldigingen .) Zeer basic en onpersoonlijke ruimte, veel te dicht op elkaar, niet gezellig. te krappe kamer en geluidshinder aangrenzende kamer! geen lift, niet aan te raden voor toeristen met zware valiezen dus licht gaat telkens uit als je onder de douche staat, dit is zeer vervelend, plots sta je daar in het donker maar zes eieren bij het starten van het ontbijt, terwijl bijna alle toeristen er al waren koffie niet te warm bordjes met beleg halfleeg parkeergelegenheden moeten betaald worden, tenzij je geluk hebt op een plaatsje gratis in de buurt.... prijs - kwaliteit onvoldoende

douche zelf, proper, aangenaam, goed warm water, mooi vernieuwd!! Mooie opgemaakte bedden. vriendelijk personeel uitzicht op het centrum personeel sprak Nederlands, zeer goed en gewaardeerd, en goede uitleg bij aankomst locatie van het hotel : supergoed - mooie omgeving om te wandelen, voldoende eetgelegenheden en winkeltjes, propere stadje

Goed, maar het weer viel erg tegen. Daar kunnen de uitbaters niets aan doen natuurlijk.

Meer variatie in het ontbijt, elke dag dezelfde charcuterie, dezelfde kaas, koude gekookte eieren en het obligate aanbod van smeerkaas, confituur, siroop, yoghourt enz.

Goede uitvalsbasis voor de wandelingen welke gepland hadden.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Extra Bed

Twee persoonbed. Wij hadden twee aparte bedden verwacht. Enfin. Niet te moeilijk doen.....

Prima ontbijtje. Eitje, vleeswaren, zoetwaren, verse harde broodjes, koffie/thee en fruit. Voldoende gelegenheden in het stadje om wat te drinken en/of te eten.

degelijk voor de periode van het jaar gezien de prijs, maar daarmee is het gezegd denk ik

geen brandweg, nooduitgang is langs de trap en er is geen lift of andere uitgang

geen ontbijt mogelijk voor werklui, start ontbijt 8u30 terwijl we al om 7u willen starten met werken

Ontbijt was redelijk en wat je kunt verwachten van een hotel...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Extra Bed

Ontbijt was redelijk en wat je kunt verwachten van een hotel met een dergelijke prijsstelling. jammer dat er geen blanke yoghurt was voor de cruesli. Hadden een kamer met bad geboekt maar dat was niet goed doorgekomen, konden gelukkig ter plekke omboeken. Bad was overigens erg klein! Locatie is perfect midden in het centrum, de auto moet je wel verder op parkeren

• Beoordeeld op: 7 december 2017

voor het verblijf in het hotel en vriendelijkheid uitbater alsook het ontbijt een dikke 8,5/10
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Extra Bed

veel winkels en restaurants gesloten op dinsdag. het restaurant Capri was geen hoogvlieger.

ontbijt was heerlijk, en ruim voldoende eten en drinken aangeboden

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Eenvoudig, maar goed hotel met schone kamers, goede bedden en vriendelijke eigenaar

Douche had geen warm water. Later bleek dat de eigenaar daarvan wist, maar ons niet had verteld.

Het ontbijt was eenvoudig maar goed verzorgt. Gastvrij en vriendelijk personeel. Kamers eenvoudig ingericht, schoon en zeer goed bed. Hotel ligt in het centrum met veel eetgelegenheden en café's.

Prima.

Slechte bedden. Echt veel te hard met veren die in je rug steken.

Ontbijt goed. Personeel vriendelijk behulpzaam. Kamer klein, maar netjes en praktisch ingericht. Perfecte ligging in het stadje. Rustig en relaxed.

matig

De kamer was erg klein, ook voor een 2 sterrenhotel, Uiteindelijk betaalde je toch 70 euro per nacht en dan mag het iets meer zijn. Bij aankomst bleek het gordijn niet te sluiten, dus geen privacy en vroeg wakker door het daglicht (dit was al langer een defect) en de douche was niet schoongemaakt. Althans er lag een kletsnatte handdoek op de grond van de douche. De afstandsbediening van de TV liet ook te wensen over. Al met al viel het tegen

De locatie was prima, het ontbijt (zeker voor een 2 sterrenhotel) was prima. Genoeg keuze.

Goeg gelegen, uitstekende prijs-kwaliteit verhouding
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Extra Bed

Dunne muren, je kon gemakkelijk de buren horen snurken, gelukkig waren we best moe en vielen we ondanks omgevingslawaai snel in slaap. Na middernacht is het best rustig. Thermostatische kraan leek niet 100% te werken, niet de correcte temperatuur. Glas van het raam in badkamer isoleert niet meer goed, waardoor het best fris was in de badkamer.

De verhouding prijs kwaliteit is zeer goed voor dit hotel. Perfecte locatie: voldoende restaurants, informatieloket, start van wandelroutes, verhuur VTK, kasteel zeer dicht in de buurt. Aardige hoteleigenaar, goed ontbijt. Goede verwarming, direct warm in de kamer.

Tegenvaller
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Extra Bed

Gedateerd hotel. Badkamer is gerenoveerd, maar de tegels hingen letterlijk met plakband aan elkaar vast. Bij het verschuiven van de douchewand viel de douchewand eruit. Douchkop veel van de steun af.Geen verwarming op de badkamer. Stopcontacten zitten los. Je kunt amper om het bed heen lopen. Rond 16/17 uur is het hotel gesloten. Eigenaar is dan ook weg en niet te bereiken. Gelukkig de spar langs de deur en nog net een blikje drinken kunnen halen. Voor koffie moet je het hotel weer verlaten. Ontbijt gaat. Brood blijft in gesloten zakken zitten. Heel apart. Locatie voor ons prima.

rustig en redelijk voor 1 nacht

Geen glazen in de kamer en de badkamer. In de kamer lag een vies doekje. Afstandsbediening TV moet aan de balie worden gehaald.

Prima bedden. Ontbijt was goed en voldoende. Locatie hotel in centrum, in een voetgangerszone, dus rustig.

Verblijf al met al ok. Opnieuw daar boeken zal echter niet automatisch gebeuren.

Ik heb in een laat stadium nog een kamer kunnen krijgen, maar was voor mij (2m) krap en klein. Geen planchet om je toiletspullen neer te kunnen zetten. WC en wastafel zo dicht tegen elkaar aan dat ik amper op het toilet kon zitten. Bed qua matras ietwat doorgelegen.

de omgeving is fantastisch! De meneer die als personeel aanwezig was, was erg vriendelijk en behulpzaam. Zeer tevreden.

een rustig en goed hotel met vriendelijk personeel.

Een gebakken eitje of een croissant en/of boterkoek zou er gerust bij mogen bij het ontbijt.

Naar prijs en kwaliteit is dit een goed hotel, ontbijt was wat sobertjes maar oke.Goed gelegen en gratis parking.We komen zeker terug.

Gezellig, goed voor 1 a 2nachten.

De bedden waren keihard en de vloer een beetje smoezelig, karig ontbijt maar wel vers brood.

De locatie was top. Midden in het centrum en gezellig rumoerig om het hotel heen. Voor een doorreis en 2 nachtjes is het prima, maar niet voor een week, dan zou ik voor luxe kiezen.

Het verblijf van 2 dagen is er fantastisch verlopen. Zeker een aanrader.

Misschien een kleine frigo op de kamer.

De kamer was heel proper + badkamer eveneens. Het ontbijt was heerlijk. Perfecte locatie en vriendelijk personeel.

Geen echte aanrader om hier te verblijven.

kamers in de nabijgelegen annex, geen comfort op kamers aanwezig, in elkaar geflanst meubilair en slecht verluchtbare kamers. . Kamers in het hoofdgebouw zouden beter zijn. Veel burenlawaai, slechte/geen geluidsisolatie. Superkleine kamers op 2 verdieping op een zolderverdieping.

Ontbijt was goed, het personeel was vriendelijk, service was Ok.

Ontbijt niet uitgebreid maar verder wel ok (misschien wat...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Extra Bed

Geen frigo op de kamer. Jammer dat er 's avonds niemand meer aanwezig is en het hotel een verlaten indruk geeft. Er zijn gelukkig wel genoeg faciliteiten in de omgeving.

Ontbijt niet uitgebreid maar verder wel ok (misschien wat sneetjes brood en in weekend een croissantje) De eigenaar schenkt eerste tas koffie(of glaasje fruitsap) in en dat vonden we huiselijk en leuk. Heerlijke douche! Redelijk ruime kamer.

doe zo verder maar werk aan het ontbijt
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Extra Bed

het ontbijt , er mocht meer keuze in vleeswaren zijn en de broodjes mochten ook wat verser zijn en er mochten ook wel croissants aanwezig zijn .

De service was zeer goed , de kamer ook en alle dagen propere handdoeken en het bed werd elke dag opgemaakt .

Beknopt maar goed ontbijt.

Bedden aan de kleine kant, harde matrassen. Bij aankomst in kamer , reukhinder maar na het laten lopen van water in badkamer en heel wat minder

Beknopt maar goed ontbijt.

Prima prijs-kwaliteitsverhouding

Het lawaai en warmte op de kamer.

Geen grote luxe, maar da's ook logisch voor een 2* hotel. Zeer vriendelijke en gedienstige uitbater. Goeie service!

zeker niet tevreden en zijn geld niet waard.

de kamer ( veel te klein -geen kleerkast -kamer 3m op 3m en hoogte 2m ) je kon elkaar bijna niet passeren - douch , schuifdeur zeer smal - voor op balkon te gaan moet je 3 trapjes omhoog en dan door raam kruipen . ontbijt trekt op niets , 5 pistole's voor 2pers +gewoon brood ,1 bordje kaas ,2 bordjes salami , gekookt ei uit de frigo , mandjes met boter en confituurtjes stonden op koel elementen uit de diepvries . foto's op de website zijn heel anders dan de werkelijkheid .

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Het leek meer op bed en breakfast..

De bar/ het restaurant waren gedurende ons verblijf nauwelijks open. Op de kamer is geen mogelijkheid tot het koelen van een drankje.. dus ben je aangewezen op de plaatselijke horeca... De TV deed het niet. En de kamers en het hotel heeft een rommelige indruk.

Het ontbijt was eenvoudig maar goed. De kamers waren schoon.

De eerste dag te weinig broodjes aan tafel en te weinig vers...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Extra Bed

We hadden meer verwacht van het ontbijt.

De eerste dag te weinig broodjes aan tafel en te weinig vers beleg de gekookte eitjes kwamen restreeks uit de frigo en waren te koud. Te weinig soorten broodjes.

Gastvrij en behulpzaam. Herlijk lokaal bier

Eigenlijk niets

Zeer gastvrije en behulpzame eigenaar! We zouden met z'n vieren op de motor reizen maar één viel af. Geen probleem de boeking werd gewijzigd en ontbijt werd in mindering gebracht. TOP!

Het ontbijt was goed.

Het hotel is na de lunch niet meer open. Je kunt 's avonds niet nog wat drinken voor je naar de kamer gaat, want het is gesloten. Erg jammer.

Het ontbijt was goed.

Goede ontvangst en fijn geslapen in een eenvoudig hotel. Lekker gegeten in het mooie stadje!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Extra Bed

Het hotel voldeed aan onze verwachtingen.

De prijs kwaliteit verhouding was goed! Dat geldt zowel voor de kamer, de toegang en het ontbijt. De opvang door de eigenaar en zijn vrouw was uitstekend! We hadden een paar rode schoentjes laten liggen, na een telefoontje deze 3 dagen later zo kunnen ophalen.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Lokatie en parkeergelegenheid.

Geen discotheek. Rock café; geen mens te bekennen op donderdagavond.

Lokatie en parkeergelegenheid. Alles is binnen loopafstand. Supermarkt, oorlogsmuseum, kasteelruïne met roofvogels.

Prima hotel met vriendelijke eigenaar

In het gehele hotel waren lichtsensoren aanwezig inclusief in de badkamer, dat hield in dat je na 1 minuut in het donker stond te douchen😁 Even deurtje open en dicht en je gad weer licht!

Eigenaar was erg vriendelijk en behulpzaam. Stond open voor vragen en evt aanpassingen in zijn programma. Hotel op zich schoon en netjes alleen iets gedateerd. Verder prima.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Een goed hotel in het centrum van het dorp

Wat ik minder vond is dat de WiFi niet echt goed werkte. Dan weer wel verbinding dan weer niet. Maar de eigenaar was er nog mee bezig om dit te verbeteren.

Het ontbijt was goed niets op aan te merken. Kamers waren schoon. Klein knus. Wat ik ook positief vond is dat de eigenaar wat Nederlands kon.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Goedkoop is duurkoop, als ik dit geweten had, had ik iets anders gekozen

Slaapkamers te klein - Badkamer redelijk - Gehorig, kom bovenburen letterlijk volgen Ontbijt eenvoudig, iedere dag hetzelfde - Koude hard gekookte eieren - Een paar broodjes per persoon, had meer mogen zijn.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Een goed hotel voor een verblijf in de Ardennen in een mooi, centraal gelegen dorp.

De bedden waren matig. Onze kamers hadden kleine raampjes; wat een beetje een zolderkamer gevoel gaf. Verder wel netjes ingericht.

Vriendelijke, behulpzame eigenaar. Prima, uitgebreid ontbijt! Elke dag werden de kamers netjes schoongemaakt en kregen we schone handdoeken. Het hotel lag in het centrum aan de winkelstraat, met voldoende eetgelegenheden en terrasjes. Voldoende, gratis parkeergelegenheid vlakbij het hotel.

Fijn hotel in het centrum van La Roche-in -Ardennen

Niets viel echt tegen, maar het ontbijt was monotoon, bv. steeds dezelfde 2 soorten vleeswaren, 1 soort kaas. Helaas geen parkeergelegenheid naast het hotel.

De locatie, hygiene, service, vriendelijke bejegening door eigenaar, badkamer, ook kamer was in orde.

• Beoordeeld op: 31 maart 2017

eigenaar verslaapt zich geen ontbijt
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Extra Bed

Dat de laatste dag geen ontbijt werd geserveerd. Per mail maakte de eigenaar excuses, dat men zich had verslapen ,maar geen compensatie.

De centrale ligging van het hotel

• Beoordeeld op: 26 januari 2017

Pover ontbijt, weinig keuze.

Pover ontbijt, weinig keuze. Ongezellige ontbijtruimte. Zeer kleine kamer. Handdoeken op kamer roken niet fris. 1 piepkleine douchegel vr 2 personen en 2 nachten. Geen shampoo aanwezig.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

De locatie en vriendelijke eigenaar

Verouderde badkamer zonder comfort en een zeer summier ontbijt dat steeds bijgevuld moest worden op verzoek. De eigenaar verzorgde dit in zijn eentje. 70,00 euro is aan de hoge kant voor deze accommodatie.

De locatie en vriendelijke eigenaar

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Vreselijk hotel

Mijn zoon en zijn vriendin hebben hier geboekt voor 29-12-2016, 1 overnachting. Ze kregen een kamer waar het bed amper inpaste met een hele kleine en erg smerige en stinkende badkamer, waarbij ook de rioolaansluiting verstopt was. De kamer zelf was ook smerig. Ze zijn gaan vragen voor een andere kamer, maar die waren allemaal volgeboekt. Toen mijn zoon aangaf dan naar een ander hotel te willen omdat hij €80,- voor een klein vies stinkend hokje veel te veel vond, kreeg hij maar €50,- terug. De eigenaar sprak zogenaamd bijna geen Nederlands, terwijl er in de beschrijving staat dat hij nederlands spreekt, maar dat kwam hem nu niet zo goed uit natuurlijk. Mijn zoon is dus afgescheept met inhouding van €30,- voor helemaal niks, terwijl het hokje waar ze €80,- voor hebben moeten betalen niet bij de foto's op de site staat, waarschijnlijk wordt dit alleen in geval van nood verhuurd! Schandalige afpersing van mensen die als ze er zijn geen kant meer opkunnen. Gelukkig kon hij nog terecht in hotel Luxembourg, maar dit kost hem in totaal dus nog meer geld. Wat een armoedig triest hotel, zeker NIET aan te bevelen!

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Nooit meer

Ontbijt pover. Geen warm eitje. Geen afstandsbediening tv, Kamer was echt op te lachen, je kon er je niet eens draaien. Prijs voor dit veeeeeeeel te duur

Niks eigenlijk

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Fijn hotel op een perfecte locatie. Ideaal voor een kort verblijf in de Ardennen!

Perfecte locatie in het centrum van La Roche. Aardige gastheer, sprak ook Nederlands. Schone en nette slaap- en badkamer. Prima ontbijt. Prijs/kwaliteitsverhouding is goed!

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Heel comfortabel bed

Ontbijt kwa prijs was pover

Heel comfortabel bed

Goede ontvangst

Kamer erg klein.

Plaats van het hotel.

Een aanrader voor wie rustig wil vertoeven maar toch dicht bij alles wil zijn.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Extra Bed

Enigste minpuntje , moeilijk toegankelijk voor mensen in rolstoel .

Het onbijt was heel lekker , rustig om te slapen en heel vriendelijke bediening.

Fijn bed.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Extra Bed

Fijn bed. Lekkere verse broodjes. Vriendelijke ontvangst.

Locatie van het Hotel is top.

Kamer en de douche is echt aan de kleine kant.

Het ontbijt is basis maar lekker. Iets meer variatie had gekund.

geen aanrader

onbijt douche te klein kamer te klein geen airco

Het ontbijt en de ligging was top!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Extra Bed

De ruimte om het bed was erg krap. Hierdoor regelmatig een voet gestoten.

Het ontbijt en de ligging was top! Relaxte sfeer.

aankomst en vertrek +ontbyt inorde ,wel alles verouderd maar proper

verouderd gebouw ,kleine kamers,dient allemaal gerestoreerd teworden

ligging

gezellig mooie omgeving

de bedden

gastvrijheid van eigenaar de ligging

Ok

De kamer was heel erg gehorig en klein.

Mooie lokatie en goed ontbijt

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Mooie locatie, vriendelijk personeel die behulpzaam was

Het bed/matras waas doorgezakt

Mooie locatie, vriendelijk personeel die behulpzaam was

Precies wat we nodig hadden voor een perfect weekend motorrijden in de Ardennen.

De ligging van het hotel midden in het centrum.

Ouderwetse kamer met versleten badkamer .

Ouderwetse kamer met versleten badkamer . Pover ontbijt.

Aardige eigenaar.

De kamer die wij hadden is erg klein en erg somber ingericht en qua kleur. Zij is ook gehorig.

Aardige eigenaar. Toplocatie.

Personeel sprak behoorlijk Nederlands mooie badkamer

Ontbijt slechts vanaf 9.30

Personeel sprak behoorlijk Nederlands mooie badkamer

Goede prijs-kwaliteit

Ontbijt was beperkt

Rustig

Goed bed

30cm ruimte rond het bed, je moest echt afspreken wie wanneer waar ging staan om in de kamer rond te bewegen. Verouderde badkamer

Goed bed Ligging

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Prima voor een nachtje

Kamer beetje klein

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Hadden er meer van verwacht

Een erg sober hotel

De ligging van het hotel

tegenvaller

zeer kleine claustrofobische kamer

Ontbijt beperkt, ik wilde vers fruit eten maar dat was rot

Goed, geen opmerkingen.

Smalle gangen, kleine ontbijt ruimte, vrij krap in zijn geheel en uitzicht viel tegen.

Kamer met badkamer

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Extra Bed

Gezellige knusse kamer: -leuk uitzicht. -mooi interieur van hout. -mooie badkamer Het ontbijt was lekker: -heerlijke verse broodjes