Beoordelingen over Hotel Van Eyck 4-sterren

Markt 48, 3680 Maaseik, België

#3 van de 7 hotels in Maaseik

De gebroeders Van Eyck zouden trots zijn geweest!

Kan niets bedenken.

Een tophotel naar mijn mening. Vriendelijk personeel, mooie kamer, airco, prachtig verbouwd pand, goed restaurant, goed ontbijt. Ik was onder de indruk hoe terras en de binnenruimte met kleine bezetting prima werden bediend!

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Ruime kamers en lekker ontbijt

Veel mankementen aan de kamer: kapot slot, kraan en verschillende lampen. Losse tegels en kranen in de badkamer. Lekkende douche....

Ruime kamers en lekker ontbijt

Heg ontbijt was heel lekker en gevarieerd.

wij zijn in alle opzichten héél tevreden, dus niets op aan te merken en er viel ons helemaal niets tegen.

Heg ontbijt was heel lekker en gevarieerd. Wij logeerden in een prachtige kamer.

Heel aangenaam verblijf!

Daar onze kamer zich bevond aan de kant van de markt en juist boven het buitenterras van het hotel, hadden we wel wat last van lawaai.

We hadden een prachtige, grote kamer met uitzicht op de markt!

fitnessruimte.

de ligging is centraal met veel restaurants in de buurt, parkeren (betaald) voor het hotel op de markt, leuke bar in het hotel, prima kamers, erg kleine fitness en geen zwembad. Ontbijt prima maar niet bijzonder uitgebreid.

Weekendje weg

Kamer met laminaat, kon niet met blote voeten lopen. Moest met schoenen. Matras was te ingedrukt waardoor geen comfort. Ik verbleef 1 nacht bij, aankomst wou ik dat het volgende dag was en wegging van het hotel. Helaas!

Entree en ontbijt waren in orde.

ontspannend

Verlichting aan kamerdeur in gang...vrij donker, 3 defecte spots, spaarlamp in kamer ook defect. Dus grondige controle nodig...

Geheel verblijf,ontbijt uitstekend, brasserie slechts keuken open tot 20.00 uur

Ontbijt was top, kamer mooi, rustgevend en gezellig.

Enkel spuitwater en plat water in de minibar, waarom dan een minibar? :-) Kamer en ook lakens, bed en hoofdkussen waren erg proper, maar op de extra kussens op het bed zaten vlekken.

Ontbijt was top, kamer mooi, rustgevend en gezellig.

Prachtig hotel, ruime kamers, mooi uitzicht op het plein.

Toch wat achterstallig onderhoud. Miste een lamp, kranen los, wc fontein deed het niet. Maar dat mocht de pret niet drukken.

Een zeer ruime kamer met een prachtig uitzicht op het plein. Goed ontbijt en zeer vriendelijk personeel. Aanrader!

Zeer goed

Geen parking van het hotel, wel ruime parking voor het hotel, maar hier dien je dan telkens een parkeerticket te leggen.

De kamers waren zeer ruim en netjes.

Heerlijk hotel, mooi gelegen, warm en gezellig ingericht en uitstekend restaurant!

Mooie ruime kamers, ligbad, fantastische ligging, het atrium in hotel is het ook zeer sfeervol, zeer goed restaurant en ontzettend goede service! Heerlijk ontbijt, zeer uitgebreid en ook daar was de service uitstekend! Het personeel is zeer gastvrij en doet er alles aan de beste service te verlenen. Het welbevinden van de gast staat hoog in het vaandel! TOP!

de prijs iets te hoog

de bedden zijn aan vervanging toe!!! het blazen van de verwarming zeer vervelend, toch vrij fris op de kamer. eerste morgen uitgebreid ontbijt (vele gasten) met 3 soorten brood en rozijnen brood... volgende morgen (minder gasten) geen rozijnenbrood, geen ander broodsoorten???

leuke bar, mooie ontbijtruimte en vriendelijk personeel

Wanneer gaan we weer?

Het ontvangst was erg fijn. We hebben heerlijk gegeten zowel bij de lunch als tijdens het diner. De kamers zijn erg groot en heel aantrekkelijk ingericht.

Heerlijk verblijf in een charmant stadje

—-

Uitzonderlijk professionele service, zowel aan de balie als in het restaurant en de ontbijtzaal. Was er al een paar maal gaan eten in het restaurant, maar het was de eerste overnachting. Keuze van etenswaren en kwaliteit onberispelijk. Toonbeeld van Limburgse gastvrijheid!

Prima overnachtingshotel aan gezellige markt van Maaseik

We hebben reeds meerdere malen in dit hotel overnacht, maar deze keer was het bed ongemakkelijk. Matras was veel te zacht

Grote nette kamers Uitgebreid ontbijtbuffet Vriendelijk personeel

Prima hotel. Kom nog eens terug!

Redelijk gehorig. Geluiden van buiten en binnen op de gang waren goed te horen

Mooie ruime kamer en prima ontbijt Prachtig hotel. Sfeervol en stijlvol. Mooie ligging in het centrum met veel eetgelegenheden

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Geen personeel bij ontbijt!

Geen personeel bij ontbijt! Croissants ed ontbraken geheel. Yoghurt was op. Gemeld bij receptie, receptioniste zat te lezen! Niet attent genoeg voor gasten. Pas na ruim kwartier kwamen er croissants. Yoghurt helemaal niet aangevuld. Geen enkel excuus gehoord!

AANRADER

douche in het bad met een te kleine afscherming om spattend water tegen te houden, geen parkeerplaats ( was vermeld bij de info ), gelukkig waren wij daar van zaterdag op zondag en kan je op het marktplein de zondag gratis parkeren

nette, grote geluidsarme kamers, correct ontbijt en continue aangevuld. de kamers zijn zo opgesteld eens je buitenkomt in de gang precies of je in een binnenplaats terechtkomt, aangenaam gevoel voor een hotel pal in het centrum

Een mooie en ruime design-kamer

De temperatuur op de kamer, die ondanks airco(?) niet te temperen was. De matrassen van de bedden zijn aan vervanging toe, omdat de binnenvering hinderlijk was.

Een mooie en ruime design-kamer

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Geweldige accomodatie en vriendelijk personeel.

Geen parkeergarage aanwezig in het hotel. Moet buiten op het plein parkeren.

Geweldig gelegen midden in het centrum. Kamer was ruim en bijzonder goed ingericht.

Aanrader voor kort verblijf Limburg.

Nachtwinkel om de hoek zorgt voor geluidsoverlast, kamers algemeen luidruchtig, slechte isolatie??,

Prachtige kamer, mooi marktplein, vriendelijk behulpzaam personeel, lekker eten, prijs/kwaliteit top.

Zeer goed verblijf gehad en super lekker gegeten.

De matras vond ik te zacht.

Wij hebben 's avonds de verrassingsmenu gegeten, deze was super heerlijk ! Het ontbijt niets op aan te merken. De ligging is ook super !

de locatie is perfect, midden in het stadscentrum dus...

De uitrusting van de kamer zelf had zijn beste tijd gehad: het badmatje was stuk, het douchescherm lekte en er lagen lege/gebruikte flesjes douchegel in de douche.

de locatie is perfect, midden in het stadscentrum dus vlakbij alles.

Prima hotel, de nodige luxe, mooie en propere kamer en goede...

Personeel was nogal koeltjes, niet echt vriendelijk (garçons in resto 's avonds wel)

Prima hotel, de nodige luxe, mooie en propere kamer en goede ligging.

Goede prijs kwaliteit zeker ook voor restaurant

Inrichting kamer wat bruin en donker

Prijs-kwaliteit, locatie aan mooi marktplein met terras. Restaurant uitstekend (goee op smaak, vers, niet te vet, groenten) voor schappelijke prijs. E29 voor 3 gangen

wij hadden een super fietsweekend in het mooie Maasland.

je kan geen mooiere locatie kiezen.... in hartje Maaseik. Het hotel ligt centraal . Parkeergarage op wandelafstand en fietsenstalling bij het hotel. Je kan zowel culinair als sportief genieten . Een echte aanrader voor een fietsweekend in het Maasland.

Heerlijk super uitgebreid ontbijt.

Heerlijk super uitgebreid ontbijt. De kamers zijn ruime en heel net. Het personeel is super vriendelijk! Echt de Limburgse gastvrijheid! Armyn was onze tijdelijke gastheer en deed het voortreffelijk. Deze man verdient een pluim van de eigenaars! Wij komen zeker terug! Groetjes aan allen en boek snel uw verblijf! Eveline

Een leuk maar vermoeiend weekendje weg omwille van de nachtrust

Het bed, we hebben 2 nachten slecht geslapen. Ze hebben wel rekening gehouden met ons voorkeur om 1 tweepersoonsbed te hebben. Dit was heel leuk. Maar de matras was te zacht waardoor we heel veel last hadden van rug en nek. Het bed ondersteunde je lichaam onvoldoende waardoor je niet uitgerust wakker werd.

De hygiëne en het personeel was vriendelijk

Hotel dat de verwachtingen ruimschoots overtreft!

Minpuntje was het uitzicht vanuit de kamer. Namelijk op de muur van de buren.

Schone kamer met vriendelijke en vlot personeel. Na wat problemen met de televisie was het binnen 5 minuten opgelost. Heerlijke regendouche in een royale badkamer!

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Mooie ruime kamer met houten vloer en inloopdressing, mooie...

Parkeermogelijkheden: je kan max 1 uur betalend parkeren op het marktplein, anders moet je gebruik maken van betaalparkings op wandelafstand van het hotel. Ontbijt mag iets uitgebreider zijn voor **** hotel.

Mooie ruime kamer met houten vloer en inloopdressing, mooie badkamer, aangename ligging op het gezellige marktplein waar tal van restaurants zijn.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Grote teleurstelling wat service betreft van het management

Service niet verwittigd dat er iets te doen was ook al belde ik zelf een paar uur vooraf dat ik laat ging toekomen, de parking was helemaal benomen door een evenement, zeer veel lawaai, mijn kamer was blijkbaar weggegeven want ik kreeg de sleutel maar er lag al iemand in mijn bed. Dan kreeg ik een andere kamer waar heel veel lawaai was van het evenement. Er was ook geen fles water op de kamer. Toen ik 's morgens ging klagen zag ik de manager in zijn bureau zitten met de deur open, het meisje die me te woord stond ging het hem ook zeggen en hij deed de moeite nog niet om iets te komen zeggen dat vind ik zeker ondermaats voor zo'n hotel zware teleurstelling deze keer

ligging en inrichting

Goed maar jammer van de ...

Zeer slecht matras. Zeker niet ok voor rug. Onthaal kan ook beter. Kamer niet gereinigd van vorige gasten en toch sleutel krijgen. Vies! Badkamer is pover. Gordijnen sluiten niet volledig. Vroeg licht.

Ligging en ontbijt

heerlijk

Heerlijk ontbijt en leuke kamers, uitzicht is minder maar ja op de markt als perfecte uitvalsbasis kan het niet anders, aparte fietsenstalling, restaurantjes in de buurt, gratis parking in de omgeving

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Heel prettig hotel midden op de markt, alle horeca bij de hand en goede uitvalsbasis voor eigenlijk

bed was erg laag en voor mijn beleving een beetje te zacht. Een mooi groot hoog boxspring bed zou de kamer echt afmaken

We hadden de superior kamer en die is erg groot en luxe uitgevoerd. Mooie badkamer erbij gewoon Top.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Prima verblijf in een aparte ambiance.

Misschien wat meer lokale producten toevoegen bij het ontbijt.

Schitterende locatie, gelegen aan mooiste plein in het historisch centrum. Een gebouw, waar oud en nieuw goed samenkomen.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Zeer aangenaam

Er werd verwezen naar parking op 5 min.wandelafstand terwijl er mogelijkheid is op de markt voor de deur te parkeren!

Prachtige kamers en goed ontbijt!

Een grote aanrader !

De ontvangst was hartelijk, de kamer kraaknet, de lunch uitstekend en het ontbijt voortreffelijk. De locatie was bovendien ideaal op de overigens aangename Markt.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

subliem en heeeel goedkoop; je krijgt een 5 sterren hotel voor prijs van 3 sterren ;)

niets! Als ik moet zeuren; mocht je met je partner gaan, vraag dan een 2 persoonsbed, de 2 1 persoonsbedden glijden heel snel uitelkaar ;)

Alles was top: ligging, restaurant, ontbijt, service, schoon, mooi, verzorgd, parkeren, etc!

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Perfect hotel voor een relax weekend

We vonden het jammer dat er niet meer uitleg was over het eten bij het serveren in het restaurant. Verder alles correct.

Perfecte locatie in Maaseik. Onze kamer was heel mooi ingericht en erg ruim van opzet. Jammer dat we niet meer kleding hadden om de walk-in closet te vullen ;-)

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Genieten in een mooi kader met een uitstekende service.

We boekten twee kamers in het hotel en we beleefden een heel fijn verblijf. Mooi hotel, goede ligging, lekker en uitgebreid ontbijt. En het personeel verdient een dikke pluim. Zij doen er alles aan om hun gasten op hun wenken te bedienen. Super! Dank jullie wel!

Een heerlijk verblijf!

Zeer vriendelijk personeel, zowel aan de receptie als in het restaurant. De kamer was zeer mooi, groot en comfortabel. Ontbijt was in orde. Er hing een zalig, ontspannende sfeer. Een goede locatie

Dit is een echte suite voor een zeer correcte prijs.
    • Suite

Enig minpuntje was dat de tv niet werkte en dat het probleem niet kon worden opgelost.

Dit is een echte suite voor een zeer correcte prijs. Komen zeker nog eens terug.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

We hebben een fantastische short trip gehad in Maaseik!

Kamer 302 is nogal lawaaierig. waarschijnlijk van machines die 's nachts draaien vaatwassers of wasmachine's. Persoonlijk had ik er geen last van maar toen mijn vrouw mij erop wees hoorde ik het ook. Dat is het enige kleine minpuntje

De ontvangst en het ontbijt.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Goed en servicegericht hotel

Parkeren moet tegen betaling op de Markt of zijstraten. Parkeren is vanaf zaterdagavond en de hele zondag wel gratis.

Kamers waren heer ruim en goed verzorgd. Bedden waren heel goed. Ontbijt was heel uitgebreid en heel goed. Personeel was enorm vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

't Is er goed

minder lekkere koffie bij ontbijt niet proper op de trap en onderaan geen licht matras niet zo goed

grote kamer fijne maaltijd aan fijne prijs koffiefaciliteiten op de kamer

Heel goede verzorging

Eerste nacht slecht,een wand verlichting was niet vast gezet.Gevolg ......... alles nat TwGeede zeer goed.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

aangenaam

dinner was niet in verhouding met het hotel

mooie kamer en lekker volledig ontbijt

Mooi verblijf

Perfecte kamer Mooie locatie Fijne badkamer en zeer schoon

airco bij 37 graden is wel prettig.

airco bij 37 graden is wel prettig.

Alles was in orde.fietsstalling pluspunt

Zeer trage bediening. Niet heel proper.

De ligging is ideaal

Vriendelijkheid, locatie, gezelligheid

Ontbijt was niet uitgebreid. Weinig keus in beleg

Vriendelijkheid, locatie, gezelligheid

Het was een heerlijk, uitgebreid ontbijt, mooie kamers, perfecte ligging

heerlijke fietsvakantie ,prachtige streek met topfietspaden en heel behulpzaam hotelpersoneel

auto parking

heel lekker ontbijt,heel vriendelijk personeel

Matig.

Houding van personeel bij de receptie. Prijs kwaliteit verhouding.

Lokatie

leuke vakantie

Geen inloop douche , de gevraagde kamer niet gekregen

De ligging , prachtig om te fietsen een goede knooppunt route

goed netjes en verzorgd

Alles was geweldig

Geweldig plek om te slapen

Uitchecken, bedden schuiven snel uit elkaar

Ontvangst, ruime kamer, goed eten,

Grote mooie kamer met alles er op en er aan.

Grote mooie kamer met alles er op en er aan. Vier sterren waardig.

Hotel mooi gelegen in het midden van het centrum, alles dicht bij mekaar, voor uitstappen, wandelen

Alles was in orde.

Mooi hotel en mooie kamers.

Ruime kamer.

Ruime kamer. Fantastisch uitzicht over de markt. Goed ontbijt.

Juist de bedden hadden een hoogte verschil

Juist de bedden hadden een hoogte verschil

Mooie kaner, goede ontvangst

Bed was te zacht voor mij

Mooie kaner, goede ontvangst

geen parking,wel wat verder openbare parking

Mooie grote kamers.Derect in het centrum

Goed hotel, uitstekend ligging.

Matrassen waren erg zacht, niet goed voor iemand met rugklachten.

Mooie ruime kamer, goede ligging in het centrum.

het zou fijn zijn om als gezin een kamer of suite te kunnen delen

goed ontbijt, vriendelijk personeel

Kamer heel netjes, groot

Kamer heel netjes, groot

uitstekend

Kamers ruim, zeer proper, mooie badkamer met regendouche, apart toilet en gesloten fietsenstalling.

Ontspannend

Ruime kamers - mooi ontbijt

Aangenaam verblijf

Openingsuren restaurant: vroeg sluitingsuur

Zeer vriendelijk personeel, uitzicht van de kamer, kinderbedje stond klaar

Voor herhaling vatbaar!

Heel lekker ontbijt , meer dan genoeg keuze. Ruime kamer en badkamer, extra handdoeken. Netjes Gezellig Vriendelijke bedienning

Goed hotel aan het plein in Maaseik
    • Suite

Prima ontvangst en professionele service. Goed ontbijt. Mooi uitzicht op het plein.

schitterend

de sfeer

Uitstekend eten.
    • Suite

De verlichting op de kamer was miniem en weinig tv ontvangst

Uitstekend eten. Fijne bediening

Zeer goede accommodatie en vriendelijk personeel!

Alles was meer dan ok!

Prachtige kamers! Lekker ontbijt!