Beoordelingen over B&B Hôtel Verhaegen

Oude Houtlei 110, 9000 Gent, België

#22 van de 67 B&B's en herbergen in Gent

Gebaseerd op 141 beoordelingen over deze B&B

9,7

Mooi hotel, vriendelijk onthaal en vriendelijke bediening, prijs kwaliteit niet helemaal correct

Muren hangen vol en kasten staan vol met prullaria allerhande. In de douche werkte de handdouche niet. Als je in de douche staat krijg je de deur amper nog dicht. Hierover is duidelijk niet nagedacht. Overal vast tapijt, hoge draperieën en dan nog een draperieën aan het hemelbed, creëren een ongezonde situatie om te slapen.

Mooie kamers, vriendelijk onthaal, en uitstekend ontbijt. Zeer verzorgd ! Er wordt geprobeerd om een huiselijke sfeer te creëren, en daar is men zeker in geslaagd ! Zeer rustig in het hotel, en een prachtige tuin.

Enorm charmante en authentieke B&B!

Voor de prijs van de suite verwacht je wel een degelijk werkende douche / nu enkel een (luxueus!) bad met uitschuifbare doucheslang en zeer moeilijk regelbare temperatuur door de aparte koud / warm waterkraan (wat haren wassen voor een dame quasi onmogelijk maakt). Alles heeft enorm veel charme, maar voor die prijs verwacht je voor de charme niet qua luxe te moeten onderdoen in vgl met de luxe die je in een hotel hebt voor deze prijs.

Enorm uniek verhaal achter deze B&B waar we sliepen in de kamer waar Koningin Paola ooit sliep. Zeer veel authentieke charme waarover de eigenaars met enorm veel passie spreken. Zeer goed bed. In het centrum gelegen en toch zeer rustig.

een heerlijke idyllische droomplek op een toplocatie in Gent

Misschien de koffie, maar ik ben een kritische koffiedrinker ;)

Wij hebben genoten van het prachtige huis met sublieme inrichting. Ik heb mijn ogen uitgekeken naar het prachtige, gezellige en originele interieur. Wij hadden een badkamer zo groot en mooi als een zitkamer. De tuin is een plaatje, een oase van rust in de drukke stad. De aardige gastheren staan altijd voor je klaar en geven je tips voor shoppen, eten en musea. De hond is de bonus; een schatje.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Zeer aangenaam, luxe en inspirerend.

Prachtig pand met een ontzettend mooi en bijzonder interieur. Heel veel zorg besteed aan de perfectie van de kamers. Het ontvangst en uitchecken was heel hartelijk en persoonlijk. Volgende keer nemen we ook ontbijt in de prachtige eetkamer.

Heel bijzonder hotel met vriendelijke personeel, zeer slecht ontbijt en gebouw heeft renovatie nodig

Ontbijt is echt veel te duur, staat niet in verhouding wat je er voor krijgt. De staat van het gebouw is echt gedateerd, kan een flinke renovatie gebruiken.

Het hotel is een bonte verzameling van prullaria, waardoor het heel bijzonder is. Personeel is heel behulpzaam en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Geweldig hotel voor een verblijf in Gent.

De verlichting in de kamer kon niet gedimd worden.

Warm ontvangst bij aankomst in een sfeervolle entree. Wij zijn er 2 nachten geweest en beide keren in een andere kamer ontbeten. De Junior Suite Paola was smaakvol gedecoreerd met hemelbed en badkamer. Het personeel was zeer attent en vriendelijk.

Mooiste en warmste plek in Gent!

Ik kan niets opnoemen wat mij tegenviel!

Alles aan het hotel was waanzinnig! Bijzonder mooie ambiance en vriendelijkste gastheren die we ons hadden kunnen wensen!

De gastvrijheid, in combinatie met de perfecte sfeer was een...

De gastvrijheid, in combinatie met de perfecte sfeer was een fantastische ervaring. De ervaring hier te verblijven in combinatie met het nivau is een zeldzaam gegeven. Het interieur vormgegeven zoals men alleen kan zien in een magazine zoals Architectural Digest, maakt dat Hotel Verhaegen boven een hotel normering uitstijgt. ongekende klasse! Dankjewel team Hotel Verhaegen.

Een heerlijk hotel.

De prijs van het overigens goede ontbijt.

Een zeer smaakvol hotel in prachtig pand. Heerlijke kamer. Zeer gastvrij onthaal. Rustige straat, vlakbij centrum.

Mooie kamer in authentiek Rococo huis. Personeel mag klantbewuster handelen.

De medewerker die ons ontving was overdreven enthousiast (luidkeelse neplach) en grof in taalgebruik (vloeken). Dit vonden wij oncomfortabel. Ook niet passend bij deze prijsklasse. Hij was overigens wel scherp op de feitjes en de historie van het gebouw. Ook behulpzaam bij het aanwijzen van mustsees.

De kamer was in lijn met wat ik op booking.com tegenkwam. Erg excentriek en daardoor passend in een bezoek aan Gent. De kamer was zeer ruim en de badkamer erg fijn. Een bijzondere accomodatie die je niet snel vergeet.

Prima stadshotel voor kort verblijf.

Het ontbijt werd mooi geserveerd maar is niet inclusief en voor elk extraatje moet bijbetaald worden. Hier was het gebodene te duur voor het aanbod. Het tweede aanbevolen restaurant , Italiaans, viel erg tegen. Zaten in een donkere kelder en eten was niet bijzonder. Hebben we ook gemeld bij de eigenaars die niet wisten dat dit restaurant een kelder had. Jammer.

De kamers waren prima en sfeervol ingericht. Hele fijne bedden en een mooie grote badkamer met bad en douche. Twee maal ontbeten in twee verschillende ruimtes die historisch zijn wat het zeer bijzonder maakt. Op prettige loopafstand van het centrum gelegen en de auto had een fijn plaatsje in de garage. De eerste avond in een geweldig restaurant gegeten alegro moderato wat ons door de receptionist/gastheer was aanbevolen. Ook de tips die hij gaf voor een bezoek aan een ander stadspaleis waren goed. Vriendelijke eigenaars!

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

geweldige ervaring

ontbijt was misschien wat mager voor 20 euro maar de sfeer en ambiance bij het ontbijt en de service waren dan weer uitstekend

geweldige ervaring! een van de meest bijzondere en comfortabele hotels waar ik ben verbleven

• Beoordeeld op: 8 december 2016

Heerlijke ontvangst met rondleiding door Peter. Die ons direct ook even voorziet van reservering bij een geweldig restaurant ( Naturell). Lekker ontbijt in een eigen kamer aan de tuin. Rust, sfeer en klasse.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Prachtig hotel voor liefhebbers van oude huizen en interieur

Klein minpuntje vond ik het tapijt in het toilet. Ik vind dat uit hygiënisch oogpunt niet zo prettig.

Prachtig hotel, zeer rijk gedecoreerd. De rondleiding bij aankomst was leuk en interessant. Ontzettend aardige eigenaren en personeel. We voelden ons erg thuis. Mooie kamer van alles voorzien, prima bedden. Heerlijk ontbijt met veel aandacht voor details. En prima plek in het centrum van Gent. Alles op loopafstand te bezoeken. Kortom, wij hebben een heerlijk weekend gehad bij Verhaegen.

Alles was super!

Alles was super!

Prachtige locatie, met mooie inrichting in centrum Gent, zeer aardige gastheren.

uitzicht kamer

Fantastisch interieur en zeer goede gastheren

Alles met liefde gedaan, zo voelt het hier.

Alles met liefde gedaan, zo voelt het hier. Prachtig ook het verhaal van een charmante plekje. Gun jezelf dit plezier.

Prachtig oud huis, fijne kamers, mooie tuin

De mooie, klassieke sfeer in dit prachtig gerenoveerde huis

Prachtig historisch pand, zeer service gericht, overtrof al mijn verwachtingen!

-Niets

`geweldige verblijf
    • Suite

kamer was aan straatkant. Bij ramen open veel geluid van verkeer.

super mooie kamers, heerlijk ontbijt

Schitterende kamers.

Schitterende kamers. Zeer vriendelijke en behulpzame gastheren. Alles op loopafstand. Echt een aanrader.

Ontbijt nogal theatraal maar bijvoorbeeld geen vers fruit en weinig keuze

ontbijt zeer goed

tapijt op de grond in de kamer die vies en vuil is

ontbijt zeer goed super mooi huis

Een mooi oord, moet je zeker eens bezoeken!
    • Suite

Het ontbijt was heerlijk in een zeer mooi kader, vriendelijk personeel.

Zeer aan te bevelen voor als je een alternatief zoekt voor een traditioneel hotel

Niets alles was prima in orde.

Zeer bijzondere lokatie en erg aardige gastheren.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

Zaaaaaaalig!!

Zalige ontvangst. Lekker ontbijt. Zalig onderkomen.

• Beoordeeld op: 7 mei 2016

De kamers voelen als paleiskamers.

Het verkeer door de Oude Houtlei was soms wat luidruchtig.

De kamers voelen als paleiskamers. Het ontbijt is niet goedkoop maar wel riant, en uiteindelijk de prijs waard. We hebben het op de kamer besteld, wat een waar feest was. Gastheer Peter is geen moeite teveel. En de binnentuin is een attractie op zichzelf.

• Beoordeeld op: 9 december 2015

locatie, rust, sfeer

spijtig dat je moet bij betalen voor bepaalde zaken bij het ontbijt, ontbijt van 20 euro de man is al redelijk prijzig en als je daar dan nog supplementen moet bij betalen vind ik het ontbijt duur

locatie, rust, sfeer

• Beoordeeld op: 22 november 2015

hof van eden voor liefhebbers van kunst en interieur ;

-zeer vriendelijk en informatief bij de incheck maar daarentegen wat "ongeduldiger" bij outchecken. correct en beleefd maar leken toen wat gehaast. - niet geluidsdicht maar dat hoort er bij gezien een oud ( prachtig gerestaureerd) pand waarvan de luxe bed-&badkamer en uitstraling overweldigend is.

hof van eden voor liefhebbers van kunst en interieur ; luxe en overheerlijk ontbijt ( te zeerste aan te bevel om in een luxekamer te consumeren) in een authentiek kader met een rijke geschiedenis en nostalgische accenten. als het zwembad af is komen we zeker terug (of vroeger)

• Beoordeeld op: 19 november 2015

Machtig mooie locatie centraal gelen in binnenstad van Gent,...

Machtig mooie locatie centraal gelen in binnenstad van Gent, uitermate vriendelijke staf, met een prettige persoonlijk benadering. Het ontbijt is een feest. We gaan er zeker terugkomen.

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

Super mooi huis.

Er viel niets tegen: het was super. Ik heb 1 suggestie voor het ontbijt: bij de optie hoe je je ei wil: voorzie ook spek&ei als optie.

Super mooi huis. Zeer proper en verzorgd. Vriendelijke bediening.

• Beoordeeld op: 15 februari 2015

De weldadige styling en stoffering, om helemaal weg te...

een bed&breakfast zonder breakfast... beetje vreemd. In onze kamer ontbraken nachtkastjes met leeslamp

De weldadige styling en stoffering, om helemaal weg te zwijmelen

• Beoordeeld op: 20 februari 2016

Super!

Super!

• Beoordeeld op: 24 januari 2016

Prachtige locatie, oase van rust in de stad, alle details...

Prachtige locatie, oase van rust in de stad, alle details kloppen

• Beoordeeld op: 3 januari 2016

prachtig architecturaal staaltje.

prachtig architecturaal staaltje. Voor herhaling vatbaar en zeker aan te bevelen!

• Beoordeeld op: 29 september 2015

Onwaarschijnlijk mooi.

Wat wij misten : een fles water gratis op de kamer en een douchescherm voor het bad.

Onwaarschijnlijk mooi.

• Beoordeeld op: 29 september 2015

De kamer was erg mooi maar ook het

De kamer was erg mooi maar ook het personeel is super vriendelijk.

• Beoordeeld op: 22 september 2015

Mooie authentieke historische locatie met enthousiaste...

Mooie authentieke historische locatie met enthousiaste eigenaren. Parkeren in privé garage. 5 min lopen naar centrum

• Beoordeeld op: 3 september 2015

Service en attentheid personeel, sfeer en rust.

Helaas geen aparte douche, wifi werkte niet.

Service en attentheid personeel, sfeer en rust. Inrichting was geweldig.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2015

Prachtig huis, oase van rust!

Prachtig huis, oase van rust!

• Beoordeeld op: 23 augustus 2015

Zeer vriendelijke onthaal, prachtig gebouw, zeer goed...

De geur van Potpouri op de kamer.

Zeer vriendelijke onthaal, prachtig gebouw, zeer goed ontbijt in de geweldige tuin!

• Beoordeeld op: 23 augustus 2015

Zeer mooi stijlvol hotel.

Internet connectie was zeer zwak

Zeer mooi stijlvol hotel. Pareltje voor mensen die een zwak hebben voor interieur inrichting.

• Beoordeeld op: 16 juni 2015

De tuin en het gebouw met de inrichting.

De vloerbedekking op de slaapkamer. Parket is hygiëniser.

De tuin en het gebouw met de inrichting. Mooie opschik.

• Beoordeeld op: 26 april 2015

er viel niets tegen

de accomedatie . is in een lodewijk de 14de style. en alles is zeer netjes

• Beoordeeld op: 1 februari 2015

Zeer bijzondere ambiance

Het toilet was niet schoongemaakt bij aankomst

Zeer bijzondere ambiance Personeel met passie Kamer met alle comfort Bijzonder ontbijt in de zaal

Er zijn ook 22 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.