Beoordelingen over B&B House of Bruges

Sint Jansplein 5, Historisch centrum, 8000 Brugge, België

#90 van de 148 B&B's en herbergen in Brugge

9,7

Prima verblijf in een prachtige en gezellige stad!

Een paar details in de badkamer: we misten haken om onze handdoeken op te hangen. In de douche was de doucheslang kapot, de handgreep van de handdouche werd bloedheet bij iets te warm water! Je kunt in de douche geen doucheproducten neerzetten.

Zeer centrale ligging. We hadden een stille kamer (Summer) op de begane grond. Ruime kamer en badkamer, modern en gezellig ingericht! Goed ontbijt in een mooie zaal. In- en uitchecken ging zeer vlot en we werden vriendelijk te woord gestaan.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Heerlijk!

We hadden wel graag airco willen hebben en er was in de straat ernaast tot diep in de nacht geluidsoverlast.

De grootte van de kamers. Luxe appartementen.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Al met al een leuke en mooie stad.

De behulpzaamheid van het personeel. Een paar kleerhangers bezorgen is daar erg veel gevraagd. Ronduit een onsympathieke reactie als ze er laat in de middag nog steeds niet zijn!

Het ontbijt was matig. De ligging perfect evenals de parkeergarage.

Ok

Comfort in de kamer - ik had liever een kamer met een terrasje gehad - er was geen frigo - tv ontvangt enkel twee zenders - weinig persoonlijke aanpak voor een B&B.

Ontbijt was erg goed. Parking geboekt door het hotel was erg krap! Badkamer heel mooi met groot bad Rustige ligging

Wij hadden de kamer ‘winter’.

Wij hadden de kamer ‘winter’. Een mooie ,hele ruime kamer. Mooi en sfeervol ingericht. Prima badkamer. We konden , tegen betaling, parkeren in de ondergrondse pakeergarage, daar ging je met je auto in een lift. Leuk om eens mee te maken. De parkeerplaats was dichtbij de B&B. House of Bruges ligt heel centraalin Brugge,

Lekker ontbijt, veel keuze.

Zeer gehorig, vroeg in ochtend wakker door continu gekraak en voetstappen boven ons.

Lekker ontbijt, veel keuze. Goede locatie, direct bij centrum maar rustige omgeving.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Het verblijf was oké maar valt veel meer uit te halen. Voor ons geen tweede x meer.

De familiekamer was zeer kaal ingericht en sommige dingen kapot. In de douche waren 2 zwarte haren aanwezig en een aangebroken flesje shampoo (niet van ons). Bed was teruggeslagen en niet opnieuw opgemaakt

Ligging B&B en de upgrade van de kamer. Jammer dat ze het verschil zo als afgesproken was niet hebben terug gegeven. Tevens wordt C-card belast terwijl afspraak was cash te betalen. Maargoed we hebben het zo gelaten.

Heerlijk verblijf, van alle gemakken voorzien, op een uitstekende locatie

Wat hele kleine details (handoekenrek ontbrak bijvoorbeeld), maar die zijn het nauwelijks waard om te noemen.

Een heerlijke kamer die zo ruim was, dat het wel een appartement leek. Het terras bij onze kamer was ook heel fijn en ondanks dat de ligging heel centraal is, zit je toch niet in het drukste toeristengebied. Bovendien zijn de kamers aan de achterkant heel rustig en stil. Uitstekende bedden, dus heerlijk geslapen. Bovendien een goed en uitgebreid ontbijt en hele vriendelijke dame bij ontvangst, ontbijt en vertrek. Een aanrader!

Super luxe kamer, in hartje Brugge

Geweldig grote kamer! Wij werden ge-upgrade naar een 4 persoons kamer, alleen was dit iets te groot voor ons tweeen. Dus hebben we dit aangegeven en kregen we een knussere kamer. In deze kamer zat alsnog een douche aan de slaapkamer vast, een aparte badkamer met bad en een lounge ruimte. Super luxe dus!

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

De kamer was erg groot en rustig gelegen.

Het ontbijt was in een ander hotel omdat we samen met een ander stel de enige slapers waren. Op zich geen probleem, was 7 minuten lopen. Het ontbijt bij het andere hotel was echter zeer matig, assortiment enorm beperkt en als er iets op was werd niet bijgevuld.

De kamer was erg groot en rustig gelegen.

Ruim en schoon appartement in hartje Brugge.

De deur van ons appartement stond open bij aankomst. Een ieder kon dus zo ons appartement inlopen. We hebben dit de volgende ochtend gemeld, echter bleek dit zo te horen. Een douche in een ligbad was voor ons niet erg comfortabel, maar we hebben ons ermee gered.

Autumn-2 was een erg ruim en schoon appartement. We hebben een 2-persoons kamer geboekt en tot onze verbazing was het een 4 persoons 2-kamer-appartement.

Super verblijf

Het ontbijt werd niet bijgevuld als er iets op was, gasten na ons hadden geen broodjes. Personeel in de ontbijtzaal ruimde de tafels ook niet af. Maakte een wat rommelige indruk. Het ontbijt wat er stond was goed

De kamer was heerlijk groot en warm ingericht

Zeer gezellig!

Het ontbijt mag misschien wat uitgebreider. Er was geen ei met spek, weinig keuze in cornflakes en charcuterie. Je kan wel vragen aan het personeel om een omelet te maken, maar dat hadden wij de eerste ochtend nog niet door.

Zeer ruime en mooie kamer, perfect gelegen en met een terrasje. Rustig maar toch zeer dicht bij het centrum. Vriendelijk personeel.

De kamer was ruim, mooi ingericht en comfortabel.

In- en uitchecken gaat met een sleutelkluisje, ook als er wel personeel aanwezig is. Niet zo persoonlijk, wel flexibel.

De kamer was ruim, mooi ingericht en comfortabel. De locatie was perfect, rustig gelegen maar toch op loopafstand van alle bezienswaardigheden.

De ligging was fantastisch, alles was op wandelafstand.

Dat het ontbijt niet echt aangevuld werd, de chocoladebroodjes en de croissants waren snel op. En de afwerking in de kamer kon beter, vooral in de badkamer.

We hadden bij opmerkingen geschreven bij het boeken dat we graag de kamer hadden met de rode tegeltjes en die hadden we dus ook gekregen.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Heerlijk. Geen gedoe met in- en uit checken

We hadden eigenlijk meer een appartementje (Summer 4). Twee slaapkamers (2de een verdieping hoger), 2 badkamers en een kleine zitkamer met comfortabele hoekbank. Ontbijt was prima, niet overdreven, maar gewoon goed in een zeer mooie ontbijtruimte.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Kom niet meer terug

Geen koffiepotten op de kamer Bij ontbijt koffiekan word niet bijgevuld Ontbijt werdt niet bijgevuld Is ook geen hotelbar aan

Confotabel grote douche voor 2 pers Grote tv

Goede en zeer vriendelijke service, uitstekend ontbijt, zeer...

Niets !

Goede en zeer vriendelijke service, uitstekend ontbijt, zeer schone en grote kamer, eigenaresse zeer behulpzaam. Mocht en kon gratis voor de deur parkeren. Al met al een aanrader !

• Beoordeeld op: 23 november 2017

We hebben van dit verblijf genoten.

Er waren wat mankementen in de kamer, het slot van de deur werkte niet goed en enkele van de stopcontacten waren defect.

Ondanks dat er geen personeel aanwezig was bij het inchecken was het super geregeld. We kregen een paar dagen van te voren aanwijzingen voor het inchecken per mail. We hadden een compleet appartement tot onze beschikking met prima bedden. Het hotel ligt midden in het oude centrum met alles op loopafstand. Het ontbijt was sfeervol en zeer volledig.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

We hebben genoten!

De temperatuur van de douche was niet constant. Er waren 2 douches tegenover elkaar, maar als je ze allebei aan waren, waren ze koud.

De locatie, fijne bedden, dienstbaar personeel.

Een goed hotel, heerlijk rustig, vlak bij het centrum. zeker een aanrader.

Bij aankomst kom je binnen via een code. Dat is geen warm welkom. Personeel s,nachts en ook voor een deel overdag niemand aanwezig..

. Rustig gelegen. Dicht bij het centrum. Mooie kamer. Mooie binnenplaats. Ontbijt was goed. Kamers schoon en netjes.

Fijn verblijf, zeker voor herhaling vatbaar!

Geen haakjes voor handdoeken ofzo op de badkamer Veel muggen, horren in de ramen zo een goed idee zijn

Sleutelkastje/code werkte super Ruime kamer & badkamer Ventilator op de kamer erg fijn Ligging is super Infobrochure erg handig Biekorfparking erg dichtbij

Prima uitvalsbasis voor een lang weekend Brugge

De ventilatie van de kamer (ramen konden niet open) en handdoekenrekken.

prachtige centrale locatie, maar door de binnenplaats ook veel rust en privacy

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Geweldige locatie, in paar minuten lopen hartje centrum.

Wifi werkte niet (bekend probleem bij receptie), afstandsbediening gashaard kapot (was ook al bekend), verwarming niet zelfstandig te bedienen, gipswand naast entree was beschadigd. Gelet op de prijs van de kamer (125,- per nacht zijn dit echte no go's).Voorzijde kan wat gehorig zijn door verkeer of langslopende mensen vanwege de ligging straat.

Geweldige locatie, in paar minuten lopen hartje centrum. Mooie opzet met ruime kamers aan een binnenplaats, hoge plafonds, prima ontbijt. Makkelijke check-in middels codes en sleutelkluis.

Viel tegen, niet weer.

Anders dan op de foto's, geen bad en een gedateerde badkamer. Gevraagd om kamer met bad maar de medewerkster vond dat wij al een mooie ruime kamer hadden.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Heerlijk hotel, centraal gelegen, vriendelijke ontvangst, goede voorzieningen.

De ontbijtruimte annex lounge rook enigszins muf, met name 's avonds.

De kamer was op de begane grond, sfeervol ingericht, met open haard en relaxstoel, en erg ruim. Hij keek uit op het St. Jansplein. De ramen waren goed geïsoleerd, dus er was nauwelijks verkeerslawaai te horen. De badkamer was prettig. Het hotel beschikt over een wellnessruimte die te huren is voor privé gebruik. Heel romantisch. Het ontbijt was lekker, met o.a. croissants en eitjes, en op een ochtend zelfs een omeletje. Dit hangt blijkbaar af van degene die dienst heeft. De kamers beschikken over een buitenruimte met zitje.

Fantastische plek midden in het centrum, je zit op twee straten van het grote plein af.

Zaterdagnacht veel geluidsoverlast gehad van Suite 17, een nachtclub in de straat.

De kamers waren erg luxe ingericht en alles was heel schoon. Elke dag weer schone badlakens en alles goed verzorgd.

Supper

De kamers waren ruim,proper,de lokatie was super ,op 200m van het centrum en heeeeel rustig.het ontbijt was heerlijk.op zaterdag zelfs een heerlijk omeletje gekregen.het personeel was ook zeer vriendelijk.

Perfect place To discover Bruges!

Misschien wat gerookte zalm toevoegen aan het ontbijt? Best werken met twee koffiezetapparaten zodat de gasten niet hoeven te wachten op een lekkere tas koffie bij het ontbijt. Dit duurde best lang.

Autumn 1 is een geweldige kamer! De binnenkoer is erg romantisch en ideaal om te genieten van een koffietje na het ontbijt. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Mooi hotel met ruime , fantastische kamer , rustig gelegen...

Mooi hotel met ruime , fantastische kamer , rustig gelegen en op wandelafstand van alle bezienswaardigheden . Lekker ontbijt en vriendelijk behulpzaam personeel . Een echte aanrader , wij gaan zeker terug .

Viel tegen

We hadden een deluxe kamer geboekt en kregen de familiekamer zonder enige luxe. Na lang aandringen hebben we een andere kamer gekregen. Deze was oke maar geen "deluxe" kamer. Veel stof op de kamer, bekertjes onder het bed. In de tandenborstelbekers nog tandpasta resten.

Fijn hotel in centrum van Brugge.

Voor frisse lucht en ventilatie moest een buitendeur naar het hofje op een kier gezet worden.

Een ruime en rustige kamer, gelegen aan een binnenhofje. Het ontbijt was goed verzorgd. De locatie was niet ver van de Markt.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

stadsbezichtingen vanuit een geweldige accomodatie

we misten alleen haakjes waar je de jas/vest aan kunt ophangen.

het gemak van de kamer op de begane grond, met een gezellig terras in het midden. Hotel ligt midden in de stad, maar daar merk je niets van., erg rustig.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Prachtige lokatie met alles op loopafstand

Kennelijk was de vervanging van bepaalde onderdelen door wisseling van eigenaar nog niet helemaal op orde. Wel uiterst vriendelijk in uitleg en aanbieden van excuses

Rustig en ruim in het centrum van de stad. Vriendelijke mensen. Parkeergelegenheid zeer dichtbij. Alles perfect van te voren geregeld. Duidelijke uitleg over hoe alles werkte. Goed en uitgebreid ontbijt

Absoluut voor herhaling vatbaar

Het ontbijt had wellicht iets uitgebreider gemogen, maar dit was al inbegrepen in de prijs, dus er is absoluut niets te veel betaald.

De kamer zag er fantastisch uit, dubbele douche, erg modern, mooid binnenplaats waar je s avonds of s ochtends een drankje kunt doen of een boek kunt lezen. Zelf check on verliep erg gemakkelijk.

Heerlijke ruime kamers en top service en goed ontbijt

Herrie in de nacht buiten op straat. Maar ja dan hadden we ook maar niet in het centrum moeten boeken.

Heerlijke ruime kamers en top service en goed ontbijt

Mooie kamers, perfecte locatie, maar gehorig en warm.

Zeer gehorig plafond. We werden elke nacht wakker van door hun kamer lopende bovenburen. Kan je pech mee hebben. Geluiden van de stad waren overigens wel goed afgeschermd. Te warm op de kamer, geen airco, erg warm dekbed

Locatie was perfect Personeel heel vriendelijk Ruime kamer

• Beoordeeld op: 7 april 2017

1 bed voor 2 volwassenen en 1 kind van 8 jaar was niet goed . ( wisten we ook niet , stond niet vermeld ) gevolg > zeer slecht geslapen . Normaal hebben kinderen van 8 jaar toch een bed apart !!!

Ontbijt , vriendelijkheid , zeer proper , mooie accomedatie + kamer .

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Prima verblijf voor 2 dagen.

Temperatuur op de kamer vrij warm ' nachts, kan geen raam open.prima

Locatie goed, midden in het centrum. Private parking er apart bij geboekt via hun eigen website, is op loopafstand in een parkeergarage. Erg handig.

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

Een aanrader!

Het hotel was een verrassing: het bleek een ruim appartement te zijn i.p.v. een kamer. We hadden een moderne keuken, een aparte bureau en aparte dressing. Alles was piekfijn in orde. Ook de ligging is ideaal. Dicht bij het centrum maar toch weg van de drukte. Het ontbijt had alles wat we van een uitgebreid ontbijt verwachtten. Een aanrader!

uitgeregend maar toch heel erg aangenaam!!!!

iets meer gevarieerd aanbod bij het ontbijt voor vegetariers

zalig grote kamer met "niet-hotelachtige accenten", met geweldige rust op de binnenplaats

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Prima voor een weekendje Brugge!

Badkamer was lekker ruim, alleen onhandig dat er alleen een bad (midden in de kamer) staat, dus als je wilt douchen maak je gauw de rest van de kamer ook nat.

Ontbijt was origineler dan de meeste hotels. Locatie centraal! Prima overall.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

prima ontbijt, verzorgde kamer,

we hadden een kamer geboekt op gelijkvloers bij aankomst een andere kamer gekregen die niet overeenstemde met de foto op de site Onze boeking was 230 euro voor 2dagen de dame vroeg ons om 285 euro te betalen omdat de andere suite groter was na wat onderhandelen 260 euro betaald jammer want voor de rest was alles prima

prima ontbijt, verzorgde kamer, goede ligging

• Beoordeeld op: 9 februari 2017

Super locatie, vriendelijke mensen en erg mooie kamer.

Ik had graag wat meer foldertjes en informatie over Brugge in het hotel gezien. Inderdaad lastig dat we de verwarming niet uitkregen. Het raam kon wel open, dat scheelt.

Super locatie, vriendelijke mensen en erg mooie kamer. Echte aanrader!

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

Heerlijk verblijf in het centrum van Brugge.

Wifi valt wat tegen, daar waar het bereik in de kamer niet zo hoog is.

Het ontbijt was heerlijk, de locatie is perfect en de faciliteiten (onder andere het bed) zijn geweldig!

• Beoordeeld op: 25 januari 2017

Goed verzorgd! Goede bedden ! Lekker ontbijt

De inkom was niet WAAAOW ! Dit hadden wij wat anders voorgesteld , eens je binnen Bent maakt dit zoveel goed!

Wij komen hier zeker terug !Bij het binnenkomen werden wij vriendelijk ontvangen en na een rondleiding naar onze kamer gebracht ! Kamer netjes, ontbijt uitgebreid,perfecte bedden! Helemaal Top ! 9/10!!!

• Beoordeeld op: 21 januari 2017

Met WiFi op de kamers en warme kamers zou ik dit hotel een 10 geven

Er was geen bereik van de WiFi, dat kan toch niet meer in 2017? Er zou wel WiFi in de ontbijtzaal zijn, maar daar was het licht uit toen wij 's avonds in het hotel kwamen. Het was een koude dag en nacht en we kregen de kamer niet warm genoeg. Het dekbed was te dun bij deze koude. We hadden gelukkig een eigen dekbed bij ons. De toegangsdeur voor gehandicapten ging niet van binnenuit open, mijn man kon omlopen en hem dan van buiten opendoen...

Ontzettend ruime kamer en badkamer, geweldig gelegen, goed ontbijt in mooie zaal

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Super hotel, een echte aanrader

Niks. Heel misschien dat op de tweede kamer geen waterkoker stond. Verder prima.

Ontbijt was heerlijk, uitgebreid. De eerste nacht hadden we een famille kamer ivm dubbelboeking, maar heel goed geholpen!

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Niets, alles was prima. Alleen de douchkop zat aan een te kort snoer (moest bukken), maar dat is slechts een detail

Fantastische kamer, vriendelijk personeel, handig incheck system, (lockers met een code), goed gelegen en een fijn ontbijt!

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Fijne locatie, in het centrum van Brugge.

Fijne locatie, in het centrum van Brugge. Alles op loopafstand te doen. Kamer was ruim en sfeervol ingericht. Er is weinig contact met personeel omdat je wordt binnengelaten met een code die je eerder per mail is toegestuurd. Personeel zie je alleen bij het ontbijt, wat een lekker uitgebreid buffet is. Op de ochtend van de dag van aankomst nog gebeld of een plekje in de parkeergarage mogelijk was, ook dat was binnen 5 min geregeld! Het was een zeer relaxt weekend!

Voor deze prijs hadden we toch wat meer verwacht

Personeel sprak geen Nederlands. Te weinig verlichting op de kamers, vooral op de badkamer. Onnauwkeurigheden die je in een hotel van deze prijsklasse niet zou verwachten : kapotte gordijnen, kastdeuren die niet sluiten, nachtlampjes zonder lampje, geen nieuwe zeep van housekeeping ... en fruitvliegjes zwermen boven het ontbijt

Mooi gebouw

• Beoordeeld op: 5 december 2016

In het algemeen een prima guesthouse om van hieruit Brugge te zien

Ontbrekende theekopjes op de kamer. Ontbrekende uitleg(bordje?) dat er bij het ontbijt de mogelijkheid is om gebakken eieren te bestellen. Bij binnenkomst geen douchegel/shampoo.

De kamer. Ligging van het Hotel. Parkeer faciliteit

• Beoordeeld op: 19 november 2016

Geweldige kamer en heel rustig gelegen aan een pleintje en...

Er waren zitjes op de binnenkoer maar je kon niets aankopen om er te verbruiken.

Geweldige kamer en heel rustig gelegen aan een pleintje en kort bij de grote markt. Ontbijt ok: prijs kwaliteit. Het was wel wennen: geen onthaal of iemand om je wegwijs te maken, gelukkig was er iemand van de poetsploeg die ons een beetje op weg heeft geholpen.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Het hotel ziet er super mooi en verzorgd uit.

Het bed viel wat tegen en het was jammer dat er geen douche in de kamer was maar alleen een bad.

Het hotel ziet er super mooi en verzorgd uit. Vriendelijk personeel en een heel goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Aardig meisje bij ontvangst. Onduidelijkheid sleutel, code.Goede sfeer kamers, slechte communicatie

Ik had, nadat ik had geboekt, gebeld en bezocht om een 'romantische' kamer omdat het een speciale gelegenheid betrof. We kregen een familiekamer🙂.

De sfeer

• Beoordeeld op: 24 september 2016

Ik ga het niet aanbevelen aan vrienden . Sorry !

De kamer kwam niet over zoals op de foto's . Miste meer comfort voor een luxe kamer ! De beoordeling luxe ging blijkbaar alleen maar over de grote van de kamers. Maar wel mooi opgelost door zeer vriendelijk personeel ! Het ontbijt was zeer basic en er ontbrak zin voor detail ! Grote pot speculoospasta maar geen potje en lepel om uit te scheppen . Franse kaas maar zonder kaasmes . Je eigen mes dan maar van de tafel gaan halen. Gekookt ei maar zonder lepeltje aan tafel geserveerd gekregen. .... Talenkennis is ook verheist tijdens het ontbijt . Engels - Spaans maar geen Nederlands !

De vriendelijkheid van het personeel !

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Prachtige kamer met heerlijke lounge stoelen.

En koelkastje op de kamer of gang was met het warme weer welkom geweest.

Prachtige kamer met heerlijke lounge stoelen.Geweldig ontbijt en erg vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 6 september 2016

Niets, wij waten heel tevreden! Zowel qua locatie, logement, ontbijt en onthaal

Het ontbijt was heerlijk. Zeer vers en veel keuze. Met als extra een gekookt of gebakken eitje, op maat vd gasten. Locatie was top, op wandelafstand van het centrum. Kamers worden zeer goed verzorgd. Het onthaal gebeurt zelfstandig, maar alles tip top in orde. De gastvrouw vraagt 's morgens of extra's nodig zijn.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Ontdekking van een perfecte smaakvolle locatie.

We ontdekten een niet-afgesloten maar ook niet-afgewerkte keuken. Dame in ontbijtruimte sprak enkel Engels...raar.

Prachtige accomodatie, zeer ruime 'kamer': eigenlijk appartement! Oase van rust in het stadcentrum. Smaakvol ingericht. Cosy terrasje. Ontbijtruimte ongezien, zeer sfeervol. Ontbijt zeer uitgebreid.

Het was goed

Een klein frigoke op de kamer zou niet slecht zijn . Omdat je er een mooie kindvriendelijke buitenplaats hebt voor je deur zou het gemakkelijk zijn moest er een kleine bar zijn om iets te drinken . Bij deze hitte zou t fijn geweest zijn moest een soort wand of deur tss de badkamer en de slaapkamer zijn want nu was het na het baden nog warmer in de kamer. En er gaan geen ramen open

Vriendelijke mensen, zeer goed onthaald en ontbijt was heel goed. Behulpzaam .

Heerlijk verblijf gehad.
    • Familiekamer met Tweepersoonsbed(den)

De kamers en het sanitair waren mooi, netjes, ruim en comfortabel. We hadden familiekamer geboekt echter door foutje kregen we een tweepersoonskamer. Personeel heeft direct geprobeerd een oplossing te bedenken. Waren zelfs bereid een ander hotel voor ons te boeken omdat de bestelde familiekamer niet meer vrij was. Uiteindelijk bed erbij gezet voor onze zoon en uiteraard werden de meerkosten (die we normaal gezien zouden betalen voor familiekamer) niet in rekening gebracht. Erg vriendelijk personeel. Zeker een aanrader!

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Was een zeer aangename vakantie en heel goed hotel alleen was het ontbijt iets minder dan we gewoon

Het ontbijt . Er werd niet bij aangevuld. Als je om 9u30 kwam eten was er niet veel keuze meer. Een grotere koffiepot zetten . Hard gekookte eieren en wat meer variatie in brood en pistolets.

De kamers waren super. Echt heel mooi, groot, proper. .. gewoon perfect. Heel vriendelijk personeel in de keuken.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

perfect verblijf gehad, mooie stad, mooie lokatie,...

er waren een paar dingetje stuk in de kamer, kapstok, rand van de douche wand

perfect verblijf gehad, mooie stad, mooie lokatie, ontzettend mooie kamer, erg luxe, lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

Mooi betaalbaar hotel op prachtige lokatie.

Kleine technische mankementen: niet alle stopcontacten werken, sommige spots vallen onverwacht uit, watertoevoer valt soms kortstondig weg.

Mooie grote gerenoveerde kamers. Gezellige ontbijtruimte. Prachtige lokatie in centrum Brugge.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

Heerlijk hotel, ruime kamer en badkamer, stille kamer en centraal gelegen in Brugge.

Het ontbijt hebben we niet genomen omdat het veel te prijzig is voor een ontbijt.

Een hele mooie ruime kamer, met prima badkamer, uitgevoerd in hout met luxe douche. Het is een soort appartementenhotel met een voordeur en kamer met toegangscode. De kamers liggen aan een gezamenlijk pleintje. Volgende keer boeken we hetzelfde hotel weer!

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Perfect guest house middenin Brugge

Niet iets wat tegenviel maar wat voor ons fijn was geweest waren gordijnen in het voorportaal bij de deur. Daar hadden wij dan onze dochter in haar bedje kunnen zetten i.p.v. bij ons op de kamer.

Lokatie was perfect, midden in het centrum. De eigen parkeergarage is een absolute aanrader in het drukke Brugge. Er zijn misschien wel goedkopere openbare garages maar die staan vaak vol, deze is op minder dan 200m vanaf het guest house. De kamer is vrij groot en was zeer schoon en lekker stil in de avond. Ontbijt was prima, er was genoeg en alles was vers. Inchecken via een pincode was apart maar wel fijn omdat je niet hoeft te wachten op anderen, je kunt zo met je eigen code naar binnen!

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Uitgebreid ontbijt, mooie kamer en heerlijke bedden! Midden in Brugge en toch heerlijk rustig! Vriendelijk personeel! wij komen hier zeker nog eens terug! Toplocatie!!!!

• Beoordeeld op: 23 juli 2016

Geweldige aanrader!

Tot op heden niets

Kamers top verzorgt, heerlijk ontbijt dat totaal niet standaard was. heerlijke bedden, twee douches en ideale ligging. Kan niets anders zeggen dan dat dit een top verblijf is

Geweldige accommodatie, waanzinnig grote kamer. Wij hadden de Autumn 1.

Oud gebouw, daarom redelijk gehorig, dus krakende vloeren (mensen boven ons…)

Het gebouw zèlf, de ligging, het ontbijt.

Fantastisch verblijf in het centrum van Brugge. Aanrader!

Perfecte locatie Uitstekende communicatie Goed ontbijt

Super !!!!!

Dat het wat ongemakkelijk was om de ondergrondse garage te bereiken

De kamer

Ontoereikende WiFi

De kamer

Ruime kamer en toplokatie.

Douche stonk ontzettend, ook na diverse malen doorspoelen met zeep.

Ruime kamer en toplokatie. Fijne incheck met codes.

prima locatie en prima parkeer voorziening

aanvullen koffie en thee, schoonmaken, schone bekers / glazen

Ontbijt was okay, niet uitgebreid

Zeer goede B&B en centraal gelegen.

Centrale ligging en een zeer ruime kamer met terras/balkon