Beoordelingen over Hyllit Hotel 4-sterren

De Keyserlei 28-30, Antwerpen Centrum, 2018 Antwerpen, België

#15 van de 65 hotels in Antwerpen

Verrassend
    • Executive Tweepersoonskamer

Indeling hotel, om van je kamer naar het zwembad te gaan moet je met twee liften, bereiken van de parkeergarage gaat vervolgens met de derde lift.... Ontbijt vond ik erg duur, €20,- per persoon voor een ontbijt met slappe koffie en geen verse jus d'orange. wel veel keuze uit soorten broodjes en vers fruit. Toch is € 20,- veels te veel voor een ontbijt.

Ligging van het hotel was prima.

Uitermate geschikt voor een lang weekend Antwerpen!
    • Executive Tweepersoonskamer

Mooie ruime kamers met prima bedden. Heerlijke inloop douche in een overigens nette badkamer. lekker zwembad met behoorlijke afmetingen en een keurige sportruimte met diverse apparaten voor een goede workout.

prima rustige en nette kamer vlak bij het centraal station ...
    • Executive Tweepersoonskamer

het adres stond op Keizerlei , terwijl de ingang zowel van het hotel als van de parking om de hoek was. Het was dus wel wat zoeken en zeker met al de werken in de buurt.

prima rustige en nette kamer vlak bij het centraal station . ruim ontbijt .

perfecte lokatie midden in het stadscentrum, alles vanop...
    • Executive Tweepersoonskamer

18 EUR parking per dag : staat nergens vooraf vermeld noch booking.com !, noch hotel website

perfecte lokatie midden in het stadscentrum, alles vanop wandelafstand gemakkelijk bereikbaar

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Goed voor een kort verblijf in het centrum van Antwerpen
    • Business Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Goed ontbijt, maar te duur (20 €) voor wat er aangeboden wordt.

Ligging en verzorgd interieur, zeer behulpzaam personeel. We zijn naar het Sportpaleis geweest (Roger Waters), en in plaats van de zelfde avond terug te keren naar huis heb ik in Antwerpen overnacht. Het hotel heeft een uitstekende verbinding met het Sportpaleis, en... zowel in het doorgaan als terugkeren, verliep het transport heel vlot. Dit doe ik nu steeds bij een avondje uit in het Sportpaleis.

Perfect, een aanrader!
    • Executive Tweepersoonskamer

(jammer dat de airco niet uitgeschakeld kon worden in de kamer, maakt een stil geluid maar als je erop begint te letten als je wilt slapen kan het wat storend zijn, maar dat is helaas in de meeste hotels zo)

Prachtig hotel, op een ideale locatie (o.a. 200 m van Antwerpen-Centraal), goeie service, mooie heel nette, rustige kamer, gratis binnenzwembad met sauna, en mogelijkheid tot bagageopslag. Het was top!

Degelijk

Hadden suite maar die had een rare indeling. Er stond eigenlijk een tussenschot midden in de kamer. Daarachter het bed. Leefgedeelte heel beperkt... enkel 2 zeteltjes...

Ligging en kwaliteit geluidsdichting

Geweldige kamer: comfortabel, ruim en schoon.
    • Business Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geweldige kamer: comfortabel, ruim en schoon. Goede lichtdichte gordijnen. Uitstekende ligging in het centrum en bij het station. Eigen parkeergarage onder het hotel.

Heerlijk weekendje gehad.
    • Executive Tweepersoonskamer

Moeilijk te bereiken ivm werkzaamheden centrum Antwerpen en dat zal nog wel even gaan duren.

Ontbijt meer dan voldoende en ontvangst uitermate vriendelijk. Schone kamer met een grote douche.

een vorstelijk verblijf en als een koningspaar behandeld

is ons niet opgevallen.

zowel exterieur als interieur van het hotel is echt prachtig, kamers waren ruim en voorzien van alle gemakken, personeel zeer vriendelijk en keurig gekleed. Ontbijtruimte zeer ruim en prachtig ingericht.

Toplocatie!
    • Business Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Badkamer moet wel nodig gerenoveerd, versleten indruk en douchen in bad. Toilet had gele klakaanslag.

Locatie! Dat was de hoofdreden voor het boeken. Ruime (executive)kamer, airco werkte goed.

Prettig verblijf gehad in centraal gelegen Hyllit

Ontbijt geen verse sap en alleen chocoladepasta la zoet beleg en redelijk aan de prijs / temperatuur zwembadwater net te laag / prijzige extra koffiecups op kamer

Centrale ligging / zwembad en sauna / verduisterende gordijnen / eerder of later inchecken geen probleem/ 2 televisies op kamer/

Chagrijnig personeel, nadat we een 3 tal klachten weg hadden...
    • Executive Tweepersoonskamer

Chagrijnig personeel, nadat we een 3 tal klachten weg hadden gelegd werden we niet gehoord bij de receptie. Kortom voor deze prijsklasse verwacht je meer.

Het slechtste hotel dat ik ooit in mijn leven heb bezocht!!
    • Business Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De service is ver te zoeken! Na midden in de nacht twee x te verhuizen omdat de verwarming t niet doet!? Geen Tegemoetkoming of excuses aanbieden. Die meid achter de balie probeerde alles door te schuiven met t argument dit niet vaak te hebben meegemaakt??? Dus dat is dan de reden om t niet goed te maken of excuses te maken? Wat een triest geval! Walgelijk!

Niks!

Goed, maar duur

Dure kamer, beetje ouderwets Turks stoombad deffect Ontbijt voor€ 20 maar geen vers appelsiensap inbegrepen of speciaal eitje

Zwembad en zeer grote kamer

Zalig
    • Executive Tweepersoonskamer

Het zwembadwater was perfect maar het water in de douche van de welness was koud.

Toplocatie, heel vriendelijk personeel, prima kamer. Het zwembad was zalig, lekker warm en heel proper.

Komen nog terug.
    • Executive Tweepersoonskamer

Zwembad OK, maar accommodatie errond niet uitnodigend: alles erg onduidelijk daar! Jammer van het aanhoudende en oorverdovende alarmsignaal tijdens ontbijt, waardoor moeten wegvluchten. Hotel + -parking 'vinden' = ondoenbaar!

'Perfecte' ligging. Propere en ruime garage. Uitstekend ontbijt. Gerieflijke kamer. Goed bed!

Goede locatie, rustige kamer. Geweldig Antwerpen met gezellige barretjes.

De prijs van €5€ voor een fles water is me erg tegen gevallen. In het koelkastje staan blikjes fanta/cola voor €3,50. Ik geef er niets om om gebruik te maken van deze "service" maar maak dan een acceptabele prijs. Best warm overal, er kon geen raam open om het te laten luchten. en met het klimaat control kreeg ik het niet koeler.

De locatie is geweldig, de stilte in de kamer. wij hadden kamer 206. volgens mij geen buren vandaar de heel stille kamer. Personeel heel vriendelijk.

Ideale locatie als je het station nodig hebt.
    • Business Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De badkamer Was klein.de prijs voor een fles water op de kamer 5 euro!! Koffie of thee, 2.50 euro!! En dan moet je het nog drinken uit karton bekertje. Geen badjas om naar zwembad beneden te gaan en stoombad Was buiten gebruik. Bij uitcheck om 7.30 h.was de buitendeur niet open en mochten we nog eens naar boven om te vragen of ze ze open wilden doen. Prijs kwaliteit totaal niet ok.

De kamers waren ruim en netjes.

Fijn en mooi hotel in het centrum
    • Business Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt vond ik te prijzig. Drukke straat, ook 'snachts had rustige kamer verwacht, met boeken ook naar gevraagd. Had aan een andere zijde van het hotel denk ik beter uitgepakt.

Het zwembad was fijn! Fitness geen gebruik van gemaakt.

matig verblijf, goede ligging goed ontbijt
    • Executive Tweepersoonskamer

hygiene in de badkamer was minder. best wel wat schimmel en toilet en wasbak kan beter schoon gemaakt worden. best wel wat stof in de kamer

geweldige kamers. Ligging is top. ontbijt is prima

Doorsnee overnachting in mooie stad, jammer van het brandalarm.
    • Business Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Onoverzichtelijk gangenstelsel, doolhof bij calamiteiten. Uitzicht op binnenplaats minder fraai. Parkeren in parkeergarage van het hotel is prijzig met €18 per dag.

Kamer ruim, stil en schoon.

Op de ochtend van vertrek ging het brandalarm af.
    • Executive Tweepersoonskamer

Op de ochtend van vertrek ging het brandalarm af. Op zich geen probleem. Maar mijn vriendin raakte in paniek en wilde zo snel mogelijk de kamer uit. Vervolgens begaven we ons vanaf de tweede verdieping naar die nooduitgang via het trappenhuis. Tot onze verbazing zaten we vervolgens "gevangen" in het trappenhuis. Alle deuren van verdieping 0 tot en met 4 waren op slot. We konden ook niet meer terug via de deur van verdieping 2. Alleen de deur van verdieping 5 was open. Als er echt sprake was geweest van brand dan had dit erg gevaarlijke situaties kunnen opleveren. Als resultaat was mijn vriendin helemaal overstuur en hebben we die ochtend niet ontspannen ons verblijf kunnen afronden.

Prima ligging als je lekker een weekendje wilt vertoeven in Antwerpen
    • Executive Tweepersoonskamer

Kamer werd pas heel laat schoongemaakt (nadat we hadden gevraagd of het wel werd schoongemaakt). Veel verschillende liften die je moest nemen om ergens te komen. Leek wel een doolhof soms. Restaurant hoort niet bij het hotel maar werkt samen met het hotel. Je moet buitenom om er te komen. Wij sliepen aan de straatkant, waardoor het lawaaiig werd als je 's nachts je raam open wilde zetten. Je mist een scheerspiegel in de badkamer evenals een haakje om je kleding aan op te hangen.

Goede centrale ligging van het hotel

Locatie dichtbij centraal station en winkelgebied
    • Business Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Voor 200 euro per nacht verwacht ik een goed onderhouden hotelkamer en personeel dat bij het uitchecken vraagt naar hoe de gast het verblijf heeft ervaren. Beiden waren niet het geval. Kamer: niet up to date, een deur die niet sloot, twee doorgezakte bedden en een dekbed met schade door een uitgedrukte sigarettenpeuk.

Locatie dichtbij centraal station en winkelgebied

Door de buitenkant van het hotel verwachte we op en top conform maar viel helaas tegen.
    • Executive Tweepersoonskamer

De puntjes op de i. Geen verse jus maar sap uit een pak bij het ontbijt. Goedkoop eetservive. Nep Nespresso en extra 2 euro betalen voor een extra kopje op de kamer. Koffie trouwens in een kartonnen bekertje ipv kopjes.

Nabij centrum Antwerpen. Locatie dus.

Het was te doen
    • Business Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen warm water tijdens het douchen, ectra betalen voor parkeergelegenheid. 2u moeten wachten voor uit kunnen checken (qua drukte)

Ontbijt! En de locatie

Net goed gelegen hotel waar je stevig betaalt voor ieder extraatje, inclusief het ontbijt
    • Executive Tweepersoonskamer

koude kamer bij aankomst, moeilijk op te warmen, geen hartelijk onthaal, 1 koffie pad per persoon voor 2 overnachtingen komt gierig over, waterfles op de kamer met groot bord er bij:5 €, zeer kil allemaal

ontbijt bleek niet inbegrepen. 20€/persoon/nacht extra vonden we te veel, hebben gepast voor ontbijt.

Vieze rioollucht
    • Executive Tweepersoonskamer

zware penetrante rioollucht.. daardoor gevoel dat het er vies was. (was het niet). komt uit de afvoer in de badkamer en zwembad. erg misselijkmaken. daarnaast waren de liften kapot. ik heb daarom in mijn bikini over straat moeten lopen door een zij ingang. rare ervaring. Dit hotel is fijn vanwege de locatie. maar voor het geld wat je betaalt, verwacht je absoluut veel meer.

ontbijt was wel oke. standaard, maar wel veel keuze! Geen herrie! donkere gordijnen.

Antwerpen als stad is perfect maar zou het hotel zeker niet aanbevelen voor ontspanning.
    • Business Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Liften in het hotel zijn verwarrend en een lift was zelfs defect. Je moest via de parkeergarage naar het zwembad toe. Er was geen warm ater op de kamer en ook andere kamers klaagden hierover. Het uitchecken zorgde voor veel vertraging door te weinig personeel

ontbijt normaal/prijzig kamer netjes maar saai

Kamers waren netjes.
    • Executive Tweepersoonskamer

Het was met het boeken een beetje onduidelijk over het ontbijt. Dit kan er beter bij het boeken gelijk als optie bij zodat je een beter beeld krijgt van de totaal prijs.

Kamers waren netjes. Personeel heel behulpzaam. Locatie was magnifiek.

Al met al hebben we zeker genoten.

Het ontbijt, weinig “frisse” lucht, de vriendelijk vooral bij ontvangst, heel erg zakelijk, dus zeker niet romantisch of warm/knus.

Het zwembad en de indeling van de kamer

Locatie is geweldig.

Balipersoneel komt niet geinteresseerd over. Kijkt vooral op computer als je binnenkomt. Er wordt niet gevraagd of het verblijf bevallen is. Bin zwembad Turks stoombad kapot. Douche alleen koud water. Bij kamer kan geen raam open.

Locatie is geweldig. Kamer is ruim. Bedden zijn comfortabel.

Prima en luxueus hotel op zeer goede locatie.

Veel werkzaamheden aan de metro in de buurt, waardoor het hotel lastig te bereiken was met de auto. Ontbijtbuffet is niet inclusief en vrij duur voor wat je kan krijgen, zeker voor kinderen (20 euro p.p.).

Prima locatie midden in centrum. Alles op loofafstand. Erg ruime kamers en de inpandige parkeergarage is veilig en prima. Zwembad was schoon en lekker! Ontbijt is prima, maar relatief duur. Gelukkig werden we vriendelijk geholpen en mochten de kinderen (12 & 14) gratis (zonder dat we daar om hadden gevraagd).

Het verblijf was aangenaam.
    • Executive Tweepersoonskamer

-Het inchecken met de hotelpas in de lift verloopt niet soepel. -Geen mondelinge instructie hoe de hotelpas gebruikt dient te worden in de lift en de kamer. -In de badkamer/het toilet zou een luchtverfrisser prettig zijn.

-De kamer was comfortabel en geriefelijk. -Het ontbijt was goed verzorgd. -Het schoonmaken van de kamer.

fijn hotel, goed bereikbaar vanaf centraal station
    • Business Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de deur van de badkamer sloot niet en het duurde behoorlijk lang voordat er warm water uit de douchekraan kwam

hotel prima gelegen vlakbij centraal station maar toch heerlijk rustig in het hotel. erg aardig personeel en heerlijke bedden.

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Comfortabele bedden
    • Business Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was ijskoud op de kamer. Verwarmen met de airco niet aangenaam. De vorige gast had blijkbaar gerookt en toen de rookgeur na 24u nog in de kamer hing, kregen we een andere kamer. Aangezien het hotel niet volzet was, begrijp ik niet waarom ze ons niet meteen een kamer hebben gegeven die in orde was.

Comfortabele bedden

Zeer verouderd hotel.

Zeer verouderd hotel. Personeel alles behalve vriendelijk. Kamer vol met vlekken op de vloer, badkamer niet goed schoongemaakt. Deur naar het balkon ging niet degelijk dicht. Licht in badkamer stuk.

• Business Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Douche werd om 10.00 uur niet warm. Het ontbijt was lekker, maar voor een belachelijke prijs.

Locatie is geweldig, personeel vriendelijk, heerlijk zwembad!

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Zakenhotel voor kort verblijf.
    • Executive Tweepersoonskamer

Wat uitgeleefd, stoffig hotel. Airco op de kamer luidruchtig. Kamer niet grondig gereinigd. Duur voor wat het hotel te bieden heeft.

Eigen parking bij hotel was groot voordeel. Per telefoon goed uitgelegd hoe er te komen. Hotel is zeer centraal gelegen. Ruime kamer en badkamer.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Kamer uitstekend, ligging perfect. Maar te koud.
    • Business Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was 17 graden toen we om half vier arriveerden. Na enkele uren was het krap 20 graden. Warm water kwam na tien minuten op gang. Geen haakje voor de jassen, wel een paar loze schroefgaten in de muur. Televisiezenders beperkt. Geen CNN.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Lekker ontbijt, goede bedden (niet te hard) , heel...
    • Business Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De gezelligheid in de bar en dure prijzen

Lekker ontbijt, goede bedden (niet te hard) , heel vriendelijke serveerster aan het ontbijt ( met kort haar ), super ligging, mooie moderne inrichting

• Beoordeeld op: 29 november 2017

We hebben het naar ons zin gehad.
    • Executive Tweepersoonskamer

De bedden vonden wij iets te zacht om goed te kunnen slapen. Helaas moesten we boven op de kamerprijs nog extra €20 p.p. betalen voor het ontbijt. Dat vonden we erg veel. Bij de Exki hebben van een prima ontbijt genoten voor nog geen €10 samen.

Het is een mooi hotel. We werden vriendelijk ontvangen bij de receptie. De kamer was goed schoon en goed ingericht. Op de kamer hadden we de mogelijkheid om koffie of thee te zetten. De badkamer was van alle gemakken voorzien en en de douche was erg fijn. De locatie is perfect. Je loopt zo het centrum in. Er zijn veel eetgelegenheden in de buurt. Ook het station is op loopafstand bereikbaar.

De junior suite: vreemd en ongezellig ingedeelde ruimte. Badkamer met oud uitziend en niet erg schoon bad. Bij het zwembad zag t er over t algemeen netjes uit maar ontbrekende haakjes in kleedruimte ed Net niet netjes genoeg voor een dergelijk sterren hotel

De wellness faciliteiten, het zwembad en de sauna waren prettig

Heerlijke plek voor een (langere)citytrip....aanrader !
    • Executive Tweepersoonskamer

Om 11.00 uur verloopt je sleutelkaart meteen en als je dan ook nog in een hele lange uitcheckrij terecht komt (30 min wachten) is dat toch wel een minpuntje zeker als er niet van tevoren expliciet op gewezen wordt.

Hele nette en schone kamer en ondanks de zeer centrale ligging geen last van geluidsoverlast gehad. Heerlijk ontbijt en prima bed.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Heerlijk dichtbij alle bezienswaardigheden en toch rustig hotel. Alles te voet bereikbaar.
    • Executive Tweepersoonskamer

De parkeersituatie. Vanuit de parkeergarage naar de hotelkamer vergt nogal wat geëxperimenteer met de verschillende liften. Ook het uitrijden is gevaarlijk: binnenkomende voertuigen gaan door dezelfde in/uitgang en vanuit de garage is niet te zien,dat je niet linksaf mag slaan na het uitrijden.

kamer zeer ruim en schoon, geen geluiden van andere gasten ,goed van binnenuit geïsoleerd.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Een prima hotel, niet bijzonder, wel ok.
    • Executive Tweepersoonskamer

20,00 euro pp voor ontbijt is wel erg veel. We hebben dus ook niet ontbeten in het hotel. Hotel is niet bijzonder, kamer is vrij basis. Ik zou hier niet meer teruggaan. 11/11 is ook een nationale feestdag in België. Wist ik niet. Teleurstelling was erg groot aangezien ik voor het shoppen ging. Kan het hotel niets aan doen maar is toch jammer dat het nergens vermeld staat

De locatie is goed! Hotel is prima, niet bijzonder.

Niet 4 sterren waardig
    • Executive Tweepersoonskamer

Hygiene ver te zoeken. Dikke laag stof op de kamer. Zelfs na melding is hier niks aan gedaan of in tegemoed gekomen. Mensen die in de gym aan het sporten waren, sprongen in hun bezweten sportkleren in het zwembad. Hier is na er melding van gemaakt te hebben niks aan gedaan. Kamer enigszins gedateerd.

Weekend Antwerpen
    • Executive Tweepersoonskamer

duur ontbijt en mini bar , onpersoonlijk, weinig extra's. Erg kleine sauna en niet werkend stoombad.

nette kamers, mooi proper hotel, kort bij station, metro en Meir. zwembad ook netjes.

Typisch zaken hotel.

Bizarre indeling van de Suite, waarbij het slaapgedeelte wordt afgeschermd met een soort wandje, waardoor het slaapgedeelte vrij klein is en de overige ruimte vrij groot, maar door de matige inrichting, niet goed bruikbaar is. Douchen in de badkuip zou ook niet bij deze prijsstelling mogen horen.

Typisch zaken hotel. Ligging is goed.

De kamers zijn heerlijk, bedden heel goed.
    • Executive Tweepersoonskamer

kamer werd schoongemaakt nadat we de reeptie hadden gebeld. Het was ook iets minder schoon dan we gewend zijn. Turks stoombad deed het niet, maar normaliter wel altijd dus kan gebeuren

De kamers zijn heerlijk, bedden heel goed. Het is ook lekker rustig. Personeel is vriendelijk en de sauna is klein maar wel heel fijn

Eerste en tevens laatste keer
    • Executive Tweepersoonskamer

Kamer was of bloedheet of ijskoud. Airco kon niet uit. Hygiëne was zeer matig. 'Snachts opgegeten door de muggen. Verwacht meer van een 4 sterren hotel

Ligging in het centrum

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Heerlijk weekendje weg
    • Executive Tweepersoonskamer

De buurt rond het hotel (de Diamantbuurt rondom het station van Antwerpen) is niet super, maar je bent in een paar minuten wandelen in een mooier gedeelte van Antwerpen en binnen in het hotel is het luxe.

Mooi, keurig hotel met lekker uitgebreid ontbijt en je kan er lekker zwemmen/sauna doen na dagje shoppen

zeer tevreden
    • Business Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

inkom onduidelijk - geen wegwijzer naar de receptie op het eerste verdiep. Lift zonder signalisatie.

Vriendelijk en bekwaam personeel (receptie en ontbijtzaal en wellicht ook de kamer)

Goed verblijf voor korte tijd, uitstekende ligging in het centrum, rustige kamers aan de achterzijde
    • Business Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Douchen in bad heeft niet mijn voorkeur, verkeerde zuinigheid met koffiecups op de kamer (2 stuks voor 2 nachten...). Daarnaast zijn gezien de kamerprijs de kosten voor het ontbijt absurd. Niet doen dus, keus genoeg in de omgeving.

Rust, stilte in de kamer (aan achterzijde hotel, 4e verdieping)

Een gunstig gelegen hotel nabij het station met prima kamer en fijne badkamer.
    • Executive Tweepersoonskamer

Je moet via een tussenverdieping - waar de receptie gelegen is - naar je kamer: er is geen rechtstreekse trap (of lift). De lucht bij de receptie was een beetje kunstmatig.

De kamer was prima met een groot bed en een mooie moderne badkamer. De ramen sluiten geluidsdicht af. Het hotel is gunstig gelegen, dicht bij het station. Parkeren kan onder het hotel maar ook in de directe omgeving.

Mooi hotel, prima kamer, vriendelijk personeel
    • Executive Tweepersoonskamer

Ontbijt is prijzig. Uitzicht was niet echt de moeite waard (hoog gebouw/hotel)

Heel rustig, geen geluiden van naastgelegen kamers, liften of op de gangen. Locatie is uitstekend, dichtbij winkelgebied, restaurantjes, bioscoop en station.

We waren met 10 ps en iedereen vond het erg geslaagd en zeer rustig

het enige nadeel : de kamer met aparte bedden was blijkbaar niet bereikbaa r met dezelfde lift als de andere kamers

Alles beviel ons : de bedden zijn uiterst comfortabel, het ontbijt erg lekker en veel keuze, zeer vriendelijk personeel zeker ook aan het ontbijt en in het restaurant.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Geweldig kindvriendelijk hotel in hartje Antwerpen met een grote glimlach en heerlijk eten!
    • Business Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Uitzicht hotelkamer was niet bijzonder.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, flexibel met het verlengen van de kamer op de laatste dag. Het restaurant op het dakterras is geweldig met ook zeer professioneel en vriendelijk personeel. Kamer was ruim, netjes en het bed sliep heerlijk. Locatie is ook geweldig, vlakbij het centraal station, de zoo en het centrum: alles op loopafstand!

Perfect
    • Executive Tweepersoonskamer

Het is alleen jammer dat het zwembad/sauna in de middag dicht is. Doordeweeks was het alleen open van 07.00-10.00 en 17.00-21.00.

Het ziet er allemaal super luxe uit voor een goede prijs! Kamer en badkamer was prachtig! Super mooi zwembad met sauna én gym! Schoonmaak ploeg komt ook 2 keer per dag voor als je uit wilt slapen. Helemaal perfect!

De omgeving was zeker in de avonduren erg gezellig.
    • Executive Tweepersoonskamer

Bereikbaarheid door de wegwerkzaamheden in Antwerpen was echt rampzalig, maar daar kan het hotel niet echt iets aan doen.

De omgeving was zeker in de avonduren erg gezellig. Veel gezellige terrasjes en restaurantjes.

Antwerpen is mooi om te ontdekken
    • Executive Tweepersoonskamer

voor alles moet er betaald worden, zelf voor de padjes voor koffiemachine, nog nooit meegemaakt. Ze maken reclame voor zakenmensen op reis, maar als die moeten werken met de WiFi die er aangeboden wordt is dat super triestig. Precies nog in de inbel tijd van vroeger

De locatie.

Prima locatie, ruime kamer, lekker zwembad en sauna
    • Business Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt viel erg tegen voor €20 pp, stoombad bleek buiten werking, badkamer enigzins gedateerd, verschillende liften nodig voor zwembad / parking

Prima locatie, ruime kamer, lekker zwembad en sauna

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Prima.
    • Executive Tweepersoonskamer

Locatie van het hotel was qua bereikbaarheid erg goed maar qua "leuke" restaurants/uitgaansgelegenheden niet.

Bedden lagen heerlijk en het zwembad beviel ook.

Geweldig hotel in het hart van de stad
    • Executive Tweepersoonskamer

Sommige badkamers zijn een beetje gedateerd. Zou moderner kunnen

Geweldig hotel midden in de stad van Antwerpen. Goed ontbijt, vriendelijk personeel en mooie, geluidsarme kamers

Het was een matig hotel, geen verblijf voor langer dan 1 naccht
    • Business Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik vond mensenharen tussen de lakens en op mijn bed en de kamer zag heel somberig uit, met een uitzicht naar de binnen tuin van het hotel.

Ik had bij boeken doorgeven dat ik mijn dochter van 10 maanden mee neem naar het Hotel. Het Hotel heeft proactief contact met mij opgenomen om te vragen of er een babybed nodig is. Dat vond ik zeer klantgericht!

Ontspannend in luxe
    • Executive Tweepersoonskamer

Het ontbijt kost 20 euro per persoon en is zeer matig. Voor deze prijs kunt u beter buiten de deur ontbijten. Dit was een onaangename verrassing voor zo'n duur hotel.

Een heerlijke kamer, fijn bed, schone badkamer met goeie douche. Het zwembad en de wellness zijn prachtig en precies zoals op de foto's.

Een echte aanrader, vooral als je met de trein reist
    • Executive Tweepersoonskamer

Niks. Er was een probleempje met het geluid van de ventilatie en dat is onmiddellijk opgelost geweest

Logies fantastisch Ontbijt was ons een vorige keer prijs kwaliteit tegengevallen, dus hebben we geen ontbijt in het hotel genomen

leuke ligging, kortbij de dierentuin
    • Business Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

vooral een slecht gevoel bij dit hotel - wij lagen op de 5de verdieping. heel veel lawaai van schuivende stoelen/tafels van bovenliggend restaurant. - airco werkte niet op de kamer - kamer heel verouderd - zwembadwater heel koud - turks stoombad defect ( blijkbaar al heel lang ) - enkel parkeergelegenheid per dag. Dus als je langer parkeert als 3u in de namiddag moet je een hele dag bijbetalen ( 18 euro ) ook al blijf je maar een uurtje langer.

leuke ligging, kortbij de dierentuin

Ontzettend mooi hotel gelegen midden in de winkelstraat.
    • Executive Tweepersoonskamer

Ontzettend mooi hotel gelegen midden in de winkelstraat. Met hele mooie ruime kamers en super aardig personeel! En daarnaast ruikt het overal heel lekker :) echt een aanrader voor iedereen die Antwerpen wil verkennen!

een centrale ligging voor een correcte prijs
    • Business Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer ietwat verouderd , maar wel goed onderhouden . Safe helemaal onderaan , moet je wel op de vloer liggen voor toegang ...badkamer oogt niet modern .

Centrale ligging ! rustige kamer in een drukke buurt .

Prima maar smaakloze kamers

Eigenlijk niets. Prijs van het ontbijt is fors en de kamers zijn smaakloos ingericht. Maar prima hotel voor een verblijf in Antwerpen.

Mooie locatie, lobby en bar.

betere toegankelijkheid voor de welness faciliteiten gewenst
    • Executive Tweepersoonskamer

welness center met beperkte openingstijden 7.00-10.00 en 17.00 -21.00 en koffie en thee ook beperkt tot max. 2 kopjes.

locatie perfect en centraal gelegen

Prima hotel, centraal gelegen vriendelijk personeel
    • Executive Tweepersoonskamer

Ik kon mijn kamer alleen bereiken door over te stappen van een lift naar de andere 20EUR voor een basic ontbijt is duur

Vriendelijk personeel Schoon Zwembad

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

viel tegen
    • Executive Tweepersoonskamer

Kamer was redelijk maar niet top te noemen voor een sterrenhotel en voor die prijs. Het viel me zwaar tegen dat je zelf overal achteraan moet gaan om info te krijgen. Zoals een uit en - inrijkaart nodig voor de parking werd niet verteld bij inchecken. Ik moest zelf gaan informeren waar het zwembad was en daarbij vroeg ik of er lockers aanwezig waren om kleding in te hangen en dat werd bevestigd. wat er dan NIET verteld word is dat je bij de receptie daarvoor een sleutel kan halen want dat is pas te lezen als je in het zwembad bent en een locker wilt gebruiken. Jammer ook dat het ontbijt niet was inbegrepen bij de prijs van de overnachtingen, wat wel zo netjes was geweest bij zo'n prijs. Uitzicht van kamer was ronduit belabberd te noemen want we keken op een platdak en een hoge muur van een ander gebouw. En zo waren er meer van die kleine dingetjes die me tegenvielen. Vond ik erg jammer want had me er meer van voorgesteld.

de vriendelijkheid van het personeel