Beoordelingen over ibis Kortrijk Centrum 3-sterren

Doorniksestraat 26 30, 8500 Kortrijk, België

#22 van de 31 hotels in Kortrijk

• Beoordeeld op: 22 oktober 2018

Zeer vriendelijk personeel.

De badkamer is aan de krappe kant met name de plaatsing van het toilet. Een groot nadeel is dat het hotel geen eigen parking heeft.

Zeer vriendelijk personeel. Ontbijt goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

aanvankelijk aardig, uiteindelijk een deceptie
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De bejegening door de manager. De reactie op onze klacht was beneden alle peil. Dat tekent onze ervaring zeer negatief.

De locatie van het hotel is prima en de kamer was aardig

Algemeen positieve ervaring

Er hing een zeer doordringende onaangename geur in de badkamer. Verder nog een klein minpuntje: de deur van de badkamer gaat open richting het bed en de lichtknop zit buiten de badkamer. Bij een nachtelijk badkamerbezoek betekent dit dus dat de persoon in bed gewekt wordt door een lichtstraal in het gezicht. Bij het ontbijtbuffet werd er geen controle gedaan van de bezoekers of die wel of niet betaald hadden voor het ontbijt. Op zo'n moment vraag ik me dan af of het de meerprijs wel waard was.

Het onthaal: na middernacht ingecheckt en de vriendelijke dame aan het onthaal zorgde ervoor dat dit allemaal vlot verliep. Rustige ligging van de kamer, maar helaas iets minder rustige buren toen die in de vroege uurtjes de kamer binnengingen.

fijn dat het in het centrum ligt.
    • Familiekamer (3 Volwassenen)

geen uitzicht. raam ging niet open.

fijn dat het in het centrum ligt. Weinig last van lawaai. (binnen of buiten). heerlijk ontbijt. heeeeel veel keus. propere kamer. mooie badkamer.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Standaard hotel midden in het centrum.

De airco op de kamer. Het was winderig en koud als hij aanstond of te warm als hij uitstond. Je hoorde hem ook. Voor lange mensen is de wc/douche combinatie krap.

Het is een standaard hotel met een goed ontbijt.

aangenaam verrast

extra hoofdkussens mogen aanwezig zijn, geen minibar maar wel mogelijkheid om drank te kopen in de inkomhal.

GROTE DOUCHE, LEKKER ZEER UITGEBRED ONTBIJT, GOEDE CENTRALE LIGGING MET PARKING NABIJ.

• Familiekamer (3 Volwassenen)

Geluidsoverlast vanwege een evenement naast het hotel tot half drie 's nachts. We konden pas na drie uur in slaap komen. Dat was het risico van een hotel in de binnenstad boeken, liet het personeel ons weten. Jammer.

Het verblijf was goed en wat ik ervan verwacht had omdat ik er al eens geweest ben

Het sanitair had een bepaalde geur en er was ook een licht in de badkamer dat defect was en knipperde

Gemakkelijk omdat het in het centrum en kort bij station is

In het centrum van Kortrijk, alles dichtbij.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Kamer was klein en we keken tegen een muur aan maar dat was prima voor 1 nacht. Bij het ontbijt werden de tafels niet afgeruimd, daardoor stond er op alle verlaten tafels nog vaat/afval. Dit is echt een aandachtspunt voor het hotel.

Standaard accommodatie welk prima was. Je loopt erg makkelijk de stad in en alles is dichtbij. Standaard ontbijt maar goed, genoeg keus.

Waren tevreden.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Ontbijt was verzorgd. Vonden het wel duur in vergelijking met andere locaties waar we verbleven Op sommige plaatsen is er voor 10 euro cava op zondag bvb.., met spek en eieren etc.

Wij hebben genoten van het mooie verrassende Kortrijk!
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Een goede kamer, voldoende ontbijt voor iedereen, werd regelmatig bijgevuld; De ligging is echt SUPER! Een parkeertip: Je kan aan de muziekacademie een hele dag parkeren voor 2,50 euro!

Kort maar rustgevend
    • Familiekamer (3 Volwassenen)

De badkamer is aan vernieuwing toe en wat klein. Wat mij betreft mochten ze ook gerust een meter van de kamer wegnemen en mee integreren in de badkamer.

Goede bedden, zeer ruime (gezins)kamer Lekker ontbijt

Om nooit meer terug te gaan

Bij booking betaald,incl ontbijt Daar aangekomen in het hotel, ontbijt was NIET inbegrepen! Kamer bij aankomst was niet gepoetst! Eieren bij ontbijt zagen er onderaan grijs uit. Brood was beschimmeld. We moesten vragen naar glazen voor fruitsap,tassen voor koffie en om bestek aan te vullen. 2 nooduitgangen op 2de verdieping waren gesloten !!! Aan de ingang deur van het hotel zag het er 2dagen vies uit!(gebroken glas)

Ruime zonnige kamer Vers fruitsap

voor een nacht was het prima te doen maar wij zouden daar echt geen week willen zitten

de badkamer was gedateerd en geen minibar service van koffie en thee op de kamer was er ook niet

de kamers waren goed alleen jammer dat er geen minibar aanwezig was

Goede uitvalsbasis voor bezoek aan Kortrijk

Voor mij was er geen minpunt. Slechts één overnachting . We hebben geen ontbijt genomen dus kunnen we hier niets over zeggen.

Was centraal gelegen kortbij de plaats waar we moesten zijn. Comfortabele basis kamer voor correcte prijs. Alles was voorzien. Goed bed,propere kamer en goede douche. Ideaal om Kortrijk en omgeving te bezoeken

Goed voor 1 nacht maar zeker niet langer.
    • Familiekamer (3 Volwassenen)

Er waren geen stopcontacten in de kamer, behalve eentje naast het raam. De dame aan de receptie bij aankomst was zeer vriendelijk, maar de dame bij ons vertrek absoluut niet.

Een comfortabel bed en een lekker ontbijt.

zonnige en leerrijke 2-daagse.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

We wisten niet dat het kermis was en de drukte en de omvang van de kermis viel tegen. We vonden op zaterdagavond 8 april nergens een plekje in een deftig restaurant. We moesten dan maar ergens een hamburger gaan eten. En daar moesten we zeer lang op wachten. Het personeel kon de drukte niet aan. Het is geen ramp, maar dat lawaai ....niets voor ons!

goede ontvangst, lekker ontbijt, locatie dichtbij het station, fijne overzichtelijke stad. We komen zeker terug!

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Ideaal hotel voor een citytrip met een aantal negatieve puntjes

Het uitzicht van uit mijn kamer was de binnenkoer van het hotel, dit is voor mensen die op citytrip komen toch een beetje storend. Er was veel lawaai op de gang en ondanks een deurhanger “Do not disturb” werd er toch op onze deur geklopt door de schoonmaaksters, een van deze mensen kwam zelfs onnodig de kamer binnen, zij heeft zich hierna wel geëxcuseerd. Daarnaast vond ik het jammer dat de haardroger in mijn kamer vol met plakkerige plekken zat. Hier waren mijn vriendin en ik eigenlijk echt vies van.

De locatie van het hotel is ideaal. Zowel het station als het stad waren op loopafstand van het Hotel. Uitstekende WiFi. Goed bed. Flatscreen tv met HDMI ingang. Vriendelijk personeel. Snelle service.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

de paasfoor geeft een gezellige sfeer en we hadden geluk dat het weer redelijk goed was

wij hadden kamer 301 en dat viel beetje tegen kwestie van indeling van de kamer de badkamer was klein onhandig,deur bleef niet tegenstaan dus je moest ze sluiten dus laten open staan want anders 's nachts altijd een klik met het sluiten van de deur vorig jaar hadden wij een kamer weet de nr niet meer aan de kant van het schouwburgplein en ja die was gezelliger en ruimere badkamer,toch zullen we nog eens terug komen!

het ontbijt was goed niets speciaal,zekers niet voor die prijs personeel zeker meisje met lange haren was zeer vriendelijk

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Wij vonden dat het niet kan dat in een Vlaamse stad in de...

Wij vonden dat het niet kan dat in een Vlaamse stad in de ontbijtruimte uitsluitend Engelse aanduidingen te zien waren. Er is geen enkele verontschuldiging mogelijk. Stel u voor dat er in een Londens hotel uitsluitend Nederlandse mededelingen te zien zouden zijn! Té gek om er zelfs maar te denken?

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Het ontbijt was uitstekend, veel variatie,
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Met het bed wat problemen,de bovenst matras is te dun zodat ze wegglijd van het bed. En de kussens waren te plat;

Het ontbijt was uitstekend, veel variatie,

Vriendelijk personeel, uitstekend ontbijt, nette kamer.

De badkamer is flink verouderd, maar functioneel. Dichtgeplamuurde scheur in de vloer van de douchecabine en geen wc borstel aanwezig.

Vriendelijk personeel, uitstekend ontbijt, nette kamer.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Kortrijk is een mooie stad maar prijs/kwaliteit van verblijf is al ooit beter geweest.

De geur (schimmel, vocht) van de oorspronkelijke kamer in de badkamer die zelfs tot in de andere ruimte (bed) te ruiken was.

De service dat we om half 3 ‘s nachts nog van kamer konden wisselen.

We hebben genoten van de goede zorgen en de rust!

De badkamer stonk echt naar sigarettenrook! En als je zelf nietroker bent dan stinkt dat verschrikkelijk. Washandjes zou handig zijn. En een stopcontact in de buurt van een spiegel. De kabel van de haardroger is veel te kort, waardoor deze niet echt te gebruiken valt. Een extra deken in de kast. Bij ontbijt was de echte boter (President) echt te hard om te smeren.

Er hing een ontspannen sfeer. Fijn dat je in de lounge tot ‘s avonds laat nog vriendelijk bediend word op een kopje thee! Het bed lag heerlijk. Mijn man (rugpatient) heeft meestal geen rug meer over als hij ergens anders geslapen heeft. Nu viel het heel goed mee! De kamer was ( zoals gevraagd) zeer rustig. Zelf met oud op nieuw geen lawaai gehoord. Ontbijt was uitgebreid en lekker.

We komen zeker terug !
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Als ik dan toch iets moet zoeken ... S morgens mocht bij het onbijt de keukendeur dicht blijven . (Zicht op vuilbak) .... Maar hee t is echt zoeken om toch iets "negatief" te zeggen over dit hotel ... We zijn zeer tevreden !

Aan receptie , hebben ze het niet nagelaten ons een andere kamer te zoeken ... daar we een kamer hadden geboekt met twee apparte bedden ... ze hebben meteen gezien dat we een koppeltje waren en hebben ons een kamer bezorgd met tweepersoonsbed . Ik zie het een ander hotel niet meteen doen . Personeel is vriendelijk en niets is teveel gevraagd .

De kamers waren mooi , Het ontbijt was super lekker veel keuze en voor 15 euro per persoon weinig geld voor veel variatie alles vers super in orde wij komen zeker terug extra tip in de badkamer geen glas voorzien of beker om u na het wassen van u tanden u mond te spoelen anders geen enkele slechte opmerking prijs kwaliteit is TOP,PERSONEEL IS OOK SUPER VRIENDELIJK doe zo verder .

• Beoordeeld op: 10 december 2017

beantwoordt volledig aan de verwachtingen
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

het blijft jammer dat we ondanks de inspanningen van booking.com onze boeking niet konden aanpassen wegens een verkeerd geboekte datum. Zeker omdat het om 5 kamers ging en we bereid waren de correctie te vergoeden. Dit is geen fout van het personeel, maar wel een weinig klantvriendelijke houding van Accor

propere kamers, lekker ontbijt, late check-out

Goed hotel op 5 minuten wandelen van station.

Goed hotel op 5 minuten wandelen van station. Behulpzaam personeel, ik kon zonder probleem andere kamer krijgen die rustiger was (niet aan straatkant).

Kortrijk, het ontdekken waard.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Deed weliswaar geen afbreuk aan de kwaliteit van onze kamer maar het houten kader van het raam en van het venstertablet verkeren ronduit in een slechte staat (afbladerende verf).

Ligging op wandelafstand van het stadscentrum. Betaalbare parking onder het nabije shoppingcenter (6 EUR/dag). Overnachten in een IBIS-hotel plaatst je nooit voor een verrassing, je weet perfect waar je aan toe bent. Volstrekte rust aan de achterzijde van het pand, het uitzicht op de blinde muur moet je er wel bij nemen.

Het was een prima locatie voor het bezoeken van enkele brocante markten
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

liever 2 stoelen op de kamer.

De locatie was mooi centraal voor het bezoeken van enkele brocante markten. ( lille, Kemmel, etc) Het was een rustig hotel, goede bedden, goede ligging ten opzichte van het station en het centrum. Het ontbijt was prima, en ook de vertrektijd ( voor 12 uur) beviel prima.

Wij vonden ons verblijf wel heel goed, rustige kamer, goede nachtrust en een goed ontbijt.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Eigenlijk de TV, het beeld van de tv op kamer 233 bleef regelmatig haperen, de programmatie van de zenders zou wel kunnen afgesteld zoals bij telenet of proximus, dat voelt beter aan bij thuis zijn.

Het ontbijt was voor ons perfect.

Fout bij Booking.com

Doordat bij Booking.com mijn creditcard gegevens niet niet goed op orde waren en nadat door mij de gegevens zoals naam en vervaldatum opnieuw gegeven zijn kwam van Booking.com de melding dat de reservering in orde was.Bij aankomst in het hotel bleek er geen reservering te zijn. Door het hotel is zeer goed gehandeld door een kamer te verstrekken voor dezelfde prijs als bij de reservering afgesproken. Door dit soort fouten bij Booking.com wordt het onbetrouwbaar om hier te boeken.

De ligging tov het centrum

basic hotel,maar prijs kwaliteit in orde.

slechts 1 personeelslid om het ontbijt te regelen.vaak dingen bijvragen die op waren. jammer dat er geen koelkastje op de kamer staat.

ontbijt was uitgebreid en kamers waren netjes. ligging was perfect,vlak bij het centrum

Relax weekend

Badkamer is veroudert,is aan vernieuwing toe. In de ontbijtruimte werd de kar met vuile dienbladen niet opgehaald terwijl deze vol was. De gasten lieten dan maar de vuile dienbladen staan op de tafeltjes, terwijl nog nieuwe gasten binnenkwamen om te ontbijten. Bediening reageerde hier niet op.

Vriendelijk onthaal Rustige kamerligging, de kamer is eenvoudig maar netjes, heerlijk groot bed. Mooi ontbijtbuffet.

IK HEB AL BETER GEETEN? KOFFIE WAS SLECHT VORKEN EN MESSEN...

UIT MIJN BED GETUIMELD DOORDAT BOVENSTE MATRAS ALTIJD VERSCHOOF

IK HEB AL BETER GEETEN? KOFFIE WAS SLECHT VORKEN EN MESSEN MOEST MEN ZOEKEN GEBAKKEN EIEREN WAREN NIET TE ETEN

Wij hadden een reuze weekend in Ibis Kortrijk!

Goede comfortabele zetels om in te zitten op de kamer ontbraken. Iets meer vers fruit bij het ontbijt had ook gemogen.

Mooie gezellige, ruime kamer met zeer goede bedden!

Zeer leuk hotel, vriendelijk en pal in het centrum van Kortrijk !! Ideaal

oorkussens waren nogal plat

Heerlijk ontbijt, ongelooflijk vriendelijk personeel. We konden onze fietsen in de berging placeren 'snachts. Alles was piccobello in orde, zelfs een beetje te warm.

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Goede locatie maar aan verbetering toe
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Slecht verluchte kamer, was er heel warm. Een gematigd bed met hard kussen en stijve lakens. Het ontbijt was goed maar op details na aan verbetering toe ( warme appelsiensap, bestek was op, vuil koffie machiene)

De perfecte locatie om te genieten van de binnenstad Kortrijk!!

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Goed hotel, maar
    • Familiekamer (3 Volwassenen)

Het ontbijt s'morgens. Er waren geen eiren, geen scrambeld eggs, geen jus d orange, niets warms, vieze mokken en bestek en een verveelde bedienster. Nee dit was ver beneden maats voor €15 pp. Ik heb dit ook als klacht bij het uitchecken gedaan en toen heeft de receptionist 1 van de 3 ontbijtkosten laten vervallen. Iets wat ik dan weer heel netjes en redelijk vond, maar liever heb ik gewoon een lekker kompleet ontbijt. Verder was de douchstang aan een revisiebeurt toe. Die hing helemaal los.

Kamers waren netjes en schoon. En het was een ruime 3 persoons kamer. En wat me opviel was dat het hele hoge kamers waren. Bedden waren comfortabel en sliepen ook prima.

Goed voor een korte businesstrip (max 1 of 2 nachten) maar niet voor een romantische trip

Er was kermis in Kortrijk, toen ik daardoor met de wagen niet in het centrum geraakte, belde ik de locatie met de vraag waar best te parkeren, maar werd vrij koel onthaald

Centrale ligging

Prima accomodatie in het centrum van Kortrijk

Ik word wat zenuwachtig als je door de hotelketen - en dan bedoel ik de directie - uitsluitend in het engels wordt aangesproken als een onmondige kleuter. Verder valt er niets negatiefs van te zeggen.

Het hotel ligt midden in het centrum. Het is zakelijk en comfortabel. De jongeman van de receptie was vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Prima verblijf voor mini city trip naar kortrijk.

Bediening was correct maar personeel was niet betrokken. Het kon vriendelijker. En de televisiezenders haperden veel.

Ligging midden in het centrum, heel gemakkelijk.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

City trip Kortrijk
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Moeizame reservatie Kleine kamer Tv werkte amper. Sommige programma's waren amper te volgen, men wist dit maar kon niet verholpen worden. Veel geluidsoverdracht van geburen boven en opzij

Vriendelijke ontvangst Gevarieerd ontbijt Goede bedden

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Locatie was heel goed
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Geen vriendelijk personeel aan receptie .nooit goed dag of avond gewoon op de computer je bestand niet ???? Eerste indruk van u hotel aankomst?

Locatie was heel goed

• Beoordeeld op: 24 maart 2017

prima hotel voor kortverblijf.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Ik ben op 23 maart in kamer 207 mijn oplader van mijn GSM vergeten. Het zou de max zijn moest die kunnen opgestuurd worden naar Warandelaan 13 9230 Wetteren

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

de eerste kamer die we kregen rook alsog hij maanden niet gebruikt was en de vloer en badkamer waren niet echt schoon, maar direct een andere wel schone kamer gekregen

kleinschalig, alles er op en er aan, goede service, parkeren in garage onder het naastliggende plein is erg goedkoop

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

perfect hotel als je verder geen faciliteiten nodig hebt.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Kamer 209 direct t.o. De lift was zeer gehorig.

Midden in het centrum . Auto makkelijk parkeren in naast gelegen parkeergarage. En heerlijk ontbijt met o.a.verse jus de oranje , roerei en verse wafels.

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Ideale ligging maar weinig faciliteiten
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Te weinig personeel. Lang wachten bij in checken en uit checken. Geen eigen parkeer gelegenheid en parkeren moest extra betaald worden.

Dicht bij de expohallen (beurs) en midden in het centrum.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Nette kamer en goede bedden, Het ontbijt was goed voorzien...
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Het hotel is erg gehorig en er blijven nog steeds gasten die daar zelf geen rekening mee houden helaas.

Nette kamer en goede bedden, Het ontbijt was goed voorzien maar kleine ruimte wanneer het hotel druk bezet is zoals nu.

Gelukkig alleen om te slapen..

Voor 120 euro had de kamer en wasruimte wat groter gekund. Geen drankje (water). Geen mogelijkheid een kop koffie of thee te maken. Stopcontacten (slechts 1 dubbel) lastig bereikbaar (onder een plank). Geen stopcontact voor eventueel een krultang in wasruimte (alleen voor scheerapparaat, die zijn tegenwoordig bijna allemaal met batterij, dus onnodig). Al met al, voor minder geld wel betere Ibis hotels meegemaakt.

Het is schoon. De bedden zijn goed.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

In dit hotel zie je ons niet meer terug

TV: bijna geen posten beschikbaar en als er al posten waren bleef het beeld continu hangen. De vriendelijkheid aan de receptie was echt persoonsgebonden. Ontbijt: het duurde soms te lang vooraleer etenswaren/fruitsap aangevuld werden. Kopje deca aan de bar van het hotel: €2,80 voor een tas warm water met een zakje oploskoffie er bij , dit vind ik met de haren getrokken.

De ligging was gewoonweg fantastisch! Overal op wandelafstand vandaan, parkeergelegenheid in ondergrondse om de hoek.

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Wat tegenviel was.

Wat tegenviel was.. de douchedeur die niet volledig dicht ging zodanig dat het water tot buiten de douche stond. Alsook dat het 2 dagen duurde vooraleer een lamp in de badkamer hersteld was. De rest was ok.

• Beoordeeld op: 3 februari 2017

Kamer is verouderd!

Kamer is verouderd! Vloer in badkamer was glad, geen voetmatje voorhanden, schimmel in douchecabine, laminaat in kamer kwam omhoog door vocht, bevestiging van de gordijnen was deels stuk waardoor het niet donker was... Kortom de minste van alles ibishotels die we reeds geboekt hebben.

• Beoordeeld op: 17 januari 2017

Prima verblijf!

De rookvrije kamer rook ontzettend naar sigarettenrook, maar we kregen meteen een andere kamer. Verder een minuscuul led-TV'tje voor dergelijke kamer dat voortdurend uitviel wegens door het personeel gekend providerprobleem.

Mooie ruime kamer met gezellige verlichting. Een zeer comfortabel bed en een schitterend en uitgebreid ontbijt.Prima ligging!

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Handige locatie!

Er hing een hele felle chemische gekuiste geur aan de balie. Aangezien de ontbijtruimte hier ook zo hevig naar rook, hebben we beslist om ergens anders te gaan ontbijten

Snelle en gemakkelijke service aan de balie

• Beoordeeld op: 14 januari 2017

Fijn hotel in het centrum

bij aankomst nagevraagd of ontbijt in onze booking inbegrepen was. Door vriendelijke receptionist werd dit bevestigd maar bij het uitchecken werd gevraagd om ontbijtkosten te voldoen. Na lang zoeken kregen we toch gelijk.

locatie, vriendelijk personeel, huisdier mocht mee, parkeergarage Schouwburg naast gelegen

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Het hotel ligt midden in het centrum van Kortrijk.

Hygiëne van de kamer. Haren in het bed en vlekken.

Het hotel ligt midden in het centrum van Kortrijk. Je stapt de deur uit en dan zit je gelijk in een grote winkelstraat.

Gordijnen hingen op half 7 waardoor je niet goed kon...

Gordijnen hingen op half 7 waardoor je niet goed kon verduisteren. warm op de kamer, raam open gehad, waardoor om 07.00 al gewekt werd door lawaai buiten, ws vuilnis ophalen. Bij uitchecken werd er EUR 0,10 gevraagd, terwijl wij bij het inchecken de toeristenbelasting al hadden betaald. Beetje vreemd en maak een aantekening voor je collega. Geen wifi 's-morgens.

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Slechte info ivm parkeergelegenheid

Er werd gezegd dat We s nachts gebruik konden maken van parking stad om de hoek. Maar deze was gesloten. Niet leuk om parkeerplaats te vinden midden nacht en dan nog zeulen met koffer.

Kortrijk is een leuke stad.
    • Familiekamer (3 Volwassenen)

De matrassen en de houten plank (er is geen echte lattenbodem) zijn hard waardoor mensen met een gevoelige rug een probleem hebben.

Het ontbijt was origineel en de versiering van het buffet was heel mooi.

• Beoordeeld op: 20 november 2016

De toegankelijkheid.

De badkamer rook echt heel vies. Kattenpies lucht. En de gordijnen konden niet dicht. Melding gemaakt werd als aanname aangenomen.

De toegankelijkheid.

• Beoordeeld op: 10 november 2016

Het is een slaapfabriek. geen luxe en overpriced voor wat geboden wordt. Afrader!

Als je met een groep van 6 na een lange reis aankomt en van tevoren gebeld hebt om te reserveren voor hun restaurant is het nogal een gekke gewaarwording dat er helemaal geen restaurant is om een diner te hebben.... Hun restaurant is alleen voor ontbijt bedoeld. Kamers zijn klein en mogen dringend een update hebben. Televisiekanalen werken nauwelijks en vallen steeds weg. Matras was heel hard. 's Nachts veel lawaai op de gangen en lawaai van machines in het pand. Meeste hebben slecht geslapen. Kwaliteit ontbijt was echt zeer beroerd. Weinig keus en voorraad. het liefst zou je elders opnieuw gaan ontbijten.

Het was redelijk schoon.

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Standaard.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De drankjes in de bar vielen tegen. Cognac was op. Veel te veel ijs. Veel te duur. Ook het ontbijt was duur genoeg. De prijs van de kamer was laag, maar dat werd gecompenseerd door de rest.

Alles zoals het moet zijn. Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

De locatie is centraal
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De kamer, het ontbijt en de douche. Verder was ons verteld dat we tot half tien gratis konden parkeren, dit bleek negen uur. We hadden hierdoor een boete.

De locatie is centraal

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Werk verblijf in aangename stad.

Het enige minpunt is de kwaliteit van zenders of TV kanalen. Heb dit medegedeeld. Zoniet alles piek fijn in orde .

Het ontbijt is zeergoed en ierdereen kan naar hartelust eten, even opletten voor de lijn. ook internet NO PROBLEM Genoeg keuze , proficiat doe zo verder Dank aan al het personeel.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2018

Goed voor een overnachting in de stad
    • Premium Kamer met Queensize Bed en Uitzicht op de Stad

Onpersoonlijk

Gewoon

Op de kamer is vermeld dat het ontbijt loopt tot 12u, maar toen we beneden kwamen, bleek dat het maar tot 11u was.

Kamer

inorde
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

alles was zoals het hoort te zijn. het personeel was heel vriendelijk

ontbijt

ontbijt

Erg vriendelijke dame aan de receptie

Herrie info de nacht van, ik denk, een klapdeur beneden

Erg vriendelijke dame aan de receptie

Vriendelijk personeel, vlotte bereikbaarheid.

Vriendelijk personeel, vlotte bereikbaarheid. Sobere maar propere kamers. Lekker ontbijt.

Zeer praktisch en goedgelegen hotel.

Roereitjes waren uitgedroogd en spek ontbrak. Zijn voor mij de twee pijlers van een goed ontbijt.

Mooie ontvangst hall en bar ruimte. Nette kamers.

Enkele bezoekers die toen er waren, waren luidruchtig aan de bar en snachts op hun kamer.Spijtig

De kamer was netjes het bed ook zeer goed.

Het hotel staat in het centrum.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Niet echt een gezellig hotel om te verblijven. Kamers niet groot.

Het hotel staat in het centrum.