Beoordelingen over Hotel Ibis Antwerpen Centrum 3-sterren

Meistraat 39, Antwerpen Centrum, 2000 Antwerpen, België

#41 van de 65 hotels in Antwerpen

Uitstekende locatie voor bezoek aan Antwerpen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Goede bedden, goede locatie tov het centrum, vriendelijk personeel, rustige plek net buiten het centrum met een terras om je even terug te rekken uit de drukte van de stad.

Ik vind de prijs voor een overnachting met ontbijt te duur voor wat je maar krijgt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was héél klein. Badkamer was te klein. De deur moest open blijven staan in wat bewegingsruimte te hebben.

Vriendelijk personeel en propere kamers.

heel aangenaam !!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

prijs- kwaliteit was perfect , dus geen aanmerkingen in negatieve zin : we kozen een hotel in gematigde prijsklasse. Kamer ietsje groter zou perfect geweest zijn.

De locatie was schitterend ( veel te bezoeken vanaf korte afstand hotel), de bedden perfect, kleine badkamer maar heel goeie douche.

Op de werken aan de kamers na, was het een goed hotel om te verblijven voor een aantal dagen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Alle kamersloten werden vervangen. Dit gaf redelijk wat ongemak. Het was ons vantevoren niet verteld en konden daardoor op een bepaald moment onze kamers niet in. Deze werken brachten ook veel geluidsoverlast met zich mee.

Ontbijt was goed. Bedden waren goed. Vriendelijk personeel.

Had mooi kunnen zijn als afdoende informatie/maatregelen waren geweest wat betreft de nuggenplaag.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er heerst muggenplaag in hotel. Tientallen muggen in kamer maken slapen niet goed mogelijk. Veel muggenbeten opgelopen die heftige jeuk veroorzaken. Alleen onopvallende Engelstalige (!) mededeling inzake muggenplaag op kamer. Deze ligt verborgen bij de telefoon en hebben we pas opgemerkt na de nacht met de vele lastige muggen. Er zou antimuggenplant op kamer aanwezig zijn maar die is er niet. Door personeel is bij aankomst niet geattendeerd op de muggenplaag. Ook nadat wij bij vertrek melding hebben gemaakt van de muggenplaag valt het ons op dat nieuwe hotelgasten nog steeds niet worden geïnformeerd inzake de muggenplaag. Van personeel en/of leiding hebben we geen excuses of compensatie voor het onaangename verblijf ontvangen.

Ontbijt was goed. Kamer klein maar verder goed.

Hele goede prijs/kwaliteitverhouding

De douche was niet helemaal schoon. Voor de rest was alles wel goed schoon.

Hele goede prijs/kwaliteitverhouding. De locatie was perfect, en de kamer was prima. Het personeel was echt heel vriendelijk, en het ontbijt prima!

Over he

Badkamer wel erg klein. Erg druk in de ontbijtzaal, kwam erg rommelig over. Wel voldoende aanbod, maar messen sneden niet.

Zeer goed bed met goede matras en voldoende kussens. Badkamer erg klein maar goede douche.

te duur voor wat het is

kamer 130 niet nemen, (of andere kamers aan straatzijde) ligt blijkbaar boven de laad en los kade van het hotel en heel vroeg veel lawaai dus korte nachtrust Bed was slecht ivm vorige keer op de 4e verdieping, leek doorlegen en versleten, zo ook het kussen voor +/- 100€ verwacht je iets meer slaapcomfort omdat de kamers zowiezo erg klein zijn en de badkamer nog kleiner

locatie ok, Ontbijt ook al is de normale prijs van 15€ te hoog, zou in de kamerprijs inbegrepen mogen zijn.

Perfecte ligging!

Verouderd, kleine kamer en vooral zeer kleine badkamer waar je amper kan in bewegen. Voor 86€ per nacht had ik iets meer verwacht van de kamer.

Perfecte ligging!

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Uitstekend.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er zijn helaas geen kamers met 2-persoonsbedden. Ik begreep dat er een korting toegekend zou worden als je vrienden dit hotel zou aanbevelen. /ik heb dat voor 4 vrienden (2 echtparen) gedaan, deze hebben dus ook via mij geboekt, maar heb hier nooit iets over gehoord. Jammer (hoewel het ook zo kan zijn dat ik het aanbod verkeerd heb begrepen).

Prima kamer, iets aan de kleine kant -maar dan kun je ook niet verdwalen- maar ergonomisch goed. Badkamer/toilet ook wat klein, maar perfect. Uitstekend ontbijt.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

praktisch voor korte periode

toch wel klein vooral de badkamer en ramen open doen zonder insecten hor zorgde voor nacht vol muggenbeten en slechte nachtrust En niet goed geisoleerd qua geluid van andere hotelgasten

Ligging is goed

Antwerpen is een stad om nog een keer te bezoeken

De kamers zijn heel klein en de badkamer is erg klein.

Het ontbijt was prima, Het hotel is zeer schoon. De mensen zijn heel vriendelijk. Het hotel ligt centraal in de stad met voldoende parkeermogelijkheden in de buurt.

Ontbijt goed en voldoende.

Kamer en zeker douche, wc te kleine ruimte. Terras aan ingang niet in orde met dit mooie weer

Ontbijt goed en voldoende. Service. Airco op kamer. Ligging hotel.

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Hotel zonder scrupules.

Twee aparte bedden.

Vriendelijk personeel. Geen poespas . Ligging op de vogeltjesmarkt, waar tal van ontbijtmogelijkheden zijn. En waar we ons amuseerden (zondagvoormiddag) op het marktje.

Aangenaam

De matrassen vanhet bed zijn nogal dun,niet goed voor de rug,als de overnachting maar voor 1 nacht is kan dit er nog door

Kamer proper,netjes ontbijt was zeker in orde heel uitgebreid

Uiteindelijk 115€ betaald voor 1nacht zonder ontbijt voor...

Uiteindelijk 115€ betaald voor 1nacht zonder ontbijt voor zeer kleine kamer met badkamer waar je niet met twee in kan staan want zo minuscuul. Prijs kwaliteit niet in verhouding

Toplocatie voor citytrippers!

Slordige, vieze boel rond citruspers ontbijtzaal!

Het ontbijt was goed. De kamers basic. Geen kluisje. Maar voor ons was de locatie top! Parkeergarage over de deur!

aangenaam ... komen terug in november

geen waterkoker of koffiezet op de kamer? plastieke bekers in de badkamer zeer delicaat, ééntje was al gebarsten bij uitpakken

een zeer goed bed, goed geslapen 't was ook zeer stil de ganse nacht

slecht geslapen door de enorme gehorigheid

gehorigheid. Als er iemand de wc doortrok dan leek er een waterval door onze wc te spoelen. Ook het douchen van anderen zorgde voor veel geluid in onze badkamer.

ligging

De locatie was super fijn en alles was op loopafstand.

De kleine en (super) gehorige kamers, super kleine badkamer, de schoonmaakster ging vroeg in de ochtend de gangen stofzuigen, dan lig je rechtop in je bed.. Voor 1 nachtje prima, maar niet langer.

De locatie was super fijn en alles was op loopafstand. Voor één nachtje is het prima!

Voor een goedkope en korte overnachting van 1 of 2 nachten ok
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer was verschrikkelijk klein. Bovendien hadden wij, en onze buren, last van een gigantische hoeveelheid muggen terwijl alle ramen om de kamer dicht waren. Na 1 nacht 31 muggenbulten. We hebben ruim 40 muggen doodgeslagen. Ook onze voorgangers hadden hier kennelijk last van gezien de vlekken(bloed) op de muur.

De ligging van het hotel. Met 2 min bevindt je je direct in een van de grootste winkelstraten in het centrum. Erg centraal. Bovendien was er genoeg parkeergelegenheid voor de deur.

Goed ontbijt en goede ligging nabij centrum Antwerpen.

De hygiene en algehele indruk vielen tegen. De kamer viel tegen, zeker ten opzichte van de prima entree/receptie. Ook erg gehorig, lawaai op de gangen.

Goed ontbijt en goede ligging nabij centrum Antwerpen.

Mooie locatie voor een (lang) weekend Antwerpen

Geen ontbijt genomen. €15,- pp vonden wij duur

Locatie was heel goed. Midden in het centrum vlak bij Rubenshuis en een gezellige markt naast hotel. Net hotel met aardig personeel.

Erg goed gelegen. Super ontbijt, ook voor mensen die graag gezond ontbijten!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers zijn niet zo groot, maar proper en je hebt alles wat je moet hebben. Heel erg goed gelegen, vlakbij het centraal station, de winkels en het centrum. Super ontbijt! Ook voor mensen die graag gezond ontbijten!

Prima hotel voor een kort verblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer is erg smal. Helaas geen hor voor het raam.

Zowel de bedden, het vriendelijke personeel, het ontbijtbuffet als ook de ligging zijn ons prima bevallen.

Qua locatie was het prima. Duur voor de beperkte luxe van het hotel en slechte communicatie.

Ik heb via booking aangegeven dat de reservering alleen door kan gaan als er 2 1 persoons bedden geplaatst konden worden. Kreeg een bevestiging van de booking maar geen reactie op mijn verzoek. Nogmaals rechtstreeks gemaild naar Ibis Antwerpen Centraal. Geen reactie ontvangen. Bij aankomst werd er gezegd dat het niet mogelijk was om 2 bedden te plaatsen omdat ze vol zitten. Nadat ik hen bovenstaande heb duidelijk gemaakt en vertelt dat ik toch echt om 2 bedden heb gevraagd, konden ze toch wisselen met een gast zonder dit verzoek. Niet helemaal netjes. Gelukkig wel opgelost. Zou vriendelijk zijn als ze hun excuses zouden hebben gemaakt. De badkamer was bijzonder klein en de hele nacht geplaagd door muggen. Ook een andere gast zat aan het ontbijt vol met grote muggenbulten in gezicht en armen. Wij hebben 5 muggen op de kamer gevangen. Doet je nachtrust geen goed.

Het bed is prima, goed ontbijt en locatie is handig.

goeie ligging

Eigznlijk niets

Waren hier voor een optreden in Stadshouwburg ligt juist naast de Ibis . De Stadshowburg werkt helaas niet samen met de Ibis:-( in de beurt zij er voldoende winkels en restaurants om iets te eten. Kamer ligging wordt gevraagd bij het inchecken naar keuze!

Op zich prima voor een nachtje

Raam kon niet goed dicht, waardoor veel lawaai van buiten, gaat s nachts gewoon door. Kapotte lamp in badkamer, handdoekje pp extra zou niet verkeerd zijn.

Ligging prima, goed ontbijt

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Komen zeker terug als wij Antwerpen weer bezoeken.

De kamers zijn klein,maar comfortabel. 1 min puntje, De badkamer is erg klein. Met name de douche hoek. En omdat deze toch een hoge opstap heeft,is dit voor iemand die wat slechter te been is toch een probleem.

Het hotel is prima. Dicht in centrum. Leuke markt voor de deur op zaterdag en zondag.

Een goed aangeschreven hotel, dat mede dank zij de bouwomstandigheden en bezuinigingsmaatregelen in
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vreselijk hoge parkeerkosten, geen kopje koffie als compensatie voor de bouwput in Antwerpen waardoor je later op je bestemming aankomt. Ontbijt voor 15 euro pp! geen plankje bij de douche waardoor je de shampoo op de grond moet zetten. bukken is lastig in de kleine douch.

parkeren voor de deur

Het locatie

Zonder airco was niet zo fijn. Wij moesten met de ram open slapen want werd te warm met de nadeel dat muggen naar binnen kwamen en het straat geluid werd ook storend.

Het locatie

Kamers zijn niet geluidsdicht waardoor overlast van de markt en slaan van de deuren/gepraat door hotelgasten op de gang/duidelijk hoorbaar dat de wc van kamer boven je wordt doorgetrokken

Ontbijt, fijne bedden

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

De ligging van het hotel is uitstekend als je de stad wil...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Erg gehorig. Hotel was vol. De hele nacht geloop over de gangen, lawaai uit badkamers. Badkamer veel te klein, kamer klein. Functioneel typisch Ibis dus voor werk ok. Niet als je op zoek bent naar een leuk hotelletje.

De ligging van het hotel is uitstekend als je de stad wil verkennen. Goede parkeermogelijkheden.

if lilliputians where the standard

Te duur voor dit hotel en ontbijt niet inbegrepen. Het toilet zit zo kort tegen de muur dat je knieen er amper tussen kunnen.

ok voor een keten hotel, niet meer niet minder

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Te kleine toiletruimte.

Te kleine toiletruimte. Barman op zaterdagavond was beneden alle peil, verstaat geen nederlands en laat de tafels vuil achter. Vervangen van deze persoon door iemand die de stiel kent en op professionele manier een hotelbar kan runnen al of niet gecombineert met balie

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Uitvalsbasis centrum Antwerpen... verwacht niet teveel

Schoonmaak

Budget hotel midden in het centrum van Antwerpen. Kleine kamers, basis faciliteiten. Prima uitvalsbasis voor centrum Antwerpen. Als je niet teveel verwacht....

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Na het bekijken van de kamers hebben we ons geld terug...

Na het bekijken van de kamers hebben we ons geld terug ontvangen en elders geboekt. Ideaal voor als je een bed nodig hebt. Niets voor een gezellig weekendje weg

goed.

Weet niet.

Vriendelijk personeel, schone kamer en badkamer, goed ontbijtbuffet. ligging hotel midden in het centrum. Fijn hotel om een weekendje Antwerpen te beleven.

Slechte nachtrust
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niet geslapen wegens overmatig lawaai op de gang van andere hotelgasten, om 2u en om 3u snachts. Luidop praten, lachen, bonzen met deuren. Dit kan echt niet, hier moet toezicht op gehouden worden.

Proper, goede locatie

De ontvangst was heel hartelijk.

De kamer was een beetje klein en de badkamer was wel hééél klein. Net voldoende om er één nacht te verblijven. De bediening in de bar op vrijdagavond was maar smalletjes.

De ontvangst was heel hartelijk. We werden op onze wenken bediend. Het ontbijt was heel royaal voor zijn geld. Ruime keus en alles heel vers. We konden onze bagage achterlaten voor verder stadsbezoek.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Het hotel had een goede locatie met betrekking tot de...

Toen we de hotel deur opende klapte deze terug omdat het bed er achter stond, het was behalve erg klein erg stoffig op alle randen en hoekjes in de kamer

Het hotel had een goede locatie met betrekking tot de bestemmingen die wij onszelf voorgesteld hadden

ik had in februari 2x daar geweest en ik zo in juni terug...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

ik had in februari 2x daar geweest en ik zo in juni terug gaan zaterdag 11 maart waren we daar ook ik vraag of dat het in orde was voor 23 juni was niks geboekt resultaat geen plaats meer ik heb nog speciaal gebeld in februari ze zegt ja maar ik moet u kaart nr hebben die geef ik wel niet aan de telefoon door

Klein maar fijn

Douche/WC een beetje krap en zou voor gasten die redelijk aan de maat zijn als te krap worden ervaren. Hotel ligt aan een redelijke druk weg tegenover de vogelenmarkt welke al vroeg begint.

Prima uitvalbasis om de stad te ontdekken. Bedden zijn prima qua grootte en ligcomfort.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Toplocatie voor een voordelige prijs

Absolute afknapper is de badkamer. Deze is zeer klein en zal voor grote personen zelfs claustrofobisch overkomen.

Dit hotel is gelegen op een zeer centrale locatie in Antwerpen. Zowel het Rubenshuis en de oude markt als de winkelstraten liggen op wandelafstand. Voor zo'n centrale ligging biedt dit hotel de beste prijs in Antwerpen. Het personeel is vriendelijk en het ontbijtbuffet is verzorgd. Er is geen vast tapijt op de kamer en de bedden zijn zeer goed.

Ideaal voor een kort verblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers waren heel klein, vooral de badkamer was super klein. Je hoort echt alles door de muren waardoor wij amper geslapen hebben.

De locatie is top en het personeel is heel vriendelijk!

Tevreden

Ik ben met de auto gekomen en geparkeerd in Arenberg parking rechtover. Dure parking en onhandig met de markt op zondag. Te vermijden !!!

Ibis heeft heerlijke bedden ! Correct en gevarieerd ontbijt.

6,0
    locatie aan de markt
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wel, we kregen een soort seniorenkamer (kamer 201). Met rol stoel aanpassingen op toilet en badkamer. Op zich in orde en een goede zaak dat dit er is maar het gaf ons als amper 60 jarigen ineens wel een heel 'oud en bejaard' gevoel. We wisten dat we een kamer kregen met twee gescheiden/aparte bedden omdat er geen tweepersoons meer voorradig waren en dat dit duurder was maar dat het een kamer was met een 'disabled' uitstraling hadden ze wel even kunnen melden. Het bepaalde de sfeer wel even toen we aan kwamen. Mijn vrouw en ik waren dan ook snel weer weg en heel laat weer binnen. Erg jammer en hoewel de locatie (Marktplein) tof is, is het daarom toch een beetje tegen gevallen. Antwerpen zelf en Ibis op zich is een leuke combi, maar gaarne bij het aanbieden van zo een kamer wel de info die er bij hoort. Nu heb ik extra geld uit moeten geven voor een onprettig gevoel. Het oud moeten voelen komt wel op een later moment.

locatie aan de markt

Prima locatie voor een verblijf in het centrum

Koffer laten staan bij uitchecken, moet je extra voor betalen, dit mag wel bij de prijs inbegrepen zitten

Ontbijt niet afgenomen, in de buurt kan je het in leuke tentjes veel goedkoper krijgen Vind 15 euro per persoon best wel prijzig

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Prima en betaalbare plek in het centrum van Antwerpen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was goed en voldeed aan onze behoefte. Gewoon een prettige slaapplek voor als je toch het grootste gedeelte van de dag op stap bent. Klein maar netjes en schoon.

Netjes, schoon, goed bed, goed ontbijt.

Kleine badkamer, maar alles wat we nodig hadden was aanwezig.

Heel gunstig gelegen voor bezoek aan Antwerpen. Prima prijs/kwaliteitsverhouding. Goed bed. Kamer netjes en schoon. Ontbijt lekker en ruime keus. De beschikbaarheid van alles wordt goed bijgehouden. Vriendelijk en hulpvaardig personeel.

Gehorig, maar wel schoon, kamertje op toplocatie.

Kamer was erg klein. Vooral de badkamer. Voor lange en /of forse mensen niet geschikt. Erg gehorig. Wij hebben onze buren een aantal X gezellig gehoord.

Locatie was top. Ontbijt ruim voldoende en kamer schoon en netjes.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Locatie is goed en bed ook! Service met een glimlach kennen ze niet.

Kamer heel erg klein. De service is dramatisch! Bij het afrekenen hadden ze ontbijt afgeschreven die we niet hadden gehad, hier was geen discussie over mogelijk! We moesten onze roomservice bestelling zelf ophalen beneden... kortom; ik heb betaald voor dingen die we niet hebben gehad en er kon nergens een glimlach vanaf!

Het bed was fantastisch!

Goede locatie voor een nog betere prijs!

Kamers zijn erg gehorig, je hoort mensen op de gang en ook het water gebruik in overige kamers. (Doortrekken wc, douche, kraan etc)

Locatie is super en het personeel erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Hotel is zeker geen aanrader.

Kleine kamer met haast geen opbergruimte. Kleine badkamer zo klein dat dat je haast geen gebruik kon maken van het toilet en douche Tijdens verblijf viel er regen, toen ik om het gebruik van een paraplu vroeg moest ik 20 euro ! ! ! per paraplu borg betalen. Dit terwijl ik een vermogen als reservering op mijn creditcard moest aanbetalen bij aankomst. ( 2 x meer dan de kosten van het verblijf ! ) Als ik dit Ibus hotel vergelijk met andere ( bv Den Haag ) is het een aanfluiting. Geen parkeergelegenheid.(op straat max 3 uur parkeren) Enkel bij een nabij gelegen ondergrondse parkeergelegenheid kan je parkeren. Hiermee zijn (zoals bij andere hotels die geen parkeerplaatsen hebben wel het geval is) geen afspraken gemaakt mbt korting voor hotelgasten waardoor de kosten voor het parkeren enorm zijn. Ontbijt is zeer prijzig en stelt teleur. Al met al zeker geen aanrader.

Bedden zijn goed

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Heerlijk centraal om er op uit te gaan.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gehorige kamer, buiten veel rumoer door markten op plein tegenover en vrijdag jongeren die met skateboards en meegenomen muziek veel herrie maakten tot in de nacht. Kamer bleef te warm en benauwd.

Rolstoelkamer was prima!

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Prima 3 sterrenhotel, midden in het centrum
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gehorig hotel, standaard kamers zijn echt klein, 's nachts veel lawaai buiten door jongeren die op stap gaan.

5 minuten van de winkelstraat, schoon hotel en schone kamer, heerlijke bakkerij om de hoek (omdat het ontbijt in het hotel 15 euro pp was)

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Helemaal goed

Kamers zijn klein, maar perfect ingericht. Alles is aanwezig!Belangrijkste is dat de kamer schoon is. Enige min puntje is dat wij de kussens te dik vonden.

Heel tevreden

even denken...

Ontbijt was echt alles erop en eraan. Badkamer is niet supergroot maar alles wat je nodig hebt is er. En pluspunt ook dat je genoeg stopcontacten hebt. Vind ik heel belangrijk. Ook niks van geluidshinder. We sliepen op 1 verdiep. 's Morgens bij het opstaan stond de ganse markt kant en klaar en hadden we niks gehoord. Een echte aanrader.We komen zeker terug.

Prima hotel voor korte stedentrip!!!

Sneller bijvullen van ontbijtproducten op zondag

Heerlijk uitgebreid ontbijt, alleen door drukte werden waren verschillende artikelen vaak op. Prima kamer, wel kleine douche ruimte maar toereikend genoeg voor deze 2 nachten

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

Aanrader voor wie voordelig wil verblijven

Gekoelde flesjes beneden aan de bar waren duurder dan dezelfde flesjes aan receptie,dat kan echt niet.. Kleine kamer maar ideaal voor 1 nacht.

Locatie is schitterend! Goede prijs-kwaliteit. Rustige kamer gevraagd en gekregen.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Komen zeker nog terug en idiaal gelegen voor wie graag naar het theater gaat in de buurt

Het was erg koud op de kamer bij inchecken de verwarming mocht wel al reeds aan gezet zijn en opwarmen deed het ook niet erg vlug nadat wij die opgezet hadden .

Heerlijk ontbijt er is een ruime keuze

Locatie is fantastisch, in het weekend een grote markt met...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kleine kamers, maar wel van alle gemakken voorzien.

Locatie is fantastisch, in het weekend een grote markt met veel verse producten voor de deur en genoeg leuke ontbijt tentjes om de hoek. Ondanks de locatie rustig gelegen.

De locatie is natuurlijk geweldig.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was erg klein, met 2 kleine eenpersoonsbedden. (Zo klein heb ik ze de laatste jaren niet meegemaakt.) Groter had overigens ook niet gepast in deze 'kinderkamer'. En mij verbaast het telkens: de temperatuur in de hotelkamers en dan die dikke dekbedden. Hoezo? Minpunt: geen koffie/thee op de kamer, ook geen automaat in de hal. Maar € 3,5 voor koffie of thee. Dat voelt toch niet zo gastvrij. Ontbijt à € 15 vonden we ook vrij prijzig. Vlakbij in Horta kun je ontbijten voor € 10,50. (Al kan het personeel daar nog wel wat leren qua klantvriendelijkheid.)

De locatie is natuurlijk geweldig. De parkeergarage vlakbij is heel makkelijk, maar wel wat prijzig. Personeel super vriendelijk. Kamer heel schoon en nette kleine badkamer. (In deze douche past geen grote vent..) Dikke voldoende voor dit hotel .

locatie is top

De locatie is voor een paar dagen Antwerpen helemaal top. De winkels zijn in de buurt en in de omgeving zijn er meer dan voldoende eet&drink gelegenheden!

De overnachting was voldoende, slaap vaak in Ibis hotels, dus over het algemeen ben ik tevreden.

de krappe ruimte.

De kamers waren netjes, t.v. en wasgelegenheid aanwezig. Geen koffie of thee faciliteit. De kamer en badkamer wel wat aan de krappe kant, maar voor een nachtje voldoende. De achterzijde was rustig waar wij de kamer hadden.

What you see is what you get.

Ik miste enkel een stopcontact aan een spiegel, omdat ik steeds mijn eigen haardroger meeneem (die in de badkamer was enkel voor scheermachines)

What you see is what you get. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Simpel hotel maar perfecte locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De locatie is perfect als je naar Antwerpen komt om te shoppen. Binnen twee minuten sta je op de Meir. Verder is het een simpel hotel, kleine kamer en badkamer. Het bed lag gelukkig prima.

een teleurstelling. Nooit meer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het onthaal: 2 receptionisten die hun uiterste best deden om mij als aankomende klant te negeren. De jonge dame was blijkbaar nog niet zo getraind in het negeren, dus zij nam dan maar , na enige tijd, de moeite om toch maar tegen mij te spreken. De kamer is niet groter dan een cel. Ik reis heel vaak en breng veel tijd door in hotelkamers, maar zo klein heb ik de kamers echt nog niet geweten.

de ligging

Prima voor low budget
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prima optie als je low buget naar Antwerpen wilt gaan. Goede locatie en prima kamers, hotelbar en ontbijt. Kleine en simpele kamers, maar meer kan je ook niet verwachten voor deze prijs.

goed hotel voor een schappelijke prijs.

bijvullen van het ontbijt gebeurt niet efficient. Duurt vaak lang voor eea aangevuld is.

vriendelijk personeel, goede bedden, nette kamers, goed ontbijt.

Superlocatie en goede prijs-kwaliteit

De kamer en vooral de badkamer zijn best klein. Anderzijds is het wel schoon en netjes.

Locatie is super, je loopt de straat uit en staat in het winkel gedeelte, het station, bezienswaardigheden, eetgelegenheden, station en zoo zijn binnen een kwartier lopen! Personeel is erg vriendelijk. Prijs-kwaliteit is goed! 15 euro pppn voor ontbijt vonden wij wat duur, dus hebben op de hoek bij de bakker alle dagen ontbijt gehaald.

Goede uitvalsbasis om Antwerpen te verkennen op budget

Het hotel is wat verouderd en de trams maken vrij veel lawaai. Daarnaast hoor je ook veel geluid van op de gang.

Hotel is op een heel goede locatie, perfect om Antwerpen te verkennen. Het personeel was heel vriendelijk en de kamers waren proper.

Nette kamers op goede locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Veel te warm, en ventileren hielp niet. Zeer gehorig, veel gerommel op de hal ‘s nachts en kabaal van afvoerwater waterleiding van bovenburen.

Schoon, gemakkelijk te bereiken en minimalistisch maar wel complete kamer

Prima locatie, niet heel romantisch.

Je merkt dat het hotel wat ouder is. De kamer en badkamer zijn erg klein. We verbleven eind december en er waren erg veel muggen (? !) Blijkbaar hadden de vorige gasten hier ook last van want ik zag veel platgeslagen muggen op de muren. Zou fijn zijn als de schoonmaak die even weg had gepoetst.

De locatie van het hotel is ideaal.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Het ontbijt was zeker goed maar in verhouding toch wel aan...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In eerste instantie had ik 4 kamers geboekt. Op 26 oktober had ik er 1 afgemeld. Er stonden er nog 4 geboekt. Men deed daar wat moeilijk over.

Het ontbijt was zeker goed maar in verhouding toch wel aan de dure kant.