Beoordelingen over Hotel Ibis Brugge Centrum 2-sterren

Katelijnestraat 65a, Historisch centrum, 8000 Brugge, België

#75 van de 101 hotels in Brugge

Goede bedden, vriendelijk personeel, goede locatie tov...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We misten een terras bij het hotel om ons even terug te kunnen trekken uit de drukte van de stad en toch met dit mooie weer buiten te zitten.

Goede bedden, vriendelijk personeel, goede locatie tov centrum.

Het ontbijt was goed en ruim gesorteerd en werd steeds...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers waren aan de kleine kant en het bad had een hoge instap om onder de douche te komen.

Het ontbijt was goed en ruim gesorteerd en werd steeds bijgevuld. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

Perfecte ligging, goede en betaalbare parking, degelijke...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bed was voor ons slecht. Matras beviel ons niet goed. Verder was t uitzicht op achterkant van bijgebouwtje maar waren alleen op kamer voor t slapen.

Perfecte ligging, goede en betaalbare parking, degelijke kamer

Prima, goede locatie t.o.v. het centrum. Vriendelijk personeel.

Ik vond de vloer in de kamer niet erg schoon. Ik liep op lichte sokken even rond en die waren na korte tijd niet meer zo schoon...

Netjes en eenvoudig. Zeer goed bereikbaar en eenvoudig parkeren onder het hotel in openbare parkeergarage. Goede kamer, goede bedden. Niet heel erg ruim maar prima hier verbleven.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Budget hotel in Brugge
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel interieur is redelijk versleten en verouderd. De airco maakte een enorme herrie dus die hadden we uitgezet. Het matras van het bed zat niet vast aan het bed dus schoof deze steeds opzij. Wij waren met onze baby en kregen een kamer die alleen per trap bereikbaar was, dus elke keer moest de kinderwagen opgetild worden en trap op / trap af. Dit had niet gehoeven aangezien er kamers beschikbaar zijn die per lift bereikbaar zijn....

De locatie van het hotel is prima, tevens is er een goedkope parking direct naast het hotel.

Basiscomfort aanwezig, zonder verdere luxe. Ontbijt wel top!

Hygiëne: mieren in de badkamer + toch wel veel geld 145 euro voor 1 nacht voor een 2 sterrenhotel. Ook jammer dat we geen korting kregen voor de parking.

Wat mij het meest beviel was het lekkere ontbijt met veel keuze en de locatie van het hotel.

Prima hotel voor een weekend Brugge

De kamer had weinig stopcontacten en deze zaten niet op logische plaatsen, zoals bij een nachtkastje of bij een spiegel. Het is dus handig om hier rekening mee te houden. Daarnaast duurde het soms wat langer voor afwas werd opgehaald bij het ontbijtbuffet, waardoor je soms even moest wachten op een (schone) vrije tafel. Tot slot zit er wel een parkeergarage naast het hotel, maar deze zat bij onze aankomst op vrijdag vol omdat hier ook veel mensen voor hun werk parkeren.

De kamer was niet heel modern, maar wel erg netjes. Er was voldoende ruimte en een goede airco. Het hotel ligt in het centrum, waardoor alle bezienswaardigheden in de buurt zijn, en toch heb je geen overlast van geluid van de straat. Het ontbijtbuffet was erg uitgebreid en smaakte prima.

Goede accommodatie om te slapen, maar ik neem nooit nog het ontbijt erbij.

De bediening bij het ontbijt viel tegen; er was op bepaald ogenblik geen bestek meer en een opmerking hierover had noch effect noch werd dit vriendelijk beantwoord. Het eten zelf had ook wat beter gekund. Worstjes niet lekker, roerei flauw, wafelijzer was een kliederboel dus daar ben ik zelfs niet meer aan begonnen.

Het onthaal (check in) was heel goed en de kamer was zoals verwacht. Ook gemakkelijk dat er parking is net bij het hotel.

Kort verblijf i.v.m. zaken.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was maar één stopcontact in de kamer, achter de tv. Niet bij de bedden en ook niet in de badkamer. Erg vervelend. De kamers zijn erg basic en gezien de prijs per nacht is de prijs-kwaliteit verhouding niet goed. Ook de prijs voor het ontbijt (€15,- p.p.) is behoorlijk hoog. Er is geen koelkast in de kamer en ook geen fles water van het huis. In de badkamer ook geen extra's zoals zeep, shampoo en tandpasta.

Het ontbijt was goed en uitgebreid. De ligging van het hotel is prima, de Grote Markt is op loopafstand. Parkeren in de parkeergarage naast het hotel is ook erg praktisch en goedkoop.

De locatie was perfect.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Slecht schoongemaakt. Aangekoekte lenzen van de vorige persoon nog op de grond. Geen kluis aanwezig. We zaten vlak naast de receptie. Enorm gehorig.

De locatie was perfect. In 5 minuten in het centrum.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer is aan de kleine kant, de wc staat in een moeilijke hoek

Het personeel zorgt ervoor dat het je aan niets ontbreekt, super vriendelijk. Een ruimere kamer kon gratis geregeld worden, ook een kluisje was gratis bij de receptie.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

aanrader
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de badkamer lag nog nat op de vloer van het poetsen, was niet genoeg gedroogd verder was ook een gordijn los toen ik aankwam, ik heb ze zelf hersteld maar dat was allemaal niet erg

Centraal gelegen, ideaal voor een citytrip, maar voorzie een extra deken op koude dagen.

De verwarming.

We logeerden in het Ibishotel tijdens één van de koudste weekends van de winter. Hoewel we de verwarming maximaal hebben opgezet, bleef het ijskoud in de kamer. Gedurende gans het weekend (ook na het douchen) hebben we kou gehad.

Mega gehorig, mensen schreeuwen snachts op de gangen na een avondje stappen oid. Kamer een stuk kleiner dan verwacht.

Locatie was top. Liep zo het centrum in. Kamers zagen er netjes uit, niets bijzonders..

al bij al nog ok zijn rap tevrede
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

badkamer een handdoek meer borstel voor toilet de hoge opstap voor bad niet voor oudere mensen de geburen lawaai van 4uur s'morgens constant en ook het lawaai motor of ventilatie verwarmingnormaal nooit geen klachten over ibis hotels nu toch tegen gevallen

de vriendelijkheid personeel en de ligging

Erg leuk!

Heerlijk uitgebreid ontbijt. Ivm rolstoel aangepaste badkamar. Ook prima en ruim. Parkeergarage naast hotel ongeveer €8.50 per dag. Verder alles op loopafstand. Je zit echt in het Centrum.

De locatie is top, zeker met de parkeer garage er naast.

Hygiëne kan wel wat beter, op het oog schoon, maar kijk maar niet in de hoekjes. Douche is erg krap.

De locatie is top, zeker met de parkeer garage er naast. Kamer is basic, voor een nachtje prima. Ontbijt is goed maar krap opgezet waardoor je in de rij moet staan met je bordje.

Uitstekend verblijf qua locatie, prijs en service met zeer aan te bevelen ontbijt!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Als ik dan toch een minpuntje moet geven was het dat de kamer eerder klein was, maar omdat we enkel 1 nacht er verbleven om de stad te verkennen hadden we ook niet meer nodig...

Het hotel en de kamer op zich waren heel netjes en modern, zeker de moeite voor deze prijs! Ook het ontbijt was zeer uitgebreid, lekker en vers. Dit was optioneel en eerst twijfelden we om elders te gaan ontbijten, maar blij dat we toch hier bleven: zeer zeker aan te raden! Ook het personeel aan receptie en bar waren heel vriendelijk en behulpzaam!

ontbijt: de manier waarop het ontbijt is georganiseerd is...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

ontbijt: de manier waarop het ontbijt is georganiseerd is zeer slecht. daardoor heb je heel lange files en krijg je het gevoel dat je naar je eten moet schooien.

aangename verblijf

Geen wc-borstel op de badkabmer en deze keer was de kamer iets minder, minder grote kast en een klein dakraampje met weinig zicht naar buiten toe, maar deze keer was het maar voor ene nacht, daarom nu niet echt een probleem

Ontbijt was uitgebreid en lekker, vriendelijk personeel en centraal gelegen tegenover markt, winkelstraat, begijnenhof, en andere locaties

Heerlijk lang weekend gehad
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers zijn klein, weinig ruimte om kleding op te bergen. Ontbijt is goed maar de koffie is niet lekker. Geen toiletborstel in de badkamer.

Locatie is erg goed, loopafstand tot centrum. Parkeergarage naast het hotel. Vriendelijk personeel. Heel hartelijk welkom geheten.

genoten ondanks dat er geen ontbijt bij was

Wij hadden voor de verhouding van de prijs er ook wel een ontbijt bij verwacht. Je kon er een ontbijt bij kopen voor 15 Euro p.p en dat vonden wij duur

De ligging van het hotel

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Fijne 4 dagen gehad.👍👍
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De prijs van het ontbijt vonden wij aan de stevige kant en te weinig plaats voor zoveel hotel gasten!

De accomodatie en dicht bij het centrum beviel ons goed!!👍

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Prima voor een nacht
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Beetje verouderd hotel. Ziet er aan de buitenkant heel mooi uit, maar binnen moet het nodig worden opgeknapt. De kamer was erg klein en was meer een hok. Dit is prima voor één of twee nachtjes als je puur en alleen voor het slapen gaat. Maar verwacht geen sfeervolle, gezellige en luxe uitstraling. Nadeel was ook dat het raam ‘s nachts niet open kon, vanwege de herrie van auto’s. Het ontbijt was prima, maar de ruimte bij het buffet was erg krap. Er was nauwelijks plek om elkaar te passeren waardoor het al gauw een opeenstapeling van mensen werd.

De locatie en de parkeergarage.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Ok

Kleine en lelijke kamer, je kunt net om het bed heen lopen, muggen in de kamer in november, veel herrie op de gang. Ondanks dat het redelijk goedkoop was hadden we er toch iets meer van verwacht.

Goede centrale ligging van hotel, parking naast hotel ideaal, prima badkamer, comfortabel bed.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Prijs-kwaliteit: dik ok!!!

Ontbijt was beter dan andere Ibis (onlangs in Brive, Frankrijk). Prijs-kwaliteit is in orde. Ontbijtzaal gezellig, deels authentiek en veel ramen. Kamers waren wat men van Ibis kan verwachten, zoals steeds wel heel net. Ligbad te klein, maar is meestal zo.

Really nice staff!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De afgesproken kamer voor mijn mindervalide ouders bleek niet doorgekomen te zijn. Het maaltijden van restaurant mogen beter! De koffie is inderdaad slootwater!

Really nice staff! Spacious rooms, good mattresses and a really good breakfast!

Kwaliteit bed is goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer is erg aan de krappe kant. Je kunt er de kont amper keren. Ontbijt is basaal, wel voldoende. Veel herrie uit airco en raam open veel herrie van aircopomp buiten.

Kwaliteit bed is goed.

Kamers deden aan de verwachting.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was rommelig. Het was niet netjes opgeruimd. Vind als je om 9 uur aan ontbijt komt dat het er net zo uit moet zien als om 8 uur. Dus niet dat je de laatste mok pakt voor je koffie. Tevens was het bestek en servies niet altijd schoon.

Kamers deden aan de verwachting. Goede bedden.

Goed hotel, lekker ontbjt
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hadden een kamer met 2 aparte bedden besteld aangezien ik met een vriend weg was. De bedden waren apart maar stonden tegen elkaar aan en en konden niet uitelkaar geschoven worden omdat er vaste nachtkastjes waren. Dus we lagen toch dichter bij elkaar dan gewenst

De ligging, vriendelijke medewerkers en een goed ontbijt

Het was voor ons een perfecte uitvalsbasis tijdens onze vakantie in Vlaanderen

Er is geen koffie of thee op de kamer aanwezig.

Het ontbijt was bijzonder uitgebreid en liet weinig te wensen over. Het hotel ligt aan de rand van historisch Brugge met alles op loopafstand.

TOP locatie voor een bezoek aan Brugge

niks, alles was prima geregeld,

Het ontbijt was uitstekend, helaas geen eieren ivm fipronil schandaal, kon het hotel niks aan doen. kamers zijn voldoende ruim voor een paar dgn Brugge. Prima geluid dicht en goed werkend airco. Parkeren onder het hotel voor een uitstekende dagprijs, dit in vergelijk met andere accommodaties in de nabije omgeving.

Fijn hotel op loopafstand van bezienswaardigheden

Erg kleine kamer

De locatie van de accommodatie was prima, naast een parkeergarage (8,70 euro voor 24 uur parkeren) en tegenover een supermarkt. Op 5 a 10 minuten lopen van alle bezienswaardigheden.

Een simpele hotel middenin de stad.

Veel geluidsoverlast van mensen die door de wandelgangen lopen, erg gehorige kamer. Ontbijt was duur (15 euro p.p. per nacht).

Locatie! Perfect! Vriendelijk personeel.

Prima voor 1 nacht.

Grootte van de kamer en geen slot op de badkamerdeur.

Ideaal gelegen je loopt zo het centrum in. Snelle check-in de kamer was eerder klaar dan gedacht.

Top locatie, goede bedden

Ietwat verouderd hotel qua look. Kan met een likje verf al een andere uitstraling krijgen.

Bedden van goede kwalititeit. Top locatie, gemakkelijk parkeren.

prima hotel voor een stedentrip Brussel

Verouderde inrichting van de kamers, wc in badkamer had een slag gedraaid moeten worden (lange mensen zullen moeite hebben met de krappe ruimte tussen het toilet en het muurtje er tegenover), duur voor een 2-sterren hotel (dat het hoogseizoen is, zal ook wel een rol spelen)

Prima uitvalsbasis voor een stedentrip door goede ligging in het centrum, betaalbare parkeergarage aangrenzend aan het hotel, vriendelijk personeel, goed bed, schoon en lekker ontbijt.

Oplossing voor het rioolprobleem: 2 seconden met een luchtverfrisser gespoten in de kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Koffieapparaten waren regelmatig in onderhoud waardoor wachtrij voor de andere automaat. Problemen met het riool waardoor de derde dag behoorlijk in de stank gezeten. Ter compensatie 1 kopje koffie aangeboden gekregen vanwege het ongemak.

Uitgebreid ontbijtbuffet

De hulp van de meneer achter de balie met het vinden van een...

Al is de parkeer garage natuurlijk niet van het hotel. Meer informatie had fijn geweest ivm geen lpg in de garages. We hadden opgezocht over milieu zone en vonden er niks over. Dus vandaar dat we dachten parkeren is geen probleem.

De hulp van de meneer achter de balie met het vinden van een parkeergarage waar wr wel in mochten.

Hulpvaardigheid personeel bij aankomst

Klantonvtiendelijkheid bij afrekenen. Frustratie mbt het handelen van een ander personeelslid werd de klant geuut en kwalijk genomen

Hulpvaardigheid personeel bij aankomst

top locatie voor bezoek aan brugge,zeer goede prijs kwaliteitsverhouding

kleine kamers,met weinig plaats naast bed,

zeer goede locatie in het centrum van brugge,goed bereikbaar met ruime privé parking naast hotel-zeer netjes en propere kamers

Ligging is ideaal.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer en inrichting zijn verouderd. Toilet niet geschikt voor grote mensen, zeer weinig beenruimte.

Ligging is ideaal. Personeel is heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

tijdens Cactus, met het raam open.

Wat kan beter? Een ijskastje op de kamer; wat fris bij aankomst, bij voorbeeld water met een citroen in gesneden. En rookkamers, begot, dat dat nog bestaat! Manneken was bang dat hij onwel zou worden van de producten die de geur verdoezelen, maar dat viel al bij al nog mee, met het raam open.

We gaan er elk jaar tijdens het Cactusfestival. Een mooie deal, wat duur, maar ja, het is Brugge. De mensen zijn er altijd bijzonder in de weer.

Prima hotel in een leuke stad.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik vond de prijs-kwaliteit verhouding heel goed. De locatie van het hotel vond ik heel prettig, zowel qua aanrijroute met de auto als om te lopen naar het centrum.

Prachtige stad Brugge! Aan het comfort van de kamer zou nog wat aan gedaan kunnen worden.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij de incheck niet goed gekeken dat wij een rokerskamer wilden, dus weer verhuizen van 3 hoog naar beneden.Parkeergarage was vol(15 minuten staan wachten. Verkeerslawaai(raam moest dicht),toiletruimte te klein(je moet omgekeerd op de bril zitten). Kamer was al schoon gemaakt toen wij terug kwamen van het ontbijt, terwijl de huur tot twaalf uur duurde en er een kaartje van niet storen aan de deur hing!

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Ik zal zeker weer een hotelkamer boeken bij Ibis als de gelegenheid daar is.

Niets viel ons tegen.

Wanneer je een kamer boekt bij Ibis hotels weet je eigenlijk wel zeker dat het goed is. Degelijk, schoon en zeer beleefd personeel. Heerlijk ontbijt, je kon echt krijgen wat je maar wilde.

Positief verblijf in IBIS Brugge

Badge gebruiken in de lift?

Ligging parking langs het hotel was zeer goed. Hotel ligt op wandelafstand van alle bezienswaardigheden in Brugge. Het hotel was ok en het ontbijt was lekker en ruim.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Groot verschil in service en comfort

het gehoor van bouwvakkers die pal naast onze kamer het hotel aan het verbouwen waren terwijl wij wilden uitslapen dat mag absoluut niet gebeuren

Het ontbijt was uitgebreid, het brood de vruchten en en de croissants vers en goed goed, maar de koffie vonden wij minder wel verdient het personeel een groot compliment omdat zij ons van een ontbijt voorzagen terwijl we te lang hadden doorgeslapen (tot na 10:30)

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Uitslapen is er niet bij.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geluid, airco maakte veel lawaai, tikkend. Onder het raam werd dit hotel of een overliggend hotel vroeg in de ochtend bevoorraad met metalen karretjes over kinderkoppen. Ook al het verkeer langs deze straat erg luidruchtig. Niet kunnen uitslapen.

Vriendelijk aangesproken bij aankomst. Parkeergarage onder het hotel was makkelijk en niet te duur.

Ik vond de hotel niks en cond het te duur voor de faciliteiten

Alles aan het hotel. Kamer was te klein badkamer was te klein wc ruimte was te klein. Geen fles water op kamer of water koker om zelf koffie of thee te zetten

Alleen de omgeving Hotel was mooi

• Beoordeeld op: 23 april 2017

hotel met zeer goede locatie en parking , vriendelijk personeel ,maar kamer zeer zeer basic

zeer vriendelijk personeel ;; kamer en badkamer zeer klein en basic -ongezellig door combinatie van kleur, gordijn en vreselijk uitzicht ; vb geen stopcontacten in buurt van hoofdeinde bed (belangrijk voor bep apparatuur )-wel dadelijk opgelost door personeel ;

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Goed verblijf

De parkingprijs.

Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Aangenaam verrast door het ontbijt dat wij extra besteld hebben. Voor mij mag het ontbijt steeds inclusief zijn.

De moeite waard
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij hebben n hondje, er was gras naast het Novotel wat er t.o. ligt, maar daar mag geen hondje op! Een hondentoilet op die plaats zou voor de laatste behoefte v d dag een pluspunt zijn! Verder vonden wij de ongezellige grijze uniforme kleding v h personeel héél ongezellig!

De bedden waren superfijn, erg belangrijk!

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Goed centraal gelegen hotel t.o.v. bus/treinstation en bezienswaardigheden

Trappenhuis moeilijk vindbaar en was meer bedoeld als vluchtroute: (een lift is niet altijd handig). Receptie lette niet op toen wij onze tas uit het bagagedepot pakten. Hadden idee dat iedereen dat zo maar kon doen.

Ontbijt was prima. Hotel erg geschikt voor kort verblijf, zeg een nacht of twee.

Voor die prijs mag je ook niets meer verwachten.

Zie hierboven.

Voor die prijs mag je ook niets meer verwachten. Kamer is prima en schoon. Kleiner dan dat ik gewend ben. Volgende keer een ander hotel met iets meer luxe en ruimte ook al kost dat meer. Het ontbijt is karig voor die prijs. Dat kan anders naar mijn idee.

• Beoordeeld op: 24 maart 2017

Ik had een kamer met leuk uitzicht op oude straatjes in...

Zoals bijna overal is het ontbijt belachelijk duur (€ 15,--) en zoals in meer IBIS hotels, is er geen normaal trappenhuis.

Ik had een kamer met leuk uitzicht op oude straatjes in Brugge. Leuk stadje, dat Brugge met een mooie Markt.

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

geweldig verblijf en erg klantvriendelijk mooi gelegen hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

uitzicht van kamer hoge instap naar de douche vrij kleine kamer(niet storend)

mooie ligging zeer vriendelijk personeel behulpzaam met vragen/wensen heerlijke bedden goed ontbijt

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Tevreden

Prijs/kwaliteit vergelijking met andere hotels in de buurt super. Het voornaamste is dat alles aanwezig was en ondanks dat het basic was toch zeer proper. Grote luxe niet nodig daar je enkel in de kamer bent om te slapen. Ligging is super en parking naast hotel een groot voordeel. Slechts 8 euro/24 u.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

De ligging van het hotel in het centrum van Brugge

Lange wachtrijen in de ontbijtzaal omdat de toegang tot het beschikbare ontbijt niet handig was. Het ontbijt zelf was prima

De ligging van het hotel in het centrum van Brugge

• Beoordeeld op: 16 februari 2017

Ik rook niet. Maar je rook ruimte voor je hoofdingang maken waardoor je door een groep va een man of 12 heen moet om binnen te komen. En snachts tot 04:00 wakker ligt.omdat luidruchtige mensen aan het roken zijn.

Goed bed. Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Vriendelijkheid personeel en locatie!

WC zat dicht tegen de muur en ondanks dat ik 1.72 ben, zat ik met mijn knieën tegen de muur aan. Verder was alles super!

Vriendelijkheid personeel en locatie!

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Het diner in het restaurant s´avonds viel me tegen.

Een prima hotel dat voldeed aan mijn verwachtingen. Een goede locatie, prettig personeel, een schone kamer en een fijn bed.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Heerlijke 2 dagen in brugge gehad

Wij waren al vroeg in het hotel en konden onze hotel kamer nog niet in, was voor ons geen probleem we konden de tas in de bagageruimte plaatsen. Vind het persoonlijk jammer dat hier geen slot op zit. De wc's zitten ernaast en iedereen kan dus zomaar je bagage meenemen. Er zat een schuifdeur in dus een slot is niet zo moeilijk te maken.

De kamer was simpel maar mooi. Er zat een heerlijk ligbad in waar we gebruik van hebben gemaakt en het had een mooi uitzicht. Het bed lag erg lekker dus we hebben heerlijk geslapen. Wij hebben er geen gebruik van gemaakt maar de uitcheck tijd tot 12 uur is ook fijn. Het hotel ligt ongeveer op 10 min lopen van de grote markt. Wij vonden dit niet vervelend, want hierdoor kwamen we langs talloze mooie straatjes en kerken. Ook de parkeergarage naast het hotel was fijn. We hebben hem 2 dahen laten staan en waren 16 euro kwijt. Dit is voor brugge goedkoop en parkeren is een drama in brugge dus dit was voor ons ook één van de redenen dat we voor dit hotel hebben gekozen.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Super centraal gelegen

Ontbijt aan de prijzige kant €15 per persoon moet je aardig wat voor eten . In de nabije omgeving heb je een heerlijk ontbijt voor 2 personen voor dat bedrag

Super centrale ligging

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Een ideale ligging nabij het gezellige centrum

de kamer was enigszins klein en er was een geluid van lopend water in leidingen in de nacht

lDe ligging ten opzichte van de bezienswaardigheden was perfect, ook het parkeren inde nabij gelegen parkeergarage was eenvoudig en relatief goedkoop

• Beoordeeld op: 17 januari 2017

Gezellig weekendje weg een aanrader

Met je knieen tegen de muur op de toilet in de kleine badkamer. En weinig ruimte in de kamer en klein raam waardoor het een donkere kamer was. Dit was op de derde verdieping.

De ligging was zeer goed,lekker ontbijt en het personeel was heel vriendelijk zeker 's avonds in de bar. Alles lag dichtbij op loopafstand kregen een kaartje met kortingen bij het hotel en toen we dat lieten zien bij het museum vertelde de mevrouw dat we beter een museumpas voor drie dagen konden nemen voor € 17,00 per persoon ipv € 20,00. en dat heb je er zo uit kijk naar de prijzen van Belfort en musea.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Best okee.

Ik vond de hotelkamer ongezellig maar het bed lag prima en de douche was ook goed. Ik miste een zeepje oid en een waterkoker met thee en oploskoffie.

De receptionist was ontzettend aardig. De hotelkamer was ongezellig. Het ontijd was redelijk. Het bed en de douche waren prima.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Aardig hotel voor 2 nachtjes
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was klein, stoffig en behoorlijk gehorig. Werd er ook nog eens om 06.30 uur bevoorraad (half uur lang stond de vrachtwagen te draaien...)

Het ontbijt is uitgebreid! Hotel ligt op loopafstand van de Markt en winkelstraten!

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Prima hotel tegen een schappelijke prijs.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Relatief kleine kamers. Ontbijt €15, hebben wij geen gebruik van gemaakt. Dranken ook hoog geprijsd.

Goede locatie om de stad te bezoeken. Parkeergarage "om de hoek" met zeer schappelijke tarieven (€8,70 per 24 uur). Vriendelijke medewerkers. Schoon. UItstekende prijs/kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Weekendje Brugge
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was klein en het interieur verouderd, maar wel schoon.

Het hotel ligt ongeveer 10 minuten lopen van de grote markt. Wij hebben eenmaal ontbeten in het hotel en dat was prima, maar wat ook leuk is, zijn de tea rooms vlakbij het hotel; daar kun je ook heerlijk ontbijten. Verder is de parking direct naast het hotel wel erg praktisch.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

prettige, veilig, goed gelegen in centrum van Brugge

het ontbijt is te duur

de lokatie, eveneens de parkeergarage onder het hotel, hoewel het zo druk was dat deze garage meestentijds bezet is, we konden nog net een plekje vinden.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Heel veel lawaai.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heel veel lawaai. 5u45 al wakker . Lag aan de dienstingang + straat , vrachtwagens, slaan met deuren, vuilniskarren, leveringen, werken aan riolering... Geur van sigaretten in de gang, kamer moeilijk te verwarmen... airco maakt veel lawaai...geen aanrader! Wel heel goede locatie.

• Beoordeeld op: 25 december 2016

Teleurstelling......

De geboekte kamer met 2 persoonsbed hebben wij niet gekregen. De kamer die we kregen was een zogenaamde twinkamer met een tussendeur direct naar de gasten in de andere kamer. Erg klein. Erg gehorig, dus gebrek aan privacy. Er is geen gehoor aan ons verzoek om de juiste kamer te krijgen, omdat het hotel volgeboekt zou zijn. Dus kortom een grote tegenvaller en geen tegemoetkoming of excuus.

De buitenkant van het hotel is mooi

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Het bad is net iets te kort om lekker te kunnen liggen, maar douchen kon ook en dat was heerlijk

Personeel dat aangaf:" en nu bent u thuis!" Heerlijk uitgebreid ontbijt Nette kamers

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Op kleinigheid na, een prima hotel

Kamers gehorig. Borrelkaart vertelt ons groot dat er voor savond tapashapjes te bestellen zijn: blijken niet meer in assortiment te zitten! Verder niets ala snack te bestekken (bordje met kaas/worst oid)

De ligging is perfect . Je stapt zo de historische binnenstad van Brugge in.